-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Λογικά κάποιο skoda. Είναι το καλύτερο ev στην αγορά σήμερα.
Εεεε?? Το καλύτερο EV σήμερα είναι όποιδήποτε Tesla. Τα Σκόντα μέτρια, υπάρχουν καλύτερα από σκόντα εκτός Τέσλα.
ΥΓ: εικάζω ειρωνικό το ποστ σου (ελπίζω δηλαδή!!), ελέω συζήτησης για ταξί προχτές!
-
Για ταξί αυτό πιστεύω είναι διότι έχει τεράστιους χώρους και με την επιδότηση θα κοστίζει γύρω στα 25Κ
https://ev-database.org/car/1280/Skoda-Enyaq-iV-80
Για ιδιώτες ναι είναι το Τέσλα
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για ταξί αυτό πιστεύω είναι διότι έχει τεράστιους χώρους και με την επιδότηση θα κοστίζει γύρω στα 25Κ
Το Τέσλα ειναι πιο καλό και φτηνό, δεν υπάρχει σύγκριση! Μόνο χώρους έχει το Σκόντα.
-
Οκ για ταξί μιλάμε, για αυτό το αναφέρω. Στα ταξί το παν είναι οι χώροι και μετά η τιμή.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οκ για ταξί μιλάμε, για αυτό το αναφέρω. Στα ταξί το παν είναι οι χώροι και μετά η τιμή.
το παν ειναι η φτηνή και εύκολλη συντήρηση και οι λίγες βλάβες ώστε να μην χάνουν μεροκάματα. Μετά μετράει το πρεστίζ, εαν είναι ταξί συγκεκριμένων απαιτήσεων. Για αυτό βλέπουμε και συγκεκριμένες μάρκες μόνο. Ειδικά τα σκόντα, πήραν άνθιση λόγω interauto.
-
Για να πάρεις έστω κοντινούς χώρους, που δεν παίρνεις στο tesla x με μπαταρία 77kwh θες παραπάνω από 42-45Κ χωρίς επιδότηση.
Αυτό μαζί με την επιδότηση μπορείς να το αγοράσεις ως επαγγελματίας στα 25 Κ. Με 77kwh , τυπικά 80kwh και χώρους λιμουζίνας.
Στην πόλη μέσα θα γράφει 500χλμ αυτονομίας. Όσα χρειάζεται ένας ταξιτζηςΈχεις αξιοπρεπείς επιδόσεις, που παραπάνω δεν θα τις χρειαστείς ως ταξί, καλή αυτονομια, ποιοτική καμπίνα, άνεση χωρών να απλώνεσαι και να οδηγείς ξαπλωτα και τεράστιο πορτπαγκαζ.
Άλλο τα ταξί αλλο τα ΙΧ.
-
Στη φορολογία θα πρέπει να μετράει, εκτός από ιπποδύναμη, και το φάρδος των ελαστικών.
Θεωρητικά, τα στενά δεν είναι πιο επικίνδυνα να προκαλέσουν φθορές στην άσφαλτο;
Και το χρώμα πρέπει να λαμβάνεται υπόψην.
Είχα διαβάσει στο περιοδικό, πως σκεφτόντουσαν να έχουν περισσότερα ασφάλιστρα στα.. κόκκινα αυτοκίνητα γιατί-λέγανε- πως το χρώμα αυτό εμπνέει για γρήγορη οδήγηση!
Επίσης, και πόσα άτομα κουβαλάει το εκάστοτε αυτοκίνητο, πρέπει να είναι κριτήριο φορολογίας/τελών κλπ.
Αν κυκλοφορεί συνεχώς μόνος του ο οδηγός, σημαίνει πως είναι αγάμητος, άρα καλό θα ήταν να του δοθεί ένα κίνητρο να βρει γυναίκα, να κάνει παιδιά και να προσφέρει σε μια χώρα που έχει υπογεννητικότητα.
Όχι; -
Καταλαβαίνουμε όμως όλοι πόσο τραγελαφικό είναι αυτό, να δίνουν δώρο τα μισά λεφτά για να αγοραστεί το κατεξοχήν επαγγελματικό μεταφορικό εντός πόλης, και να μην μπορεί να κόψει τιμολόγιο το κύριο έξοδο του.
Ταξί σε δημόσιο φορτιστή είναι ανέκδοτο από μόνο του, που και πάλι θα θέλει ψάξιμο μέσω του λογισμικού κάποιας εταιρείας φαντάζομαι για να κοπεί τιμολόγιο. Δηλαδή να αγοράσει κάποιος επαγγελματικό ηλεκτρικό με μεγάλη επιδότηση, στα ίδια λεφτά όσο κάνει ένα καινούργιο ντίζελ, να πληρώνει περιπου τα ίδια με το ντίζελ ανά χιλιόμετρο σε δημόσιο φορτιστή, να βγαίνει εκτός υπηρεσίας το όχημα και να ψάχνει να πάρει σειρά σε δημόσιο φορτιστή για ώρες αντί για 3 λεπτά ανεφοδιασμού οπουδήποτε με τιμολόγηση και να έχει το ένα τρίτο εμβέλειας σε ταξίδι.
-
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μάρκα ταξιού;
Ιονικ
Θα προτιμουσε τεσλα, αλλά υπήρχαν λεπτομέρειες όπως οι "ανύπαρκτες" χειρολαβές, που το καθιστούν ακατάλληλο για δημόσια χρήση από γιαγιάδες κλπ.
-
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν κυκλοφορεί συνεχώς μόνος του ο οδηγός, σημαίνει πως είναι αγάμητος, άρα καλό θα ήταν να του δοθεί ένα κίνητρο να βρει γυναίκα, να κάνει παιδιά και να προσφέρει σε μια χώρα που έχει υπογεννητικότητα.
Όχι;Ευκολακι.
Gomena_Pass -
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν κυκλοφορεί συνεχώς μόνος του ο οδηγός, σημαίνει πως είναι αγάμητος, άρα καλό θα ήταν να του δοθεί ένα κίνητρο να βρει γυναίκα, να κάνει παιδιά και να προσφέρει σε μια χώρα που έχει υπογεννητικότητα.
Όχι;Ευκολακι.
Gomena_PassΈκλαψα!!!!
-
https://mikropragmata.lifo.gr/zoi/to-tesla-pou-fortizei-pano-sto-pezodromio-einai-i-sygchroni-ellada-se-mia-fotografia/
Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα. Από την ουτοπία στη δυστοπία? -
Όπως σήμερ υπάρχουν διάφορα καύσιμα, έτσι και τότε θα υπάρχουν διάφοροι τρόποι φορτίσεων των αυτοκινήτων.
Ως τότε θα έχουμε φτάσει στο υδρογόνο, στις μπαταρίες με ηλεκτρολύτες, στις swap μπαταρίες κτλ
Κάθε μία λύση θα έχει τα θετικά και τα αρνητικά της.
Γενικά ο καθένας λέει ότι θέλει χωρίς να διαβάζει τίποτα σχετικό για τις τεχνολογικές εξελίξεις και επενδύσεις.
-
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για ταξί αυτό πιστεύω είναι διότι έχει τεράστιους χώρους και με την επιδότηση θα κοστίζει γύρω στα 25Κ
Το Τέσλα ειναι πιο καλό και φτηνό, δεν υπάρχει σύγκριση! Μόνο χώρους έχει το Σκόντα.
Έχει όμως και μια παράδοση η Skoda στην υποστήριξη των επαγγελματικών οχημάτων που οι υπόλοιποι δεν την έχουν ακόμη...και αυτό παίζει μεγάλο ρολό στη απόφαση για αγορά οχήματος από τον επαγγελματία…
-
@christos-suzitros said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://mikropragmata.lifo.gr/zoi/to-tesla-pou-fortizei-pano-sto-pezodromio-einai-i-sygchroni-ellada-se-mia-fotografia/
Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα. Από την ουτοπία στη δυστοπία?Είναι πολύ πιθανό να εξαναγκάστηκε να κλέψει ρεύμα στο πεζοδρόμιο, για να μην ακινητοποιηθει.
Για να φορτίσει το τεσλα απ την κολώνα, που συνήθως είναι μαζί καμιά δεκαριά+ φωτιστικά (LED 50W έκαστο πλέον) σε μια 16Α ασφάλεια συνήθως, θέλει πολλές ώρες. Αν υπήρχε κοντά του φορτιστής, ίσως να έβρισκε να φορτίσει και δωρεάν.Σίγουρα όμως στο μέλλον, ένα 13αρι κλειδί και δύο μέτρα μπαλατεζα με κροκοδειλάκια, θα γίνουν μόνιμο αξεσουάρ του Νεοέλληνα οδηγού.
-
Μα δεν φορτίζει από την κολώνα. Το καλώδιο έρχεται μέσα από τη μάντρα.
-
@georgekn said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για ταξί αυτό πιστεύω είναι διότι έχει τεράστιους χώρους και με την επιδότηση θα κοστίζει γύρω στα 25Κ
Το Τέσλα ειναι πιο καλό και φτηνό, δεν υπάρχει σύγκριση! Μόνο χώρους έχει το Σκόντα.
Έχει όμως και μια παράδοση η Skoda στην υποστήριξη των επαγγελματικών οχημάτων που οι υπόλοιποι δεν την έχουν ακόμη...και αυτό παίζει μεγάλο ρολό στη απόφαση για αγορά οχήματος από τον επαγγελματία…
Αυτό έγινε με τον καιρό.
Φυσικά θα υπάρχει καλή υποστήριξη απ τη Σκόντα, στα συμβατικά μοντέλα της που πωλούνται ντουζινες.Σιγά μην έχουν ούτε βίδα σε στοκ για Ένιακ. Παραγγελία στο εργοστάσιο κι η Παναγία μαζί μας. Ισχύει για ΟΛΑ τα ηλεκτρικά.
-
@elteo said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μα δεν φορτίζει από την κολώνα. Το καλώδιο έρχεται μέσα από τη μάντρα.
Έχει βάλει είτε γεννήτρια πετρελαίου είτε 100 χάμστερ να τρέχουν γυρνώντας ένα πηνίο.
Το δεύτερο πιο λογικό φαίνεται
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έχει βάλει είτε γεννήτρια πετρελαίου είτε 100 χάμστερ να τρέχουν γυρνώντας ένα πηνίο.
Το δεύτερο πιο λογικό φαίνεταιΈχει βάλει είτε γεννήτρια επιδοτούμενου πετρελαίου είτε 100 χάμστερ να τρέχουν γυρνώντας ένα πηνίο.
Το πρώτο πιο λογικό φαίνεται
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά