Εντωμεταξύ ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, τηλέφωνο και e-mail τα δίνουμε παντού αλλά στην απογραφή όχι....
επιπλέον τα δύο πρώτα τα εκδίδει το κράτος....το οποίο εκτελεί και την απογραφή...σεβαστές όλες οι απόψεις....
Best posts made by christos-suzitros
-
RE: ΑΠΟΓΡΑΦΗ
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Φέτος τον Αύγουστο με 1.4 hybrid 2wd.
Κατερίνη-Μεσολογγι (μέσω Ιονίας)-Τριπολη-Πολυδροσο (Πάρνωνας)-Θηβα-Κατερίνη.
Συνολικά 1404 χλμ. εκ των οποίων περίπου τα 1100 σε αυτοκινητόδρομο και τα υπόλοιπα σε ορεινο επαρχιακό δρόμο.
Δύο ενήλικες, δύο παιδιά και οι αποσκευές τους:
στη διαδρομή προστέθηκαν και τα ψώνια για τη διαμονή μιας εβδομάδας (όλα χώρεσαν στο πορτ μπαγκάζ).
Aircondition προφανώς σε συνεχή λειτουργία (auto στους 21 βαθμούς)
Ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο 120-130 και έως 140.
Έγραψε 6,1 λίτρα/100χλμ. με απλή αμόλυβδη.
Καλο χειμώνα σε όλους. -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Χμμ...τελικά εκείνη η σκοτοδίνη που αισθάνθηκα την πρώτη φορά που μπήκα στο καινούργιο μου s cross δεν ήταν από τα σκληρά πλαστικά του αλλά από την ακαριαία αύξηση του IQ μου (είχα VW πριν).
Ευχαριστώ Suzuki. -
RE: Μικρό βενζινοκίνητο
80% εντός πόλης+με ενδιαφέρει η κατανάλωση=toyota υβριδικό if δεν υπάρχει η δυνατότητα για ηλεκτρικό...διότι η απουσία ποιότητας ενοχλεί αλλά η κατανάλωση πονάει.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
To τρέχον Vitara ειναι. Έτσι παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2013 ως new iV-4 concept.
https://www.carscoops.com/2013/09/new-suzuki-iv-4-suv-concept-to-lead-to/
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@christos-suzitros said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Φέτος τον Αύγουστο με 1.4 hybrid 2wd.
Κατερίνη-Μεσολογγι (μέσω Ιονίας)-Τριπολη-Πολυδροσο (Πάρνωνας)-Θηβα-Κατερίνη.
Συνολικά 1404 χλμ. εκ των οποίων περίπου τα 1100 σε αυτοκινητόδρομο και τα υπόλοιπα σε ορεινο επαρχιακό δρόμο.
Δύο ενήλικες, δύο παιδιά και οι αποσκευές τους:
![IMG_20221009_101430.jpg](/assets/uploads/files/1665299760445-img_20221009_1
Οχιιιι, πρέπει να πληρώσουμε 34κ για Toyota γιατί λεφτά υπάρχουν.
Μιλάμε για παραλογισμό. Suzuki value for money και ούτε τρίζει και τα έχει όλα!Μπράβο Χρήστο! Και ωραίο χρώμα το πήρες. Για πες και κανένα σχόλιο για το πώς το βλέπεις το αυτοκίνητο γενικώς...
Καλημέρα σε όλους."Παρακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό τις συζητήσεις τόσο εδώ όσο και στο Vitara Club και θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συμμετέχοντες για τις πληροφορίες που εν αγνοία τους μου έχουν απλόχερα παράσχει.
Ως κάτοχος ενός S Cross 2WD Hybrid GL+ από τον Σεπτέμβριο του προηγούμενου έτους και μετά από 9.000 χλμ. μπορώ να συνεισφέρω και εγώ τα παρακάτω:
Η επιλογή έγινε κατόπιν μακροχρόνιας έρευνας για να αντικαταστήσει το -ομολογουμένως αγαπημένο- VW Polo 1.2 TSI του 2010, ύστερα από 215.000 απροβλημάτιστα –εντάξει όχι εντελώς- χιλιόμετρα, καθώς εντός του ασφυκτιούσαν εδώ και τρία χρόνια τόσο το τετραμελές πλήρωμα του όσο και οι απαραίτητες και αρκούντως ογκώδεις αποσκευές του.
Αν και για πολύ καιρό δεν περνούσε από το μυαλό μου επιλέχθηκε καθώς ήταν το μοναδικό που μου φάνηκε ότι μπορούσε να τα έχει/κάνει όλα καλά (αν και όχι ενθουσιωδώς τέλεια), έχοντας έναν σύγχρονο, ισχυρό, οικονομικό και αξιόπιστο κινητήρα, άφθονους χώρους στην καμπίνα και επαρκή χώρο αποσκευών (θα τον ήθελα μεγαλύτερο) σε compact και κατάλληλες για αστική χρήση διαστάσεις, καλή ποιότητα κύλισης τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και στο επαρχιακό δίκτυο, απροβλημάτιστη πρόσβαση σε μέτριας δυσκολίας χωματόδρομους (εκεί που πηγαίνουν και τα συμβατικά επιβατικά με πολύ προσοχή), χαμηλή και vfm τιμή πρόσκτησης (χρειάστηκε πάντως μία μη δραματική αύξηση του αρχικού προϋπολογισμού μου για την απόκτησή του).
Πιο απλά επιδίωξα συνειδητά όχι κεραυνοβόλο έρωτα –και πως θα μπορούσα με αυτή τη γρίλια- αλλά γάμο και οικογένεια με μια ευγενική ψυχή.
Μέχρι στιγμής έχω ενθουσιαστεί με τον ροπάτο και πρόθυμο κινητήρα του, με το άνετο και εργονομικό (παρότι καθόλου πρωτότυπο) περιβάλλον της καμπίνας του, με την πρακτικότητα του χώρου αποσκευών (θα έκλαιγα από τη χαρά με επιπλέον 50-60 lt), με την οδική συμπεριφορά του στο επαρχιακό δίκτυο, με την ευκολία χρήσης του εντός αστικού περιβάλλοντος.
Χρειάστηκε λίγος χρόνος για να προσαρμοστώ στην λειτουργία του ήπιου υβριδικού συστήματος. Η κατανάλωση που βλέπω κυμαίνεται από 5-6 lt στο επαρχιακό δίκτυο (ανάλογα με τις κλίσεις του εδάφους και τις στροφές) και 6-6,5 lt στον αυτοκινητόδρομο (με 110-140 χλμ.) έως 6.5-7 lt σε αστικό περιβάλλον μικρομεσαίας επαρχιακής πόλης (λίγα φανάρια, πολλές διασταυρώσεις, μία so called λεωφόρος και ελάχιστο μποτιλιάρισμα). Πιθανολογώ ότι σε μεγάλη πόλη λόγω μπαταρίας και start/stop η κατανάλωση θα κυμαίνεται περί τα 6,5 lt.
Στον αυτοκινητόδρομο διαπίστωσα κάποια ευαισθησία στους πλευρικούς ανέμους και θόρυβο στην καμπίνα (όχι κάτι υπερβολικό…crossover ήθελα τι περίμενα) μετά τα 130 χλμ.
Όσο περνάει ο καιρός το συμπαθώ και περισσότερο και το συγχωρώ για την εμφάνιση του που δεν με πολυενθουσιάζει, τα σκληρά πλαστικά του, την παρωχημένης αισθητικής και ελλιπούς πληροφόρησης lcd οθόνη στον πίνακα οργάνων, τη συμπεριφορά του κιβωτίου ταχυτήτων όταν είναι κρύο και την απουσία ρεζέρβας (κάτι πρέπει να κάνω για αυτό).
Αυτά τα ολίγα."
Αυτά είχα γράψει, φίλε groover, τον Μάιο του 2021 και σε γενικές γραμμές δεν έχει αλλάξει η άποψη μου από τότε.
Μετά από δύο χρόνια συμβίωσης, το s cross συνεχίζει να αποδίδει με αξιοπιστία τα πλεονεκτήματα που διαθέτει (πρόθυμος και οικονομικός βενζινοκινητηρας, εξαιρετικοί χώροι διαβίωσης για το τετραμελές πλήρωμα του, αξιοπρεπες πορτ μπαγκαζ που με το διαχωριστικό πλέγμα που έβαλα το λες έως και αχανές). Τα γνωστά και πολυσυζητημένα μειονεκτήματα του όσο περνάει ο καιρός μου φαίνονται όλο και λιγότερα σημαντικά ή ενοχλητικά.
Η ουσία είναι ότι επιβεβαιώνει καθημερινά τις αρχικές προσδοκίες μου καθως κάνει και με το παραπάνω τη δουλειά για την οποία αγοράστηκε δηλ. να μεταφέρει με ασφάλεια και άνεση την οικογένειά μου χωρίς υπερβολικά και δυσβάσταχτα έξοδα. -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@dublin said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@christos-suzitros said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Χμμ...τελικά εκείνη η σκοτοδίνη που αισθάνθηκα την πρώτη φορά που μπήκα στο καινούργιο μου s cross δεν ήταν από τα σκληρά πλαστικά του αλλά από την ακαριαία αύξηση του IQ μου (είχα VW πριν).
Ευχαριστώ Suzuki.Είσαι από τους τυχερούς! Έχει και Skoda για λίγο περισσότερο!
Εμ για αυτό δεν πήρα karoq ή kamiq....μέχρι suzuki με 'κοφτε.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Επομένως σε καλύπτουν και τα δύο μοντέλα.
Εάν θέλεις crossover και επιπλέον χώρους πηγαίνεις στο s cross. Εάν θέλεις suv και πιο αποδεκτή εμφάνιση τότε vitara. Για τη χρήση που περιγράφεις η τετρακίνηση θα πρέπει να θεωρείται προαιρετική. Σε κάθε περίπτωση και από τα δύο μοντέλα της suzuki ικανοποιημένος θα μείνεις.
Αν θες δες και τις δοκιμές των δύο αυτοκινητων στο cartalk, τις οποίες βρίσκω ιδιαίτερα εύστοχες. -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4,30μ. Αν και μεγαλύτερο από τα Vitara/Captur/C3 Aircross (ίδιο μήκος με το 2008, μικρότερο από το C4 aircross αλλά και από οποιοδήποτε C SUV) στην πόλη είναι ευέλικτο και ευκολοοδήγητο. Βοηθάει η καλή ορατότητα, λόγω και της υψηλής θέσης οδήγησης, και η ευκρινέστατη κάμερα οπισθοπορειας.
Ο χώρος των αποσκευών έχει χωρητικότητα 430/440lt. Είναι πιο πρακτικός από αυτόν του Captur, ο οποίος έχει ένα υψηλό κατώφλι φόρτωσης. Δεν τον λες αχανή, ωστόσο μας έχει καλύψει στις περισσότερες μετακινήσεις/ταξίδια μας. Με τη αφαίρεση της εταζέρας χωράει δύο παιδικά ποδήλατα (ζάντα 14 ιντσών). Μεγαλύτερα ποδήλατα δεν χωράνε. Μπαγαζιέρα χρειάστηκα μονο για να πάω camping με αποσκευές και εξοπλισμό για δύο εβδομάδες.
Τα service στην αντιπροσωπεία είναι κατά τη γνώμη μου ακριβά, τουλάχιστον όσο διαρκεί η εγγύηση (τελευταίο service 60000km/3ος χρόνος μου κόστισε 240€). Μετά τα πέντε χρόνια υπάρχουν εκπτωτικά προγράμματα.
Ο κινητήρας είναι επαρκέστατος, οικονομικός και κατά τους γνώστες άσπαστος. Οι θόρυβοι στον αυτοκινητόδρομο υπαρκτοί αλλά σε κάθε περίπτωση ανεκτοί. Σε όσους, λίγους, χωματόδρομους επιθύμησα, με πήγε χωρίς άγχος και προβληματισμό.
Αυτά από έναν ικανοποιημένο οικογενειάρχη/κάτοχο s-cross 1.4 mhev 2wd εδώ και 3 1/2 χρόνια. Μέσα στο νήμα θα βρεις πληθώρα επιπλέον σχετικών πληροφοριών.
Ελπίζω να βοήθησα. -
RE: ΑΠΟΓΡΑΦΗ
Μόνο αν μας έρθει χαρτί κάνουμε απογραφή ή μπορούμε και μόνοι μας μπαίνοντας στο gov ?
Μόνο όταν έρθει το ειδοποιητηριο γιατί εκεί αναγράφεται ο μοναδικός κωδικός της κατοικίας μας με τον οποίο εισερχόμαστε στην εφαρμογή στο gov.
Latest posts made by christos-suzitros
-
RE: Ποια διαδρομή να προτιμήσω;
Καλύτερα όχι νύχτα τον Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα. Μαύρα σκοτάδια και αυξημένη κίνηση ασβών και αγριογούρουνων. Το καινούργιο κομμάτι από διασταύρωση Πάργας έως Καρτέρι βελτίωσε την κατάσταση. Το καλοκαίρι πολύ κίνηση έως τουλάχιστον τη διασταύρωση της Πάργας.
-
RE: Μικρό βενζινοκίνητο
80% εντός πόλης+με ενδιαφέρει η κατανάλωση=toyota υβριδικό if δεν υπάρχει η δυνατότητα για ηλεκτρικό...διότι η απουσία ποιότητας ενοχλεί αλλά η κατανάλωση πονάει.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4,30μ. Αν και μεγαλύτερο από τα Vitara/Captur/C3 Aircross (ίδιο μήκος με το 2008, μικρότερο από το C4 aircross αλλά και από οποιοδήποτε C SUV) στην πόλη είναι ευέλικτο και ευκολοοδήγητο. Βοηθάει η καλή ορατότητα, λόγω και της υψηλής θέσης οδήγησης, και η ευκρινέστατη κάμερα οπισθοπορειας.
Ο χώρος των αποσκευών έχει χωρητικότητα 430/440lt. Είναι πιο πρακτικός από αυτόν του Captur, ο οποίος έχει ένα υψηλό κατώφλι φόρτωσης. Δεν τον λες αχανή, ωστόσο μας έχει καλύψει στις περισσότερες μετακινήσεις/ταξίδια μας. Με τη αφαίρεση της εταζέρας χωράει δύο παιδικά ποδήλατα (ζάντα 14 ιντσών). Μεγαλύτερα ποδήλατα δεν χωράνε. Μπαγαζιέρα χρειάστηκα μονο για να πάω camping με αποσκευές και εξοπλισμό για δύο εβδομάδες.
Τα service στην αντιπροσωπεία είναι κατά τη γνώμη μου ακριβά, τουλάχιστον όσο διαρκεί η εγγύηση (τελευταίο service 60000km/3ος χρόνος μου κόστισε 240€). Μετά τα πέντε χρόνια υπάρχουν εκπτωτικά προγράμματα.
Ο κινητήρας είναι επαρκέστατος, οικονομικός και κατά τους γνώστες άσπαστος. Οι θόρυβοι στον αυτοκινητόδρομο υπαρκτοί αλλά σε κάθε περίπτωση ανεκτοί. Σε όσους, λίγους, χωματόδρομους επιθύμησα, με πήγε χωρίς άγχος και προβληματισμό.
Αυτά από έναν ικανοποιημένο οικογενειάρχη/κάτοχο s-cross 1.4 mhev 2wd εδώ και 3 1/2 χρόνια. Μέσα στο νήμα θα βρεις πληθώρα επιπλέον σχετικών πληροφοριών.
Ελπίζω να βοήθησα. -
RE: SUZUKI FORUM
Το ένα από τα δύο κλειδιά μου -δεν το έχω χρησιμοποιήσει παρά μόνο μια φορά- δεν ανοίγει το αυτοκίνητο εξ αποστάσεως. Λειτουργεί κανονικά με το κουμπί από τα πόμολα του s cross.
Επίσης στον τελευταίο ανεφοδιασμό καυσίμου η ένδειξη της εμβέλειας στον υπολογιστή ταξιδίου έμεινε ανενεργή (like this---).
Σε ένα μήνα που πηγαίνω για service θα θίξω και τα δύο παραπάνω ζητήματα. -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
https://mikropragmata.lifo.gr/zoi/to-tesla-pou-fortizei-pano-sto-pezodromio-einai-i-sygchroni-ellada-se-mia-fotografia/
Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα. Από την ουτοπία στη δυστοπία? -
RE: Suzuki Baleno II
Μήπως το πρόβλημα εντοπίζεται στο μηχάνημα του βενζινάδικου?
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Στις στροφές κρατούσε πολύ καλά, δεν είχε τις στρεβλώσεις που περίμενα να έχει αλλά έπαιζαν και τα σχεδόν καινούργια λάστιχα ρόλο.
Παίρνει εύκολα κλίσεις όμως και οι μαλακές αναρτήσεις εν γένει δεν είναι ότι καλύτερο. Βέβαια αν κάποιος βάζει το στρίψιμο ως κριτήριο, μάλλον κοιτάει σε λάθος κατηγορία.
Βέβαια τα eco contact τα μαμά μάλλον φταίνε.Συμφωνώ. Ωστόσο για την κατηγορία του το s cross, επαναλαμβάνω για την κατηγορία του, στρίβει πολύ καλά, όπως περιέγραψε αναλυτικά ο groover.
Τον Μάιο, στα 49000 km, άλλαξα τα εργοστασιακά eco contact με hankook ventus prime 4. Ύστερα από 5000 km η γενική βελτίωση όσον αφορά το φρενάρισμα και το κράτημα στις στροφές είναι αισθητή ακόμα και στους δικούς μου χαλαρούς ρυθμούς οδήγησης. Η δε κατανάλωση παραμένει αμετάβλητη. -
RE: CarTalk.gr
Γιατί άραγε η renault δεν συνδυάζει το υγραέριο και με τον εξαιρετικό 1.3 βενζίνης που διαθέτει?
Την έχω την απορία από τότε που έψαχνα για αυτοκίνητο. Αν μπορεί κάποιος σοφός του φόρουμ να με φωτίσει... -
RE: Suzuki Vitara 2015
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
Καλησπέρα.
Να κάνω μια ερώτηση προς κατόχους 1.4 hybrid...
Όταν επιταχύνω σχετικά δυνατά και με ανοιχτό τον κλιματισμό, λίγο μετά τις 2.000 στροφές (κάπου στις 2.100 με 2.200) και ασχέτως σχέσης στο κιβώτιο, νιώθω κάτι σαν σκαλοπάτι στην λειτουργία του κινητήρα. Σαν ένα στιγμιαίο κόμπιασμα.
Εάν επιταχύνω ομαλά δεν το αντιλαμβάνομαι.
Ομοίως και όταν έχω κλειστό τον κλιματισμό (δεν γίνεται αντιληπτό).
Θεωρείται φυσιολογικό; Υπάρχει αιτία για αυτή την συμπεριφορά;Το επιβεβαιώνω και εγώ. Το αντιλαμβάνομαι μόνο το καλοκαίρι, με τον κλιματισμό να λειτουργεί εντατικά, με βαθύ γκάζι εν κινήσει (π.χ. επιτάχυνση μετά από διόδια ή σε ανηφόρα) και στις στροφές λειτουργίας του κινητήρα που αναφέρεις.