80% εντός πόλης+με ενδιαφέρει η κατανάλωση=toyota υβριδικό if δεν υπάρχει η δυνατότητα για ηλεκτρικό...διότι η απουσία ποιότητας ενοχλεί αλλά η κατανάλωση πονάει.
christos-suzitros
@christos-suzitros
Best posts made by christos-suzitros
-
RE: Μικρό βενζινοκίνητο
-
RE: ΑΠΟΓΡΑΦΗ
Εντωμεταξύ ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, τηλέφωνο και e-mail τα δίνουμε παντού αλλά στην απογραφή όχι....
επιπλέον τα δύο πρώτα τα εκδίδει το κράτος....το οποίο εκτελεί και την απογραφή...σεβαστές όλες οι απόψεις.... -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Φέτος τον Αύγουστο με 1.4 hybrid 2wd.
Κατερίνη-Μεσολογγι (μέσω Ιονίας)-Τριπολη-Πολυδροσο (Πάρνωνας)-Θηβα-Κατερίνη.
Συνολικά 1404 χλμ. εκ των οποίων περίπου τα 1100 σε αυτοκινητόδρομο και τα υπόλοιπα σε ορεινο επαρχιακό δρόμο.
Δύο ενήλικες, δύο παιδιά και οι αποσκευές τους:
στη διαδρομή προστέθηκαν και τα ψώνια για τη διαμονή μιας εβδομάδας (όλα χώρεσαν στο πορτ μπαγκάζ).
Aircondition προφανώς σε συνεχή λειτουργία (auto στους 21 βαθμούς)
Ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο 120-130 και έως 140.
Έγραψε 6,1 λίτρα/100χλμ. με απλή αμόλυβδη.
Καλο χειμώνα σε όλους. -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Χμμ...τελικά εκείνη η σκοτοδίνη που αισθάνθηκα την πρώτη φορά που μπήκα στο καινούργιο μου s cross δεν ήταν από τα σκληρά πλαστικά του αλλά από την ακαριαία αύξηση του IQ μου (είχα VW πριν).
Ευχαριστώ Suzuki. -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με τα παράθυρα και δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό.
Ένας θόρυβος από τον κλιματισμό κάθε φορά που ενεργοποιούνταν το start-stop αντιμετωπίστηκε εύκολα στο συνεργείο.
Άλλους τριγμούς δεν έχω διαπιστώσει αλλά τα πλαστικά είναι τόσο σκληρά που οποιοδήποτε μεταλλικό αντικείμενο έρχεται σε επαφή μαζί τους (π.χ. κέρματα, κλειδιά ή η αγκράφα της ζώνης του συνοδηγού) παράγει θόρυβο.
Έχοντας παρακολουθήσει και το νήμα σου μπορώ να πω ότι χωρίς να είναι σε κάποιο σημείο κορυφαίο (πλην ίσως της τιμής?) το s cross είναι συνολικά ικανοποιητικό. Αυτή είναι η γενική εικόνα που αποκομίζω ως οικογενειάρχης οδηγός ύστερα από τέσσερα χρόνια συμβίωσης και 80.000 km. Ωστόσο εγώ κινούμαι κυρίως εκτός πόλης και εσύ (εάν δεν τα μπερδεύω) εντός.
Σε κάθε περίπτωση σου εύχομαι καλή επιτυχία στην αναζήτηση σου.
ΥΓ Η δοκιμή του dimsabas που παραθέτει ο φίλος τα λέει κυριολεκτικά όλα, αρνητικά και θετικά, για το αυτοκίνητό και θα συμφωνήσω επίσης μαζί του ότι το σωστό s cross είναι το 2wd. -
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
@argg said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
Junior
Ο έμπορος ονομάζεται Κλεφτογιάννης. -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
To τρέχον Vitara ειναι. Έτσι παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2013 ως new iV-4 concept.
https://www.carscoops.com/2013/09/new-suzuki-iv-4-suv-concept-to-lead-to/
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@christos-suzitros said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Φέτος τον Αύγουστο με 1.4 hybrid 2wd.
Κατερίνη-Μεσολογγι (μέσω Ιονίας)-Τριπολη-Πολυδροσο (Πάρνωνας)-Θηβα-Κατερίνη.
Συνολικά 1404 χλμ. εκ των οποίων περίπου τα 1100 σε αυτοκινητόδρομο και τα υπόλοιπα σε ορεινο επαρχιακό δρόμο.
Δύο ενήλικες, δύο παιδιά και οι αποσκευές τους:
, έχοντας έναν σύγχρονο, ισχυρό, οικονομικό και αξιόπιστο κινητήρα, άφθονους χώρους στην καμπίνα και επαρκή χώρο αποσκευών (θα τον ήθελα μεγαλύτερο) σε compact και κατάλληλες για αστική χρήση διαστάσεις, καλή ποιότητα κύλισης τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και στο επαρχιακό δίκτυο, απροβλημάτιστη πρόσβαση σε μέτριας δυσκολίας χωματόδρομους (εκεί που πηγαίνουν και τα συμβατικά επιβατικά με πολύ προσοχή), χαμηλή και vfm τιμή πρόσκτησης (χρειάστηκε πάντως μία μη δραματική αύξηση του αρχικού προϋπολογισμού μου για την απόκτησή του).
Πιο απλά επιδίωξα συνειδητά όχι κεραυνοβόλο έρωτα –και πως θα μπορούσα με αυτή τη γρίλια- αλλά γάμο και οικογένεια με μια ευγενική ψυχή.
Μέχρι στιγμής έχω ενθουσιαστεί με τον ροπάτο και πρόθυμο κινητήρα του, με το άνετο και εργονομικό (παρότι καθόλου πρωτότυπο) περιβάλλον της καμπίνας του, με την πρακτικότητα του χώρου αποσκευών (θα έκλαιγα από τη χαρά με επιπλέον 50-60 lt), με την οδική συμπεριφορά του στο επαρχιακό δίκτυο, με την ευκολία χρήσης του εντός αστικού περιβάλλοντος.
Χρειάστηκε λίγος χρόνος για να προσαρμοστώ στην λειτουργία του ήπιου υβριδικού συστήματος. Η κατανάλωση που βλέπω κυμαίνεται από 5-6 lt στο επαρχιακό δίκτυο (ανάλογα με τις κλίσεις του εδάφους και τις στροφές) και 6-6,5 lt στον αυτοκινητόδρομο (με 110-140 χλμ.) έως 6.5-7 lt σε αστικό περιβάλλον μικρομεσαίας επαρχιακής πόλης (λίγα φανάρια, πολλές διασταυρώσεις, μία so called λεωφόρος και ελάχιστο μποτιλιάρισμα). Πιθανολογώ ότι σε μεγάλη πόλη λόγω μπαταρίας και start/stop η κατανάλωση θα κυμαίνεται περί τα 6,5 lt.
Στον αυτοκινητόδρομο διαπίστωσα κάποια ευαισθησία στους πλευρικούς ανέμους και θόρυβο στην καμπίνα (όχι κάτι υπερβολικό…crossover ήθελα τι περίμενα) μετά τα 130 χλμ.
Όσο περνάει ο καιρός το συμπαθώ και περισσότερο και το συγχωρώ για την εμφάνιση του που δεν με πολυενθουσιάζει, τα σκληρά πλαστικά του, την παρωχημένης αισθητικής και ελλιπούς πληροφόρησης lcd οθόνη στον πίνακα οργάνων, τη συμπεριφορά του κιβωτίου ταχυτήτων όταν είναι κρύο και την απουσία ρεζέρβας (κάτι πρέπει να κάνω για αυτό).
Αυτά τα ολίγα."
Αυτά είχα γράψει, φίλε groover, τον Μάιο του 2021 και σε γενικές γραμμές δεν έχει αλλάξει η άποψη μου από τότε.
Μετά από δύο χρόνια συμβίωσης, το s cross συνεχίζει να αποδίδει με αξιοπιστία τα πλεονεκτήματα που διαθέτει (πρόθυμος και οικονομικός βενζινοκινητηρας, εξαιρετικοί χώροι διαβίωσης για το τετραμελές πλήρωμα του, αξιοπρεπες πορτ μπαγκαζ που με το διαχωριστικό πλέγμα που έβαλα το λες έως και αχανές). Τα γνωστά και πολυσυζητημένα μειονεκτήματα του όσο περνάει ο καιρός μου φαίνονται όλο και λιγότερα σημαντικά ή ενοχλητικά.
Η ουσία είναι ότι επιβεβαιώνει καθημερινά τις αρχικές προσδοκίες μου καθως κάνει και με το παραπάνω τη δουλειά για την οποία αγοράστηκε δηλ. να μεταφέρει με ασφάλεια και άνεση την οικογένειά μου χωρίς υπερβολικά και δυσβάσταχτα έξοδα. -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@dublin said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@christos-suzitros said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Χμμ...τελικά εκείνη η σκοτοδίνη που αισθάνθηκα την πρώτη φορά που μπήκα στο καινούργιο μου s cross δεν ήταν από τα σκληρά πλαστικά του αλλά από την ακαριαία αύξηση του IQ μου (είχα VW πριν).
Ευχαριστώ Suzuki.Είσαι από τους τυχερούς! Έχει και Skoda για λίγο περισσότερο!
Εμ για αυτό δεν πήρα karoq ή kamiq....μέχρι suzuki με 'κοφτε.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Επομένως σε καλύπτουν και τα δύο μοντέλα.
Εάν θέλεις crossover και επιπλέον χώρους πηγαίνεις στο s cross. Εάν θέλεις suv και πιο αποδεκτή εμφάνιση τότε vitara. Για τη χρήση που περιγράφεις η τετρακίνηση θα πρέπει να θεωρείται προαιρετική. Σε κάθε περίπτωση και από τα δύο μοντέλα της suzuki ικανοποιημένος θα μείνεις.
Αν θες δες και τις δοκιμές των δύο αυτοκινητων στο cartalk, τις οποίες βρίσκω ιδιαίτερα εύστοχες.
Latest posts made by christos-suzitros
-
RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα
@argg said in Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα:
Junior
Ο έμπορος ονομάζεται Κλεφτογιάννης. -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με τα παράθυρα και δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό.
Ένας θόρυβος από τον κλιματισμό κάθε φορά που ενεργοποιούνταν το start-stop αντιμετωπίστηκε εύκολα στο συνεργείο.
Άλλους τριγμούς δεν έχω διαπιστώσει αλλά τα πλαστικά είναι τόσο σκληρά που οποιοδήποτε μεταλλικό αντικείμενο έρχεται σε επαφή μαζί τους (π.χ. κέρματα, κλειδιά ή η αγκράφα της ζώνης του συνοδηγού) παράγει θόρυβο.
Έχοντας παρακολουθήσει και το νήμα σου μπορώ να πω ότι χωρίς να είναι σε κάποιο σημείο κορυφαίο (πλην ίσως της τιμής?) το s cross είναι συνολικά ικανοποιητικό. Αυτή είναι η γενική εικόνα που αποκομίζω ως οικογενειάρχης οδηγός ύστερα από τέσσερα χρόνια συμβίωσης και 80.000 km. Ωστόσο εγώ κινούμαι κυρίως εκτός πόλης και εσύ (εάν δεν τα μπερδεύω) εντός.
Σε κάθε περίπτωση σου εύχομαι καλή επιτυχία στην αναζήτηση σου.
ΥΓ Η δοκιμή του dimsabas που παραθέτει ο φίλος τα λέει κυριολεκτικά όλα, αρνητικά και θετικά, για το αυτοκίνητό και θα συμφωνήσω επίσης μαζί του ότι το σωστό s cross είναι το 2wd. -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλή χρονιά και σε αυτό το νήμα σε όλους.
Θα χρειαστώ τη γνώμη σας, για αλλαγή υαλοκαθαριστηρων εμπρός, γιατί παρατήρησα ότι ο μαμά έχει κομμένο μακτρο στο μεγάλο βραχίονα.
Να πάρω μαμά από την αντιπροσωπεία ή να πάρω κάτι άλλο;
Καλή χρονιά σε όλους.
Groover, οι εργοστασιακοί υαλοκαθαριστήρες που φορούσε το αυτοκίνητο μου ήταν εξαρχής ελλατωματικοί. Αλλάχτηκαν από την αντιπροσωπεία μετά από ένα μήνα χωρίς χρέωση (νομίζω ότι μου είχαν πει 70 ευρώ για το κόστος αγοράςαλλά δεν είμαι και εντελώς σίγουρος🤨). Και αυτοί πάντως λειτούργησαν ικανοποιητικά μόνο τους πρώτους 6-8 μήνες. Για το επόμενο χρονικό διάστημα της χρήσης τους έκαναν θόρυβο μέχρι να ζεσταθούν και αφήνανε νερά σε κάποια σημεία του παρμπρίζ). Τους άλλαξα πριν τρεις μήνες με Bosch Aerotwin. Κόστος αγοράς 22 ευρώ +3 ευρώ για τα μεταφορικά (από Σκρουτζ). Η απόδοσή τους είναι τόσο καλύτερη από τους εργοστασιακούς που μετανιώνω που δεν τους είχα αλλάξει νωρίτερα.
Ο κωδικός της Bosch για τους υαλοκαθαριστήρες που φοράει το s cross είναι AR 654 S. Στην επίσημη ιστοσελίδα της bosch μπορείς να κάνεις αναζήτηση με βάση το μοντέλο του αυτοκινήτου σου για να το επιβεβαιώσεις. -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Βάζετε 98αρα ή 100αρα? Έχει ελέγξει κανείς μάνιουαλ αν προτεινεται ή τελος πάντων οι σουζουμηχανολογοι σου λενε "κανε οτι θες" ?
(Μπορειτε βεβαια να μου απαντησετε RTFM αλλά οπως εχετε καταλαβει βαριεμαι)
Μη σκοτίζεσαι. Απλή αμόλυβδη από πρατήρια που εμπιστεύεσαι.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Συμφωνώ με τον antonakis. Τα επτά λίτρα είναι ένα ρεαλιστικό νούμερο για αστική/περιαστική κίνηση. Το 4x4 ίσως να πηγαίνει και ένα τσικ πιο πανω.Η suzuki ανακοινώνει για το προσθιοκίνητο 6 λίτρα για αστική και λίγο πιο κάτω για περιαστική.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
"Τριγμοί. Ξεκινήσαμε ήδη απ το παράθυρο του συνοδηγού. Πήγα σε σ-κρος κ οχι βιταρα με την ελπιδα να παρω λιγο καλύτερη ποιοτητα συναρμογης αλλα μαλλον δεν μου βγηκε."
Και εγώ στην αρχή άκουγα τριγμούς από το παράθυρο του συνοδηγού. Απογοητεύτηκα αλλά από την άλλη είχα προετοιμαστεί για τέτοια φαινόμενα αστοχίας στη συναρμογή από τα Suzuki. Μετά από λίγο καιρό ανακάλυψα ότι οι τριγμοί δεν ήταν από το παράθυρο αλλά από τη μεταλλική άγραφα της ζώνης ασφαλείας του συνοδηγού, που τριβόταν πάνω στην πλαστική επένδυση της μεσαίας κολώνας, όποτε δεν επανερχόταν προσεκτικά στην κανονική της θέση.
Γενικά τα πλαστικά του s cross είναι τόσο σκληρά που οποιοδήποτε μεταλλικό αντικείμενο έρχεται σε επαφή μαζί τους (πχ κλειδιά) προκαλεί ενοχλητικούς θορύβους. -
RE: Suzuki Vitara 2015
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@williamg said in Suzuki Vitara 2015:
Φαντάσου στην Ελληνική αγορά vitara/scross χωρίς πολλά πολλά (GL) με εργοστασιακό LPG και τιμή κοντά στα 20K...
Σα να κλέβεις εκκλησία θα ήταν.
(μας διαβάζουν;)
για να μαθαινετε....
και το 140αρι και το 129αρι τα μπουστερτζετ παιζουν απλα αψογα με lpg
παιρνουν στο χωρο της ρεζερβας 42lt κουλουρα
εχουν ηδη μετασκευαστει καπου 100
κανενα προβλημα κινητηρα ακομη και σε εργατες που εχουν συμπληρωσει 100k με αεριο
καποια θεματα εχουν προκυψει απο την καθυστερημενη εισαγωγη καποιων εξαρτηματων με αποτελεσμα να μενουν 2-3 βδομαδες μεχρι να ολοκληρωθει η τοποθετηση στον αντιπροσωπο.
σε αεριο καινε καπου 9lt/100, εντυπωσιακα χαμηλα βασικα, τα 140ρια και καπου 8 τα 129αρια
κοστος βεβαια μετατροπης, στα 1200-1400Στην αντιπροσωπεία της suzuki κάνουν την μετασκευή σε υγραέριο?
-
RE: Ποια διαδρομή να προτιμήσω;
Καλύτερα όχι νύχτα τον Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα. Μαύρα σκοτάδια και αυξημένη κίνηση ασβών και αγριογούρουνων. Το καινούργιο κομμάτι από διασταύρωση Πάργας έως Καρτέρι βελτίωσε την κατάσταση. Το καλοκαίρι πολύ κίνηση έως τουλάχιστον τη διασταύρωση της Πάργας.