-
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν κυκλοφορεί συνεχώς μόνος του ο οδηγός, σημαίνει πως είναι αγάμητος, άρα καλό θα ήταν να του δοθεί ένα κίνητρο να βρει γυναίκα, να κάνει παιδιά και να προσφέρει σε μια χώρα που έχει υπογεννητικότητα.
Όχι;Ευκολακι.
Gomena_Pass -
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν κυκλοφορεί συνεχώς μόνος του ο οδηγός, σημαίνει πως είναι αγάμητος, άρα καλό θα ήταν να του δοθεί ένα κίνητρο να βρει γυναίκα, να κάνει παιδιά και να προσφέρει σε μια χώρα που έχει υπογεννητικότητα.
Όχι;Ευκολακι.
Gomena_PassΈκλαψα!!!!
-
https://mikropragmata.lifo.gr/zoi/to-tesla-pou-fortizei-pano-sto-pezodromio-einai-i-sygchroni-ellada-se-mia-fotografia/
Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα. Από την ουτοπία στη δυστοπία? -
Όπως σήμερ υπάρχουν διάφορα καύσιμα, έτσι και τότε θα υπάρχουν διάφοροι τρόποι φορτίσεων των αυτοκινήτων.
Ως τότε θα έχουμε φτάσει στο υδρογόνο, στις μπαταρίες με ηλεκτρολύτες, στις swap μπαταρίες κτλ
Κάθε μία λύση θα έχει τα θετικά και τα αρνητικά της.
Γενικά ο καθένας λέει ότι θέλει χωρίς να διαβάζει τίποτα σχετικό για τις τεχνολογικές εξελίξεις και επενδύσεις.
-
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για ταξί αυτό πιστεύω είναι διότι έχει τεράστιους χώρους και με την επιδότηση θα κοστίζει γύρω στα 25Κ
Το Τέσλα ειναι πιο καλό και φτηνό, δεν υπάρχει σύγκριση! Μόνο χώρους έχει το Σκόντα.
Έχει όμως και μια παράδοση η Skoda στην υποστήριξη των επαγγελματικών οχημάτων που οι υπόλοιποι δεν την έχουν ακόμη...και αυτό παίζει μεγάλο ρολό στη απόφαση για αγορά οχήματος από τον επαγγελματία…
-
@christos-suzitros said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://mikropragmata.lifo.gr/zoi/to-tesla-pou-fortizei-pano-sto-pezodromio-einai-i-sygchroni-ellada-se-mia-fotografia/
Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα. Από την ουτοπία στη δυστοπία?Είναι πολύ πιθανό να εξαναγκάστηκε να κλέψει ρεύμα στο πεζοδρόμιο, για να μην ακινητοποιηθει.
Για να φορτίσει το τεσλα απ την κολώνα, που συνήθως είναι μαζί καμιά δεκαριά+ φωτιστικά (LED 50W έκαστο πλέον) σε μια 16Α ασφάλεια συνήθως, θέλει πολλές ώρες. Αν υπήρχε κοντά του φορτιστής, ίσως να έβρισκε να φορτίσει και δωρεάν.Σίγουρα όμως στο μέλλον, ένα 13αρι κλειδί και δύο μέτρα μπαλατεζα με κροκοδειλάκια, θα γίνουν μόνιμο αξεσουάρ του Νεοέλληνα οδηγού.
-
Μα δεν φορτίζει από την κολώνα. Το καλώδιο έρχεται μέσα από τη μάντρα.
-
@georgekn said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για ταξί αυτό πιστεύω είναι διότι έχει τεράστιους χώρους και με την επιδότηση θα κοστίζει γύρω στα 25Κ
Το Τέσλα ειναι πιο καλό και φτηνό, δεν υπάρχει σύγκριση! Μόνο χώρους έχει το Σκόντα.
Έχει όμως και μια παράδοση η Skoda στην υποστήριξη των επαγγελματικών οχημάτων που οι υπόλοιποι δεν την έχουν ακόμη...και αυτό παίζει μεγάλο ρολό στη απόφαση για αγορά οχήματος από τον επαγγελματία…
Αυτό έγινε με τον καιρό.
Φυσικά θα υπάρχει καλή υποστήριξη απ τη Σκόντα, στα συμβατικά μοντέλα της που πωλούνται ντουζινες.Σιγά μην έχουν ούτε βίδα σε στοκ για Ένιακ. Παραγγελία στο εργοστάσιο κι η Παναγία μαζί μας. Ισχύει για ΟΛΑ τα ηλεκτρικά.
-
@elteo said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μα δεν φορτίζει από την κολώνα. Το καλώδιο έρχεται μέσα από τη μάντρα.
Έχει βάλει είτε γεννήτρια πετρελαίου είτε 100 χάμστερ να τρέχουν γυρνώντας ένα πηνίο.
Το δεύτερο πιο λογικό φαίνεται
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έχει βάλει είτε γεννήτρια πετρελαίου είτε 100 χάμστερ να τρέχουν γυρνώντας ένα πηνίο.
Το δεύτερο πιο λογικό φαίνεταιΈχει βάλει είτε γεννήτρια επιδοτούμενου πετρελαίου είτε 100 χάμστερ να τρέχουν γυρνώντας ένα πηνίο.
Το πρώτο πιο λογικό φαίνεται
-
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ΠΟΛΥ εύστοχα στο βίντεο δείχνουν συνεχώς τεσλα και για όσους δεν κατάλαβαν, το λένε και φόρα παρτίδα στο τέλος.
Δηλαδή κυρρητουν έμμεσα πόλεμο στις πωλήσεις της μεηντ ιν Τσάηνα Τεσλα οι Ευρωπαίοι. Ε ρε γέλιο.
Στα λεφτά που πωλειται τώρα ένα τεσλα 3, οι Ευρωπαίοι και δη οι Γάλλοι, πουλάνε e-208.
Και θα ανακόψουν τις πωλήσεις Τεσλα, που είναι στην ουσία τα μόνα "κινέζικα" Ηλεκτρικά που πωλούνται ευρέως στην Ευρώπη, με δασμούς εισαγωγής... θα γελάσουμε πολύ! -
-
@elteo said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μα δεν φορτίζει από την κολώνα. Το καλώδιο έρχεται μέσα από τη μάντρα.
Συγνώμη, δεν το είδα στο κινητό.
Σιγά την είδηση λοιπόν. Αυτά λέγαμε από καιρό. -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δηλαδή κυρρητουν έμμεσα πόλεμο στις πωλήσεις της μεηντ ιν Τσάηνα Τεσλα οι Ευρωπαίοι. Ε ρε γέλιο.
Δεν υποτίθεται ότι το εργοστάσιο της Γερμανίας ήδη καλύπτει την Ευρωπαϊκή κατανάλωση; ή το θυμάμαι λάθος.
-
Τα Τέσλα στην Ευρώπη κατασκευαζονται στην Γερμανία
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα Τέσλα στην Ευρώπη κατασκευαζονται στην Γερμανία
Το ξέρουμε ότι διαφωνείς για τη χαρά της διαφωνίας, έχει διαφορά που συναρμολογούνται;
Και τα βουλγαρικα κατσίκια που σφάζονται στη Μακεδονία, είναι ελληνικά...
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα Τέσλα στην Ευρώπη κατασκευαζονται στην Γερμανία
Τα Tesla που πωλούνται στην Ελλάδα έρχονται κάποια από Γερμανία και κάποια από Κίνα. Φαντάζομαι και στην υπόλοιπη Ευρώπη το ίδιο.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
έχει διαφορά που συναρμολογούνται;
Τεράστια. Όλα τα προϊόντα που χρησιμοποιούνται στην Ευρώπη εάν σε ένα ποσοστό της συνολικής τελικής αξίας τους προ φόρων κτλ συναρμολογούνται στην Ευρώπη, τότε θεωρούνται ευρωπαϊκα προϊόντα.
Αυτό ισχύει για όλα τα προϊόντα
-
Ας το ξαναβάλω μιας και κανείς δεν το διάβασε.
https://emag.directindustry.com/2023/06/05/french-researchers-store-hydrogen-on-solid-disks/
Όπως αναφέρει το άρθρο, πολύ πιθανόν να είμαστε σε ένα σταυροδρόμι σημαντικών τεχνολογικών ανακαλύψεων και ανάπτυξης του πράσινου υδρογόνου από ΑΠΕ.
Το σημαντικότερο είναι ότι μπορεί να μεταφερθεί και να αποθηκευθεί σαν ένα απλό αντικείμενο χωρίς μέτρα προστασίας, διότι με τον τρόπο αυτόν το υδρογόνο δεν αναφλέγεται ούτε διαφεύγει ή εξασθενεί με τον καιρό.
Ακόμα και στα αυτοκίνητα είναι δυνατή η άμεση και γρήγορη τροφοδότηση τους με υδρογόνο, χωρίς μεγάλες και βαριές δεξαμενές υψηλής πίεσης.
Ίσως αυτή η ανακάλυψη μπορέσει να κρατήσει σε ζωή και τις Μ.Ε.Κ!!!!!
Δεν θα υπάρχει λόγος πια για μέτρηση των ρύπων τους.
Εδώ η Μ.Ε.Κ της Toyota με καύσιμο το υδρογόνο
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά