Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά πετρελαίοκινητου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά πετρελαίοκινητου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    85
    4389
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      civil357 last edited by

      Ο dci της Renault , είναι πολύ καλό μοτέρ ( κάτοχος με 245.000χλμ πλέον ) , και όπως είπε και ο συνφορουμίτης το megane πολύ καλή λύση.
      Εγώ θα πρότεινα και το nissan pulsar , καθώς υπάρχει μία πιθανότητα να είναι ιδιώτη , δε δούλεψε τόσο σε leasing, και είναι καλό αυτοκίνητο για οικογενειακό . Συνήθως τα μεταχειρισμένα πετρέλαια έχουν μεγάλες πιθανότητες να είναι είτε leasing είτε εισαγωγής ( leasing , ενοικιαζόμενα κ.λπ.) , αν πας με αυτό κατά νου και προετοιμασμένος για ενδελεχή έλεγχο , ο.κ.
      Από εκεί και πέρα όπως τα λες το V40 , είναι καλή επιλογή , αλλά εγώ βλέπω αρκετά "ταλαιπωρημένα" οχήματα στο γνωστό σάϊτ , θέλει ξεψάχνισμα αρκετό.
      Θα κοιτούσα και civic π.χ. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/332718078-honda-civic ( δε το ξέρω το αυτοκίνητο , ούτε μισή ματιά δε του έριξα , απλά ενδιεκτικά) , αλλά είναι πιο ακριβά .
      Επίσης seat leon , το προηγούμενης γενιάς , ο 1,6 του γκρουπ, είναι γνωστός ταξιτζίδικος πετρελεοκινητήρας στην αγορά και έχει καλή φήμη ( νομίζω όμως ότι είχαν 5τάχυτο κιβώτιο).
      Αν απλά ψάχνεις ένα άνετο χιλιομετροφάγο , θα κοιτούσα ( μάλλον ) και το C4 μετά το fl.
      Τώρα σε πιο "νεανικές" επιλογές μάλλον guilietta , clio ( σε ακριβή έκδοση) και αρκετά άλλα που δεν μου έρχονται τώρα στο νου.
      Ψάξιμο καλό και υπομονή χρειάζεται, κάτι καλό μέσα στο συρφετό θα βρεθεί.

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimitrioskosmas last edited by

        CIVIC 1,6 D, πιο ακριβό σε σχεση με renault και pulsar, αλλά παίρνεις honda, το μοτερ σε ευστροφία και δύναμη θυμίζει περισσότερο βενζίνη, πολύ καλοί χώροι
        ...θέλει πολύ ψάξιμο κυκλοφορούν πολλά χρέπια εισαγωγής.

        npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • npapanik
          npapanik Banned @dimitrioskosmas last edited by

          @dimitrioskosmas said in Αγορά πετρελαίοκινητου:

          CIVIC 1,6 D, πιο ακριβό σε σχεση με renault και pulsar, αλλά παίρνεις honda, το μοτερ σε ευστροφία και δύναμη θυμίζει περισσότερο βενζίνη, πολύ καλοί χώροι
          ...θέλει πολύ ψάξιμο κυκλοφορούν πολλά χρέπια εισαγωγής.

          https://forum.4troxoi.gr/post/11000139850

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            carma @atari70 last edited by

            @atari70 said in Αγορά πετρελαίοκινητου:

            Σε πετρέλαιο τίποτα. Πρώτη επιλογή υβριδικό,μετά βενζίνη και τέλος ηλεκτρικό, διότι ακόμη ειναι πολύ ακριβά,και οι υποδομές ειναι σε νηπιακό στάδιο.

            Μα είναι πανάκριβα... στα δικά μου γούστα από αμάξια ας πουμε

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              carma @ataim last edited by

              @ataim said in Αγορά πετρελαίοκινητου:

              Μετά το c2 το επόμενο λογικό βήμα είναι το c3

              Αν είχα πετρελαίο c2 θα ήταν αλλιώς. Για να πάω σε c3. Σκέφτηκα μηχανικά τι με βολεύει περισσότερο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                carma @tgd last edited by

                @tgd said in Αγορά πετρελαίοκινητου:

                Πετρέλαιο μόνον αν κάνεις τα περισσότερα χιλιόμετρα εκτός πόλης.
                Θα πας από C2 σε V40; Δεν είναι μεγάλη αλλαγή μεγέθους;

                Μα το σκεφτηκα σαν καλύτερο σε πετραιολοκινητο κ σε ολα γενικως αφου ειναι 10ετιας απο 20 ετων που εχω τωρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  carma @civil357 last edited by

                  @civil357 said in Αγορά πετρελαίοκινητου:

                  Ο dci της Renault , είναι πολύ καλό μοτέρ ( κάτοχος με 245.000χλμ πλέον ) , και όπως είπε και ο συνφορουμίτης το megane πολύ καλή λύση.
                  Εγώ θα πρότεινα και το nissan pulsar , καθώς υπάρχει μία πιθανότητα να είναι ιδιώτη , δε δούλεψε τόσο σε leasing, και είναι καλό αυτοκίνητο για οικογενειακό . Συνήθως τα μεταχειρισμένα πετρέλαια έχουν μεγάλες πιθανότητες να είναι είτε leasing είτε εισαγωγής ( leasing , ενοικιαζόμενα κ.λπ.) , αν πας με αυτό κατά νου και προετοιμασμένος για ενδελεχή έλεγχο , ο.κ.
                  Από εκεί και πέρα όπως τα λες το V40 , είναι καλή επιλογή , αλλά εγώ βλέπω αρκετά "ταλαιπωρημένα" οχήματα στο γνωστό σάϊτ , θέλει ξεψάχνισμα αρκετό.
                  Θα κοιτούσα και civic π.χ. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/332718078-honda-civic ( δε το ξέρω το αυτοκίνητο , ούτε μισή ματιά δε του έριξα , απλά ενδιεκτικά) , αλλά είναι πιο ακριβά .
                  Επίσης seat leon , το προηγούμενης γενιάς , ο 1,6 του γκρουπ, είναι γνωστός ταξιτζίδικος πετρελεοκινητήρας στην αγορά και έχει καλή φήμη ( νομίζω όμως ότι είχαν 5τάχυτο κιβώτιο).
                  Αν απλά ψάχνεις ένα άνετο χιλιομετροφάγο , θα κοιτούσα ( μάλλον ) και το C4 μετά το fl.
                  Τώρα σε πιο "νεανικές" επιλογές μάλλον guilietta , clio ( σε ακριβή έκδοση) και αρκετά άλλα που δεν μου έρχονται τώρα στο νου.
                  Ψάξιμο καλό και υπομονή χρειάζεται, κάτι καλό μέσα στο συρφετό θα βρεθεί.

                  Με βοήθησες αρκετά. Ωραία τιπς. Θα τα έχω στο νου μου κ θα κοιτάξω κ σε αυτά τα αμαξια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    harisma23 last edited by harisma23

                    @carma

                    Πέρα από κάποια πράγματα πολύ χρήσιμα που ειπώθηκαν, στην επιλογή σου πρέπει να έχεις δύο κριτήρια σχεδόν ΑΠΑΡΑΒΑΤΑ:
                    α) Το αυτοκίνητο να είναι Euro 6! Δε νοείται να αγοράσεις εν έτει 2023 μεταχειρισμένο diesel, ειδικά στα λεφτά που διαθέτεις (ως 13000 Ευρώ) και να μην είναι Euro 6, καθώς αυτά θα υποστούν περιορισμούς (αν υπάρξουν) τελευταία.
                    β) Να μην είναι εισαγωγής, καθώς τα εισαγόμενα είναι κατά 95% (και λίγο ίσως λέω) με πειραγμένα χιλιόμετρα. Εκτός αν έχεις "αδελφό" (με ή χωρίς εισαγωγικά) μαντρά.

                    C georgemit 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                    • C
                      carma @harisma23 last edited by

                      @harisma23 said in Αγορά πετρελαίοκινητου:

                      @carma

                      Πέρα από κάποια πράγματα πολύ χρήσιμα που ειπώθηκαν, στην επιλογή σου πρέπει να έχεις δύο κριτήρια σχεδόν ΑΠΑΡΑΒΑΤΑ:
                      α) Το αυτοκίνητο να είναι Euro 6! Δε νοείται να αγοράσεις εν έτει 2006 μεταχειρισμένο diesel, ειδικά στα λεφτά που διαθέτεις (ως 13000 Ευρώ) και να μην είναι Euro 6, καθώς αυτά θα υποστούν περιορισμούς (αν υπάρξουν) τελευταία.
                      β) Να μην είναι εισαγωγής, καθώς τα εισαγόμενα είναι κατά 95% (και λίγο ίσως λέω) με πειραγμένα χιλιόμετρα. Εκτός αν έχεις "αδελφό" (με ή χωρίς εισαγωγικά) μαντρά.

                      Πωωωωω, κατάλαβα πρέπει θα ψάχνω για καιρο😄! Όπως κ να έχει ευχαριστώ πολύ! Είναι σημαντικές αυτές οι λεπτομέρειες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • georgemit
                        georgemit @harisma23 last edited by

                        @harisma23 said in Αγορά πετρελαίοκινητου:

                        @carma

                        Πέρα από κάποια πράγματα πολύ χρήσιμα που ειπώθηκαν, στην επιλογή σου πρέπει να έχεις δύο κριτήρια σχεδόν ΑΠΑΡΑΒΑΤΑ:
                        α) Το αυτοκίνητο να είναι Euro 6! Δε νοείται να αγοράσεις εν έτει 2006 μεταχειρισμένο diesel, ειδικά στα λεφτά που διαθέτεις (ως 13000 Ευρώ) και να μην είναι Euro 6, καθώς αυτά θα υποστούν περιορισμούς (αν υπάρξουν) τελευταία.

                        Νόμιζα πως βρισκόμαστε στο 2023 🤔 🤔

                        i30 1.5 160 N line!

                        H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harisma23 @georgemit last edited by harisma23

                          @georgemit said in Αγορά πετρελαίοκινητου:

                          Νόμιζα πως βρισκόμαστε στο 2023 🤔 🤔

                          Αυτά συμβαίνουν όταν ξεκλέβεις λίγο χρόνο από τη δουλειά για να γράψεις...
                          Κάτι θα σκεφτόμουν σχετικό με το 2006 και το έγραψα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tgd last edited by

                            Ρίξε μια ματιά σε αυτά για αρχή:
                            https://www.spotawheel.gr/buy?price_to=14000&fuel_type=diesel%2Chybridpetrol&order_by=final_price&order_method=desc&use_type=private_use

                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              carma @tgd last edited by

                              @tgd said in Αγορά πετρελαίοκινητου:

                              Ρίξε μια ματιά σε αυτά για αρχή:
                              https://www.spotawheel.gr/buy?price_to=14000&fuel_type=diesel%2Chybridpetrol&order_by=final_price&order_method=desc&use_type=private_use

                              Το Toyota yaris με υβριδικό βενζίνης
                              Το vw το πολο επίσης ( έκπληκτος κιολας)
                              Φυσικά το a1
                              Το fiat το 500 επίσης .
                              Αυτά!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits last edited by piliourits

                                Πάντως εδώ στο φόρουμ, κατηγοριοποιούμε και δαιμονοποιούμε συλλήβδην τεχνολογίες χωρίς σοβαρή αιτιολόγηση.

                                Ο άνθρωπος έχει δοκιμάσει ντίζελ και θέλει ξανά, αλλά βγαίνουν κάποιοι να τον αποτρέψουν, που δεν είχαν ντίζελ ποτέ, από φήμες και ο,τι φαντάζονται.

                                Και όσον αφορά τα εισαγόμενα, κι εγώ τα απέκλεια. Αλλά έτυχε να δω tdi εισαγωγής με 70Κ χλμ που ήταν λουλούδι και ρωταγαμε όλοι αν είναι καινούριο.

                                Το βασικό είναι στα λεφτά που δίνει, να πάρει όσο πιο καινούριο στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Και το μεγαλύτερο ρόλο θα παίξει να τον ικανοποιεί το αμάξωμα.
                                3 επιλογές έχει, dci ή hdi ή tdi, και σπανίως να βρει πλέον γιαπωνέζικο ή κορεάτικο ντίζελ. Ως προς την αξιοπιστία μάλλον με την παραπάνω σειρά, αν και έχω μόνο τους δύο τελευταίους.

                                Επειδή τα χρήματα είναι αρκετά, αυτό που έχω δοκιμάσει και πιστεύω θα κάνει τη διαφορά, είναι ένα αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6 ή ΕΑΤ8, μεγάλη διαφορά ντίζελ με αυτό το κιβώτιο.

                                Βλέπω πχ αυτόματα 308, ωραίο αμάξι.

                                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                C 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • C
                                  carma @piliourits last edited by carma

                                  @piliourits said in Αγορά πετρελαίοκινητου:

                                  Πάντως εδώ στο φόρουμ, κατηγοριοποιούμε και δαιμονοποιούμε συλλήβδην τεχνολογίες χωρίς σοβαρή αιτιολόγηση.

                                  Ο άνθρωπος έχει δοκιμάσει ντίζελ και θέλει ξανά, αλλά βγαίνουν κάποιοι να τον αποτρέψουν, που δεν είχαν ντίζελ ποτέ, από φήμες και ο,τι φαντάζονται.

                                  Και όσον αφορά τα εισαγόμενα, κι εγώ τα απέκλεια. Αλλά έτυχε να δω tdi εισαγωγής με 70Κ χλμ που ήταν λουλούδι και ρωταγαμε όλοι αν είναι καινούριο.

                                  Το βασικό είναι στα λεφτά που δίνει, να πάρει όσο πιο καινούριο στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Και το μεγαλύτερο ρόλο θα παίξει να τον ικανοποιεί το αμάξωμα.
                                  3 επιλογές έχει, dci ή hdi ή tdi, και σπανίως να βρει πλέον γιαπωνέζικο ή κορεάτικο ντίζελ. Ως προς την αξιοπιστία μάλλον με την παραπάνω σειρά, αν και έχω μόνο τους δύο τελευταίους.

                                  Επειδή τα χρήματα είναι αρκετά, αυτό που έχω δοκιμάσει και πιστεύω θα κάνει τη διαφορά, είναι ένα αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6 ή ΕΑΤ8, μεγάλη διαφορά ντίζελ με αυτό το κιβώτιο.

                                  Βλέπω πχ αυτόματα 308, ωραίο αμάξι.

                                  Οι κωδικοί dci hdi tdi είναι τύποι αυτοκινήτων? Ή μάρκα πχ Ρενό dci

                                  Επίσης αυτό με το νέο αυτοκίνητο δλδ λίγα χλμ. Έως 14000 παρατήρησα στο car έχει πολλά 208 πεζό κ Ρενό. Τώρα κατάλαβα γτ έχουμε γεμίσει με Ρενό (λευκό ειδικά) στους δρομους

                                  elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo @carma last edited by elteo

                                    @carma said in Αγορά πετρελαίοκινητου:

                                    @piliourits said in Αγορά πετρελαίοκινητου:

                                    Πάντως εδώ στο φόρουμ, κατηγοριοποιούμε και δαιμονοποιούμε συλλήβδην τεχνολογίες χωρίς σοβαρή αιτιολόγηση.

                                    Ο άνθρωπος έχει δοκιμάσει ντίζελ και θέλει ξανά, αλλά βγαίνουν κάποιοι να τον αποτρέψουν, που δεν είχαν ντίζελ ποτέ, από φήμες και ο,τι φαντάζονται.

                                    Και όσον αφορά τα εισαγόμενα, κι εγώ τα απέκλεια. Αλλά έτυχε να δω tdi εισαγωγής με 70Κ χλμ που ήταν λουλούδι και ρωταγαμε όλοι αν είναι καινούριο.

                                    Το βασικό είναι στα λεφτά που δίνει, να πάρει όσο πιο καινούριο στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Και το μεγαλύτερο ρόλο θα παίξει να τον ικανοποιεί το αμάξωμα.
                                    3 επιλογές έχει, dci ή hdi ή tdi, και σπανίως να βρει πλέον γιαπωνέζικο ή κορεάτικο ντίζελ. Ως προς την αξιοπιστία μάλλον με την παραπάνω σειρά, αν και έχω μόνο τους δύο τελευταίους.

                                    Επειδή τα χρήματα είναι αρκετά, αυτό που έχω δοκιμάσει και πιστεύω θα κάνει τη διαφορά, είναι ένα αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6 ή ΕΑΤ8, μεγάλη διαφορά ντίζελ με αυτό το κιβώτιο.

                                    Βλέπω πχ αυτόματα 308, ωραίο αμάξι.

                                    Οι κωδικοί dci hdi tdi είναι τύποι αυτοκινήτων? Ή μάρκα πχ Ρενό dci

                                    Επίσης αυτό με το νέο αυτοκίνητο δλδ λίγα χλμ. Έως 14000 παρατήρησα στο car έχει πολλά 208 πεζό κ Ρενό. Τώρα κατάλαβα γτ έχουμε γεμίσει με Ρενό (λευκό ειδικά) στους δρομους

                                    είναι οι πετρελαιοκινητήρες που χρησιμοποιούν οι παρακάτω:
                                    dci = Renault, Dacia κτλ
                                    hdi = Peugeot, Citroen κτλ
                                    tdi = VAG (VW, Audi, Skoda, Seat κτλ)

                                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • piliourits
                                      piliourits last edited by piliourits

                                      Είναι ο τύπος του κινητήρα της εποχής, dci της Renault, που μπαίνει και σε Dacia, Nissan, κάποια Μερσεντες κλπ.
                                      TDi της VW, και σε Σκόντα, Σεατ και λοιπά "γερμανικά", HDi της PSA σε Πεζό, Σιτροεν, κάποια Οπελ κλπ.

                                      Είναι όλα Diesel Turbo intercooler, Euro 6, έχουν φίλτρο σωματιδίων με κάποια διαδικασία αναγέννησης ανά κάποια χιλιόμετρα, κάποια έχουν και δοχείο ουριας (adblue) που ψεκάζει για μείωση ρύπων.

                                      Επιπλέον η Φιατ, Άλφα Ρομέο έχουν αντίστοιχο 1.600αρι και οι κορεατες, ελάχιστα γιαπωνέζικα πλέον

                                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        carma @elteo last edited by

                                        @elteo said in Αγορά πετρελαίοκινητου:

                                        @carma said in Αγορά πετρελαίοκινητου:

                                        @piliourits said in Αγορά πετρελαίοκινητου:

                                        Πάντως εδώ στο φόρουμ, κατηγοριοποιούμε και δαιμονοποιούμε συλλήβδην τεχνολογίες χωρίς σοβαρή αιτιολόγηση.

                                        Ο άνθρωπος έχει δοκιμάσει ντίζελ και θέλει ξανά, αλλά βγαίνουν κάποιοι να τον αποτρέψουν, που δεν είχαν ντίζελ ποτέ, από φήμες και ο,τι φαντάζονται.

                                        Και όσον αφορά τα εισαγόμενα, κι εγώ τα απέκλεια. Αλλά έτυχε να δω tdi εισαγωγής με 70Κ χλμ που ήταν λουλούδι και ρωταγαμε όλοι αν είναι καινούριο.

                                        Το βασικό είναι στα λεφτά που δίνει, να πάρει όσο πιο καινούριο στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Και το μεγαλύτερο ρόλο θα παίξει να τον ικανοποιεί το αμάξωμα.
                                        3 επιλογές έχει, dci ή hdi ή tdi, και σπανίως να βρει πλέον γιαπωνέζικο ή κορεάτικο ντίζελ. Ως προς την αξιοπιστία μάλλον με την παραπάνω σειρά, αν και έχω μόνο τους δύο τελευταίους.

                                        Επειδή τα χρήματα είναι αρκετά, αυτό που έχω δοκιμάσει και πιστεύω θα κάνει τη διαφορά, είναι ένα αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ6 ή ΕΑΤ8, μεγάλη διαφορά ντίζελ με αυτό το κιβώτιο.

                                        Βλέπω πχ αυτόματα 308, ωραίο αμάξι.

                                        Οι κωδικοί dci hdi tdi είναι τύποι αυτοκινήτων? Ή μάρκα πχ Ρενό dci

                                        Επίσης αυτό με το νέο αυτοκίνητο δλδ λίγα χλμ. Έως 14000 παρατήρησα στο car έχει πολλά 208 πεζό κ Ρενό. Τώρα κατάλαβα γτ έχουμε γεμίσει με Ρενό (λευκό ειδικά) στους δρομους

                                        είναι οι πετρελαιοκινητήρες που χρησιμοποιούν οι παρακάτω:
                                        dci = Renault, Dacia κτλ
                                        hdi = Peugeot, Citroen κτλ
                                        tdi = VAG (VW, Audi, Skoda, Seat κτλ)

                                        Ευχαριστώ πολύ 🙏

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          carma @piliourits last edited by

                                          @piliourits said in Αγορά πετρελαίοκινητου:

                                          Είναι ο τύπος του κινητήρα της εποχής, dci της Renault, που μπαίνει και σε Dacia, Nissan, κάποια Μερσεντες κλπ.
                                          TDi της VW, και σε Σκόντα, Σεατ και λοιπά "γερμανικά", HDi της PSA σε Πεζό, Σιτροεν, κάποια Οπελ κλπ.

                                          Είναι όλα Diesel Turbo intercooler, Euro 6, έχουν φίλτρο σωματιδίων με κάποια διαδικασία αναγέννησης ανά κάποια χιλιόμετρα, κάποια έχουν και δοχείο ουριας (adblue) που ψεκάζει για μείωση ρύπων.

                                          Επιπλέον η Φιατ, Άλφα Ρομέο έχουν αντίστοιχο 1.600αρι και οι κορεατες, ελάχιστα γιαπωνέζικα πλέον

                                          Λαμπρά, ακέραιη απάντηση!!🙏

                                          Οπότε βάσει προτεραιότητας
                                          1.Volvo v40 είναι πολύ δύσκολο να βρω ... θα περιμένω καιρό. Οπότε για εκεί πάω σε 308
                                          Ή Τζούλιεττα αν τ λεω σωστα

                                          2.Τα vw υπάρχουν πολλά κ αξιόλογα κ ανέβηκαν πολύ στην εκτίμηση μου τώρα που έμαθα. Συγκριτικά με τα audi

                                          3.Ιαπωνίκα όπως είπες θέλουν ψάξιμο

                                          4.Αισχατη λύση αν δν βρω είναι πλέον τα Ρενό κ τα συναφή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            andya3 last edited by

                                            Τα volvo έχουν πολύ ακριβά ανταλλακτικά. Πιθανόν ακριβότερα κι από audi. Για να το έχεις υπόψη σου.

                                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr