-
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
@megane98hp said in Οδήγησα....:
Renault Jogger
Dacia Jogger μαλλον , ε ?
Σωστός!!
-
@tsofras said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
Εγω παντως δεν καταλαβαινω τι νοημα εχει να κανεις test drive ενα αμαξι που ξερεις οτι η τιμη ειναι εξωπραγματικη για αυτο που ειναι και δεν προκειται να το αγορασεις ποτε. Το κοστος του marketing το πληρωνει ολος ο κοσμος που αγοραζει αυτοκινητα του γκρουπ.
ΥΓ ελπιζω να ριξουν την τιμη 10 χιλ κατω αλλα να δουμε τι θα γινει τελικα.
Για να έχεις άποψη ? Απο χόμπι ?
Εγώ έχω κάνει test drive τα πάντα μέχρι 40 χιλιάρικα
Δεν κατάφερα το Corolla Cross γιατί πήγα και με άδειασε η Toyota ενώ είχα ραντεβού και το CX-30 γιατί με άδειασαν και αυτοί.
Αν θες να έχεις άποψη και να μην λες μόνο ότι διαβάζεις απο άλλους πας και τα βλέπεις μόνος σουΤο βασικό είναι να έχεις πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο, όλα τα άλλα έπονται
-
Έπεσε το μάτι μου σε ένα test drive από το autotriti και το μόνο αρνητικό που είπε ήταν ότι η τρίτη σειρά δεν αποθηκεύεται στο πάτωμα. Ένιωσα πολύ περήφανος, έπρεπε να ήμουν δοκιμαστής ουίσκυ εεεεε συγνώμη, αυτοκινήτων ήθελα να πω.
-
@red_monster said in Οδήγησα....:
Το βασικό είναι να έχεις πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο, όλα τα άλλα έπονται
Δεν θες πολυ, εγω πχ εχω ελάχιστο - αυτο το ΣΚ μου εσκασε δουλεια. Θες 2-3 ωρες μεσα στον μηνα.
-
@red_monster said in Οδήγησα....:
@tsofras said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
Εγω παντως δεν καταλαβαινω τι νοημα εχει να κανεις test drive ενα αμαξι που ξερεις οτι η τιμη ειναι εξωπραγματικη για αυτο που ειναι και δεν προκειται να το αγορασεις ποτε. Το κοστος του marketing το πληρωνει ολος ο κοσμος που αγοραζει αυτοκινητα του γκρουπ.
ΥΓ ελπιζω να ριξουν την τιμη 10 χιλ κατω αλλα να δουμε τι θα γινει τελικα.
Για να έχεις άποψη ? Απο χόμπι ?
Εγώ έχω κάνει test drive τα πάντα μέχρι 40 χιλιάρικα
Δεν κατάφερα το Corolla Cross γιατί πήγα και με άδειασε η Toyota ενώ είχα ραντεβού και το CX-30 γιατί με άδειασαν και αυτοί.
Αν θες να έχεις άποψη και να μην λες μόνο ότι διαβάζεις απο άλλους πας και τα βλέπεις μόνος σουΤο βασικό είναι να έχεις πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο, όλα τα άλλα έπονται
Δηλαδή 10 λεπτά την εβδομάδα για test drive είναι πολύ ελεύθερος χρόνος ?
Που προφανώς δεν εννοώ ότι κάνω κάθε εβδομάδα 10 λεπτά test drive , αλλά και να έκανα σε έναν χρόνο παίζει να είχα οδηγήσει ότι υπάρχει μέχρι τα 40 χιλιάρικα , οπότε μετά θα ήθελα 10 λεπτά το 3μηνο για όταν έβγαινε κάτι καινούριο. -
@tsofras said in Οδήγησα....:
@red_monster said in Οδήγησα....:
@tsofras said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
Εγω παντως δεν καταλαβαινω τι νοημα εχει να κανεις test drive ενα αμαξι που ξερεις οτι η τιμη ειναι εξωπραγματικη για αυτο που ειναι και δεν προκειται να το αγορασεις ποτε. Το κοστος του marketing το πληρωνει ολος ο κοσμος που αγοραζει αυτοκινητα του γκρουπ.
ΥΓ ελπιζω να ριξουν την τιμη 10 χιλ κατω αλλα να δουμε τι θα γινει τελικα.
Για να έχεις άποψη ? Απο χόμπι ?
Εγώ έχω κάνει test drive τα πάντα μέχρι 40 χιλιάρικα
Δεν κατάφερα το Corolla Cross γιατί πήγα και με άδειασε η Toyota ενώ είχα ραντεβού και το CX-30 γιατί με άδειασαν και αυτοί.
Αν θες να έχεις άποψη και να μην λες μόνο ότι διαβάζεις απο άλλους πας και τα βλέπεις μόνος σουΤο βασικό είναι να έχεις πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο, όλα τα άλλα έπονται
Δηλαδή 10 λεπτά την εβδομάδα για test drive είναι πολύ ελεύθερος χρόνος ?
Που προφανώς δεν εννοώ ότι κάνω κάθε εβδομάδα 10 λεπτά test drive , αλλά και να έκανα σε έναν χρόνο παίζει να είχα οδηγήσει ότι υπάρχει μέχρι τα 40 χιλιάρικα , οπότε μετά θα ήθελα 10 λεπτά το 3μηνο για όταν έβγαινε κάτι καινούριο.Το test drive θέλει κάνα δίωρο, 60' η δοκιμή και άλλα τόσα τα συμπαρομαρτούντα, αν αξίζει το όχημα πάει και έρχεται αλλά ότι βλέπω τελευταία μου φαίνεται ξαναζεσταμένο φαγητό.
-
@red_monster said in Οδήγησα....:
@tsofras said in Οδήγησα....:
@red_monster said in Οδήγησα....:
@tsofras said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
Εγω παντως δεν καταλαβαινω τι νοημα εχει να κανεις test drive ενα αμαξι που ξερεις οτι η τιμη ειναι εξωπραγματικη για αυτο που ειναι και δεν προκειται να το αγορασεις ποτε. Το κοστος του marketing το πληρωνει ολος ο κοσμος που αγοραζει αυτοκινητα του γκρουπ.
ΥΓ ελπιζω να ριξουν την τιμη 10 χιλ κατω αλλα να δουμε τι θα γινει τελικα.
Για να έχεις άποψη ? Απο χόμπι ?
Εγώ έχω κάνει test drive τα πάντα μέχρι 40 χιλιάρικα
Δεν κατάφερα το Corolla Cross γιατί πήγα και με άδειασε η Toyota ενώ είχα ραντεβού και το CX-30 γιατί με άδειασαν και αυτοί.
Αν θες να έχεις άποψη και να μην λες μόνο ότι διαβάζεις απο άλλους πας και τα βλέπεις μόνος σουΤο βασικό είναι να έχεις πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο, όλα τα άλλα έπονται
Δηλαδή 10 λεπτά την εβδομάδα για test drive είναι πολύ ελεύθερος χρόνος ?
Που προφανώς δεν εννοώ ότι κάνω κάθε εβδομάδα 10 λεπτά test drive , αλλά και να έκανα σε έναν χρόνο παίζει να είχα οδηγήσει ότι υπάρχει μέχρι τα 40 χιλιάρικα , οπότε μετά θα ήθελα 10 λεπτά το 3μηνο για όταν έβγαινε κάτι καινούριο.Το test drive θέλει κάνα δίωρο, 60' η δοκιμή και άλλα τόσα τα συμπαρομαρτούντα, αν αξίζει το όχημα πάει και έρχεται αλλά ότι βλέπω τελευταία μου φαίνεται ξαναζεσταμένο φαγητό.
Θα συμφωνήσω , άντε βρες τεστ ντραιβ της προκοπής όμως .
Στην σειρά 1 ανέβηκα και κατέβηκα την Συγγρού . Αυτό ήταν το τεστ ντραιβ -
Άμα δεν σε αφήνουν μόνο σου για td καταλαβαίνεις ελάχιστα για το αμάξι άσε που νομίζω ότι όταν σε πάνε σε φιξαρισμένη διαδρομή κάτι έχουν να κρύψουν...
-
@jamesd said in Οδήγησα....:
Άμα δεν σε αφήνουν μόνο σου για td καταλαβαίνεις ελάχιστα για το αμάξι άσε που νομίζω ότι όταν σε πάνε σε φιξαρισμένη διαδρομή κάτι έχουν να κρύψουν...
Μα τι να καταλάβεις σε μία ευθεία στη Συγγρού , ούτε λακούβα δεν βρίσκεις να πέσεις μέσα να δείς ανάρτηση.
Πάντως 4 test drive έχω κάνει εκεί (BMW/ Mini) πάντα ρε φίλε χωρίς βενζίνη. Και τις 4 φορές. Την τελευταία βαρέθηκε να πάμε να βάλουμε και για αυτό πήγαμε απλά Συγγρού
Ωραίο ήταν αυτό με το Tucson που τουλάχιστον πήγα Πειραιά
Με το C5 aircross Αργρυρούπολη - Βουλιαγμένης - Γλυφάδα- Πειραιά - Συγγρού - Αμφιθέας - Αργυρούπολη
Και το Formentor το πήρα για 2 ημέρεςΌλα τα άλλα σαν αυτοκινητάκι στο περίπτερο
-
Όποιος θέλει καλό td σε vw να πάει στην Karenta στο Μαρούσι. Σου δίνουν ένα αυτοκίνητο να σε ξεφορτωθούν, γιατί πνίγονται στη δουλειά συνήθως.
Και πίσω να μην το πας, αμφιβάλλω αν θα το καταλάβουν .
-
@andya3 said in Οδήγησα....:
Όποιος θέλει καλό td σε vw να πάει στην Karenta στο Μαρούσι. Σου δίνουν ένα αυτοκίνητο να σε ξεφορτωθούν, γιατί πνίγονται στη δουλειά συνήθως.
Και πίσω να μην το πας, αμφιβάλλω αν θα το καταλάβουν .
Και στης Αργυρούπολης έτσι είναι σου λένε φερτο σε 15 λεπτά
Οπότε βγαίνεις Βουλιαγμένης, κολλάς στη κίνηση, το βλέπεις πως παει 1η + 2α και το επιστρέφεις -
@andya3 said in Οδήγησα....:
Όποιος θέλει καλό td σε vw να πάει στην Karenta στο Μαρούσι. Σου δίνουν ένα αυτοκίνητο να σε ξεφορτωθούν, γιατί πνίγονται στη δουλειά συνήθως.
Μακάρι, γιατί προ covid που είχα πάει, με πήγε ο πωλητής 15' βόλτα στα πέριξ.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@andya3 said in Οδήγησα....:
Όποιος θέλει καλό td σε vw να πάει στην Karenta στο Μαρούσι. Σου δίνουν ένα αυτοκίνητο να σε ξεφορτωθούν, γιατί πνίγονται στη δουλειά συνήθως.
Μακάρι, γιατί προ covid που είχα πάει, με πήγε ο πωλητής 15' βόλτα στα πέριξ.
Εγώ γύρισα απ' το td όποτε ήθελα. Άφησα μπροστά στην έκθεση το αυτοκίνητο. Και μετά μπήκα μέσα και έψαχνα κάποιον πωλητή να επιστρέψω τα κλειδιά. Ήταν όλοι απασχολημένοι και τα άφησα στη reception.
Άμα ήθελα δηλαδή πήγαινα και μια εκδρομούλα .
Πιθανόν εξαρτάται από τη φάση που θα τους πιάσεις, ανάλογα με το πόση δουλειά έχουν. Και πως θα σε κόψουν, αν είσαι υποψήφιος αγοραστής ή πας για να περάσεις την ώρα σου.
-
Και γω τίγκ από καρεντα το πήρα, δεν μου είπαν τπτ, απλά έπρεπε να πάω μέρα που είχαν το αυτοκίνητο εκεί. Δεν ασχολήθηκαν παραπάνω.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@andya3 said in Οδήγησα....:
Όποιος θέλει καλό td σε vw να πάει στην Karenta στο Μαρούσι. Σου δίνουν ένα αυτοκίνητο να σε ξεφορτωθούν, γιατί πνίγονται στη δουλειά συνήθως.
Μακάρι, γιατί προ covid που είχα πάει, με πήγε ο πωλητής 15' βόλτα στα πέριξ.
same, μάλιστα δεν είχαν manual και κάναμε dsg βόλτα
-
Θα αντιλαμβανεστε φαντάζομαι ότι κάποια td έχουν βγει ολική από δυνητικούς πελάτες
-
@kapelis said in Οδήγησα....:
Θα αντιλαμβανεστε φαντάζομαι ότι κάποια td έχουν βγει ολική από δυνητικούς πελάτες
Και άλλα χρησιμοποιήθηκαν σε πίστα πριν 15 χρόνια και είναι ακόμα σε κυκλοφορία...
-
Ένα απόγευμα Παρασκευής καπου πριν τους Ολυμπιακούς με παίρνει μια φίλη υπεύθυνη marketing τηλέφωνο:
- Θέλεις ένα Sti 330 μέχρι τη Δευτέρα το πρωί?
Εδώ και τώρα!
Αλλάξω το πρόγραμμα του ΣΚ, πάω το παίρνω και αντίστοιχα παίρνω τηλέφωνο ένα φίλο με 911 4S.
- Στείλε μου το δίπλωμα σου ρε μια φωτοτυπία. Σκάω το πρωί σπίτι του, θέλω να πάμε σε μια δουλειά κλπ
Και πάμε Θήβα, Ριτσώνα, Χαλκίδα, Μαντουδι, Παπάδες, Πευκι, Αιδηψό κλπ. Μαλιστα τον κάναμε 2 φορές το γύρο Β Ευβοίας. Πρέπει να έκαιγε 30 λίτρα στα 100χλ.
ΕΠΟΣ! - Θέλεις ένα Sti 330 μέχρι τη Δευτέρα το πρωί?
-
Χθες απόγευμα στις 17:00 περίπου οδήγησα για μια ώρα περίπου το MG4 EV στην επαρχία (Κατερίνη).
Το έχει ο τοπικός έμπορος Peugeot (στο πλαίσιο του δικτύου Συγγελιδη) άμεσα διαθέσιμο για test drive, στη βασική έκδοση των 170 ίππων και μπαταρία 51kwh. Τιμή γραπτης προσφοράς 32.200 (+ασφάλεια, αναλόγως τι θέλει κάποιος).
Αυτή η τιμή είναι ΠΡΟ κρατικής επιδότησης, όποτε αν εγκριθεί κάποιος, θα λάβει πίσω 7-8 χιλιάδες περίπου.Στα της οδήγησης. Όσοι έχουν οδηγήσει EV (έχουμε Tesla 3 LR στην οικογένεια) ξέρουν τι να περιμένουν περίπου. Άμεση επιτάχυνση, αθόρυβη λειτουργία, απουσία κραδασμών κλπ
Εκεί που εκπλήσσει πολύ ευχάριστα όμως το συγκεκριμένο είναι η ποιότητα κύλισης και η άνεση ανάρτησης. Το οδηγήσαμε 2 αντρες κοντα στα 40 εναλλάξ και σε εθνική και σε πόλη και το πήγαμε επίτηδες πάνω σε κάθε πιθανο καπάκι υπονόμου και κακοτεχνία… Ε λοιπόν το MG4 δεν έτριξε πουθενά, δεν κοπάνησε και δεν ακούστηκε. Πιθανώς βοηθά ότι έχει λογική διάσταση ελαστικών με 215/50/17 και δεν το παράκαναν με πολύ μεγάλους τροχούς και ελαστικά.
Το τιμόνι του άμεσο και με επαρκή πληροφόρηση (οκ δεν είναι Alfa ούτε BMW) αλλά δεν σε προβληματίζει πουθενά. Το πλαίσιο είναι συμπαγές και το αυτοκίνητο (πισωκίνητο υπόψη) στρίβει πολύ καλά για τον χαρακτήρα του.Υλικά εσωτερικού πολύ καλά για την τιμή του. Συγκεκριμένα μπηκα σε ένα 3008 μετά και ήταν περίπου ίδια σε αφή και συναρμογή. Όπως προανέφερα δεν έτριξε το παραμικρό μεσα ενώ το «κακομεταχειριστήκαμε» επίτηδες προσπαθώντας να ανακαλύψουμε που είναι η κινεζική «φάκα».
Οι χώροι επιβατών και αποσκευών είναι επιπέδου ID3 ή λίγο πιο μικροί από ένα D class sedan. Δηλαδή αρκετά καλοί για 4μελη οικογένεια.
Αυτό που λίγο υποβαθμίζει την εμπειρία είναι κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τους καθρέπτες πάνω από τα 120, χωρίς όμως να είναι κάτι ενοχλητικό ή αποτρεπτικό. Επίσης το one pedal driving του δεν ήταν σαν του Tesla αλλά πιο αδύναμο. Τέλος η σχεδίαση ίσως ξενισει κάποιους (γούστα είναι αυτά, κι εγώ δεν ξετρελάθηκα σχεδιαστικά).
Επίσης η φόρτιση της βασικής έκδοσης είναι αργή σε AC (6.6kw), ενώ η πιο ακριβή (με 204 ιππους και 64kwh μπαταρια) φορτίζει με 11kw.
Σε DC η απλή έκδοση φορτίζει με 85kw και η ακριβή με 135kw.
Γενικά φαίνεται ΠΟΛΥ τίμιο και καλοφτιαγμένο ως προς τη συναρμογή.
Ο έμπορος/αντιπρόσωπος Peugeot μου είπε πως έχουν αναλάβει πλήρη κάλυψη σε εγγύηση, σερβις, ανταλλακτικά κλπ
Το ετησιο σερβις είναι ελεγχος υγρών του κυκλώματος ψύξης μπαταρίας και ένας διαγνωστικός ηλεκτρονικός ελεγχος, με κόστος … 40€.Αυτά. Αν ξέχασα κάτι θα επανέλθω
-
Καλησπέρα!
Αναρωτιέμαι αν γίνεται να κάνει κάποιος test drive πάνω από το κλασικό 15λεπτο γύρω από την αντιπροσωπεία με τον πωλητή. Στην καρέντα πριν τον κόβιντ δεν επιτρέπανε περισσότερο και μάλιστα μου είχαν τονίσει ότι όλα τα αυτοκίνητα που έχουν test drive κάνουν μόνο αυτή τη συγκεκριμένη διαδρομή ούτε μέτρο παραπάνω.
Τα ίδια και στη ford βελμάρ την ίδια περίοδο.
Mόνο με κονέ με τον πωλητή γίνεται να το δοκιμάσεις περισσότερο;
Οδήγησα....