Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 475
    • 476
    • 477
    • 478
    • 479
    • 524
    • 525
    • 477 / 525
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10487
    137656
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jamesd last edited by jamesd

      Άμα δεν σε αφήνουν μόνο σου για td καταλαβαίνεις ελάχιστα για το αμάξι άσε που νομίζω ότι όταν σε πάνε σε φιξαρισμένη διαδρομή κάτι έχουν να κρύψουν...

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsofras @jamesd last edited by

        @jamesd said in Οδήγησα....:

        Άμα δεν σε αφήνουν μόνο σου για td καταλαβαίνεις ελάχιστα για το αμάξι άσε που νομίζω ότι όταν σε πάνε σε φιξαρισμένη διαδρομή κάτι έχουν να κρύψουν...

        Μα τι να καταλάβεις σε μία ευθεία στη Συγγρού , ούτε λακούβα δεν βρίσκεις να πέσεις μέσα να δείς ανάρτηση.
        Πάντως 4 test drive έχω κάνει εκεί (BMW/ Mini) πάντα ρε φίλε χωρίς βενζίνη. Και τις 4 φορές. Την τελευταία βαρέθηκε να πάμε να βάλουμε και για αυτό πήγαμε απλά Συγγρού
        Ωραίο ήταν αυτό με το Tucson που τουλάχιστον πήγα Πειραιά
        Με το C5 aircross Αργρυρούπολη - Βουλιαγμένης - Γλυφάδα- Πειραιά - Συγγρού - Αμφιθέας - Αργυρούπολη
        Και το Formentor το πήρα για 2 ημέρες

        Όλα τα άλλα σαν αυτοκινητάκι στο περίπτερο 😄

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • A
          andya3 last edited by

          Όποιος θέλει καλό td σε vw να πάει στην Karenta στο Μαρούσι. Σου δίνουν ένα αυτοκίνητο να σε ξεφορτωθούν, γιατί πνίγονται στη δουλειά συνήθως.

          Και πίσω να μην το πας, αμφιβάλλω αν θα το καταλάβουν 😁.

          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

          T fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 5
          • T
            tsofras @andya3 last edited by

            @andya3 said in Οδήγησα....:

            Όποιος θέλει καλό td σε vw να πάει στην Karenta στο Μαρούσι. Σου δίνουν ένα αυτοκίνητο να σε ξεφορτωθούν, γιατί πνίγονται στη δουλειά συνήθως.

            Και πίσω να μην το πας, αμφιβάλλω αν θα το καταλάβουν 😁.

            Και στης Αργυρούπολης έτσι είναι σου λένε φερτο σε 15 λεπτά
            Οπότε βγαίνεις Βουλιαγμένης, κολλάς στη κίνηση, το βλέπεις πως παει 1η + 2α και το επιστρέφεις 🤣

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • fanis75
              fanis75 moderator @andya3 last edited by

              @andya3 said in Οδήγησα....:

              Όποιος θέλει καλό td σε vw να πάει στην Karenta στο Μαρούσι. Σου δίνουν ένα αυτοκίνητο να σε ξεφορτωθούν, γιατί πνίγονται στη δουλειά συνήθως.

              Μακάρι, γιατί προ covid που είχα πάει, με πήγε ο πωλητής 15' βόλτα στα πέριξ.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              A ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • A
                andya3 @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in Οδήγησα....:

                @andya3 said in Οδήγησα....:

                Όποιος θέλει καλό td σε vw να πάει στην Karenta στο Μαρούσι. Σου δίνουν ένα αυτοκίνητο να σε ξεφορτωθούν, γιατί πνίγονται στη δουλειά συνήθως.

                Μακάρι, γιατί προ covid που είχα πάει, με πήγε ο πωλητής 15' βόλτα στα πέριξ.

                Εγώ γύρισα απ' το td όποτε ήθελα. Άφησα μπροστά στην έκθεση το αυτοκίνητο. Και μετά μπήκα μέσα και έψαχνα κάποιον πωλητή να επιστρέψω τα κλειδιά. Ήταν όλοι απασχολημένοι και τα άφησα στη reception.

                Άμα ήθελα δηλαδή πήγαινα και μια εκδρομούλα 🙂.

                Πιθανόν εξαρτάται από τη φάση που θα τους πιάσεις, ανάλογα με το πόση δουλειά έχουν. Και πως θα σε κόψουν, αν είσαι υποψήφιος αγοραστής ή πας για να περάσεις την ώρα σου.

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  netgeo last edited by

                  Και γω τίγκ από καρεντα το πήρα, δεν μου είπαν τπτ, απλά έπρεπε να πάω μέρα που είχαν το αυτοκίνητο εκεί. Δεν ασχολήθηκαν παραπάνω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ataim
                    ataim @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in Οδήγησα....:

                    @andya3 said in Οδήγησα....:

                    Όποιος θέλει καλό td σε vw να πάει στην Karenta στο Μαρούσι. Σου δίνουν ένα αυτοκίνητο να σε ξεφορτωθούν, γιατί πνίγονται στη δουλειά συνήθως.

                    Μακάρι, γιατί προ covid που είχα πάει, με πήγε ο πωλητής 15' βόλτα στα πέριξ.

                    same, μάλιστα δεν είχαν manual και κάναμε dsg βόλτα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kapelis last edited by

                      Θα αντιλαμβανεστε φαντάζομαι ότι κάποια td έχουν βγει ολική από δυνητικούς πελάτες

                      antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • antonakis
                        antonakis @kapelis last edited by

                        @kapelis said in Οδήγησα....:

                        Θα αντιλαμβανεστε φαντάζομαι ότι κάποια td έχουν βγει ολική από δυνητικούς πελάτες

                        Και άλλα χρησιμοποιήθηκαν σε πίστα πριν 15 χρόνια και είναι ακόμα σε κυκλοφορία...

                        Moments before detonation...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kapelis last edited by

                          Ένα απόγευμα Παρασκευής καπου πριν τους Ολυμπιακούς με παίρνει μια φίλη υπεύθυνη marketing τηλέφωνο:

                          • Θέλεις ένα Sti 330 μέχρι τη Δευτέρα το πρωί?
                            Εδώ και τώρα!

                          Αλλάξω το πρόγραμμα του ΣΚ, πάω το παίρνω και αντίστοιχα παίρνω τηλέφωνο ένα φίλο με 911 4S.

                          • Στείλε μου το δίπλωμα σου ρε μια φωτοτυπία. Σκάω το πρωί σπίτι του, θέλω να πάμε σε μια δουλειά κλπ

                          Και πάμε Θήβα, Ριτσώνα, Χαλκίδα, Μαντουδι, Παπάδες, Πευκι, Αιδηψό κλπ. Μαλιστα τον κάναμε 2 φορές το γύρο Β Ευβοίας. Πρέπει να έκαιγε 30 λίτρα στα 100χλ.
                          ΕΠΟΣ!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • C
                            clockwork82 last edited by clockwork82

                            Χθες απόγευμα στις 17:00 περίπου οδήγησα για μια ώρα περίπου το MG4 EV στην επαρχία (Κατερίνη).
                            Το έχει ο τοπικός έμπορος Peugeot (στο πλαίσιο του δικτύου Συγγελιδη) άμεσα διαθέσιμο για test drive, στη βασική έκδοση των 170 ίππων και μπαταρία 51kwh. Τιμή γραπτης προσφοράς 32.200 (+ασφάλεια, αναλόγως τι θέλει κάποιος).
                            Αυτή η τιμή είναι ΠΡΟ κρατικής επιδότησης, όποτε αν εγκριθεί κάποιος, θα λάβει πίσω 7-8 χιλιάδες περίπου.

                            Στα της οδήγησης. Όσοι έχουν οδηγήσει EV (έχουμε Tesla 3 LR στην οικογένεια) ξέρουν τι να περιμένουν περίπου. Άμεση επιτάχυνση, αθόρυβη λειτουργία, απουσία κραδασμών κλπ

                            Εκεί που εκπλήσσει πολύ ευχάριστα όμως το συγκεκριμένο είναι η ποιότητα κύλισης και η άνεση ανάρτησης. Το οδηγήσαμε 2 αντρες κοντα στα 40 εναλλάξ και σε εθνική και σε πόλη και το πήγαμε επίτηδες πάνω σε κάθε πιθανο καπάκι υπονόμου και κακοτεχνία… Ε λοιπόν το MG4 δεν έτριξε πουθενά, δεν κοπάνησε και δεν ακούστηκε. Πιθανώς βοηθά ότι έχει λογική διάσταση ελαστικών με 215/50/17 και δεν το παράκαναν με πολύ μεγάλους τροχούς και ελαστικά.
                            Το τιμόνι του άμεσο και με επαρκή πληροφόρηση (οκ δεν είναι Alfa ούτε BMW) αλλά δεν σε προβληματίζει πουθενά. Το πλαίσιο είναι συμπαγές και το αυτοκίνητο (πισωκίνητο υπόψη) στρίβει πολύ καλά για τον χαρακτήρα του.

                            Υλικά εσωτερικού πολύ καλά για την τιμή του. Συγκεκριμένα μπηκα σε ένα 3008 μετά και ήταν περίπου ίδια σε αφή και συναρμογή. Όπως προανέφερα δεν έτριξε το παραμικρό μεσα ενώ το «κακομεταχειριστήκαμε» επίτηδες προσπαθώντας να ανακαλύψουμε που είναι η κινεζική «φάκα».

                            Οι χώροι επιβατών και αποσκευών είναι επιπέδου ID3 ή λίγο πιο μικροί από ένα D class sedan. Δηλαδή αρκετά καλοί για 4μελη οικογένεια.

                            Αυτό που λίγο υποβαθμίζει την εμπειρία είναι κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τους καθρέπτες πάνω από τα 120, χωρίς όμως να είναι κάτι ενοχλητικό ή αποτρεπτικό. Επίσης το one pedal driving του δεν ήταν σαν του Tesla αλλά πιο αδύναμο. Τέλος η σχεδίαση ίσως ξενισει κάποιους (γούστα είναι αυτά, κι εγώ δεν ξετρελάθηκα σχεδιαστικά).
                            Επίσης η φόρτιση της βασικής έκδοσης είναι αργή σε AC (6.6kw), ενώ η πιο ακριβή (με 204 ιππους και 64kwh μπαταρια) φορτίζει με 11kw.
                            Σε DC η απλή έκδοση φορτίζει με 85kw και η ακριβή με 135kw.
                            Γενικά φαίνεται ΠΟΛΥ τίμιο και καλοφτιαγμένο ως προς τη συναρμογή.
                            Ο έμπορος/αντιπρόσωπος Peugeot μου είπε πως έχουν αναλάβει πλήρη κάλυψη σε εγγύηση, σερβις, ανταλλακτικά κλπ
                            Το ετησιο σερβις είναι ελεγχος υγρών του κυκλώματος ψύξης μπαταρίας και ένας διαγνωστικός ηλεκτρονικός ελεγχος, με κόστος … 40€.

                            Αυτά. Αν ξέχασα κάτι θα επανέλθω

                            N 1 Reply Last reply Reply Quote 15
                            • G
                              Green Power last edited by

                              Καλησπέρα!

                              Αναρωτιέμαι αν γίνεται να κάνει κάποιος test drive πάνω από το κλασικό 15λεπτο γύρω από την αντιπροσωπεία με τον πωλητή. Στην καρέντα πριν τον κόβιντ δεν επιτρέπανε περισσότερο και μάλιστα μου είχαν τονίσει ότι όλα τα αυτοκίνητα που έχουν test drive κάνουν μόνο αυτή τη συγκεκριμένη διαδρομή ούτε μέτρο παραπάνω.

                              Τα ίδια και στη ford βελμάρ την ίδια περίοδο.

                              Mόνο με κονέ με τον πωλητή γίνεται να το δοκιμάσεις περισσότερο;

                              fanis75 k-m 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @Green Power last edited by

                                @green-power said in Οδήγησα....:

                                Αναρωτιέμαι αν γίνεται να κάνει κάποιος test drive πάνω από το κλασικό 15λεπτο γύρω από την αντιπροσωπεία με τον πωλητή.

                                Εξαρτάται από την μάρκα και τον έμπορο. Π.χ. στην Αθήνα όλες οι Τογιότα που έχω πάει μου το έδωσαν μόνος μου για 30 έως 60'. Βελμάρ συνήθως πας με πωλητή, αλλά ανάλογα το κατάστημα μπορεί να πάς και 30' εαν το ζητήσεις. Σιτροέν Ωμέγα όσες φορές πήγα πάντα μόνος μου και χωρίς να μου πουν κάτι για την ώρα.

                                Οπότε δεν υπάρχει ένας γενικός κανόνας, όλα εξαρτώνται. Προφανώς τώρα έαν έχεις γνωριμία με τον πωλητή μπορείς να έχει καλύτερη μεταχείριση.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  Green Power last edited by

                                  @fanis75 Κατάλαβα οπότε είναι με βάση την πολιτική της εταιρείας και την θέληση του πωλητή να σε διευκολύνει. Γιατί σε αυτές τις διαδρομές δεν καταλαβαίνεις και πολλά ειδικά για την ιπποδύναμη και την οδική συμπεριφορά.

                                  Ευχαριστώ πολύ!

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @Green Power last edited by

                                    @green-power said in Οδήγησα....:

                                    @fanis75 Κατάλαβα οπότε είναι με βάση την πολιτική της εταιρείας και την θέληση του πωλητή να σε διευκολύνει. Γιατί σε αυτές τις διαδρομές δεν καταλαβαίνεις και πολλά ειδικά για την ιπποδύναμη και την οδική συμπεριφορά.

                                    Ακριβώς. Και συνήθως μπορεί η εισαγωγική αν δώσει μια οδηγία αλλά ειναι καθαρά θέμα εμπόρου και πολιτικής που έχει, πόσο προϋπολογισμό έχει για καύσιμα κλπ. και φυσικά και από τον πωλητή αλλά και τις ελευθερίες που του αφήνει ο προϊστάμενός του.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      netgeo @clockwork82 last edited by

                                      @clockwork82 said in Οδήγησα....:

                                      Χθες απόγευμα στις 17:00 περίπου οδήγησα για μια ώρα περίπου το MG4 EV στην επαρχία (Κατερίνη).
                                      Το έχει ο τοπικός έμπορος Peugeot (στο πλαίσιο του δικτύου Συγγελιδη) άμεσα διαθέσιμο για test drive, στη βασική έκδοση των 170 ίππων και μπαταρία 51kwh. Τιμή γραπτης προσφοράς 32.200 (+ασφάλεια, αναλόγως τι θέλει κάποιος).
                                      Αυτή η τιμή είναι ΠΡΟ κρατικής επιδότησης, όποτε αν εγκριθεί κάποιος, θα λάβει πίσω 7-8 χιλιάδες περίπου.

                                      Στα της οδήγησης. Όσοι έχουν οδηγήσει EV (έχουμε Tesla 3 LR στην οικογένεια) ξέρουν τι να περιμένουν περίπου. Άμεση επιτάχυνση, αθόρυβη λειτουργία, απουσία κραδασμών κλπ

                                      Εκεί που εκπλήσσει πολύ ευχάριστα όμως το συγκεκριμένο είναι η ποιότητα κύλισης και η άνεση ανάρτησης. Το οδηγήσαμε 2 αντρες κοντα στα 40 εναλλάξ και σε εθνική και σε πόλη και το πήγαμε επίτηδες πάνω σε κάθε πιθανο καπάκι υπονόμου και κακοτεχνία… Ε λοιπόν το MG4 δεν έτριξε πουθενά, δεν κοπάνησε και δεν ακούστηκε. Πιθανώς βοηθά ότι έχει λογική διάσταση ελαστικών με 215/50/17 και δεν το παράκαναν με πολύ μεγάλους τροχούς και ελαστικά.
                                      Το τιμόνι του άμεσο και με επαρκή πληροφόρηση (οκ δεν είναι Alfa ούτε BMW) αλλά δεν σε προβληματίζει πουθενά. Το πλαίσιο είναι συμπαγές και το αυτοκίνητο (πισωκίνητο υπόψη) στρίβει πολύ καλά για τον χαρακτήρα του.

                                      Υλικά εσωτερικού πολύ καλά για την τιμή του. Συγκεκριμένα μπηκα σε ένα 3008 μετά και ήταν περίπου ίδια σε αφή και συναρμογή. Όπως προανέφερα δεν έτριξε το παραμικρό μεσα ενώ το «κακομεταχειριστήκαμε» επίτηδες προσπαθώντας να ανακαλύψουμε που είναι η κινεζική «φάκα».

                                      Οι χώροι επιβατών και αποσκευών είναι επιπέδου ID3 ή λίγο πιο μικροί από ένα D class sedan. Δηλαδή αρκετά καλοί για 4μελη οικογένεια.

                                      Αυτό που λίγο υποβαθμίζει την εμπειρία είναι κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τους καθρέπτες πάνω από τα 120, χωρίς όμως να είναι κάτι ενοχλητικό ή αποτρεπτικό. Επίσης το one pedal driving του δεν ήταν σαν του Tesla αλλά πιο αδύναμο. Τέλος η σχεδίαση ίσως ξενισει κάποιους (γούστα είναι αυτά, κι εγώ δεν ξετρελάθηκα σχεδιαστικά).
                                      Επίσης η φόρτιση της βασικής έκδοσης είναι αργή σε AC (6.6kw), ενώ η πιο ακριβή (με 204 ιππους και 64kwh μπαταρια) φορτίζει με 11kw.
                                      Σε DC η απλή έκδοση φορτίζει με 85kw και η ακριβή με 135kw.
                                      Γενικά φαίνεται ΠΟΛΥ τίμιο και καλοφτιαγμένο ως προς τη συναρμογή.
                                      Ο έμπορος/αντιπρόσωπος Peugeot μου είπε πως έχουν αναλάβει πλήρη κάλυψη σε εγγύηση, σερβις, ανταλλακτικά κλπ
                                      Το ετησιο σερβις είναι ελεγχος υγρών του κυκλώματος ψύξης μπαταρίας και ένας διαγνωστικός ηλεκτρονικός ελεγχος, με κόστος … 40€.

                                      Αυτά. Αν ξέχασα κάτι θα επανέλθω

                                      Η ανάρτηση από άνεση στην καμπίνα σε σχέση με το LR πως σας φάνηκε;

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • k-m
                                        k-m @Green Power last edited by k-m

                                        @green-power said in Οδήγησα....:

                                        Καλησπέρα!

                                        Αναρωτιέμαι αν γίνεται να κάνει κάποιος test drive πάνω από το κλασικό 15λεπτο γύρω από την αντιπροσωπεία με τον πωλητή. Στην καρέντα πριν τον κόβιντ δεν επιτρέπανε περισσότερο και μάλιστα μου είχαν τονίσει ότι όλα τα αυτοκίνητα που έχουν test drive κάνουν μόνο αυτή τη συγκεκριμένη διαδρομή ούτε μέτρο παραπάνω.

                                        Τα ίδια και στη ford βελμάρ την ίδια περίοδο.

                                        Mόνο με κονέ με τον πωλητή γίνεται να το δοκιμάσεις περισσότερο;

                                        Cupra Velmar αργυρουπολη, Ford velmar μαρουσι, Τοyota Χαλανδρι: μιση ώρα μόνος μου σε ολα

                                        Μάλιστα η κούπρα στο 2ο test drive μου το εδωσε 4 ωρες και πηγα αργυρουπολη-ηρακλειο για να δω αν μπαινει ανετα στο parking.

                                        Edit: στη Coupra Makris μπήκε ο πωλητης διπλα και εβαλε τη σύζυγο πίσω. Καταλαβαινετε το Χ απο που ηρθε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • N
                                          netgeo last edited by

                                          Cupra Makris βλαμμένοι τελείως λες και έχουν αντιπροσωπεία της Bentley, για την Αργυρούπολη έχω ακούσει πολύ καλά λόγια...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • alex-mix
                                            alex-mix @fanis75 last edited by

                                            @fanis75 said in Οδήγησα....:

                                            @green-power said in Οδήγησα....:

                                            Αναρωτιέμαι αν γίνεται να κάνει κάποιος test drive πάνω από το κλασικό 15λεπτο γύρω από την αντιπροσωπεία με τον πωλητή.

                                            Εξαρτάται από την μάρκα και τον έμπορο. Π.χ. στην Αθήνα όλες οι Τογιότα που έχω πάει μου το έδωσαν μόνος μου για 30 έως 60'. Βελμάρ συνήθως πας με πωλητή, αλλά ανάλογα το κατάστημα μπορεί να πάς και 30' εαν το ζητήσεις. Σιτροέν Ωμέγα όσες φορές πήγα πάντα μόνος μου και χωρίς να μου πουν κάτι για την ώρα.

                                            Οπότε δεν υπάρχει ένας γενικός κανόνας, όλα εξαρτώνται. Προφανώς τώρα έαν έχεις γνωριμία με τον πωλητή μπορείς να έχει καλύτερη μεταχείριση.

                                            Toyota μονο την 1η φορα με μηχανικο (οχι πωλητη)ολες τις αλλες μονος,vw μονος ,hyundai kia με πωλητη,peugeot μονος και μου εδωσαν και 20 ευρω να βαλω βενζινη 🤣🤣🤣

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 475
                                            • 476
                                            • 477
                                            • 478
                                            • 479
                                            • 524
                                            • 525
                                            • 477 / 525
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr