-
@ataim said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
@vastil said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
@ataim said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Πάντως αν ή χρήση είναι σε αυτοκινητόδρομο γιατί να πας σε suv, και να πληρώσεις έξτρα για κάτι που τελικά θα σε "ταλαιπωρεί" τα focus/golf μια χαρά δεν είναι;
Εγώ που το οδήγησα το 1,5 eTSI το golf ήτανε αμαξάρα δυναμίτης με πορτμπαγκάζ ομως λίγο πιο μεγάλο από το vw up μου. Το μεγάλο μικρό γίνεται το μικρό μεγάλο δε γίνεται. Σίγουρα χάνεις σε οδηγική απόλαυση συγκριτικά με ένα γκολφ αλλά κερδίζει στους χώρους
Τους ίδιους χώρους έχουν πάνω-κάτω, το golf όμως είναι μια γενιά μετά, συν οτι δεν είναι suv.
Αν πήγαινα για suv με χώρους για εθνική θα αγόραζα στα 32Κ το QQ που και μέγεθος έχει και ολοκαίνουριο είναι.
Μου επιτρέπεις να διαφωνήσω. Το golf είναι απίστευτο για 2 άτομα. Απίστευτο σε ταξίδι. Όταν μπει όμως στην εξίσωση παιδί μετακίνηση δυσκολεύει η κατάσταση γιατί υπολείπεται σε πορτμπαγκάζ λιγότερο από 100 λίτρα. Δεν είναι όμως ασήμαντο αυτό. Ένα παιδικό καθισματάκι ένα καρότσι μια βαλίτσα δικιά σας μια του παιδιού τέλος ο χώρος.
-
T roc γιατί έχει καλύτερους χώρους,σχεδίαση που θα αντέξει στο χρόνο, και πολύ καλό μοτέρ ειδικά για ταξίδια. Puma πιο νεανικό, αλλά με παρωχημένο σχεδιαστικά εσωτερικό, και προσωπικά εμένα δεν μου αρέσει καθόλου που έχει μια τεράστια οθόνη, σαν laptop στο κέντρο του ταμπλό.
-
Έχει κανείς πρόσφατη εικόνα από αντιπροσωπεία Vw για το αν υπάρχουν καθόλου ετοιμοπαράδοτα T-roc? Καθώς και αν γίνει παραγγελία για πόσο διάστημα αναμονής μιλάμε?Καπου πήρε το ματι μου ενα άρθρο για καθυστερήσεις.
-
@giannis_mar said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Έχει κανείς πρόσφατη εικόνα από αντιπροσωπεία Vw για το αν υπάρχουν καθόλου ετοιμοπαράδοτα T-roc? Καθώς και αν γίνει παραγγελία για πόσο διάστημα αναμονής μιλάμε?Καπου πήρε το ματι μου ενα άρθρο για καθυστερήσεις.
Πήγε πρόσφατα ο Iceman και τα έγραψε, δες στην 1η σελίδα: https://forum.4troxoi.gr/topic/101994/ford-puma-ή-vw-t-roc/20?_=1694192560708
Έχει αρκετά ετοιμοπαράδοτα και παραγγελία στο 6μηνο.
-
Να πω την αλήθεια με όλα τα σχόλια άλλαξε εντελώς η οπτική μου πάνω στο θέμα
-
@giannis_mar said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Να πω την αλήθεια με όλα τα σχόλια άλλαξε εντελώς η οπτική μου πάνω στο θέμα
Δηλαδή?
Το κριότερο βέβαια δεν είναι τι λέμε εμείς αλλά να τα οδηγήσεις και να αποφασίσεις ποιο σου αρέσει εσένα, ό,τι και να λέμε εμείς δικό σου αυτοκίνητο θα είνα!! -
@fanis75 said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
@giannis_mar said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Να πω την αλήθεια με όλα τα σχόλια άλλαξε εντελώς η οπτική μου πάνω στο θέμα
Δηλαδή?
Το κριότερο βέβαια δεν είναι τι λέμε εμείς αλλά να τα οδηγήσεις και να αποφασίσεις ποιο σου αρέσει εσένα, ό,τι και να λέμε εμείς δικό σου αυτοκίνητο θα είνα!!Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.Αλλά δεν μπορεί να είναι τυχαίο ότι όλοι συγκλίνουν στην ίδια άποψη υπέρ του T-roc
-
@giannis_mar said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.Αλλά δεν μπορεί να είναι τυχαίο ότι όλοι συγκλίνουν στην ίδια άποψη υπέρ του T-roc
Οχι δεν είναι τυχαίο. Αλλά τελικά εσένα τι σου αρέσει και σου ταιριάζει έχει σημασία
-
Καλο θα ηταν να κοιταξεις και το kona το hyundai το υβριδικο.Σε σχεση με αυτα που κοιτας ειναι και αυτο δυνατο και πολυ πιο αξιπιστο
-
@vastil said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
.
Μου επιτρέπεις να διαφωνήσω. Το golf είναι απίστευτο για 2 άτομα. Απίστευτο σε ταξίδι. Όταν μπει όμως στην εξίσωση παιδί μετακίνηση δυσκολεύει η κατάσταση γιατί υπολείπετε σε πορτμπαγκάζ λιγότερο από 100 λίτρα.
Δεν ξέρω που το διάβασες αυτό αλλά δεν νομίζω ότι ισχύει, τα δύο αυτοκίνητα έχουν αντίστοιχο μέγεθος και αντίστοιχο χώρο αποσκευών.
@giannis_mar said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Να πω την αλήθεια με όλα τα σχόλια άλλαξε εντελώς η οπτική μου πάνω στο θέμα
Σου αλλάξαμε οπτική στο ερώτημα puma/troc αν θες μπορούμε να συνεχίσουμε να αναλύουμε γιατί αν αποδεσμευτούμε από το δίδυμο θα (σε) πάμε σε καλύτερες επιλογές όπως τα golf/focus/qq
-
@ataim said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
@vastil said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
.
Μου επιτρέπεις να διαφωνήσω. Το golf είναι απίστευτο για 2 άτομα. Απίστευτο σε ταξίδι. Όταν μπει όμως στην εξίσωση παιδί μετακίνηση δυσκολεύει η κατάσταση γιατί υπολείπετε σε πορτμπαγκάζ λιγότερο από 100 λίτρα.
Δεν ξέρω που το διάβασες αυτό αλλά δεν νομίζω ότι ισχύει, τα δύο αυτοκίνητα έχουν αντίστοιχο μέγεθος και αντίστοιχο χώρο αποσκευών.
Και εγώ αυτό πίστευα αλλα τελικά το Τ-Roc έχει 80 λίτρα περισσότερο χώρο αποσκευών.
-
H δική μου σύγκριση μεταξύ Puma και Troc....
Πλέον μετά από 18 μηνες συμβίωσης με το Puma και 14 μήνες με το Troc η απόσταση έχει ανοίξει ακόμα παραπάνω...https://forum.4troxoi.gr/topic/90043/node-90043/1189?_=1694204006852
-
@chrszchs said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Καλησπέρα
κάτοχος t roc 1.5 manual από το 2018 με 45.000km. Απόλυτα ευχαριστημένος, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Έχω οδηγήσει το puma...πιο οδηγοκεντρικό και ίσως κατά τι περισσότερο σε οδική συμπεριφορά. Όχι ότι το t roc δεν έχει αντίστοιχα καλή, αλλά για να στο περιγράψω όπως το ένιωσα...είχα την αίσθηση ότι με τα χέρια μου στρίβω τις ρόδες (και όχι μέσω του τιμονιού) και αντιλαμβάνομαι κάθε χιλιοστό που και πως πατάνε....πιο τραχιά η λειτουργία του puma , λογικό μάλλον για τρικύλινδρο....
Για τα γούστα μου ομορφότερο το puma εξωτερικά, ομορφότερη η εικόνα του t roc στο εσωτερικό.
Πιο κλειστοφοβικό και με μικρότερους χώρους το puma, ανετότερο γενικά το t roc.
Θα με ξεάγχωνε η πολυετής εγγύηση του puma σε σχέση με τα 2+2 του t roc, αλλά θα με άγχωνε περισσότερο το 3κιλυνδρο μοτέρ με 155 ίππους. Στο κεφάλι μου ποτέ δεν θα προτιμούσα ένα 3κιλυνδρο ακόμα και με λιγότερους ίππους, παρ ότι (στο κεφάλι μου κι αυτό) θα κόστιζε λιγότερο η συντήρησή του (λιγότερα κινούμενα μέρη...μικρότερη συντήρηση...μικρότερο κόστος).
Δεν θεωρώ ότι θα χρειαστείς εξοπλισμό που θα ανεβάσει το κόστος πάνω από τα 32.000 ευρω (δεν ξέρω βέβαια τί μπορεί να έχει κάθε ένας στο μυαλό του και τί χρειάζεται).
Μεταξύ ισοδυνάμων θεωρώ το t roc σαφέστατα πιο ισορροπημένο και οβερολ (που λένε και στο χωριό μου) πιο πλήρες αυτοκίνητο.Υ.Γ. το τελευταίο 2μηνο για έναν δυσνόητο για τα δεδομένα μου λόγο , μου έχει καρφωθεί να προσπαθήσω να πουλήσω το t roc (θεωρώ ότι λόγω της κατάστασης μπορώ να το πουλήσω σε τιμή μεγαλύτερη από ότι θα περίμενε κανείς σε άλλες εποχές και το γεγονός αυτό το κάνει λιγότερο δυσνόητο) και εφόσον καταφέρω να το πουλήσω όσο σκέφτομαι (και εχί δει τί παίζει στο car) να αγοράσω τί;...
τίποτα άλλο....απολύτως τίποτα...παρά μόνο MAZDA CX30....το οδήγησα πριν 15 μερες κιολας...ετσι για να έχω μια άποψη....στα μάτια μου είναι ότι ομορφότερο κυκλοφορεί στους δρόμους....τεχνολογία αιχμής...λίγο μεγαλύτερο σε μήκος αλλά ίσως λίγο μικρότεροι χώροι και πορτ μπαγκάζ....εσωτερικό πρίμιουμ....ποιότητα κύλισης κορυφαία...αξιοπιστία mazda και 6 χρόνια εγγύηση...το μόνο που λείπει σε σχέση με το δικό μου t roc είναι ότι τα φώτα ημέρας είναι αλογόνου (αναρωτιέμαι αν το αγοράσω θα καταφέρω να ξεπεράσω τέτοιο σόκ)...αν δεν ήταν 2000cc θεωρώ ότι δεν θα κυκλοφορούσε τίποτα άλλο στο δρόμο...σε τιμή 32000ευρω για το 150ιππων 32400 για το 186 με κατι λιγοτερο (όχι ουσιώδες) σε εξοπλισμό.
Αν δεν έχεις θέμα με τα 2000cc...ρίξε μια ματιά...
Στα φώτα ξενέρωσα.....θα πάθεις σοκ όπως είχα πάθει και εγώ που είχα xenon εργοστασιακα πριν κάποια χρόνια και έπεσα σε αλογόνου....πόσο μάλιστα με τα φώτα του ροκ που είναι led....θα χρειαστείς οπωσδήποτε φώτα. -
Καλά τα troc/puma στο διπλανό thread μοιράζουν bmw.....
-
@giannis_mar said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Να πω την αλήθεια με όλα τα σχόλια άλλαξε εντελώς η οπτική μου πάνω στο θέμα
Το 3κιλυνδρο δεν έχει καμία σχέση με το 4κυλινδρο.
Είχα Fiesta mk8 με τα 125 και μετά πήγα σε Golf mk8 με τα 130 αλλά από 1,5 καμία σχέση, όταν τα οδηγήσεις θα καταλάβεις.Το puma έχει καλύτερο στήσιμο αλλά από ποιότητα εσωτερικού είναι απαράδεκτο για τόσα που κοστίζει. Κοίταξε το και θα με θυμηθείς.
Και η ποιότητα βαφής είναι κατώτερη στην Ford.
Ότι σου αρέσει αγοράζεις, εσύ θα αποφασίσεις. -
Για μένα το 2020 όταν έψαχνα τι να αγοράσω το puma κόπηκε στο τελική ευθεία λόγω εσωτερικού χώρου. Βέβαια τότε με 25κ έπαιρνες την αρχική st line x που είχε τα πάντα πριν αρχίσουν να αφαιρούν εξοπλισμό στην ford.
Αναφέρθηκε ξανά και είμαι και εγώ υπέρ του ότι το μικρό δεν γίνεται μεγάλο. Το t roc είναι από τα μεγάλα b suv της κατηγορίας. Δεν ξέρω γιατί έχουν πάθει τσοτσο με το απύθμενο για μερικούς πορτ μπαγκαζ του Puma αλλά τα 430 λίτρα που έχει το roc νομίζω είναι οκ. Βέβαια και 1000 να ήταν πάλι θα τα γεμίζαμε!Και χωρίς να είναι αξιόπιστη η πληροφορία γιατί δεν έχουμε και ίδιο δείγμα κατόχων στις διδακτορικές ομάδες fb το Puma εμφανίζει με μεγαλύτερη συχνότητα θεματάκια (άπειρη ποικιλία) από το roc.
-
Μεταξύ των 2 και εγώ ψηφίζω Troc.
Αλλά στα 31.200 υπάρχει το
Χceed 1.5T 160ps 7DCT GT-line 48V Hybrid
αυτόματο, στην ανώτερη εξοπλιστικά έκδοση και καλύτερο αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς από τα άλλα 2. -
Καλό το ΚΙΛ, αλλά στη ζώνη των 30.000+ εβραίων το κελεπούρι λέγεται Μάζντα Cx-5, προσοχή όχι Cx-30. Αν μπορείς να λουστείς τα 2.000 κυβικά βέβαια.
-
@dstou said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Καλό το ΚΙΛ, αλλά στη ζώνη των 30.000+ εβραίων το κελεπούρι λέγεται Μάζντα Cx-5, προσοχή όχι Cx-30. Αν μπορείς να λουστείς τα 2.000 κυβικά βέβαια.
Καλά , ακόμη καλύτερα , εννοείται, αλλά εκτός από τα κυβικά , μιλάμε για ένα πολύ μεγαλύτερο αυτοκίνητο από αυτά της αρχικής του επιλογής, οπότε δεν το πρότεινα καθόλου.
-
@dstou said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Καλό το ΚΙΛ, αλλά στη ζώνη των 30.000+ εβραίων το κελεπούρι λέγεται Μάζντα Cx-5, προσοχή όχι Cx-30. Αν μπορείς να λουστείς τα 2.000 κυβικά βέβαια.
Αν αφήσουμε εκτός συζήτησης την εμφάνιση που είναι υποκειμενική, νομίζω το cx5 μόνο στους χώρους είναι καλύτερο από το cx30.
Κατανάλωση, επιδόσεις και οδηγική αίσθηση είναι καλύτερο το cx30.
Ford Puma ή Vw T-Roc