Καλησπέρα
Λοιπόν
Έγινε το td στο πολυπόθητο 4....
Το εσωτερικό παρόλο που είναι πολύ όμορφο και πολύ ποιοτικό, High tech όπως του Golf mk8 πχ δεν το λες...του λείπουν οι μεγάλες οθόνες, ο Εσωτερικός φωτισμός που το βράδυ το Golfaki είναι αλλού, όποιος το έχει δει με καταλαβαίνει .
Η οθόνη του οδηγού είναι μικρή δεν με ενθουσίασε. Ο Εσωτερικός φωτισμός ανύπαρκτος, ίσα στις πόρτες έχει και αυτό όχι γραμμή led.
Η τρικυλινδριλα είναι εκεί και το καταλαβαίνεις αμέσως παρόλο το εξαιρετικό κιβώτιο προσπαθεί να την κρύψει.
Λίγο θορυβώδες μου φάνηκε, για δύναμη και στήσιμο μου θύμισε το c4 cross ,αυτό είναι πιο μαλακό...δεν ξέρω πως θα τα πάει σε δρόμο με στροφές. Το στοιχείο του σίγουρα είναι τα ήρεμα ταξίδια με χαλαρές ταχύτητες.
Σίγουρα του λείπουν άλογα γιατί το αυτοκίνητο είναι βαρύ (1400kg) ,που αν το φορτώσεις κιόλας θα τα βρει μπαστούνια.
Νόμιζα ότι έβγαινε με τον 1,6 με τα 180 hp αλλά δυστυχώς καταργήθηκε και τον συνδυάζουν μόνο με το plug in οπότε η τιμή ξεφεύγει πολύ.
Εξωτερικό...
Θέλει δουλίτσα για να γίνει premium, όμορφο αλλά αρμοι και βάψιμο θέλουν λίγη περισσότερη προσοχή.
Σε γενικές γραμμές αρκετά καλό αλλά ακριβό γιαυτα που προσφέρει.
Θα μου πείτε στα χρήματα του τίμιο.....μμμμ ίσως αν είχε ένα καλύτερο και δυνατότερο μοτέρ ναι, δεν είναι δυνατόν ένα 1,2 να το κοστολογουν σχεδόν 35000.
Συγνώμη αν σας κούρασα, καλό βράδυ
Best posts made by marc-s110l
-
RE: DS4 2021
-
RE: DS4 2021
Να σας πω και εγώ τι είδα.
Πήγα χτες και μπορώ να πω ότι μέσα είναι εξαιρετικό...εξωτερικά όμως....δεν έχει καμία επαφή με premium οποίος το έχει δει το γνωρίζει....οι αρμοι κουκουρουκου σαν την γκοφρετα όσοι θυμούνται....το πίσω πλαστικό καπό κάτω από τον υαλοκαθαριστηρα ακόμη και εκείνο της έκθεσης είχε κάτι ψηλά λακκούβα κια τα οποία φυσικά δεν φτιάχνονται...πλαστικό είπαμε.....από μοτέρ.....130hp μμμμμ αξίζει 36+ για 3 κύλινδρο? Στην ουσία αγοράζεις ένα 2008 με καλύτερο οπτικό πακέτο.....
Θα ήθελα από κατόχους να μου πουν (αν θέλουν φυσικά) το info μέσα έχει όντως τα προβλήματα που διαβάζω?
Τα χρήματα είναι αρκετά ,περίμενα καλύτερη ποιότητα στο εξωτερικό περίβλημα.
Σε κάποια φάση μου θύμισε την BYD που είχα δει στο Παρίσι....εσωτερικό μέσα στην χλιδή και μόλις το έψαχνες λίγο καλύτερα εξωτερικά έβρισκες ατέλειες....
Συγνώμη για το σεντόνι... -
RE: VW T-Roc
Προβλέπω σύντομα αγγελίες με 1,5 tsi όταν η βενζίνη έχει 2 ευρώ.
20-24 ευρώ για κάθε 100 χλμ απόστασης. Αχαχουχα.... ρε σεις σπίτι αγοράζεις με τόσαΣτα 20Κ χιλιόμετρα το έτος περίπου 5Κ ευρώ θα ναι οι βενζίνες. Πες σέρβις κτλ 5,5Κ μόνο τα πάγια του αυτοκινήτου. Δηλαδή 460 ευρώ/μήνα, βάλε και την προκαταβολή από την πώληση του 1,5 tsi να το το εξοχικό!
Οπότε η σωστή ερώτηση είναι εξοχικό ή t roc 1,5tsi?
Υ.γ δεν υπολογίζω αποσβέσεις
Προφανώς έχεις μείνει σε καταναλώσεις προηγούμενης δεκαετίας....
1,5 και με 18αρες και βλέπω χαλαρά 5,5/100 ....
Στο mk8 1,5 Golf που είχα πέρσι ήμουν στο 4,5 με 5,0/100 το πολύ.....manual και τα 2 με 150 hp και με πρόγραμμα και τα 2.... -
RE: Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα
@gatoz said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
εγω ειχα πολλα
και φαγκ με τσι που μου αλλαξε τον αδοξαστο, το εστειλα και πηρα σιβικ
που επισης μου βγηκε λεμονι
και το εδωσα και αυτο και πηρα μια ντελτα ντι άι 1.8tbi
αυτο δεν εκανε κιχ
σαν μαλακας πηγα και πηρα μετα 508 με τον πρινς
αχαχαχαχαχαχα
ειχα κατω απο το καθισμα του οδηγου μια κουβερτα γιατι τον χειμωνα στις κατηφορες παγωνες, εβγαζε το καλοριφερ παγωμενο αερα ακομη και κλειστο....
για λαδια κλπ, ας μην το κουβεντιασουμε
και μετα βιταραουτε κιχ
ξαναμαλακας μετα
και πηρα το χρεπιενα καλο εχει μονο
με εχει αφησει τοσο πολυ που εχω δοκιμασει για μηνες αμαξαρες
οπως το xc60 και τη μιτσουμπαΕγώ με το v40 κάηκα.....το ίδιο και με τον έτερο Σουηδό......9/3 aero ......μην πω για προπέλα......
-
RE: Toyota Corolla Cross
Φοβερό το cross μου θύμισε τους Κινέζους που αντιγράφουν μοντέλα....σχεδιάστηκε σε λευκό χαρτί μόνο που απο κάτω ήταν σχεδιασμένο το Suzuki.....
Μέσα ειδικά πίσω πορτ μπαγκαζ έχει μείνει μία δεκαετία πίσω....δεν υπάρχει πουθενά ίχνος μοκετας..... -
RE: DS4 2021
@mastoras78 said in DS4 2021:
με τον αλοιφαδόρο στο χέρι η κυρία στο 14:00.. μάλιστα
Δεν είναι κάτι καινούργιο, μπιμπικια διορθώνουν. Σε όλες τις εταιρίες έτσι γίνεται, αν βρεθεί λάθος ξαναγυρναει για βάψιμο.
-
RE: DS4 2021
Εχω μπεί μέσα 1-2 φορές για λίγο, δεν το έχω οδηγήσει.
Αλλά από πλευράς σχεδιασμού να συγκρίνουμε το γκόλφ με την μούρη και τις πίσω πλαϊνές κολώνες των 40 χρόνων, με την DS4, είναι ιεροσυλία...
Είναι σαν κάτι κατασκευαστές που φτιάχνουν την ίδια όψη 30-40 χρόνια, γιατί λέει πρέπει να ξέρουν οι υποψήφιοι αγοραστές ποιοι είναι...
Προφανώς έχουν πελάτες και πουλάνε όπως πουλάει και το γκόλφ.
Αλλά οι περισσότεροι θέλουν να είναι στο 2022, όχι στο 1982.
Στο εσωτερικό επίσης ο σχεδιασμός της DS4 είναι ανώτερος του γκόλφ, γιατί εκεί παίζουν πακέτα που ανεβάζουν τις τιμές όταν τα βάζεις, αλλά σίγουρα και του γκόλφ το εσωτερικό είναι όμορφο και σύγχρονο.
Τώρα για αρμούς κλπ, είναι επίσης θέμα του τι ψάχνουν κάποιοι.
Κάποτε άκουγαν τον ήχο που έκλεινε η πόρτα και κλώτσαγαν τα λάστιχα.
Οι τιμές όμως έχουν ξεφύγει πολύ για όλα τα αυτοκίνητα και για μένα επιλογή απλής βενζίνης πρέπει να είναι κάτω από 20000, το ίδιο ισχύει και για τα ψευτουβριδικά με τα 48 βόλτ. Παραπάνω δεν αξίζει.
Τα ντίζελ και αυτά μέχρι τα 30000, γιατί πάντα θα έχουν αυτό το 1-2 λίτρα λιγότερη κατανάλωση.
Αφήστε που τώρα έπεσε η τιμή του ντίζελ, χωρίς να έχει επιδότηση και να μας την λέει ο Λαπ.
Επιστρέφοντας όμως στις τιμές, τα 30-35000 για απλά μοτέρ, είναι πολλά λεφτά όταν στα 40000 αρχίζουν τα plug-in με πολλά άλογα και ηλεκτρική λειτουργία χωρίς τους περιορισμούς των ηλεκτρικών.
Αν πάει κάποιος στα 35000 λοιπόν για μένα είτε κάνει το βήμα αν μπορεί, είτε να κοιτάξει λήζινγκ, όπου τα Plug-in λόγω προφανώς καλύτερης μεταπώλησης έχουν αναλογικά καλύτερο μίσθωμα.
Συγνώμη αλλά εγώ δεν μίλησα και δεν συγκρινα εξωτερική εμφάνιση με το Golf , εγώ είπα ότι το εσωτερικό παρόλο που είναι καλοφτιαγμενο και ποιοτικό το βράδυ με τις 2 μικρές οθόνες και με τον φωτισμό (έξτρα) δεν έχει καμία σχέση με το εσωτερικό του Golf, μόνο το Head up κάτι κάνει και αυτό έξτρα φυσικά.
Μπες βράδυ και στο ένα και στο άλλο και θα καταλάβεις τι εννοώ.
Είναι πολύ πιο εντυπωσιακό την νύχτα το Golf . -
RE: Toyota Yaris Cross
@anergos13 said in Toyota Yaris Cross:
Το Περιφημο προβλημα με τους τριγμους παραμενει αλυτο.....
Η ταλαιπωρια συνεχιζεται και συνεχίζεται.....
Πραγματικα κριμα για τους κατοχους....
Επιεικως ανεπαρκης η Οδηγια αντιμετωπισης της Μαμας Toyota για την επισκευη οπως φαινεται....
Δεν πειράζει
Έχω φίλο που παρόλο που έμαθε για το πρόβλημα συνέχισε την παραγγελία κανονικά.....
Toyota είναι και να κάνει και λίγο κριτς κρατς δεν πειράζει.... -
RE: TESLA FORUM
@netgeo said in TESLA FORUM:
Λοιπόν αγαπητοί μου, στο σπίτι γενικά έχουμε αρκετές σκούπες και σκουπάκια.
Η καθημερινή μας, μια stick, χάλασε μετά από 7 χρόνια και έπρεπε να την αντικαταστήσω.
Τρίτη βράδυ την παρήγγειλα από τον κύριο Μπέζος.
Το ίδιο βράδυ το έφερε η μοίρα να αγοράσω και αλλη μια (μεγάλη) σκούπα για το γκαράζ:
Όπως και ο αδερφός του φίλτατου το πήρα με τετοια έκπτωση που δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Βγήκε στα 46,500€ και αν καλώς εχόντων των πραγμάτων, πάρουμε και την επιδότηση πάμε στα 38,500€.Έβαλα την παραγγελία 29/03 00:01, πλήρωσα σήμερα πρωί 30/03, βγήκαν πινακίδες και αν δεν με κρέμαγε ο ασφαλιστής θα το είχα πάρει σπίτι.
Περισσότερες εντυπώσεις σε λίγες μέρες!!!
Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι!!!!!
Περιμένουμε εντυπώσεις.... -
RE: VW T-Roc
Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι!
Μία χαρά είναι το 1,0 και αργότερα αν θέλεις του κάνεις remap.
Latest posts made by marc-s110l
-
RE: Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα
@gatoz said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
εγω ειχα πολλα
και φαγκ με τσι που μου αλλαξε τον αδοξαστο, το εστειλα και πηρα σιβικ
που επισης μου βγηκε λεμονι
και το εδωσα και αυτο και πηρα μια ντελτα ντι άι 1.8tbi
αυτο δεν εκανε κιχ
σαν μαλακας πηγα και πηρα μετα 508 με τον πρινς
αχαχαχαχαχαχα
ειχα κατω απο το καθισμα του οδηγου μια κουβερτα γιατι τον χειμωνα στις κατηφορες παγωνες, εβγαζε το καλοριφερ παγωμενο αερα ακομη και κλειστο....
για λαδια κλπ, ας μην το κουβεντιασουμε
και μετα βιταραουτε κιχ
ξαναμαλακας μετα
και πηρα το χρεπιενα καλο εχει μονο
με εχει αφησει τοσο πολυ που εχω δοκιμασει για μηνες αμαξαρες
οπως το xc60 και τη μιτσουμπαΕγώ με το v40 κάηκα.....το ίδιο και με τον έτερο Σουηδό......9/3 aero ......μην πω για προπέλα......
-
RE: Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@marc-s110l said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@gatoz said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Τι να πουν και οι ιδιοκτήτες vag.
Να ρωτήσουμε και από άλλες εταιρείες.Προσπαθούν λέει να μαζέψουν χίλια άτομα στα τόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που έχει πουλήσει η εταιρεία.
Καλή επιτυχία.ελα τωρα....
ολοι ξερουμε τα χιλια προβληματαεαν δεν τα ειχαν θα ηταν ισως οτι καλυτερο σε αυτοκινηση, αλλα η αληθεια ειναι πως ....χρεπια
Βρε ναι, δε λέω ότι δεν υπάρχουν προβλήματα.
Αλλά σιγά μη βγάλουν άκρη όσοι έχουν ταλαιπωρηθεί. Μακάρι.Από την άλλη, σίγουρα υπάρχουν και αλλού θέματα.
Στα vag το γνωρίζω από πρώτο χέρι.
Στα BMW να σου πει ο κουμπάρος μου τι πόνος πέφτει. Μόνο που οι περισσότεροι έχουν αρκετό χαρτί και στα @@ τους.Ένας φίλος με μία CLA, την είχε έξι μήνες στο συνεργείο και δεν μπορούσαν να βρούνε τι φταίει και ανεβοκατέβαιναν οι στροφές του μοτέρ από μόνες τους.
Μπορείς να μου πεις τι πρόβλημα σου έβγαλε το 1.5 vag?
Δεν είχα τον 1.5
Golf IV 1.4 για δεκατρία χρόνια και Golf VI 1.4 (TSI 160HP) για επτά χρόνια.
Το πρώτο μετά τα οχτώ χρόνια το πλήρωσα ένα αυτοκίνητο ακόμη. Και τι δεν έβγαλε.
Μέχρι και τους μηχανισμούς στα παράθυρα άλλαξα γιατί έπεφταν. Πολλαπλασιαστές, δίσκο πλατό, αντλία, καταλύτη, πτώση υφάσματος ουρανού και διάφορα άλλα.
Στο δεύτερο θα σου πω μόνο ότι χτύπησε πιστόνι στον πρώτο κύλινδρο, πέραν κάποιων άλλων, όπως αντλία νερού, πρόβλημα με θόρυβο στο κιβώτιο στο ρελαντί και άλλα.
Παρόλα αυτά τα ευχαριστήθηκα σαν αυτοκίνητα όσον αφορά τη χρήση τους.
Καλό πάτημα, ωραία οδηγική εμπειρία, καλά υλικά στο εσωτερικό και γενικώς στιβαρά αυτοκίνητα.
Εν τω μεταξύ να πούμε ότι το DSG έβγαλε πολλά προβλήματα και ταλαιπωρήθηκε πολύς κόσμος.Εγώ πάντως 2 scirocco σε κανένα δεν είχα πρόβλημα.
Και τώρα είμαι στο 3ο με τον 1.5 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα
Καμία σχέση πριν 10 χρόνια με τώρα.
Το dsg όπως το είπες ΈΒΓΑΖΕ προβλήματα τώρα δεν έχει τίποτα. Έχω πολλούς γνωστούς που τους πίνουν το αίμα....
Ξέχασα όλα ήταν είναι 1ο στάδιο... -
RE: Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα
@gatoz said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Τι να πουν και οι ιδιοκτήτες vag.
Να ρωτήσουμε και από άλλες εταιρείες.Προσπαθούν λέει να μαζέψουν χίλια άτομα στα τόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που έχει πουλήσει η εταιρεία.
Καλή επιτυχία.ελα τωρα....
ολοι ξερουμε τα χιλια προβληματαεαν δεν τα ειχαν θα ηταν ισως οτι καλυτερο σε αυτοκινηση, αλλα η αληθεια ειναι πως ....χρεπια
O 1,2 έχει μπει σε όλα του ομίλου. Στην opel πχ δεν έχει ακουστεί τίποτα.
-
RE: Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@gatoz said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Τι να πουν και οι ιδιοκτήτες vag.
Να ρωτήσουμε και από άλλες εταιρείες.Προσπαθούν λέει να μαζέψουν χίλια άτομα στα τόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που έχει πουλήσει η εταιρεία.
Καλή επιτυχία.ελα τωρα....
ολοι ξερουμε τα χιλια προβληματαεαν δεν τα ειχαν θα ηταν ισως οτι καλυτερο σε αυτοκινηση, αλλα η αληθεια ειναι πως ....χρεπια
Βρε ναι, δε λέω ότι δεν υπάρχουν προβλήματα.
Αλλά σιγά μη βγάλουν άκρη όσοι έχουν ταλαιπωρηθεί. Μακάρι.Από την άλλη, σίγουρα υπάρχουν και αλλού θέματα.
Στα vag το γνωρίζω από πρώτο χέρι.
Στα BMW να σου πει ο κουμπάρος μου τι πόνος πέφτει. Μόνο που οι περισσότεροι έχουν αρκετό χαρτί και στα @@ τους.Ένας φίλος με μία CLA, την είχε έξι μήνες στο συνεργείο και δεν μπορούσαν να βρούνε τι φταίει και ανεβοκατέβαιναν οι στροφές του μοτέρ από μόνες τους.
Μπορείς να μου πεις τι πρόβλημα σου έβγαλε το 1.5 vag?
-
RE: Ford Puma ή Vw T-Roc
@giannis_mar said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Να πω την αλήθεια με όλα τα σχόλια άλλαξε εντελώς η οπτική μου πάνω στο θέμα
Το 3κιλυνδρο δεν έχει καμία σχέση με το 4κυλινδρο.
Είχα Fiesta mk8 με τα 125 και μετά πήγα σε Golf mk8 με τα 130 αλλά από 1,5 καμία σχέση, όταν τα οδηγήσεις θα καταλάβεις.Το puma έχει καλύτερο στήσιμο αλλά από ποιότητα εσωτερικού είναι απαράδεκτο για τόσα που κοστίζει. Κοίταξε το και θα με θυμηθείς.
Και η ποιότητα βαφής είναι κατώτερη στην Ford.
Ότι σου αρέσει αγοράζεις, εσύ θα αποφασίσεις. -
RE: Ford Puma ή Vw T-Roc
@chrszchs said in Ford Puma ή Vw T-Roc:
Καλησπέρα
κάτοχος t roc 1.5 manual από το 2018 με 45.000km. Απόλυτα ευχαριστημένος, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Έχω οδηγήσει το puma...πιο οδηγοκεντρικό και ίσως κατά τι περισσότερο σε οδική συμπεριφορά. Όχι ότι το t roc δεν έχει αντίστοιχα καλή, αλλά για να στο περιγράψω όπως το ένιωσα...είχα την αίσθηση ότι με τα χέρια μου στρίβω τις ρόδες (και όχι μέσω του τιμονιού) και αντιλαμβάνομαι κάθε χιλιοστό που και πως πατάνε....πιο τραχιά η λειτουργία του puma , λογικό μάλλον για τρικύλινδρο....
Για τα γούστα μου ομορφότερο το puma εξωτερικά, ομορφότερη η εικόνα του t roc στο εσωτερικό.
Πιο κλειστοφοβικό και με μικρότερους χώρους το puma, ανετότερο γενικά το t roc.
Θα με ξεάγχωνε η πολυετής εγγύηση του puma σε σχέση με τα 2+2 του t roc, αλλά θα με άγχωνε περισσότερο το 3κιλυνδρο μοτέρ με 155 ίππους. Στο κεφάλι μου ποτέ δεν θα προτιμούσα ένα 3κιλυνδρο ακόμα και με λιγότερους ίππους, παρ ότι (στο κεφάλι μου κι αυτό) θα κόστιζε λιγότερο η συντήρησή του (λιγότερα κινούμενα μέρη...μικρότερη συντήρηση...μικρότερο κόστος).
Δεν θεωρώ ότι θα χρειαστείς εξοπλισμό που θα ανεβάσει το κόστος πάνω από τα 32.000 ευρω (δεν ξέρω βέβαια τί μπορεί να έχει κάθε ένας στο μυαλό του και τί χρειάζεται).
Μεταξύ ισοδυνάμων θεωρώ το t roc σαφέστατα πιο ισορροπημένο και οβερολ (που λένε και στο χωριό μου) πιο πλήρες αυτοκίνητο.Υ.Γ. το τελευταίο 2μηνο για έναν δυσνόητο για τα δεδομένα μου λόγο , μου έχει καρφωθεί να προσπαθήσω να πουλήσω το t roc (θεωρώ ότι λόγω της κατάστασης μπορώ να το πουλήσω σε τιμή μεγαλύτερη από ότι θα περίμενε κανείς σε άλλες εποχές και το γεγονός αυτό το κάνει λιγότερο δυσνόητο) και εφόσον καταφέρω να το πουλήσω όσο σκέφτομαι (και εχί δει τί παίζει στο car) να αγοράσω τί;...
τίποτα άλλο....απολύτως τίποτα...παρά μόνο MAZDA CX30....το οδήγησα πριν 15 μερες κιολας...ετσι για να έχω μια άποψη....στα μάτια μου είναι ότι ομορφότερο κυκλοφορεί στους δρόμους....τεχνολογία αιχμής...λίγο μεγαλύτερο σε μήκος αλλά ίσως λίγο μικρότεροι χώροι και πορτ μπαγκάζ....εσωτερικό πρίμιουμ....ποιότητα κύλισης κορυφαία...αξιοπιστία mazda και 6 χρόνια εγγύηση...το μόνο που λείπει σε σχέση με το δικό μου t roc είναι ότι τα φώτα ημέρας είναι αλογόνου (αναρωτιέμαι αν το αγοράσω θα καταφέρω να ξεπεράσω τέτοιο σόκ)...αν δεν ήταν 2000cc θεωρώ ότι δεν θα κυκλοφορούσε τίποτα άλλο στο δρόμο...σε τιμή 32000ευρω για το 150ιππων 32400 για το 186 με κατι λιγοτερο (όχι ουσιώδες) σε εξοπλισμό.
Αν δεν έχεις θέμα με τα 2000cc...ρίξε μια ματιά...
Στα φώτα ξενέρωσα.....θα πάθεις σοκ όπως είχα πάθει και εγώ που είχα xenon εργοστασιακα πριν κάποια χρόνια και έπεσα σε αλογόνου....πόσο μάλιστα με τα φώτα του ροκ που είναι led....θα χρειαστείς οπωσδήποτε φώτα. -
RE: VW T-Roc
Πώς ταξιδεύετε με 110 ρε παιδιά στην εθνική?
Παίρνετε τίποτα χάπια πριν ξεκινήσετε?
Εγώ ούτε με 130 δεν μπορώ να πάω.
Κάνω 2-3 μέρες τώρα 100 χλμ από το χωριό σε μια παραλία της Πρέβεζας σε μια ώρα πάνω κάτω κ είμαι στο 6.7. ACC στα 140.
Στο γυρνά στο 7.5.
Αλλά μιλάμε από την ώρα που ξεκινάω μέχρι που θα σβήσω στο πάρκινγκ.Θεωρώ για να δεις κάτω από 6 πρέπει να σερνεσαι στον δρόμο λες κ είσαι σε safe mode.
Χαχαχα κλαίω
Τα παιδιά είναι γεννημένα για Tesla
Και εγω εκεί είμαι γύρω στο 7 με 7,5/100.... -
RE: VW T-Roc
αρχείο σπάνια κρατάω, αλλά αυτά τα νούμερα τα βλέπω συχνά
-
RE: VW T-Roc
@gtsartsal said in VW T-Roc:
@marc-s110l said in VW T-Roc:
Προβλέπω σύντομα αγγελίες με 1,5 tsi όταν η βενζίνη έχει 2 ευρώ.
20-24 ευρώ για κάθε 100 χλμ απόστασης. Αχαχουχα.... ρε σεις σπίτι αγοράζεις με τόσαΣτα 20Κ χιλιόμετρα το έτος περίπου 5Κ ευρώ θα ναι οι βενζίνες. Πες σέρβις κτλ 5,5Κ μόνο τα πάγια του αυτοκινήτου. Δηλαδή 460 ευρώ/μήνα, βάλε και την προκαταβολή από την πώληση του 1,5 tsi να το το εξοχικό!
Οπότε η σωστή ερώτηση είναι εξοχικό ή t roc 1,5tsi?
Υ.γ δεν υπολογίζω αποσβέσεις
Προφανώς έχεις μείνει σε καταναλώσεις προηγούμενης δεκαετίας....
1,5 και με 18αρες και βλέπω χαλαρά 5,5/100 ....
Στο mk8 1,5 Golf που είχα πέρσι ήμουν στο 4,5 με 5,0/100 το πολύ.....manual και τα 2 με 150 hp και με πρόγραμμα και τα 2....Το θεωρώ αδύνατο να έχεις τέτοιο μ.ο.
Τον Απρίλιο νοίκιασα golf 2.0 πετρέλαιο στην Γερμανία σε διαδρομές επαρχίας και εθνική, διαδρομές δλδ που είναι λουκούμι για πετρέλαιο, και είχα 5 έως 6.Αν καταφέρω θα ανεβάσω φωτο
Γιατί να πω ψέματα? Αν πηγαίνω νορμάλ τόσο έγραφε.