-
@panormus772 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@gomi said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
....Μην λέτε τέτοια και ο κουμπάρος μου παρήγγειλε πριν 10 ημέρες το nissan juke...Renault δεν είναι ο κινητήρας?
Aν μπορώ να σε καθησυχάσω κάπως (εφ'όσον μιλάμε για το υβριδικό), ο 1600άρης ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας των 49hp είναι της Nissan. Μόνο η μίζα/γεννήτρια των 15kw και το κιβώτιο είναι της Renault.
Όχι δεν πήγε στο υβριδικό...χειροκίνητο 114ps
-
Νομίζω είναι 1000αρι το juke, όχι 1.2.
-
Τι να πουν και οι ιδιοκτήτες vag.
Να ρωτήσουμε και από άλλες εταιρείες.Προσπαθούν λέει να μαζέψουν χίλια άτομα στα τόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που έχει πουλήσει η εταιρεία.
Καλή επιτυχία. -
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Τι να πουν και οι ιδιοκτήτες vag.
Να ρωτήσουμε και από άλλες εταιρείες.Προσπαθούν λέει να μαζέψουν χίλια άτομα στα τόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που έχει πουλήσει η εταιρεία.
Καλή επιτυχία.ελα τωρα....
ολοι ξερουμε τα χιλια προβληματαεαν δεν τα ειχαν θα ηταν ισως οτι καλυτερο σε αυτοκινηση, αλλα η αληθεια ειναι πως ....χρεπια
-
@gatoz said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Τι να πουν και οι ιδιοκτήτες vag.
Να ρωτήσουμε και από άλλες εταιρείες.Προσπαθούν λέει να μαζέψουν χίλια άτομα στα τόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που έχει πουλήσει η εταιρεία.
Καλή επιτυχία.ελα τωρα....
ολοι ξερουμε τα χιλια προβληματαεαν δεν τα ειχαν θα ηταν ισως οτι καλυτερο σε αυτοκινηση, αλλα η αληθεια ειναι πως ....χρεπια
Βρε ναι, δε λέω ότι δεν υπάρχουν προβλήματα.
Αλλά σιγά μη βγάλουν άκρη όσοι έχουν ταλαιπωρηθεί. Μακάρι.Από την άλλη, σίγουρα υπάρχουν και αλλού θέματα.
Στα vag το γνωρίζω από πρώτο χέρι.
Στα BMW να σου πει ο κουμπάρος μου τι πόνος πέφτει. Μόνο που οι περισσότεροι έχουν αρκετό χαρτί και στα @@ τους.Ένας φίλος με μία CLA, την είχε έξι μήνες στο συνεργείο και δεν μπορούσαν να βρούνε τι φταίει και ανεβοκατέβαιναν οι στροφές του μοτέρ από μόνες τους.
-
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@gatoz said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Τι να πουν και οι ιδιοκτήτες vag.
Να ρωτήσουμε και από άλλες εταιρείες.Προσπαθούν λέει να μαζέψουν χίλια άτομα στα τόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που έχει πουλήσει η εταιρεία.
Καλή επιτυχία.ελα τωρα....
ολοι ξερουμε τα χιλια προβληματαεαν δεν τα ειχαν θα ηταν ισως οτι καλυτερο σε αυτοκινηση, αλλα η αληθεια ειναι πως ....χρεπια
Βρε ναι, δε λέω ότι δεν υπάρχουν προβλήματα.
Αλλά σιγά μη βγάλουν άκρη όσοι έχουν ταλαιπωρηθεί. Μακάρι.Από την άλλη, σίγουρα υπάρχουν και αλλού θέματα.
Στα vag το γνωρίζω από πρώτο χέρι.
Στα BMW να σου πει ο κουμπάρος μου τι πόνος πέφτει. Μόνο που οι περισσότεροι έχουν αρκετό χαρτί και στα @@ τους.Ένας φίλος με μία CLA, την είχε έξι μήνες στο συνεργείο και δεν μπορούσαν να βρούνε τι φταίει και ανεβοκατέβαιναν οι στροφές του μοτέρ από μόνες τους.
Μπορείς να μου πεις τι πρόβλημα σου έβγαλε το 1.5 vag?
-
@gatoz said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Τι να πουν και οι ιδιοκτήτες vag.
Να ρωτήσουμε και από άλλες εταιρείες.Προσπαθούν λέει να μαζέψουν χίλια άτομα στα τόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που έχει πουλήσει η εταιρεία.
Καλή επιτυχία.ελα τωρα....
ολοι ξερουμε τα χιλια προβληματαεαν δεν τα ειχαν θα ηταν ισως οτι καλυτερο σε αυτοκινηση, αλλα η αληθεια ειναι πως ....χρεπια
O 1,2 έχει μπει σε όλα του ομίλου. Στην opel πχ δεν έχει ακουστεί τίποτα.
-
@panormus772 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@gomi said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
....Μην λέτε τέτοια και ο κουμπάρος μου παρήγγειλε πριν 10 ημέρες το nissan juke...Renault δεν είναι ο κινητήρας?
Aν μπορώ να σε καθησυχάσω κάπως (εφ'όσον μιλάμε για το υβριδικό), ο 1600άρης ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας των 49hp είναι της Nissan. Μόνο η μίζα/γεννήτρια των 15kw και το κιβώτιο είναι της Renault.
Το άρθρο μιλάει για τον παλιό tce που έβγαζε απο 2012-2016
-
@marc-s110l said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@gatoz said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Τι να πουν και οι ιδιοκτήτες vag.
Να ρωτήσουμε και από άλλες εταιρείες.Προσπαθούν λέει να μαζέψουν χίλια άτομα στα τόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που έχει πουλήσει η εταιρεία.
Καλή επιτυχία.ελα τωρα....
ολοι ξερουμε τα χιλια προβληματαεαν δεν τα ειχαν θα ηταν ισως οτι καλυτερο σε αυτοκινηση, αλλα η αληθεια ειναι πως ....χρεπια
Βρε ναι, δε λέω ότι δεν υπάρχουν προβλήματα.
Αλλά σιγά μη βγάλουν άκρη όσοι έχουν ταλαιπωρηθεί. Μακάρι.Από την άλλη, σίγουρα υπάρχουν και αλλού θέματα.
Στα vag το γνωρίζω από πρώτο χέρι.
Στα BMW να σου πει ο κουμπάρος μου τι πόνος πέφτει. Μόνο που οι περισσότεροι έχουν αρκετό χαρτί και στα @@ τους.Ένας φίλος με μία CLA, την είχε έξι μήνες στο συνεργείο και δεν μπορούσαν να βρούνε τι φταίει και ανεβοκατέβαιναν οι στροφές του μοτέρ από μόνες τους.
Μπορείς να μου πεις τι πρόβλημα σου έβγαλε το 1.5 vag?
Δεν είχα τον 1.5
Golf IV 1.4 για δεκατρία χρόνια και Golf VI 1.4 (TSI 160HP) για επτά χρόνια.
Το πρώτο μετά τα οχτώ χρόνια το πλήρωσα ένα αυτοκίνητο ακόμη. Και τι δεν έβγαλε.
Μέχρι και τους μηχανισμούς στα παράθυρα άλλαξα γιατί έπεφταν. Πολλαπλασιαστές, δίσκο πλατό, αντλία, καταλύτη, πτώση υφάσματος ουρανού και διάφορα άλλα.
Στο δεύτερο θα σου πω μόνο ότι χτύπησε πιστόνι στον πρώτο κύλινδρο, πέραν κάποιων άλλων, όπως αντλία νερού, πρόβλημα με θόρυβο στο κιβώτιο στο ρελαντί και άλλα.
Παρόλα αυτά τα ευχαριστήθηκα σαν αυτοκίνητα όσον αφορά τη χρήση τους.
Καλό πάτημα, ωραία οδηγική εμπειρία, καλά υλικά στο εσωτερικό και γενικώς στιβαρά αυτοκίνητα.
Εν τω μεταξύ να πούμε ότι το DSG έβγαλε πολλά προβλήματα και ταλαιπωρήθηκε πολύς κόσμος. -
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@marc-s110l said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@gatoz said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Τι να πουν και οι ιδιοκτήτες vag.
Να ρωτήσουμε και από άλλες εταιρείες.Προσπαθούν λέει να μαζέψουν χίλια άτομα στα τόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που έχει πουλήσει η εταιρεία.
Καλή επιτυχία.ελα τωρα....
ολοι ξερουμε τα χιλια προβληματαεαν δεν τα ειχαν θα ηταν ισως οτι καλυτερο σε αυτοκινηση, αλλα η αληθεια ειναι πως ....χρεπια
Βρε ναι, δε λέω ότι δεν υπάρχουν προβλήματα.
Αλλά σιγά μη βγάλουν άκρη όσοι έχουν ταλαιπωρηθεί. Μακάρι.Από την άλλη, σίγουρα υπάρχουν και αλλού θέματα.
Στα vag το γνωρίζω από πρώτο χέρι.
Στα BMW να σου πει ο κουμπάρος μου τι πόνος πέφτει. Μόνο που οι περισσότεροι έχουν αρκετό χαρτί και στα @@ τους.Ένας φίλος με μία CLA, την είχε έξι μήνες στο συνεργείο και δεν μπορούσαν να βρούνε τι φταίει και ανεβοκατέβαιναν οι στροφές του μοτέρ από μόνες τους.
Μπορείς να μου πεις τι πρόβλημα σου έβγαλε το 1.5 vag?
Δεν είχα τον 1.5
Golf IV 1.4 για δεκατρία χρόνια και Golf VI 1.4 (TSI 160HP) για επτά χρόνια.
Το πρώτο μετά τα οχτώ χρόνια το πλήρωσα ένα αυτοκίνητο ακόμη. Και τι δεν έβγαλε.
Μέχρι και τους μηχανισμούς στα παράθυρα άλλαξα γιατί έπεφταν. Πολλαπλασιαστές, δίσκο πλατό, αντλία, καταλύτη, πτώση υφάσματος ουρανού και διάφορα άλλα.
Στο δεύτερο θα σου πω μόνο ότι χτύπησε πιστόνι στον πρώτο κύλινδρο, πέραν κάποιων άλλων, όπως αντλία νερού, πρόβλημα με θόρυβο στο κιβώτιο στο ρελαντί και άλλα.
Παρόλα αυτά τα ευχαριστήθηκα σαν αυτοκίνητα όσον αφορά τη χρήση τους.
Καλό πάτημα, ωραία οδηγική εμπειρία, καλά υλικά στο εσωτερικό και γενικώς στιβαρά αυτοκίνητα.
Εν τω μεταξύ να πούμε ότι το DSG έβγαλε πολλά προβλήματα και ταλαιπωρήθηκε πολύς κόσμος.επίσημη απάντηση VAG θα ήταν κάπως έτσι : "δεν εφταιγαν τα αυτοκίνητα, από λάθος χρήση ήταν"
πάντως οσο λειτουργούν συμφωνω και γω ότι είναι πολύ καλά οδηγικά και όχι μόνο. Εμένα στα VAG μαρέσουν σχεδον πάντα πάρα πολύ τα εσωτερικά τους, ειναι κορυφή. Είναι όλα στην κατάλληλη θέση, ομορφα και πρακτικά με πολύ καλά υλικα και πολύ καλή αίσθηση και αισθητική, για σεμιναριο στους ανταγωνιστές. Εξαίρεση τα τελευταία με τους διακόπτες αφής στο τιμόνι που ήταν το λιγότερο εκνευριστικοί.
-
εγω ειχα πολλα
και φαγκ με τσι που μου αλλαξε τον αδοξαστο, το εστειλα και πηρα σιβικ
που επισης μου βγηκε λεμονι
και το εδωσα και αυτο και πηρα μια ντελτα ντι άι 1.8tbi
αυτο δεν εκανε κιχ
σαν μαλακας πηγα και πηρα μετα 508 με τον πρινς
αχαχαχαχαχαχα
ειχα κατω απο το καθισμα του οδηγου μια κουβερτα γιατι τον χειμωνα στις κατηφορες παγωνες, εβγαζε το καλοριφερ παγωμενο αερα ακομη και κλειστο....
για λαδια κλπ, ας μην το κουβεντιασουμε
και μετα βιταραουτε κιχ
ξαναμαλακας μετα
και πηρα το χρεπιενα καλο εχει μονο
με εχει αφησει τοσο πολυ που εχω δοκιμασει για μηνες αμαξαρες
οπως το xc60 και τη μιτσουμπα -
Ανεπίσημη συνεργασία volvo stellantis
-
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@marc-s110l said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@gatoz said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Τι να πουν και οι ιδιοκτήτες vag.
Να ρωτήσουμε και από άλλες εταιρείες.Προσπαθούν λέει να μαζέψουν χίλια άτομα στα τόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που έχει πουλήσει η εταιρεία.
Καλή επιτυχία.ελα τωρα....
ολοι ξερουμε τα χιλια προβληματαεαν δεν τα ειχαν θα ηταν ισως οτι καλυτερο σε αυτοκινηση, αλλα η αληθεια ειναι πως ....χρεπια
Βρε ναι, δε λέω ότι δεν υπάρχουν προβλήματα.
Αλλά σιγά μη βγάλουν άκρη όσοι έχουν ταλαιπωρηθεί. Μακάρι.Από την άλλη, σίγουρα υπάρχουν και αλλού θέματα.
Στα vag το γνωρίζω από πρώτο χέρι.
Στα BMW να σου πει ο κουμπάρος μου τι πόνος πέφτει. Μόνο που οι περισσότεροι έχουν αρκετό χαρτί και στα @@ τους.Ένας φίλος με μία CLA, την είχε έξι μήνες στο συνεργείο και δεν μπορούσαν να βρούνε τι φταίει και ανεβοκατέβαιναν οι στροφές του μοτέρ από μόνες τους.
Μπορείς να μου πεις τι πρόβλημα σου έβγαλε το 1.5 vag?
Δεν είχα τον 1.5
Golf IV 1.4 για δεκατρία χρόνια και Golf VI 1.4 (TSI 160HP) για επτά χρόνια.
Το πρώτο μετά τα οχτώ χρόνια το πλήρωσα ένα αυτοκίνητο ακόμη. Και τι δεν έβγαλε.
Μέχρι και τους μηχανισμούς στα παράθυρα άλλαξα γιατί έπεφταν. Πολλαπλασιαστές, δίσκο πλατό, αντλία, καταλύτη, πτώση υφάσματος ουρανού και διάφορα άλλα.
Στο δεύτερο θα σου πω μόνο ότι χτύπησε πιστόνι στον πρώτο κύλινδρο, πέραν κάποιων άλλων, όπως αντλία νερού, πρόβλημα με θόρυβο στο κιβώτιο στο ρελαντί και άλλα.
Παρόλα αυτά τα ευχαριστήθηκα σαν αυτοκίνητα όσον αφορά τη χρήση τους.
Καλό πάτημα, ωραία οδηγική εμπειρία, καλά υλικά στο εσωτερικό και γενικώς στιβαρά αυτοκίνητα.
Εν τω μεταξύ να πούμε ότι το DSG έβγαλε πολλά προβλήματα και ταλαιπωρήθηκε πολύς κόσμος.Εγώ πάντως 2 scirocco σε κανένα δεν είχα πρόβλημα.
Και τώρα είμαι στο 3ο με τον 1.5 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα
Καμία σχέση πριν 10 χρόνια με τώρα.
Το dsg όπως το είπες ΈΒΓΑΖΕ προβλήματα τώρα δεν έχει τίποτα. Έχω πολλούς γνωστούς που τους πίνουν το αίμα....
Ξέχασα όλα ήταν είναι 1ο στάδιο... -
@gatoz said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
εγω ειχα πολλα
και φαγκ με τσι που μου αλλαξε τον αδοξαστο, το εστειλα και πηρα σιβικ
που επισης μου βγηκε λεμονι
και το εδωσα και αυτο και πηρα μια ντελτα ντι άι 1.8tbi
αυτο δεν εκανε κιχ
σαν μαλακας πηγα και πηρα μετα 508 με τον πρινς
αχαχαχαχαχαχα
ειχα κατω απο το καθισμα του οδηγου μια κουβερτα γιατι τον χειμωνα στις κατηφορες παγωνες, εβγαζε το καλοριφερ παγωμενο αερα ακομη και κλειστο....
για λαδια κλπ, ας μην το κουβεντιασουμε
και μετα βιταραουτε κιχ
ξαναμαλακας μετα
και πηρα το χρεπιενα καλο εχει μονο
με εχει αφησει τοσο πολυ που εχω δοκιμασει για μηνες αμαξαρες
οπως το xc60 και τη μιτσουμπαΕγώ με το v40 κάηκα.....το ίδιο και με τον έτερο Σουηδό......9/3 aero ......μην πω για προπέλα......
-
@marc-s110l said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@marc-s110l said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@gatoz said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Τι να πουν και οι ιδιοκτήτες vag.
Να ρωτήσουμε και από άλλες εταιρείες.Προσπαθούν λέει να μαζέψουν χίλια άτομα στα τόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που έχει πουλήσει η εταιρεία.
Καλή επιτυχία.ελα τωρα....
ολοι ξερουμε τα χιλια προβληματαεαν δεν τα ειχαν θα ηταν ισως οτι καλυτερο σε αυτοκινηση, αλλα η αληθεια ειναι πως ....χρεπια
Βρε ναι, δε λέω ότι δεν υπάρχουν προβλήματα.
Αλλά σιγά μη βγάλουν άκρη όσοι έχουν ταλαιπωρηθεί. Μακάρι.Από την άλλη, σίγουρα υπάρχουν και αλλού θέματα.
Στα vag το γνωρίζω από πρώτο χέρι.
Στα BMW να σου πει ο κουμπάρος μου τι πόνος πέφτει. Μόνο που οι περισσότεροι έχουν αρκετό χαρτί και στα @@ τους.Ένας φίλος με μία CLA, την είχε έξι μήνες στο συνεργείο και δεν μπορούσαν να βρούνε τι φταίει και ανεβοκατέβαιναν οι στροφές του μοτέρ από μόνες τους.
Μπορείς να μου πεις τι πρόβλημα σου έβγαλε το 1.5 vag?
Δεν είχα τον 1.5
Golf IV 1.4 για δεκατρία χρόνια και Golf VI 1.4 (TSI 160HP) για επτά χρόνια.
Το πρώτο μετά τα οχτώ χρόνια το πλήρωσα ένα αυτοκίνητο ακόμη. Και τι δεν έβγαλε.
Μέχρι και τους μηχανισμούς στα παράθυρα άλλαξα γιατί έπεφταν. Πολλαπλασιαστές, δίσκο πλατό, αντλία, καταλύτη, πτώση υφάσματος ουρανού και διάφορα άλλα.
Στο δεύτερο θα σου πω μόνο ότι χτύπησε πιστόνι στον πρώτο κύλινδρο, πέραν κάποιων άλλων, όπως αντλία νερού, πρόβλημα με θόρυβο στο κιβώτιο στο ρελαντί και άλλα.
Παρόλα αυτά τα ευχαριστήθηκα σαν αυτοκίνητα όσον αφορά τη χρήση τους.
Καλό πάτημα, ωραία οδηγική εμπειρία, καλά υλικά στο εσωτερικό και γενικώς στιβαρά αυτοκίνητα.
Εν τω μεταξύ να πούμε ότι το DSG έβγαλε πολλά προβλήματα και ταλαιπωρήθηκε πολύς κόσμος.Εγώ πάντως 2 scirocco σε κανένα δεν είχα πρόβλημα.
Και τώρα είμαι στο 3ο με τον 1.5 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα
Καμία σχέση πριν 10 χρόνια με τώρα.
Το dsg όπως το είπες ΈΒΓΑΖΕ προβλήματα τώρα δεν έχει τίποτα. Έχω πολλούς γνωστούς που τους πίνουν το αίμα....
Ξέχασα όλα ήταν είναι 1ο στάδιο...Την ημέρα που κατέβαζε ο γερανός το Golf στην Καρέντα για να μπει μέσα για πιστόνι, ήταν ένα παλικάρι δίπλα σε ένα Scirocco. Τον είδα από το ύφος αρκετά πικραμένο και πιάνουμε κουβέντα. Πιστόνι κι αυτός. Δεν ήξερε αν θα το έφτιαχνε ή όχι. Η αντιπροσωπεία του είχε πει ότι δεν θα επισκευάζονταν ο ίδιος κινητήρας αλλά θα ερχόταν νέος από Γερμανία (όπως θα γινόταν και σε εμένα).
Τέσσερα με πέντε χιλιάρικα η όλη επισκευή και δύο μήνες μέσα στο συνεργείο.
Εγώ ήμουν πιο χαλαρός γιατί είχα την τύχη μέσα στην ατυχία μου να καλύπτεται το αυτοκίνητο από εγγύηση.
Δεν ξέρω τελικά αν το έφτιαξε εκεί ή αν το πηγε κάπου αλλού με φθηνότερο κόστος επισκευής του ίδιου κινητήρα. -
@marc-s110l said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@marc-s110l said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@gatoz said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Τι να πουν και οι ιδιοκτήτες vag.
Να ρωτήσουμε και από άλλες εταιρείες.Προσπαθούν λέει να μαζέψουν χίλια άτομα στα τόσες εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που έχει πουλήσει η εταιρεία.
Καλή επιτυχία.ελα τωρα....
ολοι ξερουμε τα χιλια προβληματαεαν δεν τα ειχαν θα ηταν ισως οτι καλυτερο σε αυτοκινηση, αλλα η αληθεια ειναι πως ....χρεπια
Βρε ναι, δε λέω ότι δεν υπάρχουν προβλήματα.
Αλλά σιγά μη βγάλουν άκρη όσοι έχουν ταλαιπωρηθεί. Μακάρι.Από την άλλη, σίγουρα υπάρχουν και αλλού θέματα.
Στα vag το γνωρίζω από πρώτο χέρι.
Στα BMW να σου πει ο κουμπάρος μου τι πόνος πέφτει. Μόνο που οι περισσότεροι έχουν αρκετό χαρτί και στα @@ τους.Ένας φίλος με μία CLA, την είχε έξι μήνες στο συνεργείο και δεν μπορούσαν να βρούνε τι φταίει και ανεβοκατέβαιναν οι στροφές του μοτέρ από μόνες τους.
Μπορείς να μου πεις τι πρόβλημα σου έβγαλε το 1.5 vag?
Δεν είχα τον 1.5
Golf IV 1.4 για δεκατρία χρόνια και Golf VI 1.4 (TSI 160HP) για επτά χρόνια.
Το πρώτο μετά τα οχτώ χρόνια το πλήρωσα ένα αυτοκίνητο ακόμη. Και τι δεν έβγαλε.
Μέχρι και τους μηχανισμούς στα παράθυρα άλλαξα γιατί έπεφταν. Πολλαπλασιαστές, δίσκο πλατό, αντλία, καταλύτη, πτώση υφάσματος ουρανού και διάφορα άλλα.
Στο δεύτερο θα σου πω μόνο ότι χτύπησε πιστόνι στον πρώτο κύλινδρο, πέραν κάποιων άλλων, όπως αντλία νερού, πρόβλημα με θόρυβο στο κιβώτιο στο ρελαντί και άλλα.
Παρόλα αυτά τα ευχαριστήθηκα σαν αυτοκίνητα όσον αφορά τη χρήση τους.
Καλό πάτημα, ωραία οδηγική εμπειρία, καλά υλικά στο εσωτερικό και γενικώς στιβαρά αυτοκίνητα.
Εν τω μεταξύ να πούμε ότι το DSG έβγαλε πολλά προβλήματα και ταλαιπωρήθηκε πολύς κόσμος.Εγώ πάντως 2 scirocco σε κανένα δεν είχα πρόβλημα.
Και τώρα είμαι στο 3ο με τον 1.5 χωρίς το παραμικρό πρόβλημα
Καμία σχέση πριν 10 χρόνια με τώρα.
Το dsg όπως το είπες ΈΒΓΑΖΕ προβλήματα τώρα δεν έχει τίποτα. Έχω πολλούς γνωστούς που τους πίνουν το αίμα....
Ξέχασα όλα ήταν είναι 1ο στάδιο...Κι εγώ που έχω vag polo 6r 1600cc 115000 χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Έφυγα από τα γαλλικά και ησύχασα
-
Περί γαλλικών, 308 ακόμα συνεχίζει στα 570.000χλμ. Μετά τα 400.000χλμ έγινε επισκευή δυναμό και βγήκε off το ΑC.
Citroen C4 MK2 αυτόματο με 310.000χλμ κάνει κάτι χαζοκομπιάσματα καμία φορά όταν ξεκινάει. Αλλαγή βολάν θέλει αλλά δεν είναι και κάτι που χρήζει υποχρεωτικής αλλαγής.
Citroen C3 MK3 με 133000χλμ δεν έχει ζητήσει ακόμα κάτι.
@marc-s110l said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Εγώ με το v40 κάηκα.....το ίδιο και με τον έτερο
Το δικό μας μετά τα 250.000χλμ έχει αρχίσει να ζητάει χοντρά πράγματα. Αρχικά μίζα και μετά έναν εγκέφαλο που διαχειρίζεται το σύστημα ψύξης, χοντρικά 1500€ ζημιά.
Στο ενδιάμεσο όλο κάτι μαλακιούλες ζητούσε, πχ κολλάρο turbo. Να μη μιλήσω για τα 500€ δισκόπλακες, και το απαράδεκτο service και στοκ ανταλλακτικών της αντιπροσωπίας. -
Το 306 του πατέρα μου (μοντέλο 2000) δεν έχει βγάλει τίποτα 23 χρόνια τώρα πέραν των αναλώσιμων και των φυσιολογικών φθορών, σε σχέση με αυτά που μου έβγαλαν τα VW.
Τα ίδια σχεδόν και το 207 της αδερφής μου (μοντέλο 2006).
Με κορόιδευαν που έτρεχα τα Golf συνέχεια στα συνεργεία.Τελικά ο καθένας έχει και μια ιστορία διαφορετική, διαφορετικές εμπειρίες και παραδείγματα.
-
@katafractos17 said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Τελικά ο καθένας έχει και μια ιστορία διαφορετική, διαφορετικές εμπειρίες και παραδείγματα.
Ναι αν δεν έχεις ή είχες VAG ο καθένας θα σου πει κάτι διαφορετικό σε εμπειρια και παραδειγματα.
-
Ο τίτλος του νήματος ασχολίαστος. Αυτό που μου έχει γίνει αντιληπτό είναι πως δεν είναι όλα τα αμάξια για όλους. Ανάλογα το χαρακτήρα τους πρέπει να έχουν και τον αντίστοιχο οδηγό. Πχ ένα σπορ σε συμπεριφορά αυτοκίνητο έχει κοντές σχέσεις και απαιτεί συχνές αλλαγές ταχύτητας. Ενα ταξιδιάρικο παίζει με μακριες. Το πρώτο έχει σφιχτό τιμόνι και αναρτήσεις, το δεύτερο πιο ασαφές και πιο προοδευτική συμπεριφορά στην ανάρτηση. Το ένα θέλει μαλακή γόμα που θα φάει την πίεση της οδήγησης και θα ξεκουράζει τα αμορτισερ και ημιαξόνια, το αλλο σκληρή γόμα για να ορίσει τα όρια της πρόσφυσης σε μια μαλακή ανάρτηση και πάει λέγοντας.
Πηρε λοιπόν ο κατα τα άλλα ταπεινος αγωνιστής και λατρης της σπορ οδήγησης αμάξια που μόνο για αυτή δεν ήταν και ζήτησε να πάνε σαν σπορ. Τα κούρασε μα και κούρασε ο ίδιος. Μια χάρα η λάντσια. Φτιαγμένη για το στυλ οδήγησης του γάτου, πρόσφερε τα αναμενόμενα. Τα υπόλοιπα τα πήγε παραφύσει . Το νταστερ μου το πάω χαλαρα, Δεν απαιτώ να πάει όπως πήγαινα την Αλφα. Ετσι επέζησε και μια χαρά πορευεται για την χρηση που του κάνω. Γιατί για αυτήν προορίζεται. Ηρεμη οδήγηση με αραιες αλλαγες ταχύτητας καθώς μετα την πρώτη και δευτερη που είναι θεόκοντες, οι υπόλοιπες είναι μακριές. Η GLA 200 θέλει αλλο στυλ. Για 2 ή τρία χλμ όταν είναι κρύα θα πάει σαν νταστερ. Μετά ανοίγει. Αν την πάω εκεί που πάει και όπως πάει το νταστερ, οι φθορές στο σύστημα μετάδωσης θα αυξηθούν. Την πάω με πιο σπορ διάθεση γιατί όλο το σύστημα κινητήρα - μετάδωσης - ανάρτησης έχει σπορ χαρακτηρα.
Ενα λάθος που κάνουν πολλοί οδηγοί είναι πως εκκινούν μπροστά κατευθείαν με το που μπαίνουν στο αυτοκίνητο. Δεν υπολογίζουν επίσης πως πρέπει να ζεσταθεί λίγο πριν αρχίσουν να το ζορίζουν.
Κανόνας. Η εκκίνηση είναι το πιο σημαντικό πράγμα για την ζωή του κινητήρα και την αποφυγή ηλεκτρονικών και ηλεκτρολογικών προβληματων.
Γυρίζουμε τον διακόπτη ώστε να ανάψουν τα διαγνωστικά του αυτοκινήτου. Μόλις σβήσουν τα φωτεινά εικονίδια θέτουμε σε λειτουργία την μηχανή. Ποτέ νωρίτερα. Οι Γαλλικές κατασκευες το ζητούν αυτό σε μεγαλύτερο βαθμό. Ο γάτος αμφιβάλω αν το σεβάστηκε έστω μια φορά. Σορρυ γατε μα αν έκαναν όλες οι μέλισσες μέλι θα έκανε και ο ντάβανος.
Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα