-
Περί βενζίνης ο λόγος
https://www.largus.fr/actualite-automobile/fiabilite-1-2-puretech-qui-peut-s-inscrire-a-l-action-collective-contre-stellantis-30029719.html
με συντομία, νομικές κινήσεις των κατόχων, και στην Ελλάδα ξεκινάει το group των 3008, ενάντια στους απατεώνες γάλλους.
για τον κινητήρα του puretech.
μαζεύω ήδη τους phev να κάνουμε το ίδιο.
οι πετρελαιάδες είναι σε αναζήτηση νομικού...ΑρΕς
Ξέρω πως είναι για κατασκευαστές και μοντέλα το νήμα.
Εδώ όμως είναι μούλτι κατάσταση και αφορά πολλά μαζί.
Με ένα κοινό σημείο....
Οταν τα έλεγε ο γάτος.... -
@gatoz said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Περί βενζίνης ο λόγος
https://www.largus.fr/actualite-automobile/fiabilite-1-2-puretech-qui-peut-s-inscrire-a-l-action-collective-contre-stellantis-30029719.html
με συντομία, νομικές κινήσεις των κατόχων, και στην Ελλάδα ξεκινάει το group των 3008, ενάντια στους απατεώνες γάλλους.
για τον κινητήρα του puretech.
μαζεύω ήδη τους phev να κάνουμε το ίδιο.
οι πετρελαιάδες είναι σε αναζήτηση νομικού...ΑρΕς
Ξέρω πως είναι για κατασκευαστές και μοντέλα το νήμα.
Εδώ όμως είναι μούλτι κατάσταση και αφορά πολλά μαζί.
Με ένα κοινό σημείο....
Οταν τα έλεγε ο γάτος....Γραψε ρε Γατε εν συντομία τι συμβαίνει στα μοτερ για μας που δεν γνωρίζουμε
-
και οι αλλοι γαλλοι κατορθωματα αναλογα εχουνε
-
Το c5 aircross δεν βλέπω στην λίστα. Το ξέχασαν λόγω λίγων πωλήσεων; δεν νομίζω να διαφέρει κάπου σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Καλά αυτός ο 1.2 δεν βραβευοταν επί σειρά ετών ως καλύτερος κινητήρας; όταν τον βραβευαν δεν είχαν ακούσει τπτ; -
Προσωπικά με ενδιαφέρει να προστατεύεται ο καταναλωτής.
Αρα καλό είναι να γίνονται αυτές οι ενέργειες.
Τώρα αν έχουν αποτέλεσμα γιατί στο δεύτερο λίνκ για την Ρενώ δεν είδα κάποιο αποτέλεσμα θα δείξει.
Από την άλλη δεν είδα τέτοιες κινήσεις για τα ντιεστζί, για τον 1.33 της τογιότα, για τόσα ακόμα προβλήματα σε τόσες εταιρείες.Για μένα όμως που πληρώνω σφάλματα άλλων στην δουλειά μου που είναι χειροποίητη, χωρίς πιστοποιημένα υλικά και προσωπικό, τα προβλήματα σε βιομηχανικά προϊόντα που είναι φτιαγμένα σε εκατομμύρια ίδια κομμάτια, με πιστοποιημένα υλικά και πιστοποιημένο προσωπικό, απλά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.
Υπάρχουν όμως παντού και το μόνο που σε σώζει είναι οι εγγυήσεις.
Εχουμε όμως και το γεγονός ότι στις μεγάλες χώρες δεν κρατάνε πολλά χρόνια τα αμάξια τους, οπότε προβλήματα που βγαίνουν μετά από τα 8-9-10 χρόνια, δεν μπορούν να θεωρηθούν προβλήματα, με νομικούς όρους.
-
Αναμένω το άρθρο του autotriti.
-
Θα έχουν οι καταναλωτές την ίδια αντιμετώπιση που είχαν για τους κινητήρες της VW, τον 1.3 της Toyota κλπ.
-
@criuser said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Προσωπικά με ενδιαφέρει να προστατεύεται ο καταναλωτής.
Αρα καλό είναι να γίνονται αυτές οι ενέργειες.Υπάρχουν όμως παντού και το μόνο που σε σώζει είναι οι εγγυήσεις.
Εχουμε όμως και το γεγονός ότι στις μεγάλες χώρες δεν κρατάνε πολλά χρόνια τα αμάξια τους, οπότε προβλήματα που βγαίνουν μετά από τα 8-9-10 χρόνια, δεν μπορούν να θεωρηθούν προβλήματα, με νομικούς όρους.
η γνωστή παραπληροφόρηση από τους μετόχους
το ίδιο το αρθρο λέει πως τα προβλήματα βγαίνουν οποτεδήποτε (συχνά και πριν τα 10K) αλλά η εταιρεία καλύπτει, στην γαλλία και όχι εδώ που δεν γνωρίζω, μόλις 6 χρόνια ή 100000km, ότι ερθει πρώτο.
δηλαδή στη 4-5ετία ο αγοραστής έχει χάσει κάθε αξία από το χρέπι του, δεν έχει μια υπολοιπόμενη έστω της τάξης του 30-40% και ψάχνει το ανενημέρωτο τυχαίο θύμα για να εγκληματίσει και να του φορτώσει το μηχανολογικό έκτρωμα με τις μεγάλες οθόνες. -
Εντωμετξυ μου άρεσε πάρα πολύ το νέο c3 και θα το αγόραζα άνετα.
Αλλά αυτά που διαβάζω με φοβίζουν
-
Πάρε το νέο Suzuki οποίο βγει και άσε τις σαμπάνιες.
-
Εν τω μεταξύ, μόλις πριν μερικές μέρες μου είπε ένας πελάτης ότι του αντικατέστησαν το μοτέρ του c3 του, λόγω υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού.
Η οποία εμφανίστηκε ξαφνικά στα 40000χλμ. -
Είπα να το πάω πιο ουδέτερα αλλά βλέπω ξεσαλώσατε.
Αρχικά το άρθρο μιλάει για εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα, αλλά ο τυπάκος ψάχνει και δεν βρίσκει 1000 άτομα στην Γαλλία.
Στο θέμα της Ρενώ 1700 όλοι και όλοι...Μάλλον πελατεία ψάχνουν οι δικηγόροι...
Και ο γάτος να δικαιολογήσει γιατί του αρέσει το 3008 και όχι πια το βιτάρα, αλλά δεν μπορεί να το ομολογήσει στον εαυτό του...
Μάλλον πρέπει να αλλάξει ο τίτλος σε "Ψυχολογικά προβλήματα τετρακίνητων Γάτων" ...
-
@teo-mak said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Εν τω μεταξύ, μόλις πριν μερικές μέρες μου είπε ένας πελάτης ότι του αντικατέστησαν το μοτέρ του c3 του, λόγω υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού.
Η οποία εμφανίστηκε ξαφνικά στα 40000χλμ.Υπάρχει οδηγία για αυτό, όπως και για το δοχείο αντ μπλού μέχρι τα 150000 χλμ ή 8 χρόνια.
Αρκεί τα σέρβις να γίνονται στο δίκτυο του εισαγωγέα.
-
Και κάπως έτσι δικαιολογουνται οι σούπερ προσφορές σε όλα τα αμάξια του ομίλου και κάπως έτσι το πολλά βαρύ μπεστ σελλερ 3008 από 33-35Κ ξαναγύρισε στα 27 όσο είχε προ κορονοιου... Αλλά τώρα οι ενημερωμένοι καταναλωτές το κοίταζουν στα δόντια όταν πριν 2 χρόνια θα σπρωχνονταν για να προλάβουν τις προσφορές..
-
Έχεις την εντύπωση ότι ασχολείται κανένας άλλος τόσο πολύ εκτός από μας τους αμαξοκ@υλους;
Μια χαρά θα συνεχίσουν να πουλάνε. -
@georgemit said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
Έχεις την εντύπωση ότι ασχολείται κανένας άλλος τόσο πολύ εκτός από μας τους αμαξοκ@υλους;
Μια χαρά θα συνεχίσουν να πουλάνε.Ασχολείσαι όταν σου κοπεί ο ιμάντας οταν πίνει λάδια όταν μένεις από δοχείο ουριας κοκ
... Εδώ μιλάμε για χοντρές αστοχίες... -
Κατόπιν εορτής, αφού το έχεις αγοράσει.
-
Ο τίτλος του νήματος είναι ανάλογος του : η μαύρη βίβλος του κομμουνισμού.
-
....Μην λέτε τέτοια και ο κουμπάρος μου παρήγγειλε πριν 10 ημέρες το nissan juke...Renault δεν είναι ο κινητήρας?
-
@gomi said in Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα:
....Μην λέτε τέτοια και ο κουμπάρος μου παρήγγειλε πριν 10 ημέρες το nissan juke...Renault δεν είναι ο κινητήρας?
Aν μπορώ να σε καθησυχάσω κάπως (εφ'όσον μιλάμε για το υβριδικό), ο 1600άρης ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας των 49hp είναι της Nissan. Μόνο η μίζα/γεννήτρια των 15kw και το κιβώτιο είναι της Renault.
Γαλλικά μηχανολογικά εγκλήματα