Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα BMW 1 Series 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέα BMW 1 Series 2019
    • 1
    • 2
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 95
    • 96
    • 55 / 96
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    1916
    122734
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim last edited by

      lol αυτή είναι η τεχνική τους και πουλάνε, λένε ότι δεν θα έρθει facelift.
      Φήμες πάντως λένε θα έρθει με πίσω κίνηση και ίδια τιμή.

      panos2171 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Αλήθεια τώρα;

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ataim
          ataim @lap last edited by ataim

          @lap said in Νέα BMW 1 Series 2019:

          Αλήθεια τώρα;

          🙄 🙄 🙄
          εκεί θα έβλεπες πωλήσεις!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 @ataim last edited by

            @ataim said in Νέα BMW 1 Series 2019:

            lol αυτή είναι η τεχνική τους και πουλάνε, λένε ότι δεν θα έρθει facelift.
            Φήμες πάντως λένε θα έρθει με πίσω κίνηση και ίδια τιμή.

            Facelift και διαφορές σε μηχανικά μέρη; Πόσο σύνηθες είναι αυτό;
            Συνήθως αισθητικές είναι οι αλλαγές και διορθώσεις λαθών. Εδώ μιλάμε πρακτικά για άλλο αυτοκίνητο.

            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              fiverg @fanis75 last edited by

              @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

              @tsofras said in Νέα BMW 1 Series 2019:

              Γιατί το θεωρείς βλακεία ? Εγώ που οδήγησα και την σειρά 1 και το Countryman μία χαρά ήταν.

              Για πολλούς λόγους:

              1. Απεχθάνομαι τα διμπλοσύμπλεκτα, δεν μαρέσει καθόλου η λειτουργία τους. Δεν είναι αυτόματα και με εκνευρίζουν!
              2. Το οδήγησα σε ένα Mini Clubman που είχα νοικιάσει στο Βέλγιο 5 μέρες και ήταν άθλιο. Μόνο στην Ε.Ο είναι ΟΚ. Απότομο ξεκίνημα, δυσκολία στις ανηφόρες από γκαράζ, πολύ πατινάρισμα, γενικά καμια σχέση με την ομαλότητα και την μεταξέναι λειτουργία του μετατροπέα.
              3. Και η BMW το ξέρει (λόγω κόστους το έβαλε στα μικρά) ότι είναι βλακεία και για αυτό στα καλά βάζει μετατροπέα και ακόμα και στα //Μ που έκανε την βλακεία να βάλει από δαύτα, το κατάλαβε και τα αλλάζει με μετατροπέα.

              Καθαρά προσωπικό είναι αυτό, για εμένα αμάξι με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι βασικός λόγος απόρριψης. Και το ίδιο χάλια ήταν και το DCT του Puma, τραγικό κιβώτιο.

              Καμια σχέση (μα καμια!) το dct που έχω στην 116d (για f40 μιλαω). Βούτυρο ξεκίνημα, σκορτσαρισματα μηδέν, κανένα θέμα στις ανηφόρες. Τώρα αν βοηθάει τόσο πολύ η ροπή του ντίζελ δεν ξέρω.
              Έως πάθει πλάκα με το ποσο ομαλό είναι το κιβώτιο μέσα στην πόλη. Και επίσης στο πως επιταχύνει, μπορείς να πεις ότι ειναι σαν να του "κοβει" 100 κιλά από τα 1400 που ζυγιζει η αντίστοιχα να του "δινει" 10 ίππους ακόμη.

              babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • ataim
                ataim last edited by

                Πάντως φαίνεται οι κατασκευαστές και η bmw να τα κάνουν σιγά σιγά στην άκρη.

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • fanis75
                  fanis75 moderator @ataim last edited by

                  @ataim said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                  Πάντως φαίνεται οι κατασκευαστές και η bmw να τα κάνουν σιγά σιγά στην άκρη.

                  Μα τα επέβαλε η κατάπτυστη και υποχρεώθηκαν όλοι να τα βάλουν για να πουλάνε φύκια για μεταξωτές. Αλλά από την BMW δεν το περίμενα....ευτυχώς τα σταματάει....ελπίζω.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ataim
                    ataim last edited by

                    Καλά δεν νομίζω ότι τα επέβαλε κανεις, απλά οι κατασκευαστές για να πιάσουν ρύπους τα υιοθέτησαν, τα έβαλαν και σε μαζική παραγωγή οπότε έλυσαν κ το θέμα κόστος. Όμως εκ των υστέρων αντιλαμβάνονται τα πολλά προβλήματα της διάταξης η οποία κάνει μόνο για σπορ εκτελέσεις. Ειδικά στο vag βέβαια για λόγους οικονομίας κλίμακας εγκατέλειψαν διάφορες μεταδόσεις π.χ. cvt για τα dsg.
                    Στον αντίποδα κάποιες εταιρείες mazda/toyota τα απέφυγαν ακόμα και στα σπορ αυτοκίνητα τους, και ίσως τελικά καλά έκαναν. Ειδικά η toyota που έχει φτιάξει γελοιας πολυπλοκότητας μεταδόσεις, πλανητικά σε συνδυασμό με μετατροπέα σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρες, εντύπωση κάνει που τα έχει αποφύγει εντελώς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • alexandros-k
                      alexandros-k @panos2171 last edited by

                      @panos2171 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @ataim said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      lol αυτή είναι η τεχνική τους και πουλάνε, λένε ότι δεν θα έρθει facelift.
                      Φήμες πάντως λένε θα έρθει με πίσω κίνηση και ίδια τιμή.

                      Facelift και διαφορές σε μηχανικά μέρη; Πόσο σύνηθες είναι αυτό;
                      Συνήθως αισθητικές είναι οι αλλαγές και διορθώσεις λαθών. Εδώ μιλάμε πρακτικά για άλλο αυτοκίνητο.

                      αχαχαχα
                      Το πιστεψες??? Πλακα σας κανει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Ω τέμπορα, ω μόρες...Ποιός το περίμενε εδώ μέσα, 10 χρόνια πριν, ότι θα έρθει η ώρα που θα ξεχέζονται ομαδόν οι διπλοσύμπλεκτες μεταδόσεις...

                        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • babisstinson
                          babisstinson @fiverg last edited by

                          @fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          @tsofras said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          Γιατί το θεωρείς βλακεία ? Εγώ που οδήγησα και την σειρά 1 και το Countryman μία χαρά ήταν.

                          Για πολλούς λόγους:

                          1. Απεχθάνομαι τα διμπλοσύμπλεκτα, δεν μαρέσει καθόλου η λειτουργία τους. Δεν είναι αυτόματα και με εκνευρίζουν!
                          2. Το οδήγησα σε ένα Mini Clubman που είχα νοικιάσει στο Βέλγιο 5 μέρες και ήταν άθλιο. Μόνο στην Ε.Ο είναι ΟΚ. Απότομο ξεκίνημα, δυσκολία στις ανηφόρες από γκαράζ, πολύ πατινάρισμα, γενικά καμια σχέση με την ομαλότητα και την μεταξέναι λειτουργία του μετατροπέα.
                          3. Και η BMW το ξέρει (λόγω κόστους το έβαλε στα μικρά) ότι είναι βλακεία και για αυτό στα καλά βάζει μετατροπέα και ακόμα και στα //Μ που έκανε την βλακεία να βάλει από δαύτα, το κατάλαβε και τα αλλάζει με μετατροπέα.

                          Καθαρά προσωπικό είναι αυτό, για εμένα αμάξι με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι βασικός λόγος απόρριψης. Και το ίδιο χάλια ήταν και το DCT του Puma, τραγικό κιβώτιο.

                          Καμια σχέση (μα καμια!) το dct που έχω στην 116d (για f40 μιλαω). Βούτυρο ξεκίνημα, σκορτσαρισματα μηδέν, κανένα θέμα στις ανηφόρες. Τώρα αν βοηθάει τόσο πολύ η ροπή του ντίζελ δεν ξέρω.
                          Έως πάθει πλάκα με το ποσο ομαλό είναι το κιβώτιο μέσα στην πόλη. Και επίσης στο πως επιταχύνει, μπορείς να πεις ότι ειναι σαν να του "κοβει" 100 κιλά από τα 1400 που ζυγιζει η αντίστοιχα να του "δινει" 10 ίππους ακόμη.

                          Επιβεβαιώνω κι εγώ από το test drive που έχω κάνει στην 118i F40, μου έκανε εντύπωση η θετική λειτουργία του κιβωτίου.

                          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • ataim
                            ataim @dstou last edited by

                            @dstou said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            Ω τέμπορα, ω μόρες...Ποιός το περίμενε εδώ μέσα, 10 χρόνια πριν, ότι θα έρθει η ώρα που θα ξεχέζονται ομαδόν οι διπλοσύμπλεκτες μεταδόσεις...

                            όλοι τα παρατάνε λόγω της κακής λειτουργίας τους; και η Honda/Acura τα έβγαλε από όλα τα αυτοκίνητα και το βάζει από το 2010 σε όλα τα μηχανάκια, περίεργα πράγματα.

                            Στα αυτοκίνητα όλοι θα τα εγκαταλείψουν και τελευταίοι θα μείνουν vag/hyundai. Νομίζω ένα συμβατικό μετατροπέα ροπής με ηλεκτρική υποβοήθηση είναι πολύ πιο safe επιλογή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              stefan147 last edited by

                              Ποιοι είναι οι όλοι που τα παρατάνε? Επιλογές με κριτήριο το κόστος είναι. Το διπλοσύμπλεκτο είναι πιο ακριβό σαν υλοποίηση και εφόσον έχουν βελτιωθεί τρομέρα αυτά με το μετατροπέα ροπής και είναι και φθηνότερα, είναι λογικό και επόμενο να τα προτιμάνε οι μαζικοί κατασκευαστές. Στις κατηγορίες που το κόστος είναι χαμηλά ως κριτήριο και οι επιδόσεις ψηλά, συνεχίζουν να μεσουρανούν τα διπλοσύμπλεκτα.

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @stefan147 last edited by

                                @stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                Ποιοι είναι οι όλοι που τα παρατάνε? Επιλογές με κριτήριο το κόστος είναι. Το διπλοσύμπλεκτο είναι πιο ακριβό σαν υλοποίηση και εφόσον έχουν βελτιωθεί τρομέρα αυτά με το μετατροπέα ροπής και είναι και φθηνότερα, είναι λογικό και επόμενο να τα προτιμάνε οι μαζικοί κατασκευαστές.

                                Το ανάποδο, πιο φτηνά ειναι. Τα πιο ακριβά ειναι τα πλανητικά με μετατροπέα. Για αυτό στα μικρά και πιο φτηνά μπαίνουν τα διμπλοσύμπλεκτα, πιο φτηνά και κρατάνε και χαμηλότερα τις εκπομπές CO2.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  Μα τα πλανητικά με μετατροπέα είναι overkill για μικρό. Αυτά είναι για υψηλές ροπές. Πχ (νομίζω) ένα EAT6 είναι πιο φθηνό σαν υλοποίηση από το αντίστοιχο DQ200.

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @stefan147 last edited by

                                    @stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                    Μα τα πλανητικά με μετατροπέα είναι overkill για μικρό. Αυτά είναι για υψηλές ροπές. Πχ (νομίζω) ένα EAT6 είναι πιο φθηνό σαν υλοποίηση από το αντίστοιχο DQ200.

                                    Καθόλου overkill, ολα έτσι έπρεπε να είναι αφού ειναι τα μοναδικά αληθινά αυτόματα. Τα άλλα ειναι αυτοκματοποιημένα χειροκίνητα και ας έχουν ώς συμπλέκτες θέλουν.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      Καλά αυτό είναι εντελώς προσωπική θεωρία, έως και εμμονή. 😁 Μια χαρά αυτόματα είναι όλα τους, το καθένα με τα υπέρ και τα κατά του και ιδανικό για διαφορετικές εφαρμογές. Το τέλειο για όλα δεν υφίσταται.

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @stefan147 last edited by fanis75

                                        @stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                        Καλά αυτό είναι εντελώς προσωπική θεωρία, έως και εμμονή. 😁 Μια χαρά αυτόματα είναι όλα τους, το καθένα με τα υπέρ και τα κατά του και ιδανικό για διαφορετικές εφαρμογές. Το τέλειο για όλα δεν υφίσταται.

                                        Το δέχομαι αυτό. Αλλά αντικειμενικά δεν είναι αυτόματα, ειναι ένα μηχανικό κιβώτιο με αυτοματοποιημένο τον συμπλέκτη. Αυτό δεν είναι αυτόματο, απλά έχει αυτοματοποιημένη την χειροκίνητ λειτουργία. Αυτόματο = μετατροπέας ροπής για να έχει ομαλό ξεκίνημα, crawling χωρίς φθορά, πολαπλλασιασμό της ροπής και καμία φθορά ώστε να αντέχουν πολύ περισότερο από τον κινητήρα με μόνη συντήρηση την αλλαγή λαδιών. Αυτά ειναι μερικά από τα πλεονεκτήματα του αυτόματου που τα χάνεις στα αυτοματοποιημένα χειροκίνητα.

                                        Φυσικά το τέλειο δεν υφίσταται, είναι θέμα χρήσης. Τα DSG ειναι μια χαρά σε σπορ κατασκευές. Στο υπόλοιπο 95% των αυτοκινήτων και χρηστών το σωστό αυτόματο είναι το πλανητικό με μετατροπέα.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • R
                                          red_monster @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          Καλά αυτό είναι εντελώς προσωπική θεωρία, έως και εμμονή. 😁 Μια χαρά αυτόματα είναι όλα τους, το καθένα με τα υπέρ και τα κατά του και ιδανικό για διαφορετικές εφαρμογές. Το τέλειο για όλα δεν υφίσταται.

                                          Το δέχομαι αυτό. Αλλά αντικειμενικά δεν είναι αυτόματα, ειναι ένα μηχανικό κιβώτιο με αυτοματοποιημένο τον συμπλέκτη. Αυτό δεν είναι αυτόματο, απλά έχει αυτοματοποιημένη την χειροκίνητ λειτουργία. Αυτόματο = μετατροπέας ροπής για να έχει ομαλό ξεκίνημα, crawling χωρίς φθορά, πολαπλλασιασμό της ροπής και καμία φθορά ώστε να αντέχουν πολύ περισότερο από τον κινητήρα με μόνη συντήρηση την αλλαγή λαδιών. Αυτά ειναι μερικά από τα πλεονεκτήματα του αυτόματου που τα χάνεις στα αυτοματοποιημένα χειροκίνητα.

                                          Φυσικά το τέλειο δεν υφίσταται, είναι θέμα χρήσης. Τα DSG ειναι μια χαρά σε σπορ κατασκευές. Στο υπόλοιπο 95% των αυτοκινήτων και χρηστών το σωστό αυτόματο είναι το πλανητικό με μετατροπέα.

                                          Αυτόματο = αυτό που γίνεται χωρίς παρέμβαση του χειριστή. Όλα τα άλλα είναι προσωπικές υποθέσεις

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • ataim
                                            ataim last edited by

                                            Υπάρχουν και dct με μετατροπέα ροπης

                                            https://www.acuraproblems.com/dct-torque-converter-slip/

                                            Στον κάλαθο αχρήστων και αυτή η διάταξη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 55 / 96
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr