Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 326
    • 327
    • 328
    • 329
    • 330
    • 351
    • 352
    • 328 / 352
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    134
    7033
    216792
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by

      Επέστρεψα από ταξιδι Ιταλία-Σλοβενία - Κροατία-σερβια-σκοπια κάνοντας 3.300 χλμ σε ένα δεκαήμερο οδηγώντας οτοστρατα, τους εθνικούς δρόμους των χωρών και επαρχία Τοσκάνης.
      Το ντιζελακι άψογη συμπεριφορά πέρα από την εικόνα του φτωχού συγγενή στην οτοστρατα του βορρά δεν κωλωσε πουθενά τράβηξε παντού δεν ζορίστηκε πουθενά ούτε έδειξε λίγο...
      Κινούμενος φορτωμένος φουλ κοντά στα όρια πάντα έγραψα ένα στρογγυλό 5 σε αυτά τα χλμ.
      Τα νέα λάστιχα goodyear efficientgrip performance 2 δοκιμάστηκαν με επιτυχία και σε στεγνό αλλά και σε βρεγμένο με εξαιρετική αίσθηση, αθόρυβα και πολύ οικονομικά, από την εμπειρία κέρδισα σίγουρα 0.3-0.4λτ κατανάλωση.
      Στους καλοστρωμενους δρόμους Ιταλίας και Σλοβενίας νόμιζα ότι είχα νέα αμορτισέρ, σε άλλα σημεία όμως μου θύμιζαν τα χλμ που έχουν.
      Τιμές από 1.85 έβαλα Ιταλία, 1.55 σερβια 1.29 σκοπια παντού το πετρέλαιο σταθερά φθηνότερο της βενζίνης.
      Το σουζουκακι για μια φορά ακόμα σε απαιτητικές συνθήκες και στα ξένα μας έβγαλε ασπροπρόσωπους!

      S 1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • S
        spiros75 @tkin73 last edited by

        @tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

        Επέστρεψα από ταξιδι Ιταλία-Σλοβενία - Κροατία-σερβια-σκοπια κάνοντας 3.300 χλμ σε ένα δεκαήμερο οδηγώντας οτοστρατα, τους εθνικούς δρόμους των χωρών και επαρχία Τοσκάνης.
        Το ντιζελακι άψογη συμπεριφορά πέρα από την εικόνα του φτωχού συγγενή στην οτοστρατα του βορρά δεν κωλωσε πουθενά τράβηξε παντού δεν ζορίστηκε πουθενά ούτε έδειξε λίγο...
        Κινούμενος φορτωμένος φουλ κοντά στα όρια πάντα έγραψα ένα στρογγυλό 5 σε αυτά τα χλμ.
        Τα νέα λάστιχα goodyear efficientgrip performance 2 δοκιμάστηκαν με επιτυχία και σε στεγνό αλλά και σε βρεγμένο με εξαιρετική αίσθηση, αθόρυβα και πολύ οικονομικά, από την εμπειρία κέρδισα σίγουρα 0.3-0.4λτ κατανάλωση.
        Στους καλοστρωμενους δρόμους Ιταλίας και Σλοβενίας νόμιζα ότι είχα νέα αμορτισέρ, σε άλλα σημεία όμως μου θύμιζαν τα χλμ που έχουν.
        Τιμές από 1.85 έβαλα Ιταλία, 1.55 σερβια 1.29 σκοπια παντού το πετρέλαιο σταθερά φθηνότερο της βενζίνης.
        Το σουζουκακι για μια φορά ακόμα σε απαιτητικές συνθήκες και στα ξένα μας έβγαλε ασπροπρόσωπους!

        σκεφτόμουν το ίδιο ταξίδι για του χρόνου. Με μόνη διαφορά διανυκτέρευση στο Μαυροβούνιου αντί για Σκόπια. Κάποια στιγμή θα σε ρωτήσω πληροφορίες.

        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tkin73 @spiros75 last edited by

          @spiros75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

          @tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

          Επέστρεψα από ταξιδι Ιταλία-Σλοβενία - Κροατία-σερβια-σκοπια κάνοντας 3.300 χλμ σε ένα δεκαήμερο οδηγώντας οτοστρατα, τους εθνικούς δρόμους των χωρών και επαρχία Τοσκάνης.
          Το ντιζελακι άψογη συμπεριφορά πέρα από την εικόνα του φτωχού συγγενή στην οτοστρατα του βορρά δεν κωλωσε πουθενά τράβηξε παντού δεν ζορίστηκε πουθενά ούτε έδειξε λίγο...
          Κινούμενος φορτωμένος φουλ κοντά στα όρια πάντα έγραψα ένα στρογγυλό 5 σε αυτά τα χλμ.
          Τα νέα λάστιχα goodyear efficientgrip performance 2 δοκιμάστηκαν με επιτυχία και σε στεγνό αλλά και σε βρεγμένο με εξαιρετική αίσθηση, αθόρυβα και πολύ οικονομικά, από την εμπειρία κέρδισα σίγουρα 0.3-0.4λτ κατανάλωση.
          Στους καλοστρωμενους δρόμους Ιταλίας και Σλοβενίας νόμιζα ότι είχα νέα αμορτισέρ, σε άλλα σημεία όμως μου θύμιζαν τα χλμ που έχουν.
          Τιμές από 1.85 έβαλα Ιταλία, 1.55 σερβια 1.29 σκοπια παντού το πετρέλαιο σταθερά φθηνότερο της βενζίνης.
          Το σουζουκακι για μια φορά ακόμα σε απαιτητικές συνθήκες και στα ξένα μας έβγαλε ασπροπρόσωπους!

          σκεφτόμουν το ίδιο ταξίδι για του χρόνου. Με μόνη διαφορά διανυκτέρευση στο Μαυροβούνιου αντί για Σκόπια. Κάποια στιγμή θα σε ρωτήσω πληροφορίες.

          Έχω γράψει εντυπώσεις για πληροφορίες στα περί αυτοκίνησης οδικώς Ευρώπη στο σχετικό νήμα μπες και διάβασε.
          Εγώ πήγα με καράβι ανκονα και γύρισα με 2 διανυκτερευσεις Τεργέστη και Βελιγράδι.
          Έβγαινε και με μια αν έφτανα κατευθείαν Κροατία μετά το ζαγκρεμπ.
          Ξεκίνησα από Σιένα επιστροφή ήταν 1700 χλμ ως Θεσσαλονίκη. Αν το σπάσεις 900/800 βγαίνει και με μια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            japanese1 last edited by

            Ωραίο ταξίδι φίλε tkin. Ναι, δε μασάει το εργαλείο πουθενά. Το δικό μου έχει 292,000χλμ, ακόμα δεν έχω αλλάξει ρουλεμάν σε κανένα τροχό, ούτε καίει λάδι.

            Το μοναδικό παράπονο που έχω είναι ότι εχει κουραστεί ο συμπλέκτης μετά απο τόσα χλμ και έχει βαρύνει αρκετά.Προς φθινόπωρο-αρχές χειμώνα πηγαίνω για αλλαγή, να είμαστε ολοι καλά μέχρι τότε

            https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

            G 1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • G
              groover1972 @japanese1 last edited by

              @japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

              Ωραίο ταξίδι φίλε tkin. Ναι, δε μασάει το εργαλείο πουθενά. Το δικό μου έχει 292,000χλμ, ακόμα δεν έχω αλλάξει ρουλεμάν σε κανένα τροχό, ούτε καίει λάδι.

              Το μοναδικό παράπονο που έχω είναι ότι εχει κουραστεί ο συμπλέκτης μετά απο τόσα χλμ και έχει βαρύνει αρκετά.Προς φθινόπωρο-αρχές χειμώνα πηγαίνω για αλλαγή, να είμαστε ολοι καλά μέχρι τότε

              στα 300κ καλά είσαι για συμπλέκτη. Στα Ford αλλάζουν στα 70κ 😉

              D georgemit 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimitrioskosmas @groover1972 last edited by

                @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                @japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                Ωραίο ταξίδι φίλε tkin. Ναι, δε μασάει το εργαλείο πουθενά. Το δικό μου έχει 292,000χλμ, ακόμα δεν έχω αλλάξει ρουλεμάν σε κανένα τροχό, ούτε καίει λάδι.

                Το μοναδικό παράπονο που έχω είναι ότι εχει κουραστεί ο συμπλέκτης μετά απο τόσα χλμ και έχει βαρύνει αρκετά.Προς φθινόπωρο-αρχές χειμώνα πηγαίνω για αλλαγή, να είμαστε ολοι καλά μέχρι τότε

                στα 300κ καλά είσαι για συμπλέκτη. Στα Ford αλλάζουν στα 70κ 😉

                μας προσβαλλεις... 92.000km και ειναι σαν τη πρωτη μερα

                realzeus G 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                • realzeus
                  realzeus @dimitrioskosmas last edited by

                  @dimitrioskosmas said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                  @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                  @japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                  Ωραίο ταξίδι φίλε tkin. Ναι, δε μασάει το εργαλείο πουθενά. Το δικό μου έχει 292,000χλμ, ακόμα δεν έχω αλλάξει ρουλεμάν σε κανένα τροχό, ούτε καίει λάδι.

                  Το μοναδικό παράπονο που έχω είναι ότι εχει κουραστεί ο συμπλέκτης μετά απο τόσα χλμ και έχει βαρύνει αρκετά.Προς φθινόπωρο-αρχές χειμώνα πηγαίνω για αλλαγή, να είμαστε ολοι καλά μέχρι τότε

                  στα 300κ καλά είσαι για συμπλέκτη. Στα Ford αλλάζουν στα 70κ 😉

                  μας προσβαλλεις... 92.000km και ειναι σαν τη πρωτη μερα

                  Τον πρώτο συμπλέκτη στο Focus τον άλλαξα στα 125.000 χλμ. Τώρα έχει 273.000 και είναι ακόμα με τον 2ο (αυτόν που αλλάχτηκε). Βέβαια παίζουν ρόλο οι διαδρομές του καθενός και αν ξέρει να οδηγεί...

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    groover1972 @dimitrioskosmas last edited by

                    @dimitrioskosmas said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                    @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                    @japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                    Ωραίο ταξίδι φίλε tkin. Ναι, δε μασάει το εργαλείο πουθενά. Το δικό μου έχει 292,000χλμ, ακόμα δεν έχω αλλάξει ρουλεμάν σε κανένα τροχό, ούτε καίει λάδι.

                    Το μοναδικό παράπονο που έχω είναι ότι εχει κουραστεί ο συμπλέκτης μετά απο τόσα χλμ και έχει βαρύνει αρκετά.Προς φθινόπωρο-αρχές χειμώνα πηγαίνω για αλλαγή, να είμαστε ολοι καλά μέχρι τότε

                    στα 300κ καλά είσαι για συμπλέκτη. Στα Ford αλλάζουν στα 70κ 😉

                    μας προσβαλλεις... 92.000km και ειναι σαν τη πρωτη μερα

                    🤣🤣😂🥰😍🥰😍

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitrioskosmas @realzeus last edited by dimitrioskosmas

                      @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      @dimitrioskosmas said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      @japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      Ωραίο ταξίδι φίλε tkin. Ναι, δε μασάει το εργαλείο πουθενά. Το δικό μου έχει 292,000χλμ, ακόμα δεν έχω αλλάξει ρουλεμάν σε κανένα τροχό, ούτε καίει λάδι.

                      Το μοναδικό παράπονο που έχω είναι ότι εχει κουραστεί ο συμπλέκτης μετά απο τόσα χλμ και έχει βαρύνει αρκετά.Προς φθινόπωρο-αρχές χειμώνα πηγαίνω για αλλαγή, να είμαστε ολοι καλά μέχρι τότε

                      στα 300κ καλά είσαι για συμπλέκτη. Στα Ford αλλάζουν στα 70κ 😉

                      μας προσβαλλεις... 92.000km και ειναι σαν τη πρωτη μερα

                      Τον πρώτο συμπλέκτη στο Focus τον άλλαξα στα 125.000 χλμ. Τώρα έχει 273.000 και είναι ακόμα με τον 2ο (αυτόν που αλλάχτηκε). Βέβαια παίζουν ρόλο οι διαδρομές του καθενός και αν ξέρει να οδηγεί...

                      οταν τον αλλαξες εβαλες τον γνήσιο ford η καποιο aftermarket ανταλλακτικο; να ξερω τι να προτιμησω στο μελλον

                      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus @dimitrioskosmas last edited by

                        @dimitrioskosmas said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                        @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                        @dimitrioskosmas said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                        @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                        @japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                        Ωραίο ταξίδι φίλε tkin. Ναι, δε μασάει το εργαλείο πουθενά. Το δικό μου έχει 292,000χλμ, ακόμα δεν έχω αλλάξει ρουλεμάν σε κανένα τροχό, ούτε καίει λάδι.

                        Το μοναδικό παράπονο που έχω είναι ότι εχει κουραστεί ο συμπλέκτης μετά απο τόσα χλμ και έχει βαρύνει αρκετά.Προς φθινόπωρο-αρχές χειμώνα πηγαίνω για αλλαγή, να είμαστε ολοι καλά μέχρι τότε

                        στα 300κ καλά είσαι για συμπλέκτη. Στα Ford αλλάζουν στα 70κ 😉

                        μας προσβαλλεις... 92.000km και ειναι σαν τη πρωτη μερα

                        Τον πρώτο συμπλέκτη στο Focus τον άλλαξα στα 125.000 χλμ. Τώρα έχει 273.000 και είναι ακόμα με τον 2ο (αυτόν που αλλάχτηκε). Βέβαια παίζουν ρόλο οι διαδρομές του καθενός και αν ξέρει να οδηγεί...

                        οταν τον αλλαξες εβαλες τον γνήσιο ford η καποιο aftermarket ανταλλακτικο; να ξερω τι να προτιμησω στο μελλον

                        Γνήσιο, στην αντιπροσωπεία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • georgemit
                          georgemit @groover1972 last edited by

                          @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          @japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          Ωραίο ταξίδι φίλε tkin. Ναι, δε μασάει το εργαλείο πουθενά. Το δικό μου έχει 292,000χλμ, ακόμα δεν έχω αλλάξει ρουλεμάν σε κανένα τροχό, ούτε καίει λάδι.

                          Το μοναδικό παράπονο που έχω είναι ότι εχει κουραστεί ο συμπλέκτης μετά απο τόσα χλμ και έχει βαρύνει αρκετά.Προς φθινόπωρο-αρχές χειμώνα πηγαίνω για αλλαγή, να είμαστε ολοι καλά μέχρι τότε

                          στα 300κ καλά είσαι για συμπλέκτη. Στα Ford αλλάζουν στα 70κ 😉

                          Μας προσβλυνεις, με 230.000km έδωσα το fiesta και ήταν σαν καινούριος.

                          i30 160 N line!

                          G A 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by

                            Πω πω λαδεμπορας

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              groover1972 @georgemit last edited by

                              @georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                              @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                              @japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                              Ωραίο ταξίδι φίλε tkin. Ναι, δε μασάει το εργαλείο πουθενά. Το δικό μου έχει 292,000χλμ, ακόμα δεν έχω αλλάξει ρουλεμάν σε κανένα τροχό, ούτε καίει λάδι.

                              Το μοναδικό παράπονο που έχω είναι ότι εχει κουραστεί ο συμπλέκτης μετά απο τόσα χλμ και έχει βαρύνει αρκετά.Προς φθινόπωρο-αρχές χειμώνα πηγαίνω για αλλαγή, να είμαστε ολοι καλά μέχρι τότε

                              στα 300κ καλά είσαι για συμπλέκτη. Στα Ford αλλάζουν στα 70κ 😉

                              Μας προσβλυνεις, με 230.000km έδωσα το fiesta και ήταν σαν καινούριος.

                              Θα αρχίσω να νομίζω ότι μόνο στο δικό μου είχε γίνει συλλογή προβλημάτων 😆 🤣 😂

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                araxnis @georgemit last edited by

                                @georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                @groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                @japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                Ωραίο ταξίδι φίλε tkin. Ναι, δε μασάει το εργαλείο πουθενά. Το δικό μου έχει 292,000χλμ, ακόμα δεν έχω αλλάξει ρουλεμάν σε κανένα τροχό, ούτε καίει λάδι.

                                Το μοναδικό παράπονο που έχω είναι ότι εχει κουραστεί ο συμπλέκτης μετά απο τόσα χλμ και έχει βαρύνει αρκετά.Προς φθινόπωρο-αρχές χειμώνα πηγαίνω για αλλαγή, να είμαστε ολοι καλά μέχρι τότε

                                στα 300κ καλά είσαι για συμπλέκτη. Στα Ford αλλάζουν στα 70κ 😉

                                Μας προσβλυνεις, με 230.000km έδωσα το fiesta και ήταν σαν καινούριος.

                                ++++
                                Με 150.000km έδωσα το focus και ήταν σαν καινούριος επίσης

                                If in doubt...flat out!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tkin73 last edited by

                                  Για Stage 1 Software upgrade Ιπποδύναμη: 150hp Ροπή: 380Nm Το Boost Control γίνεται μέσω του εργοστασιακού εγκεφάλου και της βαλβίδας Ν75 , τι λετε ? το σηκώνει ? δεν βλέπω υπερβολές αλλά 30 αλογα και 6 κιλα ροπης για το ελαφρυ σκαρι του ακουγονται πολυ καλα...
                                  εχει κανει μηπως κάποιος ή έχει ακουσει?

                                  G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • antonakis
                                    antonakis last edited by

                                    Ποιο μοτέρ;

                                    Moments before detonation...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gv2000 @tkin73 last edited by gv2000

                                      @tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      Για Stage 1 Software upgrade Ιπποδύναμη: 150hp Ροπή: 380Nm Το Boost Control γίνεται μέσω του εργοστασιακού εγκεφάλου και της βαλβίδας Ν75 , τι λετε ? το σηκώνει ? δεν βλέπω υπερβολές αλλά 30 αλογα και 6 κιλα ροπης για το ελαφρυ σκαρι του ακουγονται πολυ καλα...
                                      εχει κανει μηπως κάποιος ή έχει ακουσει?

                                      λογικα αυτά τα νούμερα θα τα πετύχεις με αφαιρεση dpf και egr σωστα?

                                      @antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      Ποιο μοτέρ;

                                      από ροπή και μόνο καταλαβαίνω πως προκειται για diesel

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vagnar last edited by

                                        λογικα αυτά τα νούμερα θα τα πετύχεις με αφαιρεση dpf και egr σωστα?

                                        Τώρα τώρα έρχεται.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 last edited by tkin73

                                          για το 1.6 ντιζελ ρωτάω 120/320 εχει τωρα. Οχι χωρις αφαιρεση dpf leei 150/380. Mε αφαιρεση του παει 157/390 που δεν έχει νοημα για εμενα.
                                          Μιλαμε για Stage 1 Software upgrade

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • antonakis
                                            antonakis last edited by antonakis

                                            Το έχω ακούσει από αρκετούς να το έχουν κάνει, χωρίς βλάβες. Αν μένουν dpf/egr στη θέση τους γιατί όχι.

                                            Moments before detonation...

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 326
                                            • 327
                                            • 328
                                            • 329
                                            • 330
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 328 / 352
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr