Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2020 Toyota Yaris
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 2020 Toyota Yaris
    • 1
    • 2
    • 95
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 127
    • 128
    • 97 / 128
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    132
    2542
    107388
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagnar @a65 last edited by

      @a65 said in 2020 Toyota Yaris:

      Θα συμφωνήσω με το κ. Φάνη, αυτά που λέει στο youtube δεν γίνονται ρε παιδιά, βελτιωμένο φίλτρο αέρα σε υβριδικό (γελάσαμε) με 60% περισσότερη ροή αέρα.
      Δηλαδή από που να το πιάσεις? ότι αλλάζεις το fuel/ air ratio σε υβριδικό με εγγύηση, αυτά τα κάναμε σε μηχανάκια και βάζαμε power commander και εξατμίσεις.

      Youtube Video

      Τι μπούρδες. Και να είναι πιο ελεύθερο το άλλο φίλτρο, μπορεί να χρησιμοποιήσει ο κινητήρας αυτή την διαφορά; Αυτό δεν μας λένε.
      Το AFR θα διωρθωθεί από μόνο του μετά από λίγο χρόνο, αν το αλλάξει.

      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus @georgekn last edited by realzeus

        @georgekn said in 2020 Toyota Yaris:

        @sxetikos13 said in 2020 Toyota Yaris:

        @realzeus said in 2020 Toyota Yaris:

        Ok, thanks, κατάλαβα.

        Δεν καταλαβαίνω βέβαια γιατί του δίνετε τόση σημασία. Κάποτε σημασία δίναμε σε σοβαρούς δοκιμαστές...

        Μα ακριβώς είναι ένας ερασιτέχνης που ψάχνεται συνεχώς και φορτώνει το αμάξι του με διάφορα επιπλέον, χωρίς να γνωρίζω αν τα βάζει όλα από την τσέπη του (αμφιβάλλω). Δεν δηλώνει δοκιμαστής-αδέκαστος κριτής νέων αυτοκινήτων!! Και το βασικότερο για εμένα: είναι φιλότιμος και προσφέρεται ανιδιοτελώς να σε βοηθήσει χωρίς να σε έχει συναντήσει ποτέ από κοντά. Σπανίζει στις μέρες μας.

        Όντως καταντάει γραφικός πολλές φορές...αλλά φαίνετε να είναι από τούς ανθρώπους που θα ήθελες για φίλο σου.

        Δεν τον έχω παρακολουθήσει, οπότε δεν ξέρω αν θα τον ήθελα για φίλο. Επειδή όμως τυχαίνει να έχω φίλους πραγματικούς δοκιμαστές (Στρατισίνο, Γεωργιάδης κλπ), έχω τις αμφιβολίες μου...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          a65 @vagnar last edited by

          @vagnar said in 2020 Toyota Yaris:

          @a65 said in 2020 Toyota Yaris:

          Θα συμφωνήσω με το κ. Φάνη, αυτά που λέει στο youtube δεν γίνονται ρε παιδιά, βελτιωμένο φίλτρο αέρα σε υβριδικό (γελάσαμε) με 60% περισσότερη ροή αέρα.
          Δηλαδή από που να το πιάσεις? ότι αλλάζεις το fuel/ air ratio σε υβριδικό με εγγύηση, αυτά τα κάναμε σε μηχανάκια και βάζαμε power commander και εξατμίσεις.

          Youtube Video

          Τι μπούρδες. Και να είναι πιο ελεύθερο το άλλο φίλτρο, μπορεί να χρησιμοποιήσει ο κινητήρας αυτή την διαφορά; Αυτό δεν μας λένε.
          Το AFR θα διωρθωθεί από μόνο του μετά από λίγο χρόνο, αν το αλλάξει.

          Καταρχήν γιατί να πειράζεις και μάλιστα σε υβριδικό με εγγύηση?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • monman2
            monman2 last edited by

            @sxetikos13 said in 2020 Toyota Yaris:

            ... το νέο chr με 30.000 θα το έπαιρνες γιατί είναι υβριδικό?? Δεν είναι κοροϊδία??? Θα ξεκλειριστείς για να πάρεις υβριδικό toyota για να λες με καμάρι πόσο χαμηλή κατανάλωση έχεις??

            Το εχω μελετήσει εντατικά και εχω βγάλει κανόνα:
            1 λίτρο καυσίμου οικονομία είναι 2000 € κάθε 100.000 χλμ με τις σημερινές τιμές βενζίνης που όλα τα δεδομένα δείχνουν οτι θα μείνουν για όλο το ορατό μέλλον.

            Οπότε είναι απλό , πόσο ακριβότερο είναι το chr απο τον ανταγωνισμό ; Αλήθεια ποιος είναι ο ανταγωνισμός στο coupe high rider;

            Κάνεις λοιπόν υπολογισμό , δεν χρειάζεται χαρτί μολύβι, είναι εύκολο
            Πχ βάζοντας ανταγωνισμό τον άσσο της BMW ,που μου αρέσει απο οτι κατάλαβες , αν μιλάμε για 4-5-6.000 χλμ τον χρόνο φτιάχνεις ενα με 30 χιλιάρικα τούμπανο και άντε γεια τα υβριδικά.
            Αν κάνεις 15-20.000 άστο πήγαινε κατευθείαν στην toyota γιατί στα 5 χρόνια θα εχεις γλυτώσει 10.000 € .

            Υπάρχει και κάτι άλλο , τα υβριδικά PHEV EV θέλουν καθημερινό δούλεμα και χλμ γιατί χαλάνε οι μπαταρίες απο την ακινησία οχι μόνο η μικρή 12V και η μεγάλη η υβριδική .
            Έχω πει και παλιά ,οι φίλοι μου οι έμποροι τα πάνε για έλεγχο και όσα εχουν λίγα χλμ οι μπαταρίες εχουν πει το ποίημα, είναι πλέον τόσο επαναλαμβανόμενο που δεν ασχολούνται γιατί ο ιδιώτης οταν ακούει 15-20.000 € κάτω στην τιμή παρεξηγείται αλλα τόσο εχουν oι μπαταρίες των phev BMW Mercendes και των υβριδικών Porsche.

            Προς γνώση & συμμόρφωση τα είπα και όποιος κατάλαβε κατάλαβε ...

            sxetikos 13 έχεις ωραίο αυθεντικό στυλ και δίκιο σε πολλά αλλα αυτό με το χειρόφρενο μου κάθισε στραβά😉 ασε που σήμερα έψαχνα να το βρω γιατί πριν είχα πάει για μπάνιο με το παλιό μου ντίζελ Yaris😕

            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              @sxetikos13 said in 2020 Toyota Yaris:
              Ενώ ας πούμε η σύγκριση yaris cross, corolla cross με polo cross κ golf cross ήταν απολύτως εύστοχη και δόκιμη....

              Αυτό κατάλαβες!?!?! όνομα συνέκρινα, όχι αμάξια. Για όνομα μίλησες και σου απάντησα ότι κάθε εταιρία εχει δικαίωμα να ονομάσει όπως θέλει κάθε μοντέλο της, δεν θα σε ρωτήσει, ούτε εσένα ούτε εμένα.

              @sxetikos13 said in 2020 Toyota Yaris:

              Ε λοιπόν τα SUV yaris cross και corolla cross δεν είναι ούτε cross ούτε καμιά σχέση έχουν με τα βασικά μοντέλα (yaris και corolla), αντίστοιχα.

              Αν και σχετικός, είσαι άσχετος τελικά, αφού το Γιάρις π.χ σε έκδοση Κρος είναι σχεδόν το ίδιο αμάξι (για αυτό όπως και στο Πουμα έχει "τσόντες" στο καπώ για να κλείνει και στα φτερά για να είναι πιο ψηλά αφού η πλατφόρμα είναι ίδια), ίδο μεταξόνο, ίδιο σύστημα μετάδοσης, ίδιο ταμπλό μόνο στις αναρτήσεις έχουν διαφορά. Τώρα εαν εσένα σου βγάινει το αφήγμα για παραπλάνηση το έτος 2023 τι να πω. Έχεις κουράσει...πούλα το να ησυχάσεις και εσύ και εμείς.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                a65 @monman2 last edited by

                @monman2 said in 2020 Toyota Yaris:

                Το εχω μελετήσει εντατικά και εχω βγάλει κανόνα:
                1 λίτρο καυσίμου οικονομία είναι 2000 € κάθε 100.000 χλμ με τις σημερινές τιμές βενζίνης που όλα τα δεδομένα δείχνουν οτι θα μείνουν για όλο το ορατό μέλλον.

                Όπως λέμε παφ και τάληρο (Λαλάκης ο εισαγόμενος)
                δηλαδή με το προηγούμενο έφαγα 20.000 ευραίους συν τέλη 690 κάθε χρόνο συν μαστόρους 😧

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  a65 last edited by a65

                  @sxetikos13 Μάλλον κάτι δε κατάλαβες, εδώ είμαστε για ανταλλαγή πληροφοριών και όχι για να τη λέμε ο ένας στον άλλο για να τονώσουμε τον εγωισμό μας.
                  Ούτε κανείς από εδώ μέσα είναι πλασιέ.
                  Κι εγώ με το Χάρη ή τον Ice δε συμφώνησα μερικές φορές αλλά πίναμε μπύρες μαζί και θα ξανασυναντηθούμε στο μέλλον.

                  ΥΓ για τον Λευτέρη (Μότυ) έγραψα είναι καλό παιδί αλλά έχει views και καίει κόσμο με αυτά που λέει.

                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @a65 last edited by alexandros-k

                    @a65 said in 2020 Toyota Yaris:

                    Ούτε είναι κανείς από εδώ μέσα είναι πλασιέ.

                    Καλα ωρες ωρες νομιζω οτι παιρνουν ποσοστα απο την Toyota καποιοι . Δε νομιζω να ισχυει , αλλά τετοια εμμονή δεν μπορω να την εξηγησω
                    Ειπαμε γουσταρετε Toyota υβριδικα, καλά κανετε , γουστο σας και καπελο σας, αλλά μας τα πρηξατε 😰 🤣 🤣
                    Βαρεθηκαμε να το διαβαζουμε

                    Γενικα μιλαω με αφορμη αυτο που ειπες a65 , δεν αναφερομαι σε σενα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Αν εμπαινα σε νημα καμπριο θα περιμενα να διαβασω για την χαρα να σε χτυπα ο αερας καθως οδηγεις. Σε νημα οφ ροντ οχηματος περιμενω να διαβασω για οφ ροντ εξορμησεις. Σε ζμπορ για κρατημα στριφτερο τιμονι και φρενα. Σε νημα αυτοκινητου πολης που οντας υβριδικο και φορτωμενο με 115 αλογα σε 1000 κιλα βαρος, θα διαβασω για οικονομια και σπιρτοζικο κινητηρα. Ναι, το γιαρις εχει πετυχει μια χαρα να υπηρετει το ρολο του. Το ζητουμενο ειναι γιατι να προτιμησει κανεις τους ανταγωνιστες του. Σε τι τομεα δηλαδη θα συγκριθει? Στο περασμα απο λασπουρια, στην πισω κινηση με το μιατα, στην πολυτελεια με την μερκ? Οχι φυσικα. Δεν υπαρχει λογος να τσακωνεστε θελω να πω. Πειτε τη γνωμη σας και οποιος θελει συμφωνει, διαφωνει ή και αδιαφορει. Αλλωστε μοδα αν ειναι θα περασει.

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kozani76 last edited by

                        Άντε και κερδίζεις 4000€ στα 200000 km (και πάντα με την προϋπόθεση ότι κινείσαι πολύ σε μεγαλούπολη). Όταν πάει 200000Km το υβριδικό, δε θα σας ζώνουν τα φίδια για τις μπαταρίες;

                        S monman2 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          aea4tf admin moderator last edited by aea4tf

                          @sxetikos13 said in 2020 Toyota Yaris:

                          @fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:

                          @dstou said in 2020 Toyota Yaris:

                          Ποιός είναι ο μότυς;

                          Ένας οδηγος απορριματοφώρου, κάγκουρας και παντελώς ασχετος με τα αυτοκίνητα που εχει κανάλι στο γιουτιουμπ και προωθεί τα τογιότα. Αλλα λεει την μια βλακεία (γιατι δεν ξέρει) μετά την άλλη.

                          ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΗΘΟΣ ΜODERATOR. Δουλεύει σε απορριμματοφΟ'ρο εξ΄ου και ο ίδιος νιώθει ανώτερος!!!!

                          Όταν ένας Administrator ή Moderator δεν γράφει με κόκκινα γράμματα, σημαίνει ότι εκφράζει την προσωπική του άποψη, ως απλός χρήστης. Μην συγχέεται τις δύο ιδιότητες, του χρήστη και του Διαχειριστή/Συντονιστή δηλαδή. Σε κάθε περίπτωση, η επίθεση σας προς άλλο μέλος είναι απαράδεκτη. Σε αντίθεση με αυτό που θα περιμένατε, επειδή επιτεθήκατε ειδικά κατά ενός Moderator ΔΕΝ θα υπάρξει ποινή, με προσωπική μου απόφαση, ως Administrator του 4TF, για να φανεί ότι δεν τιμωρείται ο αντίλογος. Την επόμενη φορά όμως που θα επιτεθείτε κατά ενός οποιουδήποτε μέλους, ειδικά με επίφαση την ιδιότητα του, δεν θα είμαστε τόσο ελαστικοί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            spi_duster @kozani76 last edited by

                            @kozani76 said in 2020 Toyota Yaris:

                            Άντε και κερδίζεις 4000€ στα 200000 km (και πάντα με την προϋπόθεση ότι κινείσαι πολύ σε μεγαλούπολη). Όταν πάει 200000Km το υβριδικό, δε θα σας ζώνουν τα φίδια για τις μπαταρίες;

                            Στα 200000 μια χαρα αποσβεση θα εχει κανει. Το σπρωχνεις σε μαντρα αν θελεις και πας παρακατω.Φιλος χρειαστηκε σε πριους να σπρωξει για νεες. Δε το κανε. Το εσπρωξε και πηρε αλλο.

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              @sxetikos13 said in 2020 Toyota Yaris:

                              @kozani76 said in 2020 Toyota Yaris:

                              Άντε και κερδίζεις 4000€ στα 200000 km (και πάντα με την προϋπόθεση ότι κινείσαι πολύ σε μεγαλούπολη). Όταν πάει 200000Km το υβριδικό, δε θα σας ζώνουν τα φίδια για τις μπαταρίες;

                              Κάτι προβληματισμούς που έχεις και εσύ ρε φίλε... Αφού θα βρεις τείχος ότι και να τους πεις... Μάτια και αυτιά ερμητικά κλειστά!!

                              Μια χαρα ακουω και βλεπω. Απαντησα μαλιστα στον φιλο. Υποψη πως στην ηπια υβριδικη τεχνολογια ο θερμικος κινητηρας καταπονειται πολυ λιγοτερο οπως και λοιπα μηχανικα μερη αφου το βαρος πεφτει στο ηλεκτρικο κινητηρα. Για αυτο και πολλα αλλα ο συνδυασμος αυτος ειναι πετυχημενος.

                              ....

                              A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                a65 @spi_duster last edited by a65

                                @spi_duster said in 2020 Toyota Yaris:

                                @sxetikos13 said in 2020 Toyota Yaris:

                                @kozani76 said in 2020 Toyota Yaris:

                                Άντε και κερδίζεις 4000€ στα 200000 km (και πάντα με την προϋπόθεση ότι κινείσαι πολύ σε μεγαλούπολη). Όταν πάει 200000Km το υβριδικό, δε θα σας ζώνουν τα φίδια για τις μπαταρίες;

                                Κάτι προβληματισμούς που έχεις και εσύ ρε φίλε... Αφού θα βρεις τείχος ότι και να τους πεις... Μάτια και αυτιά ερμητικά κλειστά!!

                                Μια χαρα ακουω και βλεπω. Απαντησα μαλιστα στον φιλο. Υποψη πως στην ηπια υβριδικη τεχνολογια ο θερμικος κινητηρας καταπονειται πολυ λιγοτερο οπως και λοιπα μηχανικα μερη αφου το βαρος πεφτει στο ηλεκτρικο κινητηρα. Για αυτο και πολλα αλλα ο συνδυασμος αυτος ειναι πετυχημενος.

                                Δε λέμε για ήπια είναι full hybrid αυτοφορτιζόμενο.
                                Τέλος πάντων η μεγάλη εικόνα είναι ότι υπάρχουν εξελίξεις στο θέμα της αυτοκίνησης και κάποια στιγμή οι θερμικοί θα μείνουν στα μουσεία.
                                Θα κατεβάζουν τους ρύπους, θα ρίχνουν χαράτσια (βενζίνες, τέλη), θα ακριβαίνουν τα θερμικά/συμβατικά και είναι σαν να ρωτάει κάποιος το 1990 να πάρω καρμπυρατεράτο ή καταλυτικό injection.
                                Το υβριδικό είναι αυτό που λέει η λέξη μισό θερμικό και μισό ηλεκτρικό μια λογική λύση για τη μεταβατική περίοδο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k last edited by

                                  @spi_duster Πότε σου ειπανε για παραδοση? 😅

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k last edited by

                                    @sxetikos13 said in 2020 Toyota Yaris:

                                    Εσύ τελικά φίλε έχεις toyota ή όχι???

                                    Το περιμενει τωρα 😀

                                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      a65 last edited by a65

                                      @sxetikos13 said in 2020 Toyota Yaris:

                                      @a65 said in 2020 Toyota Yaris:

                                      @spi_duster said in 2020 Toyota Yaris:

                                      @sxetikos13 said in 2020 Toyota Yaris:

                                      @kozani76 said in 2020 Toyota Yaris:

                                      Άντε και κερδίζεις 4000€ στα 200000 km (και πάντα με την προϋπόθεση ότι κινείσαι πολύ σε μεγαλούπολη). Όταν πάει 200000Km το υβριδικό, δε θα σας ζώνουν τα φίδια για τις μπαταρίες;

                                      Κάτι προβληματισμούς που έχεις και εσύ ρε φίλε... Αφού θα βρεις τείχος ότι και να τους πεις... Μάτια και αυτιά ερμητικά κλειστά!!

                                      Μια χαρα ακουω και βλεπω. Απαντησα μαλιστα στον φιλο. Υποψη πως στην ηπια υβριδικη τεχνολογια ο θερμικος κινητηρας καταπονειται πολυ λιγοτερο οπως και λοιπα μηχανικα μερη αφου το βαρος πεφτει στο ηλεκτρικο κινητηρα. Για αυτο και πολλα αλλα ο συνδυασμος αυτος ειναι πετυχημενος.

                                      Δε λέμε για ήπια είναι full hybrid αυτοφορτιζόμενο.
                                      Τέλος πάντων η μεγάλη εικόνα είναι ότι υπάρχουν εξελίξεις στο θέμα της αυτοκίνησης και κάποια στιγμή οι θερμικοί θα μείνουν στα μουσεία.
                                      Θα κατεβάζουν τους ρύπους, θα ρίχνουν χαράτσια (βενζίνες, τέλη), θα ακριβαίνουν τα θερμικά/συμβατικά και είναι σαν να ρωτάει κάποιος το 1990 να πάρω καρμπυρατεράτο ή καταλυτικό injection.
                                      Το υβριδικό είναι αυτό που λέει η λέξη μισό θερμικό και μισό ηλεκτρικό μια λογική λύση για τη μεταβατική περίοδο.

                                      Το μέγιστο που είστε πρόθυμοι να πληρώσετε για υβριδικό δεν μας λέτε?? Όσοι δεν έχουν λεφτά θα πηγαίνουν με καρό σε λίγα χρόνια αφού δεν θα μπορούν να αγοράσουν υβριδικό toyota ή tesla μιας και όλες οι υπόλοιπες εταιρείες θα έχουν κλείσει....

                                      Η μεγάλη εικόνα είναι σου κόβουν τις πλαστικές σακούλες, σου κόβουν τα πλαστικά καλαμάκια σε λίγο θα κόψουν και τα πλαστικά μπουκάλια του νερού να λιποθυμάς στο δρόμο για να μειώσουν το αποτύπωμα του άνθρακα.
                                      Το πόσο θα πληρώνει ο καθένας είναι δικός του λογαριασμός, δεν έχουμε κοινό.
                                      Εδώ κάνουμε κουβέντα 🙂

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aea4tf admin moderator last edited by fanis75

                                        @sxetikos13 said in 2020 Toyota Yaris:

                                        @aea4tf said in 2020 Toyota Yaris:

                                        @sxetikos13 said in 2020 Toyota Yaris:

                                        @fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:

                                        @dstou said in 2020 Toyota Yaris:

                                        Ποιός είναι ο μότυς;

                                        Ένας οδηγος απορριματοφώρου, κάγκουρας και παντελώς ασχετος με τα αυτοκίνητα που εχει κανάλι στο γιουτιουμπ και προωθεί τα τογιότα. Αλλα λεει την μια βλακεία (γιατι δεν ξέρει) μετά την άλλη.

                                        ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΗΘΟΣ ΜODERATOR. Δουλεύει σε απορριμματοφΟ'ρο εξ΄ου και ο ίδιος νιώθει ανώτερος!!!!

                                        Όταν ένας Administrator ή Moderator δεν γράφει με κόκκινα γράμματα, σημαίνει ότι εκφράζει την προσωπική του άποψη, ως απλός χρήστης. Μην συγχέεται τις δύο ιδιότητες, του χρήστη και του Διαχειριστή δηλαδή. Σε κάθε περίπτωση, η επίθεση σας προς άλλο μέλος είναι απαράδεκτη. Σε αντίθεση με αυτό που θα περιμένατε, επειδή επιτεθήκατε ειδικά κατά ενός Moderator ΔΕΝ θα υπάρξει ποινή, με προσωπική μου απόφαση, ως Administrator του 4TF, για να φανεί ότι δεν τιμωρείται ο αντίλογος. Την επόμενη φορά όμως που θα επιτεθείτε κατά ενός οποιουδήποτε μέλους, ειδικά με επίφαση την ιδιότητα του, δεν θα είμαστε τόσο ελαστικοί.

                                        Τους χαρακτηρισμούς του moderator δεν τους είδατε ή κάνατε πως δεν τους είδατε??? Μήπως θέλετε να σας τους υποδείξω μια προς μια???

                                        Και τι πάει να πει είναι άποψη χρήστη?? Ο άνθρωπος τραμπουκίζει στην κυριολεξία όποιον δεν συμφωνεί μαζί του.... Λειτουργεί στην κυριολεξία ως αστυνομία σκέψεως.

                                        Καμία χάρη δεν μου κάνετε..ΔΕΝ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΕΞΥΒΡΙΣΕ ΑΠΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΜΕ "ΑΣΧΕΤΟ" ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΓΙΑΤΙ "ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΕΙ"....

                                        Η στάση σας δεν σας τιμά γιατί είναι καταφανως μεροληπτικη και συντεχνιακή....
                                        Αυτό που επικαλειστε μόνο ελευθερία έκφρασης του λόγου δεν είναι άλλα μια κλειστή γκρουπα που έχει το ελεύθερο να συμπεριφέρεται με ανάρμοστο τρόπο στους ανεπιθύμητους που χαλάνε το αφήγημά τους....

                                        Τέλος, επειδή με προσβάλλεται δειξτε μου σας παρακαλώ σε ποιον χρήστη "ΕΠΙΤΕΘΗΚΑ" χωρίς αφορμή...
                                        Υπερασπίστηκα τον εαυτό μου ως όφειλα...
                                        Όπως θα παρατηρήσετε προσέχω πολύ το λεξιλόγιο που χρησιμοποιώ...

                                        Τα παράπονά σας στο moderator @fanis75 που κρύβεται και ενώ έχει λιντσάρει λεκτικά τους πάντες που διαφωνούν μαζί του.

                                        %(#ff0000)[Σε λίγο θα πείτε ότι η στάση μου είναι και Κλαδική... Δεν προσμένω πάντως από τους χρήστες να περιποιήσουν τιμή προς εμέ, οπότε πίπτει σε μη ευήκοα ώτα η μομφή σας κατά του προσώπου μου.
                                        Κατά πρώτον σας γνωρίζω ότι δεν επιτρέπεται η κριτική των αποφάσεων της Διαχείρισης, εκ του Κανονισμού, αλλά υποθέτω ότι δεν το γνωρίζατε αυτό, οπότε το αφήνουμε να περάσει, προς ώρας. Κατά δεύτερον, και επί του πρακτέου, δεν ξέρω πόσον καιρό παρακολουθείτε αυτό το Forum, αλλά το επίπεδο της συζήτησης είναι φιλικό και στο ύφος που χρησιμοποίησε ο fanis75, ως χρήστης και όχι ως Moderator και αυτό έχει μεγάλη σημασία. Όταν ένας Mod εξασκεί την εξουσία του, πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός και ακριβοδίκαιος. Αν λοιπόν νιώσατε ότι ο χρήστης και ουχί ο Συντονιστής fanis75 σας επέβαλλε κάτι θα μπορούσατε και θα έπρεπε να του απευθυνθείτε ως χρήστη, με ανάλογο ύφος. Το να τον κατηγορείται για την άλλην ιδιότητα του είναι εντελώς άστοχο. Αυτών την στιγμή σας ομιλώ ως Admin, γράφοντας με έντονα γράμματα, σε αντίθεση με τον fanis75, ο οποίος έγραφε ως μέλος/χρήστης. Όχι κύριε, δεν υπερασπιστήκατε τον εαυτόν σας. Περάσατε σε επίθεση ως προς την δεύτερη ιδιότητα του μέλους fanis75, η οποία ήταν άσχετη ως προς τις τοποθετήσεις του. Επιπροσθέτως είστε γενικά εριστικός και προς εμέ, εγκαλώντας με για δήθεν μεροληψία. Δεν γνωρίζω πως θεωρείτε ότι πρέπει να διευθύνουμε αυτό το Forum, αλλά δεν θα σας ερωτήσουμε σχετικά. Αυτά και τέλος. Από εδώ και πέρα θα υπάρχουν ποινές.]

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          a65 last edited by

                                          Ερώτηση είναι αυτή? βάζεις κάτω τα χαρακτηριστικά του κάθε αυτοκινήτου και αποφασίζεις.
                                          Προσωπικά δεν έδωσα παραπάνω γιατί τα ίδια λεφτά κάνανε και τα άλλα που δεν ήταν υβριδικά.
                                          Και για το Μότυ δεν γράφτηκε κάτι που δεν ισχύει, μόνος του έβγαινε στο youtube

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by fanis75

                                            @sxetikos13 said in 2020 Toyota Yaris:

                                            ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΗΘΟΣ ΜODERATOR. Δουλεύει σε απορριμματοφΟ'ρο εξ΄ου και ο ίδιος νιώθει ανώτερος!!!!

                                            @sxetikos13 said in 2020 Toyota Yaris:

                                            Και μόνο ότι χαρακτήρισε κάποιον που δεν γνωρίζει υποτιμητικά εξαιτίας του επαγγέλματός του λέει πολλά από μόνο του...

                                            Τα υπόπλοιπα που λες τα αφήνω ασχολίαστα, γιατί είσαι εμπαθής και δεν πρόκειται να πεσω στο επίπεδό σου. Αλλά αυτό δεν το αφήνω γιατί βάζεις λόγια στο στόμα μου και με προσβάλεις.

                                            Για να καταλαβεις λοιπόν (εαν μπορείς), δεν τον υποτίμησα ούτε αναφέρθηκα υποτιμητικά στο επάγγελμά του. Το ανέφερα για να απαντήσω στο ποιος είναι και στο ότι δεν έχει καμία σχέση με τον χώρο (δεν είναι δοκιμαστής, δημοσιογράφος, μηχανικός, κλπ.) όπως αρκετοί με κανάλι, αλλά ένας απλός κάτοχος σαν εμάς με καμία σχετική του αντικειμένου ιδιότητα. Πότε δεν έχω κρίνει υποτιμητικά κάποιον λόγω επαγγέλματος, ίσα ίσα κάθε δουλειά είναι τιμή και ποτέ δεν ξέρω εαν θα χρειαστεί να την κάνω.

                                            @kozani76 said in 2020 Toyota Yaris:

                                            Άντε και κερδίζεις 4000€ στα 200000 km (και πάντα με την προϋπόθεση ότι κινείσαι πολύ σε μεγαλούπολη). Όταν πάει 200000Km το υβριδικό, δε θα σας ζώνουν τα φίδια για τις μπαταρίες;

                                            Είναι πολύ σχετικό αυτό. Βασικό ερώτημα είναι εαν θα είναι εντός εγγύησης (11 χρόνια έχει η μπαταρία). Λογικά δεν θα είναι. Αλλά το κέρδος είναι περί τα €10.000 για 200.000χλμ. Οπότε και ένα έξοδο των €2-3.000, πάλι θετικό ισοζύγιο έχει. Επίσης, η χρήση έχει δείξει ότι με σωστή συντήρηση αντέχουν περί τα 15 χρόνια και 300-400.000χλμ.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 97 / 128
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr