-
Δηλάδή αν είχαν τους μισούς ίππους θα ήταν ανασφαλή?
Επίσης δε καταλαβα τι εννοεις με το pynto GT? -
@kostis20 said in TESLA FORUM:
Δηλάδή αν είχαν τους μισούς ίππους θα ήταν ανασφαλή?
Επίσης δε καταλαβα τι εννοεις με το pynto GT?Δυστυχως τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι εκ φυσεως βαρυτερα απο τα συμβατικα. Αυτο σημαινει οτι χρειαζονται μεγαλυτερη ιπποδυναμη για να ειναι γρηγορα.
Δεν ειναι αναγκη να χρησιμοποιει κανεις την επιταχυνση που εχει ενα αυτοκινητο για να κανει 400αρι ή για να φευγει πρωτος στο φαναρι. Μπορει να την χρησιμοποιησει για προσπεραση σε επαρχιακο δρομο ή εθνικη οδο, οπως και για να εισερθει στην εθνικη οδο απο ΣΕΑ ή απο εισοδο της.
Σιγουρα, οι ιπποι που προσφερουν τα ηλεκτρικα εχουν χρησιμοποιηθει για λογους μαρκετινγκ και για την προωθηση τους απο τις εταιρειες παραγωγης. Βλεπε πχ το lucid των 1000 ιππων. Δεν σημαινει οτι επειδη εχει τοσου ιππους θα πηγαινει με 300km/h συνεχως.
Στην τελικη αν δεν θελεις να τους χρησιμοποιεις, δεν πατας το πενταλ
-
@piliourits said in TESLA FORUM:
@christostsp said in TESLA FORUM:
Για τους "φτωχούς" προς το παρόν αν όχι ΠΕΖΟ 2, τότε μόνο full hybrid. Σχετικά ευέλικτα, μικρή ρύπανση εδικά στην πόλη, χαμηλη καταναλωση, μοναδική εναλλακτική λύση με κάποιο ορίζοντα. Ισως.
Για «φτωχούς» ήταν, πριν μια Κορόλα σπάσει το φράγμα των 30.000€ καθώς το βασικό ατού ήταν το μικρότερο κόστος απόκτησης και χρήσης, με ένα αυτόματο «κιβώτιο» μετρίων επιδόσεων ως δώρο.
Τώρα που μια εξοπλισμένη Κορόλα παίζει κοντά στη τιμή ενός βασικού Τέσλα 3, κι ένα Prius μπορεί και να την ξεπεράσει, μόνο στην ταχύτητα ανεφοδιασμού είναι προτιμότερο το φουλ υβριδικό.Αρα ο φτωχος πλεον αγοραζει Γιαρις κι ας μην χωραει ή μεταχειρισμενο. Οι τιμες των αυτοκινητων εχουν ξεφυγει ενω οι μισθοι δεν ακολουθησαν.
Καλη η ηλεκτροκινηση λοιπον αλλα μεχρι να γινει πραγματικα προσιτη εχουμε χρονια.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@kostis20 said in TESLA FORUM:
Δηλάδή αν είχαν τους μισούς ίππους θα ήταν ανασφαλή?
Επίσης δε καταλαβα τι εννοεις με το pynto GT?Δυστυχως τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι εκ φυσεως βαρυτερα απο τα συμβατικα. Αυτο σημαινει οτι χρειαζονται μεγαλυτερη ιπποδυναμη για να ειναι γρηγορα.
Δεν ειναι αναγκη να χρησιμοποιει κανεις την επιταχυνση που εχει ενα αυτοκινητο για να κανει 400αρι ή για να φευγει πρωτος στο φαναρι. Μπορει να την χρησιμοποιησει για προσπεραση σε επαρχιακο δρομο ή εθνικη οδο, οπως και για να εισερθει στην εθνικη οδο απο ΣΕΑ ή απο εισοδο της.
Σιγουρα, οι ιπποι που προσφερουν τα ηλεκτρικα εχουν χρησιμοποιηθει για λογους μαρκετινγκ και για την προωθηση τους απο τις εταιρειες παραγωγης. Βλεπε πχ το lucid των 1000 ιππων. Δεν σημαινει οτι επειδη εχει τοσου ιππους θα πηγαινει με 300km/h συνεχως.
Στην τελικη αν δεν θελεις να τους χρησιμοποιεις, δεν πατας το πενταλ
Πάλι δεν είναι έτσι απλά που τα παρουσιάζεις. Πρώτον γιατί τελικά οι επιδόσεις είναι αυτές που μετράνε .Οπότε όταν ακόμα και το πιο αργό Tesla exei 0-100 σε κάτω από 6 δε μιλάμε πλέον ότι απλά εχει ισχυρο κινητήρα για να κινείται αξιοπρεπώς αλλά είναι τρομακτικά γρηγορο για το 95% του κόσμου που απλά θέλει να κάνει τη δουλειά του με άνεση όπως έγραψες και εσυ.
Το θέμα είναι οτι αυτες οι επιδόσεις προφανώς και δε μπορουν να χρησιμοποιηθούν επαρκώς εκει που θα χρεαιζοντουσαν πραγματικά δηλαδή σε ένα ταξίδι γιατι φαινεται οτι επηρεαζουν πάρα πολύ την αυτονομία και το προγραμματισμό.Ειδικά στις εθνικές οδούς η κατασταση είναι ακόμα χειρότερη αφου απο οτι βλέπω οι περισσότεροι πάνε το πολύ με 110km /h.
Οπότε το πλεονέκτημα των επιδόσεων δεν ισχύει και τόσο. -
@kostis20 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@kostis20 said in TESLA FORUM:
Δηλάδή αν είχαν τους μισούς ίππους θα ήταν ανασφαλή?
Επίσης δε καταλαβα τι εννοεις με το pynto GT?Δυστυχως τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι εκ φυσεως βαρυτερα απο τα συμβατικα. Αυτο σημαινει οτι χρειαζονται μεγαλυτερη ιπποδυναμη για να ειναι γρηγορα.
Δεν ειναι αναγκη να χρησιμοποιει κανεις την επιταχυνση που εχει ενα αυτοκινητο για να κανει 400αρι ή για να φευγει πρωτος στο φαναρι. Μπορει να την χρησιμοποιησει για προσπεραση σε επαρχιακο δρομο ή εθνικη οδο, οπως και για να εισερθει στην εθνικη οδο απο ΣΕΑ ή απο εισοδο της.
Σιγουρα, οι ιπποι που προσφερουν τα ηλεκτρικα εχουν χρησιμοποιηθει για λογους μαρκετινγκ και για την προωθηση τους απο τις εταιρειες παραγωγης. Βλεπε πχ το lucid των 1000 ιππων. Δεν σημαινει οτι επειδη εχει τοσου ιππους θα πηγαινει με 300km/h συνεχως.
Στην τελικη αν δεν θελεις να τους χρησιμοποιεις, δεν πατας το πενταλ
Πάλι δεν είναι έτσι απλά που τα παρουσιάζεις. Πρώτον γιατί τελικά οι επιδόσεις είναι αυτές που μετράνε .Οπότε όταν ακόμα και το πιο αργό Tesla exei 0-100 σε κάτω από 6 δε μιλάμε πλέον ότι απλά εχει ισχυρο κινητήρα για να κινείται αξιοπρεπώς αλλά είναι τρομακτικά γρηγορο για το 95% του κόσμου που απλά θέλει να κάνει τη δουλειά του με άνεση όπως έγραψες και εσυ.
Το θέμα είναι οτι αυτες οι επιδόσεις προφανώς και δε μπορουν να χρησιμοποιηθούν επαρκώς εκει που θα χρεαιζοντουσαν πραγματικά δηλαδή σε ένα ταξίδι γιατι φαινεται οτι επηρεαζουν πάρα πολύ την αυτονομία και το προγραμματισμό.Ειδικά στις εθνικές οδούς η κατασταση είναι ακόμα χειρότερη αφου απο οτι βλέπω οι περισσότεροι πάνε το πολύ με 110km /h.
Οπότε το πλεονέκτημα των επιδόσεων δεν ισχύει και τόσο.α. Με 2-3 επιταχυνσεις ωστε να κανεις αυτο που αναφερω στην εθνικη οδο, δεν πεφτει και τοσο πολυ η μπαταρια. Ας μην ειμαστε υπερβολικοι. Το εχω οδηγησει, τις εχω κανει αυτες τις επιταχυνσεις και ολα καλα, γυρισα σπιτι μου απο την μονοημερη
β. Ναι η εμβελεια πεφτει οσο ανεβαινει η ταχυτητα, αλλα αυτο ειναι κατι που το υπολογιζεις και το προσμετρας στον προγραμματισμο σου. Παντως αν κινηθεις με εως νομιμες ταχυτητες (130km/h) δεν υπαρχει τραγικη μειωση της εμβελειας.
Υπαρχει η λανθασμενη εντυπωση και το υπερβολικο αγχος οτι πατας γκαζιά και τρεχεις να φορτισεις. Δεν ισχυουν αυτα τα πραγματα.
Τελος δεν εχω καταλαβει ποιος ειναι ο προβληματισμος σου με την ισχυ του. Ειναι προβλημα που εχει αυτους τους ιππους; θα ηθελες ενα φτηνοτερο τεσλα με λιγοτερη ιπποδυναμη; Αν ειναι το δευτερο, τοτε πιστευω οτι με το model 2 θα ικανοποιηθεις.
Σχετικα με το "οι επιδοσεις ειναι αυτες που μετρανε", σε πληροφορω οτι για το 95% του κοσμου, απεχει πολυ απο την πραγματικοτητα. Αν δεις τα καινουρια αυτοκινητα που πωλουνται, ουδεις ασχολειται με επιδοσεις. Θα ελεγα οτι εχουμε φτασει πλεον στο σημειο που ΟΛΑ τα αυτοκινητα (ηλεκτρικα, υβριδικα, βενζινοκινητα, μικρα, μεσαια, μεγαλα) εχουν αρκετα ισχυρους κινητηρες για να κινηθουν τοσο εντος οσο και εκτος πολης. -
Ε ναι, δεν υπάρχουν πλέον στην αγορά σιτροέν βιζά 600 με 26 ίππους, ούτε γκολφ 1.050 με 45 .
-
2 ή 3 επιταχυνσεις είναι ένα τίποτα ακόμα και για ένα ταξίδι 100 km.
Κάθε βδομάδα ανεβαίνω Λιβαδειά .Παίζει να έχω πετύχει 2 ή 3 φορές κάποιο Tesla να πηγαίνει με πάνω από 120 km/h.Δεν με έχει προσπεράσει ούτε μια φορά κάποιο και πλέον δε τρέχω και πολύ.Μεχρι 147 με ACC.
To τελευταίο συχνό φαινόμενο είναι να πετυχαίνω Tesla κολλημένο πίσω από νταλίκα με 95 km/h.
Οπότε αυτή είναι και η παρατήρηση μου.Και όχι πρόβλημα όπως γράφεις.Ακουμε για τρομερές επιταχύνσεις και επιδόσεις οι οποίες ουσιαστικά δεν έχουν κανένα αντίκρυσμα στη πραγματικότητα γιατί δε μπορείς όχι απλά να τις εκμεταλλευτείς αλλά καταλήγεις να κινείσαι εξωπραγματικά αργά
Με το πισωκίνητο sunny του πατέρα μου ΔΕΝ πηγαίναμε με 110km/h στην Αθηνών Λαμίας το 1982.... -
@kostis20 said in TESLA FORUM:
2 ή 3 επιταχυνσεις είναι ένα τίποτα ακόμα και για ένα ταξίδι 100 km.
Κάθε βδομάδα ανεβαίνω Λιβαδειά .Παίζει να έχω πετύχει 2 ή 3 φορές κάποιο Tesla να πηγαίνει με πάνω από 120 km/h.Δεν με έχει προσπεράσει ούτε μια φορά κάποιο και πλέον δε τρέχω και πολύ.Μεχρι 147 με ACC.
To τελευταίο συχνό φαινόμενο είναι να πετυχαίνω Tesla κολλημένο πίσω από νταλίκα με 95 km/h.
Οπότε αυτή είναι και η παρατήρηση μου.Και όχι πρόβλημα όπως γράφεις.Ακουμε για τρομερές επιταχύνσεις και επιδόσεις οι οποίες ουσιαστικά δεν έχουν κανένα αντίκρυσμα στη πραγματικότητα γιατί δε μπορείς όχι απλά να τις εκμεταλλευτείς αλλά καταλήγεις να κινείσαι εξωπραγματικά αργά
Με το πισωκίνητο sunny του πατέρα μου ΔΕΝ πηγαίναμε με 110km/h στην Αθηνών Λαμίας το 1982....α. το "2-3 επιταχυνσεις" το εγραψα ως παραδειγμα. Δεν εκατσα να τις μετρησω. Τις εκανα οποτε τις χρειαστηκα. Ε στην εθνικη, δεν τις χρειαζεσαι και πολυ συχνα.
β. χαιρομαι που τους ειδες να πηγαινουν με νομιμη ταχυτητα, διοτι εγω εχω πετυχει "μανιακο" με model 3 να κανει σφηνες στην εθνικη αλλαζοντας ασταματητα λωριδα. Παντως ισχυει οτι με 150km/h δεν θα παει για παρατεταμενο διαστημα ηλεκτρικο διοτι θα μειωθει αισθητα η αυτονομια του. Επισης, ισως βρισκομαστε σε διαφορετικη χωρα, αλλα το 147km/h ειναι αρκετα πανω απο το οριο ταχυτητας
γ. χωρις να αμφισβητω την παρατηρηση σου, μου κανει εντυπωση αυτο που ανεφερες για τα ταξιδια προς τη λιβαδεια. Πρωτα απο ολα, λιγο πιο πανω ειναι ο supercharger της αταλαντης, οποτε ακομα και να πηγαινουν καπου μακρια, μπορουσαν ανετα να κινηθουν γρηγοροτερα και να γεμισουν στην αταλαντη. Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι πηγαιναν για αραχωβα και το χιονοδρομικο, οπου εκει πανω (στο χιονοδρομικο) εχω ακουσει οτι υπαρχουν οντως λιγοι (ισως εινα 1-2 θεσεις μονο) φορτιστες. Αλλα και παλι ομως, ανετα εφταναν πανω με 30% και στο γυρισμο εκαναν μια βολτα απο αταλαντη για 5-10 φορτιση και επιστροφη αθηνα
δ. δεν θελω να σε πεισω, και απο οτι φαινεται δεν θα το καταφερει κανεις αυτο... μεχρι τι στιγμη που θα οδηγησεις καποιο τετοιο αμαξι
https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=317f5cf3-9a86-4ec0-a6b6-025795f009d0
λινκ απο το abrp οπου φαινεται η διαδρομη, καταναλωση και στασεις για φορτιση. Το αυτοκινητο αναφορας ειναι το model Y long range (μιας και ειναι αυτο που εχει πουλησει περισσοτερο). Η ταχυτητα ειναι ρυθμισμενη στα 130km/h για εθνικη και ορια ταχυτητας για επαρχιακους δρομους. Ξερω οτι μεχρι λιβαδεια εχει κατι "κουφα" ορια (50km/h), αλλα μπορεις να παρεις μια ιδεα. Αντε να ειναι 5-6% πιο κατω η soc στην αφιξη αν πηγαινεις στα σημεια αυτα με 80-90 αντι για 50. Και μεγαλη διαφορα λεω μαλλον
-
Στο abrp στη ρυθμιση της ταχυτητας αναφερει "Maximum speed allowed, even if speed limits allow more." Επομενως οσο και να βαλεις στα σημεια που μπορει να δινει οριο 80 ή 100, που υπαρχουν αρκετα στη διαδρομη που εβαλες, αυτο θα τα υπολογισει με αυτο.
To MY LR βγαζει 361χλμ με αυτη την ταχυτητα βαση δοκιμων. Σε καμια περιπτωση δεν ειναι αρκετα ωστε σε ταξιδι αρκετων χλμ να εχεις την ανεση να κανεις και ανοιγματα!
Το οριο ταχυτητας στο μεγαλυτερο τμημα των αυτοκινητοδρομων μας ειναι τα 130 χλμ. Πρακτικα πηγαινοντας με 140 δεν σε σταματαει κανεις και πουθενα (με εχουν σημαδεψει απειρες φορες με ρανταρ σε αυτη την ταχυτητα, δεν με εχουν σταματησει ΠΟΤΕ - προφανως οχι σε σημεια με οριο 80).
Αρα, τα 110 ειναι αστεια χαμηλη ταχυτητα ταξιδιου στις νεες δρομαρες που μετα απο τοσα χρονια επιτελους απολαμβανουμε!
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@kostis20 said in TESLA FORUM:
2 ή 3 επιταχυνσεις είναι ένα τίποτα ακόμα και για ένα ταξίδι 100 km.
Κάθε βδομάδα ανεβαίνω Λιβαδειά .Παίζει να έχω πετύχει 2 ή 3 φορές κάποιο Tesla να πηγαίνει με πάνω από 120 km/h.Δεν με έχει προσπεράσει ούτε μια φορά κάποιο και πλέον δε τρέχω και πολύ.Μεχρι 147 με ACC.
To τελευταίο συχνό φαινόμενο είναι να πετυχαίνω Tesla κολλημένο πίσω από νταλίκα με 95 km/h.
Οπότε αυτή είναι και η παρατήρηση μου.Και όχι πρόβλημα όπως γράφεις.Ακουμε για τρομερές επιταχύνσεις και επιδόσεις οι οποίες ουσιαστικά δεν έχουν κανένα αντίκρυσμα στη πραγματικότητα γιατί δε μπορείς όχι απλά να τις εκμεταλλευτείς αλλά καταλήγεις να κινείσαι εξωπραγματικά αργά
Με το πισωκίνητο sunny του πατέρα μου ΔΕΝ πηγαίναμε με 110km/h στην Αθηνών Λαμίας το 1982....α. το "2-3 επιταχυνσεις" το εγραψα ως παραδειγμα. Δεν εκατσα να τις μετρησω. Τις εκανα οποτε τις χρειαστηκα. Ε στην εθνικη, δεν τις χρειαζεσαι και πολυ συχνα.
β. χαιρομαι που τους ειδες να πηγαινουν με νομιμη ταχυτητα, διοτι εγω εχω πετυχει "μανιακο" με model 3 να κανει σφηνες στην εθνικη αλλαζοντας ασταματητα λωριδα. Παντως ισχυει οτι με 150km/h δεν θα παει για παρατεταμενο διαστημα ηλεκτρικο διοτι θα μειωθει αισθητα η αυτονομια του. Επισης, ισως βρισκομαστε σε διαφορετικη χωρα, αλλα το 147km/h ειναι αρκετα πανω απο το οριο ταχυτητας
γ. χωρις να αμφισβητω την παρατηρηση σου, μου κανει εντυπωση αυτο που ανεφερες για τα ταξιδια προς τη λιβαδεια. Πρωτα απο ολα, λιγο πιο πανω ειναι ο supercharger της αταλαντης, οποτε ακομα και να πηγαινουν καπου μακρια, μπορουσαν ανετα να κινηθουν γρηγοροτερα και να γεμισουν στην αταλαντη. Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι πηγαιναν για αραχωβα και το χιονοδρομικο, οπου εκει πανω (στο χιονοδρομικο) εχω ακουσει οτι υπαρχουν οντως λιγοι (ισως εινα 1-2 θεσεις μονο) φορτιστες. Αλλα και παλι ομως, ανετα εφταναν πανω με 30% και στο γυρισμο εκαναν μια βολτα απο αταλαντη για 5-10 φορτιση και επιστροφη αθηνα
δ. δεν θελω να σε πεισω, και απο οτι φαινεται δεν θα το καταφερει κανεις αυτο... μεχρι τι στιγμη που θα οδηγησεις καποιο τετοιο αμαξι
https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=317f5cf3-9a86-4ec0-a6b6-025795f009d0
λινκ απο το abrp οπου φαινεται η διαδρομη, καταναλωση και στασεις για φορτιση. Το αυτοκινητο αναφορας ειναι το model Y long range (μιας και ειναι αυτο που εχει πουλησει περισσοτερο). Η ταχυτητα ειναι ρυθμισμενη στα 130km/h για εθνικη και ορια ταχυτητας για επαρχιακους δρομους. Ξερω οτι μεχρι λιβαδεια εχει κατι "κουφα" ορια (50km/h), αλλα μπορεις να παρεις μια ιδεα. Αντε να ειναι 5-6% πιο κατω η soc στην αφιξη αν πηγαινεις στα σημεια αυτα με 80-90 αντι για 50. Και μεγαλη διαφορα λεω μαλλον
εχω πετυχει διαφορα τεζλα σε εο
σουρνωνται
μονο ενα καποτε κοντα στη πατρα τσιμπησε, δεν ειχε δει ή δεν ηξερε οτι το 3008 ητο φεβ, ηταν ελαφρια γρηγοροτερος μεχρι τα 200-210, δεν ξεκινησαμε απο 0 αλλα καπου απο 110-120, ελαφρα αργοτερος μετα και κυριως σε ελαχιστα χιλιομετρα επαιξε φωτα ηδη πισω οτι το παραταει.... καμμια αντοχη σε ευγενη πατηματα
ειναι προφανως το νεξτ μπιγκ θινκ αλλα λέιτερς -
Οσο η φόρτιση είναι πρόβλημα σε τόσο μεγάλο χρόνο, τόσο θα απολαμβάνουμε το ντίζελ, που τώρα πλησιάζει τα 6-7 ευρώ τα 100 χλμ, με ταχύτητες λίγο πάνω από τα όρια...
-
Εγώ αντίθετα πιστεύω ότι οι επιδόσεις των ηλεκτρικών Τύπου τέζλα έχουν και παραέχουν νόημα. Εμένα πχ με αρέσει να το πατάω μια στις τόσες, και να κολλάω στο κάθιζμα από τη ρόπα, αλλά δε με νοιάζει να πηγαίνω με 150 στην εθνική, αρκούμαι με 120-130.
-
@dstou said in TESLA FORUM:
Εγώ αντίθετα πιστεύω ότι οι επιδόσεις των ηλεκτρικών Τύπου τέζλα έχουν και παραέχουν νόημα. Εμένα πχ με αρέσει να το πατάω μια στις τόσες, και να κολλάω στο κάθιζμα από τη ρόπα, αλλά δε με νοιάζει να πηγαίνω με 150 στην εθνική, αρκούμαι με 120-130.
Αυτό λένε οι παραπάνω, όμως!
ότι συνεχές ταξίδι με 120-130 με Τέσλα, δεν κάνεις!!! -
@nickthetrib said in TESLA FORUM:
Αυτό λένε οι παραπάνω, όμως!
ότι συνεχές ταξίδι με 120-130 με Τέσλα, δεν κάνεις!!!Μια χαρά κάνεις, απλά ανάλογα που πας θα χρειαστείς στάση για φόρτιση. Ο χρόνος θα είναι ίδιος με το να πγαίνεις με 90 και να μην φορτίσεις, αλλά δεν θα βαρεθείς την ζωή σου. Απλά οι περισσότεροι με ηλεκτρικό δεν έχουν μυαλό και πάνε με 90. Ο οδηγός φταίει, όχι το αμάξι!! Όπως λένε και στο ΙΤ "it is the user not the hardware"
-
@fanis75 said in TESLA FORUM
Μια χαρά κάνεις, απλά ανάλογα που πας θα χρειαστείς στάση για φόρτιση. Ο χρόνος θα είναι ίδιος με το να πγαίνεις με 90 και να μην φορτίσεις, αλλά δεν θα βαρεθείς την ζωή σου. Απλά οι περισσότεροι με ηλεκτρικό δεν έχουν μυαλό και πάνε με 90. Ο οδηγός φταίει, όχι το αμάξι!! Όπως λένε και στο ΙΤ "it is the user not the hardware"
Με την βενζίνη ή ακόμα περισσότερο με το diesel, αυτό είναι λυμένο!!!
Πας με 120-130 μέχρι Θεσσαλονίκη ή Γιάννενα κλπ με στάση 15' για κατούρημα και καφέ!
Με το Τέσλα θες 1 ή 2 στάσεις του μισάωρου τουλάχιστον! -
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@nickthetrib said in TESLA FORUM:
Αυτό λένε οι παραπάνω, όμως!
ότι συνεχές ταξίδι με 120-130 με Τέσλα, δεν κάνεις!!!Μια χαρά κάνεις, απλά ανάλογα που πας θα χρειαστείς στάση για φόρτιση. Ο χρόνος θα είναι ίδιος με το να πγαίνεις με 90 και να μην φορτίσεις, αλλά δεν θα βαρεθείς την ζωή σου. Απλά οι περισσότεροι με ηλεκτρικό δεν έχουν μυαλό και πάνε με 90. Ο οδηγός φταίει, όχι το αμάξι!! Όπως λένε και στο ΙΤ "it is the user not the hardware"
Ακριβώς! Στον άξονα της ΠΑΘΕ, κάνεις ταξίδι με ΟΣΑ θέλεις, αφού έχεις τους δωρεάν superchargers σε στρατηγικά σημεία για να γεμίσεις.
-
Εξαρτάται το ταξίδι, το μήκος του δηλαδή. Γενικά, δε χάθηκε κι ο κόζμος αν σταματήσεις σε έναν τα φορτιστή για μισή ώρα. Υπό προϋποθέσεις φυσικά. Ένας που κάνει 55.000 χλμ το χρόνο, τα 45 εξ αυτών σε εθνική, εγώ δηλαδής, δεν του κάνει. Ούτε αν πας μια στις τόσες να φορτίζεις και βρεις ουρά να περιμένει.
Αλλά αυτός που μπορεί να το φορτίσει καθημερινά στο χώρο του, και πάει δύο ταξίδια το χρόνο, μια το Πάσχα και μια το καλοκαίρι 'στο χωριό', μάλλον δεν έχει πρόβλημα μπροστά στα οφέλη που θα αποκομίσει. -
@nickthetrib said in TESLA FORUM:
Με την βενζίνη ή ακόμα περισσότερο με το diesel, αυτό είναι λυμένο!!!
Πας με 120-130 μέχρι Θεσσαλονίκη ή Γιάννενα κλπ με στάση 15' για κατούρημα και καφέ!
Με το Τέσλα θες 1 ή 2 στάσεις του μισάωρου τουλάχιστον!Δεν είπε κανείς το αντίθετο. Απλά στο βενζίνης για να έχεις το αντίστοιχο του Τέσλα αντί για €40.000 θα πρέπει να δώσεις €80.000....όλα σχετικά ειναι και κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις.
Απάντησα στο ότι "συνεχές ταξίδι με 120-130 με Τέσλα, δεν κάνεις", το οποίο φυσικά και δεν ισχύει. Κάνεις και παρακάνεις και με 120 και με 160. Τώρα για Θεσσαλονίκη που θα κάνεις στάση 15', έεε καντην 20' και είσαι κομπλέ. Δεν είναι τόσο τραγικό. Αν τώρα κάποιος πάει μαλικούβαρα (άρα μόνος του) και θέλει αυθημερόν τέτοια ταξίδια, ναι το Τέσλα δεν κάνει.
-
Ας σκεφτούμε το μέσο Αθηναίο που πάει δύο φορές το χρόνο μεγάλο ταξίδι, γιατί κάτι θήβες και λουτράκια τα έχει για πρωινό ακόμη και με φθηνότερα ηλεκτρικά. Ένα Τέσλα καλύπτει άνετα όλη την Πελοπόννησο και τη στερεά, και κάμποσο από Θεσσαλία, χωρίς ανάγκη ανεφοδιασμού. Δεν το λες και λίγο.
-
το αθηνα - θεσσαλονικη για πλακα
https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=d2e4256c-8eb9-4c0d-bdba-19ee2076b396
19' συνολικη σταση. Προσωπικα θα τα εκανα αυτα (και ακομα περισσοτερα) με βενζινοκινητο.
Βλεπω μπηκαν στην συζητηση και τα ντηζελ. Οκ, νομιζω το τερματισαμε. Καλη σας συνεχεια!
TESLA FORUM