Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris Cross
    • 1
    • 2
    • 318
    • 319
    • 320
    • 321
    • 322
    • 493
    • 494
    • 320 / 494
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    271
    9880
    753511
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • George 0
      George 0 @iceman7 last edited by

      @iceman7 said in Toyota Yaris Cross:

      @harisma23 said in Toyota Yaris Cross:

      @lap said in Toyota Yaris Cross:

      προχθές ήμουν πίσω από diesel pandaπου έκανε ενεργητική αναγέννηση. Μιλάμε γέμισε ο τόπος λευκό καπνό....αϊ στα διαλα.

      Λευκός καπνός ΔΕΝ βγαίνει στις αναγεννήσεις. Μάλλον αυτό που έβλεπες ήταν τα πολύ ζεστά καυσαέρια σε μια κρύα μέρα.

      Λευκος καπνος βγαίνει όταν έχουμε νέο Παπα!
      Λες να βαλουμε το lap εκει που έχει και το "αλάθητο"; 😊 😀

      Ειμαι σύμφωνος για πρόταση υπατου ποιμένα στον Lap.

      We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

      G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        groover1972 @George 0 last edited by

        εγώ βρήκα αυτό, [link text](https://mhhauto.com/Thread-2019-Audi-S3-Petrol-Particulate-Filter-regen-problem-P2463-and-P1A91-OPF-GPF
        και μερικά άλλα για Hyundai και VW. υπάρχει από το 2018 και έχουν ΌΛΟΙ οι κάτοχοι πρόβλημα... κατωτεροτητας διότι κόβει ισχύ. όχι ιπποδύναμη αλλά ισχύ. στα ήπια και στα ολικά υβριδικά δεν νομίζω να είναι τόσο μεγάλο θέμα, λόγω βοήθειας ροπής από την μπαταρία... νέες τεχνολογίες, νέα προβλήματα. μιλάω για το gpf.

        S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • piliourits
          piliourits @ektoras last edited by piliourits

          @ektoras said in Toyota Yaris Cross:

          Ο τρικυλίνδρος του yaris έχει άμεσο και έμμεσο ψεκασμό, που δουλεύουν κατά το δοκούν.

          Αυτό πώς γίνεται, έχει και μπεκ στους κυλίνδρους και ψεκασμό στην εισαγωγή αέρα με αισθητήρες;

          Διαβάζω ότι είναι PFI δηλαδή ψεκάζει πριν τις βαλβίδες

          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stefan147 @groover1972 last edited by

            @groover1972 said in Toyota Yaris Cross:

            εγώ βρήκα αυτό, [link text](https://mhhauto.com/Thread-2019-Audi-S3-Petrol-Particulate-Filter-regen-problem-P2463-and-P1A91-OPF-GPF
            και μερικά άλλα για Hyundai και VW. υπάρχει από το 2018 και έχουν ΌΛΟΙ οι κάτοχοι πρόβλημα... κατωτεροτητας διότι κόβει ισχύ. όχι ιπποδύναμη αλλά ισχύ. στα ήπια και στα ολικά υβριδικά δεν νομίζω να είναι τόσο μεγάλο θέμα, λόγω βοήθειας ροπής από την μπαταρία... νέες τεχνολογίες, νέα προβλήματα. μιλάω για το gpf.

            Εγώ (και πολλά άλλα) με το DNUC = 213kw = SW: 8V0906259R μοτέρ, δεν έχουμε κανένα θέμα πάντως. Μάλιστα είμαι stage 2 εδώ και 15.000χλμ με το φίλτρο πάνω κανονικά και δεν έχει κάνει κιχ. Και τα regen του αναθεμα κι αν τα καταλαβαίνεις. Βέβαια αυτό έχει να κάνει και με χρήση.

            Σε 66.000χλμ που έχω τώρα μόνο μία φορά έχει διαβάσει σφάλμα το vcds που να αφορά το μοτέρ και αυτό ήταν για ένα Λ που μάλλον είχε να κάνει με κακή βενζίνη.

            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • monman2
              monman2 last edited by monman2

              Πήρα το αυτοκίνητο μετα απο τρείς μέρες ακινησίας , η υβριδική μπαταρία φορτισμένη φουλ γιατί την τελευταία φορά είχα κατέβει απο περιφερειακό με το Β .
              Αξία ανεκτίμητη να ξεπαρκάρω και να πηγαίνω 2 χλμ σχεδόν με 0 λ/100 χλμ .

              Στον δρόμο - μέχρι να πάρει εμπρός ο θερμικός- σκεφτόμουν αυτά που έμαθα σήμερα χάρις στο ποστ του piliourits , το Β δεν μπήκε τυχαία σαν επιλογή στο ecvt εκτός απο την ταχεία φόρτιση ,την οικονομία στα τακάκια δίσκους καθαρίζει και το φίλτρο μικρο σωματιδίων👍 .

              Αρε toyota μακάρι να φτιάξεις εγκαίρως σωστά ηλεκτρικά (δύσκολο) αλλιώς το επόμενο μου θα είναι κομμουνιστικό EV 👼 ... ή tesla μεταχειρισμένο...

              Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
              Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

              G piliourits 2 Replies Last reply Reply Quote 3
              • G
                groover1972 @stefan147 last edited by

                @stefan147 said in Toyota Yaris Cross:

                @groover1972 said in Toyota Yaris Cross:

                εγώ βρήκα αυτό, [link text](https://mhhauto.com/Thread-2019-Audi-S3-Petrol-Particulate-Filter-regen-problem-P2463-and-P1A91-OPF-GPF
                και μερικά άλλα για Hyundai και VW. υπάρχει από το 2018 και έχουν ΌΛΟΙ οι κάτοχοι πρόβλημα... κατωτεροτητας διότι κόβει ισχύ. όχι ιπποδύναμη αλλά ισχύ. στα ήπια και στα ολικά υβριδικά δεν νομίζω να είναι τόσο μεγάλο θέμα, λόγω βοήθειας ροπής από την μπαταρία... νέες τεχνολογίες, νέα προβλήματα. μιλάω για το gpf.

                Εγώ (και πολλά άλλα) με το DNUC = 213kw = SW: 8V0906259R μοτέρ, δεν έχουμε κανένα θέμα πάντως. Μάλιστα είμαι stage 2 εδώ και 15.000χλμ με το φίλτρο πάνω κανονικά και δεν έχει κάνει κιχ. Και τα regen του αναθεμα κι αν τα καταλαβαίνεις. Βέβαια αυτό έχει να κάνει και με χρήση.

                Σε 66.000χλμ που έχω τώρα μόνο μία φορά έχει διαβάσει σφάλμα το vcds που να αφορά το μοτέρ και αυτό ήταν για ένα Λ που μάλλον είχε να κάνει με κακή βενζίνη.

                πάντως αυτός ο κωδικός που έχεις βάλει λέει κάτι για... headlights. για κάνε check

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  groover1972 @monman2 last edited by groover1972

                  @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

                  Πήρα το αυτοκίνητο μετα απο τρείς μέρες ακινησίας , η υβριδική μπαταρία φορτισμένη φουλ γιατί την τελευταία φορά είχα κατέβει απο περιφερειακό με το Β .
                  > Αξία ανεκτίμητη να ξεπαρκάρω και να πηγαίνω 2 χλμ σχεδόν με 0 λ/100 χλμ .

                  > Στον δρόμο - μέχρι να πάρει εμπρός ο θερμικός- σκεφτόμουν αυτά που έμαθα σήμερα χάρις στο ποστ του piliourits , το Β δεν μπήκε τυχαία σαν επιλογή στο ecvt εκτός απο την ταχεία φόρτιση ,την οικονομία στα τακάκια δίσκους καθαρίζει και το φίλτρο μικρο σωματιδίων👍 .

                  Αρε toyota μακάρι να φτιάξεις εγκαίρως σωστά ηλεκτρικά (δύσκολο) αλλιώς το επόμενο μου θα είναι κομμουνιστικό EV 👼 ... ή tesla μεταχειρισμένο...

                  Τάσο χαίρομαι πάρα πολύ να σε διαβάζω γιατί γράφεις σωστά ελληνικά, αλλά έλεος με την κατανάλωση για 2 (!) χλμ. Ειπαμε....

                  και το ότι καθάριζε το Gpf, το κατάλαβες από καπου; το γράφει στο manual;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • georgemit
                    georgemit last edited by

                    To B νομίζω έχει ξαναειπωθεί, τουλάχιστον για τα κορόλλα, δε φορτίζει πιο γρήγορα, απλά φρενάρει το αυτοκίνητο σε έντονες κατηφόρες.

                    i30 1.5 160 N line!

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • piliourits
                      piliourits @monman2 last edited by

                      @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

                      Αξία ανεκτίμητη να ξεπαρκάρω και να πηγαίνω 2 χλμ σχεδόν με 0 λ/100 χλμ .
                      Στον δρόμο - μέχρι να πάρει εμπρός ο θερμικός- σκεφτόμουν αυτά που έμαθα σήμερα χάρις στο ποστ του piliourits

                      Χαίρομαι που βοήθησα, αλλά για την ακρίβεια το "ανεκτίμητη αξία" σημαίνει 0.30€ που γλίτωσες, αν υποθέσουμε ότι για τα 2 πρώτα χλμ, κατανάλωση 8λτ/100χλμ μιας κρυας πρωινής εκκίνησης, ή 0.15€ που γλίτωσες σε σχέση με τη συνήθη κατανάλωση του υβριδικού, αυτή είναι η αξία, εύκολο να εκτιμηθεί 🙂

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • georgemit
                        georgemit last edited by georgemit

                        2 τσίχλες να προσθέσω εγω.
                        Τσίχλες όμως από άλλο πλανήτη, τον Κρύπτον, διαστημικές.

                        i30 1.5 160 N line!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • A
                          a65 @georgemit last edited by

                          @georgemit said in Toyota Yaris Cross:

                          To B νομίζω έχει ξαναειπωθεί, τουλάχιστον για τα κορόλλα, δε φορτίζει πιο γρήγορα, απλά φρενάρει το αυτοκίνητο σε έντονες κατηφόρες.

                          τα ίδιο είναι για τα υβριδικά (toyota)
                          https://www.youtube.com/watch?v=0RqR14yJbMc
                          όποιος θέλει το χρησιμοποιεί το b δικό του είναι το αυτοκίνητο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • monman2
                            monman2 last edited by monman2

                            Τα πράγματα είναι απλά όπως λεει ο Ιρακινός στο παραπάνω βίντεο.
                            Πηγαίνοντας στο σπίτι μου απο τον περιφερειακό Θεσσαλονίκης εχω μια μεγάλη κατωφέρεια 5 χιλιομέτρων απο το κόμβο του Αγ, Παύλου,
                            βάζω Β και κατεβαίνει μόνο του με το ACC .
                            Αφού φορτίζει πλήρως την μπαταρία (1 χλμ φτάνει) οι ανεβασμένες στροφές στο μοτερ καθαρίζουν το φίλτρο μικρο σωματιδίων (ο ectoras το εξηγεί καλά), στην πορεία δεν πατάω φρένο ... win-win-win κατάσταση!

                            @piliourits εκτός του οτι κρύο το μοτερ καίει τα τριπλά απο όσα λες (20+) στην πορεία είναι και αλλα κομμάτια που πας ηλεκτρικά γιαυτό και οι καταναλώσεις σκούτερ👩‍🚀

                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dekouk last edited by dekouk

                              IMG_20230330_081623.jpg

                              Το πρόβλημα

                              IMG_20230330_082226.jpg

                              Η λύση......🤭

                              Ουσιαστικά αν βγει η ένδειξη , απλά κανείς τέρμα πάτημα το γκάζι κ αφήνεις απότομα . Επαναλαμβάνεις 2 -3 φορές.
                              Δημιουργείς συνθήκες για να κάψει, αφήνεις γκάζι έρχεται οξυγόνο οπότε καθαρίζει. Ακόμα κ μετά από διαδρομή 1,5 ώρας σε εθνική δεν καθάρισε.Ο τρόπος είναι ο παραπάνω κ καθάρισε άμεσα.

                              Αν δεν έπιανε ο τρόπος αυτός απλά θα του άλλαζαν την εξάτμιση είπαν. ( Στην εγγύηση)

                              Ο φίλος επιπλέον της ήπιας οδήγησης το έβαζε πολλές φορές σε ev οπότε δεν
                              δεν έβλεπε ο εγκέφαλος τις συνθήκες για να κάνει καύση.

                              Διαδώστε 👍

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 9
                              • I
                                iceman7 last edited by

                                Ωπα..ενα ένα βγαίνουν!

                                G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • monman2
                                  monman2 last edited by monman2

                                  Δεν το εχω βάλει ποτε στο EV αλλα με λίγη προσοχή βλέπω καταναλώσεις με 2 μπροστά και χωρίς καθόλου προσοχή άπειρες φορές 3,5 - 4 , ποιος ο λόγος να το βάζεις σε EV mode αν είναι να δημιουργείς πρόβλημα ;

                                  Μετα το παραπάνω ποστ δεν θα το βάλω ποτέ!

                                  Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                  Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    groover1972 @iceman7 last edited by

                                    @iceman7 said in Toyota Yaris Cross:

                                    Ωπα..ενα ένα βγαίνουν!

                                    και να φανταστείς ότι η τεχνολογία είναι από το 2018. μόνο από εσένα το έμαθα. ..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dublin @dekouk last edited by fanis75

                                      @dekouk said in Toyota Yaris Cross:

                                      Ουσιαστικά αν βγει η ένδειξη , απλά κανείς τέρμα πάτημα το γκάζι κ αφήνεις απότομα . Επαναλαμβάνεις 2 -3 φορές.
                                      Δημιουργείς συνθήκες για να κάψει, αφήνεις γκάζι έρχεται οξυγόνο οπότε καθαρίζει. Ακόμα κ μετά από διαδρομή 1,5 ώρας σε εθνική δεν καθάρισε.Ο τρόπος είναι ο παραπάνω κ καθάρισε άμεσα.

                                      Αν δεν έπιανε ο τρόπος αυτός απλά θα του άλλαζαν την εξάτμιση είπαν. ( Στην εγγύηση)

                                      Ο φίλος επιπλέον της ήπιας οδήγησης το έβαζε πολλές φορές σε ev οπότε δεν
                                      δεν έβλεπε ο εγκέφαλος τις συνθήκες για να κάνει καύση.

                                      Διαδώστε 👍

                                      Χαχαχα! Το μοναδικό πλεονέκτημα, μικρές διαδρομές στα κέντρα των μεγάλων πόλεων, ουσιαστικά έχει και αυτό τα όριά του! Πολύ γέλιο!

                                      monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • monman2
                                        monman2 @dublin last edited by

                                        @dublin said in Toyota Yaris Cross:

                                        @dekouk said in Toyota Yaris Cross:

                                        Ουσιαστικά αν βγει η ένδειξη , απλά κανείς τέρμα πάτημα το γκάζι κ αφήνεις απότομα . Επαναλαμβάνεις 2 -3 φορές.
                                        Δημιουργείς συνθήκες για να κάψει, αφήνεις γκάζι έρχεται οξυγόνο οπότε καθαρίζει. Ακόμα κ μετά από διαδρομή 1,5 ώρας σε εθνική δεν καθάρισε.Ο τρόπος είναι ο παραπάνω κ καθάρισε άμεσα.

                                        Αν δεν έπιανε ο τρόπος αυτός απλά θα του άλλαζαν την εξάτμιση είπαν. ( Στην εγγύηση)

                                        Ο φίλος επιπλέον της ήπιας οδήγησης το έβαζε πολλές φορές σε ev οπότε δεν
                                        δεν έβλεπε ο εγκέφαλος τις συνθήκες για να κάνει καύση.

                                        Διαδώστε 👍

                                        Χαχαχα! Το μοναδικό πλεονέκτημα, μικρές διαδρομές στα κέντρα των μεγάλων πόλεων, ουσιαστικά έχει και αυτό τα όριά του! Πολύ γέλιο!

                                        Γελάσαμε μόνο που το είπες,
                                        δεν πειράζει σε εχει τιμωρήσει ο θεός να καβαλάς κάθε μέρα σε C3 ντίζελ 😥 😁

                                        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dekouk last edited by

                                          Ας σημειωθεί πως στη δημιουργία του παραπάνω θέματος συμβάλλει το κρύο κ μικρές διαδρομές.Μεχρι το καλοκαίρι ο φίλος δεν είχε θέμα. Στο χειμώνα το διαπίστωσε. έφτανε στη δουλειά κ η θερμοκρασία κινητήρα δεν είχε ανέβει...

                                          Αφήστε το να αποφασίζει αυτό ποτέ πάει ev κ ποτέ θερμικά κ δεν θα έχετε θέμα.

                                          P 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • P
                                            panormus772 @dekouk last edited by

                                            @dekouk said in Toyota Yaris Cross:

                                            Αφήστε το να αποφασίζει αυτό ποτέ πάει ev κ ποτέ θερμικά κ δεν θα έχετε θέμα.

                                            Έχω το QQ e-power.Aρκετές φορές ενώ πάω να το βάλω σε EV δε σε αφήνει κι ενώ είναι ίδιες οι συνθήκες οδήγησης (στη μέση η μπαταρία,σταθερό ως μειούμενο γκάζι,ευθεία δρόμος) και μετά από 2-3 λεπτά αν το πατήσεις το δέχεται. Μάλλον ψυχολογικό είναι το κουμπί για το ev, αφού και να μην το πατήσεις, στο εικονίδιο που δείχνει τη ροή ενέργειας θα κινηθεί όταν το κρίνει ηλεκτρικά.
                                            Στην ουσία αυτό αποφασίζει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 318
                                            • 319
                                            • 320
                                            • 321
                                            • 322
                                            • 493
                                            • 494
                                            • 320 / 494
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr