-
Έχει χαθεί λίγο η μπάλα με τις συγκρίσεις και προσπεράστηκε η σχεδιαστική σύγκριση.
Στις παλαιότερες 10ετίες (70,80,90) κάθε κατασκευαστής είχε τη δική του σχολή. Η Mercedes στόχευε σε άνεση γι αυτό και είχε θεομάλακες αναρτήσεις, ατέρμονες κλπ, ήθελε να έχει ο οδηγός την ελάχιστη πληροφόρηση για να είναι ξεκούραστος με το αυτοκίνητο να καταπίνει χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα. Άλλωστε γι αυτό έβαζε μη πιεσμένα μοτέρ.
Η BMW από την άλλη ήθελε να προσφέρει έναν πιο σπορ/αλήτικο χαρακτήρα. Αυτά όσον αφορά το κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς.
Η Alfa που αναφέρθηκε ναι, στο θέμα στησίματος και συμπεριφοράς συνολικά κέρδιζε τους Γερμανούς, κατά τ άλλα ήταν πολύ κατώτερες σε άνεση και ποιότητα κατασκευής.Σχεδιαστικά τώρα που είναι και το θέμα συζήτησης, πάντα μου άρεσαν και oι Merc και οι BMW, κάποια μοντέλα ναι, κάποια όχι. Βέβαια γέρνω περισσότερο προς BMW.
-
Ατέρμονα είχαν και τα μερσέντες ΚΑΙ τα πεμβέ στα σέβεντις και έιτις! Το 5άρι το ε34 του 1988 είχε για πρώτη φορά κρεμαγιέρα, με μόνη εξαίρεση το ε34 Μ5 που είχε ...ατέρμονα, και αυτό γιατί δεν χώραγε η κρεμαγιέρα με το βε8. Αλλά τουλάχιστον ήταν σερβοτρόνικ, μείωνε την υποβοήθηση όσο αύξαινε η ταχύτητα. . Η δε μερσέντες στα w123, w124 έβαζε διπλά ψαλίδια μπροστά, όταν τα πεμβέ είχαν μακφέρσον. Μπούρδες στήσιμο είχαν στα σέβεντις τα πεμβέ, σκοτώθηκε πολύς κοζμάκης με δαύτα. Τουλάχιστον τα μερσεντικά είχαν πιο ομαλή και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά. Αλλά με το μεγάλο κύκλο στροφής που είχαν και το αργό τιμόνι (Και τα ε12, ε28 αργό τιμόνι είχαν βέβαια), δεν σε προδιέθεταν για πηλαλητό, σοφή κίνηση από τη μερσέντες αυτό.
Σε άλλο πλανήτη από ιπποδύναμη και ψαγμένες αναρτήσεις η αλφέττα, ντενεκές κατά τα άλλα και έπινε και τον αγλέορα.
Πιο ψαγμένο το 505, ίσως το πλέον ισορροπημένο όλων, το απόλυτο σλίπερ. Ακόμη πιο ψαγμένα τα άγνωστα στην ευρώπη μεγάλα νισσάν της εποχής (σκαιλάιν κ.α.), αλλά χωρίς 'μούρη'. -
@realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
@harisma23 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
καλύτερη οδική συμπεριφορά η 5άρα E34
Εδώ πλέον περνάμε στην σφαίρα του παραλόγου...
Ναι, σίγουρα κάποιος παραλογίζεται. Μάλλον αυτός που έχει κολλήματα και δεν έχει αρκετή εμπειρία με την 164...
Και αυτός δεν είμαι εγώ! Έχω οδηγήσει την 164 για πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα στην Ιταλία. Επίσης με αυτήν έφυγα από το γαμήλιο γλέντι μου. Την ξέρω πολύ καλά και δεν έχω κανένα λόγο να είμαι αρνητικά προκατειλημμένος απέναντι της, καθώς την έχω συνδέσει με πολύ ωραίες στιγμές της ζωής μου.
Αλλά σε κάθε περίπτωση, πες ότι η προσωπική μου άποψη δεν μετράει. Όλα τα περιοδικά γράφανε τότε ότι η τετράδα των 164, Croma, Thema, 9000 βασιζόταν σε μια μέτρια οδηγικά προσθιοκίνητη πλατφόρμα (κάποια στιγμή προς το τέλος έβαλαν και τετρακίνηση), ενώ η 5άρα ήταν το καλύτερο σπορ σεντάν της κατηγορίας της. Η Alfa είχε υπέρ της μόνο την εμφάνιση και ένα καλό μοτέρ, το V6 turbo (που και εκεί τα εξακύλινδρα της BMW ήταν τουλάχιστον εξίσου καλά). -
@fanis75 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Αστεία συγκριση 164 με 5αρα, εκκλησιες κλέβει η bmw. Ακόμα και βαμμένος αλφίστι δεν θα αγόραζε την 164 αντί για την 5αρα, παρα μονο για οικονομικούς λόγους. Στον δρομο ειδικα καμια συγκριση, για γέλια η 164.
Αμφιβάλλω ότι τις έχεις οδηγήσει με αυτά που γράφεις...
@dstou said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
ε34 Μ5 που είχε ...ατέρμονα, και αυτό γιατί δεν χώραγε η κρεμαγιέρα με το βε8
Αυτό είναι πραγματικά παράδοξο, δεδομένου ότι η Ε34 Μ5 είχε Ι6 και όχι V8...
@harisma23 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Αλλά σε κάθε περίπτωση, πες ότι η προσωπική μου άποψη δεν μετράει. Όλα τα περιοδικά γράφανε τότε ότι η τετράδα των 164, Croma, Thema, 9000 βασιζόταν σε μια μέτρια οδηγικά προσθιοκίνητη πλατφόρμα (κάποια στιγμή προς το τέλος έβαλαν και τετρακίνηση), ενώ η 5άρα ήταν το καλύτερο σπορ σεντάν της κατηγορίας της. Η Alfa είχε υπέρ της μόνο την εμφάνιση και ένα καλό μοτέρ, το V6 turbo (που και εκεί τα εξακύλινδρα της BMW ήταν τουλάχιστον εξίσου καλά).
Παραθέτω τεστ εποχής από το αξιοσέβαστο βρετανικό Motor Sport:
"A relatively light car with beefy engine is not always the best way to achieve a performance car, as many manufacturers have found to their cost in the past. The acceleration and top speed may be impressive in a straight line and give good performance figures, but even the sniff of a corner can create turmoil.
This is not the case with the 164. Allied to a good chassis the suspension has been well engineered to allow both responsive handling and excellent roadholding. Macpherson struts are used all round as with the other “Type Four” cars, but the front suspension turrets have been relocated in the Alfa so as to allow both a lower bonnet line and also increased suspension travel.
No doubt aided by the wide Pirelli P4000 tyres, the car belies its 179.3 inches and acts more like a frisky hot hatch instead of large saloon. Driving along rural roads, for example, is a delight, the car responding to every nuance of the driver’s input. It is helped by the fact that the power-assited steering does not indulge in overkill, some feeling of the road still being able to get fed back to the driver. Although the car can take almost any speed in any gear, the gearchange is very slick, quite unlike that found on the transaxle box found on earlier models. Although the rev range is comparatively narrow, being redlined at 5900 rpm although the clock does show up to 8000 rpm, it is not until the engine is turning over at 4000 rpm that you can hear the growl, albeit muted, of the V6. It is almost that reason alone which encourages the use the upper part of the legitimate tachometer, although it is inevitably at the cost of fuel consumption. The 24.5 mpg we recorded over the week during which plenty of town and cross country driving was undertaken as well as the recording of top speeds and acceleration figures is quite reasonable for a 3-litre car.
In standing start acceleration tests, the quickest 0-60 mph time achieved was 7.6 seconds, but the average achieved was 7.8. More impressive, however, were the mid-range figures, more relevant to overtaking manouevres and therefore more of a yardstick by which to judge the car. 30-50 mph in fourth gear was achieved in 7.7 seconds, 40-60 mph in 7.6 seconds and the important 50-70 mph in 7.9 seconds. This compares quite favourably with almost any other sports saloon you care to name.
With so much power going through the front wheels, there is an element of snaking as the car takes off under full power, but this car was designed from the start to be front-wheel driven, and in normal driving mode, torque steer is virtually absent.
Hardly any other car offers more fun per pound whether it be in its handling and performance, styling or overall engineering."
https://www.motorsportmagazine.com/archive/article/november-1989/52/the-comeback/?v=79cba1185463
Ποιος έχει κολλήματα Χάρη μου και δεν έχει εμπειρία είπαμε; Φιλιά...
-
https://www.youtube.com/watch?v=oZfB2sNEsU0
Κλασσικό video.Μια εικόνα χίλιες λέξεις που λέμε...
Το Chroma με συμβατικές αναρτήσεις και μιση τιμή από τους γερμανούς μάλλον τους ξεπερνά.
Καλά η CX είναι 20 χρονια μπροστά. -
Οντως η Σιτροέν ήταν μπροστά, αλλά είχε ορισμένα χαζά προβλήματα ποιότητας, αφού το μπάτζετ δεν έφτανε για όλα και έτσι την αγόρασε η πεζώ.
-
@realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Ποιος έχει κολλήματα Χάρη μου και δεν έχει εμπειρία είπαμε; Φιλιά...
Κολλήματα μπορεί να έχει κάποιος ο οποίος δεν καταδέχεται να οδηγήσει ντίζελ, σνομπάρει κάποιες μάρκες και "αποθεώνει" κάποιες άλλες, δεν καταδέχεται τα αυτόματα κιβώτια, βάζει και κοινωνικοπολιτικά κριτήρια στην αξιολόγηση ενός αυτοκινήτου κτλ.
Αντιθέτως, κάποιος ο οποίος έχει αλλάξει καμιά 10αριά μάρκες αυτοκινήτων από όλες τις μεγάλες αυτοκινητοπαραγωγές χώρες, εκτιμά και τα χειροκίνητα και τα αυτόματα κιβώτια, αγοράζει βενζίνη ή ντίζελ (και στο μέλλον πιθανώς ηλεκτρικό) ανάλογα με τις συνθήκες της αγοράς, οδηγεί με ευχαρίστηση ότι του πέσει στα χέρια, προσπαθώντας να δει πρωτίστως τα θετικά στοιχεία του, δε θα έλεγα ότι έχει κολλήματα.Φιλιά κι από μένα.
-
-
@harisma23 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
@realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Ποιος έχει κολλήματα Χάρη μου και δεν έχει εμπειρία είπαμε; Φιλιά...
Κολλήματα μπορεί να έχει κάποιος ο οποίος δεν καταδέχεται να οδηγήσει ντίζελ, σνομπάρει κάποιες μάρκες και "αποθεώνει" κάποιες άλλες, δεν καταδέχεται τα αυτόματα κιβώτια, βάζει και κοινωνικοπολιτικά κριτήρια στην αξιολόγηση ενός αυτοκινήτου κτλ.
Αντιθέτως, κάποιος ο οποίος έχει αλλάξει καμιά 10αριά μάρκες αυτοκινήτων από όλες τις μεγάλες αυτοκινητοπαραγωγές χώρες, εκτιμά και τα χειροκίνητα και τα αυτόματα κιβώτια, αγοράζει βενζίνη ή ντίζελ (και στο μέλλον πιθανώς ηλεκτρικό) ανάλογα με τις συνθήκες της αγοράς, οδηγεί με ευχαρίστηση ότι του πέσει στα χέρια, προσπαθώντας να δει πρωτίστως τα θετικά στοιχεία του, δε θα έλεγα ότι έχει κολλήματα.Φιλιά κι από μένα.
Αυτά βέβαια στη θεωρία.
Η ψυχρή πραγματικότητα είναι συντριπτική...
Ο μη έχων κολλήματα, αναζητείτε... Μάταια. -
@manast said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Αυτά βέβαια στη θεωρία.
Η ψυχρή πραγματικότητα είναι συντριπτική...
Ο μη έχων κολλήματα, αναζητείτε... Μάταια.Να μιλάτε για την πάρτη σας κύριε!
Εγώ έχω αποδείξει στην πράξη (με τις αγορές μου και με το ότι κάθε άλλο παρά λιβανίζω το αυτοκίνητο μου) ότι κολλήματα δεν έχω. Μπορεί να προκρίνω κάποια στοιχεία βάσει των προσωπικών μου προτιμήσεων, αλλά δέχομαι ότι κάποιος άλλος μπορεί να προτιμάει άλλα πράγματα. -
@harisma23 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
@manast said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Αυτά βέβαια στη θεωρία.
Η ψυχρή πραγματικότητα είναι συντριπτική...
Ο μη έχων κολλήματα, αναζητείτε... Μάταια.Να μιλάτε για την πάρτη σας κύριε!
Εγώ έχω αποδείξει στην πράξη (με τις αγορές μου και με το ότι κάθε άλλο παρά λιβανίζω το αυτοκίνητο μου) ότι κολλήματα δεν έχω. Μπορεί να προκρίνω κάποια στοιχεία βάσει των προσωπικών μου προτιμήσεων, αλλά δέχομαι ότι κάποιος άλλος μπορεί να προτιμάει άλλα πράγματα.Δεν μου αρέσει να ...περιαυτολογώ!
Εδώ έκανα εξαίρεση. Εχω και ´γώ κολλήματα. Αρκετά.️
Ομως μ´αρέσει η τελευταία σου πρόταση... Live and let die...️ -
@pgp737ng said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Πως την είπατε αυτήν την λαϊκή εταιρία που την συγκρίνεται με την MERCEDES BENZ?
Αυτή μώρε που έφτιαχνε κινητήρες αεροπλάνων και to 1940 εφτιαξε και jet κινητήρα.
-
Από τις καλύτερες διαφημίσεις των δυο εταιρειών:
-
Κι όποιος έχει όρεξη για διάβασμα:
Διδακτόρικό για ...γρίλιες:
Preserving brand identity in engineering design using a grammatical approach -
@harisma23 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
@realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Ποιος έχει κολλήματα Χάρη μου και δεν έχει εμπειρία είπαμε; Φιλιά...
Κολλήματα μπορεί να έχει κάποιος ο οποίος δεν καταδέχεται να οδηγήσει ντίζελ, σνομπάρει κάποιες μάρκες και "αποθεώνει" κάποιες άλλες, δεν καταδέχεται τα αυτόματα κιβώτια, βάζει και κοινωνικοπολιτικά κριτήρια στην αξιολόγηση ενός αυτοκινήτου κτλ.
Αντιθέτως, κάποιος ο οποίος έχει αλλάξει καμιά 10αριά μάρκες αυτοκινήτων από όλες τις μεγάλες αυτοκινητοπαραγωγές χώρες, εκτιμά και τα χειροκίνητα και τα αυτόματα κιβώτια, αγοράζει βενζίνη ή ντίζελ (και στο μέλλον πιθανώς ηλεκτρικό) ανάλογα με τις συνθήκες της αγοράς, οδηγεί με ευχαρίστηση ότι του πέσει στα χέρια, προσπαθώντας να δει πρωτίστως τα θετικά στοιχεία του, δε θα έλεγα ότι έχει κολλήματα.Φιλιά κι από μένα.
Δεν ξέρω σε ποιον αναφέρεσαι, αλλά από όσα ανέφερες μόνο τους ντίζελοκινητήρες δεν γουστάρω για επιβατικό κι αυτό επειδή τους έχω δοκιμάσει και δεν μου αρέσουν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας τους, όχι λόγω κολλήματος!
-
Έχω να γράψω χρόνια, αλλά μπήκα απόψε, διάβασα τα τελευταία πόστ και κάτι μέσα μου με παρακίνησε να γράψω. Δεν θέλω να πείσω κανέναν, ο καθείς έχει την γνώμη του, απλά θα παραθέσω την εμπειρία μου. Έχω ακόμα το w210 facelift (πολύ ευχαριστημένος) και πριν από 2 χρόνια πήρα ένα w124 επίσης facelift για να το κρατήσω για τα γεράματα. Δεν μπορώ με τίποτα τις οθόνες και τα μπιχλιμπίδια, δεν συμπαθώ γενικά τα σύγχρονα αυτοκίνητα, επομένως δεν είμαι αντικειμενικός. Το 124 είναι το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ αθάνατο Mercedes. Αν το συντηρείς θα ζήσει για πάντα. Αυτό το "αν το συντηρείς θα ζήσει για πάντα" δεν ισχύει για άλλα αυτοκίνητα της εποχής του και σίγουρα δεν ισχύει για τα σημερινά. Χειρολαβές, χειριστήρια απλά δεν σπάνε, θέλουν δύναμη ακόμα και για να τα γυρίσεις 30 χρόνια μετά. Το ταμπλό είναι σαν να λαξεύτηκε πέτρα. Το αυτοκίνητο καθόταν 1,5 χρόνο. Έβαλα λάδια και αέρα και έκανε 650 χιλιόμετρα με ταχύτητα μέχρι 140-150 χιλ. χωρίς να κάνει κιχ, στις στροφές πήγαινε τρένο (θυμίζω έχει πολλαπλούς). Τα (εργοστασιακά) αμορτισέρ του έδωσαν τιμή από 73 ως 80 % στο αμορτισερόμετρο (30 χρόνια μετά). Στο αυτοκίνητο λειτουργούν ΤΑ ΠΑΝΤΑ (η πτυσσόμενη κεραία λειτουργεί κι αυτή). Σκουριές πουθενά (το είχε βέβαια σε κουκούλα). Από πλευράς κινητήρων Μ102, Μ103, Μ104 και αργότερα ο Μ111 (ίδιος με του 210 αλλά χωρίς κομπρέσσορα), απλά δεν πεθαίνουν. Στους 102, 103 δεν θέλει να κάθεται γιατί παθαίνει το KE-Jetronik και πλέον δεν υπάρχουν μάστορες να το πιάσουν, θέλεις καινούργιο. Αν δουλεύει το αυτοκίνητο, δεν θα πάθει. Στον 111 κάποια στιγμή θα χρειαστείς πλεξούδα και τίποτα άλλο. Τα αυτόματα κιβώτιά τους 722.4, 722.5 δεν ξέρω αν είναι αργά ή αρχαία, αλλά είναι home made by mercedes και αν κρατάς τις αλλαγές λαδιών δεν καταλαβαίνουν γρι. Τα ίδια κιβώτια έβαζε από C class μέχρι S class, δεν έκανε διακρίσεις η εταιρεία. Από ομορφιά ότι αρέσει στον καθένα, προσωπικά έπαψα να κοιτάω τα όμορφα αυτοκίνητα. Η σειρά παραγωγής w201, w124, w126, r107 και το μερσεντές τζιπάκι του ελληνικού στρατού, πρέπει να είχε τα υψηλότερα standards ποιότητας στην ιστορία της αυτοκίνησης. Τέλος πάντων μπορούν να ειπωθούν πολλά ένθεν κακείθεν και ο καθένας να υποστηρίξει την άποψή του, αλλά ο σεβασμός που απολαμβάνει στα φόρα του εξωτερικού το 124 είναι πρωτοφανής. Παραθέτω ένα σχετικά πρόσφατο βίντεο. Επειδή ξέρω ότι πολλοί θα σχολιάσουν τους Αλβανούς ή τους Αφρικανούς που εμφανίζονται και μιλούν θα πω μόνο δείτε τι λέει ο Γερμανός έμπορος αυτοκινήτων στο Βερολίνο στα σημεία 5:47 ως 7:35 και 8:18 ως 8:46 του βίντεο
Youtube Video -
@deep-purple said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Έχω να γράψω χρόνια, αλλά μπήκα απόψε, διάβασα τα τελευταία πόστ και κάτι μέσα μου με παρακίνησε να γράψω. Δεν θέλω να πείσω κανέναν, ο καθείς έχει την γνώμη του, απλά θα παραθέσω την εμπειρία μου. Έχω ακόμα το w210 facelift (πολύ ευχαριστημένος) και πριν από 2 χρόνια πήρα ένα w124 επίσης facelift για να το κρατήσω για τα γεράματα. Δεν μπορώ με τίποτα τις οθόνες και τα μπιχλιμπίδια, δεν συμπαθώ γενικά τα σύγχρονα αυτοκίνητα, επομένως δεν είμαι αντικειμενικός. Το 124 είναι το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ αθάνατο Mercedes. Αν το συντηρείς θα ζήσει για πάντα. Αυτό το "αν το συντηρείς θα ζήσει για πάντα" δεν ισχύει για άλλα αυτοκίνητα της εποχής του και σίγουρα δεν ισχύει για τα σημερινά. Χειρολαβές, χειριστήρια απλά δεν σπάνε, θέλουν δύναμη ακόμα και για να τα γυρίσεις 30 χρόνια μετά. Το ταμπλό είναι σαν να λαξεύτηκε πέτρα. Το αυτοκίνητο καθόταν 1,5 χρόνο. Έβαλα λάδια και αέρα και έκανε 650 χιλιόμετρα με ταχύτητα μέχρι 140-150 χιλ. χωρίς να κάνει κιχ, στις στροφές πήγαινε τρένο (θυμίζω έχει πολλαπλούς). Τα (εργοστασιακά) αμορτισέρ του έδωσαν τιμή από 73 ως 80 % στο αμορτισερόμετρο (30 χρόνια μετά). Στο αυτοκίνητο λειτουργούν ΤΑ ΠΑΝΤΑ (η πτυσσόμενη κεραία λειτουργεί κι αυτή). Σκουριές πουθενά (το είχε βέβαια σε κουκούλα). Από πλευράς κινητήρων Μ102, Μ103, Μ104 και αργότερα ο Μ111 (ίδιος με του 210 αλλά χωρίς κομπρέσσορα), απλά δεν πεθαίνουν. Στους 102, 103 δεν θέλει να κάθεται γιατί παθαίνει το KE-Jetronik και πλέον δεν υπάρχουν μάστορες να το πιάσουν, θέλεις καινούργιο. Αν δουλεύει το αυτοκίνητο, δεν θα πάθει. Στον 111 κάποια στιγμή θα χρειαστείς πλεξούδα και τίποτα άλλο. Τα αυτόματα κιβώτιά τους 722.4, 722.5 δεν ξέρω αν είναι αργά ή αρχαία, αλλά είναι home made by mercedes και αν κρατάς τις αλλαγές λαδιών δεν καταλαβαίνουν γρι. Τα ίδια κιβώτια έβαζε από C class μέχρι S class, δεν έκανε διακρίσεις η εταιρεία. Από ομορφιά ότι αρέσει στον καθένα, προσωπικά έπαψα να κοιτάω τα όμορφα αυτοκίνητα. Η σειρά παραγωγής w201, w124, w126, r107 και το μερσεντές τζιπάκι του ελληνικού στρατού, πρέπει να είχε τα υψηλότερα standards ποιότητας στην ιστορία της αυτοκίνησης. Τέλος πάντων μπορούν να ειπωθούν πολλά ένθεν κακείθεν και ο καθένας να υποστηρίξει την άποψή του, αλλά ο σεβασμός που απολαμβάνει στα φόρα του εξωτερικού το 124 είναι πρωτοφανής. Παραθέτω ένα σχετικά πρόσφατο βίντεο. Επειδή ξέρω ότι πολλοί θα σχολιάσουν τους Αλβανούς ή τους Αφρικανούς που εμφανίζονται και μιλούν θα πω μόνο δείτε τι λέει ο Γερμανός έμπορος αυτοκινήτων στο Βερολίνο στα σημεία 5:47 ως 7:35 και 8:18 ως 8:46 του βίντεο
Youtube Videoτο παρον τόπικ μιλάει μονο για την εμφάνιση μεταξυ BMW και MERC.
Η συγκεκριμένη είναι αρχαια βεβαια και καλοφτιαγμένη. Εχεις δίκιο, τοτε τα εφτιαχναν για να κρατανε τα αμάξια. και ισχυει και στα πάντα (πλυντηρια, ψυγεία κτλ)
Παρόλα αυτά στην συχρονη εποχή θεωρειται ομορφη αρχαιολογία και δεν πληρεί κανένα στανταρ παθητικής ασφάλειας και καιει καυσιμο με το βυτιοφόρο (σε 3 χρόνια με τα καυσιμα που έχεις κάψει με αυτό παίρνεις καινούργιο αμάξι) και ρυπαίνει και απίστευτα το περιβάλλον. Οπότε τι να το κάνεις αν ζει για πάντα ο κινητήρας και το αμάξι αν είναι να σε γδέρνει με κάθε βόλτα και να ρυπαίνει οσο 5 συχρονα αυτοκίνητα. Καλύτερα να φτιάχνονται για πεπερασμένο χρόνο ζωής όλα τα αυτοκίνητα. πολύ καλύτερα
Τα σύχρονα αυτοκίνητα δεν φτιαχνονται για να κρατησουν για πάντα και δεν χρειάζεται κιόλας. Προσφέρουν ασφάλεια όμως που είναι το πιο σημαντικό
Ωραίο αμάξι για την εποχή του ομως.
Αυτα ισχύουν παντου όχι στα αμάξια μόνο. ΠΧ ένας τηλεπικοινωνιακος δορυφόρος εκτοξεύεται και τα καύσιμα στα thrusters υπολογιζονται στο περίπου να αντεξει 15 χρόνια. Μετά από 15 χρόνια και να τον εφτιαχναν να αντεχει και να είχε και αλλα καύσιμα για μανούβρες ωστε να μένει στην θέση του θα ήταν άχρηστος αφού οι πιο νέοι δορυφόροι θα είχαν πολλαπλάσια Bandwidth και χαρακτηριστικά και θα ήταν ξεπερασμένος.
ΥΓ Μη με παρεξηγήσετε, γενικα συμπεράσματα είναι τα παραπάνω για παλια vs συχρονα αυτοκίνητα. Λατρεύω τα παλιά αυτοκίνητα με ιστορία οπως και την Merc του φίλου και το είδα όλο το video.
-
@deep-purple , θα σύγκρινες την 124 με τη citroen ;
-
Να τα κρατήσεις και να τους βγάλεις ιστορικές ,για καμια κυριακάτική βόλτα ,μάλιστα.Ειδικά αμα είναι και καμία σπάνια εκδοση CE ή cabriolet.
-
Από τη στιγμή που χάθηκε το σήμα από την κορυφή του ψυγείου, οι mercedes πλέον, (ε, όσο που να μην είναι, κυκλοφόρησε και η "Α"), δεν έχουν λόγο διαφοροποίησης.
Στον κοινό σωρό.
BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.