Έχω να γράψω χρόνια, αλλά μπήκα απόψε, διάβασα τα τελευταία πόστ και κάτι μέσα μου με παρακίνησε να γράψω. Δεν θέλω να πείσω κανέναν, ο καθείς έχει την γνώμη του, απλά θα παραθέσω την εμπειρία μου. Έχω ακόμα το w210 facelift (πολύ ευχαριστημένος) και πριν από 2 χρόνια πήρα ένα w124 επίσης facelift για να το κρατήσω για τα γεράματα. Δεν μπορώ με τίποτα τις οθόνες και τα μπιχλιμπίδια, δεν συμπαθώ γενικά τα σύγχρονα αυτοκίνητα, επομένως δεν είμαι αντικειμενικός. Το 124 είναι το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ αθάνατο Mercedes. Αν το συντηρείς θα ζήσει για πάντα. Αυτό το "αν το συντηρείς θα ζήσει για πάντα" δεν ισχύει για άλλα αυτοκίνητα της εποχής του και σίγουρα δεν ισχύει για τα σημερινά. Χειρολαβές, χειριστήρια απλά δεν σπάνε, θέλουν δύναμη ακόμα και για να τα γυρίσεις 30 χρόνια μετά. Το ταμπλό είναι σαν να λαξεύτηκε πέτρα. Το αυτοκίνητο καθόταν 1,5 χρόνο. Έβαλα λάδια και αέρα και έκανε 650 χιλιόμετρα με ταχύτητα μέχρι 140-150 χιλ. χωρίς να κάνει κιχ, στις στροφές πήγαινε τρένο (θυμίζω έχει πολλαπλούς). Τα (εργοστασιακά) αμορτισέρ του έδωσαν τιμή από 73 ως 80 % στο αμορτισερόμετρο (30 χρόνια μετά). Στο αυτοκίνητο λειτουργούν ΤΑ ΠΑΝΤΑ (η πτυσσόμενη κεραία λειτουργεί κι αυτή). Σκουριές πουθενά (το είχε βέβαια σε κουκούλα). Από πλευράς κινητήρων Μ102, Μ103, Μ104 και αργότερα ο Μ111 (ίδιος με του 210 αλλά χωρίς κομπρέσσορα), απλά δεν πεθαίνουν. Στους 102, 103 δεν θέλει να κάθεται γιατί παθαίνει το KE-Jetronik και πλέον δεν υπάρχουν μάστορες να το πιάσουν, θέλεις καινούργιο. Αν δουλεύει το αυτοκίνητο, δεν θα πάθει. Στον 111 κάποια στιγμή θα χρειαστείς πλεξούδα και τίποτα άλλο. Τα αυτόματα κιβώτιά τους 722.4, 722.5 δεν ξέρω αν είναι αργά ή αρχαία, αλλά είναι home made by mercedes και αν κρατάς τις αλλαγές λαδιών δεν καταλαβαίνουν γρι. Τα ίδια κιβώτια έβαζε από C class μέχρι S class, δεν έκανε διακρίσεις η εταιρεία. Από ομορφιά ότι αρέσει στον καθένα, προσωπικά έπαψα να κοιτάω τα όμορφα αυτοκίνητα. Η σειρά παραγωγής w201, w124, w126, r107 και το μερσεντές τζιπάκι του ελληνικού στρατού, πρέπει να είχε τα υψηλότερα standards ποιότητας στην ιστορία της αυτοκίνησης. Τέλος πάντων μπορούν να ειπωθούν πολλά ένθεν κακείθεν και ο καθένας να υποστηρίξει την άποψή του, αλλά ο σεβασμός που απολαμβάνει στα φόρα του εξωτερικού το 124 είναι πρωτοφανής. Παραθέτω ένα σχετικά πρόσφατο βίντεο. Επειδή ξέρω ότι πολλοί θα σχολιάσουν τους Αλβανούς ή τους Αφρικανούς που εμφανίζονται και μιλούν θα πω μόνο δείτε τι λέει ο Γερμανός έμπορος αυτοκινήτων στο Βερολίνο στα σημεία 5:47 ως 7:35 και 8:18 ως 8:46 του βίντεο
Youtube Video
Best posts made by deep-purple
-
RE: BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.
-
RE: BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.
@elvet, ευχαριστώ, δεν σκοπεύω βέβαια να γράφω συχνά. Κάπου έπεσε το μάτι μου ότι πήρες καινούργιο τουτού. Καλοτάξιδο, να το χαρείς. Κάποια στιγμή δοκίμασε και κάτι άλλο πέρα από τους φρατέλους.
@dstou, έχω ακούσει πολλές ανάλογες ιστορίες και δεν ήταν καθόλου πρωταπριλιάτικες
@manast, η Α και η Β δεν είναι Μερσεντές όπως τις ξέρω εγώ
@Kostis20, ναι θα το κάνω ιστορικό
@famas, ποιό μοντέλο της Citroen να συγκρίνω με την 124; Έχω μεγάλο σεβασμό για την Citroen της προ Peugeot εποχής (1976), αλλά δεν έχει καμία σχέση με την σημερινή Citroen. Τότε ήταν η εναλλακτική θεώρηση επάνω στην αυτοκίνηση, μια πρωτοποριακή εταιρεία με συνεχή διάθεση να καινοτομεί. Όλα αυτά σήμερα φαίνονται τουλάχιστον "περίεργα" (υδροπνευματική, χειριστήρια σε δορυφόρους, φρένο on-off, κόρνα στο πλάι, τιμόνι diravi) αλλά καθένας που αγαπά την εξέλιξη της αυτοκίνησης θα πρέπει έστω για λίγο να οδηγήσει μιας Citroen της τότε εποχής. Να καταλάβει πως φτάσαμε σε αυτά που οδηγούμε σήμερα και ποιά ήταν η "άλλη" πρόταση.
@cirus, ξέρω τον τίτλο του νήματος, αλλά από την σελίδα 2 μέχρι την σελίδα 4 που έγραψα εγώ, η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από την 124 (ένδειξη της επίδρασης που είχε και έχει αυτό το αυτοκίνητο). Η μικτή κατανάλωσή του είναι 8,4 λίτρα, έξω είναι 6,6 λίτρα (μιλάω για τον Ε200-136 άλογα). Αν του βάλεις υγραέριο (που σε διαβεβαιώ δεν καταλαβαίνει τίποτα ο κινητήρας και οι βαλβίδες του), νομίζω είναι αποδεκτό. Από ασφάλεια θα ήταν αφύσικο να ανταγωνίζεται τα σημερινά. Έχει 2 αερόσακους, ABS και τον πρόδρομο του ESP, το ASD. Για την εποχή του ήταν διαστημόπλοιο, σήμερα είναι απλά ανεκτό. Τέλος είμαι λίγο ιδεαλιστής, δένομαι με τα αυτοκίνητά μου και δεν θα ήθελα να πεθαίνουν στα 15 χρόνια. Tα συντηρώ και τα κρατώ όλα, άσχετα αν δεν τα κυκλοφορώ.
Latest posts made by deep-purple
-
RE: BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.
@elvet, ευχαριστώ, δεν σκοπεύω βέβαια να γράφω συχνά. Κάπου έπεσε το μάτι μου ότι πήρες καινούργιο τουτού. Καλοτάξιδο, να το χαρείς. Κάποια στιγμή δοκίμασε και κάτι άλλο πέρα από τους φρατέλους.
@dstou, έχω ακούσει πολλές ανάλογες ιστορίες και δεν ήταν καθόλου πρωταπριλιάτικες
@manast, η Α και η Β δεν είναι Μερσεντές όπως τις ξέρω εγώ
@Kostis20, ναι θα το κάνω ιστορικό
@famas, ποιό μοντέλο της Citroen να συγκρίνω με την 124; Έχω μεγάλο σεβασμό για την Citroen της προ Peugeot εποχής (1976), αλλά δεν έχει καμία σχέση με την σημερινή Citroen. Τότε ήταν η εναλλακτική θεώρηση επάνω στην αυτοκίνηση, μια πρωτοποριακή εταιρεία με συνεχή διάθεση να καινοτομεί. Όλα αυτά σήμερα φαίνονται τουλάχιστον "περίεργα" (υδροπνευματική, χειριστήρια σε δορυφόρους, φρένο on-off, κόρνα στο πλάι, τιμόνι diravi) αλλά καθένας που αγαπά την εξέλιξη της αυτοκίνησης θα πρέπει έστω για λίγο να οδηγήσει μιας Citroen της τότε εποχής. Να καταλάβει πως φτάσαμε σε αυτά που οδηγούμε σήμερα και ποιά ήταν η "άλλη" πρόταση.
@cirus, ξέρω τον τίτλο του νήματος, αλλά από την σελίδα 2 μέχρι την σελίδα 4 που έγραψα εγώ, η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από την 124 (ένδειξη της επίδρασης που είχε και έχει αυτό το αυτοκίνητο). Η μικτή κατανάλωσή του είναι 8,4 λίτρα, έξω είναι 6,6 λίτρα (μιλάω για τον Ε200-136 άλογα). Αν του βάλεις υγραέριο (που σε διαβεβαιώ δεν καταλαβαίνει τίποτα ο κινητήρας και οι βαλβίδες του), νομίζω είναι αποδεκτό. Από ασφάλεια θα ήταν αφύσικο να ανταγωνίζεται τα σημερινά. Έχει 2 αερόσακους, ABS και τον πρόδρομο του ESP, το ASD. Για την εποχή του ήταν διαστημόπλοιο, σήμερα είναι απλά ανεκτό. Τέλος είμαι λίγο ιδεαλιστής, δένομαι με τα αυτοκίνητά μου και δεν θα ήθελα να πεθαίνουν στα 15 χρόνια. Tα συντηρώ και τα κρατώ όλα, άσχετα αν δεν τα κυκλοφορώ.
-
RE: BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.
Έχω να γράψω χρόνια, αλλά μπήκα απόψε, διάβασα τα τελευταία πόστ και κάτι μέσα μου με παρακίνησε να γράψω. Δεν θέλω να πείσω κανέναν, ο καθείς έχει την γνώμη του, απλά θα παραθέσω την εμπειρία μου. Έχω ακόμα το w210 facelift (πολύ ευχαριστημένος) και πριν από 2 χρόνια πήρα ένα w124 επίσης facelift για να το κρατήσω για τα γεράματα. Δεν μπορώ με τίποτα τις οθόνες και τα μπιχλιμπίδια, δεν συμπαθώ γενικά τα σύγχρονα αυτοκίνητα, επομένως δεν είμαι αντικειμενικός. Το 124 είναι το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ αθάνατο Mercedes. Αν το συντηρείς θα ζήσει για πάντα. Αυτό το "αν το συντηρείς θα ζήσει για πάντα" δεν ισχύει για άλλα αυτοκίνητα της εποχής του και σίγουρα δεν ισχύει για τα σημερινά. Χειρολαβές, χειριστήρια απλά δεν σπάνε, θέλουν δύναμη ακόμα και για να τα γυρίσεις 30 χρόνια μετά. Το ταμπλό είναι σαν να λαξεύτηκε πέτρα. Το αυτοκίνητο καθόταν 1,5 χρόνο. Έβαλα λάδια και αέρα και έκανε 650 χιλιόμετρα με ταχύτητα μέχρι 140-150 χιλ. χωρίς να κάνει κιχ, στις στροφές πήγαινε τρένο (θυμίζω έχει πολλαπλούς). Τα (εργοστασιακά) αμορτισέρ του έδωσαν τιμή από 73 ως 80 % στο αμορτισερόμετρο (30 χρόνια μετά). Στο αυτοκίνητο λειτουργούν ΤΑ ΠΑΝΤΑ (η πτυσσόμενη κεραία λειτουργεί κι αυτή). Σκουριές πουθενά (το είχε βέβαια σε κουκούλα). Από πλευράς κινητήρων Μ102, Μ103, Μ104 και αργότερα ο Μ111 (ίδιος με του 210 αλλά χωρίς κομπρέσσορα), απλά δεν πεθαίνουν. Στους 102, 103 δεν θέλει να κάθεται γιατί παθαίνει το KE-Jetronik και πλέον δεν υπάρχουν μάστορες να το πιάσουν, θέλεις καινούργιο. Αν δουλεύει το αυτοκίνητο, δεν θα πάθει. Στον 111 κάποια στιγμή θα χρειαστείς πλεξούδα και τίποτα άλλο. Τα αυτόματα κιβώτιά τους 722.4, 722.5 δεν ξέρω αν είναι αργά ή αρχαία, αλλά είναι home made by mercedes και αν κρατάς τις αλλαγές λαδιών δεν καταλαβαίνουν γρι. Τα ίδια κιβώτια έβαζε από C class μέχρι S class, δεν έκανε διακρίσεις η εταιρεία. Από ομορφιά ότι αρέσει στον καθένα, προσωπικά έπαψα να κοιτάω τα όμορφα αυτοκίνητα. Η σειρά παραγωγής w201, w124, w126, r107 και το μερσεντές τζιπάκι του ελληνικού στρατού, πρέπει να είχε τα υψηλότερα standards ποιότητας στην ιστορία της αυτοκίνησης. Τέλος πάντων μπορούν να ειπωθούν πολλά ένθεν κακείθεν και ο καθένας να υποστηρίξει την άποψή του, αλλά ο σεβασμός που απολαμβάνει στα φόρα του εξωτερικού το 124 είναι πρωτοφανής. Παραθέτω ένα σχετικά πρόσφατο βίντεο. Επειδή ξέρω ότι πολλοί θα σχολιάσουν τους Αλβανούς ή τους Αφρικανούς που εμφανίζονται και μιλούν θα πω μόνο δείτε τι λέει ο Γερμανός έμπορος αυτοκινήτων στο Βερολίνο στα σημεία 5:47 ως 7:35 και 8:18 ως 8:46 του βίντεο
Youtube Video -
RE: Nέο Peugeot 508
Πάντως στις δίλιτρες ντίζελ εκδόσεις τα βάζει κάτω, πισωκίνητα, τετρακίνητα κ.λ.π.......Βέβαια γούστα είναι αυτά.....
-
RE: Επιλογή οικογενειακού SUV / Sedan
Μια ωραία και μεστή παρουσίαση από τον μαχαραγιά, με την ανάλογη προφορά βεβαίως βεβαίως........
Το Βολβο κερδίζει την XF, αλλά χάνει από την E-Class...... (βέβαια η δεύτερη παρουσίαση δεν είναι τόσο εμπεριστατωμένη)
-
RE: Μεγαλο οικογενειακο
Δεν είναι 15 γενιές πίσω η S class που έβαλες, αλλά καλύτερα να την αποφύγεις. H W220 (αυτήν έβαλες) διαδέχθηκε την W140 η οποία θεωρείται από τους μερσεντάκηδες η καλύτερη S class ever και δυστυχώς δεν συνέχισε την φήμη της προκατόχου της, παρουσιάζοντας πολλά προβλήματα. Σε σχετική ψηφοφορία που υπάρχει στο διαδίκτυο η 220 πάει πιο κάτω και από την παμπάλαια 126. Σαφώς καλύτερη η W221 αλλά όπως είδες και πολύ ακριβότερη. Aν καταλήγεις σε Μερκ επιμένω: άσε την 211 και κοίτα με υπομονή να βρεις μια 212....
Επειδή θα είσαστε 5 το τούνελ μετάδοσης είναι πολύ αρνητικό. Αν ζούσαμε κάπου στην Κεντρική-Δυτική Ευρώπη, το πρόβλημα σου είχε λύση: C6, όμως ζούμε στην Ελλάδα........
-
RE: Μεγαλο οικογενειακο
My two cents.....
Μην κοιτάς την w211. Άσε τι λένε... Διόρθωσε κάποια από τα προβλήματά της στο φεισλιφτ, όχι όμως όλα. Αν σε παίρνει κοίτα την w212. Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο, η ομορφιά είναι υποκειμενικό θέμα.Το S80 το έχει γείτονας και συγγενής. Με μπεζ εσωτερικό και 2,5 σαν αυτό που έβαλες. Ωραίο αυτοκίνητο, ταξιδιάρικο και ήσυχο, αλλά του καίει λίγο λάδι. Νομίζω κάποια στιγμή πρέπει να βγήκε και σε 1,6 Τ (180 άλογα). Για την δουλειά που το θέλεις ταιριάζει.
Σε Α6 δεν έχω μπει ούτε έχω οδηγήσει, επομένως δεν εκφέρω γνώμη. Superb σε 1.4Τ δεν θα έπαιρνα, 1.8Τ ταιριάζει καλύτερα πιστεύω για τον λόγο που το θέλεις.
Οι μπεμβέ είναι λίγο πιο στριμόκωλες από τα παραπάνω και η Ε60 δεν έχει και την καλύτερη υστεροφημία. Τα 39άρια είναι καλύτερα συνολικά, αλλά έχουν γεράσει πολύ. Tην καινούρια δεν την ξέρω.
Θα σου έλεγα για την S Type και την C6, αλλά ξεφεύγεις σε κυβικά. Σε ντίζελ φοράνε τον ίδιο αξιόπιστο κινητήρα αλλά είναι 2.7 V6. Σε βενζίνη πάλι V6 αλλά 3.0 (νομίζω η Τζαγκ έβγαζε και 2.5). Ωραία αυτοκίνητα, ιδιαίτερα και λογικά θα είναι τα πιο άνετα στο ταξίδι, λόγω γονιδίων. Αν ψάξεις έξω μπορείς να βρεις καλές τιμές, υπομονή θέλει και χρόνο (αν έχεις).
Αν κατέβεις segment υπάρχουν πολλές επιλογές αλλά πιστεύω πως το πιο ευρύχωρο είναι το Mondeo και το 508.
-
RE: Fiat Bravο 2007
Παιδιά, σας ευχαριστώ όλους για τον κόπο που κάνατε και ασχοληθήκατε. Ο φίλος μου διάβασε όλα τα ποστ και αποφάσισε να προχωρήσει στην αγορά.
Σας ευχαριστώ και πάλι....... -
RE: Fiat Bravο 2007
Πολύ καλός φίλος με ρώτησε για το παραπάνω αυτοκίνητο. Του είπα ότι δεν ξέρω σχεδόν τίποτα και θα ρωτήσω στο φόρουμ. Μπήκα λίγο στην wikipedia είδα δύο T-jet 14άρηδες (1368 cc) με 120 και 150 άλογα (μάλλον ίδιοι κινητήρες με διαφορετικό τούρμπισμα θα είναι). Αν κατάλαβα καλά η Φίατ το έβγαζε παλιά, το νεκρανάστησε το 2007 και το πέθανε οριστικά το 2014. Δεν θυμάμαι ποτέ να έκανε νούμερα πωλήσεων, αλλά αυτό δεν σημαίνει κατ΄ανάγκη ότι ήταν κακό αυτοκίνητο.
Ο φίλος ψάχνει κάτι αξιόπιστο, που να κρατήσει χρόνια. Έχει ένα 'μάγκωμα' με τα ιταλικά, αλλά δεν τα απορρίπτει αν βρει κάτι καλό. Αυτό που βλέπει φαίνεται σε καλή κατάσταση (ΜΥ 2011) και με πολύ λίγα χιλιόμετρα.Αρχίζουν οι ερωτήσεις.....
Αυτοί οι T-Jet τι λένε από αξιοπιστία; Ειδικά ο 150 μήπως είναι πιο επικίνδυνος από τον 120; Φορέθηκε σε άλλα μοντέλα του γκρούπο; (άρα τον ξέρουν τα ελληνικά μαστόρια;). Σήμερα υφίσταται;
Από ανταλλακτικά, κ.λ.π. φαντάζομαι τα πράγματα θα είναι εύκολα, τα ιταλικά φημίζονται γι αυτό, βλέπω σαν related model και την Lancia Delta, λογικά θα έχουν πολλά κοινά. Ισχύει ο παραπάνω συλλογισμός;
Ξέρουμε ευπάθειες κ.λ.π, τι να προσέξουμε σε πιθανό έλεγχο;
Και τέλος κέσκε σε turbo overboost στα 180 άλογα με το πάτημα ενός κουμπιού; -
RE: CITROËN FORUM
Για να μην μπερδεύεστε στους 4τ και στο petrolheads μπαίνω σαν deep purple. Στο greekcitroen club σαν dap, άλλος είναι ο DAP. Δεν έχω c class, αλλά Ε- class w210, είχα παλιά 405. Δεν έχω φίκο (έχει ο αδερφός μου )
Νονέ ανέβασα φωτο στο greekcitroen club. Eυχαριστώ και παλι. -
RE: CITROËN FORUM
Γιατί ρε συ δεν ρωτάς κατευθείαν στην πηγή; Μετά τα 150 στράβωνε και φαινόταν και με γυμνό μάτι οι ρόδες που 'κάθονταν' ανοιχτά. Στο 405 τον άλλαξα στα 230 χιλ.χιλιόμετρα
Όχι και φανατικός Μερσεντάκιας