Έχω να γράψω χρόνια, αλλά μπήκα απόψε, διάβασα τα τελευταία πόστ και κάτι μέσα μου με παρακίνησε να γράψω. Δεν θέλω να πείσω κανέναν, ο καθείς έχει την γνώμη του, απλά θα παραθέσω την εμπειρία μου. Έχω ακόμα το w210 facelift (πολύ ευχαριστημένος) και πριν από 2 χρόνια πήρα ένα w124 επίσης facelift για να το κρατήσω για τα γεράματα. Δεν μπορώ με τίποτα τις οθόνες και τα μπιχλιμπίδια, δεν συμπαθώ γενικά τα σύγχρονα αυτοκίνητα, επομένως δεν είμαι αντικειμενικός. Το 124 είναι το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ αθάνατο Mercedes. Αν το συντηρείς θα ζήσει για πάντα. Αυτό το "αν το συντηρείς θα ζήσει για πάντα" δεν ισχύει για άλλα αυτοκίνητα της εποχής του και σίγουρα δεν ισχύει για τα σημερινά. Χειρολαβές, χειριστήρια απλά δεν σπάνε, θέλουν δύναμη ακόμα και για να τα γυρίσεις 30 χρόνια μετά. Το ταμπλό είναι σαν να λαξεύτηκε πέτρα. Το αυτοκίνητο καθόταν 1,5 χρόνο. Έβαλα λάδια και αέρα και έκανε 650 χιλιόμετρα με ταχύτητα μέχρι 140-150 χιλ. χωρίς να κάνει κιχ, στις στροφές πήγαινε τρένο (θυμίζω έχει πολλαπλούς). Τα (εργοστασιακά) αμορτισέρ του έδωσαν τιμή από 73 ως 80 % στο αμορτισερόμετρο (30 χρόνια μετά). Στο αυτοκίνητο λειτουργούν ΤΑ ΠΑΝΤΑ (η πτυσσόμενη κεραία λειτουργεί κι αυτή). Σκουριές πουθενά (το είχε βέβαια σε κουκούλα). Από πλευράς κινητήρων Μ102, Μ103, Μ104 και αργότερα ο Μ111 (ίδιος με του 210 αλλά χωρίς κομπρέσσορα), απλά δεν πεθαίνουν. Στους 102, 103 δεν θέλει να κάθεται γιατί παθαίνει το KE-Jetronik και πλέον δεν υπάρχουν μάστορες να το πιάσουν, θέλεις καινούργιο. Αν δουλεύει το αυτοκίνητο, δεν θα πάθει. Στον 111 κάποια στιγμή θα χρειαστείς πλεξούδα και τίποτα άλλο. Τα αυτόματα κιβώτιά τους 722.4, 722.5 δεν ξέρω αν είναι αργά ή αρχαία, αλλά είναι home made by mercedes και αν κρατάς τις αλλαγές λαδιών δεν καταλαβαίνουν γρι. Τα ίδια κιβώτια έβαζε από C class μέχρι S class, δεν έκανε διακρίσεις η εταιρεία. Από ομορφιά ότι αρέσει στον καθένα, προσωπικά έπαψα να κοιτάω τα όμορφα αυτοκίνητα. Η σειρά παραγωγής w201, w124, w126, r107 και το μερσεντές τζιπάκι του ελληνικού στρατού, πρέπει να είχε τα υψηλότερα standards ποιότητας στην ιστορία της αυτοκίνησης. Τέλος πάντων μπορούν να ειπωθούν πολλά ένθεν κακείθεν και ο καθένας να υποστηρίξει την άποψή του, αλλά ο σεβασμός που απολαμβάνει στα φόρα του εξωτερικού το 124 είναι πρωτοφανής. Παραθέτω ένα σχετικά πρόσφατο βίντεο. Επειδή ξέρω ότι πολλοί θα σχολιάσουν τους Αλβανούς ή τους Αφρικανούς που εμφανίζονται και μιλούν θα πω μόνο δείτε τι λέει ο Γερμανός έμπορος αυτοκινήτων στο Βερολίνο στα σημεία 5:47 ως 7:35 και 8:18 ως 8:46 του βίντεο
Youtube Video
Best posts made by deep-purple
-
RE: BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.
-
RE: BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.
@elvet, ευχαριστώ, δεν σκοπεύω βέβαια να γράφω συχνά. Κάπου έπεσε το μάτι μου ότι πήρες καινούργιο τουτού. Καλοτάξιδο, να το χαρείς. Κάποια στιγμή δοκίμασε και κάτι άλλο πέρα από τους φρατέλους.
@dstou, έχω ακούσει πολλές ανάλογες ιστορίες και δεν ήταν καθόλου πρωταπριλιάτικες
@manast, η Α και η Β δεν είναι Μερσεντές όπως τις ξέρω εγώ
@Kostis20, ναι θα το κάνω ιστορικό
@famas, ποιό μοντέλο της Citroen να συγκρίνω με την 124; Έχω μεγάλο σεβασμό για την Citroen της προ Peugeot εποχής (1976), αλλά δεν έχει καμία σχέση με την σημερινή Citroen. Τότε ήταν η εναλλακτική θεώρηση επάνω στην αυτοκίνηση, μια πρωτοποριακή εταιρεία με συνεχή διάθεση να καινοτομεί. Όλα αυτά σήμερα φαίνονται τουλάχιστον "περίεργα" (υδροπνευματική, χειριστήρια σε δορυφόρους, φρένο on-off, κόρνα στο πλάι, τιμόνι diravi) αλλά καθένας που αγαπά την εξέλιξη της αυτοκίνησης θα πρέπει έστω για λίγο να οδηγήσει μιας Citroen της τότε εποχής. Να καταλάβει πως φτάσαμε σε αυτά που οδηγούμε σήμερα και ποιά ήταν η "άλλη" πρόταση.
@cirus, ξέρω τον τίτλο του νήματος, αλλά από την σελίδα 2 μέχρι την σελίδα 4 που έγραψα εγώ, η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από την 124 (ένδειξη της επίδρασης που είχε και έχει αυτό το αυτοκίνητο). Η μικτή κατανάλωσή του είναι 8,4 λίτρα, έξω είναι 6,6 λίτρα (μιλάω για τον Ε200-136 άλογα). Αν του βάλεις υγραέριο (που σε διαβεβαιώ δεν καταλαβαίνει τίποτα ο κινητήρας και οι βαλβίδες του), νομίζω είναι αποδεκτό. Από ασφάλεια θα ήταν αφύσικο να ανταγωνίζεται τα σημερινά. Έχει 2 αερόσακους, ABS και τον πρόδρομο του ESP, το ASD. Για την εποχή του ήταν διαστημόπλοιο, σήμερα είναι απλά ανεκτό. Τέλος είμαι λίγο ιδεαλιστής, δένομαι με τα αυτοκίνητά μου και δεν θα ήθελα να πεθαίνουν στα 15 χρόνια. Tα συντηρώ και τα κρατώ όλα, άσχετα αν δεν τα κυκλοφορώ.