-
@gatoz said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@kostis20 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
Εγω είμαι ελευθερος επαγγελματίας.
ναι, ξερω
λογιστικα πως παει δεν ξερω σε αυτη τη περιπτωση
εχω αλεργια με το 'ελευθερος επαγγελματίας' στις επιχειρησεις που σημαινει μπλοκακι και μειωμενα εργασιακα δικαιωματα. Και αν και σκεφτομαι συχνα να τα παρατησω ολα δεν θα προτιμησω το 'ελευθερος επαγγελματίας' αλλα το 'σε ενα βουνο επανω να μην βλεπω κανενα'Άσε..και εγώ και η γυναίκα μου ελεύθεροι επαγγελματίες.. και από τους έντιμους.. ότι χειρότερο σε αυτήν τη κοινωνία.το πρωί φτύνω τον καθρέπτη, το βράδυ τον μουτζωνω!
-
@kostis20 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@gatoz said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@kostis20 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
Δεν είδα κανέναν να μαλώνει.Αλλά να μη γραψω τι συμβαίνει στη περίπτωση μου που είναι ακριβώς αυτό που συζητάμε?
Εγω δε ξέρω κανέναν με leasing που να πληρώνει φόρο πολυτελούς διαβίωσης πάντως.
Εσυ ξέρετε καποιον που πληρώνει?Πώς το δηλώνει στην εφορία δηλαδή?του το δηλωνει η εταιρεια στη δηλωση του οταν ειναι εργαζομενος - εχω τετοια περιπτωση
υπαρχει αντιμετωπιση για ολα της εφοριας
μονο κατω απο <16000 λτπφ (ή 12 σε κατι παλιοτερα) και φεβ ή ηλεκτρικα δενΜισο λεπτό.Τι σχέση εχει η ΛΤΠΦ και τα PHEV με το φόρο πολυτελούς διαβίωσης?
στις εταιρειες δημιουργειται υποχρεωση οταν τα οχηματα δεν ειναι τουλ καρς (κατω απο καποιες λτπφ ανάλογα με την εποχη) και αν δεν ειναι κατω απο 50 ρυπους, να δηλωνουν τα αυτοκινητα στους εργαζομενους που τα χρησιμοποιουν.
-
@kostis20 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
Εγω είμαι ελευθερος επαγγελματίας.
Μήπως δεν το δηλώνετε στο σχετικό πινακάκι του Ε1 που απο εκεί προκύπτει το τεκμήριο χρήσης , βλέπει πως είναι άνω των 2000κεκ και υπολογίζει τον ΦΠ στο εκκαθαριστικό ;
Απο την άλλη με βάση τον νόμο...και το ποσό των μισθωμάτων ΕΙΧ ακόμη και αν είναι για χρήση επαγγελματική αποτελεί τεκμήριο αγοράς / χρήσης αυτοκινήτων και πρέπει να μπαίνει σε άλλο κωδικό.
Αλλά τότε έχει διπλοεπιβαρυνθεί ο υπόχρεος και με τεκμήριο χρήσης απο το πινακάκι των αυτοκινήτων και με τεκμήριο κτήσης απο τον σχετικό κωδικό.
Η άδεια ρε παιδιά κυκλοφορίας ενός Leasing αυτοκινήτου τι λέει;
Ποιός είναι ο κάτοχος;
Μόνο ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου έρχεται αυτόματα στο πινακάκι με τα αυτοκίνητα στο Ε1.Δεν μου έχει τύχει τέτοια περίπτωση για να ξέρω ακριβώς τι ισχύει.
Σε εταιρείες πάντως που αγοράζουν στο όνομα τους ΙΧ (όχι leasing) τα τεκμήρια χρήσης μοιράζονται στους εταιρους / μετόχους ανάλογα το ποσοστό συμμετοχής στην εταιρεία άσχετα ποιός χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο και πάνε χειροκίνητα και προστίθενται στο Ε1 κάθε μέλους / εταίρου.
-
Ο κάτοχος είναι η εταιρεία leasing.
-
@vagkirk said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@kostis20 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
Εγω είμαι ελευθερος επαγγελματίας.
Μήπως δεν το δηλώνετε στο σχετικό πινακάκι του Ε1 που απο εκεί προκύπτει το τεκμήριο χρήσης , βλέπει πως είναι άνω των 2000κεκ και υπολογίζει τον ΦΠ στο εκκαθαριστικό ;
Απο την άλλη με βάση τον νόμο...και το ποσό των μισθωμάτων ΕΙΧ ακόμη και αν είναι για χρήση επαγγελματική αποτελεί τεκμήριο αγοράς / χρήσης αυτοκινήτων και πρέπει να μπαίνει σε άλλο κωδικό.
Αλλά τότε έχει διπλοεπιβαρυνθεί ο υπόχρεος και με τεκμήριο χρήσης απο το πινακάκι των αυτοκινήτων και με τεκμήριο κτήσης απο τον σχετικό κωδικό.
Η άδεια ρε παιδιά κυκλοφορίας ενός Leasing αυτοκινήτου τι λέει;
Ποιός είναι ο κάτοχος;
Μόνο ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου έρχεται αυτόματα στο πινακάκι με τα αυτοκίνητα στο Ε1.Δεν μου έχει τύχει τέτοια περίπτωση για να ξέρω ακριβώς τι ισχύει.
Σε εταιρείες πάντως που αγοράζουν στο όνομα τους ΙΧ (όχι leasing) τα τεκμήρια χρήσης μοιράζονται στους εταιρους / μετόχους ανάλογα το ποσοστό συμμετοχής στην εταιρεία άσχετα ποιός χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο και πάνε χειροκίνητα και προστίθενται στο Ε1 κάθε μέλους / εταίρου.
συμπληρωνουν και οι εταιρειες τους χρηστες, ερχεται πινακακι με λτπφ καθε χρονο
μετα τα βρισκει νομιζω στο ε1 ο χρηστης αυτοματα
δεν ισχυει αυτο με τα e1 εταιρου κλπ
εχω και τετοια και πανε στον χρηστη -
@dublin said in [Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross]
το πρωί φτύνω τον καθρέπτη, το βράδυ τον μουτζωνω!
-
Πρέπει να αλλάξει ωράριο εργασίας.
-
@gatoz said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@iceman7 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
Από το faq της AVIS:
Ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης αφορά αυτοκίνητα με κυβισμό μεγαλύτερο των 1800 κυβικών και τον επιβαρύνεται εκείνος που δηλώνει το όχημα στον αντίστοιχο πίνακα τεκμηρίων με τα αυτοκίνητα της φορολογικής δήλωσης.
και 300 απαλλαγη λεει - εχω 100
και στην αβις για επισκευες και σερβις λεει, το παω αντιπροσωπειες
και το πας για σερβις κλπ λεει και ερχονται και το παιρνουν-φερνουν αυτοι....
διαπραγματευση....Αλλο αυτα..
εδω μιλάμε για φορολογική υποχρέωση.Αλλά ειναι τόσο ηλίθιο το θέμα με τη δήλωση του αμαξιού στο ε1 από το οποιο και αντλειται η υποχρεώση καταβολης του ΦΠ που πιασε το αυγο και κουρευτο...
Ειδικά ελευθερος επαγγελματίας δεν δηλώνει κανείς το αμάξι στο Ε1.. Ακόμα και λογιστές που σου λένε κανε το, δεν το κάνουν οι ίδιοι.
Από τη στιγμή ομως που η δηλωση στο ε1 είναι για το τεκμηριο και το αμαξι φαίνεται οτι το πληρωνεις μέσω των εξόδων σου, ενώ καλυπτεις τα τεκμήρια βάσει εισδοημάτων, ισως δεν τρέχει και τιποτα...
Αν ομως προκυπτει και ΦΠ, τότε καποιος πρέπει να τον πληρωνει.
Αν δεν τον πληρωνει η εταιρία leasing, ποιος θα τον πληρώσει;
Και αν δεν πληρωθεί δεν ειναι φοροαποφυγή; -
δικηγορος εισαι - συ ξερεις
-
@antoniokon said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@jamesjoyce1 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@iceman7 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
Βασικά και leasing να είναι το φόρο πολυτελείας θα τον πληρώνεις εσυ.
Οποτε μην ασχολείσαι με το διλιτρο.Εκτιμώ ότι σε ένα χρόνο που θα έρθει θα έχει καταργηθεί ο φόρος πολυτελείας
Και το NewsAuto την ίδια εκτίμηση κάνει...
Κάθε χρόνο εδώ και μια δεκαετία...
Χαχαχα! Η εκτίμηση ισχύει μόνο με ΝΔ κυβέρνηση! Είναι μοναδικοί στην προπαγάνδα
-
@atari70 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
Καλημέρα . Και να πεις ότι κερδίζει και το κράτος. Ποιος αγοράζει δίλιτρο ? Το έσοδα έχει το κράτος ? Ας βάλει φόρο στην εργοστασιακή αξια του αυτοκινήτου. Πάνω από 50000 χιλιάδες .
Mάλλον αρκετοί αγοράζουν δίλιτρα (που κυκλοφορούν και με τιμές 30-40.000 μετά φόρων) για να μην καταργούν τον ΦΠ.Και σίγουρα περισσότεροι απ'όσους θα αγόραζαν ένα αμάξι 50.000 προ φόρων (δηλ. 70-80.000 τιμή αγοράς).
Δεν είναι χαζοί οι εκάστοτε κυβερνητικοί,αν έχαναν -ή κέρδιζαν λιγότερα απ'όσα στόχευαν- θα το άλλαζαν.Το σωστό είναι αυτό που λες: φόρος ανάλογα με την εργοστασιακή ή τιμή αγοράς.Αλλά όπως έχουμε ξαναπεί, χρειάζεται συνεχή ενημέρωση,(τουλάχιστον ετήσια ή διετή),γιατί η αξία ενός αυτοκινήτου αλλάζει και ως καινούριο και ως μεταχειρισμένο,ενώ τα κ.εκ. παραμένουν ίδια στο πέρασμα των ετών... Δύσκολα maths για καρεκλοκένταυρους...
-
Αν σκεφτεί κανείς ότι τα 2.0 είναι ένας νορμάλ κυβισμός για όλον τον πλανήτη σχεδόν, είναι λογικό κάποιοι να δέχονται τον Φ.Π ως φυσικό επακόλουθο..
Η καινούργια CC, ο VW 2.0d, τα Mazda, είναι μερικά παραδείγματα δημοφιλών επιλογών που μου έρχονται άμεσα στο μυαλό.. μετά στα μεγαλύτερα/πολυτελέστερα οχήματα ο άλλος δεν σκέφτεται καν αυτά τα ψίχουλα..
-
Βάλε και το Civic.
-
Ο φόρος πολυτελείας στα 2λιτρα δεν καταργείται, όχι γιατί βγάζει πολλά το κράτος, όχι γιατί αγοράζουν πολλοί 2λιτρα αλλά γιατί είναι ένας απλός, σούπερ υποκριτικος φόρος που χτυπάει το κεφάλαιο και τους πλούσιους για να νιώθει ωραία και να χαίρεται ο υποκριτικος κοζμακης.
-
@gtsartsal said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
Ο φόρος πολυτελείας στα 2λιτρα δεν καταργείται, όχι γιατί βγάζει πολλά το κράτος, όχι γιατί αγοράζουν πολλοί 2λιτρα αλλά γιατί είναι ένας απλός, σούπερ υποκριτικος φόρος που χτυπάει το κεφάλαιο και τους πλούσιους για να νιώθει ωραία και να χαίρεται ο υποκριτικος κοζμακης.
Ισχύει κι αυτό,αλλά να είσαι σίγουρος πως αν έβρισκαν έναν πιο απλό τρόπο (δε θέλουν να κουράζουν και το μυαλό τους κάθε χρόνο τα "καμάρια" των υπουργείων),που θα κονομούσαν πολλ/σια ,θα το άλλαζαν.
-
@panormus772 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@gtsartsal said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
Ο φόρος πολυτελείας στα 2λιτρα δεν καταργείται, όχι γιατί βγάζει πολλά το κράτος, όχι γιατί αγοράζουν πολλοί 2λιτρα αλλά γιατί είναι ένας απλός, σούπερ υποκριτικος φόρος που χτυπάει το κεφάλαιο και τους πλούσιους για να νιώθει ωραία και να χαίρεται ο υποκριτικος κοζμακης.
Ισχύει κι αυτό,αλλά να είσαι σίγουρος πως αν έβρισκαν έναν πιο απλό τρόπο (δε θέλουν να κουράζουν και το μυαλό τους κάθε χρόνο τα "καμάρια" των υπουργείων),που θα κονομούσαν πολλ/σια ,θα το άλλαζαν.
Ο φόρος καθιερώθηκε το 2013 την εποχή των μνημονίων και στην κοινή γνώμη έμεινε ότι τα αυτοκίνητα 2.000 κυβικών και πάνω είναι των πλουσίων.
Έτσι έχει μείνει. Όχι με την τιμή ενός αυτοκινήτου.
Πολλοί στη δουλειά γουρλωσαν τα μάτια όταν άκουσαν ότι αγόρασα δίλιτρο.
Όταν έμαθαν πόσο το πήρα, κατάλαβαν ότι κάποιοι από αυτούς είχαν αγοράσει ακριβότερα αυτοκίνητα. -
@gtsartsal said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@panormus772 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@gtsartsal said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
Ο φόρος πολυτελείας στα 2λιτρα δεν καταργείται, όχι γιατί βγάζει πολλά το κράτος, όχι γιατί αγοράζουν πολλοί 2λιτρα αλλά γιατί είναι ένας απλός, σούπερ υποκριτικος φόρος που χτυπάει το κεφάλαιο και τους πλούσιους για να νιώθει ωραία και να χαίρεται ο υποκριτικος κοζμακης.
Ισχύει κι αυτό,αλλά να είσαι σίγουρος πως αν έβρισκαν έναν πιο απλό τρόπο (δε θέλουν να κουράζουν και το μυαλό τους κάθε χρόνο τα "καμάρια" των υπουργείων),που θα κονομούσαν πολλ/σια ,θα το άλλαζαν.
Ο φόρος καθιερώθηκε το 2013 την εποχή των μνημονίων και στην κοινή γνώμη έμεινε ότι τα αυτοκίνητα 2.000 κυβικών και πάνω είναι των πλουσίων.
Έτσι έχει μείνει. Όχι με την τιμή ενός αυτοκινήτου.
Πολλοί στη δουλειά γουρλωσαν τα μάτια όταν άκουσαν ότι αγόρασα δίλιτρο.
Όταν έμαθαν πόσο το πήρα, κατάλαβαν ότι κάποιοι από αυτούς είχαν αγοράσει ακριβότερα αυτοκίνητα.Λεγε κ εσυ 1300.
Θα λενε 2 λιτρο...ουαου μα ποιος εισαι? -
@chrisk6 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@gtsartsal said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@panormus772 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@gtsartsal said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
Ο φόρος πολυτελείας στα 2λιτρα δεν καταργείται, όχι γιατί βγάζει πολλά το κράτος, όχι γιατί αγοράζουν πολλοί 2λιτρα αλλά γιατί είναι ένας απλός, σούπερ υποκριτικος φόρος που χτυπάει το κεφάλαιο και τους πλούσιους για να νιώθει ωραία και να χαίρεται ο υποκριτικος κοζμακης.
Ισχύει κι αυτό,αλλά να είσαι σίγουρος πως αν έβρισκαν έναν πιο απλό τρόπο (δε θέλουν να κουράζουν και το μυαλό τους κάθε χρόνο τα "καμάρια" των υπουργείων),που θα κονομούσαν πολλ/σια ,θα το άλλαζαν.
Ο φόρος καθιερώθηκε το 2013 την εποχή των μνημονίων και στην κοινή γνώμη έμεινε ότι τα αυτοκίνητα 2.000 κυβικών και πάνω είναι των πλουσίων.
Έτσι έχει μείνει. Όχι με την τιμή ενός αυτοκινήτου.
Πολλοί στη δουλειά γουρλωσαν τα μάτια όταν άκουσαν ότι αγόρασα δίλιτρο.
Όταν έμαθαν πόσο το πήρα, κατάλαβαν ότι κάποιοι από αυτούς είχαν αγοράσει ακριβότερα αυτοκίνητα.Λεγε κ εσυ 1300.
Θα λενε 2 λιτρο...ουαου μα ποιος εισαι?Μα το πρόβλημα δεν είναι τι λένε.
Δεν με απασχόλησε ποτέ και ούτε πρόκειται αλλά τι έχει καθιερωθεί. -
@gtsartsal said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@chrisk6 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@gtsartsal said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@panormus772 said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
@gtsartsal said in Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross:
Ο φόρος πολυτελείας στα 2λιτρα δεν καταργείται, όχι γιατί βγάζει πολλά το κράτος, όχι γιατί αγοράζουν πολλοί 2λιτρα αλλά γιατί είναι ένας απλός, σούπερ υποκριτικος φόρος που χτυπάει το κεφάλαιο και τους πλούσιους για να νιώθει ωραία και να χαίρεται ο υποκριτικος κοζμακης.
Ισχύει κι αυτό,αλλά να είσαι σίγουρος πως αν έβρισκαν έναν πιο απλό τρόπο (δε θέλουν να κουράζουν και το μυαλό τους κάθε χρόνο τα "καμάρια" των υπουργείων),που θα κονομούσαν πολλ/σια ,θα το άλλαζαν.
Ο φόρος καθιερώθηκε το 2013 την εποχή των μνημονίων και στην κοινή γνώμη έμεινε ότι τα αυτοκίνητα 2.000 κυβικών και πάνω είναι των πλουσίων.
Έτσι έχει μείνει. Όχι με την τιμή ενός αυτοκινήτου.
Πολλοί στη δουλειά γουρλωσαν τα μάτια όταν άκουσαν ότι αγόρασα δίλιτρο.
Όταν έμαθαν πόσο το πήρα, κατάλαβαν ότι κάποιοι από αυτούς είχαν αγοράσει ακριβότερα αυτοκίνητα.Λεγε κ εσυ 1300.
Θα λενε 2 λιτρο...ουαου μα ποιος εισαι?Μα το πρόβλημα δεν είναι τι λένε.
Δεν με απασχόλησε ποτέ και ούτε πρόκειται αλλά τι έχει καθιερωθεί.Προφανως κ δεν σε ενδιαφερει.
Απλα πως εχει καθιερωθει στο μυαλο του καθενος.
Παει ο αλλος με την Α Class κ σκαει ~40-45Κ αλλα δεν πληρωνει ΦΠ.
Κ ο αλλος με το Mazda με ~30-32 πληρωνει κανονικα.
Κ αλλες περιπτωσεις... -
Δεν μου είπε τίποτε για φόρο πολυτελείας από την εταιρεία Leasing. Θα τους πάρω τηλέφωνο αύριο. Έτσι και αλλιώς ο φόρος που μπαίνει σαν έξτρα εισόδημα από την χρήση του εταιρικού αυτοκινήτου είναι 3 φορές όσο ο φόρος πολυτελείας.
Αν εξαιρέσουμε αυτό από ότι κατάλαβα η πλειοψηφία ψηφίζει COROLLA cross
Leasing vw troc vs Peugeot 2008 vs Toyota corolla cross