-
Και μία εσ κλας του 2000 θα είναι καλύτερη από μία σημερινή Α. Δεν αλλάζει ότι πρόκειται για Μέρκ.
Ξέρεις καλά τι σημαίνει για πρίμιουμ γερμανικό, το ΑΠΟ στον τιμοκατάλογο. Τιμόνι και 4 ρόδες στάνταρ...
-
Ρε παιδιά αυτή την στιγμή στην αγορά για κάποιον που σέβεται τα χρήματα του δεν υπάρχει καμία πιο ολοκληρωμένη επιλογή απο το XCEED στα 28.000€
Μιλάμε για μια επιλογή που σαν ομπρέλα βάζει απο κάτω του ΟΛΑ τα ξεχειλωμένα και υπερυψωμένα supermini που αυτοαποκαλούνται SUV που φτάνουν και μάλιστα ξεπερνάνε τα 28.000 με λιγότερο εξοπλισμό , επιδόσεις , οδηγική συμπεριφορά ποιότητα και φυσικά χώρους.
Δείτε πχ τα αστεία Puma και 2008 που ζητάνε 30κ και 32κ.Επίσης ισοφαρίζει σίγουρα , και κατά την άποψη μου λόγω τιμής/εξοπλισμού στα 28.000€ βάζει κάτω απο την ίδια ομπρέλα και ΟΛΑ τα C hatch της αγοράς αφού είναι εξαιρετικό οδηγικά και με κορυφαία ποιότητα κύλισης.
Focus , golf ,308 με αντίστοιχη ιπποδύναμη και εξοπλισμό σίγουρα είναι πάνω απο 30κ , και το XCEED έχει και το...πλεονέκτημα του crossover που μπορεί να πουληθεί στην σύζυγο ως SUV.Μετά το... 3008 πουρετεκ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ 28.000 είναι μια VFM οικογενειακή επιλογή που σίγουρα θα κάνει κλικ και θα το επέλεγα και εγώ τελικά στα χρήματα αυτά (αλλά στην περίπτωση αυτή θα ζητούσα απο την σύζυγο να συμβάλει οικονομικά έτσι για να έχει την ευθύνη αν κάτι πάει στραβά ως προς την αξιοπιστία )
Αλλά εδώ λέμε ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ως επιλογή στα 28.000€Πάμε τώρα στα sportage / tuscon.
To Sportage το βλέπω στα 31.200€ 1.6T 150ps 6MT 2WD 48V LX DYNAMIC ή
στα 33.500€ 1.6T 180ps 7DCT 2WD 48V LX DYNAMIC
Μετά ξεφεύγει τιμολογιακά.Το Tuscon το βλέπω 1.6T 48V 180hp 2WD Premium στα 31.600€ που είναι φοβερή τιμή απο πλευράς VFM
Μετά κατά την άποψη μου υπάρχει η 1.6T 48V 180hp 2WD Distinctive στα 33.600 που ξεζουμίζει κάθε ευρώ καλύτερα απο όποιαδήποτε άλλη επιλογή στην CSUV κατηγορία στα χρήματα αυτά.Και τα δύο είναι εξαιρετικά οικογενειακά αυτοκίνητα , χώροι , άνεση , ποιότητα , οδήγηση κλπ ,σχεδιαστικά και τα 2 μου αρέσουν , υποκειμένικα σε κάποιον μπορεί να του αρέσει το KIA περισσότερο, η δική μου ψήφος πάει στο tuscon λόγω VFM
QQ/Tiguan , δεν νομίζω , εγώ θα τα απέκλεια λόγω τιμής.
CX30...και εδώ έρχονται τα δύσκολα!
Skyactive-X186 GT στα 31.872€ και SKYACTIVE-X186 HOMURA στα 32.491€ λέει (αν είναι σωστά αυτά που βλέπω) και καθόμαστε και συζητάμε για XCEED και #gallikaxrepia και iκοκοπιτ και Κορεάτες, και -50 εώς 100 lt χώρους αποσκευών και αν θα στριμωχτούν 4-5 πόντους μικρά παιδιά ή έφηβοι στα πίσω καθίσμα κλπ και ΤΑ ΣΚΑΜΠΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ στην τελική;;;;;;;;;ΜΑΜΩ τον Φόρο Πολυτελείας μου μαμώ !!!!!!!!!!!
Και αν αποφασίσεις να δεχτείς τον ΦΠ και για κάποιo αδιανόητο λόγο δεν πάρεις το CX30 , τότε υπάρχει η ...λογική εναλλακτική , η σκαμπίλα που έρχεται να σε προσγειώσει στην πραγματικότητα που λέγεται Corolla Cross Style στα 33.860€ (λιγότερα δεν είχε αυτό;;;; ) , καλύπτει όλα τα κουτάκια για οικογενειακό SUV έχει αστεία κατανάλωση εντός πόλης για να ρεφάρεις τον ΦΠ , το αυτόματο κιβώτιο δώρο , την ηλεκτρική σχεδόν εμπειρία για να είσαι future proof , και κερασάκι στη τούρτα τα 200 αλογάκια για να κατουράς τα #galloxrepia που θα ψάχνουν ιμάντες , blue δοχεία κλπ. προσπαθώντας να ακολουθήσουν.
-
Οποιο σάιτ θέλεις να δεις για να ψωνίσεις κάτι, από ρούχα, σπίτια, ξενοδοχεία, ταβέρνες, μέχρι και πονηρά βάζουν φωτό.
Γιατί ο κόσμος θέλει να του αρέσει αυτό που βλέπει.
Είτε απ΄ έξω, είτε και από μέσα, αν πρόκειται για κάτι κατοικήσιμο...Επίσης πέρα από το μάτι, υπάρχει και το κορμί...
Να χωράει δηλαδή...Τι να το κάνω το ωραίο δωμάτιο με θέα θάλασσα, αν είναι 12 τμ με ένα νιπτήρα, κοινόχρηστο μπάνιο και κρεββάτι διαστάσεων 1,30 Χ 2,00 μ.
Και μάλιστα αν αυτό το δωμάτιο, ενώ το δίνουν 50 ευρώ έχει και 20 ευρώ το βράδυ δημοτικό φόρο.
Και αλλιώς είναι να πας διακοπές σε μέρη που θα δεις κόσμο και αλλιώς σε μέρη που θα είναι μόνο υπερήλικες με ένα καφενείο, που θα χαζεύουν όλοι το έτερο σου ήμισυ...
-
@criuser said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
Γιατί ο κόσμος θέλει να του αρέσει αυτό που βλέπει.
Είτε απ΄ έξω, είτε και από μέσα, αν πρόκειται για κάτι κατοικήσιμο...Επίσης πέρα από το μάτι, υπάρχει και το κορμί...
Να χωράει δηλαδή...Τι να το κάνω το ωραίο δωμάτιο με θέα θάλασσα, αν είναι 12 τμ με ένα νιπτήρα, κοινόχρηστο μπάνιο και κρεββάτι διαστάσεων 1,30 Χ 2,00 μ.
Όλα σχετικά ειναι...υπάρχει κόσμος που βρίσκει την Μπελούτσι άσχημη...περί γούστου κολοκυθόπιτα - beauty is in the eye of the beholder! Επίσης, ορισμένοι χωράμε σε κρεβάτι 1.3χ2, ειδικά στα μέλια!
Όσο για το σπίτι, όπως ξέρεις καλά: location, location, location, καλύτερα γκαρσονιέρα στην Champs Elysees από 200τμ στο ανατολικό Λονδίνο ή γκαρσονιέρα στη Μύκονο από μεζονέτ στην Σαλαμίνα.
Τέλος, καλή η ομορφιά αλλά εαν το ρούχο σκίζεται ή το σπίτι καταρέει ή θέλει μερεμέτια κάθε χρόνο, τι να το κάνεις το να είναι όμορφο!?!?!
Οπότε όλα σχετικά ειναι....
-
Προφανώς είναι όλα σχετικά για αυτό και παραπάνω αναφέρονται διάφορα αμάξια που δεν βλέπονται, άλλα που δεν χωράει κανείς και διάφορα τέτοια...
Αλλωστε και τα μπάζα έχουν πάντα γκόμενο...
-
@criuser said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
Προφανώς είναι όλα σχετικά για αυτό και παραπάνω αναφέρονται διάφορα αμάξια που δεν βλέπονται, άλλα που δεν χωράει κανείς και διάφορα τέτοια...
Αλλωστε και τα μπάζα έχουν πάντα γκόμενο...
βέβαια έχουν αναφερθεί και αυτοκίνητα που είναι πανέμορφα και δεν έχουν θέμα χώρου. Για φυσιολογικές συνθήκες μέχρι 4 άτομα.
-
@vagkirk said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
Ρε παιδιά αυτή την στιγμή στην αγορά για κάποιον που σέβεται τα χρήματα του δεν υπάρχει καμία πιο ολοκληρωμένη επιλογή απο το XCEED στα 28.000€
Μιλάμε για μια επιλογή που σαν ομπρέλα βάζει απο κάτω του ΟΛΑ τα ξεχειλωμένα και υπερυψωμένα supermini που αυτοαποκαλούνται SUV που φτάνουν και μάλιστα ξεπερνάνε τα 28.000 με λιγότερο εξοπλισμό , επιδόσεις , οδηγική συμπεριφορά ποιότητα και φυσικά χώρους.
Δείτε πχ τα αστεία Puma και 2008 που ζητάνε 30κ και 32κ.Επίσης ισοφαρίζει σίγουρα , και κατά την άποψη μου λόγω τιμής/εξοπλισμού στα 28.000€ βάζει κάτω απο την ίδια ομπρέλα και ΟΛΑ τα C hatch της αγοράς αφού είναι εξαιρετικό οδηγικά και με κορυφαία ποιότητα κύλισης.
Focus , golf ,308 με αντίστοιχη ιπποδύναμη και εξοπλισμό σίγουρα είναι πάνω απο 30κ , και το XCEED έχει και το...πλεονέκτημα του crossover που μπορεί να πουληθεί στην σύζυγο ως SUV.Συγνώμη αλλά επειδή το οδήγησα το xceed σε test drive , οκ καλή η τιμή του ως πακέτο , αλλά ούτε εξαιρετικό είναι οδηγικά ούτε κορυφαία ποιότητα κύλισης έχει
Το 2008 αν και το κράτησα λιγότερο απο μήνα γιατί σιχάθηκα το i-cockpit έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και υλικών απο το xceed
To focus που το έχω οδηγήσει και αυτό και το Leon που έχω έχουν πολύ καλύτερη οδηγική αίσθηση απο το xceed
Τέλος με το facelift ούτε καν χώρους δεν έχει το xceedΘεωρώ ότι ζητάει πολλά πλέον για αυτά που προσφέρει και δεν θα χαρακτήριζα τα υπόλοιπα αστεία γιατί το κερδίζουν άνετα σε πολλούς τομείς και πολλούς απο αυτούς τους βλέπεις στην έκθεση χωρίς καν να το οδηγήσεις.
Δεν θέλω να το μειώσω απλά να μην λέμε αστεία όλα τα παραπάνω γιατί υπερτερούν πλην της τιμής αλλά υπάρχει λόγος και για αυτό -
Έξω τΑ μάζντα!
Έξω τΑ δύο Μάζντα cx-30 και cx-5. Ωραία αυτοκίνητα, αν και οριακό το πρώτο σε διαστάσεις, αλλά 2.000 κυβικά. Τα έβαλε κάτω και τον απέτρεψε και ο λογιστής του.
Ανεξάρτητα από αυτά, η αντιπροσωπεία κοστολογεί τα δύο μοντέλα στα ίδια χρήματα, 32.400, παρά το γεγονός ότι το δεύτερο είναι μεγαλύτερο και ισχυρότερο (150 βς 165)! Ούτε Αγγλία, ούτε Γερμανία συμβαίνει αυτό, πρόκειται για εγχώρια πατέντα. Ή πουλάει ακριβά το πρώτο, ή έχει ξεβρακωθεί στο δεύτερο, σε αυτή την περίπτωση όποιος ενδιαφέρεται ας το δει. Όπως και νάχει, ακατανόητο μάρκετινγκ. -
@dstou said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
Έξω τΑ μάζντα!
Έξω τΑ δύο Μάζντα cx-30 και cx-5. Ωραία αυτοκίνητα, αν και οριακό το πρώτο σε διαστάσεις, αλλά 2.000 κυβικά. Τα έβαλε κάτω και τον απέτρεψε και ο λογιστής του.
Ανεξάρτητα από αυτά, η αντιπροσωπεία κοστολογεί τα δύο μοντέλα στα ίδια χρήματα, 32.400, παρά το γεγονός ότι το δεύτερο είναι μεγαλύτερο και ισχυρότερο (150 βς 165)! Ούτε Αγγλία, ούτε Γερμανία συμβαίνει αυτό, πρόκειται για εγχώρια πατέντα. Ή πουλάει ακριβά το πρώτο, ή έχει ξεβρακωθεί στο δεύτερο, σε αυτή την περίπτωση όποιος ενδιαφέρεται ας το δει. Όπως και νάχει, ακατανόητο μάρκετινγκ.τοτε #mono_vitara
τελος -
Εγώ το ξαναλέω:
Αφού έχει βαρύνοντα λόγο η άποψη της γυναίκας, το φέρνει απο δω το φέρνει από κει,στο 3008 θα καταλήξει... -
@panormus772 said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
Εγώ το ξαναλέω:
Αφού έχει βαρύνοντα λόγο η άποψη της γυναίκας, το φέρνει απο δω το φέρνει από κει,στο 3008 θα καταλήξει...Ετοιμο κ περιμενει...
-
@ cruiser
Δεν αναφέρομαι ούτε σε Mercedes, ούτε σε BMW, ούτε καν σε άλλα πχ Ford που βάζουν ακόμα μικρότερο κινητήρα 1.0Τ.
Αναφερομαι στα αυτοκίνητα που είναι στην επικεφαλίδα της ανάρτησης, στο αρχικό ερώτημα που αφορά επιλογή
μεταξύ των αυτοκινήτων που αναφέρονται σε αυτή. Σαν Γερμανό εννοώ το Tiguan (1.5Τ) και σαν Κορεατες τα Τuscon, Xceed (1.6Τ).
Από τα υποψήφια του αρχικού ερωτηματος θεωρώ υποκειμενικά ότι η Ρeugeot αλλά και η Renault υπερβάλουν
σε τιμές προσφέροντας, γύρω στα 30000€ αλλά και άνω αυτών, αυτοκίνητα με σχετικά μικρό κυβισμό έναντι των
υπολοίπων. Με αντίστοιχο μάλιστα εξοπλισμό. -
@tsofras said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
Συγνώμη αλλά επειδή το οδήγησα το xceed σε test drive , οκ καλή η τιμή του ως πακέτο , αλλά ούτε εξαιρετικό είναι οδηγικά ούτε κορυφαία ποιότητα κύλισης έχει
To focus που το έχω οδηγήσει και αυτό και το Leon που έχω έχουν πολύ καλύτερη οδηγική αίσθηση απο το xceedθα συμφωνήσω απόλυτα, επειδή έχω την εμπειρία 500 Km με Ceed station 1.0T, φαντάζομαι παρεμφερές με το Xceed. Αδιάφορο σαν χιλιάρι, δεν σε παρακινούσε σε καμία περίπτωση για γρήγορη οδήγηση ούτε σε εντυπωσίαζε με την κύλιση του. Αντίστοιχα μετά από 500 Km με Focus 1.0T, μπορώ να πω ότι ήταν συνολικά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο.
-
@tsofras
Τo Χceed δεν έχει άσχημη κύλιση αλλά, ναι, το Focus (όπως και τα Leon και Golf δεν τα έχω οδηγήσει αλλά διαβάσει πολύ θετικά σχόλια) μου φάνηκε πιο αυτοκίνητο, πιο ωραία αίσθηση ένιωσα στον δρόμο παρόλο τον ημιακαμπτο πισω. Από τιμόνι, ανάρτηση, στρίψιμο, είναι εξαιρετικό το Focus. Aδικειται από τον κινητήρα σε συνάρτηση και με την τιμή έναντι του ανταγωνισμου.
Το Xceed απλά είναι όπως ειπώθηκε (λογικά) λίγο υπερυψωμένο, ένα "semi soft crossover", με δυνατό κινητήρα και θα ταξιδέψει καλύτερα από τα ψηλά SUV που μας έχουν κατακλίσει.
@ gatoz
Vitara =VFM, ειδικά το Αll grip, που δικαιολογεί το ύψος, ήταν SUV πριν τα "SUV"
Για μένα μαζί με το Duster 4x4 δικαιολογουν την απόσταση από το έδαφος όσο κανένα άλλο χαμηλής σχετικά τιμής, όντας δλσ "προσιτα". Τα υπόλοιπα ψηλά έχω την αίσθηση ότι είναι πολλά στον αριθμό πια. Και μάλλον άσκοπα. -
Γιαυτο το καλυτερο ο ανθρωπος ειναι να τα οδηγισει για αρκετη ωρα μαζι με την γυναικα του και μετα να τα ζυγισουν.
Γιατι οι αποψεις οι δικες μας παντα θα διαφερουν απο οδηγο σε οδηγο.
Πχ ο φιλος λεει πως το xceed δεν ειναι κατι και πως ειναι το 2008 ,απεναντιας αν ρωτησεις εμενα γιατι το ενα το εχω και το αλλο το εχω οδηγισει αρκετες φορες θα πω το αναποδο,οκ focus civic δεν ειναι αλλα το θεωρω καλυτερο απο το 2008..εγω να μην παρεξηγουμαι αλλος μπορει να εχει αλλη αποψη.Εσωτερικα οκ ειναι ποια εκδοση ειναι να παρει αν παρεις την μεσαια δεν λεει και πολλα αλλα αν παρεις την gtline(εγω εχω την προηγουμενη 2022 titanium που ηταν η full extra )μια χαρα πλαστικα μαλακα εχει,μια χαρα συρταρακια που κρυβουν ποτηροθηκες και ντουλαπακια,παντου με glooss black(αυτο το λες και μειον με τον καιρο),συρταρωτο υποβραχιονιο,φωτισμος στα ποδια οδηγου,3 προγραμματα οδηγησης ενω καποια εχουν 2,καποια 5 ολα τα κουμπια εκει που πρεπει να ειναι και αλλα πολλα.
Τονιζω και παλι ο καθενας εχει την αποψη του -
@tsofras @christostsp
Φίλτατοι, το Xceed προσφέρει αυτή τη στιγμή ένα ακαταμάχητο πακέτο, που ρίχνει ξύλο στα γαλλοχρέπια και στο Focus:- Ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων vs ημιάκαμπτο
- Τετρακύλινδρος 1.5 vs Τρικύλινδρος 1.2 ή 1.0
- Αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 18,4cm που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
- Το χαμηλότερο κέντρο βάρους από όλα τα αυτοκίνητα του θέματος.
- Άψογο επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης χάρη και στα hydraulic bump stops, που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
- Ταυτόχρονα με την άνεση υψηλά επίπεδα κρατήματος και οδηγικής απόλαυσης σαν να οδηγείς κανονικό hatchback (οκ τα καθαρά hatch όπως το Leon και focus λογικά είναι πιο σπορ, πρόκειται όμως για hatchback, όχι για crossover)
- Full led φώτα, full συστήματα ασφαλείας.
- 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν service (εργατικά+αναλώσιμα)
- Εσωτερικό με μαλακά πλαστικά ακόμα και στις πόρτες. Το εσωτερικό του 2008 δεν βλέπεται με το μικρό τιμονάκι και τα όργανα σε άκυρη θέση, να μην μιλήσω για την εργονομία του που απλά δεν υπάρχει.
- Ο όμιλος Hyundai-Kia έχει το καλύτερο Infotainment αυτή τη στιγμή στην αγορά σε συνδυασμό απόκρισης - γραφικών.
- Φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό!
- Το πιο όμορφο design (εντάξει είναι και υποκειμενικό)
- Όλα τα παραπάνω σε ένα πακέτο τιμής 27.000 - 30.000 και όχι 35.000 με 40.000 ευρώ που ζητάνε οι ανταγωνιστές του.
-
@the_dynamite
να σε διορθωσω
τα #chrepia δινουν αποσταση απο το εδαφος κατι 21 - 23 εκατοστα
στα χαρτια
στο δικο μου 3008 στο service manual λεει 15.5
αχαχαχαχα
#apateones -
Μήπως έχει μειωμένη απόσταση το φευ έναντι των κοινών 3008;
-
@dstou said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
Μήπως έχει μειωμένη απόσταση το φευ έναντι των κοινών 3008;
21 το δινουνε
οπως ολα
.... αλλα το ειχα και εγω απορια
οταν εβαλα λοιπον το εμφιαλωμενο νερακι κατω απο το εατ8 ντηζελ, γκες γουατ.
δεν περναει
χαχαχαχα
καπου 16-17 το κοβω στο πετρελαιο - αυτοι μετρανε μονο τα ψηλοτερα σημεια φαινεται -
@the_dynamite
Δεν διαφωνώ ότι το Xceed είναι VFM από όλα όσα αναφέρονται στην αρχική ερώτηση. Προσωπική άποψη βέβαια και το αναφέρω πιο πάνω σε σχολιο μου.
Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai