-
Το Ioniq και αν δε βλέπεται, σα τούβλο με ρόδες είναι. Εντελώς χοντροκομμένο, και φυσικά στο εσωτερικό ακόμα χειρότερο.
-
@panick-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@jamesd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Το ακριβό όσο πάει μετριάζεται. Όταν θέλεις τουλάχιστον 30Κ (τα 35Κ για πλάκα) για ένα θερμικό τότε τα 36Κ για το Tesla δεν είναι πολλά αν συνυπολογίσεις την εξοικονόμηση καυσίμου. Γιατί δεν παίρνει ο κόσμος κατα τη γνώμη μου:
- Δεν έχει πάρκινγκ (μεγάλος πληθυσμός/απώλεια αγοράς)
- Δεν έχει το προφίλ οδήγησης περισσότερα χλμ Αθηνα και λίγα ταξίδια ή το έχει αλλά φοβάται μήπως αλλάξει (όλοι θέλουν ευελιξία)
- Φόβος για υψηλή απαξίωση (και καλά κάνει)
- Φόβος για την απόδοση της μπαταρίας στο μέλλον (ύπουλο μειονέκτημα ειδικά αν συνδυαστεί με το 2)
- Φόβος μην χρειαστεί να αλλάξει μπαταρία (αυτό δεν παλεύεται οικονομικά)
Καλα τα λες αλλα μια διοορθωση. Δεν ειναι 36Κ αλλα 44Κ γιατι η επιδοτηση πρωτα θα πληρωθει/ χρηματοδοτηθει και μετα απο καμποσους μηνες θα την εισπραξεις.
Αρα η εκταμιευση ειναι 40-50% μεγαλυτερη με ο,τι σημανει αυτο.
Γιατί να εκταμιεύσεις; Δάνειο πολλών δόσεων και πρόωρη τμηματική εξόφληση κατα το ποσό της επιδότησης μετά από ένα έτος, όταν θα έρθει για να μειώσεις τις δόσεις.
-
-
Αυτό είναι το καλύτερο feature των Tesla. Όνειρο ζωής να πιάσω κάποιον κομπλεξικό την ώρα που βανδαλίζει αυτοκίνητο...
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αυτό είναι το καλύτερο feature των Tesla. Όνειρο ζωής να πιάσω κάποιον κομπλεξικό την ώρα που βανδαλίζει αυτοκίνητο...
Πριν απο περιπου 8-10 χρονια έγραφε ένα μέλος ονόματι Kacey , αυτος θυμάμαι είχε τις κατάλληλες μεθοδους για κάτι τέτοιους
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@cirus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
αλλα ρε φίλε αξιζει να το δεις από κοντά . Παρα πολυ εντυπωσιακό το συγκεκριμένο. Οτι ομορφότερο υπάρχει σε ηλεκτρικο είναι.
Όμορφο μπροστά αλλά από την μέση και πίσω (και ειδικά πίσω) ΔΕΝ βλέπεται, εμετός! Πιο όμορφο και συμμετρικό το Ιόνικ.
Οχι υπεροχο και πίσω , μαρέσει πάρα πολύ
-
Eπειδή έχω μέρες να δω κάτι σχετικό.
Ξέρει κανείς τι παίχτηκε στην αγορά της Νορβηγίας αυτή τη βδομάδα;
Mε ενδιαφέρει ιδιαίτερα, το κομμάτι μπαταριοκίνηση και για ακουστικά βαρηκοίας. Ειδικά στη Νορβηγία για τα ακουστικά.
Επίσης αν ξέρει κανείς πως πάει η αγορά μπαταριοκίνητων στην Ονδούρα. Δεν μιλάνε συχνά για αυτό. Τι μας κρύβουν; Τι παίζεται στην Ονδούρα; -
Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, αλλά διαβάζω ότι πολλές χώρες ετοιμάζονται να μπλοκάρουν την απόφαση των Βρυξελλών για το 2035.
Μεταξύ των χωρών αυτών είναι και οι Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία.
-
Μακάρι αν και δεν το βλέπω, τουλάχιστον αν έπαιρναν μια παράταση για πχ. 2038 θα ήταν ένα κέρδος.
-
Άμα είναι να μην τηρήσουν τα συμφωνημένα οι μεγάλοι...
-
Κράτα μικρό καλάθι. Οι γερμανοί πχ λένε να συνεχίσουν νέα θερμικά μόνο με εναλλακτικά καύσιμα.
Θυμάμαι την Porsche να ασχολείται με τέτοια, δεν ξέρω που βρίσκεται γενικά. -
Με την πίεση που έχουν φάει από την ΕΕ δε βλέπω πως θα προχωρήσει καν αυτό περα από μικρή κλίμακα, για αγώνες κτλ. Εξάλλου έχουν εξαναγκαστεί οι περισσότεροι κατασκευαστές ήδη να κάνουν επενδύσεις δις στα τάμπλετ και να ανακοινώσουν ήδη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, δε βλέπω πως θα γλυτώσουμε. Γεγονός είναι όμως οτι με τις τιμές των αυτοκινήτων εκεί που πάνε, αν έρθουν φτηνά κινέζικα θα σαρώσουν και θα δούμε πολλά λουκέτα σε ευρωπαίους κατασκευαστές. Εχουν φτάσει τα Fabia πάνω από 20χιλιάρικα για αυτόματο χιλιάρι με καλό εξοπλισμό, μιλάμε για τρέλα.
-
Την να την κάνουν την παράταση ;
Ουτε ενα καινούργιο θερμικό μοτερ δεν πρόκειται να κατασκευαστεί , θα κάνουν τίποτα πασαλείμματα στα παλιά βενζίνης , μουφα-υβριδικά φυσικά αφου κανονικά υβριδικά δεν μπορούν
τα ντίζελ ξ ε χ ά σ τ ε τα ουτε το 2025 δεν θα δουν...Χωρίς πολιτική παρέμβαση χωρίς απαγορεύσεις πρέπει οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να εγκαταλείψουν τους θερμικούς το ταχύτερο δυνατόν η μόνη ελπίδα να μην χρεοκοπήσουν και εξαφανιστούν.
Ιδίως οταν στην ημέρα των επενδυτών της Tesla παρουσιάστηκε το παρακάτω
και εχει τεθεί στόχος 20.000.000 το χρόνο το 2030 !
Αύριο πρωί πρωί πρέπει να σταματήσουν την παραγωγή των θερμικών! -
Με τη διαφορά οτι κάποιοι από εμάς γουστάρουμε αυτοκίνητα και όχι τάμπλετ με ρόδες και μάλιστα πανάσχημα όπως αυτά που πασάρει η Τεσ-λολ. Επίσης επειδή ο Musk είναι από τους μεγαλύτερους ψεύτες, ας τα δούμε πρώτα πριν το δέσουμε κόμπο. Έχει πει ψέματα για διάφορα όπως robo-taxis, αυτόνομη οδήγηση, timeline για το Cybertruck κτλ. Προσωπικά αν μου έλεγε οτι έξω βρέχει, θα έβγαινα με κοντομάνικο και σαγιονάρα αλλά that's just me.
Επίσης μια χαρά είναι τα υπάρχοντα θερμικά μοτέρ αρκεί να συνεχίσουν να κατασκευάζονται για χρόνια, είναι τα καθαρότερα και αποδοτικότερα της ιστορίας οπότε με λιγότερες ενοχές για όποιον έχει τέτοια...συμπλέγματα.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Επίσης μια χαρά είναι τα υπάρχοντα θερμικά μοτέρ αρκεί να συνεχίσουν να κατασκευάζονται για χρόνια, είναι τα καθαρότερα και αποδοτικότερα της ιστορίας οπότε με λιγότερες ενοχές για όποιον έχει τέτοια...συμπλέγματα.
Καθαρότερα και αποδοτικότερα από τα ηλεκτρικά;
Μάλιστα. Το διαβάσαμε κι αυτό...Αν τώρα αναφέρεσαι στο ότι είναι καθαρότερα και αποδοτικότερα από τα παλιότερα θερμικά, θα σου πω ότι αυτό απλώς ΔΕΝ είναι επιχείρημα! Κάθε τεχνολογικό προϊόν όσο εξελίσσεται γίνεται αποδοτικότερο. Η σύγκριση γίνεται με τις εναλλακτικές της δεδομένης στιγμής και όχι με το παρελθόν.
-
Σε μία χώρα που είναι 6η στον κόσμο σε GDP (Purchasing Power Parity) per Capita με 78.000 και κάτι ψιλά, με ένα τεράστιο μέρος αυτών να προέρχεται από πωλήσεις ορυκτών καυσίμων και αερίων, και η ίδια παρήγαγε ρεύμα (με στοιχεία του 2021) 91.5% hydropower (η καλύτερη μορφή ΑΠΕ γιατί δουλεύει πάντα κατά 100%, ο ήλιος δύει, ο ουρανός συννεφιαζει, ο αερας πέφτει..), 7.5% wind και 1% thermal, μόλις έκοψαν κάποια ελάχιστα προνόμια (είχαμε ποσταρει τις αλλαγές που έγιναν και ποιους αφορούσαν, και περιμέναμε να δούμε τι αλλαγές θα έφερναν στις πωλήσεις), ιδού:
https://insideevs.com/news/651052/norway-plugin-car-sales-january2023/
Είναι ο χειρότερος μήνας πωλήσεων από το 1962(!!!)), ναι, 61 χρόνια πριν..95% κάτω από τις πωλήσεις του Δεκεμβρίου, και τα θερμικά έκαναν ρεκόρ 2ετιας.. diesel 7.6% χωρίς πρακτικά να υπάρχουν μοντέλα..
Τα PHEV κατέρρευσαν πλήρως επίσης..
The gasoline, diesel, and non-rechargeable hybrids accounted for 23.7 percent in January - the highest value in more than two years (1.9% gasoline, 7.6% diesel, 14.2% hybrids).
Να σημειωθεί ότι ο μικρός φόρος μπήκε στα ηλεκτρικά με τιμή ΠΑΝΩ από 48.284€!! Δηλαδή όλα τα υπόλοιπα συνεχίζουν και έχουν τα προνόμια που είχαν.
Να θυμίσουμε επίσης ότι πολλοί δεν έχουν όλα τα μοντέλα τους Νορβηγία, γιατί θεωρείται το προπύργιο των ηλεκτρικών για τους λόγους που αναφέρθηκαν στην πρώτη παράγραφο..
https://www.electrive.com/2023/01/02/hyundai-to-sell-only-electric-vehicles-in-norway-from-2023/
και η VW το 2024..
Το μόνο Stellantis που είναι στην 20αδα για τον Ιανουάριο είναι το 2008, τουλάχιστον μερικοί Νορβηγοί έχουν γούστο!
Προφανώς και το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω στην Νορβηγία, άλλωστε η απαγόρευση εκεί είναι το 25, αλλά αν η αγορά εκεί έχει τέτοιους λοξυγκες, έστω για έναν μήνα, φανταστείτε τι θα γίνει στον υπόλοιπο πλανήτη!
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Επίσης μια χαρά είναι τα υπάρχοντα θερμικά μοτέρ αρκεί να συνεχίσουν να κατασκευάζονται για χρόνια, είναι τα καθαρότερα και αποδοτικότερα της ιστορίας οπότε με λιγότερες ενοχές για όποιον έχει τέτοια...συμπλέγματα.
Καθαρότερα και αποδοτικότερα από τα ηλεκτρικά;
Μάλιστα. Το διαβάσαμε κι αυτό...Αν τώρα αναφέρεσαι στο ότι είναι καθαρότερα και αποδοτικότερα από τα παλιότερα θερμικά, θα σου πω ότι αυτό απλώς ΔΕΝ είναι επιχείρημα! Κάθε τεχνολογικό προϊόν όσο εξελίσσεται γίνεται αποδοτικότερο. Η σύγκριση γίνεται με τις εναλλακτικές της δεδομένης στιγμής και όχι με το παρελθόν.
Προφανώς από τα παλαιότερα θερμικά. Προφανώς και είναι επιχείρημα ακριβώς επειδή δείχνει την εξέλιξη που υπάρχει. Από εκεί και πέρα μπορείς να αγοράσεις ό,τι θες προφανώς είτε θερμικό είτε ηλεκτρικό και θα συνεχίσω να κάνω το ίδιο για όσο επιτρέπεται. Αλλά ξαφνικά να γίνουμε όλοι Τεσλολάγνοι δεν παίζει σαν σενάριο, ευτυχώς υπάρχουν και άλλες εταιρείες και προσφέρουν και λύσεις για κάθε γούστο, από φουλ βενζίνη ως φουλ ηλεκτρικά. Ακόμα και σε ηλεκτρικά υπάρχουν αυτοκίνητα με γούστο από Avenger μέχρι Taycan και όχι τα υπόθετα του Elon.
-
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σε μία χώρα που είναι 6η στον κόσμο σε GDP (Purchasing Power Parity) per Capita με 78.000 και κάτι ψιλά, με ένα τεράστιο μέρος αυτών να προέρχεται από πωλήσεις ορυκτών καυσίμων και αερίων, και η ίδια παρήγαγε ρεύμα (με στοιχεία του 2021) 91.5% hydropower (η καλύτερη μορφή ΑΠΕ γιατί δουλεύει πάντα κατά 100%, ο ήλιος δύει, ο ουρανός συννεφιαζει, ο αερας πέφτει..), 7.5% wind και 1% thermal, μόλις έκοψαν κάποια ελάχιστα προνόμια (είχαμε ποσταρει τις αλλαγές που έγιναν και ποιους αφορούσαν, και περιμέναμε να δούμε τι αλλαγές θα έφερναν στις πωλήσεις), ιδού:
https://insideevs.com/news/651052/norway-plugin-car-sales-january2023/
Είναι ο χειρότερος μήνας πωλήσεων από το 1962(!!!)), ναι, 61 χρόνια πριν..95% κάτω από τις πωλήσεις του Δεκεμβρίου, και τα θερμικά έκαναν ρεκόρ 2ετιας.. diesel 7.6% χωρίς πρακτικά να υπάρχουν μοντέλα..
Τα PHEV κατέρρευσαν πλήρως επίσης..
The gasoline, diesel, and non-rechargeable hybrids accounted for 23.7 percent in January - the highest value in more than two years (1.9% gasoline, 7.6% diesel, 14.2% hybrids).
Να σημειωθεί ότι ο μικρός φόρος μπήκε στα ηλεκτρικά με τιμή ΠΑΝΩ από 48.284€!! Δηλαδή όλα τα υπόλοιπα συνεχίζουν και έχουν τα προνόμια που είχαν.
Να θυμίσουμε επίσης ότι πολλοί δεν έχουν όλα τα μοντέλα τους Νορβηγία, γιατί θεωρείται το προπύργιο των ηλεκτρικών για τους λόγους που αναφέρθηκαν στην πρώτη παράγραφο..
https://www.electrive.com/2023/01/02/hyundai-to-sell-only-electric-vehicles-in-norway-from-2023/
και η VW το 2024..
Το μόνο Stellantis που είναι στην 20αδα για τον Ιανουάριο είναι το 2008, τουλάχιστον μερικοί Νορβηγοί έχουν γούστο!
Προφανώς και το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω στην Νορβηγία, άλλωστε η απαγόρευση εκεί είναι το 25, αλλά αν η αγορά εκεί έχει τέτοιους λοξυγκες, έστω για έναν μήνα, φανταστείτε τι θα γίνει στον υπόλοιπο πλανήτη!
Διαβάζεις αυτά που ποσταρεις;
The Norwegian Road Federation (OFV) explains that several things caused such a result. The first was war and pandemic (supply constraints), which caused lower sales in early 2022 and higher sales in late 2022 (specifically in November and December).
The next thing is VAT for new electric cars with a price above 500,000 NOK ($48,248) starting from January 1, as well as a new weight tax for all passenger cars. In other words, customers rushed to buy cars in late 2022, but in early 2023 there were not too many customers. OFV says that it's too early to say whether the sales drop will extend beyond the Spring
-
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σε μία χώρα που είναι 6η στον κόσμο σε GDP (Purchasing Power Parity) per Capita με 78.000 και κάτι ψιλά, με ένα τεράστιο μέρος αυτών να προέρχεται από πωλήσεις ορυκτών καυσίμων και αερίων, και η ίδια παρήγαγε ρεύμα (με στοιχεία του 2021) 91.5% hydropower (η καλύτερη μορφή ΑΠΕ γιατί δουλεύει πάντα κατά 100%, ο ήλιος δύει, ο ουρανός συννεφιαζει, ο αερας πέφτει..), 7.5% wind και 1% thermal, μόλις έκοψαν κάποια ελάχιστα προνόμια (είχαμε ποσταρει τις αλλαγές που έγιναν και ποιους αφορούσαν, και περιμέναμε να δούμε τι αλλαγές θα έφερναν στις πωλήσεις), ιδού:
https://insideevs.com/news/651052/norway-plugin-car-sales-january2023/
Είναι ο χειρότερος μήνας πωλήσεων από το 1962(!!!)), ναι, 61 χρόνια πριν..95% κάτω από τις πωλήσεις του Δεκεμβρίου, και τα θερμικά έκαναν ρεκόρ 2ετιας.. diesel 7.6% χωρίς πρακτικά να υπάρχουν μοντέλα..
Τα PHEV κατέρρευσαν πλήρως επίσης..
The gasoline, diesel, and non-rechargeable hybrids accounted for 23.7 percent in January - the highest value in more than two years (1.9% gasoline, 7.6% diesel, 14.2% hybrids).
Να σημειωθεί ότι ο μικρός φόρος μπήκε στα ηλεκτρικά με τιμή ΠΑΝΩ από 48.284€!! Δηλαδή όλα τα υπόλοιπα συνεχίζουν και έχουν τα προνόμια που είχαν.
Να θυμίσουμε επίσης ότι πολλοί δεν έχουν όλα τα μοντέλα τους Νορβηγία, γιατί θεωρείται το προπύργιο των ηλεκτρικών για τους λόγους που αναφέρθηκαν στην πρώτη παράγραφο..
https://www.electrive.com/2023/01/02/hyundai-to-sell-only-electric-vehicles-in-norway-from-2023/
και η VW το 2024..
Το μόνο Stellantis που είναι στην 20αδα για τον Ιανουάριο είναι το 2008, τουλάχιστον μερικοί Νορβηγοί έχουν γούστο!
Προφανώς και το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω στην Νορβηγία, άλλωστε η απαγόρευση εκεί είναι το 25, αλλά αν η αγορά εκεί έχει τέτοιους λοξυγκες, έστω για έναν μήνα, φανταστείτε τι θα γίνει στον υπόλοιπο πλανήτη!
Εχω προειδοποιήσει τους πάντες, να ομιλούν με σεβασμό για τα εμπορικά τεκταινόμενα της Νορβηγίας. Να είστε όλοι προσεκτικοί σε αυτό!
Βέβαια, εχτές που κοίταζα κάτι στο χάρτη, με έκπληξη συνειδητοποίησα, ότι το Κάιρο, είναι πιο κοντά από ότι το Οσλο. Μέχρι τώρα νόμιζα ότι η Νορβηγία είναι στα βόρεια σύνορά μας και γι ´αυτό έχουμε τόσα κοινά.
Μήπως έχουμε καμμιά πληροφορία για την μπαταριοκίνηση στην Αίγυπτο? -
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αύριο πρωί πρωί πρέπει να σταματήσουν την παραγωγή των θερμικών!
Το έσκισες το ΠΣΚ.
Μα Παρασκευιάτικα ρε άνθρωπε να σταματήσει η παραγωγή;
Άστο από Δευτέρα που είναι και του Οσίου Ησυχίου του θαυματουργού.
Να πέσει νεκρική σιγή...θαυματουργή.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση