-
@mastoras78 said in Peugeot 408 (2022):
@dublin said in Peugeot 408 (2022):
@fanis75 said in Peugeot 408 (2022):
@harisma23 said in Peugeot 408 (2022):
Το άρθρο είναι σίγουρα συντάκτη των 4Τ και όχι πληρωμένη διαφημιστική καταχώρηση;
Γνωστή η αγάπη για την πεζώ χρόνια και τώρα με τον Σ. ακόμα περισσότερο.
Εσύ είσαι moderator στο φόρουμ των 4ων τροχών και λες ότι τα παίρνουν από τον Συγγελίδη για να σπρώχνει Peugeot;! Νομίζω έχουμε χάσει το μέτρο τελείως εδώ μέσα!
Εκτός αν με "αγάπη" εννοείς κάτι ερωτικό..
Απλά είναι ένα πολύ καλά αυτοκίνητα στις κατηγορίες τους, σας το είχα γράψει, μπείτε και οδηγηστε και μετά μιλήστε, έχουν πετύχει πολλά την τελευταία, 8ετια σαν μάρκα..
Ρε Δούβλη ο Fanis για αγάπη μίλησε, το ότι τα παίρνουν το λές εσύ.
Επίσης όπου βλέπεις ταμπελάκι admin/moderatores κλπ κλπ δεν σημαίνει ότι είναι υπάλληλοι του περιοδικού (άρα ούτε αυτοί τα παίρνουνε) αλλά απλοί users με προνόμια και άτυπες "υποχρεώσεις". Στο πλάισιο του εθελοντισμού δλδ (οκ και όχι μόνο)..
Ε μη πείς τώρα ότι είναι "βύσματα" και άλλες τέτοιες κακοήθειες.. Άλλωστε οι έχοντες σοβαρές "άκρες" μετακινούν Κιτ cars σε αγώνες ή είναι εφ' όρου ζωής διορισμένοι σε τηλεοπτικές εκπομπές αυτοκινήτου...
Φυσικά και δεν τα "παίρνει" κανένας, απλά όλο εφευρισκουμε αντεπιχειρήματα για να μην πούμε μία "συμπαθητική" κουβέντα για την μάρκα και τον όμιλο! Λες και μας κλέβουν το φαι των παιδιών μας! Έχω μείνει άφωνος με την εμπάθεια ορισμένων, σκεφτείτε τι θα γινόταν αν όλοι έμπαιναν σε όλα τα νήματα και "κατηγορούσαν" συγκεκριμένα μοντέλα και μάρκες.. εδώ γίνεται! Μπαίνουν άνθρωποι επί τούτω, να κράξουν! Και καλή η κριτική φυσικά, αλλά όχι να φτάνει στην εμπάθεια.
Έχει περάσει στα όρια των μύθων και των θρύλων! Για ποιον τώρα..για την Citroen και την Peugeot.. δηλαδή σιγά τον Dark Vadder!
Δεν είναι κακό από την βιομηχανία να αλλάζουν θέσεις σε εταιρείες, λογικό να βρίσκουν άτομα από άλλους παρεμφερείς κλάδους..π.χ το παράδειγμα του Φάνη είναι καλό που αναφέρει. Την φθηνότατη κριτική επικρίνω. Άλλωστε και εμείς, εγώ σίγουρα, αναφέρουμε ότι πλέον έχουμε φτάσει σε μια εποχή που τα προϊόντα είναι πολύ καλά, πραγματικά οι διαφορές είναι μικρές και δύσκολα μπορείς να "προσάψεις" κάτι σε έναν αγοραστή, οπότε και ο ειδικός τύπος είναι σε δύσκολη θέση να πει κάτι αρνητικό, αλλά μπορεί να μιλήσει για τα θετικά που βιώνει σε ένα αυτοκίνητο γιατί με το που μπαίνεις και κάνεις τα πρώτα χιλιόμετρα, συνήθως ξέρεις..
Αυτά από μένα, και καλό 3ημερο.
Πάντα διαθέσιμος για διευκρινήσεις, πολύ κουράστηκα σε αυτό το νήμα αυτές τις μέρες, ούτε καν το αυτοκίνητο δεν έχω!
-
Πολύ σημασία δίνεις στα γραφόμενα ένος φόρουμ που ο καθένας μπορεί να λέει και να δηλώνει ότι θέλει. Άλλοι κάνουν χαβαλέ, άλλοι σταυροφορίες, άλλοι βγάζουν εδώ τα σώψυχα τους γιατί είναι ασφαλέστερο από το να το κάνουν στον "πραγματικό" κόσμο, άλλοι το βλέπουν οπαδικά κτλ κτλ κτλ
Γιατί να πεί κανείς κάτι συμπαθητικό για την μάρκα και τον όμιλο? Χεστήκαμε για τις πωλήσεις, άμα μείνει ευχαριστημένος κάποιος από το αμάξι του ας μπεί να γράψει, σιγά.
Το πιο αγαπημένο αυτοκίνητο που είχα στην κατοχή μου peugeot ήταν. Τέλειο δεν ήταν, ήταν όμως αμάξι με ουσία. Αντιθέτως τα σημερινά είναι λές και τα κατασκευάζει μαρκετινίστας με την μίνιμουμ συνδρομή μηχανικών. Φανφάρες, αρώματα, σχεδίαση και κάτω από την προβιά εκπτώσεις παντού. Οκ δεκτό έχει το κοινό του, ξέρεις όμως που μας την έδωσε για τα καλά? Το ότι έγινε ίδια και χειρότερη από την φάου βε. Δηλαδή μάντρωσε ένα σκασμό εταιρίες και πήξαμε στο καρτέλ με τα ίδια αμάξια με άλλο σήμα και κοινά μηχανικά μέρη.
Τους έχω βαρεθεί όλους γενικά αλλά ρε πούστη όχι άλλο μπεντζίνα/μαζούτ με 100-130 άλογα σε Β,C, B και C ψηλό, ημιάκαμπτος. Μιλάμε αυτό το πανδημικό σετάπ πρέπει να παίζει σε 100αδες αμάξια της Στελλάντις και εντάξει να το βρείς με κανα 20άρικο σε κανά opel να πώ εντάξει, αλλά εδώ τα πουλάνε 40άρες και πάνω σε κάτι crossover/σούβια/σκατά. Και σου δίνουν και κομβίο να ανάβει Grip Control λέει, να λές στα καφενεία ότι είναι παντός δρόμου και να γελάνε τα τρακτέρ που περιμένουν απ' όξω να σε τραβήξουνε.
Καλά κούλουμα
-
Ποτέ δεν είπα ότι πρέπει να πούμε κάτι συμπαθητικό! Οι επιθέσεις κούρασαν..και όπου υπάρχει δράση, υπάρχει και αντίδραση..
Και κάτω από την προβιά ξέρουμε όλοι ποιοί κάνουν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις..δεν πάω στα αντίστοιχα νήματα να τους πρήζω γιατί λείπει ηχομόνωση ή κάνουν τσιπιες στα λαμπάκια.. αυτή είναι η μεγάλη διαφορά..
Να σε ανησυχεί περισσότερο η Toyoto-ποιηση, δηλαδή αυτό που έβλεπα για μήνες και δεν μίλαγα, αλλά κάπου έλεος.., ΟΛΑ Toyota, οκ, είχαμε και εμείς, ξέρουμε, αλλά υπάρχουν και άλλες επιλογές.. εσείς με Suzuki θα έπρεπε να τα ξέρετε αυτά αφού μοιράζεστε τη γκάμα (και η PSA έδινε C1 και Berlingo Toyota βέβαια, και τώρα Berlingo).
Να πάει μακριά ο αετός σας! Και καλά χιλιόμετρα σε όλους γιατί είναι μέρες ταξιδίων.
Υ.Γ να προσθέσω εδώ και μία συγνώμη στον Φάνη αν τον αναστάτωσα.
-
-
Οπώς τα λέει ο @mastoras78 είναι τα πράγματα.
Όλη η ουσία.Προσωπικά εγώ απο Peugeot αυτή την στιγμή μόνο το πανέμορφο και ουσιαστικό 508 που είδα σε άλλο ποστ και μου έτρεξαν τα σάλια.
Και φυσικά το 3008 λόγω της επαναστατικής σχεδίασης που άλλαξε την ροή της ιστορίας για την μάρκα και το Group.
Αλλά να την ανακυρήξουμε με το ζόρι premium δεν μου κολλάει και προσωπικά δεν θα το ήθελα ποτέ απο αγάπη προς την συγκεκριμένη μάρκα.
-
@vagkirk said in Peugeot 408 (2022):
Οπώς τα λέει ο @mastoras78 είναι τα πράγματα.
Όλη η ουσία.Προσωπικά εγώ απο Peugeot αυτή την στιγμή μόνο το πανέμορφο και ουσιαστικό 508 που είδα σε άλλο ποστ και μου έτρεξαν τα σάλια.
Και φυσικά το 3008 λόγω της επαναστατικής σχεδίασης που άλλαξε την ροή της ιστορίας για την μάρκα και το Group.
Αλλά να την ανακυρήξουμε με το ζόρι premium δεν μου κολλάει και προσωπικά δεν θα το ήθελα ποτέ απο αγάπη προς την συγκεκριμένη μάρκα.
Ναι αλλά οι πωλήσεις δεν συμφωνούν με εσάς.
Εντωμεταξυ όποιος ξέρει πραγματικά από psa τον όρο ημιpremium το πρώτο πλασαρε στο 308 mk1. Στην παρουσίαση του στον ειδικό τύπο εκείνη την εποχή έγινε για πρώτη φορά η αναφορά πως το εσωτερικό του 308 θα ανταγωνίζεται αυτά των audi σε απτή ποιότητα και υλικά.
-
Ο προφυλακτήρας πίσω "όλα τα λεφτά".
Θα μπορούσε να ήταν και λίγο μεγαλύτερος για να χρησιμοποιείται σαν κάθισμα. Παγκάκι. -
@storm said in Peugeot 408 (2022):
Ο προφυλακτήρας πίσω "όλα τα λεφτά".
Θα μπορούσε να ήταν και λίγο μεγαλύτερος για να χρησιμοποιείται σαν κάθισμα. Παγκάκι.Σαν του Κορόλλα ας πούμε?
-
@kkostask said in Peugeot 408 (2022):
@storm said in Peugeot 408 (2022):
Ο προφυλακτήρας πίσω "όλα τα λεφτά".
Θα μπορούσε να ήταν και λίγο μεγαλύτερος για να χρησιμοποιείται σαν κάθισμα. Παγκάκι.Σαν του Κορόλλα ας πούμε?
Μπαααα, για το 2008 λέει!!!
-
@dublin Darth, Darth Vader bro. Οκ λογικός συνειρμός το Dark, δεν λέω... Αχαχαχα
-
@sabas_thess said in Peugeot 408 (2022):
@dublin Darth, Darth Vader bro. Οκ λογικός συνειρμός το Dark, δεν λέω... Αχαχαχα
Ήμουν αναστατωμένος!
Σόρρυ Darth! Άλλωστε είμαι Trekkies!
-
Για το τιμονάκι πάντως ναι είναι πολύ βολικό και το αγαπάς ΕΑΝ βρεις την σωστή θέση του όπως και την θέση καθίσματος. Εγώ σε 2008 σε 3 td δεν το βρήκα στο 100% αλλά όταν πήρα το αμάξι στην κατοχή μου σε 2-3 μέρες το έκανα δικό μου!
Φυσικά εξαρτάται ο σωματότυπος και το ύψος φαντάζομαι γιατί έχω την θέση τέρμα κάτω (1,85), το τιμόνι σχετικά χαμηλά χωρίς να βρίσκει στα γόνατα αλλά να μπορώ να οδηγάω με το γόνατο! και η σύζυγος (1.72) κάθεται πίσω μου κιουρία! -
Το κάθισμα τέρμα κάτω, το τιμόνι χαμηλά και ύψος 1.85? Το icockpit το βλέπεις?
Εμένα πάντως μ'αρεσει το τιμόνι. -
@yem said in Peugeot 408 (2022):
Το κάθισμα τέρμα κάτω, το τιμόνι χαμηλά και ύψος 1.85? Το icockpit το βλέπεις?
Εμένα πάντως μ'αρεσει το τιμόνι.Ναι δεν κρύβει καθόλου από το καντράν. Παίζει ρόλο ακόμα και το ύψος κορμού φαντάζομαι γιαυτό λεω πως είναι για συγκεκριμένους σωματότυπους. Η στεφάνη του τιμονιού τελειώνει ακριβώς στην αρχή της οθόνης. Και εγω πάλι τέρμα κάτω αλλα το πρωί ειδικά βλέπω το καπό. Προσωπικά το έχω βρει πολύ καλά. Αλλά στην αρχή έβριζα ασταμάτητα. Δεν αφηνα να μου πειράξουν το κάθισμα! Επίσης εγώ ήθελα το κλασσικό flat bottom. Αλλά τώρα μου φαίνεται εξίσου αρεστό!
-
Υπάρχει και ένα άλλο θεματακι με το τιμόνι. Πέρα του γεγονότος που για να δεις 100% τον πίνακα πάνω από την στεφάνη, εάν τα καταφέρεις, βρίσκεις μονάχα μια θέση οδήγησης. Δεν μπορείς δηλαδή να κάνεις ταξίδι με ξαπλωμένη την πλάτη για άνεση διότι η στεφάνη του τιμονιού παίζει συνεχώς ανάμεσα από τον πίνακα οργάνων. Δηλαδή έχεις ως προοπτική και οπτική δύο αντικειμενα, με το ένα (άνω μέρος της στεφάνης) να είναι πιο μακριά από το άλλο (οθόνη του πίνακα οργάνων) και το μάτι σου να προσπαθεί να εστιασει στην οθόνη χωρίς να τα καταφέρνει άμεσα.
Όποιος έχει αστιγματισμό θα καταλαβαίνει τι εννοώ. Ζαλίζει. Κάντε το εξής πείραμα. Βάλτε το δάχτυλο σας οριζόντια αναμεσα σε εσάς και την οθόνη του κινητού ή tablet. Κοιτάξτε αλλού για δύο δλ και αμέσως μετά προσπαθήστε να διαβάσετε κάτι στην οθόνη με το δάχτυλο όπως είπαμε ανάμεσα από εσάς και την οθόνη. Θα αργήσετε να εστιάσετε. Έτσι γίνεται και με το τιμόνι
Δηλαδή είναι μια θέση που μπορείς να βρεις μια μονάχα θέση οδήγησης είτε οδηγείς στην πόλη είτε ταξιδευεις ( εάν την βρεις) και ενοχλεί τα μάτια για όποιον έχει θέματα εστίασης εάν η στεφάνη είναι κοντά στην οθόνη. Με λίγα λόγια.... Έχει ειδικό κοινό.
Η σωστή θέση είναι αυτήΕάν για Χ,ψ λόγους το τιμόνι βολεύει να είναι σε μια πιο ενδιάμεση θέση τότε συμβαίνει αυτό που περιέγραψα πιο πάνω.
Είτε τελικά κάνεις ότι κάνουν όλοι. Απλά, βάζουν το τιμόνι όπως τους βολεύει και καταργούν στην ουσία τον πίνακα οργάνων.
-
να μιλησει και καποιος με αγαπη στη φιρμα? ε? ατελειωτη. αγαπη.
το τιμονακι παλευεται
και γενικα εχει ομορφη αισθηση
ειναι βεβαιο οτι και οσοι λενε οτι δεν τους κοβει τμημα απο τα οργανα, λενε αθελητα ψεματα, απλα ασυναισθητα το ρυθμισαν σε θεση που δεν ηταν η αρχικη τους επιλογη αλλα ηταν οκ για να εχεις το ομορφο συναισθημα που σου δημιουργει
με λιγα λογια λειτουργει το θεματο προβλημα ομως ξεκιναει απο τις υλοποιησεις γυρω απο το τιμονακι
αθλιες.
πολλες αχρηστες πληροφοριες, ελειψη αλλων, φωτισμος γτπ, ελαχιστοτατη δυνατοτητα παραμετροποιησης. βασικα η αρχικη εικονα υποσχεται πολλα και υλοποιει ελαχιστα και αυτα λαθος, ισα-ισα να δωσεις την παραγγελια.
επισης τρομερα κακη υλοποιηση πληκτρων στο τιμονι, λειπουν λειτουργιες και για να γινουν αλλες χρειαζονται μαγικα δακτυλα. να μην μιλησουμε περι κεντρικης οθονης που η προσβαση της απο το τιμονακι απαιτει μεγαλη διαδρομη του χεριου με απομακρυνση απο αυτο ακομη και για ηλιθια απλοικες λειτουργιες. και η ιδια αυτη κεντρικη οθονη, το μουλτιμιντια ντε, ειναι ντροπη που υπαρχει στα στελαντια.
και τελος παμε στα υλικα για το τιμονακι, το ταμπλω κλπ
ψευτικα, απατη.
το δερμα των gt 3008 ειναι ντροπης σε αντοχη και πιγιοτητα. οχι σε συγκριση με πρεμιο, αλλα με ενα παλιο κορσα ας πουμε. υποθετω και του 408 θα ειναι το αυτο. καλο στο ματι στο μαγαζι να δωσεις την παραγγελια και μετα απο 6 μηνες χρησης θα ειναι πεοδερμα 93χρονου φρανσιοζου. και σιγουρα οχι εβραιου.
τα τζαμακια χαραζονται με φταρνισμα,. οργανα στα ντισπλευ που μονο αρρωστοι θα σκεφτοντουσαν αναποδους δεικτες, αλλα και οργανα που κατα περιπτωση σβηνουν και χανωνται για μηνες μετα απο σοφτγουερ απντειτ ή επειδη δεν σκεφτηκες να κουβαλας κουκουλα στο σουπερ μαρκετ και ζεσταθηκαν. καμερα οπισθοπορειας με τραγικη αναλυση, κατι σε αναμεσα σε cga και ega.
τριγμοι και αναστεναγμοι απο παντου στο ταμπλο, οπως καποιος σημερα ειπε στο 3008 group στο fb
'πηραμε λιονταρια και μας βγηκαν καναρινια απο τα χριτσι-κριτσι' -
@dublin said in Peugeot 408 (2022):
Ποτέ δεν είπα ότι πρέπει να πούμε κάτι συμπαθητικό! Οι επιθέσεις κούρασαν..και όπου υπάρχει δράση, υπάρχει και αντίδραση..
Και κάτω από την προβιά ξέρουμε όλοι ποιοί κάνουν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις..δεν πάω στα αντίστοιχα νήματα να τους πρήζω γιατί λείπει ηχομόνωση ή κάνουν τσιπιες στα λαμπάκια.. αυτή είναι η μεγάλη διαφορά..
Να σε ανησυχεί περισσότερο η Toyoto-ποιηση, δηλαδή αυτό που έβλεπα για μήνες και δεν μίλαγα, αλλά κάπου έλεος.., ΟΛΑ Toyota, οκ, είχαμε και εμείς, ξέρουμε, αλλά υπάρχουν και άλλες επιλογές.. εσείς με Suzuki θα έπρεπε να τα ξέρετε αυτά αφού μοιράζεστε τη γκάμα (και η PSA έδινε C1 και Berlingo Toyota βέβαια, και τώρα Berlingo).
Να πάει μακριά ο αετός σας! Και καλά χιλιόμετρα σε όλους γιατί είναι μέρες ταξιδίων.
Υ.Γ να προσθέσω εδώ και μία συγνώμη στον Φάνη αν τον αναστάτωσα.
Σόρυ αλλά έλειπα στας εξοχάς τσακίζοντας παϊδάκια και συναφή προϊόντα, ακόμη και σήμερα μέρα που είναι σαν άθεος κομμουνιστής.
Για τις εκπτώσεις δεν ανεφερόμουν φυσικά στα nice to have όπως η ηχομόνωση αλλά περίσσοτερο στα ουσιώδη όπως διάταξη ανάρτησης, δυνατότητα τετρακίνησης κτλ
Με τα Τογιότα αν και δεν τρελαίνομαι δεν με ενοχλούν ιδιαίτερα. Μπορεί να έπαιρνα ένα και για εμένα και από ντροπή να έλεγα ότι το πήρα για τη γυναίκα μου.. Μία εταιρία(οκ κολοσσός) είναι η ρημάδα με μικροσυνεργασίες από εδώ και από εκεί. Καμία σχέση με το volume της Στέλλας που απορρόφησε τόσους κατασκευαστές και το copy paste πάει αέρα. Θα προτιμούσα να έβλεπα διαφορετικές προσεγγίσεις παρά αυτό το νια νια που ζούμε.
-
@mastoras78 said in Peugeot 408 (2022):
@dublin said in Peugeot 408 (2022):
Ποτέ δεν είπα ότι πρέπει να πούμε κάτι συμπαθητικό! Οι επιθέσεις κούρασαν..και όπου υπάρχει δράση, υπάρχει και αντίδραση..
Και κάτω από την προβιά ξέρουμε όλοι ποιοί κάνουν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις..δεν πάω στα αντίστοιχα νήματα να τους πρήζω γιατί λείπει ηχομόνωση ή κάνουν τσιπιες στα λαμπάκια.. αυτή είναι η μεγάλη διαφορά..
Να σε ανησυχεί περισσότερο η Toyoto-ποιηση, δηλαδή αυτό που έβλεπα για μήνες και δεν μίλαγα, αλλά κάπου έλεος.., ΟΛΑ Toyota, οκ, είχαμε και εμείς, ξέρουμε, αλλά υπάρχουν και άλλες επιλογές.. εσείς με Suzuki θα έπρεπε να τα ξέρετε αυτά αφού μοιράζεστε τη γκάμα (και η PSA έδινε C1 και Berlingo Toyota βέβαια, και τώρα Berlingo).
Να πάει μακριά ο αετός σας! Και καλά χιλιόμετρα σε όλους γιατί είναι μέρες ταξιδίων.
Υ.Γ να προσθέσω εδώ και μία συγνώμη στον Φάνη αν τον αναστάτωσα.
Σόρυ αλλά έλειπα στας εξοχάς τσακίζοντας παϊδάκια και συναφή προϊόντα, ακόμη και σήμερα μέρα που είναι σαν άθεος κομμουνιστής.
Για τις εκπτώσεις δεν ανεφερόμουν φυσικά στα nice to have όπως η ηχομόνωση αλλά περίσσοτερο στα ουσιώδη όπως διάταξη ανάρτησης, δυνατότητα τετρακίνησης κτλ
Με τα Τογιότα αν και δεν τρελαίνομαι δεν με ενοχλούν ιδιαίτερα. Μπορεί να έπαιρνα ένα και για εμένα και από ντροπή να έλεγα ότι το πήρα για τη γυναίκα μου.. Μία εταιρία(οκ κολοσσός) είναι η ρημάδα με μικροσυνεργασίες από εδώ και από εκεί. Καμία σχέση με το volume της Στέλλας που απορρόφησε τόσους κατασκευαστές και το copy paste πάει αέρα. Θα προτιμούσα να έβλεπα διαφορετικές προσεγγίσεις παρά αυτό το νια νια που ζούμε.
Εμείς είχαμε Auris, οπότε μου είχε προκαλέσει ένα ψυχολογικό πατατρακ είναι η αλήθεια. Φυσικά και έχω απίστευτο σεβασμό σε Toyota.
Σε αυτό που αντιτίθομαι είναι η μονομανία και η ΜΗ επιλογή που προτείνουν κάποιοι..με τα άλλα θα τα δούμε (τα 10-12 σήματα Stellantis) εγώ μόνο θετικό βλέπω ότι η αγαπημένη εταιρεία του πατέρα μου (Lancia) πήρε μια παράταση ζωής, ή η Alfa επιτέλους παρουσίασε κερδοφορία και αυτό σημαίνει ότι θα βγάλει κάποια μοντέλα.
Και εγώ πα-ι-δάκια έτρωγα..!! Γιατί νομίζεις παίρνω τα βουνά!!
Όσο για το κατεβατο μίσους και απέχθειας του γάτου,(!!) να αναφέρω μόνο κάτι που μου έκανε εντύπωση στις μέρες του COVID, εγώ γενικά είμαι λίγο υποχόνδριος με αυτά και κατανάλωνα μισό κιλό αντισηπτικά τη μέρα (είχα γίνει ανέκδοτο), γενικά παρατήρησα ότι όλοι οι συνάδελφοι τους διαλύθηκαν τιμόνια/λεβιεδες και εμείς την γλυτώσαμε.. αυτό το αναφέρω σαν παρατήρηση. Ειδικά κάτι Polo/Golf/Clio άμεσα έγιναν χαρτοπολεμος.
-
@dublin said in Peugeot 408 (2022):
@mastoras78 said in Peugeot 408 (2022):
@dublin said in Peugeot 408 (2022):
Ποτέ δεν είπα ότι πρέπει να πούμε κάτι συμπαθητικό! Οι επιθέσεις κούρασαν..και όπου υπάρχει δράση, υπάρχει και αντίδραση..
Και κάτω από την προβιά ξέρουμε όλοι ποιοί κάνουν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις..δεν πάω στα αντίστοιχα νήματα να τους πρήζω γιατί λείπει ηχομόνωση ή κάνουν τσιπιες στα λαμπάκια.. αυτή είναι η μεγάλη διαφορά..
Να σε ανησυχεί περισσότερο η Toyoto-ποιηση, δηλαδή αυτό που έβλεπα για μήνες και δεν μίλαγα, αλλά κάπου έλεος.., ΟΛΑ Toyota, οκ, είχαμε και εμείς, ξέρουμε, αλλά υπάρχουν και άλλες επιλογές.. εσείς με Suzuki θα έπρεπε να τα ξέρετε αυτά αφού μοιράζεστε τη γκάμα (και η PSA έδινε C1 και Berlingo Toyota βέβαια, και τώρα Berlingo).
Να πάει μακριά ο αετός σας! Και καλά χιλιόμετρα σε όλους γιατί είναι μέρες ταξιδίων.
Υ.Γ να προσθέσω εδώ και μία συγνώμη στον Φάνη αν τον αναστάτωσα.
Σόρυ αλλά έλειπα στας εξοχάς τσακίζοντας παϊδάκια και συναφή προϊόντα, ακόμη και σήμερα μέρα που είναι σαν άθεος κομμουνιστής.
Για τις εκπτώσεις δεν ανεφερόμουν φυσικά στα nice to have όπως η ηχομόνωση αλλά περίσσοτερο στα ουσιώδη όπως διάταξη ανάρτησης, δυνατότητα τετρακίνησης κτλ
Με τα Τογιότα αν και δεν τρελαίνομαι δεν με ενοχλούν ιδιαίτερα. Μπορεί να έπαιρνα ένα και για εμένα και από ντροπή να έλεγα ότι το πήρα για τη γυναίκα μου.. Μία εταιρία(οκ κολοσσός) είναι η ρημάδα με μικροσυνεργασίες από εδώ και από εκεί. Καμία σχέση με το volume της Στέλλας που απορρόφησε τόσους κατασκευαστές και το copy paste πάει αέρα. Θα προτιμούσα να έβλεπα διαφορετικές προσεγγίσεις παρά αυτό το νια νια που ζούμε.
Εμείς είχαμε Auris, οπότε μου είχε προκαλέσει ένα ψυχολογικό πατατρακ είναι η αλήθεια. Φυσικά και έχω απίστευτο σεβασμό σε Toyota.
Σε αυτό που αντιτίθομαι είναι η μονομανία και η ΜΗ επιλογή που προτείνουν κάποιοι..με τα άλλα θα τα δούμε (τα 10-12 σήματα Stellantis) εγώ μόνο θετικό βλέπω ότι η αγαπημένη εταιρεία του πατέρα μου (Lancia) πήρε μια παράταση ζωής, ή η Alfa επιτέλους παρουσίασε κερδοφορία και αυτό σημαίνει ότι θα βγάλει κάποια μοντέλα.
Και εγώ παιδάκια έτρωγα..!! Γιατί νομίζεις παίρνω τα βουνά!!
Όσο για το κατεβατο μίσους και απέχθειας του γάτου,(!!) να αναφέρω μόνο κάτι που μου έκανε εντύπωση στις μέρες του COVID, εγώ γενικά είμαι λίγο υποχόνδριος με αυτά και κατανάλωνα μισό κιλό αντισηπτικά τη μέρα (είχα γίνει ανέκδοτο), γενικά παρατήρησα ότι όλοι οι συνάδελφοι τους διαλύθηκαν τιμόνια/λεβιεδες και εμείς την γλυτώσαμε.. αυτό το αναφέρω σαν παρατήρηση. Ειδικά κάτι Polo/Golf/Clio άμεσα έγιναν χαρτοπολεμος.
Αχ! Αυτό έχουμε πάθει με εσένα βρε dublin, δεν ξέρουμε κάθε φορά το πως μαγειρεύεις την ιστορία σου για να βγει ένα συμεπρασμα υπέρ της stellantis.
Πρώτον τα toyota άλλαξαν πάρα πολύ, καμία σχέση με παλιά. Όντως πριν ήταν πολύ μέτρια.
Δεύτερον και εμείς με stellantis στο περιβάλλον και πολλά αντισηπτικα, διότι και εμείς είμαστε υποχόνδριοι, ξεράθηκαν τα δερμάτινα τιμόνια.
Εσύ όμως είχες πει ότι συνήθως κυκλοφορείς με το citroen σου το οποίο ρωτώ, έχει δερμάτινο τιμόνι; Βάζω στοίχημα πως όχι , ενώ και ο λεβιές θα είναι από πλαστικό. Οπότε για αυτό δεν σου χάλασε κάτι με τα αντισηπτικά.
Εκτός αν βάζουν στα stellantis που αγοράζεις εσυ ειδικά επεξεργασμένο δέρμα, επιπέδου Rolls Royce
-
Βάζουν...
Peugeot 408 (2022)