-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.Συμπυκνωμένο ποστ κόμπλεξ. Πρακτικά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω.
Το Model 3 LR είναι εξαιρετικό από στήσιμο και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση βγάζει μια χαρά τα 440 άλογα του στο δρόμο. Επίσης με πραγματική αυτονομία τα 400 Km στην εθνική με 120 Km/h, μπορεί κάλλιστα να βγάλει τα 200 Km του Αθήνα - Πάτρα τάπα.
Όπως έχω ξαναγράψει, στην εθνική έχω πετύχει αρκετές φορές Evo και STi στη μεσαία λωρίδα με 100-120. Και λοιπόν; Τα χαρακτηρίζει αυτό;
Επίσης όσες φορές κάνω ταξίδι με το CC στα 140, είναι ζήτημα αν με προσπερνάει το 1% των αυτοκινήτων. Η πλειονότητα των αυτοκινήτων κινείται περί τα 100-120 (ή και πιο κάτω) και ένα 30% μεταξύ 120 και 140.Φιλική συμβουλή: Οδήγησε για να έχεις άποψη... Γιατί προς το παρόν δεν καταγράφεις άποψη αλλά συμπλέγματα!
440 αλογα σε ελληνικο επαρχιακο δρομο (γιατι γι'αυτο μιλουσαν τα ποστς στα οποια απαντησα) αν τα βγαλει καποιος με ασφαλεια και επιδοσεις ταυτοχρονα ας παει να τρεξει στο Ακροπολις να παρει και τιτλο. Αλλα το πιο πιθανο θα ειναι να εχει την καταληξη του Τοιβονεν.
Και ηλεκτρικο θα οδηγησω οταν βγαζει το Αθηνα Θεσσαλονικη ταπα και σ'ενα τεταρτο μπορει να ξαναβγαλει ταπα και το Θεσσαλονικη Αθηνα.
Ως τοτε τ'αφηνω σ'εσενα να πας "ταπα" με 120 χλμ μεχρι την Πατρα, να φορτιζεις μετα κανα 8 ωρο αν θες να φτασεις "ταπα" και μεχρι τον Πυργο και να χαιρεσαι που δε μπορεις να κανεις μια διαδρομη 4 ωρων χωρις σταση επειδη εσυ εισαι ακομπλεξαριστος χορηγος της Τεσλα ενω εγω "συμπλεγματικος" με τις αυτοκινουμενες μπαταριες.Καλά κάνεις! Μην οδηγήσεις ηλεκτρικό! Γιατί να οδηγήσεις; Αφού ξέρεις! Αφού ήδη έχεις άποψη! Σωστή κι εμπεριστατωμένη.
Πάντα ανίκητος, εύχομαι!
E τι να κανουμε, οσοι εχουν διαφορετικη επιχειρηματολογια απο'σενα ειμαστε ολοι ανικητοι.
Αλλα τι σε πειραζει, εχεις το ηλεκτρικο σου το καλο που φτανει και μεχρι την Πατρα στο τσακιρ κεφι και ταπα κιολας (με 110-120χλμ μαξ), βαρας και καμια ρεπριζ στο ξεκαρφωτο να δικαιολογεις στον εαυτο σου οτι επιασαν τοπο τα 50 χιλιαρικα που'δωσες κι ολα καλα.Είμαι μεγάλος οπαδός του διαλόγου και σέβομαι όλους όσους έχουν ουσιαστικά επιχειρήματα. Εσύ δεν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία. Καταγράφεις τη γνώμη σου, χωρίς ούτε εμπειρία ούτε ουσιαστικά επιχειρήματα, παρά μόνο με βάση τι άκουσες από "κάποιον που ξέρει", τι διάβασες από "κάποιον που ξέρει" και τι νομίζεις ότι ξέρεις.
Κατά τ' άλλα, όπως έχω ξαναπεί, δεν έχω ηλεκτρικό αλλά ντιζελάκι. Αν είχα όμως 45-50 χιλιάρικα διαθέσιμα, Model 3 LR θα αγόραζα.
Επίσης δεν είμαι κομπλεξικός για να γυρεύω να δικαιολογήσει καθε αγορά μου. Εσύ πως τα πας από συμπλέγματα;
Απο εσενα σιγουρα καλυτερα. Και απο αποψη συμπλεγματων κι απο αποψη κριτικης ικανοτητας κι απο αποψη επιχειρηματολογιας κι απο αποψη ευπρεπειας.
Σου ευχομαι να βρεις τα 50 χιλιαρικα λοιπον να αγορασεις το.τεσλα που τοσο πολυ ποθεις. Εγω αν διεθετα τωρα 50 χιλιαρικα, οπως εκανα και το 2007, θα επαιρνα κατι να μπορω να μετακινουμαι οπου θελω, οσο θελω, οπως θελω. Σιγουρα παντως δεν θα'δινα ενα τοσο μεγαλο ποσο στις μερες μας για να πηγαινοερχομαι στη δουλεια ουτε για να βγαζω πλανο ταξιδιου μην και μεινω στο δρομο. -
Η ιστορια εχει δειξει πως η ομαλη μεταβαση απο μια τεχνολογια σε αλλη, γινεται με κινητρα. Οχι με αντι κινητρα. Η τιμες των ηλεκτρικων και η αυτονομια τους μονο ως κινητρα δε μπορουν να θεωρηθουν.
Σε εμενα προσωπικα πονοκεφαλο#μονο θα δημιουργουσε το κοστος κτησης και η χρηση ενος τετοιου οχηματος.
Σεπουκου δε σκοπευω να κανω. -
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Στο δικό μου προφίλ ταιριάζει το ηλεκτρικό. Ελάχιστα χιλιόμετρα, δεν κάνω ταξίδια, μικρές και ελάχιστες διαδρομές μέσα στην Αθήνα.
Αλλά καλοί μου άνθρωποι που θα το φορτίζω; Αυτό δεν γίνεται αντιληπτό. Και μου κάνει πραγματικά εντύπωση όσοι επιμένουν ότι μπορεί η ηλεκτροκίνηση να πάρει τα σκήπτρα από την συμβατική μετακίνηση.
Αυτή είναι μεγάλη κουβέντα, αλλά είναι τελείως ανά περίπτωση (μέχρι τώρα) γιατί ο καθένας έχει διαφορετικές συνθήκες. Πολλοί έχουν θέση στάθμευσης που μπορούν να βάλουν παροχή ρεύματος. Όλες οι νέες πολυκατοικίες έχουν. Επίσης πολλοί έχουν φορτιστή στην δουλειά τους. Μετά είναι οι δωρεάν φορτιστές των Δήμων και τέλος είναι και οι ιδιωτικοί φορτιστές. Οπότε ο καθένας ανάλογα με τις συνθήκες διαβίωσης και εργασίας καθώς και μετακίνησης έχει πολλές, λίγε ή καθόλου επιλογές.
Έχω φίλο π.χ. που παρκάρει στον δρόμο (αλλά σταθερό σημείο) και έχει τραβήξει ρεύμα από το σπίτι του στον δρόμο με ειδική κατασκευή (όχι wallbox). Του κόστισε €300.
-
Δεν υπολογίζετε κάτι σημαντικό: ότι το κόστος φόρτισης σίγουρα θα αυξάνεται όσο αυξάνονται τα ηλεκτρικά εκεί έξω όπως επίσης και οι διάφοροι φόροι και τέλη. Δεν θα είναι όλα τόσο ωραία στο μέλλον.
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Έχω φίλο π.χ. που παρκάρει στον δρόμο (αλλά σταθερό σημείο) και έχει τραβήξει ρεύμα από το σπίτι του στον δρόμο με ειδική κατασκευή (όχι wallbox). Του κόστισε €300.
Και πως εξασφαλίζει την θέση στάθμευσης στο δρόμο; Βάζει καφάσι ή καρέκλα;
-
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Έχω φίλο π.χ. που παρκάρει στον δρόμο (αλλά σταθερό σημείο) και έχει τραβήξει ρεύμα από το σπίτι του στον δρόμο με ειδική κατασκευή (όχι wallbox). Του κόστισε €300.
Και πως εξασφαλίζει την θέση στάθμευσης στο δρόμο; Βάζει καφάσι ή καρέκλα;
Βάζει ένα θερμικό στη θέση...όταν λείπει το ηλεκτρικό...
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Έχω φίλο π.χ. που παρκάρει στον δρόμο (αλλά σταθερό σημείο) και έχει τραβήξει ρεύμα από το σπίτι του στον δρόμο με ειδική κατασκευή (όχι wallbox). Του κόστισε €300.
Μακριά από εμένα ο ρόλος του τιμωρού, αλλά η κατασκευή κατά 99% είναι παράνομη , οπότε ακόμα και αν δεν ενοχλεί ( που πιθανότατα δεν) , ο άνθρωπος θα είναι πάντα έκθετος σε "περίεργο" γείτονα και την καταγγελία - ξήλωμα της κατασκευής , αν είναι σταθερή.
Αλλιώς αν δεν είναι σταθερή , τότε απλά έχει τραβήξει μπαλαντέζα με λίγα λόγια.....
Δεν είναι λύσεις αυτές για όλους , απλά ο άνθρωπος είναι "τυχερός"
-
@civil357 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
...
Δεν είναι λύσεις αυτές για όλους , απλά ο άνθρωπος είναι "τυχερός"Σε παρακαλώ, μην είσαι μίζερος Έλληνας που πολεμά την κάθε νέα λύση.
-
@i-hasu said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δεν υπολογίζετε κάτι σημαντικό: ότι το κόστος φόρτισης σίγουρα θα αυξάνεται όσο αυξάνονται τα ηλεκτρικά εκεί έξω όπως επίσης και οι διάφοροι φόροι και τέλη. Δεν θα είναι όλα τόσο ωραία στο μέλλον.
Αν η ταση ειναι να παμε ολοι σε ηλεκτρικα το ιδιο ακριβως θα γινει και με τα θερμικα. Αυξηση καυσιμων, τελος ρυπανσης, απαγορευση κυκλοφοριας στον δακτυλιο, και αλλους φαντεζι τροπους να μας "αναγκασουν".
Γενικα αυτοι εχουν το μαχαιρι και θα κοψουν οπως θελουν το καρπουζι.
-
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Και πως εξασφαλίζει την θέση στάθμευσης στο δρόμο; Βάζει καφάσι ή καρέκλα;
Τίποτα από αυτά. Ειναι αραιοκατηκοιμένη περιοχή και έτσι έχει συνεννοηθεί με τον γείτονα και δεν παρκάρει εκεί. Έτσι και αλλιώς έχει 5 σπίτι ο δρόμος και ο καθένας παρκάρει μπροστά από το σπίτι του ή στο γκαράζ του. Αυτός δεν έχιε γκαράζ.
@civil357 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μακριά από εμένα ο ρόλος του τιμωρού, αλλά η κατασκευή κατά 99% είναι παράνομη , οπότε ακόμα και αν δεν ενοχλεί ( που πιθανότατα δεν) , ο άνθρωπος θα είναι πάντα έκθετος σε "περίεργο" γείτονα και την καταγγελία - ξήλωμα της κατασκευής , αν είναι σταθερή.
Αλλιώς αν δεν είναι σταθερή , τότε απλά έχει τραβήξει μπαλαντέζα με λίγα λόγια.....
Δεν ξέρω εαν είναι παράνομο. Έχει τραβήξει καλώδιο (θαμένο) από το σπίτι του μέχρι τον δρόμο και στον δρόμο έχει ένα σιδερένιο κουτί που είναι η πρίζα και κλειδώνει. Μιλάμε για Διόνυσο, άρα ελάχιστα σπίτι..σε έναν δρόμο που δεν περνάει ψυχή παρά μόνο οι κάτοικοι.
Αυτά δεν τα είπα ώς βέλτιστη λύση αλλά επειδή κάθε περίπτωση κατόχου ειναι μοναδική. Οπότε όλα είναι σχετικά με την ηλεκτροκίνηση και εαν βολεύει κάποιον ή όχι.
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δεν ξέρω εαν είναι παράνομο. Έχει τραβήξει καλώδιο (θαμένο) από το σπίτι του μέχρι τον δρόμο και στον δρόμο έχει ένα σιδερένιο κουτί που είναι η πρίζα και κλειδώνει. Μιλάμε για Διόνυσο, άρα ελάχιστα σπίτι..σε έναν δρόμο που δεν περνάει ψυχή παρά μόνο οι κάτοικοι.
Παράνομο είναι σίγουρα.
Βέβαια, λόγω της περιοχής, φαντάζομαι δεν παρκάρει άλλος εκεί για να κάνει παράπονα, αλλά ναι, παίζει με την τύχη του με κάποιο παράξενο γείτονα. -
Παράνομο/ξεπαράνομο το σίγουρο είναι ότι ελάχιστοι ζούνε σε τέτοια σπίτια με τέτοια άνεση στάθμευσης έξω από την οικία τους.
-
Αν έχεις τέτοια άνεση παρκαρίσματος έξω από την οικία, μάλλον έχεις πάρκινγκ και μέσα όμως. Αλλιώς απλά είσαι Έλληνας παρτάκιας.
-
Στην Ελλαδάρα όλα γίνονται. Εννοείται πως είναι παράνομο και στην Ελλάδα του παράλληλου σύμπαντος που η Δημοτική Αστυνομία δεν είναι αργομισθία, θα είχε υποχρεωθεί αυτεπάγγελτα να το ξηλώσει, να πληρώσει την ποινή και την αποκατάσταση των σκαψιμάτων.
Αλλά στο εδώ σύμπαν, μια χαρά λύση. -
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Παράνομο/ξεπαράνομο το σίγουρο είναι ότι ελάχιστοι ζούνε σε τέτοια σπίτια με τέτοια άνεση στάθμευσης έξω από την οικία τους.
Προφανώς. Για αυτό λέω ότι όλα είναι σχετικά και δεν υπάρχει μια απάντηση (όπως με τα βενζινάδικα) για όλους. Και εγώ στο σπίτι μου 99% απέξω παρκάρω, γιατί ο δρόμος μου είναι μικρός και μόνο με μια πολυκατοικία την δικία μας.
@antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αν έχεις τέτοια άνεση παρκαρίσματος έξω από την οικία, μάλλον έχεις πάρκινγκ και μέσα όμως. Αλλιώς απλά είσαι Έλληνας παρτάκιας.
Δεν έχει πάρκινγκ μέσα, είναι παλιό σπίτι και χωρίς πρόσβαση στον δρόμο για πάρκινγκ.
Τεσπα, το όλο νόμα του ποστ δεν ήταν η μια περίπτωση αλλά η ανάδειξη του γεγονότος ότι ο καθένας μας έχει πολύ διαφορετικές συνθήκες κατοικίας, εργασίας και μετακίνησης και αυτά σε ένα θερμικό επηρρεάζουν ελάχιστα αλλά σε ένα ηλεκτρικό είναι βασικά κριτήρια.
-
Τσάμπα τον κακολόγησα τον άθρωπο τότε, my bad. Αλλά ναι, ακόμα και μπαλαντέζα να απλώνει στο δρόμο απαγορεύεται, πόσο μάλλον μόνιμη εγκατάσταση.
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
το όλο νόμα του ποστ δεν ήταν η μια περίπτωση αλλά η ανάδειξη του γεγονότος ότι ο καθένας μας έχει πολύ διαφορετικές συνθήκες κατοικίας, εργασίας και μετακίνησης και αυτά σε ένα θερμικό επηρρεάζουν ελάχιστα αλλά σε ένα ηλεκτρικό είναι βασικά κριτήρια.
Εγώ θα έλεγα πως το νόημα ήταν ότι οι πατέντες δεν αποτελούν συνολική λύση και θα επιδεινώσουν το νεοελληνικό χάος.
-
Το χάος θα είναι σε κέντρα των πόλεων, στα προάστια με άνεση πάρκιν, όχι.
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Παράνομο/ξεπαράνομο το σίγουρο είναι ότι ελάχιστοι ζούνε σε τέτοια σπίτια με τέτοια άνεση στάθμευσης έξω από την οικία τους.
Προφανώς. Για αυτό λέω ότι όλα είναι σχετικά και δεν υπάρχει μια απάντηση (όπως με τα βενζινάδικα) για όλους. Και εγώ στο σπίτι μου 99% απέξω παρκάρω, γιατί ο δρόμος μου είναι μικρός και μόνο με μια πολυκατοικία την δικία μας.
Προφανώς μία απάντηση δεν υπάρχει. Υπάρχει όμως η μεγάλη εικόνα και εγώ αυτή βλέπω.
Η μεγάλη εικόνα δείχνει ότι ελάχιστοι πολίτες καλύπτουν όλες τις προϋποθέσεις για αγορά ηλεκτρικού. Και αυτοί οι λίγοι δεν μπορούν να καθορίσουν τον κανόνα. Ο κανόνας καθορίζεται από τους πολλούς.
-
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Η μεγάλη εικόνα δείχνει ότι ελάχιστοι πολίτες καλύπτουν όλες τις προϋποθέσεις για αγορά ηλεκτρικού. Και αυτοί οι λίγοι δεν μπορούν να καθορίσουν τον κανόνα. Ο κανόνας καθορίζεται από τους πολλούς.
Εαν μιλάμε συνολικά για την Ελλάδα δεν είναι ελάχιστοι, οι περισσότεροι είναι. Εαν μιλάμε για Αθήνα, πάλι είναι αρκετοί...όλοι όσοι έχουν θέση στάθμευσης σε πιλοτή ή υπόγειο γκαράζ.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση