-
Έχω μία υποψία ότι πρώτο από όλα τα μοντέλα το σύστημα το φόρεσε η fiat στο 500x, οπότε δεν είναι πρωτοπορία της Alfa. Λεπτομέρειες σε ένα όμιλο, αλλά κρίμα και εδώ η φιατ να είναι στη σκιά των πιο πριμιουμ του ομίλου.
Σε άλλα νέα, το μοντέλο αποδεικνύει πόσο καλό ήταν όταν πρωτοπαρουσιάστηκε αφού κλείνει έξι χρόνια στην αγορά και ακόμα στέκεται σχετικά ικανοποιητικά. πισωγυρισμα το διπλόσυμπλέκτο, κρίμα....
Ο προγραμματισμός τι λέει; Πότε είναι η ώρα για καινούργιο τελείως μοντέλο; Έχει διαρρεύσει τίποτα, εκτός των γνωστών αμφιβόλου αξιοπιστίας σχεδίων;
-
Και όμως το διπλοσύμπλεκτο παίζει τον ρόλο του στην συνολική οικονομία, μιας και έχει τις λιγότερες δυνατές απώλειες.
Και ο όμιλος Hyundai/Kia έχει παρόμοια φιλοσοφία για τα υβριδικά της.
-
@dublin said in Peugeot 3008 2016:
Είσαι πολύ κακός άνθρωπος τελικά! Από τότε που πήρες Toyota άλλαξε η ψυχοσύνθεσή σου!
Αχαχαχα!! Μπα δεν φταίει η κατάντια της Τογιότα....αμάξια μόνο το BMW (και κάνα Πορσικό, Range, Jag), ολα τα άλλα είναι για εμάς που δεν έχουμε.
-
-
Σημερινή λειτουργία toyota cc..
-
Επειδή μιλούσατε για υβριδικό psa
-
Έπεσες σε διαμαρτυρία πουθενά και έφαγες μεσημεριανό στο αυτοκίνητο;
-
Όχι κανονική κίνηση σε sport mode Ευελπίδων μέχρι Βουλιαγμένη
-
https://punchpowertrain.com/wp-content/uploads/2022/10/Tech_sheet_DT2.pdf
Κατασκευαστής του κιβωτίου είναι ν Punch Powertrains. Σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές φαίνεται για υγρού τύπου συμπλέκτη. Θεωρητικά θετικό και αυτό μαζι με τα σχόλια για ηλεκτρική εκκίνηση που έγραψε ο Lap για την μακροζωία των συμπλεκτών.
-
@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
Σε ότι αφορά την μπαταρία, η Peugeot αναφέρει ότι η μικτή χωρητικότητά της είναι 898 W/h και η ωφέλιμη 432 W/h.
Αυτό πάντως μου κάνει εντύπωση... Πολύ safe περιθώριο.
-
@celebrimor said in Peugeot 3008 2016:
https://punchpowertrain.com/wp-content/uploads/2022/10/Tech_sheet_DT2.pdf
Κατασκευαστής του κιβωτίου είναι ν Punch Powertrains. Σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές φαίνεται για υγρού τύπου συμπλέκτη. Θεωρητικά θετικό και αυτό μαζι με τα σχόλια για ηλεκτρική εκκίνηση που έγραψε ο Lap για την μακροζωία των συμπλεκτών.
Πολύ ενδιαφέρον ότι το ίδιο κιβώτιο παίρνει mild hybrid και phev ηλεκτρική υποβοήθηση χωρίς μηχανικές αλλαγές.
-
Ολόκληρη ιστορία για να κερδίσεις 1 λίτρο βενζίνης, δηλαδή 1,80 στα 100 χλμ.
Το ντίζελ είναι 2 λίτρα κάτω από το παλιό και 1 από το καινούργιο και με τιμή στο 1,60 έχεις κέρδος 4,80 από το παλιό, που έκανε 1000 ευρώ λιγότερο σαν αγορά και 3 από το καινούργιο, που προφανώς θα ανεβάσει τιμές.
Από την άλλη είναι ωραίο να πηγαίνεις 140 με 8η στις 2000 σαλ...
Οπως έχω γράψει, αυτοκίνητα μετά τα μέσα Μαρτίου δεν φαίνονταν στο σύστημα. Προφανώς θα έχουμε τα υβριδικά βενζίνης, μάλλον σε λίγο ψηλότερες τιμές και ίσως τέλος τα ντίζελ, μια και το νέο μοντέλο που θα έλθει του χρόνου, σίγουρα δεν θα έχει ντίζελ.
Οσοι προλάβαμε λοιπόν και όσοι θέλουν να προλάβουν ακόμα...
-
Νομίζω το χειρότερο είναι η κατάργηση του eat8.
Οι τιμές έτσι κι αλλιώς θα ανέβαιναν. -
-
Ξέρω ότι σου λείπει το ντίζελ με το τρόλει που έχεις....
-
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Ξέρω ότι σου λείπει το ντίζελ με το τρόλει που έχεις....
Να φύγει ο καρκίνος από τις πόλεις και ας έχω τρόλεϋ εγώ!! Αυτή η βρώμα των Ντήζελ κάθε πρωί δεν παλεύεται με τίποτα....
-
@fanis75 said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
ίσως τέλος τα ντίζελ
AMHN και πότε!!!
+1
Το ντιζελ δεν επρεπε να επιτραπει ποτε σε Αθηνα -Θεσσαλονικη. Οχι σε μια χωρα που δεν ελεγχει τιποτα.
Αλλα τωρα θα αργησει να απαγορευτει, δεν μπορεις να απαξιωσεις τοσο συντομα αυτοκινητα που εσυ τους επετρεψες αν αγορασουν. -
@celebrimor said in Peugeot 3008 2016:
https://punchpowertrain.com/wp-content/uploads/2022/10/Tech_sheet_DT2.pdf
Κατασκευαστής του κιβωτίου είναι ν Punch Powertrains. Σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές φαίνεται για υγρού τύπου συμπλέκτη. Θεωρητικά θετικό και αυτό μαζι με τα σχόλια για ηλεκτρική εκκίνηση που έγραψε ο Lap για την μακροζωία των συμπλεκτών.
Πάντως στο διπλοσύμπλεκτο σε Fiat 500x/Τipo-Αlfa Tonale-Jeep Compass/Renegade είναι ξηρού τύπου.
Το αναφέρω αφού ίδιος όμιλος,το συγκεκριμένο σύστημα υβριδισμού (με βάση και τις υπόλοιπες τεχν.προδιαγραφές) φαίνεται να μεταφέρθηκε αυτούσιο από τους Ιταλούς στους Γάλλους της Peugeot. Τώρα αν ενώ έχουν και το ίδιο κιβώτιο (διπλοσύμπλεκτο),διαφοροποιήθηκαν στον τύπο ξηρού ή υγρού μου κάνει λίγο περίεργο... -
@panick-0 said in Peugeot 3008 2016:
@fanis75 said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
ίσως τέλος τα ντίζελ
AMHN και πότε!!!
+1
Το ντιζελ δεν επρεπε να επιτραπει ποτε σε Αθηνα -Θεσσαλονικη. Οχι σε μια χωρα που δεν ελεγχει τιποτα.
Αλλα τωρα θα αργησει να απαγορευτει, δεν μπορεις να απαξιωσεις τοσο συντομα αυτοκινητα που εσυ τους επετρεψες αν αγορασουν.Εγώ νομίζω ότι το μεγαλύτερο θέμα είναι τα επαγγελματικά αυτοκίνητα (+λεωφορεία κλπ). Δεν υπάρχει ταξί που να έχει dpf κλπ. Όπως και τα φορτηγά όλα που είναι αρχαία και βγάζουν τον πάτο τους.
[μιλάω για πόλη έ; Γιατί έξω βιομηχανία/πλοία κάνουν ότι θέλουν]
-
@panormus772 said in Peugeot 3008 2016:
@celebrimor said in Peugeot 3008 2016:
https://punchpowertrain.com/wp-content/uploads/2022/10/Tech_sheet_DT2.pdf
Κατασκευαστής του κιβωτίου είναι ν Punch Powertrains. Σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές φαίνεται για υγρού τύπου συμπλέκτη. Θεωρητικά θετικό και αυτό μαζι με τα σχόλια για ηλεκτρική εκκίνηση που έγραψε ο Lap για την μακροζωία των συμπλεκτών.
Πάντως στο διπλοσύμπλεκτο σε Fiat 500x/Τipo-Αlfa Tonale-Jeep Compass/Renegade είναι ξηρού τύπου.
Το αναφέρω αφού ίδιος όμιλος,το συγκεκριμένο σύστημα υβριδισμού (με βάση και τις υπόλοιπες τεχν.προδιαγραφές) φαίνεται να μεταφέρθηκε αυτούσιο από τους Ιταλούς στους Γάλλους της Peugeot. Τώρα αν ενώ έχουν και το ίδιο κιβώτιο (διπλοσύμπλεκτο),διαφοροποιήθηκαν στον τύπο ξηρού ή υγρού μου κάνει λίγο περίεργο...Αν δεν κάνω λάθος από αυτά που διαβάζω, η Fiat group χρησιμοποιεί κιβώτιο Getrag στα mild hybrid.
H PSA μεριά της stellantis χρησιμοποίησε διαφορετικό κατασκευαστή, επειδή.... (νομίζω μικρότερο όγκο, δεν θυμάμαι)
Peugeot 3008 2016