-
@nioa said in Mazda CX-30:
@gapostol said in Mazda CX-30:
Σας ευχαριστώ ολους για τα σχολια σας..... Πολύ κατατοπιστικά από τη πλευρά των ιδιοκτητών. Το Q2 - για να απαντήσω στον dstou @DSTOU - ναι - με ευχαριστεί - εχω γύρω στα 41.000 χλμ. σε 3.5 χρόνια (σχεδόν ακίνητο κατά την πανδημία) - κυρίως σε ταξίδια - αλλά λόγω ηλικίας (66 χρ.) θα ήθελα αυτόματο - σαν πιο ξεκούραστο. Επίσης - ακούω και διαβάζω ότι τα Γιαπωνέζικα είναι σίγουρα ποιο αξιόπιστα από το Γερμανικά (με πιο σύγχρονη τεχνολογία) - και ομολογώ ότι το CX 30 είναι το μόνο που μου αρεσε πραγματικά - αισθητικά. Οπότε - κατά βάση - με το Q2 να μην πιάνει τη τιμή που θα ήθελα (λόγω χειροκίνητου μου λένε) αλλά με πολλά αλλα καλούδια - θα ξανασκέφτω το τι θα κάνω. ας ευχαριστώ ολους ξανα...
Γεια χαρα. Είμαι κάτοχος δυο χρονια. Cx-30 skyactive X 180 manual. Ζω στα ΒΠ επίσης, κινούμαι σε αστικό, περιαστικό και αυτοκινητοδρομοταξιδεύω αρκετά. Εχω 36.200 χωρίς πρόβλημα. Η κατανάλωση μου μπορεί να ειναι σε χαλαρο ρυθμο στα 5 και σε σχετικα γρήγορους ρυθμούς στα 8 με 9. Εξαρτάται αποκλειστικα απο τη διάθεση σου. έλεγχοι και service μονο στη Γλυφάδα αν και υπαρχει συνεργειο στη Λαυρίου και στο Ν.Ηρακλειο.για οτι θέλετε στη διάθεσή σας.
Εξουσιοδοτημένα;
-
Δε νομίζω οτι είναι Aisin.Η ίδια η mazda το φτιάχνει. Μάλιστα εχει και μετατροπέα ροπής και συμπλέκτη για να κλειδώνει ο μετατροπέας περίπου στο 80% του χρόνου λειτουργίας.
-
Έχει τοποθετήσει κανείς στην αντιπροσωπεία το πακέτο του εσωτερικού φωτισμού;
Φαντάζομαι ξηλώνουν αρκετά πράγματα, όποτε το φοβάμαι. -
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Δε νομίζω οτι είναι Aisin.Η ίδια η mazda το φτιάχνει. Μάλιστα εχει και μετατροπέα ροπής και συμπλέκτη για να κλειδώνει ο μετατροπέας περίπου στο 80% του χρόνου λειτουργίας.
+1
in-house development τα κιβώτια της mazda. -
Βρήκα και ένα παλιότερο video που το περιγράφει.
Youtube Video -
Μετά από 20 μήνες και 21000χλμ με τα Goodyear Vector 4-Season GEN-2 SUV και ένα rotation στα 14000χλμ παραμένω ευχαριστημένος, απροβλημάτιστα παντού (Στεγνό, βρεγμένο, χιόνι, πάγο, λάσπη, άμμο, εκτός δρόμου) με λογική φθορά -ίσως λίγο περισσότερο από ένα θερινό ελαστικό. Για το δικό μου στρωτό προφίλ οδήγησης όπου θέλω να κινούμαι σε κάθε έδαφος έχει ταιριάξει πλήρως. Πλέον στην διάσταση 215/55/18, διατίθεται το GEN-3 αν και όχι σε έκδοση SUV
-
Από την βόλτα στην κορυφή του Κιθαιρώνα
-
Ωραία φωτογραφία, πανέμορφο αυτοκίνητο. Τετρακίνητο είναι;
-
Σωστά
-
Η Μάζντα το κατασκευάζει, αλλά νομίζω πως πρόκειται για σχεδιασμό της Aisin.
Το ίδιο θα γίνεται και με τα ΕΑΤ8 της PSA από πέρυσι νομίζω, σύμφωνα με ό,τι έχω διαβάσει μέχρι τώρα. Προφανώς πληρώνουν κάποια royalties και τροποποιούν το σχέδιο για να το προσαρμόσουν στα μοντέλα τους, οι μεγάλες εταιρίες που έχουν τις υποδομές παραγωγής των εξαρτημάτων.
Επίσης αυτό το lock που παρουσιάζει ο Γιαπωνέζος (τα βίντεο δεν θυμάμαι αν τα είχα ανεβάσει εγώ όταν είχα ακόμη το Μάζντα ή κάποιος άλλος) δεν είναι κάποια αποκλειστικότητα της Μάζντα, όλα τα σύγχρονα αυτόματα μετατροπεα ροπής το έχουν. Το διαφορετικό που ίσως είναι πατέντα μόνο της Μάζντα, είναι η αντιστροφή των impeller στροφάλου/κιβωτίου. -
Aisin φοράνε τα Μάζντα, χρόνια τώρα.
-
@piliourits said in Mazda CX-30:
Η Μάζντα το κατασκευάζει, αλλά νομίζω πως πρόκειται για σχεδιασμό της Aisin.
Το ίδιο θα γίνεται και με τα ΕΑΤ8 της PSA από πέρυσι νομίζω, σύμφωνα με ό,τι έχω διαβάσει μέχρι τώρα. Προφανώς πληρώνουν κάποια royalties και τροποποιούν το σχέδιο για να το προσαρμόσουν στα μοντέλα τους, οι μεγάλες εταιρίες που έχουν τις υποδομές παραγωγής των εξαρτημάτων.
Επίσης αυτό το lock που παρουσιάζει ο Γιαπωνέζος (τα βίντεο δεν θυμάμαι αν τα είχα ανεβάσει εγώ όταν είχα ακόμη το Μάζντα ή κάποιος άλλος) δεν είναι κάποια αποκλειστικότητα της Μάζντα, όλα τα σύγχρονα αυτόματα μετατροπεα ροπής το έχουν. Το διαφορετικό που ίσως είναι πατέντα μόνο της Μάζντα, είναι η αντιστροφή των impeller στροφάλου/κιβωτίου.Δεν είναι απλό lock αλλά πολύδισκος συμπλέκτης μαζι με υδραυλικό μεταροπέα ροπής.Συγνώμη αλλά δε εχουν αυτο το σύστημα ολα τα κιβώτια.
Επίσης οτι πηγη εχω βρει λεει οτι είναι in house σχεδίαση και κατασκευη της mazda.Τα παλιότερα κιβώτια όντως ήταν της aisin και αυτο το έχω βρει σε διάφορες πηγές αλλά για το συγκεκριμένο που ανήκει στη φιλοσοφία skyactive αναφέρουν οτι είναι mazda.
Aν έχεις καποια πηγη που λεει οτι είναι της Aisin οκ μπορεί να κάνω και λάθος. -
@piliourits said in Mazda CX-30:
ωνα με ό,τι έχω διαβάσει μέχρι τώρα. Προφανώς πληρώνουν κάποια royalties και τροποποιούν το σχέδιο για να το προσαρμόσουν στα μοντέλα τους, οι μεγάλες εταιρίες που έχουν τις υποδομές παραγωγής των εξαρτημάτων.
Επίσης αυτό το lock που παρουσιάζει ο Γιαπωνέζος (τα βίντεο δεν θυμάμαι αν τα είχα ανεβάσει εγώ όταν είχα ακόμη το Μάζντα ή κάποιος άλλος) δεν είναι κάποια αποκλειστικότητα της Μάζντα, όλα τα σύγχρονα αυτόματα μετατροπεα ροπής το έχουν. Το διαφορετικό που ίσως είναι πατέντα μόνο της Μάζντα, είναι η αντιστροφή τΑν επιτρέπεται τι μάζντα είχες;
-
@spiros75 said in Mazda CX-30:
@piliourits said in Mazda CX-30:
ωνα με ό,τι έχω διαβάσει μέχρι τώρα. Προφανώς πληρώνουν κάποια royalties και τροποποιούν το σχέδιο για να το προσαρμόσουν στα μοντέλα τους, οι μεγάλες εταιρίες που έχουν τις υποδομές παραγωγής των εξαρτημάτων.
Επίσης αυτό το lock που παρουσιάζει ο Γιαπωνέζος (τα βίντεο δεν θυμάμαι αν τα είχα ανεβάσει εγώ όταν είχα ακόμη το Μάζντα ή κάποιος άλλος) δεν είναι κάποια αποκλειστικότητα της Μάζντα, όλα τα σύγχρονα αυτόματα μετατροπεα ροπής το έχουν. Το διαφορετικό που ίσως είναι πατέντα μόνο της Μάζντα, είναι η αντιστροφή τΑν επιτρέπεται τι μάζντα είχες;
Ενα 6 του 2018 όταν ήταν στην ξενιτιά, καλά θυμάμαι πηλιου;;;
Μετά έπεσε σε ελληνικό επίπεδο και πήρε το c3 aircross!
Με λίγα λόγια από 6 πήρε τα 3!!! -
@nickthetrib said in Mazda CX-30:
@spiros75 said in Mazda CX-30:
@piliourits said in Mazda CX-30:
ωνα με ό,τι έχω διαβάσει μέχρι τώρα. Προφανώς πληρώνουν κάποια royalties και τροποποιούν το σχέδιο για να το προσαρμόσουν στα μοντέλα τους, οι μεγάλες εταιρίες που έχουν τις υποδομές παραγωγής των εξαρτημάτων.
Επίσης αυτό το lock που παρουσιάζει ο Γιαπωνέζος (τα βίντεο δεν θυμάμαι αν τα είχα ανεβάσει εγώ όταν είχα ακόμη το Μάζντα ή κάποιος άλλος) δεν είναι κάποια αποκλειστικότητα της Μάζντα, όλα τα σύγχρονα αυτόματα μετατροπεα ροπής το έχουν. Το διαφορετικό που ίσως είναι πατέντα μόνο της Μάζντα, είναι η αντιστροφή τΑν επιτρέπεται τι μάζντα είχες;
Ενα 6 του 2018 όταν ήταν στην ξενιτιά, καλά θυμάμαι πηλιου;;;
Μετά έπεσε σε ελληνικό επίπεδο και πήρε το c3 aircross!
Με λίγα λόγια από 6 πήρε τα 3!!!πραγματικά όμως...
-
Καλησπέρα σε όλους.
Ψάχνοντας αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία κοίταξα το Corolla Cross με το σκεπτικό του 4κινητου κ λόγω υβριδικού. Βέβαια βλέποντας το στην έκθεση δεν μπορώ να πω ότι ξετρελαθηκα από την ποιότητα που έβγαζε δεδομένου του ποσού (34-36Κ μεταξύ active/style).
Mου έχει κολλήσει το CX-30 που στο X μοτέρ με χειροκίνητο βγαίνει στα 35.5 αλλά στα χαρτιά με ποοολυ καλύτερο εξοπλισμό. Δεν έχω ιδέα για χρόνους παράδοσης κ λέω να πεταχτω μια στην autoone.
Το 4κινητο της Mazda μου φάνηκε πολύ πιο σοβαρό από της Toyota. Αν κάνω λάθος διορθώσετε με.
Όχι ότι σκαρφαλώνω τα βουνά αλλά αν πάω κάπου με τα πιτσιρίκια (χιόνια/παραλίες) να υπάρχει μια 4 κίνηση που να κάνει σχετική δουλειά. Έχετε δουλέψει οι κάτοχοι την 4κινηση ? Πώς σας έχει φανεί?
Να σημειώσω ότι επειδή μεγάλωσα με 323 έμαθα να οδηγώ κ ακόμα υπάρχει ζωντανό στο χωριό σαν εργάτης δεν είμαι τόσο αμερόληπτος μεταξύ των 2.
ΥΓ Σχετικά με το υβριδικό επειδή μετακινουμε με μοτοσυκλέτα εγώ κ η γυναίκα δουλεύει κέντρο κ πάει με ΜΜΜ σκέφτομαι να το κάψω γιατί στα ταξίδια χωριο (Γιάννενα/Εύβοια) πόσο να βοήθησει το EV mode? Πάλι σε 2λιτρο θα παίξω μοτέρ κ στις 2 περιπτώσεις.
Σορυ αν κούρασα... -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Καλησπέρα σε όλους.
Ψάχνοντας αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία κοίταξα το Corolla Cross με το σκεπτικό του 4κινητου κ λόγω υβριδικού. Βέβαια βλέποντας το στην έκθεση δεν μπορώ να πω ότι ξετρελαθηκα από την ποιότητα που έβγαζε δεδομένου του ποσού (34-36Κ μεταξύ active/style).
Mου έχει κολλήσει το CX-30 που στο X μοτέρ με χειροκίνητο βγαίνει στα 35.5 αλλά στα χαρτιά με ποοολυ καλύτερο εξοπλισμό. Δεν έχω ιδέα για χρόνους παράδοσης κ λέω να πεταχτω μια στην autoone.
Το 4κινητο της Mazda μου φάνηκε πολύ πιο σοβαρό από της Toyota. Αν κάνω λάθος διορθώσετε με.
Όχι ότι σκαρφαλώνω τα βουνά αλλά αν πάω κάπου με τα πιτσιρίκια (χιόνια/παραλίες) να υπάρχει μια 4 κίνηση που να κάνει σχετική δουλειά. Έχετε δουλέψει οι κάτοχοι την 4κινηση ? Πώς σας έχει φανεί?
Να σημειώσω ότι επειδή μεγάλωσα με 323 έμαθα να οδηγώ κ ακόμα υπάρχει ζωντανό στο χωριό σαν εργάτης δεν είμαι τόσο αμερόληπτος μεταξύ των 2.
ΥΓ Σχετικά με το υβριδικό επειδή μετακινουμε με μοτοσυκλέτα εγώ κ η γυναίκα δουλεύει κέντρο κ πάει με ΜΜΜ σκέφτομαι να το κάψω γιατί στα ταξίδια χωριο (Γιάννενα/Εύβοια) πόσο να βοήθησει το EV mode? Πάλι σε 2λιτρο θα παίξω μοτέρ κ στις 2 περιπτώσεις.
Σορυ αν κούρασα...συγκρινεις αυτοκινητο της μαζντα με χουβερ με ευκαμπτο σωληνα της τουοτα? αστειο ειναι...
-
@gatoz said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Καλησπέρα σε όλους.
Ψάχνοντας αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία κοίταξα το Corolla Cross με το σκεπτικό του 4κινητου κ λόγω υβριδικού. Βέβαια βλέποντας το στην έκθεση δεν μπορώ να πω ότι ξετρελαθηκα από την ποιότητα που έβγαζε δεδομένου του ποσού (34-36Κ μεταξύ active/style).
Mου έχει κολλήσει το CX-30 που στο X μοτέρ με χειροκίνητο βγαίνει στα 35.5 αλλά στα χαρτιά με ποοολυ καλύτερο εξοπλισμό. Δεν έχω ιδέα για χρόνους παράδοσης κ λέω να πεταχτω μια στην autoone.
Το 4κινητο της Mazda μου φάνηκε πολύ πιο σοβαρό από της Toyota. Αν κάνω λάθος διορθώσετε με.
Όχι ότι σκαρφαλώνω τα βουνά αλλά αν πάω κάπου με τα πιτσιρίκια (χιόνια/παραλίες) να υπάρχει μια 4 κίνηση που να κάνει σχετική δουλειά. Έχετε δουλέψει οι κάτοχοι την 4κινηση ? Πώς σας έχει φανεί?
Να σημειώσω ότι επειδή μεγάλωσα με 323 έμαθα να οδηγώ κ ακόμα υπάρχει ζωντανό στο χωριό σαν εργάτης δεν είμαι τόσο αμερόληπτος μεταξύ των 2.
ΥΓ Σχετικά με το υβριδικό επειδή μετακινουμε με μοτοσυκλέτα εγώ κ η γυναίκα δουλεύει κέντρο κ πάει με ΜΜΜ σκέφτομαι να το κάψω γιατί στα ταξίδια χωριο (Γιάννενα/Εύβοια) πόσο να βοήθησει το EV mode? Πάλι σε 2λιτρο θα παίξω μοτέρ κ στις 2 περιπτώσεις.
Σορυ αν κούρασα...συγκρινεις αυτοκινητο της μαζντα με χουβερ με ευκαμπτο σωληνα της τουοτα? αστειο ειναι...
Είπαμε προσπαθώ να είμαι αμερόληπτος.
Έχω που έχω κόλλημα λίγο με την ματζουντα από μικρός τώρα συγκρίνοντας τα προσπαθώ να σιγουρευτώ ότι δεν βλέπω με Μάζντα γυαλιά...
Μια βόλτα κ test drive θα με πείσει.
Σίγουρα θα είναι 4κινητο. Απλά να έχει μια σχετικά καλή 4 κίνηση. Σίγουρα δεν θα είναι allgrip...
(Α μωρη Σουζούκι λίγο πιο ανανεωμένο εσωτερικό να είχες κ είχα πάρει το Vitara εχθές. Κ σουζουκακιας εν τω μεταξύ λόγω κατοχής ενός K6 1000 εδώ κ 17 χρόνια). -
-
@lap said in Mazda CX-30:
Το είδα από κοντά.
Ένα κλικ καλύτερο/μεγαλύτερο εσωτερικά του Vitara αλλά κ πάλι δείχνει τουλάχιστον 5-6 χρόνια πίσω. Εξωτερικά δεν μου αρέσει κ με strong hybrid πάει ψηλά για αυτά που δίνει (κατά την γνώμη μου).
Εμφανισιακά το Vitara πολύ καλύτερο. Αλλά κ αυτό 295λτ πίσω στην strong hybrid? Καντά τουλάχιστον 350-380 . Μπορεί να ξεπερνούσα κ το outdated εσωτερικό.
Mazda CX-30