Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 275
    • Best 0
    • Groups 0

    mak

    @mak

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    275
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mak Unfollow Follow

    Latest posts made by mak

    • RE: Mazda CX-30

      O Skyactiv-X είναι ο πρώτος κινητήρας στον κόσμο που συνδυάζει την ανάφλεξη με μπουζί και την ανάφλεξη μέσω συμπίεσης. Ένας τέτοιος κινητήρας ήταν αντικείμενο έρευνας πολλών κατασκευαστών τις τελευταίες δεκαετίες, με στόχο την επιτακτική πλέον ανάγκη για την βελτίωση της απόδοσης των κινητήρων εσωτερικής καύσης που επιβάλλεται για την επιβίωση τους. Το πόσο αποδοτικός είναι ένας κινητήρας ορίζεται από το έργο που παράγει για συγκεκριμένη ποσότητα καυσίμου (και όχι από τους ίππους που παράγει αναλογικά με το κυβισμό του). Μιλάμε λοιπόν για την θερμική απόδοση ενός κινητήρα.

      Ο στόχος λοιπόν του Skyactiv X δεν είναι οι απόλυτες επιδόσεις αλλά η αποδοτικότητα (efficiency). Κάποιος λοιπόν που ενδιαφέρεται για τις απόλυτες επιδόσεις σίγουρα δεν θα εκτιμήσει αυτό που πετυχαίνει ο skyactiv-X, αλλά η κορυφαία θερμική απόδοσή του είναι γεγονός. Για την ιστορία, ο κινητήρας με την καλύτερη θερμική απόδοση δεν είναι κάποιος ατμοσφαιρικός με 100+hp/lt, ούτε κάποιος turbo αλλά είναι/ήταν*(?στοιχεία 2018) ο 2.0lt dynamic force της Toyota, ατμοσφαιρικός με 'μόλις' 170hp/205nm στη συμβατική μορφή και 143hp/180nm στην υβριδική υπολοποίηση με 40% και 41% θερμική απόδοση αντίστοιχα, νούμερα ρεκόρ. Λέγεται πως ο κινητήρας της mazda τον ξεπερνάει και(?) στην απόλυτη τιμή αλλά και στο εύρος που μπορεί και επιτυγχάνεται η μέγιστη θερμική απόδοση.

      Έχουν αλλάξει οι καιροί και οι κινητήρες δεν κρίνονται μονοσήμαντα όπως κάναν επιτυχημένα πολλοί παλαιότερα. Από εκεί και πέρα οι ανάγκες του καθενός είναι διαφορετικές, και στην αγορά ενός αυτοκινήτου δεν επιλέγεις μόνο κινητήρα αλλά σύνολο, οπότε καλό θα ήταν να μην κρίνουμε τόσο απόλυτα τις επιλογές του καθενός με βάση τα δικά μας κριτήρια ιδίως όταν δεν γνωρίζουμε καν περί τίνος πρόκειται.

      Υ.Γ: περί τίνος πρόκειται:

      Youtube Video

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mak
    • RE: Mazda CX-30

      ενδεικτικά,

      CX-30 180-186ps real world fuel economy 7.25lt/100km:

      https://www.spritmonitor.de/en/overview/27-Mazda/1772-CX-30.html?fueltype=2&constyear_s=2019&power_s=175&powerunit=2

      Kuga 150ps real world fuel economy 8,87lt/100km:

      https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/1110-Kuga.html?fueltype=2&constyear_s=2019&power_s=150&power_e=170&powerunit=2

      Kuga 182ps real world fuel economy 10,66lt/100km:

      https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/1110-Kuga.html?fueltype=2&power_s=170&power_e=190&powerunit=2

      (Ρίξτε και μια ματιά στις μέγιστες..)

      εν κατακλείδι σχετικά με τους skyactiv vs the world ολόκληρο

      'πιο αδύναμοι' ναι, 'αδύναμοι' όχι, και με σημαντικό πλεονέκτημα στη κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες υπερ τους σε γενικές γραμμές.

      Υ.Γ: Αυτοκίνητο δεν είναι μόνο ο κινητήρας, και ο κινητήρας δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη ή η ροπή, υπάρχει η παράμετρος απόδοση/οικονομία [Xhp -> Y(real world fuel economy)] και σε αυτο ο skyactiv x είναι εξαιρετικός και γι αυτο 'φτιάχτηκε'. Κάποιους μπορεί να τους ενδιαφέρει αυτή η παράμετρος, κάποιους όχι. Όπως και να έχει το βρίσκω πολύ ελπιδοφόρο που κάποιες εταιρίες προσπαθούν και κάνουν τα πράγματα διαφορετικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mak
    • RE: FIAT FORUM

      λέει το άρθρο*.. 'και οι μόλις 4.000 πωλήσεις του μοντέλου όλα αυτά τα χρόνια'*

      fyi...

      ~4500 αυτοκίνητα έχουν πουληθεί μόνο το 2019, το 2016-7-8 περίπου 20000 και αυτά τα νούμερα αφορούν μόνο την Ευρώπη.

      Τέλος η παραγωγή σταματάει για την ευρωπαϊκή αγορά, στις ΗΠΑ θα υπάρχει και το 2020.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mak
    • RE: MAZDA FORUM

      Ο χρήστης asxetosss έγραψε:
      -Αναμένονται σύντομα αντικαταστάτες τους?

      Το νέο 6 κυκλοφορεί στην ευρώπη ~ένα χρόνο ενώ το νέο 3 ~έξι μήνες... μήπως ο φίλος σου αναφέρεται σε αυτά που έχουν ήδη αντικατασταθεί?! Ο 1.6lt diesel δεν υπάρχει στο νέο 3.. για diesel μόνο 2.2lt όπως και στο 6. Προς τα τέλη του έτους με το νέο 2άρι αναμένεται ο καινούργιος 1.5lt diesel και πιθανότατα να τοποθετηθεί και στο 3.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mak
    • RE: MAZDA 6

      Όχι, δεν υπάρχει ακόμα ενημέρωση για κινητήρα 1,8λτ. Έχουμε καιρό όμως μέχρι την παρουσίασή του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mak
    • RE: MAZDA 6

      Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
      ....

      Σέβομαι τους προβληματισμούς σου και δεν πιστεύω ότι η mazda τετραγώνισε τον κύκλο και τα νέα μοτερ θα καίνε αέρα. Αυτό όμως που πιστεύω είναι ότι θα είναι από τα πλέον οικονομικά (μεταξύ άλλων) και αυτός είναι ο στόχος. Η BMW και η VW (μιας και τις αναφέραμε) κατασκευάζουν αυτή τη στιγμή κινητήρες πρότυπα. Αν η 'μικρή' mazda καταφέρει να είναι ανταγωνιστική απέναντι στους καλύτερους του είδους είναι από μόνο του επιτυχία. Μένει βέβαια όλα αυτά να αποδειχθούν και στην πράξη. Πάντως πέρα από τα στοιχεία και τα νούμερα είμαι υπέρ της καινοτομίας και σέβομαι πολύ της εταιρείες που τολμούν να κάνουν κάτι διαφορετικό και πάνε μια ιδέα λίγο παραπέρα είτε αυτό λέγεται skyactiv, TSi, multiair, wankel, V-tec, DSG, Toyota hybrid, nissan leaf, και άλλα πολλά.

      Υ.Γ: Προς θεού, δεν τίθεται ζήτημα να κλείσει η mazda. H Saab ήταν μια εταιρεία χρόνια στάσιμη με πολύ λίγες πωλήσεις και γι'αυτό έκλεισε. Η mazda πουλάει σχεδόν 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα το χρόνο, έχει πλάνο-προοπτικές και ισχυρό brand name σε αρκετές μεγάλες αγορές. Πιθανόν να χρειαστεί να κάνει κάποια συνεργασία στο μέλλον όπως είχε κάνει παλαιότερα με την Ford αλλά δεν υπάρχει λόγος καταστροφολογίας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mak
    • RE: MAZDA 6

      Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
      Τα νουμερα δεν τους επιβεβαιωνουν παντως. Βλεποντας τα προσφερομενα πακετα απο τον ανταγωνισμο, οι στοχοι μπορουσαν να επιτευχθουν με πιο 'απλο' τροπο, ειδικα σε συνδυασμο με την ελαφρυνση της πλατφορμας Skyactiv, και με λιγοτερο ρισκο σε μια δυσκολη οικονομικα, ειδικα γι αυτους περιοδο, απλως ακολουθοντας την ταση.
      Για παραδειγμα ο 2.0Τ detuned της bmw (πρωτος διδαξας mega κολωτουμπας σε σχεση με το τουρμπο) για την νεα 3αρα εχει 184hp/270Nm, 144g/km CO2. Δεδομενου του τροπου με τον οποιο βγαζει ενας τουρμπο κινητηρας τη δυναμη στο δρομο, μιλαμε για χαωδης διαφορα επιδοσεων με ελαχιστη υστερηση σε CO2. Και επειδη πριν εφερα σαν παραδειγμα τον 2.0lt Ecoboost, ακομα και ο 1.6Τ Ecoboost, ο οποιος κι αυτος πιθανοτατα να προερχεται απο τους MZR-Duratec, βγαζει 180hp/240Nm, 139CO2...και μπορω να συνεχισω τη λιστα με πολλα αλλα τουρμπο, ακομα και με τον θου κυριε μακρυα απο εδω 1.4 tsi (160hp/240Nm, 146CO2 και 139CO2 με το dsg) που βρισκεται ηδη αρκετα χρονια στην αγορα..

      Οι παραπάνω τιμές για τους TSi και τους Ecoboost πια αμαξώματα αφορούν? Το CX-5 είναι SUV και η σύγκριση για να έχει αξία θα πρέπει να είναι με αυτοκίνητα με αντίστοιχα αμαξώματα. Το Tiguan λοιπόν με τον TSi των 1,4λτ και των 160hp έχει εκπομπες Co2 178g/km και κατανάλωση 7,6 lt/100km. Από τα Ford, το Mondeo(μιας και αναμένεται το Kuga με τον 1.6 ecoboost) που είναι ότι πλησιέστερο σε βάρος παρόλο που δεν είναι SUV(βλ. αεροδυναμική) με τον 1.6t ecoboost (160hp) εχει εκπομπες Co2 149g/km και κατανάλωση 6,4 lt/100km. Στο Kuga πορφανώς θα είναι λίγο χειρότερα τα νούμερα. Τέλος η Χ1 με τον κινητήρα 2.0t των 184hp εχει εκπομπές Co2 165g/km και κατανάλωση 7,1 lt/100km(αν και μιλάμε για άλλου επιπέδου επιδόσεις). Δεν νομίζω λοιπόν ότι χωράει συζήτηση για τον αν από άποψη οικονομίας (θεωρητικά τουλάχιστον) πιάνουν τους στόχους τους και κατά πόσο είναι κορυφαίοι. Και όλα αυτά συγκρινόμενοι με τους καλύτερους στο είδος κινητήρες. Αν κάνεις τις συγρκρίσεις και στους αντίστοιχους Diesel πάλι στο ίδιο συμπερασμα καταλήγεις.

      http://www.volkswagen.gr/gr/el/model/tiguan/Engine/1_4_tsi_150ps.html
      http://www.bmw.gr/x/x1/2009/allfacts/engine/technical_data.html
      http://www.ford.gr/Cars/CarsCO2FuelConsumption

      Οσο για την καλυψη των μελλοντικων απαιτησεων σε καυσαερια απο αυτα τα μοτερ (EU6 κτλ), παλι λαθος νομιζω το βλεπουν οι τις Μαζντα (αν το βλεπουν ετσι οπως αναφερεις)...Ειναι σαφες οτι ολοι οι κατασκευαστες, κι οχι μονο οι Ευρωπαιοι, προσανατολιζονται στις υβριδικες λυσεις με προοπτικη την πληρη ηλεκτροκινηση, που οσο χαμηλη καταναλωση να καταφερει να εχει ενας skyactiv, δεν θα μπορει να ειναι χαμηλοτερη απο αυτα, και ως τωρα η Μαζντα (αν δεν κανω λαθος) δεν εχει δωσει καθολου βαρος.

      Κάνεις λάθος, η Mazda ήδη είναι σε συζητήσεις με την Toyota με σκοπό την συναργάσια για μελλοντικά υβριδικά οχήματα. Επίσης εξελίσει ήδη συστήματα ανάκτησης ενέργειας τα οποία θα τα δούμε στο νέο mazda6.(βλ. i-ELOOP)

      http://www.mazda.com/publicity/release/2011/201111/111125a.html

      Με δεδομενα ολα τα παραπανω οι Skyactiv μου φαινονται ηδη old news..Κι οταν το μαγαζι ειναι μικρο σε ενα ακρως ανταγωνιστικο περιβαλλον, αναλωνεται σε αμφιβολου αποτελεσματικοτητας τεχνολογιες, το μελλον προδιαγραφεται (δυστυχως) δυσκολο...

      Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό επίπεδο τα πράγματα πάντα θα είναι δύσκολα. Παρόλο αυτά οι ενέργειες της Mazda δείχνουν να είναι στο σωστό δρόμο (βλ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ/απόδοση).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mak
    • RE: MAZDA 6

      Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
      Και τιθεται το ερωτημα....τοσο bitter ηταν το διαζυγιο με τη Ford ή απλα οι Ιαπωνες ειναι τοσο ξεροκεφαλοι? Περαν απο την προσπαθεια διαιτας και τις λοιπες τεχνολογιες skyactiv, ποσο πιο απλο θα ηταν να παρουν τον εξελιγμενο απο Ford-Volvo 2.0 direct injection, turbo ecoboost ο οποιος ουσιαστικα βασιζεται πανω στον 2.0 MZR/(duratec)? ....τους χαλανε δηλαδη τα 240 αλογα, euro5 και προφανως χωρις πολλες μετατροπες για να τον τοποθετησουν πανω στην πλατφορμα τους?

      Το έχω ξαναγράψει και το επισήμανε σε προηγούμενο post και ο dstou, σκοπός της mazda με τους skyactiv είναι η επίτευξη όσο to δυνατόν χαμηλότερης κατανάλωσης και ρύπων αναλογικά με την ιπποδύναμη και όχι η επίτευξη απόλυτης ιπποδύναμης αναλογικά με τον κυβισμό. Μιλάμε για μια νέα γενιά κινητήρων που σκοπό έχει να διατηρηθεί στην πρώτη γραμμή όχι μόνο σήμερα (euro5) αλλά και στο μέλλον (euro 6). Επομένως δεν είναι θέμα ξεροκεφαλιάς αλλά επιλογής στόχων που δεν θα μπορούσαν να επιτευχθούν με περαιτέρω εξέλιξη των MZR. Τα χαρακτηριστικά απόδοσης στην πλατφόρμα του CX-5 επιβεβαιώνουν πως ο στόχος επετεύχθη καθώς είτε ο 2.0λτ βενζίνης είτε ο 2.2λτ ντίζελ έχουν κορυφαία αναλογία κατανάλωσης-ρύπων αναλογικά με την ιπποδύναμή τους (Βενζινοκινητήρας 2.0lt: 165hp/210nm, 6.0lt/100km, 139g/km CO2 - Ντιζελοκινητήρας 2.2lt: 150-175hp/380-420nm, 4.5lt/100km, 119g/km CO2).

      Τα οικονομικά της mazda όντως δεν διανύουν την καλύτερη περίοδο παρόλο που οι πωλήσεις της είναι καλές. Κατά κύριο λόγο το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι η mazda είναι κατά βάση εξαγωγική εταιρεία αλλά η συντριπτική πλειοψηφία της παραγωγής των αυτοκινήτων της βρίσκεται στην Ιαπωνία. Αυτό σε συνδυασμό με το ισχυρό γεν είναι αρκετό για να δημιουργήσει οικονομικό ζήτημα. Είναι πολύ πιθανόν λοιπόν στο άμεσο μέλλον να έχουμε στρατηγική συνεργασία με άλλη αυτοκινητοβιομηχανία με σκοπό μεταξύ άλλων την μεταφορά της παραγωγής κάποιων μοντέλων έξω από την Ιαπωνία. Μεγάλη σημασία έχει αυτή τη στιγμή για την mazda (αν και προσωπικά θεωρώ δύσκολο να ανατρέψει την κατάσταση) η εμπορική πορεία του νέου CX-5. Τα πρώτα δείγματα πάντως είναι πολύ θετικά. Ήδη στον πρώτο μήνα κυκλοφορίας του οι παραγγελίες στην Ιαπωνία έφτασαν τις 8000 ξεπερνώντας 8 φορές τον (μάλλον απαισιόδοξο) στόχο των 1000 μονάδων που είχε θέσει το εργοστάσιο. Υπάρχουν στοιχεία και από άλλες αγορές και είναι το ίδιο ενθαρρυντικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mak
    • RE: MAZDA 6

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Μεταξύ μας τραγική φυλλάδα. Το Xedos μου δεν το είχε μετρήσει νομίζω (δεν πρέπει να έβγαινε τότε) αλλά το Focus μου το μέτρησε στα 109 άλογα και 0-100 στο 10,5 περίπου...

      Εδώ που τα λέμε δεν έχεις άδικο, έχει γράψει τραγικά πράγματα κατά καιρούς, σε σχέση όμως με τις δηλώσεις και το τρόπο γραφής του Giuseppe ακόμη και το autotriti φαντάζει ευαγγέλιο...

      Το Focus σου είναι το mk1 να υποθέσω? Γύρω στο 11,5 το είχα αν και για την εποχή του το θέμα δεν ήταν αυτό αλλά το θεόμακρο κιβώτιό του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mak
    • RE: MAZDA 6

      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
      Λοιπόν επειδή μας τα πρήξατε ότι η Mazda ανακάλυψε τον τροχό, έλα μια βόλτα από το Alfa Romeo forum, να προσκυνήσεις μια το ναό, που όλα τα ιαπωνέζικα μας διαφημίζετε αυτό το Twin-Cam με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ πάνω στην μηχανή σας...ξέρεις ποιός εφήρμοσε την εν λόγω τεχνολογία έτσι?

      Μιλάμε για παραλήρημα!

      Επιδόσεις mazda6 από autotriti

      Παράγκα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mak
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr