Best posts made by mak
Latest posts made by mak
-
Goodyear Efficientgrip 2 SUV 215/60/17 96V
Πωλείται 4άδα θερινά ελαστικά Goodyear Efficientgrip 2 SUV 215/60/17 96V. Είναι δύο χρονών (dot:3321), έχουν κάνει 10.000χλμ και είναι σε άριστη κατάσταση δίχως φθορές. Δεν έχουν εκτεθεί στον ήλιο καθώς το αμάξι παρκάρει σε υπόγειο γκαράζ. Πωλούνται λόγω αλλαγής κατηγορίας σε all season ελαστικά. Τιμή:170ευρώ
φωτογραφίες και στοιχεία επικοινωνίας στο λίνκ:
https://www.car.gr/parts/view/337231027-goodyear-efficientgrip-2-suv -
RE: Mazda CX-30
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Δε νομίζω οτι είναι Aisin.Η ίδια η mazda το φτιάχνει. Μάλιστα εχει και μετατροπέα ροπής και συμπλέκτη για να κλειδώνει ο μετατροπέας περίπου στο 80% του χρόνου λειτουργίας.
+1
in-house development τα κιβώτια της mazda. -
RE: Mazda CX-30
O Skyactiv-X είναι ο πρώτος κινητήρας στον κόσμο που συνδυάζει την ανάφλεξη με μπουζί και την ανάφλεξη μέσω συμπίεσης. Ένας τέτοιος κινητήρας ήταν αντικείμενο έρευνας πολλών κατασκευαστών τις τελευταίες δεκαετίες, με στόχο την επιτακτική πλέον ανάγκη για την βελτίωση της απόδοσης των κινητήρων εσωτερικής καύσης που επιβάλλεται για την επιβίωση τους. Το πόσο αποδοτικός είναι ένας κινητήρας ορίζεται από το έργο που παράγει για συγκεκριμένη ποσότητα καυσίμου (και όχι από τους ίππους που παράγει αναλογικά με το κυβισμό του). Μιλάμε λοιπόν για την θερμική απόδοση ενός κινητήρα.
Ο στόχος λοιπόν του Skyactiv X δεν είναι οι απόλυτες επιδόσεις αλλά η αποδοτικότητα (efficiency). Κάποιος λοιπόν που ενδιαφέρεται για τις απόλυτες επιδόσεις σίγουρα δεν θα εκτιμήσει αυτό που πετυχαίνει ο skyactiv-X, αλλά η κορυφαία θερμική απόδοσή του είναι γεγονός. Για την ιστορία, ο κινητήρας με την καλύτερη θερμική απόδοση δεν είναι κάποιος ατμοσφαιρικός με 100+hp/lt, ούτε κάποιος turbo αλλά είναι/ήταν*(?στοιχεία 2018) ο 2.0lt dynamic force της Toyota, ατμοσφαιρικός με 'μόλις' 170hp/205nm στη συμβατική μορφή και 143hp/180nm στην υβριδική υπολοποίηση με 40% και 41% θερμική απόδοση αντίστοιχα, νούμερα ρεκόρ. Λέγεται πως ο κινητήρας της mazda τον ξεπερνάει και(?) στην απόλυτη τιμή αλλά και στο εύρος που μπορεί και επιτυγχάνεται η μέγιστη θερμική απόδοση.
Έχουν αλλάξει οι καιροί και οι κινητήρες δεν κρίνονται μονοσήμαντα όπως κάναν επιτυχημένα πολλοί παλαιότερα. Από εκεί και πέρα οι ανάγκες του καθενός είναι διαφορετικές, και στην αγορά ενός αυτοκινήτου δεν επιλέγεις μόνο κινητήρα αλλά σύνολο, οπότε καλό θα ήταν να μην κρίνουμε τόσο απόλυτα τις επιλογές του καθενός με βάση τα δικά μας κριτήρια ιδίως όταν δεν γνωρίζουμε καν περί τίνος πρόκειται.
Υ.Γ: περί τίνος πρόκειται:
-
RE: Mazda CX-30
ενδεικτικά,
CX-30 180-186ps real world fuel economy 7.25lt/100km:
Kuga 150ps real world fuel economy 8,87lt/100km:
Kuga 182ps real world fuel economy 10,66lt/100km:
(Ρίξτε και μια ματιά στις μέγιστες..)
εν κατακλείδι σχετικά με τους skyactiv vs the world ολόκληρο
'πιο αδύναμοι' ναι, 'αδύναμοι' όχι, και με σημαντικό πλεονέκτημα στη κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες υπερ τους σε γενικές γραμμές.
Υ.Γ: Αυτοκίνητο δεν είναι μόνο ο κινητήρας, και ο κινητήρας δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη ή η ροπή, υπάρχει η παράμετρος απόδοση/οικονομία [Xhp -> Y(real world fuel economy)] και σε αυτο ο skyactiv x είναι εξαιρετικός και γι αυτο 'φτιάχτηκε'. Κάποιους μπορεί να τους ενδιαφέρει αυτή η παράμετρος, κάποιους όχι. Όπως και να έχει το βρίσκω πολύ ελπιδοφόρο που κάποιες εταιρίες προσπαθούν και κάνουν τα πράγματα διαφορετικά.
-
RE: FIAT FORUM
λέει το άρθρο*.. 'και οι μόλις 4.000 πωλήσεις του μοντέλου όλα αυτά τα χρόνια'*
fyi...
~4500 αυτοκίνητα έχουν πουληθεί μόνο το 2019, το 2016-7-8 περίπου 20000 και αυτά τα νούμερα αφορούν μόνο την Ευρώπη.
Τέλος η παραγωγή σταματάει για την ευρωπαϊκή αγορά, στις ΗΠΑ θα υπάρχει και το 2020.
-
RE: MAZDA FORUM
Ο χρήστης asxetosss έγραψε:
-Αναμένονται σύντομα αντικαταστάτες τους?Το νέο 6 κυκλοφορεί στην ευρώπη ~ένα χρόνο ενώ το νέο 3 ~έξι μήνες... μήπως ο φίλος σου αναφέρεται σε αυτά που έχουν ήδη αντικατασταθεί?! Ο 1.6lt diesel δεν υπάρχει στο νέο 3.. για diesel μόνο 2.2lt όπως και στο 6. Προς τα τέλη του έτους με το νέο 2άρι αναμένεται ο καινούργιος 1.5lt diesel και πιθανότατα να τοποθετηθεί και στο 3.
-
RE: MAZDA 6
Όχι, δεν υπάρχει ακόμα ενημέρωση για κινητήρα 1,8λτ. Έχουμε καιρό όμως μέχρι την παρουσίασή του.
-
RE: MAZDA 6
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
....Σέβομαι τους προβληματισμούς σου και δεν πιστεύω ότι η mazda τετραγώνισε τον κύκλο και τα νέα μοτερ θα καίνε αέρα. Αυτό όμως που πιστεύω είναι ότι θα είναι από τα πλέον οικονομικά (μεταξύ άλλων) και αυτός είναι ο στόχος. Η BMW και η VW (μιας και τις αναφέραμε) κατασκευάζουν αυτή τη στιγμή κινητήρες πρότυπα. Αν η 'μικρή' mazda καταφέρει να είναι ανταγωνιστική απέναντι στους καλύτερους του είδους είναι από μόνο του επιτυχία. Μένει βέβαια όλα αυτά να αποδειχθούν και στην πράξη. Πάντως πέρα από τα στοιχεία και τα νούμερα είμαι υπέρ της καινοτομίας και σέβομαι πολύ της εταιρείες που τολμούν να κάνουν κάτι διαφορετικό και πάνε μια ιδέα λίγο παραπέρα είτε αυτό λέγεται skyactiv, TSi, multiair, wankel, V-tec, DSG, Toyota hybrid, nissan leaf, και άλλα πολλά.
Υ.Γ: Προς θεού, δεν τίθεται ζήτημα να κλείσει η mazda. H Saab ήταν μια εταιρεία χρόνια στάσιμη με πολύ λίγες πωλήσεις και γι'αυτό έκλεισε. Η mazda πουλάει σχεδόν 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα το χρόνο, έχει πλάνο-προοπτικές και ισχυρό brand name σε αρκετές μεγάλες αγορές. Πιθανόν να χρειαστεί να κάνει κάποια συνεργασία στο μέλλον όπως είχε κάνει παλαιότερα με την Ford αλλά δεν υπάρχει λόγος καταστροφολογίας.