-
@argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αναφέρθηκα σε SUV. Σε κουβαδάκια τύπου Citigo, Up, Μi δεν περιμένω να έχουν εξοπλισμό που θα ήθελα σε αυτοκίνητο ελευθέρου χρόνου.
Μην την ψάχνεις. Το θέμα είναι να μην κάτσει η στραβή στην βάρδια σου. Και στο καινούργιο επιβατικό τζίμνι τα ίδια έκανε η σουζούκι. Βασικές ελλείψεις σε εξοπλισμό που θα έπρεπε να θεωρείται στανταρ και ταυτόχρονα διατήρηση πολλών από τις ευπάθειες και αβλεψίες των προηγούμενων γενιών του. Νομίζω ότι το φαινόμενο είναι γενικό για όλες τις εταιρίες που το κύριο δελεαρ για την αγορά των οχημάτων τους είναι η χαμηλή τιμή.
πραγματι φτηνο. οχι το αμαξι. το σχολιο.
-
@gatoz said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αναφέρθηκα σε SUV. Σε κουβαδάκια τύπου Citigo, Up, Μi δεν περιμένω να έχουν εξοπλισμό που θα ήθελα σε αυτοκίνητο ελευθέρου χρόνου.
Μην την ψάχνεις. Το θέμα είναι να μην κάτσει η στραβή στην βάρδια σου. Και στο καινούργιο επιβατικό τζίμνι τα ίδια έκανε η σουζούκι. Βασικές ελλείψεις σε εξοπλισμό που θα έπρεπε να θεωρείται στανταρ και ταυτόχρονα διατήρηση πολλών από τις ευπάθειες και αβλεψίες των προηγούμενων γενιών του. Νομίζω ότι το φαινόμενο είναι γενικό για όλες τις εταιρίες που το κύριο δελεαρ για την αγορά των οχημάτων τους είναι η χαμηλή τιμή.
πραγματι φτηνο. οχι το αμαξι. το σχολιο.
Θες να ξεκινήσω?
Εδώ ρε πήγανε και βάλανε μη προγραμματιζόμενο TPMS στο καινούργιο τζίμνι με κατώτατη τιμή ενεργοποίησης του αλάρμ τα 26PSI πριν γίνει το καντράν πυγολαμπίδα από τα φωτάκια, ενώ δεν δίνανε καν κάμερα οπισθοπορείας στην πλούσια GLX έκδοση. Και δεν μιλάμε μόνον για τέτοιες "πολυτέλειες": Ξαναβάλανε τις ίδιες γαμημένες βάσεις για τις κόντρες (radius arms, τα μπράτσα που "συνδέουν" μοχλικά το σύστημα ανάρτησης και άκαμπτων αξόνων με το σασί) χωρίς καμία ενίσχυση για τα κοπανήματα, αφήσανε τα ίδια ασφάλτινα εργοστασικά γελοία σημεία πρόσδεσης (recovery points) μπροστα-πίσω, δεν διορθώσανε με σωστή εργοστασιακή ζύγηση και ποιοτικό έλεγχο το τρέμουλο του τιμονιού λόγω άκαμπτου μπροστινού άξονα, βγάλανε 2 παγκόσμιες ανακλήσεις για made in japan αμάξι κτλ κτλ.
Είπαμε, τίποτα σε αυτή την ζωή δεν είναι τέλειο και άμα είμαστε λεφτάδες δεν θα οδηγούσαμε τίποτα από ότι τώρα οδηγούμε.
-
@argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@gatoz said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αναφέρθηκα σε SUV. Σε κουβαδάκια τύπου Citigo, Up, Μi δεν περιμένω να έχουν εξοπλισμό που θα ήθελα σε αυτοκίνητο ελευθέρου χρόνου.
Μην την ψάχνεις. Το θέμα είναι να μην κάτσει η στραβή στην βάρδια σου. Και στο καινούργιο επιβατικό τζίμνι τα ίδια έκανε η σουζούκι. Βασικές ελλείψεις σε εξοπλισμό που θα έπρεπε να θεωρείται στανταρ και ταυτόχρονα διατήρηση πολλών από τις ευπάθειες και αβλεψίες των προηγούμενων γενιών του. Νομίζω ότι το φαινόμενο είναι γενικό για όλες τις εταιρίες που το κύριο δελεαρ για την αγορά των οχημάτων τους είναι η χαμηλή τιμή.
πραγματι φτηνο. οχι το αμαξι. το σχολιο.
Θες να ξεκινήσω?
Εδώ ρε πήγανε και βάλανε μη προγραμματιζόμενο TPMS στο καινούργιο τζίμνι με κατώτατη τιμή ενεργοποίησης του αλάρμ τα 26PSI πριν γίνει το καντράν πυγολαμπίδα από τα φωτάκια, ενώ δεν δίνανε καν κάμερα οπισθοπορείας στην πλούσια GLX έκδοση. Και δεν μιλάμε μόνον για τέτοιες "πολυτέλειες": Ξαναβάλανε τις ίδιες γαμημένες βάσεις για τις κόντρες (radius arms, τα μπράτσα που "συνδέουν" μοχλικά το σύστημα ανάρτησης και άκαμπτων αξόνων με το σασί) χωρίς καμία ενίσχυση για τα κοπανήματα, αφήσανε τα ίδια ασφάλτινα εργοστασικά γελοία σημεία πρόσδεσης (recovery points) μπροστα-πίσω, δεν διορθώσανε με σωστή εργοστασιακή ζύγηση και ποιοτικό έλεγχο το τρέμουλο του τιμονιού λόγω άκαμπτου μπροστινού άξονα, βγάλανε 2 παγκόσμιες ανακλήσεις για made in japan αμάξι κτλ κτλ.
Είπαμε, τίποτα σε αυτή την ζωή δεν είναι τέλειο και άμα είμαστε λεφτάδες δεν θα οδηγούσαμε τίποτα από ότι τώρα οδηγούμε.
η φτηνια εξακολουθει. στα σχολια.
δεν πειραζει, μην το οδηγας. εχει φθηνοτερα. -
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Πως γίνεται αυτό ρε φίλε;;;;; Πρώτη φορά το διαβάζω (ακούω) αυτό. Οι τσόχες που έχει φταίνε ή κάτι άλλο;
Αλήθεια δεν το έχω πολυψάξει...ζώ με αυτό...και άλλους ιδιοκτήτες που έχω ρωτήσει το ίδιο συμβαίνει και στα δικά τους.
Πάντως νερά μέσα στη πόρτα δεν περνάνε.Θα κοιτάξω μια μέρα μήπως καταλάβω πως το πέτυχαν αυτό.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Και πως έχεις γνώμη;
Kοίτα και σαλιγκάρι δεν έχω φάει, και κάτι άλλο δεν έχω φάει για να ξέρω οτι αυτά δεν είναι για μένα. Δεν είναι ανάγκη να δοκιμάσω και ηλεκτροκίνηση για να ακολουθήσω το ρεύμα του καθωσπρεπισμού (pun intended).
-
Εμείς μιλάμε για αυτοκίνητα. Εσύ είσαι σίγουρος ότι δεν θα σου αρέσει και κρίνεις τους άλλους με διάφορα υποτιμητικά επίθετα που πιθανόν θα τους αρέσει.
Να δώσω μια συμβουλή, μιας και εσύ πηγές στην κριτική όσων αγοράζουν, πρώτα κατάφερε να ζήσεις με δικές σου δυνάμεις και μετά κρινε το τι αγοράζει ο καθένας και πόσο wanabe είναι
Γίνε πρώτα ανεξάρτητος άντρας εσύ, βγάλε πάνω από 2-2,5Κ καθαρά και με τον νόμο με την αξία σου, πλήρωνε την στέγη σου και κρίνε μετά το κάθε μπαμπα με το γιλέκομπουφαν που επιλέγει να δώσει τα φράγκα του και αν αγοράζει Τέσλα για την επίδειξη.
Όσο σου παρέχουν στέγη και φράγκα για να κάνεις τον πεπειραμένο οδηγό μη κρίνεις το ήθος όσων επιλέγουν κάτι διαφορετικό από εσένα. -
1ον θα τον σκίσει η εφορία αν τα βγάζει αυτά και τα δηλώνει, κι επιπλέον θα βλέπει να κρεμάνε τις γραβάτες διαμαρτυρόμενοι αυτοί με τα Τέσλα που δηλώνουν τα μισά και θα αισθάνεται διπλά κορόιδο, ακούστε κι αυτούς που τα πέρασαν.
2ον από δω και πέρα στη χώρα που ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης, τέτοια αντριλίκια κομμένα για τους νέους.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Και πως έχεις γνώμη;
Kοίτα και σαλιγκάρι δεν έχω φάει, και κάτι άλλο δεν έχω φάει για να ξέρω οτι αυτά δεν είναι για μένα. Δεν είναι ανάγκη να δοκιμάσω και ηλεκτροκίνηση για να ακολουθήσω το ρεύμα του καθωσπρεπισμού (pun intended).
Τα σαλιγκαρια στιφάδο είναι υπέροχα.
Αν δεν εχεις δοκιμάσει σαλιγκάρια πως ξέρεις ότι δεν σαρεσουν?
Αν δεν εχεις δοκιμάσει ηλεκτρικό πως εχεις αποψη εκτός της τιμής που δεν χρειαζεται να οδηγήσεις για να εχεις?
Εγω πχ τα κρίνω αυστηρα και θεωρώ πως είναι ακαταλληλα προς το παρόν λόγω ελλειπών υποδομών. Αλλά οδηγησα και κανένα να έχω αποψη οδηγική.
-
Μα και ένας λόγος που τα επιλέγουν είναι ακριβώς και για φορολογικούς λόγους.
Αλλά τεσπα, το πιο λογικό είναι να εχει και θερμικό διότι δεν είναι ακόμα μια overall λύση.
Αλλά εντάξει, περάσαμε από την κριτική στο ίδιο το αυτοκίνητο (θεμιτό) στην κρίση των ανθρώπων που το επιλέγουν και το ήθος τους. Όταν λοιπόν κρίνουμε ανθρώπους η σύγκριση πεπραγμένων στη ζωη μπορεί να είναι πολύ δύσκολη για όποιον ακολουθήσει μια τέτοια ρητορική.
Και για να είμαι εντάξει και εγώ ίσως το κάνω καμιά φορά αυτό και είναι λάθος και το παραδέχομαι
-
@cirus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Τα σαλιγκαρια στιφάδο είναι υπέροχα.
Αν δεν εχεις δοκιμάσει σαλιγκάρια πως ξέρεις ότι δεν σαρεσουν?Τι στιφάδο ρε, μπουμπουριστούς με ρακί.
Μια φορά δε δοκίμασα και σε εστιατόριο παρίσι, 2€ το σαλιγκάρι. délicieux ...
-
@antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@cirus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Τα σαλιγκαρια στιφάδο είναι υπέροχα.
Αν δεν εχεις δοκιμάσει σαλιγκάρια πως ξέρεις ότι δεν σαρεσουν?Τι στιφάδο ρε, μπουμπουριστούς με ρακί.
Μια φορά δε δοκίμασα και σε εστιατόριο παρίσι, 2€ το σαλιγκάρι. délicieux ...
Δυστηχως μπουμπουριστους κοχλιους δοκίμασα και δεν μου αρεσαν πολύ (οχι μια φορα και 2). Ενω στιφαδο τρελαίνομαι. Νταξει γουστα είναι αυτά
-
@cirus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αν δεν εχεις δοκιμάσει σαλιγκάρια πως ξέρεις ότι δεν σαρεσουν?
Αν δεν εχεις δοκιμάσει ηλεκτρικό πως εχεις αποψη εκτός της τιμής που δεν χρειαζεται να οδηγήσεις για να εχεις?#antras λέει είναι αυτός που δοκίμασε και δεν του άρεσε...
μάλλον δεν ψήθηκε καλά το ψάρι απ τη μια πλευρά και δεν του άρεσε...
για το σαλιγκάρι, δεν έχουμε δηλώσεις.
αν του άρεσε. -
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@cirus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αν δεν εχεις δοκιμάσει σαλιγκάρια πως ξέρεις ότι δεν σαρεσουν?
Αν δεν εχεις δοκιμάσει ηλεκτρικό πως εχεις αποψη εκτός της τιμής που δεν χρειαζεται να οδηγήσεις για να εχεις?#antras λέει είναι αυτός που δοκίμασε και δεν του άρεσε...
μάλλον δεν ψήθηκε καλά το ψάρι απ τη μια πλευρά και δεν του άρεσε...
για το σαλιγκάρι, δεν έχουμε δηλώσεις.
αν του άρεσε.Καλα δικαιωμα του καθενος το σεξουαλικο, οτι θελει ο καθένας στο κρεβατι του κανει. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου και δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρει και κανέναν.
Τωρα καμια πλακιτσα για αυτό κανουμε αλλά μεχρι εκεί. Δεν πρωτίθομαι προσωπικα να το δοκιμάσω αυτό. Θα αρκεστώ στα σαλιγκάρια
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εμείς μιλάμε για αυτοκίνητα. Εσύ είσαι σίγουρος ότι δεν θα σου αρέσει και κρίνεις τους άλλους με διάφορα υποτιμητικά επίθετα που πιθανόν θα τους αρέσει.
Να δώσω μια συμβουλή, μιας και εσύ πηγές στην κριτική όσων αγοράζουν, πρώτα κατάφερε να ζήσεις με δικές σου δυνάμεις και μετά κρινε το τι αγοράζει ο καθένας και πόσο wanabe είναι
Γίνε πρώτα ανεξάρτητος άντρας εσύ, βγάλε πάνω από 2-2,5Κ καθαρά και με τον νόμο με την αξία σου, πλήρωνε την στέγη σου και κρίνε μετά το κάθε μπαμπα με το γιλέκομπουφαν που επιλέγει να δώσει τα φράγκα του και αν αγοράζει Τέσλα για την επίδειξη.
Όσο σου παρέχουν στέγη και φράγκα για να κάνεις τον πεπειραμένο οδηγό μη κρίνεις το ήθος όσων επιλέγουν κάτι διαφορετικό από εσένα.Δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα τιποτα από αυτά που γράφεις, εδω αν πρόσεξες είναι το τοπικ "απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση". Το σπατουλάρισμα για τα ανέραστα τάμπλετ πέφτει δίπλα μαζί με το πόσο ανώτερα (λολ) είναι οδηγικά. Και προφανώς θα κρίνω τους γιλεκομπαμπάδες γιατί έτσι γουστάρω, ελευθερία γνώμης και έκφρασης είχαμε τελευταία φορα που κοίταξα.
Καθαρίζω αρκετά ωστε το πρώτο αυτοκίνητό μου να είναι MX-5 ND3 στα 33. Και λογαριασμό δε θα δώσω σε κανέναν στο φόρουμ που την έχει δει σταυροφόρος του sustainability και κάνει virtue signalling με την παραμικρή ευκαιρία.
-
Και καλά κάνεις δεν θα δώσεις λογαριασμό σε κανέναν, σωστός! Αλλά όπως ευκόλως κρίνεις ανθρώπους και τις επιλογές τους έτσι ευκόλως θα κριθούν και οι δικές σου. Ελευθερία έχουμε. Έτσι δεν λες;
Αντίστοιχα και εγώ θα μπορούσα να πω πόσους βλέπω που ζουν ακόμα με τους γονείς τους μετά τα 25-28 έτη μόνο και μόνο για ένα αυτοκίνητο.
Όσο για τα 30-40Κ ενός αυτοκινήτου, τόσα είναι τα πάγια πολλών ανεξάρτητων ανθρώπων ανά έτος ή δύο ετη και οι οποίοι κάνουν οικογένεια, συντηρούν σπίτια, αγοράζουν σπίτια, επενδύουν σε επιχειρήσεις κτλ. Παίρνουν με λίγα λόγια τη ζωή στα χέρια τους. Ανεξάρτητοι και κύριοι του εαυτού τους. Σκέψου κάθε έτος ένα mazda mx5.
Αλλά όπως λες δεν υπάρχει κριτήριο και ο καθένας ότι κανει το κάνει από μόνος του. Και στην τελική έχεις δίκιο σε αυτό.
Έτσι λοιπόν και εσύ έχεις το ηθικό δικαίωμα να σχολιάζεις το όχημα αλλά όχι αυτούς που το επιλέγουν γιατί πολύ εύκολα μπορεί να κριθείς και εσύ για το τρόπο ζωής σου και τις αυτοκινητιστικες επιλογές σου και όπως είδες δεν είναι ωραίο πράγμα.Και για να δεις ότι δεν βγάζω τον εαυτό μου απ' έξω. Και εγώ πέφτω σε αυτήν την κακή συνήθεια. Και εγώ κάνω αυτό που κάνεις και είναι άδικο και λάθος.
-
Νομίζω ότι οι ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών δικύκλων καταδεικνύουν ότι δεν τσουλάει το θέμα.
Μόλις 863 ηλεκτρικά δίκυκλα όλο το 2022, όταν οι πωλήσεις θερμικών ξεπερνούν τις 40.000.
https://www.bikeit.gr/taxinomiseis/item/33103-taksinomiseis-2022-top-20-ilektrikon
-
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Νομίζω ότι οι ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών δικύκλων καταδεικνύουν ότι δεν τσουλάει το θέμα.
Μόλις 863 ηλεκτρικά δίκυκλα όλο το 2022, όταν οι πωλήσεις θερμικών ξεπερνούν τις 40.000.
https://www.bikeit.gr/taxinomiseis/item/33103-taksinomiseis-2022-top-20-ilektrikon
Με τον πρώτο κύκλο της δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά», της οποίας η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ήταν η 31η/12/2021, οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν ήταν περίπου 19.000 (9% αφορούν αυτοκίνητα, 22% δίκυκλα-τρίκυκλα, 69% ποδήλατα), από τις οποίες έως τέλος Νοεμβρίου είχαν εγκριθεί περίπου 15.000 και πληρωθεί 8.000. Ο συνολικός προϋπολογισμός ο οποίος έχει δεσμευτεί για τις εγκεκριμένες αιτήσεις έως σήμερα είναι 18,5 εκατ. ευρώ.
Μάλιστα στα αυτοκίνητα μπαίνουν μέσα από ότι θυμάμαι και τετράτροχα μικροκινητικοτητας τύπου Ami, το είχα ποσταρει τότε που είχαν βγει τα νούμερα ακριβώς.
Μην ξεχνάς από τις μεγάλες εταιρείες ΜΟΝΟ η Piaggio έχει βγάλει κανονικό μοντέλο (το 1) άνω οι άλλες θα μπούν από φέτος και αργότερα. Κάποιες Ιαπωνικές δεν θα μπουν στην αγορά ηλεκτρικών πριν τουλάχιστον τό 25.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εμείς μιλάμε για αυτοκίνητα. Εσύ είσαι σίγουρος ότι δεν θα σου αρέσει και κρίνεις τους άλλους με διάφορα υποτιμητικά επίθετα που πιθανόν θα τους αρέσει.
Να δώσω μια συμβουλή, μιας και εσύ πηγές στην κριτική όσων αγοράζουν, πρώτα κατάφερε να ζήσεις με δικές σου δυνάμεις και μετά κρινε το τι αγοράζει ο καθένας και πόσο wanabe είναι
Γίνε πρώτα ανεξάρτητος άντρας εσύ, βγάλε πάνω από 2-2,5Κ καθαρά και με τον νόμο με την αξία σου, πλήρωνε την στέγη σου και κρίνε μετά το κάθε μπαμπα με το γιλέκομπουφαν που επιλέγει να δώσει τα φράγκα του και αν αγοράζει Τέσλα για την επίδειξη.
Όσο σου παρέχουν στέγη και φράγκα για να κάνεις τον πεπειραμένο οδηγό μη κρίνεις το ήθος όσων επιλέγουν κάτι διαφορετικό από εσένα.Δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα τιποτα από αυτά που γράφεις, εδω αν πρόσεξες είναι το τοπικ "απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση". Το σπατουλάρισμα για τα ανέραστα τάμπλετ πέφτει δίπλα μαζί με το πόσο ανώτερα (λολ) είναι οδηγικά. Και προφανώς θα κρίνω τους γιλεκομπαμπάδες γιατί έτσι γουστάρω, ελευθερία γνώμης και έκφρασης είχαμε τελευταία φορα που κοίταξα.
Καθαρίζω αρκετά ωστε το πρώτο αυτοκίνητό μου να είναι MX-5 ND3 στα 33. Και λογαριασμό δε θα δώσω σε κανέναν στο φόρουμ που την έχει δει σταυροφόρος του sustainability και κάνει virtue signalling με την παραμικρή ευκαιρία.
Προφανώς και μπορείς και πρέπει να έχεις το τη γνώμη σου και το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης. Και γούστο σου, καπέλο σου να μην οδηγήσεις ποτέ ηλεκτρικό!
Όμως η έλλειψη προσωπικής εμπειρίας, σε συνδυασμό με το δογματισμό, την ακαμψία και τον απόλυτο τρόπο που εκφράζεις την άποψη σου, καθώς και την οπαδική αντίληψη με την οποία χαρακτηρίζεις όσους έχουν αντίθετη άποψη, στερουν βαρύτητα από την άποψη σου. -
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Νομίζω ότι οι ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών δικύκλων καταδεικνύουν ότι δεν τσουλάει το θέμα.
Μόλις 863 ηλεκτρικά δίκυκλα όλο το 2022, όταν οι πωλήσεις θερμικών ξεπερνούν τις 40.000.
https://www.bikeit.gr/taxinomiseis/item/33103-taksinomiseis-2022-top-20-ilektrikon
Με τον πρώτο κύκλο της δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά», της οποίας η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ήταν η 31η/12/2021, οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν ήταν περίπου 19.000 (9% αφορούν αυτοκίνητα, 22% δίκυκλα-τρίκυκλα, 69% ποδήλατα), από τις οποίες έως τέλος Νοεμβρίου είχαν εγκριθεί περίπου 15.000 και πληρωθεί 8.000. Ο συνολικός προϋπολογισμός ο οποίος έχει δεσμευτεί για τις εγκεκριμένες αιτήσεις έως σήμερα είναι 18,5 εκατ. ευρώ.
Μάλιστα στα αυτοκίνητα μπαίνουν μέσα από ότι θυμάμαι και τετράτροχα μικροκινητικοτητας τύπου Ami, το είχα ποσταρει τότε που είχαν βγει τα νούμερα ακριβώς.
Μην ξεχνάς από τις μεγάλες εταιρείες ΜΟΝΟ η Piaggio έχει βγάλει κανονικό μοντέλο (το 1) άνω οι άλλες θα μπούν από φέτος και αργότερα. Κάποιες Ιαπωνικές δεν θα μπουν στην αγορά ηλεκτρικών πριν τουλάχιστον τό 25.
Δεν ξέρω τι θα γίνει τα επόμενα χρόνια, αλλά σίγουρα εγώ ηλεκτροκίνητο δίκυκλο ή τετράτροχο αποκλείεται να αγοράσω.
Αρκετά μπλεξίματα έχω με τα θερμικά. Δεν θέλω και άλλα πάνω στο κεφάλι μου.
-
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Νομίζω ότι οι ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών δικύκλων καταδεικνύουν ότι δεν τσουλάει το θέμα.
Μόλις 863 ηλεκτρικά δίκυκλα όλο το 2022, όταν οι πωλήσεις θερμικών ξεπερνούν τις 40.000.
https://www.bikeit.gr/taxinomiseis/item/33103-taksinomiseis-2022-top-20-ilektrikon
Με τον πρώτο κύκλο της δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά», της οποίας η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ήταν η 31η/12/2021, οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν ήταν περίπου 19.000 (9% αφορούν αυτοκίνητα, 22% δίκυκλα-τρίκυκλα, 69% ποδήλατα), από τις οποίες έως τέλος Νοεμβρίου είχαν εγκριθεί περίπου 15.000 και πληρωθεί 8.000. Ο συνολικός προϋπολογισμός ο οποίος έχει δεσμευτεί για τις εγκεκριμένες αιτήσεις έως σήμερα είναι 18,5 εκατ. ευρώ.
Μάλιστα στα αυτοκίνητα μπαίνουν μέσα από ότι θυμάμαι και τετράτροχα μικροκινητικοτητας τύπου Ami, το είχα ποσταρει τότε που είχαν βγει τα νούμερα ακριβώς.
Μην ξεχνάς από τις μεγάλες εταιρείες ΜΟΝΟ η Piaggio έχει βγάλει κανονικό μοντέλο (το 1) άνω οι άλλες θα μπούν από φέτος και αργότερα. Κάποιες Ιαπωνικές δεν θα μπουν στην αγορά ηλεκτρικών πριν τουλάχιστον τό 25.
Δεν ξέρω τι θα γίνει τα επόμενα χρόνια, αλλά σίγουρα εγώ ηλεκτροκίνητο δίκυκλο ή τετράτροχο αποκλείεται να αγοράσω.
Αρκετά μπλεξίματα έχω με τα θερμικά. Δεν θέλω και άλλα πάνω στο κεφάλι μου.
Θέλω να σου δείξω ότι η συντριπτική πλειοψηφία του προγράμματος είναι δίκυκλα τελικά. Και εγώ το έψαξα, ακόμη δεν βολεύει, αλλά δεν έχει μπει κανείς μεγάλος ακόμη ενεργά.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση