Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 334
    • 335
    • 336
    • 337
    • 338
    • 430
    • 431
    • 336 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    8609
    138457
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • georgekn
      georgekn @gatoz last edited by

      @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

      μπα.....

      Κάνουν καλό...καφέ.

      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • gatoz
        gatoz @georgekn last edited by gatoz

        @georgekn said in Peugeot 3008 2016:

        @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

        μπα.....

        Κάνουν καλό...καφέ.

        μπααααα
        ουτε....

        #milf-a-man

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dublin @gatoz last edited by

          @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

          @georgekn said in Peugeot 3008 2016:

          @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

          μπα.....

          Κάνουν καλό...καφέ.

          μπααααα
          ουτε....

          Nespresso έχουν!

          georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • georgekn
            georgekn @dublin last edited by

            @dublin said in Peugeot 3008 2016:

            @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

            @georgekn said in Peugeot 3008 2016:

            @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

            μπα.....

            Κάνουν καλό...καφέ.

            μπααααα
            ουτε....

            Nespresso έχουν!

            #neroplima

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • A
              andya3 last edited by

              Την αδικείτε πάντως την Peugeot. Οκ μπορεί να πουλάει λίγο μούρη παραπάνω και τα αυτοκίνητά της να είναι υπερβολικά ακριβά για την ποιότητά τους.
              Αλλά έχει ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια. Ποτέ δεν τη θυμάμαι τόσο ψηλά. Κάνει μεγάλη προσπάθεια και αυτό το σέβομαι.

              Αν κρατήσει ή αν είναι παροδική η επιτυχία της, θα το μάθουμε σε λίγα χρόνια από τώρα. Το βασικό της πρόβλημα παραμένει η έλλειψη τεχνογνωσίας σε μηχανολογικά θέματα.
              Εδώ η Renault είναι πιο ισχυρή, αλλά κάτι την κρατάει πίσω και δεν μπορεί ν' ανοίξει τα φτερά της, δεν ξέρω τι.

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser last edited by

                Δηλαδή επειδή έχουμε ένα πρόβλημα σόφτγουεαρ σε 5 αμάξια ειδικών προδιαγραφών που έκαναν αναβάθμιση με λάθος πρόγραμμα και επειδή το δοχείο αντ μπλού της μπος βγήκε προβληματικό, προσπαθούμε να θάψουμε μία εταιρεία που από πλευράς σχεδιασμού είναι 1 δεκαετία μπροστά από τους γερμανούς και 2-3 από τους ασιάτες, ενώ οι κινητήρες της είναι μια χαρά και τα κιβώτια της επίσης και σου δίνουν ό,τι επιλογές θέλεις σε στήσιμο και άνεση με τις διάφορες εταιρείες ?

                Δηλαδή ξεχνάμε την αναξιοπιστία των γερμανών σε κινητήρες- κιβώτια και αμάξωμα, τα προβλήματα των ασιατών σε ντίζελ, αερόσακους, λαδιέρες και όλα τα άλλα ?

                Αυτά όλα που λένε κάποιοι είναι προπαγάνδα δεν είναι αλήθεια.

                Για τα προβλήματα με το αντμπλου και τον ιμάντα, ο όμιλος επισκευάζει δωρεάν εντός εγγύησης, 5 χρόνια και 100000 χλμ, που έχεις ως επιλογή, αλλά σε πάει με έκπτωση και στα 8 χρόνια και 150000 χλμ.

                Αλλοι στα 150000 χλμ θα έχουν αλλάξει 2-3 κιβώτια.

                Το σωστό είναι να κράζουμε κάθε κατασκευαστή για την όποια αστοχία ή κατασκευαστικό λάθος έχει, όχι όμως ως προπαγάνδα ξεχνώντας τα προβλήματα των άλλων.

                Δηλαδή αν είναι υπερβολικά ακριβό ένα 3008 αυτόματο ντίζελ στα 33700 που ξεκινάει, τι να πούμε για ένα Τιγκουάν, Q3, X1. GLA,Τουσόν, Σπόρτατζ, Κορόλα Κρος ,για τις τιμές που ξεκινάνε ?

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • A
                  andya3 last edited by

                  Δεν έχει νόημα τώρα να μπαίνουμε σε τέτοιες κουβέντες και συγκρίσεις.

                  Οι Γερμανοί φτιάχνουν ΜΕΚ και τα υποσυστήματά τους από δραπανοκατσάβιδο μέχρι F1 και κλείνουν πανηγυρικά με τεράστιες μηχανές σε πλοία, που μέχρι και σήμερα μόνο αυτοί μπορούν να φτιάξουν σε τέτοια μεγέθη.

                  Αλλά για να επανέλθουμε στο θέμα. Οι Γάλλοι κάνουν την προσπάθειά τους. Με βάση τις δυνατότητές τους. Και όπως είπα το εκτιμώ. Δεν το υπερεκτιμώ όμως, όπως οι Γαλλόφιλοι.
                  Φαντάζομαι και οι ίδιοι οι Γάλλοι γνωρίζουν τα όρια τους και προσέχουν. Κρατάνε προσεκτικά τον κυβισμό σχετικά χαμηλά και όσο μπορούν προσέχουν. Και καλά κάνουν.

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • georgemit
                    georgemit last edited by

                    @criuser νομίζω σου την είπε.

                    i30 160 N line!

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      super-t last edited by

                      Η Wärtsilä από την Φινλανδία είναι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • realzeus
                        realzeus @dublin last edited by

                        @dublin said in Peugeot 3008 2016:

                        και κυρίως του Δία,

                        Εγώ πάντως τον Γάτο τον αγαπώ και δεν τον τιμωρώ. Αλλά η Γαλλία ανήκει σε άλλη δικαιοδοσία και ο εκεί Jupiter δεν τον γουστάρει μάλλον. Θα κάνω ένα τηλέφωνο στον συν-Θεό μπας και το λύσουμε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • realzeus
                          realzeus @andya3 last edited by

                          @andya3 said in Peugeot 3008 2016:

                          Δεν έχει νόημα τώρα να μπαίνουμε σε τέτοιες κουβέντες και συγκρίσεις.

                          Οι Γερμανοί φτιάχνουν ΜΕΚ και τα υποσυστήματά τους από δραπανοκατσάβιδο μέχρι F1 και κλείνουν πανηγυρικά με τεράστιες μηχανές σε πλοία, που μέχρι και σήμερα μόνο αυτοί μπορούν να φτιάξουν σε τέτοια μεγέθη.

                          Αλλά για να επανέλθουμε στο θέμα. Οι Γάλλοι κάνουν την προσπάθειά τους. Με βάση τις δυνατότητές τους. Και όπως είπα το εκτιμώ. Δεν το υπερεκτιμώ όμως, όπως οι Γαλλόφιλοι.
                          Φαντάζομαι και οι ίδιοι οι Γάλλοι γνωρίζουν τα όρια τους και προσέχουν. Κρατάνε προσεκτικά τον κυβισμό σχετικά χαμηλά και όσο μπορούν προσέχουν. Και καλά κάνουν.

                          Είσαι εντελώς άσχετος και στις μηχανές πλοίων. Οι παγκοσμίως καλύτερες θεωρούνται οι Ιαπωνικές. Μιλάμε για εμπορικά, γιατί στα στρατιωτικά οι Ρώσοι είναι Νο 1!

                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            criuser @georgemit last edited by

                            @georgemit said in Peugeot 3008 2016:

                            @criuser νομίζω σου την είπε.

                            Δεν μου την είπε. Ανασκεύασε αυτά που είχε πει...

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              andya3 @realzeus last edited by

                              @realzeus said in Peugeot 3008 2016:

                              @andya3 said in Peugeot 3008 2016:

                              Δεν έχει νόημα τώρα να μπαίνουμε σε τέτοιες κουβέντες και συγκρίσεις.

                              Οι Γερμανοί φτιάχνουν ΜΕΚ και τα υποσυστήματά τους από δραπανοκατσάβιδο μέχρι F1 και κλείνουν πανηγυρικά με τεράστιες μηχανές σε πλοία, που μέχρι και σήμερα μόνο αυτοί μπορούν να φτιάξουν σε τέτοια μεγέθη.

                              Αλλά για να επανέλθουμε στο θέμα. Οι Γάλλοι κάνουν την προσπάθειά τους. Με βάση τις δυνατότητές τους. Και όπως είπα το εκτιμώ. Δεν το υπερεκτιμώ όμως, όπως οι Γαλλόφιλοι.
                              Φαντάζομαι και οι ίδιοι οι Γάλλοι γνωρίζουν τα όρια τους και προσέχουν. Κρατάνε προσεκτικά τον κυβισμό σχετικά χαμηλά και όσο μπορούν προσέχουν. Και καλά κάνουν.

                              Είσαι εντελώς άσχετος και στις μηχανές πλοίων. Οι παγκοσμίως καλύτερες θεωρούνται οι Ιαπωνικές. Μιλάμε για εμπορικά, γιατί στα στρατιωτικά οι Ρώσοι είναι Νο 1!

                              Πραγματικά δεν παύεις να με εκπλήσσεις αρνητικά. Όχι μόνο για την άγνοιά σου, αλλά με τον τρόπο που εκθέτεις συνεχώς τον εαυτό σου.
                              Αν και οφείλω να ομολογήσω ότι δεν έχω εικόνα για τις μηχανές πλοίων που φτιάχνουν οι Γιαπωνέζοι, οι μεγάλες μηχανές την MAN είναι οι κορυφαίες, μεγαλύτερες και state of the art στον τομέα τους.

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus @andya3 last edited by

                                @andya3 said in Peugeot 3008 2016:

                                @realzeus said in Peugeot 3008 2016:

                                @andya3 said in Peugeot 3008 2016:

                                Δεν έχει νόημα τώρα να μπαίνουμε σε τέτοιες κουβέντες και συγκρίσεις.

                                Οι Γερμανοί φτιάχνουν ΜΕΚ και τα υποσυστήματά τους από δραπανοκατσάβιδο μέχρι F1 και κλείνουν πανηγυρικά με τεράστιες μηχανές σε πλοία, που μέχρι και σήμερα μόνο αυτοί μπορούν να φτιάξουν σε τέτοια μεγέθη.

                                Αλλά για να επανέλθουμε στο θέμα. Οι Γάλλοι κάνουν την προσπάθειά τους. Με βάση τις δυνατότητές τους. Και όπως είπα το εκτιμώ. Δεν το υπερεκτιμώ όμως, όπως οι Γαλλόφιλοι.
                                Φαντάζομαι και οι ίδιοι οι Γάλλοι γνωρίζουν τα όρια τους και προσέχουν. Κρατάνε προσεκτικά τον κυβισμό σχετικά χαμηλά και όσο μπορούν προσέχουν. Και καλά κάνουν.

                                Είσαι εντελώς άσχετος και στις μηχανές πλοίων. Οι παγκοσμίως καλύτερες θεωρούνται οι Ιαπωνικές. Μιλάμε για εμπορικά, γιατί στα στρατιωτικά οι Ρώσοι είναι Νο 1!

                                Πραγματικά δεν παύεις να με εκπλήσσεις αρνητικά. Όχι μόνο για την άγνοιά σου, αλλά με τον τρόπο που εκθέτεις συνεχώς τον εαυτό σου.
                                Αν και οφείλω να ομολογήσω ότι δεν έχω εικόνα για τις μηχανές πλοίων που φτιάχνουν οι Γιαπωνέζοι, οι μεγάλες μηχανές την MAN είναι οι κορυφαίες, μεγαλύτερες και state of the art στον τομέα τους.

                                Συνεχίζεις να είσαι παντελώς ανίδεος, στα πάντα. Φίλος μου είναι ναυπηγός, σπουδαγμένος στην Σκωτία, και ορκίζεται σε αυτές τις μηχανές, όχι στις ΜΑΝ: https://www.j-eng.co.jp/en/

                                A W 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Μην μπλέκετε τις μηχανές πλοίων με τα ιχ, δεν έχουν καμμία σχέση.

                                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    civil357 last edited by

                                    Τι σχέση μπορεί να έχει σε μία παγκοσμιοποιημένη αγορά , το ότι οι Γερμανοί μπορεί να φτιάχνουν κινητήρες πλοίων ( δεν έχω ιδέα , πιθανότατα και να το κάνουν) με την αξιοπιστία του 3008 , είναι απορίας άξιο. Άντε και να το δεχτούμε ότι με κάποιο τρόπο συνδέονται όλα αυτά, τα χαρακτηριστικά λειτουργίας των κινητήρων τους έχουν καμία σχέση μεταξύ τους;

                                    Μάλλον, όταν πριν λίγα χρόνια το γκρούπ προσέφερε στη γκάμα του, τα μνημεία ενεργητικής ασφάλειας και τεχνολογίας όπως, το πασατ με 75 ατίθασα άτια, ή το vento με τα 60 και έβγαζε ακόμα και εν έτη 1998 ( το αγόρασε φίλη , γιατί είχε βαριά λαμαρίνα κατά τον πατέρα της ) , το polo ( με απόβαρο πέριξ του τόνου) με 45 καθαρόαιμα, θα έφτιαχναν λογικά ακόμα μηχανές για ψαρότρατες και με αυτή τη λογική θα εξελίχθηκαν αργότερα ή δεν είχε προλάβει η τεχνολογία της F1 να μπεί στα καθημερινά οχήματα του γκρουπ ακόμα.

                                    M D 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                    • M
                                      manast @civil357 last edited by manast

                                      @civil357 said in Peugeot 3008 2016:

                                      Τι σχέση μπορεί να έχει σε μία παγκοσμιοποιημένη αγορά , το ότι οι Γερμανοί μπορεί να φτιάχνουν κινητήρες πλοίων ( δεν έχω ιδέα , πιθανότατα και να το κάνουν) με την αξιοπιστία του 3008 , είναι απορίας άξιο. Άντε και να το δεχτούμε ότι με κάποιο τρόπο συνδέονται όλα αυτά, τα χαρακτηριστικά λειτουργίας των κινητήρων τους έχουν καμία σχέση μεταξύ τους;

                                      Δεν καταλαβαίνω γιατί το λες αυτό!
                                      Δηλαδή ένας οφθαλμίατρος, άριστος στις επεμβάσεις για καταρράκτη, δεν θα καθίσεις εσύ να σου κάνει μεταμόσχευση νεφρού, καλός γιατρός θα'ναι! Ή έστω μια κολονοσκόπηση ρε αδερφέ! 🤕

                                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • realzeus
                                        realzeus @dstou last edited by

                                        @dstou said in Peugeot 3008 2016:

                                        Μην μπλέκετε τις μηχανές πλοίων με τα ιχ, δεν έχουν καμμία σχέση.

                                        Προφανώς και δεν έχουν. Όπως δεν είχει καμία σχέση και ο andya3 με την αυτοκίνηση....

                                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dublin @civil357 last edited by

                                          @civil357 said in Peugeot 3008 2016:

                                          Τι σχέση μπορεί να έχει σε μία παγκοσμιοποιημένη αγορά , το ότι οι Γερμανοί μπορεί να φτιάχνουν κινητήρες πλοίων ( δεν έχω ιδέα , πιθανότατα και να το κάνουν) με την αξιοπιστία του 3008 , είναι απορίας άξιο. Άντε και να το δεχτούμε ότι με κάποιο τρόπο συνδέονται όλα αυτά, τα χαρακτηριστικά λειτουργίας των κινητήρων τους έχουν καμία σχέση μεταξύ τους;

                                          Μάλλον, όταν πριν λίγα χρόνια το γκρούπ προσέφερε στη γκάμα του, τα μνημεία ενεργητικής ασφάλειας και τεχνολογίας όπως, το πασατ με 75 ατίθασα άτια, ή το vento με τα 60 και έβγαζε ακόμα και εν έτη 1998 ( το αγόρασε φίλη , γιατί είχε βαριά λαμαρίνα κατά τον πατέρα της ) , το polo ( με απόβαρο πέριξ του τόνου) με 45 καθαρόαιμα, θα έφτιαχναν λογικά ακόμα μηχανές για ψαρότρατες και με αυτή τη λογική θα εξελίχθηκαν αργότερα ή δεν είχε προλάβει η τεχνολογία της F1 να μπεί στα καθημερινά οχήματα του γκρουπ ακόμα.

                                          Το είχε πάρει και δική μου φίλη! Φανατικοί VW, ακόμη είναι. Ένα από τα αυτοκίνητα που μου προκάλεσε το ψυχολογικό που έχω για τη VW..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap @manast last edited by lap

                                            @manast said in Peugeot 3008 2016:

                                            @civil357 said in Peugeot 3008 2016:

                                            Τι σχέση μπορεί να έχει σε μία παγκοσμιοποιημένη αγορά , το ότι οι Γερμανοί μπορεί να φτιάχνουν κινητήρες πλοίων ( δεν έχω ιδέα , πιθανότατα και να το κάνουν) με την αξιοπιστία του 3008 , είναι απορίας άξιο. Άντε και να το δεχτούμε ότι με κάποιο τρόπο συνδέονται όλα αυτά, τα χαρακτηριστικά λειτουργίας των κινητήρων τους έχουν καμία σχέση μεταξύ τους;

                                            Δεν καταλαβαίνω γιατί το λες αυτό!
                                            Δηλαδή ένας οφθαλμίατρος, άριστος στις επεμβάσεις για καταρράκτη, δεν θα καθίσεις εσύ να σου κάνει μεταμόσχευση νεφρού, καλός γιατρός θα'ναι! Ή έστω μια κολονοσκόπηση ρε αδερφέ! 🤕

                                            Υπάρχει αντίλογος με λογικά επιχειρήματα.

                                            Αν είχε καταρράκτη ο χειρουργός δεν θα προτιμούσες τουλάχιστον τον οφθαλμίατρο που φροντίζει τα μάτια του και βλέπει;

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 334
                                            • 335
                                            • 336
                                            • 337
                                            • 338
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 336 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr