Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 141
    • 142
    • 32 / 142
    Περί αυτοκίνησης
    87
    2840
    96251
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • storm
      storm last edited by

      Και εγώ θέλω μεγάλο αυτοκίνητο.
      Εγώ θέλω ένα Ford Ranger Raptor και όλα under control...

      Youtube Video

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        dublin @storm last edited by

        @storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

        Και εγώ θέλω μεγάλο αυτοκίνητο.
        Εγώ θέλω ένα Ford Ranger Raptor και όλα under control...

        Youtube Video

        Το έχει ένας ξάδερφος.. Γερμανία και Ευρώπη πάει συχνά πυκνά.. θα έρθει και το Bronco τελικά Ευρώπη, με 2.3 κινητήρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by

          @fanis75 έχω μια υποψία από αυτά που γραφεις πως δεν κάνεις συχνα μεγαλα ταξίδια. Συγνώμη αν δεν κατάλαβα καλά.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

            @driver-m said in [Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση](/post/11000095451

            Οτι τα ηλεκτρικα ανω των 50κ δεν εχουν λογο υπαρξης αφου ειναι μεγαλα αυτοκινητα ιδανικα για ταξιδια τα οποια δεν μπορουν να κανουν λογω αυτονομιας, κατι που ακομα και οι υπερμαχοι τους παραδεχεστε.

            Εδω διαφωνουμε. Μια χαρα λογο υπαρξης εχουν γιατι δεν κανουν ολοι ταξιδια 500χλμ!! Εγω το θελω για να εχω ανεση και ασφάλεια το μεγάλο αμαξι (οπως πχ μια 3αρα) και για ταξιδι κοντινο για τετοια κανω. Δεν με ενδιαφέρει το 500χλμ ταξιδι. Με ενδιαφερει στο 99% των μετακινήσεων μου να εχω την ανεση και ασφάλεια, οπως πχ εχει ενας κατοχος 3αρας ή c class αλλα με πολυ λιγοτερα χρήματα.

            Ένα ηλεκτρικό αντίστοιχης κατηγορίας με 3αρα η C Class είναι πολύ φθηνότερο από αυτές; Ποιο είναι αυτό;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • monman2
              monman2 last edited by monman2

              Το μέλλον είναι παρόν στην Κίνα

              Η οικονομία της Κίνας είχε/εχει πρόβλημα μία τεχνική δυσκολία και η διορατική "διαταγή" του ΓΓ Σι Τζινπίνγκ το 2014 για στροφή στην ηλεκτροκίνηση δεν είναι απλά διέξοδος ανάγκης αλλα μια μεγαλοφυής κίνηση που βάζει την Κίνα στην θέση της "ηλεκτροκίνητης " ατμομηχανής της παγκόσμιας οικονομίας (ελπίζω να το βλέπει η πρεσβεία😊 μόνο η Καιλή ...θέλω και εγω! )

              Οι συνταξιούχοι της Κίνας αγοράζουν καλά ηλεκτρικά με 20000$ , προσέξτε το κ. Μητσοτάκη, πόσοι είναι οι συνταξιούχοι της Ελλάδας , το ιδανικό κοινό για ηλεκτρικά άφθονος χρόνος για φόρτιση και πολλοί απόστρατοι που θα αρέσκονται στο σχεδιασμό και προγραμματισμό της διαδρομής.

              https://www.nytimes.com/2022/09/26/business/china-electric-vehicles.html

              Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
              Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

              piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • piliourits
                piliourits @monman2 last edited by

                @monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                Το μέλλον είναι παρόν στην Κίνα

                Η οικονομία της Κίνας είχε/εχει πρόβλημα μία τεχνική δυσκολία και η διορατική "διαταγή" του ΓΓ Σι Τζινπίνγκ το 2014 για στροφή στην ηλεκτροκίνηση δεν είναι απλά διέξοδος ανάγκης αλλα μια μεγαλοφυής κίνηση που βάζει την Κίνα στην θέση της "ηλεκτροκίνητης " ατμομηχανής της παγκόσμιας οικονομίας (ελπίζω να το βλέπει η πρεσβεία😊 μόνο η Καιλή ...θέλω και εγω! )

                Οι συνταξιούχοι της Κίνας αγοράζουν καλά ηλεκτρικά με 20000$ , προσέξτε το κ. Μητσοτάκη, πόσοι είναι οι συνταξιούχοι της Ελλάδας , το ιδανικό κοινό για ηλεκτρικά άφθονος χρόνος για φόρτιση και πολλοί απόστρατοι που αρέσκονται στο σχεδιασμό και προγραμματισμό της διαδρομής.

                https://www.nytimes.com/2022/09/26/business/china-electric-vehicles.html

                Οι συνταξιούχοι από νωρίς που τρώνε το εφάπαξ σε συνδρομές στους ΝΥΤ εννοείς... 🙂

                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • monman2
                  monman2 last edited by

                  Στο καφενείο με την 705fd4ff-1380-4e70-abed-b48cd980b13d-IMG_20221219_091411 (2).jpg
                  και συζήτηση για ερντογάν και ταιφούν

                  ή στην φράουλα για πρωινό με τους ΝΥΤ στο iphone , μετράς αλλιώς ιδίως αν εξηγείς στην σερβιτόρα την Μαρία φοιτήτρια Πολιτικών Επιστημών την μεγαλοφυή στρατηγική του ΓΓ👼

                  Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                  Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                  piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @lap last edited by

                    @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    @fanis75 έχω μια υποψία από αυτά που γραφεις πως δεν κάνεις συχνα μεγαλα ταξίδια. Συγνώμη αν δεν κατάλαβα καλά.

                    Σωστά κατάλαβες, το γράφω άλλωστε ξεκάθαρα!! Θα κάνω ένα ταξίδι 250-300χλμ (ανά διαδρομή) τον χρόνο και αυτό είναι. Κάνω πολλά μικρά.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • piliourits
                      piliourits @monman2 last edited by

                      @monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                      εξηγείς στην σερβιτόρα την Μαρία φοιτήτρια Πολιτικών Επιστημών την μεγαλοφυή στρατηγική του ΓΓ

                      "Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις" και το χάνουμε το κορμί πατριώτη! 😁

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        george1977 last edited by

                        Για να κάνουμε μια πιο καθαρή τοποθέτηση.

                        Η Ελλάδα σαν χώρα που δεν έχει αξιοποιήσιμο ορυκτό πλούτο (τουλάχιστον εως τώρα) και η χρήση προιόντων πετρελαίου , είναι προιόν κατά κύριο λόγο εισαγωγής πρώτης ύλης και κάποια προστιθέμενη αξία των διυλιστηρίων, έχει κάθε λόγο να θέλει να πάει στην ηλεκτροκίνηση.

                        Ο ήλιος και άνεμος μπορεί να φτάσουν να μας δώσουν μεγάλο μέρος της απαιτούμενης ενεργείας , όποτε η μόνη άσκηση που πρέπει να λύσουμε είναι το καύσιμο ισορροπίας του συστήματος, για εντελώς λάθος λόγους είχε προκύψει το αέριο το πιθανότερο είναι να είναι το υδρογόνο.

                        Η ηλεκτροκίνηση έχει το μεγάλο καλό οτι δίνει την ευκαιρία στον καταναλωτη να είναι και παραγωγός ο ίδιος της ενέργειας που θα καταναλώσει. Μόνο και μόνο αυτό θα έπρεπε να είναι game over για οτιδήποτε άλλο και από εκεί και μετά να απαιτούσαμε από το κράτος να διευκολύνει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Δεν είναι μόνο το οικολογικό του θέματος . Βασικότερο είναι οτι έαν λύσεις το θέμα του καύσιμου ισορροπίας με λύση μη εισαγώμενη ή τουλάχισοτν εισαγώμενη από αρκετές πήγες, λύνεις και το θέρμα της αυτάρκειας που πρέπει να είναι το ζητούμενο σε κάθε σοβαρό κράτος που δεν θέλει να είναι μπανανία.

                        Από εκει και μετά τα περισσότερα προβλήματα είναι θέματα που πάντα έχουμε στην Ελλάδα
                        Είτε από αγκυλώσεις είτε από μεγάλα συμφέροντα, κακά τα ψέματα τα δυο διυλιστήρια τα έχουν άνθρωποι οι όποιοι έχουν τεράστιο πολιτικό εκτόπισμα.

                        Ο φίλος ο Στέφανος είναι σίγουρο οτι μπορεί να αντιληφθεί την μεγάλη εικόνα. Παρότι μπορεί να ξεβολευτούμε όλοι , λίγο ή περισσότερο , είναι σημαντικό να διεκδικήσουμε την γρηγορότερη μετάβαση σε ηλεκτροκίνηση. Τα περισσότερα θέματα είναι υποδομών που λείπουν.

                        Στις εθνικές ας πούμε την εκμετάλλευση την έχουμε εταιρίες που τα συμφέροντα τους δεν είναι στην ηλεκτροκίνηση. Έαν αφεθούν τότε θα έχουμε ένα 50Kwh ανα 100 χιλιόμετρα και λογικά θα βλαστημήσει οποιοσδήποτε θέλει να κινηθεί σε εθνικούς δρόμους ΣΚ ή καλοκαίρι .

                        Η tesla με αρκετό lobbying από την Αμερικάνικη κυβέρνηση , έχει καταφέρει να σπάσει το απόστημα των ελληνικων ΣΕΑ και έχει εγκαταστήσει chargers σε στρατηγικά σημεία στο εθνικό δίκτυο. (για την ώρα Πάτρα , Λάρισσα και Λαμία, μένει η κάλυψη της Εγνατίας και η Θεσσαλονική). Όμως το δίκτυο tesla είναι για tesla για την ωρα και όταν θα ανοίξει προφανώς θα είναι τσιμπημένο για τους μη-tesla.

                        piliourits V 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                        • I
                          iceman7 last edited by

                          Γιωργο μου την αντιλαμβάνομαι τη μεγάλη εικόνα, αλλά γινεται με αγαρμπο από τη μια και ξεδιαντροπο από την άλλη τρόπο, ενώ ο κόσμος οδηγεί ακόμα αμαξια 15ετίας ενώ και η τεχνολογία ειναι ακόμα - για τα θέλω μου τουλάχιστον - για γέλια!
                          Δεν μπορει να περιμένεις 2 ωρες να φορτίσεις σε ΣΕΑ.

                          Καλά για το Musk δεν θα πω τιποτα περισσότερο από το ότι είναι ενας καταπτυστος τραμπικος και για εμένα αυτό μετράει πολύ!

                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            PaNick 0 @lap last edited by

                            @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                            Και αυτά για το σήμερα. Για το μέλλον τα έχουμε πει. Αλλάζουν όλα.

                            To θεμα ειναι ποτε θα ερθει αυτο το αυριο που λες. Εσυ θεωρεις οτι θα ειναι σε 3-5 χρονια, εγω τοι βλεπω πανω απο 10.

                            Λες πχ για φορτιστες 350ρηδες, ενω σημερα εχουμε 50/75/100ρηδες, συν τους superchargers της Tesla, αλλα αυτοι ειναι μονο για τα δικα της.

                            Για να αντικατασταθουν οι παραπανω με 350ρηδες πρεπει να ερθει 2/3/5 φορες περισσοτερο ρευμα και οσο αυξανονται τα ηλεκτρικα να αυξανονται και αυτοι, αρα κι αλλο ρευμα.
                            Ποιος θα πληρωσει την υποδομη αυτη σε μερη που περα απο 30-50 μερες τον χρονο δεν την χρειαζονται;
                            Που θα βρεθει αυτο ρευμα ειδικα οταν ολοι στρεφονται σε ΑΠΕ και οχι στο "κακο" ΦΑ;

                            Ωραιο πραγμα η ηλεκτροκινηση, ειναι το μελλον κατα πασα πιθανοτητα εκτος αν αναπτυχθουν συνθετικα καυσιμα, αλλα ειναι μελλον και μαλιστα μεσαιο-μακρινο τουλαχιστον στην χωρα μας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              george1977 @iceman7 last edited by

                              @iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                              Γιωργο μου την αντιλαμβάνομαι τη μεγάλη εικόνα, αλλά γινεται με αγαρμπο από τη μια και ξεδιαντροπο από την άλλη τρόπο, ενώ ο κόσμος οδηγεί ακόμα αμαξια 15ετίας ενώ και η τεχνολογία ειναι ακόμα - για τα θέλω μου τουλάχιστον - για γέλια!
                              Δεν μπορει να περιμένεις 2 ωρες να φορτίσεις σε ΣΕΑ.

                              Καλά για το Musk δεν θα πω τιποτα περισσότερο από το ότι είναι ενας καταπτυστος τραμπικος και για εμένα αυτό μετράει πολύ!

                              O Μασκ είναι μια κατηγορία μόνος του. Έαν δεν ήταν τόσο τρελός απλά δεν θα υπήρχε ηλεκτροκίνηση γιατί τα συμφέροντα εναντίον είναι τεράστια.

                              Για τα ΣΕΑ σου απάντησα το γιατί και είναι ευκολο να δεις ποιος έλεγχει τα ΣΕΑ και γιατί δεν έχει κανένα λόγο να έχει σοβαρότερες υποδόμες.

                              I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • piliourits
                                piliourits @george1977 last edited by

                                @george1977 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                Για να κάνουμε μια πιο καθαρή τοποθέτηση.

                                Η Ελλάδα σαν χώρα που δεν έχει αξιοποιήσιμο ορυκτό πλούτο (τουλάχιστον εως τώρα) και η χρήση προιόντων πετρελαίου , είναι προιόν κατά κύριο λόγο εισαγωγής πρώτης ύλης και κάποια προστιθέμενη αξία των διυλιστηρίων, έχει κάθε λόγο να θέλει να πάει στην ηλεκτροκίνηση.

                                Ο ήλιος και άνεμος μπορεί να φτάσουν να μας δώσουν μεγάλο μέρος της απαιτούμενης ενεργείας , όποτε η μόνη άσκηση που πρέπει να λύσουμε είναι το καύσιμο ισορροπίας του συστήματος, για εντελώς λάθος λόγους είχε προκύψει το αέριο το πιθανότερο είναι να είναι το υδρογόνο.

                                Η ηλεκτροκίνηση έχει το μεγάλο καλό οτι δίνει την ευκαιρία στον καταναλωτη να είναι και παραγωγός ο ίδιος της ενέργειας που θα καταναλώσει. Μόνο και μόνο αυτό θα έπρεπε να είναι game over για οτιδήποτε άλλο και από εκεί και μετά να απαιτούσαμε από το κράτος να διευκολύνει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Δεν είναι μόνο το οικολογικό του θέματος . Βασικότερο είναι οτι έαν λύσεις το θέμα του καύσιμου ισορροπίας με λύση μη εισαγώμενη ή τουλάχισοτν εισαγώμενη από αρκετές πήγες, λύνεις και το θέρμα της αυτάρκειας που πρέπει να είναι το ζητούμενο σε κάθε σοβαρό κράτος που δεν θέλει να είναι μπανανία.

                                Από εκει και μετά τα περισσότερα προβλήματα είναι θέματα που πάντα έχουμε στην Ελλάδα
                                Είτε από αγκυλώσεις είτε από μεγάλα συμφέροντα, κακά τα ψέματα τα δυο διυλιστήρια τα έχουν άνθρωποι οι όποιοι έχουν τεράστιο πολιτικό εκτόπισμα.

                                Ο φίλος ο Στέφανος είναι σίγουρο οτι μπορεί να αντιληφθεί την μεγάλη εικόνα. Παρότι μπορεί να ξεβολευτούμε όλοι , λίγο ή περισσότερο , είναι σημαντικό να διεκδικήσουμε την γρηγορότερη μετάβαση σε ηλεκτροκίνηση. Τα περισσότερα θέματα είναι υποδομών που λείπουν.

                                Στις εθνικές ας πούμε την εκμετάλλευση την έχουμε εταιρίες που τα συμφέροντα τους δεν είναι στην ηλεκτροκίνηση. Έαν αφεθούν τότε θα έχουμε ένα 50Kwh ανα 100 χιλιόμετρα και λογικά θα βλαστημήσει οποιοσδήποτε θέλει να κινηθεί σε εθνικούς δρόμους ΣΚ ή καλοκαίρι .

                                Η tesla με αρκετό lobbying από την Αμερικάνικη κυβέρνηση , έχει καταφέρει να σπάσει το απόστημα των ελληνικων ΣΕΑ και έχει εγκαταστήσει chargers σε στρατηγικά σημεία στο εθνικό δίκτυο. (για την ώρα Πάτρα , Λάρισσα και Λαμία, μένει η κάλυψη της Εγνατίας και η Θεσσαλονική). Όμως το δίκτυο tesla είναι για tesla για την ωρα και όταν θα ανοίξει προφανώς θα είναι τσιμπημένο για τους μη-tesla.

                                Θεωρητικά είναι μια πολύ σωστή σκέψη όσα γράφονται παραπάνω.
                                Σε μια κοινωνία που όλα συνεργούν για το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα, θα κατέληγαν αβίαστα στο παραπάνω συμπέρασμα.
                                Στη δική μας όμως, για λόγους τάχα "οικολογικούς" διέγραψε η Κυβέρνηση απ' τον χάρτη ξαφνικά και καθολικά τον υπάρχοντα Εθνικό ορυκτό πλούτο της χώρας, του βρώμικου Λιγνίτη, και τον αντικατέστησε με εισαγόμενο μεθάνιο διαχειριζόμενο από Ιδιώτες.
                                Καθολική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση μπορεί να συμφέρει "εθνικά", αν παράγουμε όλο το ρεύμα που χρειαζόμαστε από ήλιο και άνεμο ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ απο κει και ρεύμα για τα μπαταριοκίνητα.
                                Μέχρι τώρα επίσης βλέπουμε μεγάλη αδράνεια στην ατομική ηλεκτροπαραγωγή και στασιμότητα στα φωτοβολταϊκά, ενώ και οι υποδομές του δικτύου διανομής δεν είναι εύκολο να επεκταθούν με τους ρυθμούς που χρειάζεται.
                                Αυτό θα είναι πιο πολύπλοκο απ ότι φανταζόμαστε.
                                Πέρα απ τις "οικολογικές" αντιρρήσεις που έχουν πολλοί π.χ. για τις ανεμογεννήτριες, προχθες είδα ανάρτηση για σχέδιο κατεδάφισης οικοδομών στις στροφές στα Στουρναραίικα (ορεινά Τρικάλων) που εμποδίζουν τα πτερύγια να μεταφερθούν... λίγο μετά βρίσκεται το φράγμα του Αχελώου που χρόνια αναστέλεται η λειτουργία του. θα είναι δύσκολη κατάσταση...

                                Ως προς τα συμφέροντα, όπως τα γράφεις!

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iceman7 @george1977 last edited by

                                  @george1977 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                  @iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                  Γιωργο μου την αντιλαμβάνομαι τη μεγάλη εικόνα, αλλά γινεται με αγαρμπο από τη μια και ξεδιαντροπο από την άλλη τρόπο, ενώ ο κόσμος οδηγεί ακόμα αμαξια 15ετίας ενώ και η τεχνολογία ειναι ακόμα - για τα θέλω μου τουλάχιστον - για γέλια!
                                  Δεν μπορει να περιμένεις 2 ωρες να φορτίσεις σε ΣΕΑ.

                                  Καλά για το Musk δεν θα πω τιποτα περισσότερο από το ότι είναι ενας καταπτυστος τραμπικος και για εμένα αυτό μετράει πολύ!

                                  O Μασκ είναι μια κατηγορία μόνος του. Έαν δεν ήταν τόσο τρελός απλά δεν θα υπήρχε ηλεκτροκίνηση γιατί τα συμφέροντα εναντίον είναι τεράστια.

                                  Για τα ΣΕΑ σου απάντησα το γιατί και είναι ευκολο να δεις ποιος έλεγχει τα ΣΕΑ και γιατί δεν έχει κανένα λόγο να έχει σοβαρότερες υποδόμες.

                                  Τα ΣΕΑ ανήκουν σε αυτους που διαχειρίζονται τους αυτοκινητοδρόμους.
                                  Μεσα σε αυτούς ειναι και ξένοι.
                                  Το ζήτημα ειναι οτι όσο υπαρχει αυτή η τεχνολογία μπαταριών, η φόρτιση εκεί ειναι μονόδρομος!
                                  Το σωστό θα ήταν στα ΣΕΑ να μην μπαίνεις όπως δεν μπαίνεις τωρα με τα θερμικά.

                                  G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    george1977 @iceman7 last edited by

                                    @iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                    @george1977 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                    @iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                    Γιωργο μου την αντιλαμβάνομαι τη μεγάλη εικόνα, αλλά γινεται με αγαρμπο από τη μια και ξεδιαντροπο από την άλλη τρόπο, ενώ ο κόσμος οδηγεί ακόμα αμαξια 15ετίας ενώ και η τεχνολογία ειναι ακόμα - για τα θέλω μου τουλάχιστον - για γέλια!
                                    Δεν μπορει να περιμένεις 2 ωρες να φορτίσεις σε ΣΕΑ.

                                    Καλά για το Musk δεν θα πω τιποτα περισσότερο από το ότι είναι ενας καταπτυστος τραμπικος και για εμένα αυτό μετράει πολύ!

                                    O Μασκ είναι μια κατηγορία μόνος του. Έαν δεν ήταν τόσο τρελός απλά δεν θα υπήρχε ηλεκτροκίνηση γιατί τα συμφέροντα εναντίον είναι τεράστια.

                                    Για τα ΣΕΑ σου απάντησα το γιατί και είναι ευκολο να δεις ποιος έλεγχει τα ΣΕΑ και γιατί δεν έχει κανένα λόγο να έχει σοβαρότερες υποδόμες.

                                    Τα ΣΕΑ ανήκουν σε αυτους που διαχειρίζονται τους αυτοκινητοδρόμους.
                                    Μεσα σε αυτούς ειναι και ξένοι.
                                    Το ζήτημα ειναι οτι όσο υπαρχει αυτή η τεχνολογία μπαταριών, η φόρτιση εκεί ειναι μονόδρομος!
                                    Το σωστό θα ήταν στα ΣΕΑ να μην μπαίνεις όπως δεν μπαίνεις τωρα με τα θερμικά.

                                    ΣΕΑ θα πρέπει να υπάρχουν και είναι μεγαλύτερη η ανάγκη τώρα. Είναι προτιμότερο μικρότερες μπαταρίες και ταχύτερες φορτίσεις παρά το αντίθετο.

                                    ΜΕγάλες μπαταρίες, βαρύτερα αυτοκίνητα και και και

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      george1977 @piliourits last edited by

                                      @piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                      @george1977 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                      Για να κάνουμε μια πιο καθαρή τοποθέτηση.

                                      Η Ελλάδα σαν χώρα που δεν έχει αξιοποιήσιμο ορυκτό πλούτο (τουλάχιστον εως τώρα) και η χρήση προιόντων πετρελαίου , είναι προιόν κατά κύριο λόγο εισαγωγής πρώτης ύλης και κάποια προστιθέμενη αξία των διυλιστηρίων, έχει κάθε λόγο να θέλει να πάει στην ηλεκτροκίνηση.

                                      Ο ήλιος και άνεμος μπορεί να φτάσουν να μας δώσουν μεγάλο μέρος της απαιτούμενης ενεργείας , όποτε η μόνη άσκηση που πρέπει να λύσουμε είναι το καύσιμο ισορροπίας του συστήματος, για εντελώς λάθος λόγους είχε προκύψει το αέριο το πιθανότερο είναι να είναι το υδρογόνο.

                                      Η ηλεκτροκίνηση έχει το μεγάλο καλό οτι δίνει την ευκαιρία στον καταναλωτη να είναι και παραγωγός ο ίδιος της ενέργειας που θα καταναλώσει. Μόνο και μόνο αυτό θα έπρεπε να είναι game over για οτιδήποτε άλλο και από εκεί και μετά να απαιτούσαμε από το κράτος να διευκολύνει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Δεν είναι μόνο το οικολογικό του θέματος . Βασικότερο είναι οτι έαν λύσεις το θέμα του καύσιμου ισορροπίας με λύση μη εισαγώμενη ή τουλάχισοτν εισαγώμενη από αρκετές πήγες, λύνεις και το θέρμα της αυτάρκειας που πρέπει να είναι το ζητούμενο σε κάθε σοβαρό κράτος που δεν θέλει να είναι μπανανία.

                                      Από εκει και μετά τα περισσότερα προβλήματα είναι θέματα που πάντα έχουμε στην Ελλάδα
                                      Είτε από αγκυλώσεις είτε από μεγάλα συμφέροντα, κακά τα ψέματα τα δυο διυλιστήρια τα έχουν άνθρωποι οι όποιοι έχουν τεράστιο πολιτικό εκτόπισμα.

                                      Ο φίλος ο Στέφανος είναι σίγουρο οτι μπορεί να αντιληφθεί την μεγάλη εικόνα. Παρότι μπορεί να ξεβολευτούμε όλοι , λίγο ή περισσότερο , είναι σημαντικό να διεκδικήσουμε την γρηγορότερη μετάβαση σε ηλεκτροκίνηση. Τα περισσότερα θέματα είναι υποδομών που λείπουν.

                                      Στις εθνικές ας πούμε την εκμετάλλευση την έχουμε εταιρίες που τα συμφέροντα τους δεν είναι στην ηλεκτροκίνηση. Έαν αφεθούν τότε θα έχουμε ένα 50Kwh ανα 100 χιλιόμετρα και λογικά θα βλαστημήσει οποιοσδήποτε θέλει να κινηθεί σε εθνικούς δρόμους ΣΚ ή καλοκαίρι .

                                      Η tesla με αρκετό lobbying από την Αμερικάνικη κυβέρνηση , έχει καταφέρει να σπάσει το απόστημα των ελληνικων ΣΕΑ και έχει εγκαταστήσει chargers σε στρατηγικά σημεία στο εθνικό δίκτυο. (για την ώρα Πάτρα , Λάρισσα και Λαμία, μένει η κάλυψη της Εγνατίας και η Θεσσαλονική). Όμως το δίκτυο tesla είναι για tesla για την ωρα και όταν θα ανοίξει προφανώς θα είναι τσιμπημένο για τους μη-tesla.

                                      Θεωρητικά είναι μια πολύ σωστή σκέψη όσα γράφονται παραπάνω.
                                      Σε μια κοινωνία που όλα συνεργούν για το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα, θα κατέληγαν αβίαστα στο παραπάνω συμπέρασμα.
                                      Στη δική μας όμως, για λόγους τάχα "οικολογικούς" διέγραψε η Κυβέρνηση απ' τον χάρτη ξαφνικά και καθολικά τον υπάρχοντα Εθνικό ορυκτό πλούτο της χώρας, του βρώμικου Λιγνίτη, και τον αντικατέστησε με εισαγόμενο μεθάνιο διαχειριζόμενο από Ιδιώτες.
                                      Καθολική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση μπορεί να συμφέρει "εθνικά", αν παράγουμε όλο το ρεύμα που χρειαζόμαστε από ήλιο και άνεμο ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ απο κει και ρεύμα για τα μπαταριοκίνητα.
                                      Μέχρι τώρα επίσης βλέπουμε μεγάλη αδράνεια στην ατομική ηλεκτροπαραγωγή και στασιμότητα στα φωτοβολταϊκά, ενώ και οι υποδομές του δικτύου διανομής δεν είναι εύκολο να επεκταθούν με τους ρυθμούς που χρειάζεται.
                                      Αυτό θα είναι πιο πολύπλοκο απ ότι φανταζόμαστε.
                                      Πέρα απ τις "οικολογικές" αντιρρήσεις που έχουν πολλοί π.χ. για τις ανεμογεννήτριες, προχθες είδα ανάρτηση για σχέδιο κατεδάφισης οικοδομών στις στροφές στα Στουρναραίικα (ορεινά Τρικάλων) που εμποδίζουν τα πτερύγια να μεταφερθούν... λίγο μετά βρίσκεται το φράγμα του Αχελώου που χρόνια αναστέλεται η λειτουργία του. θα είναι δύσκολη κατάσταση...

                                      Ως προς τα συμφέροντα, όπως τα γράφεις!

                                      Οι αιτιάσεις είναι σωστές καθώς τα συμφέροντα είναι μεγάλα.

                                      Δες τον ηλεκτροχώρο, παρότι βγήκε ο πρωθυπουργός και είπε για διάθεση ηλεκτροχώρου για την οικιακή παραγωγή , ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ θα βγει φιρμάνι οτι θα ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ στην εγχυση στο δίκτυο γιατί ότι εγκατασταθεί από το 2023 και μετά. Κοινώς οσοι γνωρίζαν τρέχουν ήδη , οι υπολοιποι που παραμυθιαστήκαμε για την επιδότηση, θα βρούμε τους κανονισμούς του περιορισμού στην εγχύση κάνοντας λιγότερο συμφέρον το νετμετερινγκ. 'Ολα τα στελέχη που θα μπορούσαν να τρέξουν πράγματα είτε βολεύονται με την χαλαρότητα είτε τους έχουν υποσχεθεί καλή θέση σε κάποιον από του ιδιώτες.

                                      Ναι η υλοποίηση θα είναι αλλα γκρέκα και προβληματική αλλά αυτό δεν αλλάζει την εικόνα οτι προς τα εκεί είναι το γενικότερο καλό. Θα μας προσπαθήσουν να μας πείσουν για το αντίθετο με πολλούς τρόπους και γενικά η προπαγάνδα φτάνει σε απίστευτό βαθμό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        george1977 @piliourits last edited by

                                        @piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                        @george1977 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                        Για να κάνουμε μια πιο καθαρή τοποθέτηση.

                                        Η Ελλάδα σαν χώρα που δεν έχει αξιοποιήσιμο ορυκτό πλούτο (τουλάχιστον εως τώρα) και η χρήση προιόντων πετρελαίου , είναι προιόν κατά κύριο λόγο εισαγωγής πρώτης ύλης και κάποια προστιθέμενη αξία των διυλιστηρίων, έχει κάθε λόγο να θέλει να πάει στην ηλεκτροκίνηση.

                                        Ο ήλιος και άνεμος μπορεί να φτάσουν να μας δώσουν μεγάλο μέρος της απαιτούμενης ενεργείας , όποτε η μόνη άσκηση που πρέπει να λύσουμε είναι το καύσιμο ισορροπίας του συστήματος, για εντελώς λάθος λόγους είχε προκύψει το αέριο το πιθανότερο είναι να είναι το υδρογόνο.

                                        Η ηλεκτροκίνηση έχει το μεγάλο καλό οτι δίνει την ευκαιρία στον καταναλωτη να είναι και παραγωγός ο ίδιος της ενέργειας που θα καταναλώσει. Μόνο και μόνο αυτό θα έπρεπε να είναι game over για οτιδήποτε άλλο και από εκεί και μετά να απαιτούσαμε από το κράτος να διευκολύνει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Δεν είναι μόνο το οικολογικό του θέματος . Βασικότερο είναι οτι έαν λύσεις το θέμα του καύσιμου ισορροπίας με λύση μη εισαγώμενη ή τουλάχισοτν εισαγώμενη από αρκετές πήγες, λύνεις και το θέρμα της αυτάρκειας που πρέπει να είναι το ζητούμενο σε κάθε σοβαρό κράτος που δεν θέλει να είναι μπανανία.

                                        Από εκει και μετά τα περισσότερα προβλήματα είναι θέματα που πάντα έχουμε στην Ελλάδα
                                        Είτε από αγκυλώσεις είτε από μεγάλα συμφέροντα, κακά τα ψέματα τα δυο διυλιστήρια τα έχουν άνθρωποι οι όποιοι έχουν τεράστιο πολιτικό εκτόπισμα.

                                        Ο φίλος ο Στέφανος είναι σίγουρο οτι μπορεί να αντιληφθεί την μεγάλη εικόνα. Παρότι μπορεί να ξεβολευτούμε όλοι , λίγο ή περισσότερο , είναι σημαντικό να διεκδικήσουμε την γρηγορότερη μετάβαση σε ηλεκτροκίνηση. Τα περισσότερα θέματα είναι υποδομών που λείπουν.

                                        Στις εθνικές ας πούμε την εκμετάλλευση την έχουμε εταιρίες που τα συμφέροντα τους δεν είναι στην ηλεκτροκίνηση. Έαν αφεθούν τότε θα έχουμε ένα 50Kwh ανα 100 χιλιόμετρα και λογικά θα βλαστημήσει οποιοσδήποτε θέλει να κινηθεί σε εθνικούς δρόμους ΣΚ ή καλοκαίρι .

                                        Η tesla με αρκετό lobbying από την Αμερικάνικη κυβέρνηση , έχει καταφέρει να σπάσει το απόστημα των ελληνικων ΣΕΑ και έχει εγκαταστήσει chargers σε στρατηγικά σημεία στο εθνικό δίκτυο. (για την ώρα Πάτρα , Λάρισσα και Λαμία, μένει η κάλυψη της Εγνατίας και η Θεσσαλονική). Όμως το δίκτυο tesla είναι για tesla για την ωρα και όταν θα ανοίξει προφανώς θα είναι τσιμπημένο για τους μη-tesla.

                                        Θεωρητικά είναι μια πολύ σωστή σκέψη όσα γράφονται παραπάνω.
                                        Σε μια κοινωνία που όλα συνεργούν για το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα, θα κατέληγαν αβίαστα στο παραπάνω συμπέρασμα.
                                        Στη δική μας όμως, για λόγους τάχα "οικολογικούς" διέγραψε η Κυβέρνηση απ' τον χάρτη ξαφνικά και καθολικά τον υπάρχοντα Εθνικό ορυκτό πλούτο της χώρας, του βρώμικου Λιγνίτη, και τον αντικατέστησε με εισαγόμενο μεθάνιο διαχειριζόμενο από Ιδιώτες.
                                        Καθολική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση μπορεί να συμφέρει "εθνικά", αν παράγουμε όλο το ρεύμα που χρειαζόμαστε από ήλιο και άνεμο ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ απο κει και ρεύμα για τα μπαταριοκίνητα.
                                        Μέχρι τώρα επίσης βλέπουμε μεγάλη αδράνεια στην ατομική ηλεκτροπαραγωγή και στασιμότητα στα φωτοβολταϊκά, ενώ και οι υποδομές του δικτύου διανομής δεν είναι εύκολο να επεκταθούν με τους ρυθμούς που χρειάζεται.
                                        Αυτό θα είναι πιο πολύπλοκο απ ότι φανταζόμαστε.
                                        Πέρα απ τις "οικολογικές" αντιρρήσεις που έχουν πολλοί π.χ. για τις ανεμογεννήτριες, προχθες είδα ανάρτηση για σχέδιο κατεδάφισης οικοδομών στις στροφές στα Στουρναραίικα (ορεινά Τρικάλων) που εμποδίζουν τα πτερύγια να μεταφερθούν... λίγο μετά βρίσκεται το φράγμα του Αχελώου που χρόνια αναστέλεται η λειτουργία του. θα είναι δύσκολη κατάσταση...

                                        Ως προς τα συμφέροντα, όπως τα γράφεις!

                                        Όλες οι κινήσεις πολιτών κατά των ΑΠΕ, οι οικολόγοι που έχουν μπλοκάρει φράγματα, πολλές φορές έχουν κοινό παρονομάστη. Χρηματοδότες οι όποιοι θέλουν να δέσουν χειροπόδαρα την ηλεκτρική παραγωγή με τρόπο που να μην εξυπηρετεί το γενικότερο καλό αλλά τις τσέπες κάποιων.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • G
                                          george1977 @iceman7 last edited by george1977

                                          @iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                          @george1977 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                          @iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                          Γιωργο μου την αντιλαμβάνομαι τη μεγάλη εικόνα, αλλά γινεται με αγαρμπο από τη μια και ξεδιαντροπο από την άλλη τρόπο, ενώ ο κόσμος οδηγεί ακόμα αμαξια 15ετίας ενώ και η τεχνολογία ειναι ακόμα - για τα θέλω μου τουλάχιστον - για γέλια!
                                          Δεν μπορει να περιμένεις 2 ωρες να φορτίσεις σε ΣΕΑ.

                                          Καλά για το Musk δεν θα πω τιποτα περισσότερο από το ότι είναι ενας καταπτυστος τραμπικος και για εμένα αυτό μετράει πολύ!

                                          O Μασκ είναι μια κατηγορία μόνος του. Έαν δεν ήταν τόσο τρελός απλά δεν θα υπήρχε ηλεκτροκίνηση γιατί τα συμφέροντα εναντίον είναι τεράστια.

                                          Για τα ΣΕΑ σου απάντησα το γιατί και είναι ευκολο να δεις ποιος έλεγχει τα ΣΕΑ και γιατί δεν έχει κανένα λόγο να έχει σοβαρότερες υποδόμες.

                                          Τα ΣΕΑ ανήκουν σε αυτους που διαχειρίζονται τους αυτοκινητοδρόμους.
                                          Μεσα σε αυτούς ειναι και ξένοι.
                                          Το ζήτημα ειναι οτι όσο υπαρχει αυτή η τεχνολογία μπαταριών, η φόρτιση εκεί ειναι μονόδρομος!
                                          Το σωστό θα ήταν στα ΣΕΑ να μην μπαίνεις όπως δεν μπαίνεις τωρα με τα θερμικά.

                                          Τα ΣΕΑ τα μισθώνει ο διαχειριστές σε εταιρίες.

                                          Στην Ελλάδα έχουμε το παράδοξο να έχουμε έναν εθνικο εργολάβο και μαγο των παραχωρήσεων και των ΑΠΕ ο όποιος χρωστάει πάνω από έξι δις και έχει σχεδόν όλους τους οδικούς άξονες με εξαίρεση την Αττική Οδο. Για να κρατηθεί η παραπάνω φούσκα, κατά καιρούς τον έχουν δανείσει οι πάντες . Έχει δύναμη ο Γιωργης να πάει κόντρα στο λομπι του πετρελαιού όταν μπορούν να τον σβήσουν με ένα κουμπι και να του λαφυραγωγήσουν τις ΑΠΕ μετά;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iceman7 last edited by

                                            Με τετοια ξεδιαντροπα μετρα όμως, οπως τα 8 χιλιαρικα, ο εταιρικός φόρος και η εκπτωση 150% δεν προωθείς την ηλεκτροκίνηση για να σπασεις το καρτελ, αλλά τουναντίον με την τεχνητη εν πολλοις αυξηση των τιμών των θερμικών για να κανεις ανταγωνιστικά τα ηλεκτρικά απωθείς τον απλό κόσμο, που θα βλέπει τα ηλεκτρικά να κυκλοφορουν διπλα σε έναν ολοένα πιο γηραλέο στόλο!

                                            Με επιδοτήσεις καθε λογης είτε στους πολυ πλουσιους είτε στους πολυ φτωχους (βασικά στους ρομά κυριώς) όπως τα καθε λογης pass, στρέφεις το μεσαίο χώρο εναντιον σου !
                                            Θα τα πληρώσει αυτα ο Μητσοτάκης!

                                            fanis75 G 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 32 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr