@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Λοιπόν άκου να μαθαίνεις ενώ το παίζεις ειδικός στις Φερράρι και επιμένω. Είχαν θέματα αξιοπιστίας είναι παγκοσμίως γνωστό αυτό σε όσους είναι αντικειμενικοί και ρεαλιστές. Τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα δηλαδή δεκαετίας + είχαν θεματακια. Οι καινούργιες ακόμα δεν έχουν γράψει χιλιόμετρα. Αλλά αυτό δεν ενδιαφέρει τους ιδιοκτήτες τους όπου έχουν τα χρήματα να τις συντηρούν.
Επιμένεις, γιατί μια ζωή απάλευτος είσαι, που λέει και ο harisma23... Δεν θα ασχοληθώ άλλο με παιδάκια που δεν έχουν μπει καν μέσα σε αυτοκίνητα για τα οποία μιλάμε. Οι Ferrari σε μηχανικά μέρη ποτέ δεν είχαν σοβαρά προβλήματα, ειδικά σε κινητήρες και κιβώτια ήταν από τα πιο αξιόπιστα της κλάσης τους. Δευτερεύοντα θέματα, όπως κομμένες βάσεις κινητήρων, είναι διαδεδομένα. Άντε να σου πω κι ένα μυστικό. Οι 430 έχουν τις ίδιες βάσεις κινητήρα με τα Doblo της εποχής. 300% διαφορά στην τιμή, οι ψαγμένοι μάστορες (όπως φίλος που έχει το συνεργείο των supercars εδώ πάνω), έβαζαν από Doblo. Προχθές ήμουν στου Χρήστου:

@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Συμφωνούμε! Αλλά τα θετικά υπερτερούν των αρνητικών και το σύνολο δημιουργεί ένα ανώτερο αυτοκίνητο.
Για σένα. Για μένα όχι!
@taxidiwtis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@taxidiwtis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Τι λες μωρέ Lap? Scaglietti του 2004? Βάλε και γυρολόγια να δεις που δεν θα δει το Tesla που πήγε ένα οποιοδήποτε supercar.
Το χειρότερο με τα Tesla είναι ότι είναι τραγικά σε όλα τα άλλα (ποιότητα κλπ). Να μιλούσαμε για καμιά ηλεκτρική Porsche, να δεχόμουν κάποια επιχειρήματα.
https://fastestlaps.com/tracks/autozeitung-test-track
ποιο γρηγορο πχ απο
Mercedes-Benz AMG GT 63 S
Στο εσωτερικο έχεις δίκιο δε φτανει πχ bmw , όμως αν σκεφτεις οτι κοστιζει όσο μια 320 d με μετριο εξοπλισμο ....Το συνολικο πακέτο εχει τη καλυτερη σχεση τιμης αξιας
Διαφωνώ με το γυρολόγιο που παρέθεσες. Δες κι αυτό: https://zeperfs.com/en/duel7623-9222.htm
ΟΚ, η διαφορά τιμής είναι όντως τεράστια, αλλά πληρώνεις συνολική την ποιότητα της Mercedes, συν του ότι είναι 3 κατηγορίες πάνω. Τέλος, καλύτερο value for money θα είχε ένα ηλεκτρικό αν μπορούσε να πάει Αθήνα-Αλεξανδρούπολη μόνο με μια 10λεπτη στάση για καύσιμο...
H mercedes για να έχει τις επιδοσεις αυτες , έχει φτασει να είναι 260 κιλα βαρυτερη (2120 vs 1860) απο ενα ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ αυτοκινητο , έχει 126 κιλα επιπλεον και ειναι μονο 1.1 δευτερολεπτα ταχυτερο στη πιστα 1:38:60 vs 1:39:70 , 47 -53 ζυγισμα ενω το Tεσλα 50-50 , 295 πλατος ελαστικων vs 275 , αεροδυναμικο συντελεστη 0.32 vs 0.23 , τελος το Τεσλα σε ταχυτητητες πολης σταματαει νωριτερα 9.2 vs 9.1 meters
το Αθηνα - Αλεξανδρουπολη ειναι υποκειμενικο δε το χρειάζονται όλοι είναι σεναριο που είναι πολυ μακρια απο τη μεση χρηση , παντως ως επιβατης Αθηνα Θεσσαλονικη evo 8 θελει δυο στασεις και volvo s40 t5 1 όπως και το Τεσλα
Η Mercedes είναι βαρύτερη γιατί είναι μισό μέτρο μεγαλύτερη!!! Και παρόλα ταύτα ταχύτερη. Και δεν χρειάζεται 3 στάσεις για να πάει 1000 χιλιόμετρα.
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Προσπαθούν να βρουν θερμικα σουπερκαρς που να είναι μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από το ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΌ μεσαίο της εταιρείας, όχι το κορυφαίο της μεγάλο αλλά και πάλι οικογενειακό.
Τι λες πάλι; Είπαμε ότι είναι ταχύτερο ένα οικογενειακό Mercedes. Δεν μιλήσαμε για supercars...