-
@polistas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ή θα γίνουν και αυτά σαν τις lcd τηλεοράσεις και τα κινητά όπου στη αρχή ήταν άχρηστα και πανάκριβα ενώ τελικά εξελίχθηκαν ως τρελά value for money προϊόντα
Μάλλον δύσκολο.
Προσωπικά θεωρώ ότι υπήρχε λόγος που οι "οθόνες" έγιναν προσιτές στις μάζες. Ήταν ένας πονηρός τρόπος που σκέφτηκε το κεφάλαιο ώστε να χειραγωγεί εύκολα τα πλήθη.
Με τα αυτοκίνητα, εκτιμώ, δεν θα γίνει έτσι.
Οι πρώτες ύλες εξαντλούνται οπότε θα μετατραπούν σε εργαλείο επίδειξης δύναμης των οικονομικά ισχυρών.Οι πρώτες ύλες μάλλον δεν εξαντλούνται, λίθιο από ότι λένε θα ύπαρχει, το κοβάλτιο θα το σώσει το γεγονός ότι μελλοντικά θα χρειάζεται λιγότερο για την παραγωγή μπαταριών, νικέλιο τσεκ, μαγνήσιο τσεκ.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8390110/Μόνο με τους πλούσιους δεν νομίζω να μπορούν να επιβιώσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, χρειάζονται ευρύτερη καταναλωτική βάση, εκτός αν αλλάξουν προσανατολισμό και από πώληση χρόνομισθώνουν ή κάτι τέτοιο, ok αυτό μπορεί.
Για το κόστος παραγωγής δεν νομίζω ότι έγινε κάποια μόνιμη διαρθρωτική μεταβολή απλά το αύξησαν τα προβλήματα εφοδιαστικής αλυσίδας. Όταν ηρεμήσουν τα πράγματα, το κοστος θα ανεβαίνει από τα νεα συστήματα δυνατοτήτων των αυτοκινήτων αλλά θα πέφτει ταυτόχρονα διαχρονικά όσο εξειδικεύονται, το καθαρό αποτέλεσμα δεν το ξέρω.
-
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@polistas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ή θα γίνουν και αυτά σαν τις lcd τηλεοράσεις και τα κινητά όπου στη αρχή ήταν άχρηστα και πανάκριβα ενώ τελικά εξελίχθηκαν ως τρελά value for money προϊόντα
Μάλλον δύσκολο.
Προσωπικά θεωρώ ότι υπήρχε λόγος που οι "οθόνες" έγιναν προσιτές στις μάζες. Ήταν ένας πονηρός τρόπος που σκέφτηκε το κεφάλαιο ώστε να χειραγωγεί εύκολα τα πλήθη.
Με τα αυτοκίνητα, εκτιμώ, δεν θα γίνει έτσι.
Οι πρώτες ύλες εξαντλούνται οπότε θα μετατραπούν σε εργαλείο επίδειξης δύναμης των οικονομικά ισχυρών.Οι πρώτες ύλες μάλλον δεν εξαντλούνται, λίθιο από ότι λένε θα ύπαρχει, το κοβάλτιο θα το σώσει το γεγονός ότι μελλοντικά θα χρειάζεται λιγότερο για την παραγωγή μπαταριών, νικέλιο τσεκ, μαγνήσιο τσεκ.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8390110/Μόνο με τους πλούσιους δεν νομίζω να μπορούν να επιβιώσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, χρειάζονται ευρύτερη καταναλωτική βάση, εκτός αν αλλάξουν προσανατολισμό και από πώληση χρόνομισθώνουν ή κάτι τέτοιο, ok αυτό μπορεί.
Για το κόστος παραγωγής δεν νομίζω ότι έγινε κάποια μόνιμη διαρθρωτική μεταβολή απλά το αύξησαν τα προβλήματα εφοδιαστικής αλυσίδας. Όταν ηρεμήσουν τα πράγματα, το κοστος θα ανεβαίνει από τα νεα συστήματα δυνατοτήτων των αυτοκινήτων αλλά θα πέφτει ταυτόχρονα διαχρονικά όσο εξειδικεύονται, το καθαρό αποτέλεσμα δεν το ξέρω.
Πότε λες να ηρεμήσουν τα πράγματα;! Και για πόσο;
Δεν ξέρω αν στη ζωή μας (οι μεγαλύτεροι) θα ξαναδούμε ηρεμία.. μάλλον παρα-ειμαστε στο μεταίχμιο και παίρνουν χρόνο για να λυθούν αυτά τα ζητήματα. Και βέβαια πάντα υπάρχει η πιθανότητα να πάνε όλα κατά διαόλου, για πάντα φάση..
Αν πάνε όλα καλά, ούτε θα μας νοιάζουν τα αυτοκίνητα όπως τώρα. Θα παίρνουμε ένα για κάνα 2ωρο, θα κάνουμε τις δουλειές μας, τσουπ στον σταθμό φόρτισης και Μ.Μ.Μ
-
Μπα που να φας την γλώσσα σου. Αν πιστεύουμε ότι θα πάνε όλα καλά θα κάνουμε και αυτομάτως τις επιλογές εκείνες που οδηγούν προς το καλό. Αν από το πρωι ως το βράδυ λέμε το τι θα πάθουμε, το τι θα μας βρει, θα κάνουμε τις λάθος επιλογές. Ο φόβος πάντα οδηγει σε λάθος επιλογές.
-
Φιέστα στοπ για πάντα και χωρίς αντικαταστάτη τον Ιούνιο του 2023!Φόκους το ίδιο το 2025. Μέχρι το 2030 όλα τα ιχ της Φορντ μόνο ηλεκτρικά. Επαγγελματικά μέχρι το 2035. Μιλάμε για αλλαξοπαιχνιδιά ολικής!
-
Το 30 θα ειναι διαθεσιμα για Ελλαδα
: α)τα καινουρια ηλεκτρικα
β)τα ευρωπαικα ηλεκτρικα μεταχειρισμενα της 5ετιας 25-30
γ) μεταχειρισμενα το κυκνειο ασμα(τελικη εξελιξη) των Φεβ και hybridΘα ακολουθησουμε και εμεις με διαφορα φασης στην υιοθετηση της ηλεκτροκινησης . Δε μπορει το κρατος να επιδοτησει ολα τα καινουρια , μπορει ομως εναλλακτικα να μην επιβαρυνει με παραλογους φορους τα εισαγωμενα ηλεκτρικα μεταχειρισμενα επιταχυνοντας ετσι την ανανεωση του στολου.
(Πονταροντας βεβαια σε αναπληρωση των εσοδων απο μελλοντικη φορολογηση τους ) -
Και τα ΜΜΜ στην Ελλάδα!!!
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/ilektrika-leoforeia-gia-ton-dimo-ellinikoy-argyroypolis/
-
Οι καραγκιόζηδες στην Αργυρούπολη, να καλύψουν τα φρεάτια σε Η.Πολυτεχνείου (οι ποιοί;) Κύπρου κλπ, και μετά να αφοράζουν ηλ.λεωφορεία.
Άει στο διάλο ζώα! -
Δεν έχει καπάκια στην ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ;
Μια ΧΟΥΝΤΑ μόνο θα μας σώσει... -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν έχει καπάκια στην ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ;
Μια ΧΟΥΝΤΑ μόνο θα μας σώσει...Ώπα! Εκδηλώθηκε! Χαχα!
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν έχει καπάκια στην ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ;
Μια ΧΟΥΝΤΑ μόνο θα μας σώσει...Καπάκια έχει, αλλά τα έχει 5 πόντους κάτω από το επίπεδο του ασφαλτοτάπητα.
-
Κάθομαι και σκέφτομαι τώρα την κίνηση της Φορντ να τελειώσει με τα Φιέστα (2023) και φόκους (2025), χωρίς να τα αντικαταστήσει, και να μείνει χωρίς θερμικό σε αυτές τις χοτ κατηγορίες που αποτελούν τη βάση των πωλήσεών της στα μέρη μας, πολύ πριν την απαγόρευση των κεκ το 2035.
Πιστεύω ότι είναι ότι πιο ρηξικέλευθο έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στην αυτοκίνηση, μετά την μετεωρική άνοδο της Τέζλα, αλλά και των αμέτρητων νεοφώτιστων κατασκευαστών με την ασσύληπτη πλέον χρηματιστηριακή κεφαλαιοποίησή τους (με 'άρωμα' φούσκας έτοιμης να σκάσει).
Οι προσεγγίσεις π.χ. των στέλιων, να έχουν σε όλες τις κατηγορίες και από ένα ηλεκτρικό ή υβρίδιο, και από το 2030 να πάνε 100% ηλεκτρικά, ή των τογιοταίων να δώσουν και τα ρέστα τους στα υβρίδια και να πάνε κατά το 1/3 ηλεκτρικά το 2030, δίπλα στην ανακοίνωση της Φορντ χαρακτηρίζονται ως εντελώς ασφαλείς μεν, αλλά άτολμες.
Δεν ξέρω βέβαια ποιός θα είναι ο πλέον κερδισμένος σε βάθος χρόνου άμα συνεχίσουμε έτσι., απλά μου έκανε τεράστια εντύπωση η σπουδή τους προς την ηλεκτροκίνηση.
Αν μιλάγαμε για μια νις ή πρίμιουμ εταιρεία (π.χ. Λίνκολν εντός της Φορντ), οκ. Αλλά μιλάμε για την ιστορικά κατεξοχήν εταιρεία του Mr Average. -
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κάθομαι και σκέφτομαι τώρα την κίνηση της Φορντ να τελειώσει με τα Φιέστα (2023) και φόκους (2025), χωρίς να τα αντικαταστήσει, και να μείνει χωρίς θερμικό σε αυτές τις χοτ κατηγορίες που αποτελούν τη βάση των πωλήσεών της στα μέρη μας, πολύ πριν την απαγόρευση των κεκ το 2035.
Πιστεύω ότι είναι ότι πιο ρηξικέλευθο έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στην αυτοκίνηση, μετά την μετεωρική άνοδο της Τέζλα, αλλά και των αμέτρητων νεοφώτιστων κατασκευαστών με την ασσύληπτη πλέον χρηματιστηριακή κεφαλαιοποίησή τους (με 'άρωμα' φούσκας έτοιμης να σκάσει).
Οι προσεγγίσεις π.χ. των στέλιων, να έχουν σε όλες τις κατηγορίες και από ένα ηλεκτρικό ή υβρίδιο, και από το 2030 να πάνε 100% ηλεκτρικά, ή των τογιοταίων να δώσουν και τα ρέστα τους στα υβρίδια και να πάνε κατά το 1/3 ηλεκτρικά το 2030, δίπλα στην ανακοίνωση της Φορντ χαρακτηρίζονται ως εντελώς ασφαλείς μεν, αλλά άτολμες.
Δεν ξέρω βέβαια ποιός θα είναι ο πλέον κερδισμένος σε βάθος χρόνου άμα συνεχίσουμε έτσι., απλά μου έκανε τεράστια εντύπωση η σπουδή τους προς την ηλεκτροκίνηση.
Αν μιλάγαμε για μια νις ή πρόμιουμ εταιρεία, οκ. Αλλά μιλάμε για την εταιρεία του Mr Average.Ναι έτσι όπως τα λες είναι. Δεν ξέρω αν θα της βγει πάντως ειναι εντυπωσιακη απόφαση
απορώ πως περασε στα συμβούλια!!!
Παιδιά κλείνουμε ολα τα εργοστάσια και σταματαμε να παράγουμε οτι βγαζαμε μεχρι σημερα και πουλούσε!!!
σπρώχνουμε ολα τα λεφτα σε επενδύσεις για ηλεκτρικά. Αν μας βγει καλώς.
και απο κατω ολοι: "Ναι ναι πολύ καλή ιδεα ασε τους αλλους να παίζουν safe!!!! εμεις τα ποντάρουμε όλα στο κοκκινο!!!!"
-
Mαζί με αυτά καταργεί το 2023 και τα Smax και Galaxy. Τα οποία όμως πουλάνε μόνο 5-10.000 κομμάτια το χρόνο άρα να δεχτώ ότι αυτά τα έφαγαν έτσι και αλλιώς οι ισχνές τους πωλήσεις. Και αυτά δεν θα αντικατασταθούν όμως με συμβατικά αλλά με τα ηλεκτρικά, και είναι μοντέλα που επίσης αγόραζε ο λαουτζίκος, όχι οι νεοπλουτίδηδες.
-
Έχουν ειπωθεί αυτά εδώ και καιρό..
https://europe.autonews.com/automakers/ford-launch-7-evs-europe-big-electric-push
Η κίνηση γίνεται για την αγορά της Ευρώπης, στον υπόλοιπο πλανήτη θα γίνουν διαφορετικές κινήσεις.
Με συνεργασία με την VW κάνουν αυτό που προστάζουν οι χαρτογιακαδες των Βρυξελλών.. παίζουν το παιχνίδι τους. Η VW μάλλον την διαμορφώνει κι όλας και η Ford για Ευρώπη ακολουθεί..
Stellantis/Koreans πάνε με τα πάντα, κάτι που θεωρώ πολύ πιο τίμιο, θυμάμαι κοίταγα τα νούμερα πωλήσεων για το 21 και είχαν πουλήσει αρκετά diesel.. ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό για "νεκρό" καύσιμο, που σημαίνει ότι η πραγματική αγορά δεν είναι έτοιμη για 100% ηλεκτροκίνηση..
-
ΕΕ: «Ιστορική» συμφωνία για το τέλος της πώλησης καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035
https://www.iefimerida.gr/kosmos/ee-istoriki-symfonia-gia-telos-tis-polisis-kainoyrgion-aytokiniton-me-kinitires-esoterikis -
Αποφάσεις από ανθρώπους που έχουν χάσει την επαφή με τον κόσμο.
Σε κάθε περίπτωση, σίγουρα θα κυκλοφορούν οχήματα με ΚΕΚ μέχρι το 2050... Ακόμα κι αν απαγορεύεται η πώληση τους μετά το '35. -
Η ουσία είναι ότι η απαγόρευση του 2035 αφορά τα πάντα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Και τα υβριδικά κάθε μορφής.
Αυτά για τους τρελαμένους με την κορόλα κρος, που σε 10 χρόνια, θα είναι παρελθόν ως κινητήρας, αλλά ως δίλιτρο θα πληρώνει φόρους πολυτελείας και θα έχει αστεία μεταπώληση.
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αποφάσεις από ανθρώπους που έχουν χάσει την επαφή με τον κόσμο.
Σε κάθε περίπτωση, σίγουρα θα κυκλοφορούν οχήματα με ΚΕΚ μέχρι το 2050... Ακόμα κι αν απαγορεύεται η πώληση τους μετά το '35.Όπως κυκλοφορούν σήμερα αμάξια του 2007. Εκτός και αν μπουν ακόμα περισσότεροι περιορισμοί μέχρι τότε.
-
Εγώ βλέπω ότι όποιος έχει παλιό αυτοκίνητο μπαίνει σε μία διαδικασία να αγοράσει τώρα καινούριο αυτοκίνητο ώστε να έχει το κεφάλι του ήσυχο μέχρι το 2035. Και μέχρι τότε πιθανά να έχουν επιλυθεί διάφορα θέματα που αφορούν τις φορτίσεις και ίσως να έχουν πέσει οι τιμές των ηλεκτρικών.
Από την μία οι τιμές των καινούριων έχουν ξεφύγει εντελώς και όποιος έχει αυτοκίνητο 10ετίας ή 15ετίας ή 20ετίας, σίγουρα δεν μπορεί να μείνει μέχρι το 2035 με τόσο παλιό αυτοκίνητο.
Κάτι τέτοια σκέφτομαι και πατάω φρένα και χειρόφρενα μαζί.
-
Δεν με πείθει η Ελλάδα ότι θα έχει έτοιμες υποδομές φόρτισης μέχρι το '35.
Ούτε ότι θα έχει έτοιμες υποδομές ΜΜΜ για να αντικαταστήσει την καθημερινή χρήση όχι. Που διάβαζα ότι το μετρό που θα περνάει κάτω από την Κηφισίας πάει για την επόμενη δεκαετία στο σχεδιασμό.Σε κάθε περίπτωση, νομίζω το πρώτο crash test θα έρθει στους στόλους ταξί και εταιρικών. Πριν πάμε στα ιδιωτικά.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης