Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 532
    • 533
    • 33 / 533
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    242
    10652
    555324
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      george1977 @lap last edited by

      @lap said in Toyota Corolla Cross:

      Και τα diesel τόσο καίνε στο ταξίδι. 5,5-6 λίτρα.

      Μόνο τ μικρά πόλης καίνε 4,5-5

      τα παραπάνω νούμερα είναι από μετρήσεις στο ταμπλό και με touring sport που έχει καλύτερη συμπεριφορά από την corolla cross πάνω από 100 χλμ. Σίγουρα ένα  suv θα έχει 0,5 παραπάνω ειδικά μετά τα 120.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by lap

        Πάρε ένα passat diesel με ας πουμε 150 άλογα. Ποσά νομίζεις θα γράψει; Χοντρικά τα ίδια. Και θα του λείπουν 50 αλογα

        Θα σου πω εγώ και άσε τους άλλους. C suv Stellantis 1,6 hdi με 140μχλμ και κάποια ανοίγματα 7,5λ /100 χλμ

        Άσε τι λένε οι αλλοι

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          clockwork82 last edited by clockwork82

          Καλά …υπερβολές

          Η μικρο-μπαταρία των hybrid δίνει στιγμιαίο boost και αδειάζει σε μια προσπέραση ( πλήρως φορτωμένου αυτοκινήτου με οικογένεια και αποσκευές) τη στιγμή που ο Τούρμπο-ντίζελ μπορεί να δουλεύει στη μέγιστη ισχύ μέχρι να σβήσει ο ήλιος κυριολεκτικά.

          Εξαρτάται τι ζητάς πάντοτε.
          Εγώ έχω diesel για ταξίδι και ηλεκτρικό πόλης και ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ του καθενός, δεν τα αλλάζω με τίποτε. Με το συνδυασμό που έχω τωρα, τα hybrid μου μοιάζουν πως έχουν τα μειονεκτήματα των 2 κόσμων (θερμικών-ηλεκτρικών) και είναι γεμάτα τεχνολογικούς συμβιβασμούς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • L
            lap last edited by

            Μιλάμε για δίλιτρο μοτέρ. Δεν έχει θέμα να κουνήσει σε ανηφόρα το αμάξωμα

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              clockwork82 @lap last edited by clockwork82

              @lap said in Toyota Corolla Cross:

              Μιλάμε για δίλιτρο μοτέρ. Δεν έχει θέμα να κουνήσει σε ανηφόρα το αμάξωμα

              Και το χιλιάρι Captur κουνάει το αμάξωμα αν είναι έτσι.

              Εδώ μας παρουσιάζουν το overboost του υβριδικού συνόλου σαν Porsche 911 ξερωγω

              Αλλάξτε λωρίδα περνάει το CC

              N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                netgeo @clockwork82 last edited by

                @clockwork82 said in Toyota Corolla Cross:

                @lap said in Toyota Corolla Cross:

                Μιλάμε για δίλιτρο μοτέρ. Δεν έχει θέμα να κουνήσει σε ανηφόρα το αμάξωμα

                Και το χιλιάρι Captur κουνάει το αμάξωμα αν είναι έτσι.

                Εδώ μας παρουσιάζουν το overboost του υβριδικού συνόλου σαν Porsche 911 ξερωγω

                Αλλάξτε λωρίδα περνάει το CC

                Μέχρι τα 180 μετά περνάνε οι άλλοι χαχαχα

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by

                  Θα σας πω μόλις το οδηγήσω....ελπίζω σε 1-2 εβδομάδες, γιατί δεν έχω καθόλου χρόνο.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    Βγάζετε γλώσσα και η κατάληξη είναι μία, δεξί φλασάκι και μας ανοίγετε τον δρόμο...

                    Αλλά είπαμε τα ταξί είναι για τις πόλεις.

                    Για να φτάσετε τα 180 θα καίτε πάνω από 10 λίτρα/100.

                    Τα ντιζελάκια πάνω από 6-6,2 χλωμό...

                    Τα αυτόματα άντε στο 6 όταν δεν τους περνάει κανείς.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    fanis75 L 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @criuser last edited by

                      @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                      Για να φτάσετε τα 180 θα καίτε πάνω από 10 λίτρα/100.

                      Μπα...πάνω απο 7 δεν πάει...!

                      Και όπως λέει και ένας φίλος μου, δεν έχει σημασία η τελική με τα νέα όρια και την Ελλάδα να γεμίζει Ε.Ο....ίσως τον ξέρεις...😜

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Μα στα 180 δεν μιλάμε για τελική...

                        Οχι για τα τογιότα, για τις άλλες μάρκες εννοώ...😊

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          super-t last edited by

                          "Παραδόξως" υπάρχουν βίντεο στο youtube για αυτά που διαφωνείτε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Καλά εγώ το δοκίμασα με ένα CHR στον δρόμο, που νόμιζε ότι θα τελίκιαζε στα 200, οπότε τι να δούμε στο βίντεο....

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              george1977 last edited by

                              Τα υβριδικά πάντως της Toyota χαρίζουν πολύ ωραία εμπειρία οδήγησης (χαλαρής) έαν οδηγηθούν σαν ηλεκτρικά.

                              Χαλαρά και με cc στα 110-120. Αβιάστες κινήσεις και ιδανικά ομαλό ανάγλυφο, εκεί καταλάβαινεις τον θερμικό μόνο από τις στροφές του κινητήρα.

                              G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tutuyo @fanis75 last edited by tutuyo

                                @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                                @tutuyo said in Toyota Corolla Cross:

                                Σιγουρα μεγαλυτερους χωρους απο το Corolla Cross, τουλαχιστον με οτι αναγραφεται. Για ποιο λογω να τα αλλαξω ολα αυτα? Ρητορικη ειναι η ερωτηση, παει προς την Toyota. Τι μου δινεις ως πιθανο πελατη για να με τραβηξεις, να αφησω το Grandland και να ερθω?

                                Σου δινει:

                                • καλυτερη αναρτηση, ανεση, ποιοτητα κυλισης και οδικη συμπεριφορα
                                • καλυτερη ποιοτητα
                                • πιο ομορφο εσωτερικο
                                • καλυτερο εξοπλισμο
                                • καλυτερες επιδοσεις με μικροτερη καταναλωση
                                • αυτοματο κιβωτιο
                                • καλυτερη μεταπωληση
                                • περισσοτερα συστημα ασφαλειας και τεχνολογια
                                • μεγαλυτερη αξιοπιστια και εγγυηση
                                • χαμηλότερο κοστος συντηρησης

                                Εαν αυτα αξιζουν την διαφορα τιμης, καθαρα υποκειμενικο, μονο εσυ το ξερεις.

                                Παντως δεν εχει σχεση με το Γιαρις Κρος, μην τα συγκρινεις…η μέρα με τη νύχτα!!

                                Με συγχωρείς αλλά τα πρώτα bullets περί ανάρτησης, κύλισης και ποιότητας τα πιθανολογεις, δέν τα ξέρεις. Μακάρι να έχει βάλει επιτέλους πλαστικά της προκοπής η Τογιοταρα αλλά θα μου επιτρέψεις να έχω μια αμφιβολία. Και ειδικά στο θέμα ανάρτησης και ηχομονωσης έναντι του PSA, έχω μεγάλη αμφιβολία

                                Τα περί ομορφιάς δεν τα αγγίζω, είναι καθαρά στο μάτι του καθένα. Σε κάποιους πχ αρέσει η οθόνη να είναι χωνευτή στο ταμπλό και όχι να προεξέχει

                                Οι επιδόσεις και πάλι δεν νομίζω ότι θα είναι αισθητά καλύτερες από ένα σημερινό csuv, ειδικά με δεδομένο το αυξημένο βάρος λόγω μπαταριών.

                                Το by default αυτόματο και την αξιοπιστία τα ακούω, είναι δυνατά selling points

                                Τα περισσότερα συστήματα ασφαλείας είναι λογικό να υπάρχουν όταν συγκρίνεις MY19 και MY22, αλλά δεν νομίζω ότι είναι τόσο μεγάλη η ψαλίδα

                                Και τέλος στο θέμα συντήρησης ούτε και εκεί καταλαβαίνω γιατί να είναι φτηνότερο
                                Ίσα ίσα και μόνο το γεγονός ότι λογω υβριδικό, δεν θα εμπιστεύομαι εξωτερικό συνεργείο, άρα παντρεύομαι την αντιπροσωπεία, μάλλον το κόστος θα είναι μεγαλύτερο
                                Φυσικά όλα αυτά είναι λόγια
                                Περιμένουμε τις εντυπώσεις σου, κυρίως σε σχέση με το CROSS, ώστε να έχουμε και ένα reference

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by dstou

                                  Το είδα σήμερις. Καταρχήν εγκρίνεται. Μέχρι που άκουσα ότι είναι αποκλειστικά 2.000 κυβικά και έχει 440 ευραίους φόρο πολυτελείας το χρόνο. Γκιβ μι ε μπρέικ, γουίλ γιού?, που θα δίνω φόρο πολυτελείας για κορόλα. Οπότε απορρίπτεται μέχρι νεωτέρας.
                                  Το είχαν δίπλα στο chr, το οποίο και ντιλιτάρισε στο σημείο που πονάει : στο πίσω κάθισμα (ορατότητα, κλεισουρότητα, προσβασιμότητα).

                                  S S 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @tutuyo last edited by fanis75

                                    @tutuyo said in Toyota Corolla Cross:

                                    Με συγχωρείς αλλά τα πρώτα bullets περί ανάρτησης, κύλισης και ποιότητας τα πιθανολογεις, δέν τα ξέρεις.

                                    Οι επιδόσεις και πάλι δεν νομίζω ότι θα είναι αισθητά καλύτερες από ένα σημερινό csuv, ειδικά με δεδομένο το αυξημένο βάρος λόγω μπαταριών.

                                    Και τέλος στο θέμα συντήρησης ούτε και εκεί καταλαβαίνω γιατί να είναι φτηνότερο

                                    Θα σου απαντήσω γιατί μου αρέσει ο διάολογος αλλά και να τεκμηριώνω όσα γράφω.

                                    1. Αναρτήσεις: Έχει την ίδια ανάρτηση με CHR/Corola ελαφρώς βελτιωμένη, οπότε μπορώ να υποθέσω (θα το μάθω σύντομα) την ποιότητα κύλισης και την άνεση. Ήδη τα 2 που ανέφερα είναι καλύτερα από το Grandland. Επίσης διπλά ψαλίδια έναντι ημι-άκαμπτου και όσοι έχουν οδηγήσει σύγχρονη Τογιότα ξέρουν πόσο καλή υλοποίηση είναι τα διπλά ψαλίδια της πίσω. Θα το επιβεβαιώσω (ή όχι) σύντομα.

                                    2. Οι επιδόσεις είναι καλύτερες από αμφότερα τα Grandland (βανζίνη/πετρέλαιο), αλλά και από τα περισσότερα C Suv με τα 120-150 άλογα. Κυρίως όμως μίλησα συγκριτικά με το Grandland για το οποίο ήταν το τηροτικό σου ερώτημα.

                                    3. Φτηνότερη συντήρηση, γιατί τα φρένα αντέχουν πάρα πολύ (2-3 φορές περισσότερο από ένα κλασσικό C Suv), πιο φτηνά ανταλλακτικά από τους Γαλλογερμανούς του Συγγελίδη και επίσης δεν έχει κιβώτιο να αλλάξεις συμπλέκτη. Γενικά έχει από τα χαμηλότερα κόστη συντήρησης. Επίσης δεν έχεις μίζα, το μοτέρ δουλεύει λιγότερο (οπότε λιγότερες φθορές σε βάθος χρόνου).

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Για το Γκράντλαντ μίλαγε ο φίλος...

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        super-t @dstou last edited by

                                        @dstou said in Toyota Corolla Cross:

                                        Το είδα σήμερις. Καταρχήν εγκρίνεται. Μέχρι που άκουσα ότι είναι αποκλειστικά 2.000 κυβικά και έχει 440 ευραίους φόρο πολυτελείας το χρόνο. Γκιβ μι ε μπρέικ, γουίλ γιού?, που θα δίνω φόρο πολυτελείας για κορόλα. Οπότε απορρίπτεται μέχρι νεωτέρας.
                                        Το είχαν δίπλα στο chr, το οποίο και ντιλιτάρισε στο σημείο που πονάει : στο πίσω κάθισμα (ορατότητα, κλεισουρότητα, προσβασιμότητα).

                                        Σιγά τι είναι 1,25 € την ημέρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sabas_thess @dstou last edited by

                                          @dstou said in Toyota Corolla Cross:

                                          Το είδα σήμερις. Καταρχήν εγκρίνεται. Μέχρι που άκουσα ότι είναι αποκλειστικά 2.000 κυβικά και έχει 440 ευραίους φόρο πολυτελείας το χρόνο. Γκιβ μι ε μπρέικ, γουίλ γιού?, που θα δίνω φόρο πολυτελείας για κορόλα. Οπότε απορρίπτεται μέχρι νεωτέρας.
                                          Το είχαν δίπλα στο chr, το οποίο και ντιλιτάρισε στο σημείο που πονάει : στο πίσω κάθισμα (ορατότητα, κλεισουρότητα, προσβασιμότητα).

                                          Αν χαλιέσαι να πληρώσεις ΦΠ για Toyota Corolla συγκεκριμένα υπάρχει και RAV4 υπάρχει και Lexus, από όλα έχει ο μπαχτσές.

                                          Πάντως γενικά (δεν αναφέρομαι στον ανωτέρω φίλο) βλέπω υπέρμετρη απαξίωση στον συγκεκριμένο κατασκευαστή. Όχι τα πλαστικά σας φταίνε, όχι άσχημο είναι, όχι αργό είναι, όχι το CVT μουγκρίζει....

                                          Βλέπετε το δέντρο και χάνετε το δάσος. Δεν μπαίνω καν στην διαδικασία να αντιπαραβάλλω τους τομείς στους οποίους υστερούν οι υπόλοιποι κατασκευαστές. Θα μείνω στην ουσία. Αν ψάχνετε prestige στο μπρελόκ, γκομενοπαγίδα και ouaou factor μάλλον με λάθος εταιρεία ασχολείστε.

                                          Από Toyota ψωνίζουν όσοι έχουν αγκαλιάσει αυτά που απλόχερα προσφέρει το brand. Θέλει αυτογνωσία για να αγοράσεις ένα Toyota, να έχεις ξεπεράσει κάποιες "φάσεις" της ζωής. Δεν είναι κακό αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς είναι αλήθεια.

                                          "I am what you made me", D.V.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @criuser last edited by

                                            @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                                            Για το Γκράντλαντ μίλαγε ο φίλος...

                                            Και εγώ!! Αλλά με τις ονομασίες μπερδέυτηκα....αχαχαχα!!! Για Grandland μιλάω.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 532
                                            • 533
                                            • 33 / 533
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr