-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Και τα diesel τόσο καίνε στο ταξίδι. 5,5-6 λίτρα.
Μόνο τ μικρά πόλης καίνε 4,5-5
τα παραπάνω νούμερα είναι από μετρήσεις στο ταμπλό και με touring sport που έχει καλύτερη συμπεριφορά από την corolla cross πάνω από 100 χλμ. Σίγουρα ένα suv θα έχει 0,5 παραπάνω ειδικά μετά τα 120.
-
Πάρε ένα passat diesel με ας πουμε 150 άλογα. Ποσά νομίζεις θα γράψει; Χοντρικά τα ίδια. Και θα του λείπουν 50 αλογα
Θα σου πω εγώ και άσε τους άλλους. C suv Stellantis 1,6 hdi με 140μχλμ και κάποια ανοίγματα 7,5λ /100 χλμ
Άσε τι λένε οι αλλοι
-
Καλά …υπερβολές
Η μικρο-μπαταρία των hybrid δίνει στιγμιαίο boost και αδειάζει σε μια προσπέραση ( πλήρως φορτωμένου αυτοκινήτου με οικογένεια και αποσκευές) τη στιγμή που ο Τούρμπο-ντίζελ μπορεί να δουλεύει στη μέγιστη ισχύ μέχρι να σβήσει ο ήλιος κυριολεκτικά.
Εξαρτάται τι ζητάς πάντοτε.
Εγώ έχω diesel για ταξίδι και ηλεκτρικό πόλης και ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ του καθενός, δεν τα αλλάζω με τίποτε. Με το συνδυασμό που έχω τωρα, τα hybrid μου μοιάζουν πως έχουν τα μειονεκτήματα των 2 κόσμων (θερμικών-ηλεκτρικών) και είναι γεμάτα τεχνολογικούς συμβιβασμούς. -
Μιλάμε για δίλιτρο μοτέρ. Δεν έχει θέμα να κουνήσει σε ανηφόρα το αμάξωμα
-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Μιλάμε για δίλιτρο μοτέρ. Δεν έχει θέμα να κουνήσει σε ανηφόρα το αμάξωμα
Και το χιλιάρι Captur κουνάει το αμάξωμα αν είναι έτσι.
Εδώ μας παρουσιάζουν το overboost του υβριδικού συνόλου σαν Porsche 911 ξερωγω
Αλλάξτε λωρίδα περνάει το CC
-
@clockwork82 said in Toyota Corolla Cross:
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Μιλάμε για δίλιτρο μοτέρ. Δεν έχει θέμα να κουνήσει σε ανηφόρα το αμάξωμα
Και το χιλιάρι Captur κουνάει το αμάξωμα αν είναι έτσι.
Εδώ μας παρουσιάζουν το overboost του υβριδικού συνόλου σαν Porsche 911 ξερωγω
Αλλάξτε λωρίδα περνάει το CC
Μέχρι τα 180 μετά περνάνε οι άλλοι χαχαχα
-
Θα σας πω μόλις το οδηγήσω....ελπίζω σε 1-2 εβδομάδες, γιατί δεν έχω καθόλου χρόνο.
-
Βγάζετε γλώσσα και η κατάληξη είναι μία, δεξί φλασάκι και μας ανοίγετε τον δρόμο...
Αλλά είπαμε τα ταξί είναι για τις πόλεις.
Για να φτάσετε τα 180 θα καίτε πάνω από 10 λίτρα/100.
Τα ντιζελάκια πάνω από 6-6,2 χλωμό...
Τα αυτόματα άντε στο 6 όταν δεν τους περνάει κανείς.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Για να φτάσετε τα 180 θα καίτε πάνω από 10 λίτρα/100.
Μπα...πάνω απο 7 δεν πάει...!
Και όπως λέει και ένας φίλος μου, δεν έχει σημασία η τελική με τα νέα όρια και την Ελλάδα να γεμίζει Ε.Ο....ίσως τον ξέρεις...
-
Μα στα 180 δεν μιλάμε για τελική...
Οχι για τα τογιότα, για τις άλλες μάρκες εννοώ...
-
"Παραδόξως" υπάρχουν βίντεο στο youtube για αυτά που διαφωνείτε.
-
Καλά εγώ το δοκίμασα με ένα CHR στον δρόμο, που νόμιζε ότι θα τελίκιαζε στα 200, οπότε τι να δούμε στο βίντεο....
-
Τα υβριδικά πάντως της Toyota χαρίζουν πολύ ωραία εμπειρία οδήγησης (χαλαρής) έαν οδηγηθούν σαν ηλεκτρικά.
Χαλαρά και με cc στα 110-120. Αβιάστες κινήσεις και ιδανικά ομαλό ανάγλυφο, εκεί καταλάβαινεις τον θερμικό μόνο από τις στροφές του κινητήρα.
-
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@tutuyo said in Toyota Corolla Cross:
Σιγουρα μεγαλυτερους χωρους απο το Corolla Cross, τουλαχιστον με οτι αναγραφεται. Για ποιο λογω να τα αλλαξω ολα αυτα? Ρητορικη ειναι η ερωτηση, παει προς την Toyota. Τι μου δινεις ως πιθανο πελατη για να με τραβηξεις, να αφησω το Grandland και να ερθω?
Σου δινει:
- καλυτερη αναρτηση, ανεση, ποιοτητα κυλισης και οδικη συμπεριφορα
- καλυτερη ποιοτητα
- πιο ομορφο εσωτερικο
- καλυτερο εξοπλισμο
- καλυτερες επιδοσεις με μικροτερη καταναλωση
- αυτοματο κιβωτιο
- καλυτερη μεταπωληση
- περισσοτερα συστημα ασφαλειας και τεχνολογια
- μεγαλυτερη αξιοπιστια και εγγυηση
- χαμηλότερο κοστος συντηρησης
Εαν αυτα αξιζουν την διαφορα τιμης, καθαρα υποκειμενικο, μονο εσυ το ξερεις.
Παντως δεν εχει σχεση με το Γιαρις Κρος, μην τα συγκρινεις…η μέρα με τη νύχτα!!
Με συγχωρείς αλλά τα πρώτα bullets περί ανάρτησης, κύλισης και ποιότητας τα πιθανολογεις, δέν τα ξέρεις. Μακάρι να έχει βάλει επιτέλους πλαστικά της προκοπής η Τογιοταρα αλλά θα μου επιτρέψεις να έχω μια αμφιβολία. Και ειδικά στο θέμα ανάρτησης και ηχομονωσης έναντι του PSA, έχω μεγάλη αμφιβολία
Τα περί ομορφιάς δεν τα αγγίζω, είναι καθαρά στο μάτι του καθένα. Σε κάποιους πχ αρέσει η οθόνη να είναι χωνευτή στο ταμπλό και όχι να προεξέχει
Οι επιδόσεις και πάλι δεν νομίζω ότι θα είναι αισθητά καλύτερες από ένα σημερινό csuv, ειδικά με δεδομένο το αυξημένο βάρος λόγω μπαταριών.
Το by default αυτόματο και την αξιοπιστία τα ακούω, είναι δυνατά selling points
Τα περισσότερα συστήματα ασφαλείας είναι λογικό να υπάρχουν όταν συγκρίνεις MY19 και MY22, αλλά δεν νομίζω ότι είναι τόσο μεγάλη η ψαλίδα
Και τέλος στο θέμα συντήρησης ούτε και εκεί καταλαβαίνω γιατί να είναι φτηνότερο
Ίσα ίσα και μόνο το γεγονός ότι λογω υβριδικό, δεν θα εμπιστεύομαι εξωτερικό συνεργείο, άρα παντρεύομαι την αντιπροσωπεία, μάλλον το κόστος θα είναι μεγαλύτερο
Φυσικά όλα αυτά είναι λόγια
Περιμένουμε τις εντυπώσεις σου, κυρίως σε σχέση με το CROSS, ώστε να έχουμε και ένα reference -
Το είδα σήμερις. Καταρχήν εγκρίνεται. Μέχρι που άκουσα ότι είναι αποκλειστικά 2.000 κυβικά και έχει 440 ευραίους φόρο πολυτελείας το χρόνο. Γκιβ μι ε μπρέικ, γουίλ γιού?, που θα δίνω φόρο πολυτελείας για κορόλα. Οπότε απορρίπτεται μέχρι νεωτέρας.
Το είχαν δίπλα στο chr, το οποίο και ντιλιτάρισε στο σημείο που πονάει : στο πίσω κάθισμα (ορατότητα, κλεισουρότητα, προσβασιμότητα). -
@tutuyo said in Toyota Corolla Cross:
Με συγχωρείς αλλά τα πρώτα bullets περί ανάρτησης, κύλισης και ποιότητας τα πιθανολογεις, δέν τα ξέρεις.
Οι επιδόσεις και πάλι δεν νομίζω ότι θα είναι αισθητά καλύτερες από ένα σημερινό csuv, ειδικά με δεδομένο το αυξημένο βάρος λόγω μπαταριών.
Και τέλος στο θέμα συντήρησης ούτε και εκεί καταλαβαίνω γιατί να είναι φτηνότερο
Θα σου απαντήσω γιατί μου αρέσει ο διάολογος αλλά και να τεκμηριώνω όσα γράφω.
-
Αναρτήσεις: Έχει την ίδια ανάρτηση με CHR/Corola ελαφρώς βελτιωμένη, οπότε μπορώ να υποθέσω (θα το μάθω σύντομα) την ποιότητα κύλισης και την άνεση. Ήδη τα 2 που ανέφερα είναι καλύτερα από το Grandland. Επίσης διπλά ψαλίδια έναντι ημι-άκαμπτου και όσοι έχουν οδηγήσει σύγχρονη Τογιότα ξέρουν πόσο καλή υλοποίηση είναι τα διπλά ψαλίδια της πίσω. Θα το επιβεβαιώσω (ή όχι) σύντομα.
-
Οι επιδόσεις είναι καλύτερες από αμφότερα τα Grandland (βανζίνη/πετρέλαιο), αλλά και από τα περισσότερα C Suv με τα 120-150 άλογα. Κυρίως όμως μίλησα συγκριτικά με το Grandland για το οποίο ήταν το τηροτικό σου ερώτημα.
-
Φτηνότερη συντήρηση, γιατί τα φρένα αντέχουν πάρα πολύ (2-3 φορές περισσότερο από ένα κλασσικό C Suv), πιο φτηνά ανταλλακτικά από τους Γαλλογερμανούς του Συγγελίδη και επίσης δεν έχει κιβώτιο να αλλάξεις συμπλέκτη. Γενικά έχει από τα χαμηλότερα κόστη συντήρησης. Επίσης δεν έχεις μίζα, το μοτέρ δουλεύει λιγότερο (οπότε λιγότερες φθορές σε βάθος χρόνου).
-
-
Για το Γκράντλαντ μίλαγε ο φίλος...
-
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Το είδα σήμερις. Καταρχήν εγκρίνεται. Μέχρι που άκουσα ότι είναι αποκλειστικά 2.000 κυβικά και έχει 440 ευραίους φόρο πολυτελείας το χρόνο. Γκιβ μι ε μπρέικ, γουίλ γιού?, που θα δίνω φόρο πολυτελείας για κορόλα. Οπότε απορρίπτεται μέχρι νεωτέρας.
Το είχαν δίπλα στο chr, το οποίο και ντιλιτάρισε στο σημείο που πονάει : στο πίσω κάθισμα (ορατότητα, κλεισουρότητα, προσβασιμότητα).Σιγά τι είναι 1,25 € την ημέρα.
-
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Το είδα σήμερις. Καταρχήν εγκρίνεται. Μέχρι που άκουσα ότι είναι αποκλειστικά 2.000 κυβικά και έχει 440 ευραίους φόρο πολυτελείας το χρόνο. Γκιβ μι ε μπρέικ, γουίλ γιού?, που θα δίνω φόρο πολυτελείας για κορόλα. Οπότε απορρίπτεται μέχρι νεωτέρας.
Το είχαν δίπλα στο chr, το οποίο και ντιλιτάρισε στο σημείο που πονάει : στο πίσω κάθισμα (ορατότητα, κλεισουρότητα, προσβασιμότητα).Αν χαλιέσαι να πληρώσεις ΦΠ για Toyota Corolla συγκεκριμένα υπάρχει και RAV4 υπάρχει και Lexus, από όλα έχει ο μπαχτσές.
Πάντως γενικά (δεν αναφέρομαι στον ανωτέρω φίλο) βλέπω υπέρμετρη απαξίωση στον συγκεκριμένο κατασκευαστή. Όχι τα πλαστικά σας φταίνε, όχι άσχημο είναι, όχι αργό είναι, όχι το CVT μουγκρίζει....
Βλέπετε το δέντρο και χάνετε το δάσος. Δεν μπαίνω καν στην διαδικασία να αντιπαραβάλλω τους τομείς στους οποίους υστερούν οι υπόλοιποι κατασκευαστές. Θα μείνω στην ουσία. Αν ψάχνετε prestige στο μπρελόκ, γκομενοπαγίδα και ouaou factor μάλλον με λάθος εταιρεία ασχολείστε.
Από Toyota ψωνίζουν όσοι έχουν αγκαλιάσει αυτά που απλόχερα προσφέρει το brand. Θέλει αυτογνωσία για να αγοράσεις ένα Toyota, να έχεις ξεπεράσει κάποιες "φάσεις" της ζωής. Δεν είναι κακό αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς είναι αλήθεια.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Για το Γκράντλαντ μίλαγε ο φίλος...
Και εγώ!! Αλλά με τις ονομασίες μπερδέυτηκα....αχαχαχα!!! Για Grandland μιλάω.
Toyota Corolla Cross