@vagkirk said in Toyota Corolla Cross:
-
200 άλογα, ξαναλέω 2 0 0 Α Λ Ο Γ Α , που σημαίνει πως στις Ε.Ο ολα τα Dieselοματρακάδες και τα τρικύλινδρα τουρμπάκια θα πρέπει ΜΕ ΝΟΜΟ να υποχρεωθούν να κινούνται μόνο στην δεξιά λωρίδα , και με ειδική άδεια να βγαίνουν για προσπέραση αφού έχει εξασφαλιστεί πως δεν κινειται κάποιο CC σε 1km τουλάχιστον πίσω τους.
Σε επαρχιακό δρόμο ανάλογα οι οδηγοί των παραπάνω τενεκέδων πρέπει να εκπαιδευτούν και να απομνημονεύσουν τα χαρακτηριστικά εμπρός φώτα LED ημέρας του CC ώστε όταν το βλέπουν στους καθρέφτες τους να αποσύρονται έγκαιρα στην βοηθητική λωρίδα με αλάρμ ώστε να επιτρέψουν άμεσο και ασφαλές προσπέρασμα στα CC.
-
4-5 l/100 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ φθηνότερης πλέον βενζινούλας , άπιαστα πλέον σε οικονομία απο τους ματρακάδες που θα καίνε πετρέλαιο , μόνο με υπερπροσπάθεια , τύχη και συγκεκριμένες διαδρομές (μιζέρια δηλαδή , μπινελίκια και κατάρες σε κάθε φανάρι , λεωφόρους με κίνηση , κλπ από άλλους οδηγούς ) αντίστοιχου βάρους SUV φλερτάρουν με χαμηλά 6άρια και αυτό για τις ανάγκες επιβεβαίωσης του κατόχου τους που σφίγγει τα δόντια σε κάθε απλή επιτάχυνση ή ελιγμό από αγωνία.
-
Αυτόματο κιβώτιο δώρο με το προηγμένο σύστημα υβριδικότητας
-
Η υβριδικότητα αυτή καθ'αυτή ώς future proof χαρακτηριστικό απέναντι σε βέβαιες μελλοντικές πολιτικές αντικινήτρων προς τα ΜΕΚ και ειδικά τα DIESEL . Η χώρα μας έχει εκφράσει επίσημα την πρόθεση της να ηγηθεί πανευρωπαικά της επιβολής της ηλεκτροκίνησης.
-
AWD με άλλα 2 χιλιαρικάκια
-
ΒΕΒΑΙΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ ΚΑΤΑ 10% + μόλις έρθει το 1.8 για να χωρέσει τιμολογιακά και αυτό.
Ποια sportage , και ποια tiguan και ποια απο κάτω Suzuki και Dacia , και ακόμη χειρότερα ποια 2008 , puma , captur και λοιποί Β κουβάδες σε ίσως μεγαλύτερες τιμές !!! ως υβριδικά των 150-180 αλόγων.
Και τι ψάχνουμε , μήπως τα πλαστικά του είναι λίγο χειρότερα , (αν είναι σαν της corolla ειναι στο 90% του ανταγωνισμού) μήπως κάνει λίγο παραπάνω θόρυβο το κιβώτιο μόλις ξεδιπλώνει τα 200!!!! του άλογα απο τον βελούδινης λειτουργίας 2 λιτρο μεκ του και τον διαστημικό ηλεκτροκινητήρα του , και όταν λέμε θόρυβο σε σχέση με ποιά;;
Σε σχέση με τον dieseloματρακά των 110 ίππων που θα κλειδώνει με 4η στις 4500 στροφές και στα 95 db και βγάζοντας ντουμάνια για να διατηρήσει 140-150 φορτωμένο με ac στις ανηφόρες τις εθνικής ή με το 100-130 ίππων τρικύλινδρο τουρμπάκι σε ίδιες συνθήκες συνθήκες που πάνω απο τις 5500 θα τρέμει και θα συντονίζεται λες και θα σκορπίσει ολόκληρο.
Παρότι αγαπάμε toyota και μας αρέσει πολύ ο υβριδισμός έχεις αρκετές υπερβολές. Προφανώς το αυτοκίνητο θα είναι καλύτερο από diesel αστικά και περιαστικά. Στην Εθνική παρότι ο δίλιτρος ταξιδεύει ωραία και σε κακομαθαίνει , εαν μπεις σε απαιτητικό κομμάτι όπως οι ανηφόρες της Ιονίας έρχεται πολύ στο προσκήνιο και σε ξενίζει δυσάρεστα. Έχω κάνει σε γρήγορο ρυθμό το Αντίριο-Ιωάννινα με corolla estate 2.0 hybrid και στα ανηφορικα κομμάτια υστερεί σαφώς από ένα καλό diesel όπως το CRV. Bεβαια παίρνει το αίμα του πίσω στην κατηφόρα καθώς η κατανάλωση γίνεται μέχρι και αρνητική (φορτίζει η μπαταρία- ) Και φυσικά τα 4 και 5 lt/100 παίζουν μέσα στην πόλη στην εθνική το εξάρι είναι πατημένο για τα καλά. (στα 100 βλέπεις περίπου 4,5 , στα 120 5,5 , 130 6,3. 140 7 )
Βέβαια εαν το πας χαλάρα σου βγάζει μια πολυ ωραια χαλαρή εμπειρία και βγαίνεις ατσαλάκωτος μετά από μεγάλο ταξίδι. Όπου χρειάζεται όμως γκάζι , τουλάχιστον ο προηγούμενος κινητήρας έρχεται στο προσκήνιο.