-
@alexandros-k said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@georgekn said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@alexandros-k said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@georgekn said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@alexandros-k said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
Δεν καταλαβα ομως , ποιας χρονολογιας ηταν το Volvo σου και ποιας το C4 . Καινουριο το ειχες παρει ? Και εδωσες το Volvo + 6.000€ ?
Volvo 2006 μεταχειρισμένο 12000 € αγοράστηκε το 2009.
C4 του 2012 αγοράστηκε το 2014 με το Volvo+6000€
To Volvo το πηρες σε πολυ καλη τιμη.
Το C4 ομως σαν ακριβουτσικο στοίχισε . Βεβαια δεν μου πεφτει λογος. Κουβεντα να γινετεΔεν παρεξηγώ χαλαρή κουβέντα κάνουμε εδώ...
Το Volvo ήταν μεταχειρισμένο σε αντιπροσωπεία της εταιρείας για μήνες... όταν το πρωτοχαζευα είχε τιμή 17500 νομίζω μετά από 8 μήνες δεν είχε φύγει, η τιμή πήγε στα 12500 με λίγο παζάρι το πήρα στα 12000.
Η C4 diesel είχε νομίζω το 2012 18000€ καινούρια έκδοση attraction 92ps την πήρα 5500€ κάτω... αλλά ήταν και η μόδα του diesel τότε...Νομιζα ειχε καπου στα 15-16 το C4 . Δεν ειναι οτι το πηρες ακριβα, αλλά εδωσες φθηνα το Volvo νομιζω
Για το βολβό δεν έχει αναφέρει καθόλου χλμ ούτε όταν το πηρε ουτε όταν το έδωσε, οπότε δεν μπορούμε να κρίνουμε. Σωστά;
Α και κάτι άσχετο.
πάρε το Μάζντα 2
-
@gtsartsal said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@alexandros-k said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@georgekn said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@alexandros-k said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@georgekn said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@alexandros-k said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
Δεν καταλαβα ομως , ποιας χρονολογιας ηταν το Volvo σου και ποιας το C4 . Καινουριο το ειχες παρει ? Και εδωσες το Volvo + 6.000€ ?
Volvo 2006 μεταχειρισμένο 12000 € αγοράστηκε το 2009.
C4 του 2012 αγοράστηκε το 2014 με το Volvo+6000€
To Volvo το πηρες σε πολυ καλη τιμη.
Το C4 ομως σαν ακριβουτσικο στοίχισε . Βεβαια δεν μου πεφτει λογος. Κουβεντα να γινετεΔεν παρεξηγώ χαλαρή κουβέντα κάνουμε εδώ...
Το Volvo ήταν μεταχειρισμένο σε αντιπροσωπεία της εταιρείας για μήνες... όταν το πρωτοχαζευα είχε τιμή 17500 νομίζω μετά από 8 μήνες δεν είχε φύγει, η τιμή πήγε στα 12500 με λίγο παζάρι το πήρα στα 12000.
Η C4 diesel είχε νομίζω το 2012 18000€ καινούρια έκδοση attraction 92ps την πήρα 5500€ κάτω... αλλά ήταν και η μόδα του diesel τότε...Νομιζα ειχε καπου στα 15-16 το C4 . Δεν ειναι οτι το πηρες ακριβα, αλλά εδωσες φθηνα το Volvo νομιζω
Για το βολβό δεν έχει αναφέρει καθόλου χλμ ούτε όταν το πηρε ουτε όταν το έδωσε, οπότε δεν μπορούμε να κρίνουμε. Σωστά;
Α και κάτι άσχετο.
πάρε το Μάζντα 2
Συμφωνω σε ολα . Ειδικα στο τελευταιο
-
@gtsartsal said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@alexandros-k said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@georgekn said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@alexandros-k said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@georgekn said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@alexandros-k said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
Δεν καταλαβα ομως , ποιας χρονολογιας ηταν το Volvo σου και ποιας το C4 . Καινουριο το ειχες παρει ? Και εδωσες το Volvo + 6.000€ ?
Volvo 2006 μεταχειρισμένο 12000 € αγοράστηκε το 2009.
C4 του 2012 αγοράστηκε το 2014 με το Volvo+6000€
To Volvo το πηρες σε πολυ καλη τιμη.
Το C4 ομως σαν ακριβουτσικο στοίχισε . Βεβαια δεν μου πεφτει λογος. Κουβεντα να γινετεΔεν παρεξηγώ χαλαρή κουβέντα κάνουμε εδώ...
Το Volvo ήταν μεταχειρισμένο σε αντιπροσωπεία της εταιρείας για μήνες... όταν το πρωτοχαζευα είχε τιμή 17500 νομίζω μετά από 8 μήνες δεν είχε φύγει, η τιμή πήγε στα 12500 με λίγο παζάρι το πήρα στα 12000.
Η C4 diesel είχε νομίζω το 2012 18000€ καινούρια έκδοση attraction 92ps την πήρα 5500€ κάτω... αλλά ήταν και η μόδα του diesel τότε...Νομιζα ειχε καπου στα 15-16 το C4 . Δεν ειναι οτι το πηρες ακριβα, αλλά εδωσες φθηνα το Volvo νομιζω
Για το βολβό δεν έχει αναφέρει καθόλου χλμ ούτε όταν το πηρε ουτε όταν το έδωσε, οπότε δεν μπορούμε να κρίνουμε. Σωστά;
Α και κάτι άσχετο.
πάρε το Μάζντα 2
75000χλμ αγορά 127000χλμ πώληση το Volvo.
Mazda 2 έχω του 2008.... αλλά μάλλον για τον @alexandros-k πήγαινε
-
@georgekn said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@gtsartsal said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@alexandros-k said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@georgekn said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@alexandros-k said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@georgekn said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@alexandros-k said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
Δεν καταλαβα ομως , ποιας χρονολογιας ηταν το Volvo σου και ποιας το C4 . Καινουριο το ειχες παρει ? Και εδωσες το Volvo + 6.000€ ?
Volvo 2006 μεταχειρισμένο 12000 € αγοράστηκε το 2009.
C4 του 2012 αγοράστηκε το 2014 με το Volvo+6000€
To Volvo το πηρες σε πολυ καλη τιμη.
Το C4 ομως σαν ακριβουτσικο στοίχισε . Βεβαια δεν μου πεφτει λογος. Κουβεντα να γινετεΔεν παρεξηγώ χαλαρή κουβέντα κάνουμε εδώ...
Το Volvo ήταν μεταχειρισμένο σε αντιπροσωπεία της εταιρείας για μήνες... όταν το πρωτοχαζευα είχε τιμή 17500 νομίζω μετά από 8 μήνες δεν είχε φύγει, η τιμή πήγε στα 12500 με λίγο παζάρι το πήρα στα 12000.
Η C4 diesel είχε νομίζω το 2012 18000€ καινούρια έκδοση attraction 92ps την πήρα 5500€ κάτω... αλλά ήταν και η μόδα του diesel τότε...Νομιζα ειχε καπου στα 15-16 το C4 . Δεν ειναι οτι το πηρες ακριβα, αλλά εδωσες φθηνα το Volvo νομιζω
Για το βολβό δεν έχει αναφέρει καθόλου χλμ ούτε όταν το πηρε ουτε όταν το έδωσε, οπότε δεν μπορούμε να κρίνουμε. Σωστά;
Α και κάτι άσχετο.
πάρε το Μάζντα 2
75000χλμ αγορά 127000χλμ πώληση το Volvo.
Mazda 2 έχω του 2008.... αλλά μάλλον για τον @alexandros-k πήγαινε
Το βολβο όντως το είχες δώσει φθηνά αλλά μάλλον επειδή δεν έφευγε όπως είπες.
Ναι για τον Αλέξανδρο το είπα.
Εσύ κράτα το όσο πάει. -
@gtsartsal said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
Α και κάτι άσχετο.
πάρε το Μάζντα 2
Αυτό να κάνεις Αλέξανδρε!
Μετά θα έχεις και πολύ χρόνο να σκέφτεσαι τη μαλακία που έκανες, όταν θα πηγαίνεις με τον επιτάφιο στις δουλειές σου...
-
@iceman7 said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@ggab said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@iceman7 said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
Αχρείαστο κόστος για καθημερινή χρήση σε πόλη.
Εμένα δεν μου λείπουν καθόλου.
Μόνο για εφέ τα άναβα.
Και φυσικά αν είναι κίτρινα αλλάζουν την αισθητική με τα led φώτα πορείαςΕίσαι μια εξαίρεση καθότι το αυτοκίνητο στο γκαράζ όντως δεν τα χρειάζεται.
Οι λοιποί που γουστάρουμε να γράφουμε χλμ ανά την υφήλιο,τα έχουμε απόλυτη ανάγκη.Να τα αγοραζετε στο εξτρα πακέτο!
Ούτως ή άλλως οι εταιρείες που προσωπικά παίζω μπάλα,τα προβόλια και πολλά άλλα τα έχουν όπως λέμε τιμόνι,ρόδες,φρένα!!!!
-
@gtsartsal said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@georgekn said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@gtsartsal said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@alexandros-k said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@georgekn said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@alexandros-k said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@georgekn said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@alexandros-k said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
Δεν καταλαβα ομως , ποιας χρονολογιας ηταν το Volvo σου και ποιας το C4 . Καινουριο το ειχες παρει ? Και εδωσες το Volvo + 6.000€ ?
Volvo 2006 μεταχειρισμένο 12000 € αγοράστηκε το 2009.
C4 του 2012 αγοράστηκε το 2014 με το Volvo+6000€
To Volvo το πηρες σε πολυ καλη τιμη.
Το C4 ομως σαν ακριβουτσικο στοίχισε . Βεβαια δεν μου πεφτει λογος. Κουβεντα να γινετεΔεν παρεξηγώ χαλαρή κουβέντα κάνουμε εδώ...
Το Volvo ήταν μεταχειρισμένο σε αντιπροσωπεία της εταιρείας για μήνες... όταν το πρωτοχαζευα είχε τιμή 17500 νομίζω μετά από 8 μήνες δεν είχε φύγει, η τιμή πήγε στα 12500 με λίγο παζάρι το πήρα στα 12000.
Η C4 diesel είχε νομίζω το 2012 18000€ καινούρια έκδοση attraction 92ps την πήρα 5500€ κάτω... αλλά ήταν και η μόδα του diesel τότε...Νομιζα ειχε καπου στα 15-16 το C4 . Δεν ειναι οτι το πηρες ακριβα, αλλά εδωσες φθηνα το Volvo νομιζω
Για το βολβό δεν έχει αναφέρει καθόλου χλμ ούτε όταν το πηρε ουτε όταν το έδωσε, οπότε δεν μπορούμε να κρίνουμε. Σωστά;
Α και κάτι άσχετο.
πάρε το Μάζντα 2
75000χλμ αγορά 127000χλμ πώληση το Volvo.
Mazda 2 έχω του 2008.... αλλά μάλλον για τον @alexandros-k πήγαινε
Το βολβο όντως το είχες δώσει φθηνά αλλά μάλλον επειδή δεν έφευγε όπως είπες.
Ναι για τον Αλέξανδρο το είπα.
Εσύ κράτα το όσο πάει.Κοντεύει τα 200000 χλμ και τα 15 έτη το Mazda μου και το μόνο που έχει ζητήσει είναι ένα μπουτον πόρτας χώρου αποσκευών...και ένα δοχείο υγρού υαλοκαθαριστήρων...
Αλέξανδρε βάρα τό.... αμάξι για γούστα έχεις!Υ.Γ. πλησιάζει η ώρα που θα μάθετε πώς βρέθηκε στα χέρια μου και το Mazda 2...
-
Εχεις και τον Χαρη (harisma23) να στο βγαζει απο τη μυτη
-
@iceman7 said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@driver-m said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@iceman7 said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@driver-m said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@iceman7 said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@driver-m said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@iceman7 said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
Αχρείαστο κόστος για καθημερινή χρήση σε πόλη.
Εμένα δεν μου λείπουν καθόλου.
Μόνο για εφέ τα άναβα.
Και φυσικά αν είναι κίτρινα αλλάζουν την αισθητική με τα led φώτα πορείαςΑχρειαστο "κοστος" για ποιον? Κερδιζει τιποτα ο καταναλωτης που δεν υπαρχουν, ουτε καν στις πιο πλουσιες εκδοσεις? Μονο οι εταιρειες που δεν τα βαζουν κερδιζουν.
Απλα η λογικη αυτη μου θυμιζει κατι κατοχους iphones που δινουν 1300 ευρω για κινητο το οποιο δεν εχει καν αισθητηρα δαχτυλικου αποτυπωματος και λενε, ε σιγα, δεν θα τον χρησιμοποιουσα και να'χε...και τα ξεκλειδωνουν με 4ψηφια pin οπως τα νοκια του 90, ιδιως τους τελευταιους χειμωνες με τις μασκες και τα συναφη οπου δε δουλευε το face app.Ειπαμε ρε παιδια μην τα βγαζουμε κι ολα αχρηστα και περιττα επειδη καποιοι για να κονομανε περαιτερω αποφασισαν οτι πχ η ασυρματη φορτιση του κινητου ειναι πιο σημαντικη απ'τους προβολεις ομιχλης κι εμεις λεμε οτι ετσι ειναι κιολας.
Και δεν ειναι θεμα αισθητικης το χρωμα των λαμπων των προβολεων (παροτι λευκοι ειναι οι περισσοτεροι) αλλα χρησιμοτητας αφου ειναι μονο για ειδικες περιπτωσεις που το τελευταιο που νοιαζει καποιον ειναι η εμφανιση.
Μια χαρα ξεκλειδώνουν τα iphone με το apple watch, που εννοείται εχεις.
Αχρηστα δεν ειπα οτι ειναι. Αχρειάστα για καποιους. Προτιμω κατι πιο χρήσιμο για εμένα
A εννοειται οτι εχεις και apple watch. Με λιγα λογια για να ξεκλειδωνεις ευκολα ενα κινητο των 1200 ευρω πρεπει να'χεις κι ενα ρολοι των 300 κλπ κλπ.
Κι ολα αυτα για κατι που κανει πανευκολα μια συσκευη των 150 ευρω. Γι'αυτο η apple κοντευει να'χει χρηματιστηριακη αξια κανα τρις δολλαρια, γιατι σας εχει κανει να θεωρειτε φυσιολογικο το να σκατε 1200 ευρω για κατι που δεν εχει ακομα και βασικες λειτουργιες.
To παραδειγμα της ακολουθουν πλειστες εταιρειες σε ολους τους τομεις, ενας απ'αυτους και της αυτοκινησης. Γιατι οι καταλανωτες πλεον εχουν προβατοποιηθει κι εχουν γινει τα απολυτα ερμαια των εταιρειων και των αναγκων που τους δημιουργουν (και το αντιθετο) αναλογα με τα συμφεροντα τους.Ενα παραδειγμα ειναι και τα προβολακια για τα οποια μιλουσαμε που δεν προσφερονται πλεον σε πληθος μοντελων, ακομα και στις ακριβες εκδοσεις, που, ιδιως στις περιοχες και τις χωρες του βορρα, εχουν πολυ μεγαλη χρηστικη αξια. Αλλα δε βαριεσαι, σιγουρα υπαρχουν πολλοι που θεωρουν πιο σημαντικο να φορτισει το κινητο τους ασυρματα (χαλωντας και τη μπαταρια του ετσι σε σχεση με το καλωδιο) απ'το να κινηθει με ασφαλεια στην ομιχλη γι'αυτο και πλεον βλεπεις σε περισσοτερα αυτοκινητα την ασυρματη φορτιση στο βασικο εξοπλισμο παρα τους προβολεις ομιχλης.
Εχω παντα ενα καλό android και ένα iphone λογω ανασχόλησης με το χώρο από τα 90s
Μαντεψε τι με βολευει περισσότερο; και είναι για εμένα πιο χρηστικό;
Ασε που δίνοντας σημερα 1200 ευρώ θα αλλαξω κινητο σε 3 χρόνια και μετά θα το πάρει η γυναίκα για άλλα 2-3 και μετά ισως και η κόρη για κανα χρόνο ακόμα!
Ποιο android βγάζει τόσα χρόνια!
Το φθηνό το κρέας το τρώνε τα σκυλιά λένε...Οκ, τοτε να σου κοστολογησουν την προβατινα σαν black angus για να σου φανει καλυτερη. Οπως κανουν με το iphone.
Κι αν οντως ασχολεισαι με τα κινητα απ'το 90 και δεν ξερεις αν τα καλα androids βγαζουν 2-3 χρονια, κατι δεν παει καλα.Αν συγκρίνεις flagships δεν απέχουν πολύ οι τιμές!
Και δυστυχως ναι μπορεί να αντέξουν αλλα η εμπειρία χρήσης δεν ειναι η ίδια...
Μπουκώνουν τα android ...
Τεσπα αν μιλάμε για flagship μοντέλα οι οικονομικές διαφορες δεν είναι αξιες αναφοράς!Οχι αλλα ειναι οι δυνατοτητες που ειναι χαοτικα ανωτερες σε καποιο σοβαρο android απο καποιο iphone και γι'αυτο ειναι αστειο το κοστος των μηκοφωνων σε σχεση με τις ελλειψεις τους, εχοντας αναφερει ηδη μια βασικη, που δηθεν καλυπτεις με ενα εξτρα αξεσουαρ 300 ευρω.
Και ουτε μπουκωνει κανενα σοβαρο andoid στα 3 χρονια.
Τελος παντων ας κλεισω εδω το οφφ.Mιας κι αναφερθηκε, ωραιο αμαξακι το mazda 2. Το σκεφτομουν τοτε που αγορασα το 207 μου αλλα προτιμηθηκε το τελευταιο λογω καλυτερων χωρων, σαλονιου και εμφανισης που μου αρεσε περισσοτερο (υποκειμενικο). Παντως σαν δευτερη επιλογη το δυαρι ειχα αν και δεν κυκλοφορησαν και πολλα τελικα .
-
@driver-m said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@iceman7 said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@driver-m said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@iceman7 said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@driver-m said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@iceman7 said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@driver-m said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
@iceman7 said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
Αχρείαστο κόστος για καθημερινή χρήση σε πόλη.
Εμένα δεν μου λείπουν καθόλου.
Μόνο για εφέ τα άναβα.
Και φυσικά αν είναι κίτρινα αλλάζουν την αισθητική με τα led φώτα πορείαςΑχρειαστο "κοστος" για ποιον? Κερδιζει τιποτα ο καταναλωτης που δεν υπαρχουν, ουτε καν στις πιο πλουσιες εκδοσεις? Μονο οι εταιρειες που δεν τα βαζουν κερδιζουν.
Απλα η λογικη αυτη μου θυμιζει κατι κατοχους iphones που δινουν 1300 ευρω για κινητο το οποιο δεν εχει καν αισθητηρα δαχτυλικου αποτυπωματος και λενε, ε σιγα, δεν θα τον χρησιμοποιουσα και να'χε...και τα ξεκλειδωνουν με 4ψηφια pin οπως τα νοκια του 90, ιδιως τους τελευταιους χειμωνες με τις μασκες και τα συναφη οπου δε δουλευε το face app.Ειπαμε ρε παιδια μην τα βγαζουμε κι ολα αχρηστα και περιττα επειδη καποιοι για να κονομανε περαιτερω αποφασισαν οτι πχ η ασυρματη φορτιση του κινητου ειναι πιο σημαντικη απ'τους προβολεις ομιχλης κι εμεις λεμε οτι ετσι ειναι κιολας.
Και δεν ειναι θεμα αισθητικης το χρωμα των λαμπων των προβολεων (παροτι λευκοι ειναι οι περισσοτεροι) αλλα χρησιμοτητας αφου ειναι μονο για ειδικες περιπτωσεις που το τελευταιο που νοιαζει καποιον ειναι η εμφανιση.
Μια χαρα ξεκλειδώνουν τα iphone με το apple watch, που εννοείται εχεις.
Αχρηστα δεν ειπα οτι ειναι. Αχρειάστα για καποιους. Προτιμω κατι πιο χρήσιμο για εμένα
A εννοειται οτι εχεις και apple watch. Με λιγα λογια για να ξεκλειδωνεις ευκολα ενα κινητο των 1200 ευρω πρεπει να'χεις κι ενα ρολοι των 300 κλπ κλπ.
Κι ολα αυτα για κατι που κανει πανευκολα μια συσκευη των 150 ευρω. Γι'αυτο η apple κοντευει να'χει χρηματιστηριακη αξια κανα τρις δολλαρια, γιατι σας εχει κανει να θεωρειτε φυσιολογικο το να σκατε 1200 ευρω για κατι που δεν εχει ακομα και βασικες λειτουργιες.
To παραδειγμα της ακολουθουν πλειστες εταιρειες σε ολους τους τομεις, ενας απ'αυτους και της αυτοκινησης. Γιατι οι καταλανωτες πλεον εχουν προβατοποιηθει κι εχουν γινει τα απολυτα ερμαια των εταιρειων και των αναγκων που τους δημιουργουν (και το αντιθετο) αναλογα με τα συμφεροντα τους.Ενα παραδειγμα ειναι και τα προβολακια για τα οποια μιλουσαμε που δεν προσφερονται πλεον σε πληθος μοντελων, ακομα και στις ακριβες εκδοσεις, που, ιδιως στις περιοχες και τις χωρες του βορρα, εχουν πολυ μεγαλη χρηστικη αξια. Αλλα δε βαριεσαι, σιγουρα υπαρχουν πολλοι που θεωρουν πιο σημαντικο να φορτισει το κινητο τους ασυρματα (χαλωντας και τη μπαταρια του ετσι σε σχεση με το καλωδιο) απ'το να κινηθει με ασφαλεια στην ομιχλη γι'αυτο και πλεον βλεπεις σε περισσοτερα αυτοκινητα την ασυρματη φορτιση στο βασικο εξοπλισμο παρα τους προβολεις ομιχλης.
Εχω παντα ενα καλό android και ένα iphone λογω ανασχόλησης με το χώρο από τα 90s
Μαντεψε τι με βολευει περισσότερο; και είναι για εμένα πιο χρηστικό;
Ασε που δίνοντας σημερα 1200 ευρώ θα αλλαξω κινητο σε 3 χρόνια και μετά θα το πάρει η γυναίκα για άλλα 2-3 και μετά ισως και η κόρη για κανα χρόνο ακόμα!
Ποιο android βγάζει τόσα χρόνια!
Το φθηνό το κρέας το τρώνε τα σκυλιά λένε...Οκ, τοτε να σου κοστολογησουν την προβατινα σαν black angus για να σου φανει καλυτερη. Οπως κανουν με το iphone.
Κι αν οντως ασχολεισαι με τα κινητα απ'το 90 και δεν ξερεις αν τα καλα androids βγαζουν 2-3 χρονια, κατι δεν παει καλα.Αν συγκρίνεις flagships δεν απέχουν πολύ οι τιμές!
Και δυστυχως ναι μπορεί να αντέξουν αλλα η εμπειρία χρήσης δεν ειναι η ίδια...
Μπουκώνουν τα android ...
Τεσπα αν μιλάμε για flagship μοντέλα οι οικονομικές διαφορες δεν είναι αξιες αναφοράς!Οχι αλλα ειναι οι δυνατοτητες που ειναι χαοτικα ανωτερες σε καποιο σοβαρο android απο καποιο iphone και γι'αυτο ειναι αστειο το κοστος των μηκοφωνων σε σχεση με τις ελλειψεις τους, εχοντας αναφερει ηδη μια βασικη, που δηθεν καλυπτεις με ενα εξτρα αξεσουαρ 300 ευρω.
Και ουτε μπουκωνει κανενα σοβαρο andoid στα 3 χρονια.
Τελος παντων ας κλεισω εδω το οφφ.Δε το ξεκίνησα εγώ το off topic πάντως.
Και στην τελική ποτε μου δεν κατάλαβα το θέμα να βγουν υπερτιμημένα τα iPhone.
Αν δεν θες μην το πάρεις. Σου είπε κανεις ;
Εμένα με βολεύει περισσότερο σε σχέση με το εκάστοτε καλό Android που έχω. Ούτε το παίρνω για να το δείχνω (σε μια θήκη που δεν φαίνεται το μήλο είναι) ούτε το αλλάζω κάθε χρόνο αλλά πλέον κάθε 3 περίπου και φυσικά όχι με αυτό που μόλις κυκλοφόρησε για να πληρώσω μούρη και μοδα.Τη δουλειά που το θέλω να κάνει την κάνει για εμένα καλύτερα και ομαλότερα.
-
@georgekn said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
Ιστορίες μέρος δεύτερο...
αυτό το χρώμα το ειχα και εγω στο S60 μου
-
@monman2 Volvares!!!
-
Ωραιο χρωμα και του πηγαινει
-
Εδώ θα πάμε 25 χρόνια πίσω όταν η ηλικία μου ήταν το 1\2 από ότι σήμερα...
Το 1997 λοιπόν Σεπτέμβρης ήταν μετά από τις διακοπές... είχα διαβάσει ένα άρθρο τότε στους 4τροχους του Αυγούστου νομίζω... ότι είχε εξοπλιστεί με το νέο κινητήρα 1.4 16v της VAG το Seat Ibiza.
Το αυτοκίνητο το γνώριζα γιατί είχε ο πατέρας μου ένα τού 1994 με τον 8 βαλβιδο κινητήρα όμως.
Εγώ είχα στην κατοχή μου ένα Fiat 500 sporting αγορά το 1995 καινούριο...από το οποίο ήμουν ικανοποιημένος σε όλα εκτός από την αίσθηση ασφάλειας που προσέφερε...(τσίγκος όνομα και πράγμα).
Η εποχή για αγοραπωλησίες ήταν κάτι σαν τη σημερινή χωρίς όμως αυτές τις μεγάλες αναμονές στις παραδόσεις.
Δηλαδή είχαν γίνει νομίζω 2 αυξήσεις στο φορολογία των αυτοκινήτων με αποτέλεσμα να πουλάς όχημα 2 ετιας σε αντίστοιχη τιμή με αυτή της αγοράς ή και παραπάνω...
Οπότε το Fiat έφυγε με συνοπτικές διαδικασίες στον επόμενο ιδιοκτήτη και εγώ τρέχω για παραγγελία σε αντιπροσωπεία της Seat στη Συγγρού...
Η παραγγελία περιλαμβάνει Ibiza Gti 1.4 16v 3θυρο σε χρώμα λευκό με μόνο αριθμό κυκλοφορίας και παράδοση για μέσα με τέλος Δεκεμβρίου.
Ο πωλητής γνωστός ήδη από την αγορά του αυτοκινήτου του πατέρα μου και αφού δεν καίγομαι για παραλαβή...του προτείνω παράδοση πρώτες μέρες του Ιανουαρίου...να γλυτώσω και τέλη της χρονιάς που έφευγε.
Πέρασε ο καιρός και μετά την Πρωτοχρονιά αρχίζω και ετοιμάζομαι ψυχολογικά και περιμένω πάνω από το τηλέφωνο...
Έχει περάσει ο μισός Γενάρης αλλά τίποτα, κάποια στιγμή τον καλώ εγώ και μου απαντά ότι από μέρα σε μέρα θα έχουμε νέα.
Έχει περάσει καμμιά εβδομάδα τίποτα, τον καλώ μου απαντά θα σέ πάρω σε λίγο...με καλεί και μου λέει ότι υπήρξε πρόβλημα και το αυτοκίνητο δεν ήταν στο καράβι που περίμεναν....και δεν ήξερε πότε θα ξανά είχε λευκό για παράδοση... τρώει τότε το πρώτο του "στόλισμα" και ας είχαν περάσει οι γιορτές...και του ζητώ όχημα για να κινούμαι.
Μετά από 3 ημέρες με καλεί και μου προτείνει αν θέλω να παραλάβω κάποιο αυτοκίνητο σε ασημί χρώμα αφού τους είχαν περισσέψει μερικά από το συγκεκριμένο φορτίο, του απαντώ ότι θέλω να το δω ζωντανά και ότι τη χρέωση του μεταλλικού χρώματος τη θέλω δώρο.
Το βλέπω και μου αρέσει το χρώμα οπότε συμφωνούμε και προχωράμε για εκτελωνισμο και ταξινόμηση...
Και έρχεται η στιγμή που χτυπά το τηλέφωνο για την παραλαβή του οχήματος, το απόγευμα μετά τη δουλειά κανονίζω με τον πατέρα μου να με πάει για να το παραλάβω.
Φτάνω και το βλέπω στην ράμπα της αντιπροσωπείας πλυμένο γυαλισμένο να αστράφτει μέσα στην νύχτα και ενθουσιάζομαι με αυτό που βλέπω... αλλά ο πατέρας μου με προσγειώνει απότομα...δεν είναι το δικό σου μου λέει... γιατί? απαντώ... γιατί έχει ζυγό αριθμό κυκλοφορίας μου απαντά και το μυαλό αρχίζει να δουλεύει σε υψηλές στροφές...
Μπαίνω μέσα...ο πωλητής μιλάει στο τηλέφωνο με πελάτη, κοιτάζω και πάνω στο γραφείο του είναι η άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μου με το όνομα μου και όντως τον ζυγό αριθμό κυκλοφορίας επάνω που είδα στο Ibiza έξω.
Τελειώνει με το τηλεφώνημα και με ένα τεράστιο χαμόγελο (της επιτυχίας) μου ανακοινώνει ότι τελειώσαμε και έφτασε η ώρα της παραλαβής...το τί ακολούθησε από εκεί και μετά δεν μπορώ να το περιγράψω....μας άκουσε όλη η Συγγρού... -
Χτες βράδυ πούλησα το αγαπημένο μου fiestaki, 1.4 titanium 2009 lpg.
Ήρθε και το είδε έμπορος, το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο αλλά ο άτιμος μεσα στο σκοτάδι βρήκε κάθε κομμάτι που είχα βάψει λόγω ψυχαναγκασμών.
Το πήρε με συνοπτικές διαδικασίες στα 5.000€.
Ίσως μπορούσα να το δώσω 500 παραπάνω σε κάποιον ιδιώτη αλλά με 230.000km στο κοντέρ οι περισσότεροι δε το ξανακοίταζαν παρά την άριστη κατάσταση μέσα έξω, οπότε είπα να το στείλω.
Μου τα έδινε μετρητά αλλά δε τα δέχτηκα, πήρα 100 προκαταβολή και θα του το παραδώσω στη μάντρα αύριο όπου και θα μου μεταφέρει τραπεζικά και το υπόλοιπο ποσό.
Εντύπωση μου έκανε ότι οι δύο άλλοι που το είδαν σχετικά σοβαρά είχαν συνεργεία με μηχανάκια ο ένας και αυτοκίνητα ο άλλος και δεν έδωσαν βάση στα χιλιόμετρα όσο στην κατάσταση και τη συντήρηση. Και οι 2 το ήθελαν για δικούς τους ανθρώπους.
-
Η αντιπροσωπεια που πηρες το i30 , δεν στο κραταγε ?
-
Μόλις άκουσαν τα χιλιόμετρα μου είπαν να το δώσω μόνος μου γιατί θα το έπαιρναν τσάμπα.
-
@georgemit said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
Εντύπωση μου έκανε ότι οι δύο άλλοι που το είδαν σχετικά σοβαρά είχαν συνεργεία με μηχανάκια ο ένας και αυτοκίνητα ο άλλος και δεν έδωσαν βάση στα χιλιόμετρα όσο στην κατάσταση και τη συντήρηση. Και οι 2 το ήθελαν για δικούς τους ανθρώπους.
Κανείς έμπορος δεν δίνει σημασία στα χιλιόμτρα, είτε γιατί ξέρει πότε ένα αυτοκίνητο είναι καλό ειτε γιατί απλά θα τα γυρίσει και έτσι δεν τον απασχολεί, αρκεί να είσαι σε κατάσταση που πείθει για τα "νέα" χιλιόμτερα!
-
Για ελληνικο αυτοκίνητο που διαθέτει βιβλιο σερβις νομιζω ειναι πολυ δυσκολο να γυρισεις χλμ. Ειναι και το κτεο που μολις εμφανιστεί το αυτοκινητο με λιγότερα χλμ θα βαρέσει κοκκινο.
-
@georgemit said in Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.:
Για ελληνικο αυτοκίνητο που διαθέτει βιβλιο σερβις νομιζω ειναι πολυ δυσκολο να γυρισεις χλμ. Ειναι και το κτεο που μολις εμφανιστεί το αυτοκινητο με λιγότερα χλμ θα βαρέσει κοκκινο.
Δυσκολο ναι, αλλά δυστυχώς όχι αδύνατον...άσε έχω δει πολλά. Το βιβλίο σέρβις δεν είναι πρόβλημα, λίγο το ΚΤΕΟ ειναι. Βέβαια για δικους τους ανθρώπους δεν τους νοιάζουν τα χλμ, αρκεί το αμάξι να είναι καλό!
Ιστορίες από αγοραπωλησίες οχημάτων μας.