-
@spi_duster said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Στο 1,5 οι Γαλλοι παίζουν μπάλα μόνοι τους είτε μιλούμε για Πεζώ ή για Ρενώ.
Αξιοπιστία και κατανάλωση στο απόγειο τους.Στον Γάτο πέστα αυτά με το Κόρσα....αχαχα!!!
-
Για αυτό είπα να ακούσει την φήμη...
Για τα γαλλικά ισχύει πάντα το : Οσοι ΠΙΣΤΟΙ προσέλθετε...
Για τους άπιστους υπάρχει πάντα η κόλαση και δη καθολική... -
Μεγάλωσα σε περιβάλλον με εντονα Γαλλικές επιρροές. Μπορώ να πω πως όχι μόνο στα αυτοκίνητα αλλά και σε πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά οι άνθρωποι έχουν να επιδείξουν εξαιρετικά αποτελέσματα. Είναι δάσκαλοι στην ουσία.
Σε θέματα εργονομίας, άνεσης λειτουργικότητας κάνουν παπάδες. -
@spi_duster said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Μεγάλωσα σε περιβάλλον με εντονα Γαλλικές επιρροές. Μπορώ να πω πως όχι μόνο στα αυτοκίνητα αλλά και σε πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά οι άνθρωποι έχουν να επιδείξουν εξαιρετικά αποτελέσματα. Είναι δάσκαλοι στην ουσία.
Σε θέματα εργονομίας, άνεσης λειτουργικότητας κάνουν παπάδες.Θα ακούσει για εργονομία ο γάτος και θα του ανάψουν τα λαμπάκια.
-
@spi_duster said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Σε θέματα εργονομίας, άνεσης λειτουργικότητας κάνουν παπάδες.
Άνεση και σχεδίαση ναι. Εργονομία και λειτουργικότητα....γκουχου γκουχου...!!
-
@spi_duster said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Μεγάλωσα σε περιβάλλον με εντονα Γαλλικές επιρροές. Μπορώ να πω πως όχι μόνο στα αυτοκίνητα αλλά και σε πολλά άλλα καταναλωτικά αγαθά οι άνθρωποι έχουν να επιδείξουν εξαιρετικά αποτελέσματα. Είναι δάσκαλοι στην ουσία.
Σε θέματα εργονομίας, άνεσης λειτουργικότητας κάνουν παπάδες.Συμφωνω με την άνεση. ΤΟΠ
ειχαμε και μεις στην οικογενεια LAGUNA, 405
εργονομία μερικές φορές κορυφή μερικές φορές πάτος ανάλογα το αμάξι
λειτουργικότητα αναλογα αν σε βολεύει ο τρόπος τους.
Εγώ θα έλεγα ανεση και καινοτομία. Βγάζανε καινούργια πράγματα πάντα, αλλες φορές με επιτυχία αλλές όχι. Εγώ το βλέπω καλό.
Στα Γαλλικά τα ηλεκτρικα είχαμε θέματα πολλά....... (κυρίως το LAGUNA, το 405 όχι τόσα αλλά δεν είχε ούτε aircon). Ομως μιλάω για παλιότερα αυτοκίνητα, συχρονο Γαλλικό δεν είχαμε να ζήσουμε μαζί του οπότε δεν ξερω.
ειχε και ένας στην οικογένεια ενα C4 που είχε μόνιμα πρόβλημα ο εγκέφαλος. Τον άλλαξαν σε εγγυηση. Τελιωσε η εγγύηση και ξαναέβγαλε πρόβλημα. Το έδωσε τσάμπα αφού το έφτιαξε γιατι αγανάκτησε
Σε εμφάνιση το 208 είναι σκέτο κουκλί πολύ όμορφο.
Για μένα δεν είναι κορυφαίο σε άλλο τομέα. Αλλά αν θες diesel ε δεν υπάρχουν και πολλές ενναλάκτικές. Το βρίσκω ακριβό γενικά αλλα τους έρωτες τους πληρώνεις. Και γω έτσι έκανα στο δικό μου αψηφώντας την λογική
-
@george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
παπάδες.
Θα ακούσει για εργονομία ο γάτος και θα του ανάψουν τα λαμπάκια.
του έχουν ανάψει από πιο πριν στο καδράν
ακόμα συνεργείο πρέπει να είναι η χοντρή
-
Ο γάτος είναι ένας εξαιρετικός νέος. Δεν θα είχε όμως πρόβλημα να σου βγάλει οφ και Τουοτα. Θέλω να πω δεν αποτελεί και το πιο αξιόπιστο δείγμα για θέματα αξιοπιστίας και εργονομίας. Ναι όμως μπορεί να σου επιβεβαιώσει 0-100 ρεπριζ και τελική για όποιο αυτοκίνητο του δώσεις. Κάτι που δύσκολα θα μπορούσα να κάνω έγω.
-
@fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@spi_duster said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Σε θέματα εργονομίας, άνεσης λειτουργικότητας κάνουν παπάδες.
Άνεση και σχεδίαση ναι. Εργονομία και λειτουργικότητα....γκουχου γκουχου...!!
Είναι επειδή έχεις συνηθίσει το γερμανικό στυλ εργονομίας. Μόνο σε κάποια παλιά σιτρονέλ εγώ έχω νιώσει λίγο άβολα αλλά σε Ρενώ και Πεζώ μια χαρά.
Είναι δε τέτοια η διάθεση εργονομίας που έχουν που σαν φοιτητής έκοψα ιμάντα δυναμό και τον άλλαξα μόνος μου με το σίμκα. -
@spi_duster said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Ο γάτος είναι ένας εξαιρετικός νέος. Δεν θα είχε όμως πρόβλημα να σου βγάλει οφ και Τουοτα. Θέλω να πω δεν αποτελεί και το πιο αξιόπιστο δείγμα για θέματα αξιοπιστίας και εργονομίας. Ναι όμως μπορεί να σου επιβεβαιώσει 0-100 ρεπριζ και τελική για όποιο αυτοκίνητο του δώσεις. Κάτι που δύσκολα θα μπορούσα να κάνω έγω.
Φήμες λένε ότι στην εταιρεία που του δίνει leasing η TOYOTA Ελλάδος έχει επέμβει και βαζει βέτο στο να του δωσουν όχημα μην τους το βγάλει σκάρτο
ΥΓ εδώ βγάζει σκάρτα και γκεικα σαν 4χ4 ότι δεν κάνει κατακόρυφο σε βράχους ενώ τραβάει τρέιλερ
-
@cirus said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@spi_duster said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Ο γάτος είναι ένας εξαιρετικός νέος. Δεν θα είχε όμως πρόβλημα να σου βγάλει οφ και Τουοτα. Θέλω να πω δεν αποτελεί και το πιο αξιόπιστο δείγμα για θέματα αξιοπιστίας και εργονομίας. Ναι όμως μπορεί να σου επιβεβαιώσει 0-100 ρεπριζ και τελική για όποιο αυτοκίνητο του δώσεις. Κάτι που δύσκολα θα μπορούσα να κάνω έγω.
Φήμες λένε ότι στην εταιρεία που του δίνει leasing η TOYOTA Ελλάδος έχει επέμβει και βαζει βέτο στο να του δωσουν όχημα μην τους το βγάλει σκάρτο
Φημες μόνο. Πάντως δεν θα αργήσει εκείνη η ώρα.
-
@sotirisdi said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Καλημέρα
Ενδιαφέρομαι για αγορά του 208 1.5 Bluehdi καινούργιο. Το μόνο που με φοβίζει είναι η φήμη που έχουν τα Peugeot.
Είναι αξιόπιστο το συγκεκριμένο μοντέλο;
Βγαίνει στα 22 χιλιάδες περίπου που είναι αρκετά κατά την γνώμη μου αλλά είναι πολύ όμορφο και πλέον από τις λίγες 1500αρες μηχανές πετρελαίου που πουλιούνται.
Έχω το 308 με τον ίδιο κινητήρα
Έχω 50.000 χλμ απολύτως ήρεμα και ευτυχισμένα. Ένα σερβις ανα έτος στην αντιπροσωπεία και adblue βάζω μόνος.
Το αυτοκίνητο βέβαια κινείται κυρίως σε εθνικό/επαρχιακό δίκτυο και ελάχιστα σε πόλη.
Αν σκοπεύεις να γράφεις χλμ σε πόλη και ειδικά σε σύντομες διαδρομές που δεν προλαβαίνει να φτάσει ιδανική θερμοκρασία ο κινητήρας και το σύστημα εξαγωγής, δεν θα σου πρότεινα diesel -
@sotirisdi said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Καλημέρα
Ενδιαφέρομαι για αγορά του 208 1.5 Bluehdi καινούργιο. Το μόνο που με φοβίζει είναι η φήμη που έχουν τα Peugeot.
Είναι αξιόπιστο το συγκεκριμένο μοντέλο;
Βγαίνει στα 22 χιλιάδες περίπου που είναι αρκετά κατά την γνώμη μου αλλά είναι πολύ όμορφο και πλέον από τις λίγες 1500αρες μηχανές πετρελαίου που πουλιούνται.
Ρώτησε εδώ μέσα... κάθε ποτε αλλάζουν δοχεία Adblue οθόνες καντράν προβληματισμούς ιμάντες τεντωτηρες....οι γαλλικές φρεγάτες... αμφιβάλλω αν πάρεις ειλικρινή απάντηση.
-
Μια χαρά τα γράφουμε όλοι.
Τι είμαστε κάτοχοι γερμανικών κουβάδων που φοβόμαστε την μεταπώληση ? -
Εγώ ως γνωστόν έχω δυο γαλλικά καράβια, μια φρεγάτα και μια κορβέτα…180κ το ένα και 120 το άλλο…..καλύτερα να χαλάει κάποιο μπλιμπλίκι παρά καρφωμένες βαλβίδες,σπασμένα πιστόνια, καμένα mechatronic κοκ.
-
Οκτώ μήνες συμβίωσης με το Peugeot e-2008 Allure
Με αφορμή την συμπλήρωση οκτώ μηνών στο τιμόνι του e-2008 θα κάνω μια αναλυτική αποτίμηση της συμβίωσης. (8000 χιλιόμετρα ηλεκτρικά)
Το αυτοκίνητο είναι πολύ ποιοτικό , με καλή ποιότητα κύλισης, πολύ καλούς χώρους για τους επιβάτες και πολυ πρακτικό χώρο αποσκευών. Το διπλό πάτωμα στον χώρο αποσκευών σου εξασφαλίζει τάξη για τα καλώδια φόρτισης στον κρυμμένο χώρο . Για όσους δεν είναι εξοικιωμένοι με την ηλεκτροκίνηση πρέπει να έχεις δυο καλώδια φόρτισης μαζί σου , ένα για πρίζα shuko και ένα type-2 για τους φορτιστές των 11/22Κwh. Oι υπολοιποι ταχυφορτιστές έχουν δικά τους καλώδια και απλά κοιτάζεις να είναι συμβατά με το αυτοκίνητο (CCS στην περίπτωση του e-2008.
Μέσα στην πόλη είσαι σε μαγικό χαλί , πηγαίνοντας χαλαρά και βάζοντας το sport mode μπορεί να σπάσεις πλάκα με τα αυτοκίνητα που δεν θα έχουν προσέξει το e στο πίσω μέρος.
Για το οικολογικό του θέματος μπορεί να κυκλοφορείς συνέχεια στο eco εξασφαλίζοντας καταναλώσεις στο επίπεδο των 13Kwh στα 100 χλμ αλλά σε ανοικτό δρόμο είναι πραγματικά κρίμα να είναι το αυτοκίνητο στο normal ή sport mode , όποτε το αυτοκίνητο αποκτά ενδιαφέρον. Σε σχέση με το yaris hybrid είναι καλύτερο τόσο μέσα στην πόλη , όσο και περιαστικά σε ανοικτό δρόμο καθώς ο συνδιασμός κινήτηρα και ανάρτησεις σου επιτρέπει να πας αρκετά γρηγορα και παιχνιδιάρικα.
Για την Εθνική τα είπαμε στο σεντόνι στο ταξίδι Αθήνα-Ηγουμενίτσα. Τα όρια τα βάζει η μπαταρία και οι ταχυφορτιστές που υπάρχουν στο δίκτυο. Σαν αυτοκίνητο είναι πολύ ικανό στην διαχείριση μεγάλων διαδρομών όποτε το θέμα που πρέπει να λύσεις είναι να βρεις την χρυσή φόρμουλα ταχύτητας και φορτίσεων. Μπορείς να πηγαίνεις με 130 αλλά ίσως θα σου κοστίσει μια επιπλέον φόρτιση. Με τα τωρινά δεδομένα , ταχυφορτιστές 50Kwh στα συγκεκριμένα σημεία η χρυσή τομή είναι τα 110Km/h.
Πάμε στο θέμα της ηλεκτροκίνησης το όποιο για μένα ήταν η ευχάριστη έκπληξη καθώς μάλλον ξεκίνησα προκατειλημένος αρνητικά. Η Αθήνα είναι ιδανική πόλη για ηλεκτροκίνηση και όσο και να φαίνεται παράξενο έχει αρκετές υποδομές και μάλιστα δωρεαν για να στηρίξει την ηλεκτροκίνηση . Πρωτοπόρος ο δήμος Αθηναίων με πάνω από είκοσι διπλούς φορτιστές 11Kwh,δίνει λύσεις στην φόρτιση. Με την υπάρξη των φορτιστών αυτών ανακαλύπτεις ξανά την Αθήνα. Το 90% των φορτίσεων το έχω κάνει σε φορτιστές του Δήμου Αθηναίων και χωρίς κόστος. Τις υπολοιπές φορτίσεις τις έχω κάνει είτε στο σπίτι ,για την ώρα πειραματικά γιατί δεν υπήρχε πραγματική ανάγκη φόρτισης, είτε πειραματικά στο αεροδρόμιο για να δω πως λειτουργούν οι ταχυφορτιστές DC και από ανάγκη μόνο στο μεγάλο ταξίδι Αθήνα-Ηγουμενίτσα και πίσω.
Στο θέμα των εφαρμογών τώρα. Χρειάζεται εξοικίωση γιατί υπάρχουν διαφορετικές εφαρμογές ανάλογα τον πάροχο της φόρτισης. Τι χρειάζεται να έχεις
Α)Σίγουρα το plugshare (παίζει και στο carplay)- εμφανίζει όλους τους φορτιστές ενώ έχει και αξιόλογη κοινότητα ώστε να γνωρίζεις περίπου σε πραγματικό χρόνο την διαθεσιμότητα των φορτιστών
Β) ΔΕΗ-blue, Ευχάριστη έκπληξη αλλά η ΔΕΗ έχει μια από τις καλύτερες εφαρμογές φόρτισης και μάλιστα η ομάδα που την υποστηρίζει είναι πάντου και παίρνει feedback σε πραγματικό χρόνο. Πρέπει να υπάρχει καθώς το δίκτυο της μεγαλώνει συνεχώς στις πόλεις και είναι πραγματικά πολύ καλή λύση εαν για κάποιο λογο δεν μπορείτε να φορτίσετε σπίτι.
Γ)Εlpe-future. Απόλυτο must ειδικά με RFID κάρτα για όσους θα χρειαστούν ταχυφορτιστή DC. Εξαιρετική εφαρμογή και η καλύτερη χρεώση για DC 0,55e/Kwh
Δ)Ιncharge. Ισως τα μεγαλύτερο δίκτυο DC και εξαιρετική εφαρμογή.
Ε)Λοιπές εφαρμογές Protergia charge, chargespot,blink,fortizo σε περίπτωση που χρειαστείς αυτούς τους φορτιστές.
ΣΤ)Οπωσδήποτε ABRP ειδικά στα πρώτα μεγάλα ταξίδια. Μπορείς να ετοιμάσεις όλα τα σενάρια φορτίσματος ώστε χωρίς άγχος να κινηθείς στην διαδρομή που θέλεις.
Συνολικά η ηλεκτροκίνηση ήταν ευχάριστη εκπληξη για μένα ίσως γιατί ξεκίνησα με χαμηλές προσδοκίες. Είναι με βεβαιότητα η καλύτερη λύση για την πόλη και περιάστικά ενώ με κάποιους συμβιβασμούς πηγαίνεις παντου. Οσο καλύτερη η μπαταρία και η αεροδυναμική τόσο λιγότεροι οι συμβιβασμοί. Τελειώς άλλο κεφάλαιο είναι η Tesla. Με τους δικούς της φορτιστές 250Kwh σε στρατηγικά σημεία του οδικού δικτύου (χωρίς κόστος μάλιστα), μπορείς να πας παντού πολύ γρήγορα και με ελάχιστους συμβιβασμούς. Όταν και οι υπολοιποι πάροχοι βάλουν μεγαλύτερους φορτιστές από 50Κwh θα μικρύνουν και οι συμβιβασμοί των υπολοίπων αυτοκινήτων.
Έαν γύρναγα το χρόνο πίσω τελικά πάλι ηλεκτρικό θα έπαιρνα με Leasing τελικά. Νομίζω οτι η νεα γενιά γαλλικών ηλεκτρικών έχει πιάσει το νόημα καθώς θα έρθουν με χαμηλότερο κόστος και καθαρά για αστική περιαστική χρήση που είναι και το μεγαλύτερο τους πλεονέκτημα. Για αυτοκίνητο μεγάλων αποστάσεων αυτήν την στιγμή η απάντηση είναι diesel ή Tesla.
Τα οικονομικά τώρα
Φορολογικά το leasing ηλεκτρικού συμφέρει με τα 100 καθώς αναγνωρίζεται σαν έξοδο το 150% του μισθώματος .
To πρόγραμμα Κινούμαι ηλεκτρικά 2 δίνει επιδότηση ακόμη και στο leasing με αποτέλεσμα να μειώνει το πρόβλημα των αυξημένων τιμών των ηλεκτρικών.
Πραγματικό κόστος χρήσης 8000 χιλιομέτρων
Χρήματα σε ταχυφορτιστές Dc & AC : 81 ευρω =155Κwh0,52e/Kwh
Κόστος οικιακής χρεώσης με τιμολόγιο Protergia για ηλεκτρικά και ρήτρα αναπροσαρμογής-χωρίς ελαφρυνση ταμείου ενεργειακής μετάβαση : 2,80 ευρω ( 8Kwh 0,35 =2,80)
Kόστος σε δημόσιους φορτιστές: 0,00
Συνολικό κόστος για 8000 χλμ , 83,80€
Το κόστος για το yaris θα ήταν 80005,00/1002,20 =880€ -
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Μια χαρά τα γράφουμε όλοι.
Τι είμαστε κάτοχοι γερμανικών κουβάδων που φοβόμαστε την μεταπώληση ?Εξάλλου γιατί να φοβάστε να τα πείτε, όπως είναι; Αφού οι Γερμανοί φταίνε για το adblue! 🤪
-
@george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Οκτώ μήνες συμβίωσης με το Peugeot e-2008 Allure
Το κόστος είναι πραγματικά αστείο. Μένει να ζυγίσει κανείς εάν αυτή η εξοικονόμηση αξίζει τους έξτρα μπελάδες εμβέλειας, πολλαπλών εφαρμογών, αξιοπιστίας δικτύου κτλ. Και βέβαια μην ξεχνάμε και τις υψηλότερες τιμές των ηλεκτρικών που σημαίνει ότι η πραγματική εξοικονόμηση ξεκινάει μετά από κάποια περιοδο χρήσης και όχι από day 1.
Για να θέσω μια αντιστοιχία ένα θερμικό hot hatch των περίπου 400hp από 1/1/22 έως σήμερα έχει κάνει 9.600χλμ με κόστος καυσίμου 2.267€. Τουτέστιν μέχρι τέλος του χρόνου θα έχει ξεπεράσει τα 3Κ ΜΟΝΟ το καύσιμο.
-
Για αυτό πολλοί γράφουμε πως εχεις κέρδος με το ηλεκτρικό. Δεν χρειάζεται να είναι σουπερκαρ ηλεκτρικό. Ακόμα και με ένα νορμάλ έχεις τεράστιο κέρδος. Βέβαια υπάρχουν μερικοί που έχουν τρελαθεί να τα βγάλουν λάθος επιλογή. Άσχετα αν πληρώνουν πολλά και μολύνουν πολύ.
Είπαμε σε ταξίδια είναι δύσκολα, γενικά όμως όποιος δεν κάνει πολλά ταξίδια και έχει χώρο φορτισης ειναι εξαιρετική επιλογή
-
@stefan147 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Οκτώ μήνες συμβίωσης με το Peugeot e-2008 Allure
Το κόστος είναι πραγματικά αστείο. Μένει να ζυγίσει κανείς εάν αυτή η εξοικονόμηση αξίζει τους έξτρα μπελάδες εμβέλειας, πολλαπλών εφαρμογών, αξιοπιστίας δικτύου κτλ. Και βέβαια μην ξεχνάμε και τις υψηλότερες τιμές των ηλεκτρικών που σημαίνει ότι η πραγματική εξοικονόμηση ξεκινάει μετά από κάποια περιοδο χρήσης και όχι από day 1.
Επειδή έχω τα δεδομένα τα δικά μας από το yaris hybrid & 2008
Leasing χωρίς προκαταβολή 60 months (η τιμή του yaris
Mηνιαίο κόστος yaris cross active 253 + 100 καύσιμο το μήνα =353
Μηνιαίο κόστος 2008 allure 380 +10 euro καύσιμο το μήνα =390Φορολογικό όφελος 2008 380€0,500,22(φορολογικός συντελεστής- ο πραγματικός είναι μεγαλύτερος αλλα το βάζουμε για ευκολία) =41,80€ το μήνα
μηνιαιο κόστος yaris hybrid 353
μηνιαιο κόστος 2008-e 349και πολύ καλύτερα εξοπλιστικά η έκδοση.
Να φιάχνανε και κανένα λογισμικό της προκοπής οι Γάλλοι καλά θα ήταν. Νύχτα το γράψανε
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)