-
@tkin73 said in SUV/Crossovers Forum:
@kavouras69 said in SUV/Crossovers Forum:
Μόλις τώρα είδα το suzuki s-cross που ξεκινάει απο 24.000. Μάλιστα η 4x4 έκδοσή του έχει τελική 27.000. Δυστυχως δεν βγαίνει σε πετρέλαιο που θα ήθελα, αλλα είναι δελεαστική η τιμή του. Τί γνώμη έχετε για το s-cross?
Από 21700 λέει ότι ξεκινά στην σελίδα. Η gl+ είναι στα 24000 η οποία έχει τα πάντα όλα από εξοπλισμό ασφαλείας , που βέβαια τα παίρνεις τα περισσότερα και από την GL.
Με λίγα λόγια είναι το κορυφαίο vfm αμάξι. Έχει χώρους πολύ καλούς για 4 άτομα 430 λτ αποσκευές υψηλή αξιοπιστία , χαμηλό κόστος χρήσης χαμηλή κατανάλωση , ελαφρύ σκάφος. Από εμφάνιση το κρίνεις μόνος σου σίγουρα έχει αναβαθμιστεί εξωτερικά το νέο εσωτερικά η ποιότητα του δείχνει μέτρια αλλά μετά από 8 χρόνια χρήσης δεν έχει φθαρεί ούτε ένας διακόπτης, δεν έχει σβήσει καμιά ένδειξη , ελάχιστη φθορά σε στεφάνι μοχλό ταχυτήτων δεν παίρνεις τίποτα στο χέρι... πετρέλαιο μόνο σε μεταχειρισμένο βρίσκεις scross. Πολύ ευχάριστο στην οδήγηση με καλό τιμόνι. Είχε το δικό μας το παλιό κοπανημα με το 205/50 17 μόλις του βάζεις 55 άρι σταματά. Σε αυτά τα λεφτά δεν υπάρχει νομίζω άλλο αμάξι που να έχει όλο αυτό το πακέτο. Ή θα πρέπει να κάνεις παραχώρηση σε χώρους ή σε εξοπλισμό και με την αξιοπιστία στο ψάξιμοτα καινουργια ερχονται με 215/55 οποτε κοπανανε, αν κοπανανε, λιγοτερο.
και η οποια μετατροπη στο μελλον για εκτος δρομου με ψηλωμα κλπ ειναι σχεδον τσαμπα με 350 ευρωπουλα για ελατηρια.
ασπαστο, αχαλαστο. και μηχανικα και απο εσωτερικο.
ειναι ενα παρα πολυ καλο αμαξι. -
@gatoz said in SUV/Crossovers Forum:
@tkin73 said in SUV/Crossovers Forum:
@kavouras69 said in SUV/Crossovers Forum:
Μόλις τώρα είδα το suzuki s-cross που ξεκινάει απο 24.000. Μάλιστα η 4x4 έκδοσή του έχει τελική 27.000. Δυστυχως δεν βγαίνει σε πετρέλαιο που θα ήθελα, αλλα είναι δελεαστική η τιμή του. Τί γνώμη έχετε για το s-cross?
Από 21700 λέει ότι ξεκινά στην σελίδα. Η gl+ είναι στα 24000 η οποία έχει τα πάντα όλα από εξοπλισμό ασφαλείας , που βέβαια τα παίρνεις τα περισσότερα και από την GL.
Με λίγα λόγια είναι το κορυφαίο vfm αμάξι. Έχει χώρους πολύ καλούς για 4 άτομα 430 λτ αποσκευές υψηλή αξιοπιστία , χαμηλό κόστος χρήσης χαμηλή κατανάλωση , ελαφρύ σκάφος. Από εμφάνιση το κρίνεις μόνος σου σίγουρα έχει αναβαθμιστεί εξωτερικά το νέο εσωτερικά η ποιότητα του δείχνει μέτρια αλλά μετά από 8 χρόνια χρήσης δεν έχει φθαρεί ούτε ένας διακόπτης, δεν έχει σβήσει καμιά ένδειξη , ελάχιστη φθορά σε στεφάνι μοχλό ταχυτήτων δεν παίρνεις τίποτα στο χέρι... πετρέλαιο μόνο σε μεταχειρισμένο βρίσκεις scross. Πολύ ευχάριστο στην οδήγηση με καλό τιμόνι. Είχε το δικό μας το παλιό κοπανημα με το 205/50 17 μόλις του βάζεις 55 άρι σταματά. Σε αυτά τα λεφτά δεν υπάρχει νομίζω άλλο αμάξι που να έχει όλο αυτό το πακέτο. Ή θα πρέπει να κάνεις παραχώρηση σε χώρους ή σε εξοπλισμό και με την αξιοπιστία στο ψάξιμοτα καινουργια ερχονται με 215/55 οποτε κοπανανε, αν κοπανανε, λιγοτερο.
και η οποια μετατροπη στο μελλον για εκτος δρομου με ψηλωμα κλπ ειναι σχεδον τσαμπα με 350 ευρωπουλα για ελατηρια.
ασπαστο, αχαλαστο. και μηχανικα και απο εσωτερικο.
ειναι ενα παρα πολυ καλο αμαξι.Στα πρώτα μοντέλα είχαν κάνει βλακεία με το 50αρι προφίλ. Όταν άλλαξα σε 55 η διαφορά ήταν μεγάλη πέρα από το ψηλωμα σταμάτησε σχεδόν να ακούω τον άξονα στις λακούβες
-
@gatoz said in SUV/Crossovers Forum:
@tkin73 said in SUV/Crossovers Forum:
@kavouras69 said in SUV/Crossovers Forum:
Μόλις τώρα είδα το suzuki s-cross που ξεκινάει απο 24.000. Μάλιστα η 4x4 έκδοσή του έχει τελική 27.000. Δυστυχως δεν βγαίνει σε πετρέλαιο που θα ήθελα, αλλα είναι δελεαστική η τιμή του. Τί γνώμη έχετε για το s-cross?
Από 21700 λέει ότι ξεκινά στην σελίδα. Η gl+ είναι στα 24000 η οποία έχει τα πάντα όλα από εξοπλισμό ασφαλείας , που βέβαια τα παίρνεις τα περισσότερα και από την GL.
Με λίγα λόγια είναι το κορυφαίο vfm αμάξι. Έχει χώρους πολύ καλούς για 4 άτομα 430 λτ αποσκευές υψηλή αξιοπιστία , χαμηλό κόστος χρήσης χαμηλή κατανάλωση , ελαφρύ σκάφος. Από εμφάνιση το κρίνεις μόνος σου σίγουρα έχει αναβαθμιστεί εξωτερικά το νέο εσωτερικά η ποιότητα του δείχνει μέτρια αλλά μετά από 8 χρόνια χρήσης δεν έχει φθαρεί ούτε ένας διακόπτης, δεν έχει σβήσει καμιά ένδειξη , ελάχιστη φθορά σε στεφάνι μοχλό ταχυτήτων δεν παίρνεις τίποτα στο χέρι... πετρέλαιο μόνο σε μεταχειρισμένο βρίσκεις scross. Πολύ ευχάριστο στην οδήγηση με καλό τιμόνι. Είχε το δικό μας το παλιό κοπανημα με το 205/50 17 μόλις του βάζεις 55 άρι σταματά. Σε αυτά τα λεφτά δεν υπάρχει νομίζω άλλο αμάξι που να έχει όλο αυτό το πακέτο. Ή θα πρέπει να κάνεις παραχώρηση σε χώρους ή σε εξοπλισμό και με την αξιοπιστία στο ψάξιμοτα καινουργια ερχονται με 215/55 οποτε κοπανανε, αν κοπανανε, λιγοτερο.
και η οποια μετατροπη στο μελλον για εκτος δρομου με ψηλωμα κλπ ειναι σχεδον τσαμπα με 350 ευρωπουλα για ελατηρια.
ασπαστο, αχαλαστο. και μηχανικα και απο εσωτερικο.
ειναι ενα παρα πολυ καλο αμαξι.Σε εσωτερική ποιότητα σε σχέση με το 3008 πως θα το χαρακτήριζες;
Ρωτάω γιατί έχω εικόνα από 3008 σε αντιπροσωπεία και τεστ ντραιβ αλλά όχι σε χρήση.
το scross δεν το έχω δει από κοντά...
-
@gtsartsal said in SUV/Crossovers Forum:
@gatoz said in SUV/Crossovers Forum:
@tkin73 said in SUV/Crossovers Forum:
@kavouras69 said in SUV/Crossovers Forum:
Μόλις τώρα είδα το suzuki s-cross που ξεκινάει απο 24.000. Μάλιστα η 4x4 έκδοσή του έχει τελική 27.000. Δυστυχως δεν βγαίνει σε πετρέλαιο που θα ήθελα, αλλα είναι δελεαστική η τιμή του. Τί γνώμη έχετε για το s-cross?
Από 21700 λέει ότι ξεκινά στην σελίδα. Η gl+ είναι στα 24000 η οποία έχει τα πάντα όλα από εξοπλισμό ασφαλείας , που βέβαια τα παίρνεις τα περισσότερα και από την GL.
Με λίγα λόγια είναι το κορυφαίο vfm αμάξι. Έχει χώρους πολύ καλούς για 4 άτομα 430 λτ αποσκευές υψηλή αξιοπιστία , χαμηλό κόστος χρήσης χαμηλή κατανάλωση , ελαφρύ σκάφος. Από εμφάνιση το κρίνεις μόνος σου σίγουρα έχει αναβαθμιστεί εξωτερικά το νέο εσωτερικά η ποιότητα του δείχνει μέτρια αλλά μετά από 8 χρόνια χρήσης δεν έχει φθαρεί ούτε ένας διακόπτης, δεν έχει σβήσει καμιά ένδειξη , ελάχιστη φθορά σε στεφάνι μοχλό ταχυτήτων δεν παίρνεις τίποτα στο χέρι... πετρέλαιο μόνο σε μεταχειρισμένο βρίσκεις scross. Πολύ ευχάριστο στην οδήγηση με καλό τιμόνι. Είχε το δικό μας το παλιό κοπανημα με το 205/50 17 μόλις του βάζεις 55 άρι σταματά. Σε αυτά τα λεφτά δεν υπάρχει νομίζω άλλο αμάξι που να έχει όλο αυτό το πακέτο. Ή θα πρέπει να κάνεις παραχώρηση σε χώρους ή σε εξοπλισμό και με την αξιοπιστία στο ψάξιμοτα καινουργια ερχονται με 215/55 οποτε κοπανανε, αν κοπανανε, λιγοτερο.
και η οποια μετατροπη στο μελλον για εκτος δρομου με ψηλωμα κλπ ειναι σχεδον τσαμπα με 350 ευρωπουλα για ελατηρια.
ασπαστο, αχαλαστο. και μηχανικα και απο εσωτερικο.
ειναι ενα παρα πολυ καλο αμαξι.Σε εσωτερική ποιότητα σε σχέση με το 3008 πως θα το χαρακτήριζες;
Ρωτάω γιατί έχω εικόνα από 3008 σε αντιπροσωπεία και τεστ ντραιβ αλλά όχι σε χρήση.
το scross δεν το έχω δει από κοντά...
Εντάξει σε απτή ποιότητα του τι παραλαμβάνεις δεν υπάρχει σύγκριση! Τώρα πως είναι το 3008 μετά από 6 χρόνια γιατί τόσο μπορεί να το έχει το τρέχον μοντέλο ένας κάτοχος δεν το ξέρω. Αλλά συγκρίνουμε 2 μοντέλα που τα χωρίζουν +10000 διαφορά! Οδηγικά πάντως επειδή έχω οδηγήσει το 3008 αρκετές φορές δεν προκύπτει η διαφορά στην τιμή! Η διαφορά που πληρώνεις είναι στο ντιζάιν στην γενική αισθητική υπέροχη και φυσικά στην αφή των πλαστικών. Το αν τρίζουν ξεθωριάζουν σβήνουν οι ενδειξεις στο 3008 δεν το ξέρω. Στο Σουζούκι πάντως όχι.
-
Χαμηλό και το x-ceed
Ρε μανία με τα χαμηλά !!! -
@iceman7 said in SUV/Crossovers Forum:
Χαμηλό και το x-ceed
Ρε μανία με τα χαμηλά !!!Ρε μανία με τα ψηλά...
Το νέο S-Cross είναι εξαιρετικό. Ένα από τα λίγα πραγματικά off roaders.
-
@gtsartsal said in SUV/Crossovers Forum:
@gatoz said in SUV/Crossovers Forum:
@tkin73 said in SUV/Crossovers Forum:
@kavouras69 said in SUV/Crossovers Forum:
Μόλις τώρα είδα το suzuki s-cross που ξεκινάει απο 24.000. Μάλιστα η 4x4 έκδοσή του έχει τελική 27.000. Δυστυχως δεν βγαίνει σε πετρέλαιο που θα ήθελα, αλλα είναι δελεαστική η τιμή του. Τί γνώμη έχετε για το s-cross?
Από 21700 λέει ότι ξεκινά στην σελίδα. Η gl+ είναι στα 24000 η οποία έχει τα πάντα όλα από εξοπλισμό ασφαλείας , που βέβαια τα παίρνεις τα περισσότερα και από την GL.
Με λίγα λόγια είναι το κορυφαίο vfm αμάξι. Έχει χώρους πολύ καλούς για 4 άτομα 430 λτ αποσκευές υψηλή αξιοπιστία , χαμηλό κόστος χρήσης χαμηλή κατανάλωση , ελαφρύ σκάφος. Από εμφάνιση το κρίνεις μόνος σου σίγουρα έχει αναβαθμιστεί εξωτερικά το νέο εσωτερικά η ποιότητα του δείχνει μέτρια αλλά μετά από 8 χρόνια χρήσης δεν έχει φθαρεί ούτε ένας διακόπτης, δεν έχει σβήσει καμιά ένδειξη , ελάχιστη φθορά σε στεφάνι μοχλό ταχυτήτων δεν παίρνεις τίποτα στο χέρι... πετρέλαιο μόνο σε μεταχειρισμένο βρίσκεις scross. Πολύ ευχάριστο στην οδήγηση με καλό τιμόνι. Είχε το δικό μας το παλιό κοπανημα με το 205/50 17 μόλις του βάζεις 55 άρι σταματά. Σε αυτά τα λεφτά δεν υπάρχει νομίζω άλλο αμάξι που να έχει όλο αυτό το πακέτο. Ή θα πρέπει να κάνεις παραχώρηση σε χώρους ή σε εξοπλισμό και με την αξιοπιστία στο ψάξιμοτα καινουργια ερχονται με 215/55 οποτε κοπανανε, αν κοπανανε, λιγοτερο.
και η οποια μετατροπη στο μελλον για εκτος δρομου με ψηλωμα κλπ ειναι σχεδον τσαμπα με 350 ευρωπουλα για ελατηρια.
ασπαστο, αχαλαστο. και μηχανικα και απο εσωτερικο.
ειναι ενα παρα πολυ καλο αμαξι.Σε εσωτερική ποιότητα σε σχέση με το 3008 πως θα το χαρακτήριζες;
Ρωτάω γιατί έχω εικόνα από 3008 σε αντιπροσωπεία και τεστ ντραιβ αλλά όχι σε χρήση.
το scross δεν το έχω δει από κοντά...
Το βιτ των 5 ετων ηταν μεσα ιδιο με τη πρωτη μερα. Με απλοικο βεβαια εσωτερικο αν και τρομερα λειτουργικο. Με χρηση τραμπουκικη σε βουνα και λαγκαδια
Το 3008 εχει περισσοτερα ιχνη χρησης ηδη στο 1ο ετος. Με διαστημικο βέβαια εσωτερικό αν και οχι τοσο λειτουργικο.
Βασικα ακομη και το βιτ που εχω με σχεδον 200κ δειχνει οπως τη πρωτη μερα.
Κανενα αλλο απο τα αυτοκινητα που περασαν απο την εταιρεια δεν ειχε αυτες τις αντοχες. Χειροτερο ολων ενα σιβικ και τα φαου με σακουλεμενες ταπετσαριες στους πρωτους μηνες.
Βεβαια δεν παιζει η διαφορα τιμης αν οχι φεβ, οταν τα πηρα τα βιτ ειχαν παρομοια ή μεγαλύτερη τιμη αππ 3008 -
@gatoz said in SUV/Crossovers Forum:
@gtsartsal said in SUV/Crossovers Forum:
@gatoz said in SUV/Crossovers Forum:
@tkin73 said in SUV/Crossovers Forum:
@kavouras69 said in SUV/Crossovers Forum:
Μόλις τώρα είδα το suzuki s-cross που ξεκινάει απο 24.000. Μάλιστα η 4x4 έκδοσή του έχει τελική 27.000. Δυστυχως δεν βγαίνει σε πετρέλαιο που θα ήθελα, αλλα είναι δελεαστική η τιμή του. Τί γνώμη έχετε για το s-cross?
Από 21700 λέει ότι ξεκινά στην σελίδα. Η gl+ είναι στα 24000 η οποία έχει τα πάντα όλα από εξοπλισμό ασφαλείας , που βέβαια τα παίρνεις τα περισσότερα και από την GL.
Με λίγα λόγια είναι το κορυφαίο vfm αμάξι. Έχει χώρους πολύ καλούς για 4 άτομα 430 λτ αποσκευές υψηλή αξιοπιστία , χαμηλό κόστος χρήσης χαμηλή κατανάλωση , ελαφρύ σκάφος. Από εμφάνιση το κρίνεις μόνος σου σίγουρα έχει αναβαθμιστεί εξωτερικά το νέο εσωτερικά η ποιότητα του δείχνει μέτρια αλλά μετά από 8 χρόνια χρήσης δεν έχει φθαρεί ούτε ένας διακόπτης, δεν έχει σβήσει καμιά ένδειξη , ελάχιστη φθορά σε στεφάνι μοχλό ταχυτήτων δεν παίρνεις τίποτα στο χέρι... πετρέλαιο μόνο σε μεταχειρισμένο βρίσκεις scross. Πολύ ευχάριστο στην οδήγηση με καλό τιμόνι. Είχε το δικό μας το παλιό κοπανημα με το 205/50 17 μόλις του βάζεις 55 άρι σταματά. Σε αυτά τα λεφτά δεν υπάρχει νομίζω άλλο αμάξι που να έχει όλο αυτό το πακέτο. Ή θα πρέπει να κάνεις παραχώρηση σε χώρους ή σε εξοπλισμό και με την αξιοπιστία στο ψάξιμοτα καινουργια ερχονται με 215/55 οποτε κοπανανε, αν κοπανανε, λιγοτερο.
και η οποια μετατροπη στο μελλον για εκτος δρομου με ψηλωμα κλπ ειναι σχεδον τσαμπα με 350 ευρωπουλα για ελατηρια.
ασπαστο, αχαλαστο. και μηχανικα και απο εσωτερικο.
ειναι ενα παρα πολυ καλο αμαξι.Σε εσωτερική ποιότητα σε σχέση με το 3008 πως θα το χαρακτήριζες;
Ρωτάω γιατί έχω εικόνα από 3008 σε αντιπροσωπεία και τεστ ντραιβ αλλά όχι σε χρήση.
το scross δεν το έχω δει από κοντά...
Το βιτ των 5 ετων ηταν μεσα ιδιο με τη πρωτη μερα. Με απλοικο βεβαια εσωτερικο αν και τρομερα λειτουργικο. Με χρηση τραμπουκικη σε βουνα και λαγκαδια
Το 3008 εχει περισσοτερα ιχνη χρησης ηδη στο 1ο ετος. Με διαστημικο βέβαια εσωτερικό αν και οχι τοσο λειτουργικο.
Βασικα ακομη και το βιτ που εχω με σχεδον 200κ δειχνει οπως τη πρωτη μερα.
Κανενα αλλο απο τα αυτοκινητα που περασαν απο την εταιρεια δεν ειχε αυτες τις αντοχες. Χειροτερο ολων ενα σιβικ και τα φαου με σακουλεμενες ταπετσαριες στους πρωτους μηνες.
Βεβαια δεν παιζει η διαφορα τιμης αν οχι φεβ, οταν τα πηρα τα βιτ ειχαν παρομοια ή μεγαλύτερη τιμη αππ 3008Ωραίος, ευχαριστώ.
Σε φόρουμ αυτοκινήτων, νομίζω είναι σημαντικό να ακούγονται οι εμπειρίες..
Κι εγώ θυμόμουν ότι πριν 3-4 χρόνια, το 3008 με το βιταρα δεν είχαν τρομερή διαφορά στην τιμή.. -
Καλοβλεπω συνέχεια το βιταρα.
Με το mhybrid κοροϊδεύεις το σύστημα όσο οι αλήτες σε κλέβουν και είναι ένα διαχρονικό σουλούπι αρκουντως ψηλό.
Αλλά από ποιότητα συναρμογης πως πάει;
Θα μου έσπαγε τα νεύρα όπως το κασκαι ή θα αναπολούσα το rav και τη Χ1 ; -
Εχω διαβασει πολλα ευφανταστα για το βιταρα. Δε θα με παραξενεψει να ακουσω και πως ειναι ησυχο οσο μια Χ1.
Βρε συ Στεφανε λεφτα για πεταμα εχεις?
Πες το οπως θες μα εγω το λεω υποβαθμιση. -
@spi_duster said in SUV/Crossovers Forum:
Εχω διαβασει πολλα ευφανταστα για το βιταρα. Δε θα με παραξενεψει να ακουσω και πως ειναι ησυχο οσο μια Χ1.
Βρε συ Στεφανε λεφτα για πεταμα εχεις?
Πες το οπως θες μα εγω το λεω υποβαθμιση.Μην σε ανησυχει Σπύρο... ξέρω γιατι το ρωτάω και για ποια χρήση θα επαιζε κάτι τέτοιο..
-
@spi_duster said in SUV/Crossovers Forum:
Εχω διαβασει πολλα ευφανταστα για το βιταρα. Δε θα με παραξενεψει να ακουσω και πως ειναι ησυχο οσο μια Χ1.
Βρε συ Στεφανε λεφτα για πεταμα εχεις?
Πες το οπως θες μα εγω το λεω υποβαθμιση.Εννοείται πως δεν είναι το ίδιο ήσυχο με την Χ1. Γενικώς, η προσλαμβάνουσα ποιότητα είναι μάλλον το μεγαλύτερο μειονέκτημά του. Υπομονή για τη δοκιμή-κόλαφο του CarTalk.gr. (δεν τη δημοσιεύω από φόβο αντιποίνων από Γάτο και Μάστορα. Περιμένω πρώτα να παραδώσω πίσω την Jag και μετά να το ανεβάσω χαχαχα).
-
@dimsabas said in SUV/Crossovers Forum:
@spi_duster said in SUV/Crossovers Forum:
Εχω διαβασει πολλα ευφανταστα για το βιταρα. Δε θα με παραξενεψει να ακουσω και πως ειναι ησυχο οσο μια Χ1.
Βρε συ Στεφανε λεφτα για πεταμα εχεις?
Πες το οπως θες μα εγω το λεω υποβαθμιση.Εννοείται πως δεν είναι το ίδιο ήσυχο με την Χ1. Γενικώς, η προσλαμβάνουσα ποιότητα είναι μάλλον το μεγαλύτερο μειονέκτημά του. Υπομονή για τη δοκιμή-κόλαφο του CarTalk.gr. (δεν τη δημοσιεύω από φόβο αντιποίνων από Γάτο και Μάστορα. Περιμένω πρώτα να παραδώσω πίσω την Jag και μετά να το ανεβάσω χαχαχα).
Τι ησυχος να είναι μωρέ ο κουβάς με τα σκληρά πλαστικά
καλό χρυσό αμάξι αλλά η υσηχία και το εσωτερικό του ΔΕΝ είναι τα δυνατά του σημεία.
Ούτε το τιμόνι του σορυ πολύ ελαφρυ χωρις πληροφόρηση το βρήκα
έχει όμως άλλα καλά δεν λέω. Ωραίο είναι, εμένα μου άρεσε η βόλτα γενικά με αυτό. και για την τιμή του σούπερ είναι. Και μου άρεσε και το αυτοματο του, ωραια λειτουργία είχε
Γατε γατε είσαι εδώ ???? .....
-
Μάλλον στη διασταύρωση είναι και σε περιμένει...
-
@dimsabas said in SUV/Crossovers Forum:
@spi_duster said in SUV/Crossovers Forum:
Εχω διαβασει πολλα ευφανταστα για το βιταρα. Δε θα με παραξενεψει να ακουσω και πως ειναι ησυχο οσο μια Χ1.
Βρε συ Στεφανε λεφτα για πεταμα εχεις?
Πες το οπως θες μα εγω το λεω υποβαθμιση.Εννοείται πως δεν είναι το ίδιο ήσυχο με την Χ1. Γενικώς, η προσλαμβάνουσα ποιότητα είναι μάλλον το μεγαλύτερο μειονέκτημά του. Υπομονή για τη δοκιμή-κόλαφο του CarTalk.gr. (δεν τη δημοσιεύω από φόβο αντιποίνων από Γάτο και Μάστορα. Περιμένω πρώτα να παραδώσω πίσω την Jag και μετά να το ανεβάσω χαχαχα).
Πολύ σωστά. Όποιος βάζει πρώτα ποιτότητα κύλισης και θόρυβο ας μην το δει (μιλάω για το ντίζελ που έχω, δεν ξέρω τι κάνουν οι βενζίνες)
-
Επίσης πρέπει να έχει πολύ πίσω στις προτεραιότητες την εικόνα της καμπίνας και γενικά το ντεζίν και ότι είναι κάποιας Α ηλικίας. Συν ότι δεν υπάρχει πλέον πετρέλαιο.
Άμα συμβαδίζεις με αυτά και τα προηγούμενα, τότε καλορίζικο! -
@dimsabas said in SUV/Crossovers Forum:
Εννοείται πως δεν είναι το ίδιο ήσυχο με την Χ1. Γενικώς, η προσλαμβάνουσα ποιότητα είναι μάλλον το μεγαλύτερο μειονέκτημά του. Υπομονή για τη δοκιμή-κόλαφο του CarTalk.gr. (δεν τη δημοσιεύω από φόβο αντιποίνων από Γάτο και Μάστορα.
@cirus said in SUV/Crossovers Forum:
Τι ησυχος να είναι μωρέ ο κουβάς με τα σκληρά πλαστικά
Γατε γατε είσαι εδώ ???? .....
Σας ψάχνουμε!!!
-
#Vitara_Hoolies
# -
Τον τελευταιο καιρο εχω βρεθει σε 2 ευρωπαϊκες χωρες με παράδοση στην παραγωγη οχηματων. Βιτ ελαχιστα στη μια και ουτε για ζητω στην αλλη. Ντουστ, σαντ. Στεπγουαιη παρααα πολλααα. Εντυπωση μου κανε πως και στις δυο συναντησα πολλα πορδελαντ της ΟΠΕΛ ενω οι Γαλλοι αντιπροσωποι της σιτρονελας και της γατας υπεραριθμοι μονοι πρωτοι.
Στη μεγαλη κατηγορια οι προπελες, τα αστερια και οι δακτυλιοι σταθερα πρωτα.
Αυτα ειναι τα κουμπια της Αλεξαινας κυριοι. Τα υπολοιπα περι βιτ, να χαμε να λεγαμε. -
ΑρΕς Ουτε μενα μου αρεσει το 2008 μα τοσα που ειδα εξω επαθα σοκ.
SUV/Crossovers Forum