-
@gtsartsal said in Toyota Corolla 2019:
@izz said in Toyota Corolla 2019:
@tkin73 said in Toyota Corolla 2019:
@gtsartsal said in Toyota Corolla 2019:
@tkin73 said in Toyota Corolla 2019:
Με απόλυτα ομαλή οδήγηση με μο 103 χλμ σε ένα μάλλον ευνοϊκό ανάγλυφο με αυγό στο γκάζι (0 απότομα φρεναρίσματα ή απότομες επιταχύνσεις) πέτυχες 4.7 λτ όταν ένα οικονομικό ντίζελ θα είχε 4.2 λτ με τις ίδιες ακριβώς συνθήκες και με τις τρέχουσες τιμές το ντίζελ θα είχε κάψει 7.9 ευρώ στα 100 χλμ και το κορολα 11.2 αντίστοιχα.
Πόσο είναι το αντίστοιχο κόστος εντός πόλης που περνάει τον περισσότερο χρόνο ένα αυτοκίνητο, εκτός αν μένεις επαρχία η εκτός πόλης?
Το κορόλλα θα είναι στα 4 λίτρα δλδ 9,5 ευρώ στα 100 χλμ ενώ το ντίζελ 6.5 λιτρα δλδ 12,2.
Στην κουβέντα δεν βάζω καν την άνεση και τον θόρυβο του κινητήρα....
Η πόλη και η καθημερινότητα δεν σημαίνει αποκλειστικά κίνηση με μποτιλιάρισμα. Πχ πολλών η καθημερινότητα είναι κυρίως κίνηση σε περιφερειακό με ταχύτητα από 70 μέχρι 120-130. Εγώ πχ κάνω καθημερινά 70 χλμ σχεδόν αποκλειστικά σε τέτοιες συνθήκες.
Καθημερινή κίνηση περιφερειακό Θεσσαλονίκης από έξοδο Μαλακοπής/κωνσταντινοπολίτικα στο εσσο πάπας και πίσω το πρωί σταθερά 110 το μεσημέρι ανάλογα την κίνηση οι Θεσσαλονικείς ξέρουν Corolla sedan hybrid η μέση είναι 4.2/100 πόλη έχει μπει για 100 από τα συνολικά 2400χλμ.
Με το Panda diesel της συζύγου ίδια διαδρομή όταν περίμενα το Corolla 3.8/100Καμία σχέση σαν αυτοκίνητα...
Το ένα είναι 4.5 μετρα και 1.400 κιλά
και το άλλο 3.7 μ. και 1000 κιλάΤην διαδρομή την ξέρω πολύ καλά...
0 μηδεν φανάρια και ομαλές ταχυτήτες σχεδον χωρις φρένο..... Πολύ ιδανική περίπτωση4 φανάρια για την ακρίβεια αλλά μηδενική κίνηση σχεδόν Στις 6:15 που ξεκινάω και από αρκετή έως παρά πολύ ειδικά στην έξοδο τις Μαλακοπής στις 15:00 που γυρίζω κατά τα άλλα κάνα 2 φορές που πήγα από πόλη το πρωί ήταν οκ το μεσημέρι όμως αγανάκτησα με την κίνηση αλλά η κατανάλωση ήταν στα 3.4.
-
To corrola που αναφέρεστε έχει το hybrid stage 4 ή 5 ?
Ρωταω γιατι πηγα Αθηνα - Θηβα - Αθηνα δυο φορες με 130-140 χαω , με αιρκοντισιον και με μεση κατανάλωση 4.4 και τις δυο φορες με Yaris Cross.
Βλακειες μου γραφει ή είναι τοσο πιο οικονομικο το καινούργιο? -
@kpaiss said in Toyota Corolla 2019:
To corrola που αναφέρεστε έχει το hybrid stage 4 ή 5 ?
Όχι stage, generation. Η υφιστάμενη Κορόλα έχει την 4η γενιά, η F/L θα έχει 5ης γενιάς.
-
@kpaiss said in Toyota Corolla 2019:
To corrola που αναφέρεστε έχει το hybrid stage 4 ή 5 ?
Ρωταω γιατι πηγα Αθηνα - Θηβα - Αθηνα δυο φορες με 130-140 χαω , με αιρκοντισιον και με μεση κατανάλωση 4.4 και τις δυο φορες με Yaris Cross.
Βλακειες μου γραφει ή είναι τοσο πιο οικονομικο το καινούργιο?Ο κλιματισμός στα υβριδικά toyota δεν επιβαρύνει την κατανάλωση αξιόλογα. Προσωπικά δεν τον σβήνω ποτέ. Το yaris cross δεν το έχω οδηγήσει, αλλά η κατανάλωση μου ακούγεται λίγο καλύτερη απ' ό,τι θα περίμενα. Υποθέτω πως δεν το είχες φορτωμένο και δεν είχε 18άρες ζάντες.
-
4 ατομα αλλα το ενα παιδι και λίγα πραγματα στο πορτμπαγκαζ.
16αρες ζάντες. -
Δεν το λες και άδειο Είναι λίγο καλύτερη η κατανάλωση απ' ό,τι περίμενα.
-
Στο corolla θα μπορουσαν να κανουν μια καλυτερη ρυθμιση στο γκαζι και στο πότε ή πόσο γρηγορα ανεβαζει τις στροφες του θερμικου κινητηρα. Αυτο θα μειωνε το θορυβο. Τωρα απλα δεν επιτρεπει να επιταχυνεις με 2-3 στροφες και μετριο γκαζι.
Το ιδιο συμβαινει και στις ανηφορες, ανεβαζει πολυ τις στροφες ενω θα μπορουσε να ανεβει με λιγοτερες.
-
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
Στο corolla θα μπορουσαν να κανουν μια καλυτερη ρυθμιση στο γκαζι και στο πότε ή πόσο γρηγορα ανεβαζει τις στροφες του θερμικου κινητηρα. Αυτο θα μειωνε το θορυβο. Τωρα απλα δεν επιτρεπει να επιταχυνεις με 2-3 στροφες και μετριο γκαζι.
Το ιδιο συμβαινει και στις ανηφορες, ανεβαζει πολυ τις στροφες ενω θα μπορουσε να ανεβει με λιγοτερες.
Νομιζω οτι το κάνει γιατι βρισκει την "ευκαιρια" καθε φορα που αναβει ο κινητηρας να φορτιζει και την μπαταρία.
Αφου αναψε σου λεει , παρε να ανεβεις την ανηφορα και δωσε και στην μπαταρια να έχουμε , με αποτέλεσμα παραπανω στροφες. -
Συμφωνώ αλλά ανεβάζει περισσότερες στροφές από ότι πρέπει ή δεν το κάνει προοδευτικά
-
@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
Στο corolla θα μπορουσαν να κανουν μια καλυτερη ρυθμιση στο γκαζι και στο πότε ή πόσο γρηγορα ανεβαζει τις στροφες του θερμικου κινητηρα. Αυτο θα μειωνε το θορυβο. Τωρα απλα δεν επιτρεπει να επιταχυνεις με 2-3 στροφες και μετριο γκαζι.
Το ιδιο συμβαινει και στις ανηφορες, ανεβαζει πολυ τις στροφες ενω θα μπορουσε να ανεβει με λιγοτερες.
Κι αυτο για λογους οικονομιας το κανει.Ειναι φτιαγμενο να δουλευει οσο περισσότερο γινεται στις στροφες ιδανικης θερμοδυναμικης αποδοσης.Για να βγαλεις ιδια αποδοση με λιγοτερες στροφες,η μονη πηγη θα ηταν περισσοτερο καυσιμο.
-
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
Κι αυτο για λογους οικονομιας το κανει.Ειναι φτιαγμενο να δουλευει οσο περισσότερο γινεται στις στροφες ιδανικης θερμοδυναμικης αποδοσης.Για να βγαλεις ιδια αποδοση με λιγοτερες στροφες,η μονη πηγη θα ηταν περισσοτερο καυσιμο.
Νομίζω ότι κάποιο λάθος υπάρχει στο συλλογισμό σου. Εξ όσων ξέρω η βέλτιστη θερμοδυναμική απόδοση είναι θέμα φορτίου και όχι στροφών. Αν ίσχυε αυτό που λες, τότε θα πηγαίναμε ταξίδι με 130 με 4η και 4.500 στροφές και όχι με 6η και 3.000.
-
Συνδυασμός φορτίου/στροφών είναι.
-
Εκλεισα να πάω και για το 1ο σέρβις.
€210 μου είπαν, γιατί ζήτησα 0w-16 λάδια τα οποία ξέρω ότι είναι πανάκριβα. Αλλιώς είναι κάπου στα €150 νομίζω. Ζήτησα και να φτιαχτεί το γνωστό τρίξιμο στο παράθυρο, αλλά θα το πάω άλλη μέρα γιατί δεν προλαβαίνουν την ίδια και θέλω να πάρω το αυτοκίνητο αυθημερόν.
-
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
Εκλεισα να πάω και για το 1ο σέρβις.
€210 μου είπαν, γιατί ζήτησα 0w-16 λάδια τα οποία ξέρω ότι είναι πανάκριβα. Αλλιώς είναι κάπου στα €150 νομίζω. Ζήτησα και να φτιαχτεί το γνωστό τρίξιμο στο παράθυρο, αλλά θα το πάω άλλη μέρα γιατί δεν προλαβαίνουν την ίδια και θέλω να πάρω το αυτοκίνητο αυθημερόν.
θες να το παω εγω για σερβις? ε?
-
@gatoz said in Toyota Corolla 2019:
θες να το παω εγω για σερβις? ε?
Να το παραλάβεις θέλω που είναι η ώρα της πληρωμής!!
-
@tkin73 said in Toyota Corolla 2019:
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
@tkin73 said in Toyota Corolla 2019:
Tα βλέπω τα full hybrid στα ταξίδια σταθερα μεσαία λωρίδα με 110 για να μείνουν κάτω από τα 6 με 2.39 καύσιμο! Τα ντίζελ που ανέφερα , και όντας κάτοχος ενός από αυτά, προσπερνούν με 130 από δίπλα με 5.2 με 1.89....κανε τις πράξεις και θα δεις τις διαφορές.
Σε Αθήνα Θεσσαλονίκη και στην κίνηση φυσικά το φουλ υβριδικό δεν παίζεται εύκολα πέφτει στα 4 λτ όταν το άλλο είναι στα 7.Το εγραψα και παραπανω.Αν θελεις ενα αυτοκινητο για 3-4 χρονια και δε σ ενδιαφερει η μεταπωληση,το diesel ειναι ιδανικο για ταξιδια.Σε καθε αλλη περιπτωση δε νομιζω οτι πλεον μπορεις να τα συστήσεις.
Οι αναγκες του καθενος ειναι διαφορετικες.Δεν προκειται να αλλαξουν οι δικες σου αναγκες ακομα κι αν σου παραθεσω τα πιο ακλονητα επιχειρηματα στο συμπαν.Το σημαντικο ειναι να αγορασει καποιος ενα αυτοκινητο που ταιριαζει με τα θελω και τα μπορω του.
Έχεις κάποιο λινκ ότι σε 3-4 χρόνια καταργούνται τα ντίζελ;
Όποιος επενδύσει αυτή τη στιγμή στην αγορά diesel πολύ απλά δεν ξέρει την τυφλα του!!! Σου πουλάνε φύκια!!!! Όταν τα full hybrid ξεκινάνε τωρα την "καριερα" τους και τα πετρέλαιο τελειώνουν, όπως εξαγγέλεται εδω και λίγα χρόνια (ήδη σε δακτυλιους), για ποιο λόγο να το αγοράσεις το πετρέλαιο; και δες το και αλλιώς σε 5 χρόνια εσυ θα το πετάξεις, εγώ θα το πουλήσω (ισως) σε καλα λεφτα!!!!!
-
@nascar1 said in Toyota Corolla 2019:
@pashalisg said in Toyota Corolla 2019:
Βλέπω πολλούς που δυσανασχετούν με την απόδοση του 1.8L και απορώ γιατί μόνο ασφάλεια δε νιώθω στο 90% των δρόμων στη χώρα μας για να "τρέξω" ένα αυτοκίνητο. Οι μόνες φορές που νιώθω οτι θα ήθελα παραπάνω ενέργεια είναι όταν είμαι σε κατάσταση όπου η μπαταρία έχει αδειάσει και χρειάζομαι επιτάχυνση μέσα στην πόλη, αλλά και πάλι...
Υποτίθεται ότι στο corolla δεν τελειώνει ποτέ η μπαταρία και το αμάξι φροντίζει να την έχει πάντα σε ένα ελάχιστο όριο. Δηλαδή εσύ βλέπεις διαφορά στις επιδόσεις του αυτοκινήτου ανάλογα με το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας; Νομίζω είναι η πρώτη φορά που διαβάζω κάτι τέτοιο. Εκτός αν έχω χάσει επεισόδια και μου έχει διαφύγει..
Δεν τελειώνει ποτέ όχι. Αλλά αν πχ είσαι κολλημένος στην κίνηση επι 20 λεπτά και πας μόνο ηλεκτρικά και μείνεις με 2 μπάρες μπαταρίας απο τις 8 (μπορεί να κάνω κ λάθος αν είναι 8 ) τότε ναι η ώθηση είναι λίγο μειωμένη και μπαίνει πιο γρήγορα και ο θερμικός κινητήρας. Αν ξεκινήσεις με τη μπαταρία απο τη μέση και πάνω δίνει μια σαφώς πιο έντονη ώθηση αλλά και πάλι, κανένα πρόβλημα για κάποιον που θέλει να κάνει τη νορμαλ χρήση ενός Corolla. Αν είσαι κολλημένος στην κίνηση και τελειώνει και η μπαταρία συνήθως ανάβει και ο θερμικός για να κάνει generate ενέργεια στη μπαταρία έτσι ώστε ποτέ να μην μένεις κάτω απο 2 μπάρες. Ελπίζω να σε κάλυψα!
-
@pashalisg said in Toyota Corolla 2019:
Δεν τελειώνει ποτέ όχι. Αλλά αν πχ είσαι κολλημένος στην κίνηση επι 20 λεπτά και πας μόνο ηλεκτρικά και μείνεις με 2 μπάρες μπαταρίας απο τις 8 (μπορεί να κάνω κ λάθος αν είναι 8 ) τότε ναι η ώθηση είναι λίγο μειωμένη και μπαίνει πιο γρήγορα και ο θερμικός κινητήρας.
Επιβεβαιώνω, κάτω από τις 4 μπάρες σαφώς και επιταχύνει λιγότερο με το ηλεκτρομοτέρ. Στην αρχή νόμιζα ότι είναι η ιδέα μου, αλλά μετά από 1 χρόνο και έχοντας το παρατηρήσει επιτούτου, συμβαίνει αυτό. Μικρή διαφορά, αλλά πλέον την καταλαβαίνω.
-
@harisma23 said in Toyota Corolla 2019:
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
Κι αυτο για λογους οικονομιας το κανει.Ειναι φτιαγμενο να δουλευει οσο περισσότερο γινεται στις στροφες ιδανικης θερμοδυναμικης αποδοσης.Για να βγαλεις ιδια αποδοση με λιγοτερες στροφες,η μονη πηγη θα ηταν περισσοτερο καυσιμο.
Νομίζω ότι κάποιο λάθος υπάρχει στο συλλογισμό σου. Εξ όσων ξέρω η βέλτιστη θερμοδυναμική απόδοση είναι θέμα φορτίου και όχι στροφών. Αν ίσχυε αυτό που λες, τότε θα πηγαίναμε ταξίδι με 130 με 4η και 4.500 στροφές και όχι με 6η και 3.000.
Στο ταξιδι με σταθερα χιλιομετρα και λιγο γκαζι,ισχυει αυτο που λες.Κι αυτο κανει και η Corolla (ριχνει στροφες).Ειναι πιο οικονομικο ομως να εχεις την ιδια επιταχυνση πχ με 4η και 4000 στροφες απ οτι με 6η και 2500 στροφες.
Τσεκαρε το καποια στιγμη σε ενα χειροκινητο -
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
@tkin73 said in Toyota Corolla 2019:
Και ναι υπάρχουν μοντέλα που κυκλοφορούν με τρέχουσες τιμές και είναι και πιο οικονομικά και πιο γρήγορα. Πχ το το τιπο 130 1.6 33 κιλά είναι το ίδιο οικονομικό σε τιμή κτήσης και πάει οικονομικότερα σε ταξίδι. Όπως φυσικά και το δικό μου scross
Κανένα από τα 2 δεν είναι αυτόματο....μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Μιλάμε πάντα για αυτόματα.
@tkin73 said in Toyota Corolla 2019:
Tα βλέπω τα full hybrid στα ταξίδια σταθερα μεσαία λωρίδα με 110 για να μείνουν κάτω από τα 6 με 2.39 καύσιμο!
Τελείως αυθαίρετο και άκυρο!! Πάω με 120-140χαω ταξίδι και είμαι άνετα κάτω από τα 6. Εαν πάω με 110 (ΟΚ εκτός του ότι θα αυτοκτονήσω από την βαρεμάρα), είμαι κάτω από 5. Με ίδιες ταχύτητες το ντήζελ ήταν πιο οικονομικό τα 5.5 αλλά ήταν και πιο μικρό και ελαφρύ αυτοκίνητο.
Σε ποιο ντιζελ αναφερεσαι λεγοντας πιο μικρο και ελαφρυ? εγω οταν λεω για 5.2 με 130 αναφερομαι στο δικο μου ντιζελ 4.30μ μηκος φορτωμενο με αποσκευες που δεν χωρουν στο κορολα και με φουλ κλιμα.
Toyota Corolla 2019