Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla 2019
    • 1
    • 2
    • 238
    • 239
    • 240
    • 241
    • 242
    • 394
    • 395
    • 240 / 395
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    206
    7899
    471728
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sabas_thess last edited by

      Συγνώμη που θα γίνω πάλι γραφικός και οπισθοδρομικός. Λέτε και ξαναλέτε το επιχείρημα εναντίον των Corolla περί έλλειψης χώρων. Το Ts και κυρίως το sedan δεν μετράει ως Corolla;

      Όσο για το θέμα των επιδόσεων νομίζω ότι πρώτα πρέπει να έρθει το f/l μετά να δούμε τι διαφορά έχει πρακτικά στις επιδόσεις και κυρίως σε ποιες. Από μόνες τους οι βελτιώσεις στα του ηλεκτροκινητήρα στο φτωχό μου το μυαλό σημαίνουν διάφορες μέχρι τις μεσαίες ταχύτητες (100χαω;) όπου συνδράμει αυτός. Εκεί που θα παίζει μόνη της η ΜΕΚ θα έχει διαφορά; Τέλος κάπου διάβασα ότι θα έχει και βελτιώσεις στην ομαλότητα του eCVT (βουητό). Για να δούμε τι θα γίνει και με αυτό.

      ΥΓ: Το cross όσο το βλέπω τόσο πιο άσχημο μου φαίνεται...

      "I am what you made me", D.V.

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kpaiss @kos9120 last edited by

        @kos9120 said in Toyota Corolla 2019:

        Χμμ με την ελευση του νέου μοντέλου ενδιαφέρον θα ήταν να βλέπαμε αν δίνανε τη δυνατότητα για αντικατάσταση του infotainment με καινουριο 8ιντσο, σε καλη τιμή.
        Μαγκες παντως με το android auto, με τι android στο κινητό παιζετε? Εχω 10αρι, υπαρχει κάποιος με 11 ή 12? Αν δηλαδή εχει θέμα ή παίζει μια χαρά ανεξαρτητα έκδοσης.

        Εγω ειμαι με 11 android και με αλλαγή καλωδίου επαιξε τελικα μια χαρά.
        Παντα υπάρχει και η λυση του AAWireless. (μου ηρθε την περασμενη εβδομαδα και ειναι εξαιρετικο)

        K 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          kos9120 @kpaiss last edited by kos9120

          @kpaiss said in Toyota Corolla 2019:

          @kos9120 said in Toyota Corolla 2019:

          Χμμ με την ελευση του νέου μοντέλου ενδιαφέρον θα ήταν να βλέπαμε αν δίνανε τη δυνατότητα για αντικατάσταση του infotainment με καινουριο 8ιντσο, σε καλη τιμή.
          Μαγκες παντως με το android auto, με τι android στο κινητό παιζετε? Εχω 10αρι, υπαρχει κάποιος με 11 ή 12? Αν δηλαδή εχει θέμα ή παίζει μια χαρά ανεξαρτητα έκδοσης.

          Εγω ειμαι με 11 android και με αλλαγή καλωδίου επαιξε τελικα μια χαρά.
          Παντα υπάρχει και η λυση του AAWireless. (μου ηρθε την περασμενη εβδομαδα και ειναι εξαιρετικο)

          Αδελφε οταν λες για αλλαγή καλωδίου, τι είχε συμβεί, είχε φθαρει? Ή κατι με τα specs, π.χ. μεγιστο μηκος κτλπ?

          Μάγκες και κάτι ακόμα, αν και σας έχω πρήξει.
          Το pdi το κάνουν στην αντιπροσωπεία και σου δίνουν τι ακριβώς έχουν τεστάρει? Ή αφορά μονο οπτικό έλεγχο, πινακίδες και αξεσουάρ?

          Παρεπιπτόντως αποπλήρωσα αλλά vin με την παραλαβή, δεν μπορώ να κάνω και τον james bond με το toyota app...

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kpaiss last edited by

            Με το καλωδιο που ερχοταν το κινητο δεν επαιζε και νομιζα οτι φταιει το Android 11 γιατι αυτα διαβαζα. Πηρα ενα κοντο 25cm και με καλες κριτικες απο σκρουτζ και επαιξε κατευθειαν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator @kos9120 last edited by

              @kos9120 said in Toyota Corolla 2019:

              Το pdi το κάνουν στην αντιπροσωπεία και σου δίνουν τι ακριβώς έχουν τεστάρει?

              Το κάνει το συνεργείο του εμπόρου και ελέγχει ό,τι αναφέρει η διαδικασία της Τογιότα και φυσικά δεν σου λένε. Απλά έχει υπογραφή το βιβλίο σέρβις ότι έγινε το PDI και όλα είναι ΟΚ.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tkin73 @sabas_thess last edited by

                @sabas_thess said in Toyota Corolla 2019:

                Συγνώμη που θα γίνω πάλι γραφικός και οπισθοδρομικός. Λέτε και ξαναλέτε το επιχείρημα εναντίον των Corolla περί έλλειψης χώρων. Το Ts και κυρίως το sedan δεν μετράει ως Corolla;

                Όσο για το θέμα των επιδόσεων νομίζω ότι πρώτα πρέπει να έρθει το f/l μετά να δούμε τι διαφορά έχει πρακτικά στις επιδόσεις και κυρίως σε ποιες. Από μόνες τους οι βελτιώσεις στα του ηλεκτροκινητήρα στο φτωχό μου το μυαλό σημαίνουν διάφορες μέχρι τις μεσαίες ταχύτητες (100χαω;) όπου συνδράμει αυτός. Εκεί που θα παίζει μόνη της η ΜΕΚ θα έχει διαφορά; Τέλος κάπου διάβασα ότι θα έχει και βελτιώσεις στην ομαλότητα του eCVT (βουητό). Για να δούμε τι θα γίνει και με αυτό.

                ΥΓ: Το cross όσο το βλέπω τόσο πιο άσχημο μου φαίνεται...

                Τα στασιον και τα σενταν ειναι αν πηγαίνεις σε αυτον τον τυπου οχηματος. Με το στατιον λυνεις χωρους για ποδια πισω και αποσκευες αλλα παιρνεις ταξιτζιδικο λουκ και +4.60μ μήκος οντως χαμηλο στο μπες βγες. Στο σενταν τα ιδια χωρίς να κερδίζεις και πολυ σε χωρο αποσκευών.
                Το cross ναι ειναι λιγο ασχημο αλλα εχει ανεκτο για εμενα μηκος , ευκολο μπες βγες καλο χωρο αποσκευων και ολα τα υπολοιπα που εγραψα.
                Απλα θεωρω οτι δυσκολα θα το δουμε ελλαδα γιατι θα κοψει πολυ από γιαρις κρος και chr

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                  @tkin73 said in Toyota Corolla 2019:

                  Απλα θεωρω οτι δυσκολα θα το δουμε ελλαδα γιατι θα κοψει πολυ από γιαρις κρος και chr

                  Από το Γιαρις δεν θα κόψει, γιατί θα είναι αρκετά πιο ακριβό. Και το CHR πλησιάζει στο τέλος του, οπότε παλι δεν υπάρχει θέμα. Ο μόνο λόγος να μην το δούμε είναι το 2λιτρο μοτέρ.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 @fanis75 last edited by tkin73

                    @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

                    @tkin73 said in Toyota Corolla 2019:

                    Απλα θεωρω οτι δυσκολα θα το δουμε ελλαδα γιατι θα κοψει πολυ από γιαρις κρος και chr

                    Από το Γιαρις δεν θα κόψει, γιατί θα είναι αρκετά πιο ακριβό. Και το CHR πλησιάζει στο τέλος του, οπότε παλι δεν υπάρχει θέμα. Ο μόνο λόγος να μην το δούμε είναι το 2λιτρο μοτέρ.

                    oι πληροφορίες τι λένε θα έρθει ελλάδα? και πότε ? εννοείται αν δεν εχεις ακρες και ρωτήσεις εναν πωλητη ξερα ( το ειχα κάνει περυσι οταν είχα παει να δω το γιαρις κρος) με είχε πει δεν ξερω τι λες δεν το γνωρίζω το μοντελο που λες! γιαρις κρος θα πάρεις?
                    τα αρθρα λενε για τελος 2022, αλλα δεν το βλεπω...επισης αν κάποτε ερθει θα κοψει τις όποιες πωλήσεις και του ραβ4.
                    Τωρα φυσικα αν μιλαμε μονο για 2λιτρο κινητηρα χωρις την επιλογη του νεου 1.8 140 τοτε θα χαθει το ενδιαφερον εδω

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                      @tkin73 said in Toyota Corolla 2019:

                      oι πληροφορίες τι λένε θα έρθει ελλάδα? και πότε ?

                      Οι μέχρι τώρα πληροφορίες λένε ότι θα έρθει το 1ο 6μηνο του 2023 και είναι άγνωστο εαν θα μπει ο 1.8, αφού μέχρι στιγμής όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά μιλάνε αποκλειστικά για 2λιτρο υβριδικό. Φυσικά επειδή δεν είναι Ευρωπαϊκά specs, ολα παίζουν και κανείς (από εμάς και τις αντιπροσωπείες) δεν ξέρει στα σίγουρα.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        Tzimakos 0 last edited by

                        Στην Ελλαδα εχουμε μια ταση να κανουμε ακυρες συγκρισεις και απο πανω να βαζουμε τονους υπερβολης.Διαβαζω εδω "ταφος",πτωμα,δεν κουνιεται κλπ.Καταρχην δεν ξερω ποσοι απ' αυτους που τα γραφουν ,εχουν οδηγησει το αυτοκινητο (ειναι και το χούι να εχουμε αποψη χωρις να εχουμε εικονα απο κατι).Κατα δευτερον,οι επιδοσεις ενος αυτοκινητου ειναι συγκριτικες.Οπωσδηποτε ενα 2λιτρο turbo εχει καλυτερες επιδοσεις.Αλλα οποιος συγκρινει ενα υβριδικο 1.8 με αυτο,ειναι 10 μετρα offside.
                        Ειναι οι επιδοσεις χειροτερες απο ενα 1.0Τ ή ενα 1.6Td αυτοματο? Οχι,ειναι στο ιδιο πλαισιο.Και με καταναλωση -2λτ.Αν το αγοραζεις συνειδητά,ειναι μια χαρα αυτοκινητο.Αν βαζεις σε πρωτη προτεραιοτητα τις επιδοσεις,δεν ειναι για σενα.
                        Στα 22k δεν υπαρχει αυτοκινητο που μπορει να σου δωσει κορυφαια καταναλωση με καλυτερες επιδοσεις.Κι αν το κανει η FL,δε θα ειναι σε αυτα τα λεφτα

                        (Υγ.11.2 μετρηση για τα 100 οι 4Τ, 11.0 το Drive.Δεν ειναι παραπανω,εκτος αν μετρας σε ανηφορα)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          tkin73 last edited by tkin73

                          Το έχω οδηγήσει το αμάξι μιας είμαι και εγώ ένας από αυτούς που το είπα τάφο. Ναι είναι ψιλοταφος και την επιδυνωνει την αίσθηση αυτο το μονότονο της επιτάχυνσης που ξελιγωνει.... Και ναι υπάρχουν μοντέλα που κυκλοφορούν με τρέχουσες τιμές και είναι και πιο οικονομικά και πιο γρήγορα. Πχ το το τιπο 130 1.6 33 κιλά είναι το ίδιο οικονομικό σε τιμή κτήσης και πάει οικονομικότερα σε ταξίδι. Όπως φυσικά και το δικό μου scross σαφώς φθηνότερο (άλλες εποχές βέβαια) και σαφώς γρηγορότερο και οικονομικότερο επίσης στο ταξίδι.

                          Τώρα για το fl ναι αν η τιμή εκτοξευτεί από 26-27Κ μάλλον θα φάει άκυρο από υποψήφιους αγοραστές αλλά η Τογιότα δεν είναι ούτε psa ούτε χοντα. Ξέρουν να τιμολογουν σωστά ποντάροντας σε κτησιμο στόλου για αφτερ μάρκετ πελατεία και όχι να αρπάξουμε όσα περισσότερα μπορούμε από τους οπαδούς της μάρκας

                          A T fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            agpr @tkin73 last edited by

                            @tkin73 said in Toyota Corolla 2019:

                            Το έχω οδηγήσει το αμάξι μιας είμαι και εγώ ένας από αυτούς που το είπα τάφο. Ναι είναι ψιλοταφος και την επιδυνωνει την αίσθηση αυτο το μονότονο της επιτάχυνσης που ξελιγωνει.... Και ναι υπάρχουν μοντέλα που κυκλοφορούν με τρέχουσες τιμές και είναι και πιο οικονομικά και πιο γρήγορα. Πχ το το τιπο 130 1.6 33 κιλά είναι το ίδιο οικονομικό σε τιμή κτήσης και πάει οικονομικότερα σε ταξίδι. Όπως φυσικά και το δικό μου scross σαφώς φθηνότερο (άλλες εποχές βέβαια) και σαφώς γρηγορότερο και οικονομικότερο επίσης στο ταξίδι.

                            Τώρα για το fl ναι αν η τιμή εκτοξευτεί από 26-27Κ μάλλον θα φάει άκυρο από υποψήφιους αγοραστές αλλά η Τογιότα δεν είναι ούτε psa ούτε χοντα. Ξέρουν να τιμολογουν σωστά ποντάροντας σε κτησιμο στόλου για αφτερ μάρκετ πελατεία και όχι να αρπάξουμε όσα περισσότερα μπορούμε από τους οπαδούς της μάρκας

                            Υπερβάλλεις.
                            https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-toyota-corolla-18-hybrid
                            https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-fiat-tipo-16-mtj-120-ps
                            Στις ρεπρίζ έχουν διαφορές περί το δευτερόλεπτο.

                            https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-sx4-s-cross-10-boosterjet
                            Με το scross 1.0 οι διαφορές είναι ακόμα μικρότερες.

                            Με το S-Cross 1.6 DDiS 4WD οι διαφορές είναι της ίδιας τάξης, ενίοτε υπέρ του corolla.
                            https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/suzuki-sx4-s-cross-16-ddis-4wd

                            Νομίζω πως ο χαρακτηρισμός "τάφος" είναι υπερβολικός και σίγουρα δεν ισχύει συγκρίνοντας τα αυτοκίνητα που πρότεινες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • T
                              Tzimakos 0 @tkin73 last edited by Tzimakos 0

                              @tkin73 said in Toyota Corolla 2019:

                              Το έχω οδηγήσει το αμάξι μιας είμαι και εγώ ένας από αυτούς που το είπα τάφο. Ναι είναι ψιλοταφος και την επιδυνωνει την αίσθηση αυτο το μονότονο της επιτάχυνσης που ξελιγωνει.... Και ναι υπάρχουν μοντέλα που κυκλοφορούν με τρέχουσες τιμές και είναι και πιο οικονομικά και πιο γρήγορα. Πχ το το τιπο 130 1.6 33 κιλά είναι το ίδιο οικονομικό σε τιμή κτήσης και πάει οικονομικότερα σε ταξίδι. Όπως φυσικά και το δικό μου scross σαφώς φθηνότερο (άλλες εποχές βέβαια) και σαφώς γρηγορότερο και οικονομικότερο επίσης στο ταξίδι.

                              Τώρα για το fl ναι αν η τιμή εκτοξευτεί από 26-27Κ μάλλον θα φάει άκυρο από υποψήφιους αγοραστές αλλά η Τογιότα δεν είναι ούτε psa ούτε χοντα. Ξέρουν να τιμολογουν σωστά ποντάροντας σε κτησιμο στόλου για αφτερ μάρκετ πελατεία και όχι να αρπάξουμε όσα περισσότερα μπορούμε από τους οπαδούς της μάρκας

                              Το Tipo,περαν του οτι ειναι φτωχο και 2 γενιες πισω σε ολα,δεν ξερω καν αν βγαινει σε αυτοματο.Για τα υπολοιπα που λες, ειμαι εντελως σιγουρος οτι δεν συγκρινονται σε καταναλωση.Εαν γινοταν ενα mild hybrid να υπερτερει σε καταναλωση σε μεικτη χρηση,η Toyota θα το ειχε κλεισει το μαγαζι.
                              Εγω εχω να αντιπαραβαλω 2 μοντελα που συγκρινονται σε ποιοτητα και κατηγορια.Το i30 1.0T auto και το focus 1.0 mild auto.Κανενα απο τα 2 δεν εχει σημαντικη διαφορα σε επιδοσεις.Οχι τοσο που θα σε κανει να ξεχνας τα 2 λιτρα παραπανω που καινε.

                              Υγ.Τα diesel για μενα ειναι εκτος αγορας ετσι κι αλλιως.Εκτος αν παιρνεις αμαξι μονο για ταξιδια και για τα επομενα 2-3 χρονια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap last edited by

                                Εννοείται πως μπορεί να υπάρξει καποιο απλό mild hybrid πιο οικονομικό ή έστω το ίδιο οικονομικό σε ταξίδι. Στην πόλη μονάχα είναι κυρίαρχα τα full hybrids.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kozani76 last edited by

                                  Το κακό είναι ότι σπάνια κάποιος χρησιμοποιεί το αμάξι μόνο στο ταξίδι. Είμαστε όλοι αναγκασμένοι να μπλέξουμε σε απίστευτη κίνηση ακόμα και αν μένουμε στην περιφέρεια - και δυστυχώς η κατάσταση θα γίνεται όλο και χειρότερη. Άρα τα full hybrid έχουν τεράστιο πλεονέκτημα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tkin73 last edited by tkin73

                                    Tα βλέπω τα full hybrid στα ταξίδια σταθερα μεσαία λωρίδα με 110 για να μείνουν κάτω από τα 6 με 2.39 καύσιμο! Τα ντίζελ που ανέφερα , και όντας κάτοχος ενός από αυτά, προσπερνούν με 130 από δίπλα με 5.2 με 1.89....κανε τις πράξεις και θα δεις τις διαφορές.
                                    Σε Αθήνα Θεσσαλονίκη και στην κίνηση φυσικά το φουλ υβριδικό δεν παίζεται εύκολα πέφτει στα 4 λτ όταν το άλλο είναι στα 7.
                                    Ομοίως το πλεονέκτημα του ντίζελ συνεχίζει στους περιφερειακούς χωρίς μποτιλιάρισμα δλδ στην καθημερινότητα όχι μόνο στις διακοπές.

                                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      Tzimakos 0 @tkin73 last edited by Tzimakos 0

                                      @tkin73 said in Toyota Corolla 2019:

                                      Tα βλέπω τα full hybrid στα ταξίδια σταθερα μεσαία λωρίδα με 110 για να μείνουν κάτω από τα 6 με 2.39 καύσιμο! Τα ντίζελ που ανέφερα , και όντας κάτοχος ενός από αυτά, προσπερνούν με 130 από δίπλα με 5.2 με 1.89....κανε τις πράξεις και θα δεις τις διαφορές.
                                      Σε Αθήνα Θεσσαλονίκη και στην κίνηση φυσικά το φουλ υβριδικό δεν παίζεται εύκολα πέφτει στα 4 λτ όταν το άλλο είναι στα 7.

                                      Το εγραψα και παραπανω.Τα diesel ειναι κοντα στο τελος τους και συστήνονται μονο σε ειδικες περιπτωσεις.

                                      Οι αναγκες του καθενος ειναι διαφορετικες.Δεν προκειται να αλλαξουν οι δικες σου αναγκες ακομα κι αν σου παραθεσω τα πιο ακλονητα επιχειρηματα στο συμπαν.Το σημαντικο ειναι να αγορασει καποιος ενα αυτοκινητο που ταιριαζει με τα θελω και τα μπορω του.

                                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        tkin73 @Tzimakos 0 last edited by

                                        @tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:

                                        @tkin73 said in Toyota Corolla 2019:

                                        Tα βλέπω τα full hybrid στα ταξίδια σταθερα μεσαία λωρίδα με 110 για να μείνουν κάτω από τα 6 με 2.39 καύσιμο! Τα ντίζελ που ανέφερα , και όντας κάτοχος ενός από αυτά, προσπερνούν με 130 από δίπλα με 5.2 με 1.89....κανε τις πράξεις και θα δεις τις διαφορές.
                                        Σε Αθήνα Θεσσαλονίκη και στην κίνηση φυσικά το φουλ υβριδικό δεν παίζεται εύκολα πέφτει στα 4 λτ όταν το άλλο είναι στα 7.

                                        Το εγραψα και παραπανω.Αν θελεις ενα αυτοκινητο για 3-4 χρονια και δε σ ενδιαφερει η μεταπωληση,το diesel ειναι ιδανικο για ταξιδια.Σε καθε αλλη περιπτωση δε νομιζω οτι πλεον μπορεις να τα συστήσεις.

                                        Οι αναγκες του καθενος ειναι διαφορετικες.Δεν προκειται να αλλαξουν οι δικες σου αναγκες ακομα κι αν σου παραθεσω τα πιο ακλονητα επιχειρηματα στο συμπαν.Το σημαντικο ειναι να αγορασει καποιος ενα αυτοκινητο που ταιριαζει με τα θελω και τα μπορω του.

                                        Έχεις κάποιο λινκ ότι σε 3-4 χρόνια καταργούνται τα ντίζελ;

                                        M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          agpr last edited by

                                          Η διαδρομή έγινε με 2 ενήλικες, 2 παιδιά και το αυτοκίνητο φορτωμένο για τις διακοπές λίγων ημερών. Προσέξτε πως ελάχιστη διαδρομή έγινε αμιγώς ηλεκτρικά. Το σύστημα είναι εξαιρετικά αποδοτικό, όπως φαίνεται και από το δυσμενές σενάριο χρήσης του (φορτωμένο και μόνο εθνική οδός).

                                          33769c28-be4e-45fd-bd21-b11afa730f9b-image.png

                                          3be4c25c-07f6-49d6-a129-96ed137fb169-image.png

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Με απόλυτα ομαλή οδήγηση με μο 103 χλμ σε ένα μάλλον ευνοϊκό ανάγλυφο με αυγό στο γκάζι (0 απότομα φρεναρίσματα ή απότομες επιταχύνσεις) πέτυχες 4.7 λτ όταν ένα οικονομικό ντίζελ θα είχε 4.2 λτ με τις ίδιες ακριβώς συνθήκες και με τις τρέχουσες τιμές το ντίζελ θα είχε κάψει 7.9 ευρώ στα 100 χλμ και το κορολα 11.2 αντίστοιχα.

                                            gtsartsal A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 394
                                            • 395
                                            • 240 / 395
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr