-
Πάντως όλοι είχαν λογισμικά και όλοι έκλεβαν από τους ρύπους.
-
@vagkirk said in VW Golf MK 8:
Οπότε who gives a fuck για την VW ,
Αν μιλάς μόνο για VW: 525K από επίσημους αντιπροσώπους και άλλα 15-20Κ από ανεξάρτητους εμπόρους στη Γερμανία μόνο για το 2021. Αν μιλάς για τον όμιλο: 1,35 εκ. από επίσημους αντιπροσώπους + 40-45Κ από ανεξάρτητους. Δε το λες και αμελητέο ποσό. Σε όλα τα παραπάνω συμφωνώ απόλυτα.
-
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Το μόνο που είχε κάποιος να προσάψει στη vw είναι αν ήταν τόσο καλύτερα από τα άλλα αυτοκίνητα για να πληρώσει τα παραπάνω λεφτά που ζητούσε. Τώρα με τις τιμές της Peugeot και των άλλων ανταγωνιστών κατέρευσε κι αυτό το επιχείρημα.
Η vw έχω ξαναγράψει ότι είναι πρωτοπόρα στις τεχνολογικές εξελίξεις και αποτελεί benchmark για τους άλλους κατασκευαστές. Προσπαθούν εναγωνίως να βρουν τις αδυναμίες της και να αναπτυχθούν ακριβώς εκεί για να την ανταγωνιστούν. Δεν κάνουν ωραία αυτοκίνητα οι Γερμανοί? Να τα φτιάξουμε εμείς ωραία για να πουλήσουμε λέει η Peugeuot. Τι να κάνω λέει η Toyota? Να βγάλω υβριδικά για να είναι πιο οικονομικά. Να βάλω εγώ μεγαλύτερη οθόνη λέει η Ford.
Κανείς δεν τολμάει να την ανταγωνιστεί στα ίσα, ούτε που το σκέφτονται να παίξουν στο γήπεδό της, σφυρίζουν κλέφτικα.
Μοτέρ, κιβώτια, αναρτήσεις, ποιότητα κύλισης και συναρμογής τι είναι αυτά, ψιλά γράμματα για τους άλλους.Τα Γαλλικά εμείς τόσα χρόνια μπ.... τα ανεβάζαμε μπ.... τα κατεβάζαμε. Τα βλέπαμε στα συνεργεία όταν τα άνοιγαν οι μηχανικοί και τι ταλαιπωρία τραβάγανε και γελάγαμε. Αμελέτητα, χαοτικά, έχανε η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα. Ειδικά ρε παιδιά να μιλάνε οι φίλοι των Γαλλικών αυτοκινήτων για αξιοπιστία? Έχει χαθεί το μέτρο? Προς Θεού τώρα... Θα πέσει φωτιά να μας κάψει...
Για τα Toyota άστο καλύτερα. Οικιακές συσκευές. Ποιούν την ανάγκη φιλότιμο αυτοί που τα παίρνουν, εάν δεν ήταν το οικονομικό ούτε έξω από την αντιπροσωπία δεν θα περναγαν. Δεν θα το παραδεχτούν ποτέ βέβαια. Για την αξιοπιστία τους το δίνω, αφού καταπίνουν οι ιδιοκτήτες τόσα και τόσα για να καταλήξουν να τα αγοράσουν, ε ας μην το πιούν κι αυτό το πικρό ποτήρι αργότερα...
Αστειότητες. Υπάρχουν εταιρείες και με καλύτερους κινητήρες και με καλύτερες αναρτήσεις και με καλύτερα κιβώτια-φρένα και με καλύτερη συμπεριφορά και με καλύτερη αξιοπιστία και με πιο προχωρημένο design. Αυτό που προσφέρει το VAG είναι τεράστια γκάμα, άρα κάτι που θα ταιριάζει στον καθένα. Εκεί οφείλεται η επιτυχία του, σε συνδυασμό βέβαια με καλά (αλλά αναξιόπιστα πολλές φορές) προϊόντα. Έχουν κι αυτοί κάποιες πρωτιές, όπως έχουν όλες οι εταιρείες.
-
@realzeus said in VW Golf MK 8:
@andya3 said in VW Golf MK 8:
Το μόνο που είχε κάποιος να προσάψει στη vw είναι αν ήταν τόσο καλύτερα από τα άλλα αυτοκίνητα για να πληρώσει τα παραπάνω λεφτά που ζητούσε. Τώρα με τις τιμές της Peugeot και των άλλων ανταγωνιστών κατέρευσε κι αυτό το επιχείρημα.
Η vw έχω ξαναγράψει ότι είναι πρωτοπόρα στις τεχνολογικές εξελίξεις και αποτελεί benchmark για τους άλλους κατασκευαστές. Προσπαθούν εναγωνίως να βρουν τις αδυναμίες της και να αναπτυχθούν ακριβώς εκεί για να την ανταγωνιστούν. Δεν κάνουν ωραία αυτοκίνητα οι Γερμανοί? Να τα φτιάξουμε εμείς ωραία για να πουλήσουμε λέει η Peugeuot. Τι να κάνω λέει η Toyota? Να βγάλω υβριδικά για να είναι πιο οικονομικά. Να βάλω εγώ μεγαλύτερη οθόνη λέει η Ford.
Κανείς δεν τολμάει να την ανταγωνιστεί στα ίσα, ούτε που το σκέφτονται να παίξουν στο γήπεδό της, σφυρίζουν κλέφτικα.
Μοτέρ, κιβώτια, αναρτήσεις, ποιότητα κύλισης και συναρμογής τι είναι αυτά, ψιλά γράμματα για τους άλλους.Τα Γαλλικά εμείς τόσα χρόνια μπ.... τα ανεβάζαμε μπ.... τα κατεβάζαμε. Τα βλέπαμε στα συνεργεία όταν τα άνοιγαν οι μηχανικοί και τι ταλαιπωρία τραβάγανε και γελάγαμε. Αμελέτητα, χαοτικά, έχανε η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα. Ειδικά ρε παιδιά να μιλάνε οι φίλοι των Γαλλικών αυτοκινήτων για αξιοπιστία? Έχει χαθεί το μέτρο? Προς Θεού τώρα... Θα πέσει φωτιά να μας κάψει...
Για τα Toyota άστο καλύτερα. Οικιακές συσκευές. Ποιούν την ανάγκη φιλότιμο αυτοί που τα παίρνουν, εάν δεν ήταν το οικονομικό ούτε έξω από την αντιπροσωπία δεν θα περναγαν. Δεν θα το παραδεχτούν ποτέ βέβαια. Για την αξιοπιστία τους το δίνω, αφού καταπίνουν οι ιδιοκτήτες τόσα και τόσα για να καταλήξουν να τα αγοράσουν, ε ας μην το πιούν κι αυτό το πικρό ποτήρι αργότερα...
Αστειότητες. Υπάρχουν εταιρείες και με καλύτερους κινητήρες και με καλύτερες αναρτήσεις και με καλύτερα κιβώτια-φρένα και με καλύτερη συμπεριφορά και με καλύτερη αξιοπιστία και με πιο προχωρημένο design. Αυτό που προσφέρει το VAG είναι τεράστια γκάμα, άρα κάτι που θα ταιριάζει στον καθένα. Εκεί οφείλεται η επιτυχία του, σε συνδυασμό βέβαια με καλά (αλλά αναξιόπιστα πολλές φορές) προϊόντα. Έχουν κι αυτοί κάποιες πρωτιές, όπως έχουν όλες οι εταιρείες.
Κάθε άποψη είναι σεβαστή στα πλαίσια της κουβέντας. Όταν ξεκινάς όμως με την λέξη αστειότητες για την άποψη του άλλου, σε μια εμφανή προσπάθεια να την υποβιβάσεις, νομίζεις ότι εξυψώνεις τη δικιά σου?
Στα δικά μου μάτια ότι και να γράψεις μετά από τέτοια εισαγωγή φαίνεται μικρό και ασήμαντο, τελείως περιτό στην κουβέντα, από κάποιον που θέλει ντε και σώνει να ακουστεί η φωνή του χωρίς όμως να έχει τίποτα να πει...
Οπότε σου επιστρέφω το χαρακτηρισμό γι' αυτά που έγραψες, αστειότητες... και το εννοώ κιόλας, όχι για να πάρω το αίμα μου πίσω. -
Αντί να κλαίγεσαι, μπορείς να χαρακτηρίσεις και την δική μου άποψη ως αστειότητα αλλά να απαντήσεις με επιχειρήματα στα υπόλοιπα.
-
@ad276 said in VW Golf MK 8:
Όταν όμως έβαλαν στο Γκολφ πολλαπλούς συνδέσμους πίσω οι άλλοι δεν ήξεραν καν τι ήταν. Στο λέω γιατί είχα το πενταρι Γκολφ.
Ποιοτικά ήταν μάπα αλλά είχε ωραίο στήσιμο στο δρόμο. Με τα δεδομένα της κατηγορίας του πάντα.Εγώ τα βρίσκω μια χαρά τα VAG, αλλά ας κρατήσουμε και μια αντικειμενικότητα. Η VW έβαλε πολλαπλούς συνδέσμους στο Golf mk5 αρκετά χρόνια μετά τη Ford που τους είχε από την πρώτη γενιά του Focus. Το οποίο αποτέλεσε το σημείο αναφοράς για τη VW, σε σχέση με την οδική συμπεριφορά. Και το οποίο μόνο πλησίασε, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν κατάφερε να ξεπεράσει.
-
Σε τι να απαντήσω, ποια είναι η συνεισφορά σου στην κουβέντα, ότι τα vag είναι σαν όλα τ' άλλα και η επιτυχί τους οφείλεται στη μεγάλη γκάμα?
Είναι θέμα ποσότητας δηλαδή, επειδή έχει πλημυρίσει την αγορά με αυτοκίνητα? Γιατί μόνο η vag υπάρχει ατην αγορά, μονοπώλιο είναι?Απαξιώνω. Αν έχεις κάτι πιο σοβαρό να πεις δε θα σε σνομπάρω θα απαντήσω, μην αγχώνεσαι...
-
@realzeus said in [VW Golf MK 8](
Αυτό που προσφέρει το VAG είναι τεράστια γκάμα, άρα κάτι που θα ταιριάζει στον καθένα. Εκεί οφείλεται η επιτυχία του, σε συνδυασμό βέβαια με καλά (αλλά αναξιόπιστα πολλές φορές) προϊόντα. Έχουν κι αυτοί κάποιες πρωτιές, όπως έχουν όλες οι εταιρείες.
+1
Δεν θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο! Αναφέρθηκα πρόσφατα σε αυτό σε κάποιο post μου. Είναι πολύ δύσκολο να ΜΗΝ βρει κάτι να του ταιριάζει κάποιος στον VAG. Έως και απίθανο με εξαίρεση όσους, απλά για τους δικούς τους λόγους (σεβαστό και αυτό έχω περάσει και εγώ από αυτή την φάση), λένε εξαρχής ποτέ VAG.
-
Έγραψα επίσης ότι έχει καλά προϊόντα, ολοκληρωμένα δηλαδή. Δεν έχει τα κορυφαία όμως, όπως μερικοί θέλετε να πιστεύετε. Υπάρχουν και πιο γρήγορα και πιο στριφτερά και πιο οικονομικά και πιο πολυτελή και πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα στις κατηγορίες τους.
Να δώσω ένα απλό παράδειγμα. Θέλει ο ανήσυχος οδηγός να πάρει ένα σβέλτο μικρομεσαίο. Σκέφτεται ότι το Golf καλό είναι, αλλά δεν είναι Focus στον δρόμο. Έρχεται εκεί το VAG και του λέει: "Φίλε έχουμε το Leon για σένα. 99% Focus στο στρίψιμο, αλλά φτηνότερο." Πάει μετά αυτός που χρειάζεται χώρους και του λένε: "Αδερφέ, για σένα Octavia, χώροι λιμουζίνας." Αυτός που ήθελε Golf θα έπαιρνε Golf έτσι κι αλλιώς, για τα μπλιμπλίκια. Αν θέλει κάτι πιο premium ---> A3. Κανένα από αυτά δεν είναι το καλύτερο στην κατηγορία τους, αλλά είναι καλά αυτοκίνητα και οι επιλογές σε αμαξώματα, κινητήρες, μετάδοση, εκδόσεις κλπ δίνουν το πλεονέκτημα έναντι άλλων κατασκευαστών.
-
@tsek said in VW Golf MK 8:
@vagkirk said in VW Golf MK 8:
Οπότε who gives a fuck για την VW ,
Αν μιλάς μόνο για VW: 525K από επίσημους αντιπροσώπους και άλλα 15-20Κ από ανεξάρτητους εμπόρους στη Γερμανία μόνο για το 2021. Αν μιλάς για τον όμιλο: 1,35 εκ. από επίσημους αντιπροσώπους + 40-45Κ από ανεξάρτητους. Δε το λες και αμελητέο ποσό. Σε όλα τα παραπάνω συμφωνώ απόλυτα.
Γενικά μιλάω σαν καταναλωτής, ούτε μέτοχος είμαι ούτε έμπορος ούτε εμπλέκομαι στο σύστημα προμηθειών ή χρηματοοικονομικών του VAG , δεν με ενδιαφέρουν τα νούμερα.
Φυσικά αν η εμπορική πολιτική του είναι συμφέρουσα , εννοείται πως θα επιλέξω κάποιο προϊόν τους , άλλωστε αυτό είναι και το πιο σημαντικό για εμένα και εγώ ξεκίνησα την κουβέντα που πυροδότησε όλο αυτό από χθες , όταν είπα πως ένα βασικό Α3 στα 23.000 πλέον φαντάζει ευκαιρία τρομερή σε σχέση με οποιοδήποτε BSUV πχ puma, 2008 στα 25.000 ή ένα Focus στα 24.000 ευρώ κλπ.
Αλλά στην ουσία ποιος gives a fuck για το VAG αφού οι περισσότεροι το νέο 308 θα ποθούσαν , ή το corolla hybrid που οικονομοτεχνικα είναι η καλύτερη επιλογή , ή το Tuscon που είναι στην κορυφή του VFM των CSUV στην χώρα μας και δεν υπολείπεται πουθενά από ένα Tiguan ή ένα Q3 -
@realzeus said in VW Golf MK 8:
Να δώσω ένα απλό παράδειγμα. Θέλει ο ανήσυχος οδηγός να πάρει ένα σβέλτο μικρομεσαίο. Σκέφτεται ότι το Golf καλό είναι, αλλά δεν είναι Focus στον δρόμο. Έρχεται εκεί το VAG και του λέει: "Φίλε έχουμε το Leon για σένα. 99% Focus στο στρίψιμο, αλλά φτηνότερο." Πάει μετά αυτός που χρειάζεται χώρους και του λένε: "Αδερφέ, για σένα Octavia, χώροι λιμουζίνας." Αυτός που ήθελε Golf θα έπαιρνε Golf έτσι κι αλλιώς, για τα μπλιμπλίκια. Αν θέλει κάτι πιο premium ---> A3. Κανένα από αυτά δεν είναι το καλύτερο στην κατηγορία τους, αλλά είναι καλά αυτοκίνητα και οι επιλογές σε αμαξώματα, κινητήρες, μετάδοση, εκδόσεις κλπ δίνουν το πλεονέκτημα έναντι άλλων κατασκευαστών.
Υπάρχει καμία εταιρία που να προσφέρει το απόλυτο αυτοκίνητο σε ολους τους τομείς?(εξαιρούνται supercars)
Όλες οι εταιρίες που δημιουργούν Group μεταξύ τους μοιράζονται τεχνολογίες κινητηρες κλπ και αλληλοσυμπληρωνονται για να καλύψουν τα γούστα του καταναλωτή, με διάφορες σε σχεδιασμό, στήσιμο, ποιότητα κλπ.
-
@harisma23 said in VW Golf MK 8:
@ad276 said in VW Golf MK 8:
Όταν όμως έβαλαν στο Γκολφ πολλαπλούς συνδέσμους πίσω οι άλλοι δεν ήξεραν καν τι ήταν. Στο λέω γιατί είχα το πενταρι Γκολφ.
Ποιοτικά ήταν μάπα αλλά είχε ωραίο στήσιμο στο δρόμο. Με τα δεδομένα της κατηγορίας του πάντα.Εγώ τα βρίσκω μια χαρά τα VAG, αλλά ας κρατήσουμε και μια αντικειμενικότητα. Η VW έβαλε πολλαπλούς συνδέσμους στο Golf mk5 αρκετά χρόνια μετά τη Ford που τους είχε από την πρώτη γενιά του Focus. Το οποίο αποτέλεσε το σημείο αναφοράς για τη VW, σε σχέση με την οδική συμπεριφορά. Και το οποίο μόνο πλησίασε, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν κατάφερε να ξεπεράσει.
Πολλαπλους ειχαν ολα τα Γκολφ 4 και Μπορα που ειχαν Χαλντεξ απο το 1998, νομιζω το πρωτο φοκους πρεπει να βγηκε μετα.
Να προσθεσω οτι τα Γκολφ 3 ειχαν και τον VR6 κινητηρα επισης Γκολφ 2 κινητηρα με κομπρεσσορα G60, αυτα απο τις αρχες-μεσα της δεκαετιας του 90.
-
Καμιά φορά μου δημιουργείται η εντύπωση ότι συζητάμε τα αυτονόητα. Ναι η vag έχει μεγάλη γκάμα. Και ναι καλύπτει πoλλά γούστα στην αγορά, μικρά, μεγάλα, με χώρους, στριφτερά, premium.
Αλλά δεν της τη χάρισε κανείς, την έφτιαξε τη γκάμα. Από το απόλυτο 0 και με ιδιοπαραγώμενη τεχνολογία και τεχνογωσία. Αν μπορούν ας τη φτιάξουν και οι άλλοι. Δεν τους σαμποτάρει ή τους σταματάει το vag. Κι αυτό δείγμα ικανότητας, επιτυχίας και ευφυίας είναι.
Και δε σου πουλάει χρέπια, ούτε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Δε δίνει Dacia το vag. Από το φτηνότερο Skoda έχεις ολοκληρωμένο αυτοκίνητο για όλη την οικογένεια.
Έχω ξαναγράψει ότι ανεξάρτητα από τη γνώμη που έχει ο καθένας για τα αυτοκίνητά της ή για επιμέρους μοντέλα της, ή για αστοχίες της σε διάφορα θέματα, οι άνθρωποι είναι άξιοι θαυμασμού και παράδειγμα προς μίμηση για όλους όσους αγαπούν τα αυτοκίνητα.
Και ναι για όλα τα παραπάνω (και όχι μόνο) δηλώνω θαυμαστής των vag, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι φοράω παρωπίδες ή απαξιώνω και υποτιμώ τις άλλες μάρκες. -
-
@andya3 said in VW Golf MK 8:
οι άνθρωποι είναι άξιοι θαυμασμού και παράδειγμα προς μίμηση για όλους όσους αγαπούν τα αυτοκίνητα.Ναι έτσι ακριβώς δίνουν το παράδειγμα σε άλλους.
Ακολουθεί φανταστικός μονόλογος στο γραφείο του CEO της VAG πριν λίγα χρονακια: Ακολουθήστε Μ@λ@κ3ς εσεις την νομοθεσία των ρύπων, εμείς θα κάνουμε μπινιά να φαίνονται καλύτερα τα νούμερα στα αυτοκίνητα μας ασχετα που θα μολύνουν περισσότερο. Θα βγάλουμε γερή μπάζα κοροιδεύοντας τους πελάτες μας και όλο το κόσμο. Λεφτάκια να βγουν και στα @@ μας όλα.
Παράδειγμα προς μίμηση και αξιοι θαυμασμού για όλους αγαπούν το χρήμα πατώντας επί πτωμάτων!!!! Στην Ελλάδα θα μπορούσαμε να τους αντιγράψουμε αλλά πετάχτηκε ο Χ πρώην πρωθυπουργός (βάλε ονομα όποιον γουστάρεις) και ψέλισε: Γατάκια όταν τα κάναμε εμείς αυτά............... Τωρα τι εννοούσε δεν ξέρω
Ναι και πλήρη γκαμα έχει και καλά μοντέλα, μέχρι εκεί. Κατα καιρούς έχει πουλήσει χρέπια που κόστισαν πολύ ακριβα με τις βλάβες τους αλλά εντάξει δεν ειναι ο μόνος κατασκευαστής που έχει πουλήσει ελατωματικα μοντέλα στο παρελθόν, αλίμονο.
-
Όλοι έκλεψαν στους ρύπους
-
@lap said in VW Golf MK 8:
Όλοι έκλεψαν στους ρύπους
OXI όλοι. Κάποιοι μην τα εξισώνουμε όλα. και κάποιοι παραπάνω από κάποιους άλλους. και μάντεψε ποιος είναι στην κορυφή των σκανδάλων και πλήρωσε και τα περισσότερα γιαυτο. 4,3 δις δολλάρια ενώ οι άλλοι πολύ λιγότερα.
-
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@realzeus said in VW Golf MK 8:
Να δώσω ένα απλό παράδειγμα. Θέλει ο ανήσυχος οδηγός να πάρει ένα σβέλτο μικρομεσαίο. Σκέφτεται ότι το Golf καλό είναι, αλλά δεν είναι Focus στον δρόμο. Έρχεται εκεί το VAG και του λέει: "Φίλε έχουμε το Leon για σένα. 99% Focus στο στρίψιμο, αλλά φτηνότερο." Πάει μετά αυτός που χρειάζεται χώρους και του λένε: "Αδερφέ, για σένα Octavia, χώροι λιμουζίνας." Αυτός που ήθελε Golf θα έπαιρνε Golf έτσι κι αλλιώς, για τα μπλιμπλίκια. Αν θέλει κάτι πιο premium ---> A3. Κανένα από αυτά δεν είναι το καλύτερο στην κατηγορία τους, αλλά είναι καλά αυτοκίνητα και οι επιλογές σε αμαξώματα, κινητήρες, μετάδοση, εκδόσεις κλπ δίνουν το πλεονέκτημα έναντι άλλων κατασκευαστών.
Υπάρχει καμία εταιρία που να προσφέρει το απόλυτο αυτοκίνητο σε ολους τους τομείς?(εξαιρούνται supercars)
Όλες οι εταιρίες που δημιουργούν Group μεταξύ τους μοιράζονται τεχνολογίες κινητηρες κλπ και αλληλοσυμπληρωνονται για να καλύψουν τα γούστα του καταναλωτή, με διάφορες σε σχεδιασμό, στήσιμο, ποιότητα κλπ.
Όχι, δεν υπάρχει το απόλυτο, ούτε καν στα supercars. Αλλά μην μας πρήζετε τώρα για αμαξάκια στυλ Golf...
-
@cirus said in VW Golf MK 8:
@lap said in VW Golf MK 8:
Όλοι έκλεψαν στους ρύπους
OXI όλοι. Κάποιοι μην τα εξισώνουμε όλα. και κάποιοι παραπάνω από κάποιους άλλους. και μάντεψε ποιος είναι στην κορυφή των σκανδάλων και πλήρωσε και τα περισσότερα γιαυτο. 4,3 δις δολλάρια ενώ οι άλλοι πολύ λιγότερα.
Και πριν αυτό από τη δεκαετία του 70 που ξεκίνησαν να μετρούν τους ρύπους τους έπιαναν όλους ανά περιόδους.
Είναι αυτό που λέμε
-Ολοι μέσα.....
-Μα κυρ διοικητα....να εμείς έχουμε καλά τιμονια, και αναρτήσεις
-Όργανο, παρτους όλους μέσα... Μέσα...
-Μα σας παρακαλώ, δεν μολύνουμε όπως η vag είναι κρίμα. Αν μας βάλετε στο ίδιο κελί θα κολλήσουμε μαλακοπλαστικιαση στο ταμπλό...
-Ειπαμε μεσα, ...όλοι μέσα. Πάρτε τούς.
-Εχει ηλεκτρικά το κελί;;; Έχουμε φοβία
-Μονο Τέσλα.
-Όχι, μη σας παρακαλούμε
-Πάμε, μέσα...
-Ααααχ ρε vag εσύ και ο ανταγωνισμός σου, Αααχ" -
@realzeus said in VW Golf MK 8:
@arma13 said in VW Golf MK 8:
@realzeus said in VW Golf MK 8:
Να δώσω ένα απλό παράδειγμα. Θέλει ο ανήσυχος οδηγός να πάρει ένα σβέλτο μικρομεσαίο. Σκέφτεται ότι το Golf καλό είναι, αλλά δεν είναι Focus στον δρόμο. Έρχεται εκεί το VAG και του λέει: "Φίλε έχουμε το Leon για σένα. 99% Focus στο στρίψιμο, αλλά φτηνότερο." Πάει μετά αυτός που χρειάζεται χώρους και του λένε: "Αδερφέ, για σένα Octavia, χώροι λιμουζίνας." Αυτός που ήθελε Golf θα έπαιρνε Golf έτσι κι αλλιώς, για τα μπλιμπλίκια. Αν θέλει κάτι πιο premium ---> A3. Κανένα από αυτά δεν είναι το καλύτερο στην κατηγορία τους, αλλά είναι καλά αυτοκίνητα και οι επιλογές σε αμαξώματα, κινητήρες, μετάδοση, εκδόσεις κλπ δίνουν το πλεονέκτημα έναντι άλλων κατασκευαστών.
Υπάρχει καμία εταιρία που να προσφέρει το απόλυτο αυτοκίνητο σε ολους τους τομείς?(εξαιρούνται supercars)
Όλες οι εταιρίες που δημιουργούν Group μεταξύ τους μοιράζονται τεχνολογίες κινητηρες κλπ και αλληλοσυμπληρωνονται για να καλύψουν τα γούστα του καταναλωτή, με διάφορες σε σχεδιασμό, στήσιμο, ποιότητα κλπ.
Όχι, δεν υπάρχει το απόλυτο, ούτε καν στα supercars. Αλλά μην μας πρήζετε τώρα για αμαξάκια στυλ Golf...
Το VAG δεν βγάζει μόνο Golf ( αν και γαζώνει και αυτο καλα...πολύ καλά σε κάτι εκδόσεις GTI Clubsport και R....) βγαζει παρα πολλά μοντέλα....!!
VW Golf MK 8