-
Τα κενά αέρος στην είσοδο είναι παρελθόν εδώ και χρόνια…ευτυχώς…
-
@kkostask said in Toyota Yaris Cross:
Τα κενά αέρος στην είσοδο είναι παρελθόν εδώ και χρόνια…ευτυχώς…
Θυμάμαι γύριζα την περιοχή και έμπαινα από πάνω στον Βόλο και έτρεχα και όλοι πήγαιναν σαν κότες και έλεγα μα τόσο άσχετοι είναι;;;; ολόκληρη ευθεία μπροστά τους. Και τότε ήρθε το πρώτο κενό αέρος. Ο Χριστός και Απόστολος, πως δεν τράκαρα;;
-
Μην ανησυχείς, τράκαραν άλλοι….
-
-
@kkostask said in Toyota Yaris Cross:
Τα κενά αέρος στην είσοδο είναι παρελθόν εδώ και χρόνια…ευτυχώς…
Πραγματι αλλα ηταν σαν 'ατραξιον' η διαδρομη... Eχει μεινει μια πολυ υπουλη αριστερη στροφη μονο, μετα το πρωην δρομο για ΒΜΧ, που δεν εχει καλη σημανση... Και σε παρασερνει ο διαδρομη πριν... Αλλα για τους κατουχους YARIS CROSS hybrid η επικινδυνοτητα θα εξαφανιστει τουλαχιστον για αυτους που θα εχουν αυγο στο ποδι η πληρη εξοικειωση με την υβριδικοτητα... Και το κομματι που εχει ανοιχτη διασταυρωση προς Σεσκλο * ειναι επικινδυνο, ετσι οπως το διασχιζουν τα επικαθουμενα... Θα πρεπει να γινει μια ανισοπεδη διαβαση εκει.
- Το μερος με το ζαχαροπλαστειο με τις υπεροχες φλωρεντινες που ξετρελαθηκε και ο Πουτιν!
-
-
@city-pop said in Toyota Yaris Cross:
@kkostask said in Toyota Yaris Cross:
Τα κενά αέρος στην είσοδο είναι παρελθόν εδώ και χρόνια…ευτυχώς…
Πραγματι αλλα ηταν σαν 'ατραξιον' η διαδρομη... Eχει μεινει μια πολυ υπουλη αριστερη στροφη μονο, μετα το πρωην δρομο για ΒΜΧ, που δεν εχει καλη σημανση... Και σε παρασερνει ο διαδρομη πριν... Αλλα για τους κατουχους YARIS CROSS hybrid η επικινδυνοτητα θα εξαφανιστει τουλαχιστον για αυτους που θα εχουν αυγο στο ποδι η πληρη εξοικειωση με την υβριδικοτητα... Και το κομματι που εχει ανοιχτη διασταυρωση προς Σεσκλο * ειναι επικινδυνο, ετσι οπως το διασχιζουν τα επικαθουμενα... Θα πρεπει να γινει μια ανισοπεδη διαβαση εκει.
- Το μερος με το ζαχαροπλαστειο με τις υπεροχες φλωρεντινες που ξετρελαθηκε και ο Πουτιν!
Ναι, αλλά για τα φωτάκια στη Δημητριάδος δε λέτε τίποτα!
-
Μετά από ένα μήνα ψάξιμο και αφού εξερεύνησα μια αλλοπρόσαλλη λίστα αυτοκινήτων (rav4, nx300, ux, chr , το απλό το Yaris ,id3, tesla 3 , 208 e, 500 ,ix3 ) μάλλον καταλήγω στο Yaris cross style bitone 4wd για την αντικατάσταση του Yaris bitone hybrid που κλείνει τετραετία.Θα μου άρεσε καλύτερα η premier αλλά η 18ara είναι μάλλον υπερβολή.
Το σκεπτικό είναι οτι για τα επόμενα τέσσερα χρόνια υπάρχουν πολλές αβεβαιότητες και δεν αξίζει ακόμη και σε επίπεδο leasing να πάρεις κάτι πιο premium. Συνδιάζει την ευκολία στην κίνηση στην πόλη χωρίς να έχεις το άγχος του φορτιστή. Για την τετρακίνηση έχω κάποιες αμφιβολίες ακόμη καθώς δεν είμαι σίγουρος οτι θα την χρειαστώ πάνω από 4 ημέρες τον χρόνο. Μπορεί να συμφέρει να πάρεις το απλό το Yaris και να χτίσεις ένα γατίσιο Vitara για το Θαψά και τα παιδάκια στην Σέττα.
Μειονεκτήματα, ο απροσδιόριστος χρόνος παράδοσης, αλλά όπως και να έχει οι ελλείψεις έχουν έρθει για να μείνουν οπότε στην χειρότερη περίπτωση θα παραλάβουμε 2/2023. Επίσης η ποιότητα κατασκευής φαίνεται να είναι ένα κλικ κάτω και από το Yaris (2018) που έχω .
Προσπάθησα γενναία να βρώ κάτι άλλο με αυτόματο, αγχολυτικό και να μην βρεθεί εκτός κέντρου της πόλης και πραγματικά οι επιλογές ειναι πολύ λίγες έχοντας σαν δεδομένο οτι τα ηλεκτρικά ακόμη έχουν άγχος και περιμένουμε να δούμε και τις προτάσεις που θα φέρει η Toyota.
-
Τυπικές ανησυχίες σε όποιον λήγει το leasing. Θα μείνουμε όλοι με τα παλιά. Μόνο dacia και κάτι tipo υπάρχουν διαθέσιμο είπαν πριν λίγες μέρες σε ένα φίλο. Έτσι και χρειάζεσαι αμάξι άμεσα, αρχίζουν οι υποχωρήσεις.
-
Αυτή η 4κίνηση του cross είναι απλά gimmic, αλλά τουλάχιστον μένουν τα διπλά ψαλίδια που αξίζουν.
το αμάξι ρε παιδιά από χώρους επιβατών, είναι "κορόλα" ;
-
@george1977 said in Toyota Yaris Cross:
Μετά από ένα μήνα ψάξιμο και αφού εξερεύνησα μια αλλοπρόσαλλη λίστα αυτοκινήτων (rav4, nx300, ux, chr , το απλό το Yaris ,id3, tesla 3 , 208 e, 500 ,ix3 )
Προσπάθησα γενναία να βρώ κάτι άλλο με αυτόματο, αγχολυτικό και να μην βρεθεί εκτός κέντρου της πόλης και πραγματικά οι επιλογές ειναι πολύ λίγες έχοντας σαν δεδομένο οτι τα ηλεκτρικά ακόμη έχουν άγχος και περιμένουμε να δούμε και τις προτάσεις που θα φέρει η Toyota.Αφού είναι leasing γιατί δεν κοιτάς κάποιο Lexus? Το ίδιο αγχολυτικά με πολύ καλύτερη ποιότητα, κύλιση, άνεση κλπ.?
Αλλιώς μια χαρά επιλογή και το Yaris Cross για την χρήση που αναφέρεις.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@george1977 said in Toyota Yaris Cross:
Μετά από ένα μήνα ψάξιμο και αφού εξερεύνησα μια αλλοπρόσαλλη λίστα αυτοκινήτων (rav4, nx300, ux, chr , το απλό το Yaris ,id3, tesla 3 , 208 e, 500 ,ix3 )
Προσπάθησα γενναία να βρώ κάτι άλλο με αυτόματο, αγχολυτικό και να μην βρεθεί εκτός κέντρου της πόλης και πραγματικά οι επιλογές ειναι πολύ λίγες έχοντας σαν δεδομένο οτι τα ηλεκτρικά ακόμη έχουν άγχος και περιμένουμε να δούμε και τις προτάσεις που θα φέρει η Toyota.Αφού είναι leasing γιατί δεν κοιτάς κάποιο Lexus? Το ίδιο αγχολυτικά με πολύ καλύτερη ποιότητα, κύλιση, άνεση κλπ.?
Αλλιώς μια χαρά επιλογή και το Yaris Cross για την χρήση που αναφέρεις.
το άγχος στο ux είναι οτι είναι στο όριο Co2 (120). στα τέσσερα χρόνια κινδυνεύεις να βρεθείς εκτός
-
@piliourits said in Toyota Yaris Cross:
@city-pop said in Toyota Yaris Cross:
@kkostask said in Toyota Yaris Cross:
Τα κενά αέρος στην είσοδο είναι παρελθόν εδώ και χρόνια…ευτυχώς…
Πραγματι αλλα ηταν σαν 'ατραξιον' η διαδρομη... Eχει μεινει μια πολυ υπουλη αριστερη στροφη μονο, μετα το πρωην δρομο για ΒΜΧ, που δεν εχει καλη σημανση... Και σε παρασερνει ο διαδρομη πριν... Αλλα για τους κατουχους YARIS CROSS hybrid η επικινδυνοτητα θα εξαφανιστει τουλαχιστον για αυτους που θα εχουν αυγο στο ποδι η πληρη εξοικειωση με την υβριδικοτητα... Και το κομματι που εχει ανοιχτη διασταυρωση προς Σεσκλο * ειναι επικινδυνο, ετσι οπως το διασχιζουν τα επικαθουμενα... Θα πρεπει να γινει μια ανισοπεδη διαβαση εκει.
- Το μερος με το ζαχαροπλαστειο με τις υπεροχες φλωρεντινες που ξετρελαθηκε και ο Πουτιν!
Ναι, αλλά για τα φωτάκια στη Δημητριάδος δε λέτε τίποτα!
Ωπα! Εχουμε χασει επεισοδια?
-
@jorge_greek said in Toyota Yaris Cross:
Κατάφερα να έχω το αυτοκίνητο για μερικές μέρες και το οδήγησα εκτενώς. Κάποιες παρατηρήσεις περισσότερο, όχι review.
-
Η κύλιση της έκδοσης style με 17" ζάντες και 215/55/17 λάστιχο είναι καλή. Σε ταχύτητες χαμηλές καταλαβαίνεις ανωμαλίες του δρόμου όμως αν αυξηθούν λίγο τα χιλιόμετρα ( >50χλμ/ω ) μοιάζει με χαλί.
-
Το τιμόνι έχει πληροφορία αλλά είναι ελαφρύ, μέσα στην πόλη είναι το καλύτερο, έξω χρειάζεται κάποιος χρόνος να το μάθεις για να το εμπιστευτείς γιατί το σασί του ακούει και αν οδηγείς με φόρα είναι αρκούντως απολαυστικό.
-
Ο κινητήρας στο πρόγραμμα power δεν κρατάει το ρεύμα από τις μπαταρίες για οικονομία, αλλά αντίθετα ενισχύει την επιτάχυνση σαν ηλεκτρικό τούρμπο. Έτσι αλλαγές λωρίδας 2η-3η σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο και είσοδος σε κόμβους με μικρό κενό διάστημα μεταξύ αυτοκινήτων γίνονται ασφαλέστατα.
-
ανάβαση σε δρόμο με κλίση, ράμπα πλοίων, δασικό με σαγρέ τσιμέντο για τον πάγο, ακόμα και μετά από στάση είναι βούτυρο.
-
Σε μικτές συνθήκες χρήσης είδα καταναλώσεις από 2 λτ/100χλμ μέσα στην πόλη μέχρι 6,9λτ/100χλμ στο power πρόγραμμα σε στροφοδιαδρομή. Σε αυτοκινητόδρομο με 117χλμ κλειδωμένα στον πλοηγό κατάφερα 4λτ/100χλμ χωρίς να ξέρω ακόμα πώς κάνεις αυτό που αφήνεις γκάζι και ξαναπατάς για να πάει με μπαταρίες.
Τί δεν μου άρεσε; Που στην έκδοση style ο ουρανός είναι μαύρο ύφασμα, σε συνδυασμό με τα πίσω φιμέ η καμπίνα δεν έχει πολύ φως. Η ένταση από τις λάμπες της μίας και μοναδικής εμπρός πλαφονιέρας, δεν φτάνει ούτε να βρεις κέρμα στο πατάκι αν σου πέσει κάτω. Η απουσία έστω μιας θήκης στην πλάτη των καθισμάτων για τους πίσω επιβάτες. Η παντελής έλλειψη cargo management! Σε αντίθεση με αυτό που βλέπουμε σε όλα τα reviews, έχει ένα μονοκόμματο δεύτερο πάτο, χωρίς πλαστικά γαντζάκια στα πλάγια των θόλων, χωρίς πρίζα. Δεν βάζουν καν κρίκους πρόσδεσης αποσκευών και στις θέσεις υπάρχουν 4 τρύπες στην λαμαρίνα!
Λύνονται τα παραπάνω σχετικά οικονομικά μετά την αγορά του αυτοκινήτου; Τολμώ να πω, ναι. Θα ήταν λόγος να μην αγοράσω το αυτοκίνητο; Αν λάβουμε υπ όψιν τί προσφέρει και κυρίως σε ποια τιμή, σε σχέση με τον ανταγωνισμό όπως λέει και ο Φάνης, νομίζω πως είναι μέσα στα 3 καλύτερα Β SUV που μπορεί να αγοράσει κάποιος τώρα.
Πολυ ενδιαφερουσα 'εικονα' μας μεταφερεις...
Αναβαση... Εννοεις με 2WD?
Oυρανος ειναι μαυρο υφασμα... Αν και μεγαλες γυαλινες επιφανιες σε αντιθεση με το C-HR... Συμφωνω... Αν και το adventure που ειδα σε μεσημβινη ωρα με πολυ ηλιο ηταν ΟΚ... Ενας απο τους λογους που ηθελα εκδοση σε ανοιχτο γκρι... Βεβαια αυτο αλλαζει aftermarket οπως ανεφερες...
Nα συμπληρωσω οτι απο τα review ακομα ο χωρος αποθηκευσης εχει μια φθηνη 'εικονα', σαν να ειναι ετοιμη να φυγει η ινοειδης επιφανεια του και σαν να ελκει αρκετα και το παραμικρο σκουπιδακι. Ενα καθαρο δεν πορτ μπαγκαζ δεν ειδα στα βιντεο που εβλεπα... Η ιδια εικονα οταν ειδα το μοντελο δια ζωσης... Τωρα δε ειδα και ολα τα αυτοκινητα της κατηγοριας αλλα ειδα και καλυτερη ποιοτητα αν δεν κανω λαθος... Ισως λεπτομεριες στο πιο αρτιο συνολο του αυτοκινητου βεβαια...
-
-
@city-pop said in Toyota Yaris Cross:
@jorge_greek said in Toyota Yaris Cross:
Κατάφερα να έχω το αυτοκίνητο για μερικές μέρες και το οδήγησα εκτενώς. Κάποιες παρατηρήσεις περισσότερο, όχι review.
-
Η κύλιση της έκδοσης style με 17" ζάντες και 215/55/17 λάστιχο είναι καλή. Σε ταχύτητες χαμηλές καταλαβαίνεις ανωμαλίες του δρόμου όμως αν αυξηθούν λίγο τα χιλιόμετρα ( >50χλμ/ω ) μοιάζει με χαλί.
-
Το τιμόνι έχει πληροφορία αλλά είναι ελαφρύ, μέσα στην πόλη είναι το καλύτερο, έξω χρειάζεται κάποιος χρόνος να το μάθεις για να το εμπιστευτείς γιατί το σασί του ακούει και αν οδηγείς με φόρα είναι αρκούντως απολαυστικό.
-
Ο κινητήρας στο πρόγραμμα power δεν κρατάει το ρεύμα από τις μπαταρίες για οικονομία, αλλά αντίθετα ενισχύει την επιτάχυνση σαν ηλεκτρικό τούρμπο. Έτσι αλλαγές λωρίδας 2η-3η σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο και είσοδος σε κόμβους με μικρό κενό διάστημα μεταξύ αυτοκινήτων γίνονται ασφαλέστατα.
-
ανάβαση σε δρόμο με κλίση, ράμπα πλοίων, δασικό με σαγρέ τσιμέντο για τον πάγο, ακόμα και μετά από στάση είναι βούτυρο.
-
Σε μικτές συνθήκες χρήσης είδα καταναλώσεις από 2 λτ/100χλμ μέσα στην πόλη μέχρι 6,9λτ/100χλμ στο power πρόγραμμα σε στροφοδιαδρομή. Σε αυτοκινητόδρομο με 117χλμ κλειδωμένα στον πλοηγό κατάφερα 4λτ/100χλμ χωρίς να ξέρω ακόμα πώς κάνεις αυτό που αφήνεις γκάζι και ξαναπατάς για να πάει με μπαταρίες.
Τί δεν μου άρεσε; Που στην έκδοση style ο ουρανός είναι μαύρο ύφασμα, σε συνδυασμό με τα πίσω φιμέ η καμπίνα δεν έχει πολύ φως. Η ένταση από τις λάμπες της μίας και μοναδικής εμπρός πλαφονιέρας, δεν φτάνει ούτε να βρεις κέρμα στο πατάκι αν σου πέσει κάτω. Η απουσία έστω μιας θήκης στην πλάτη των καθισμάτων για τους πίσω επιβάτες. Η παντελής έλλειψη cargo management! Σε αντίθεση με αυτό που βλέπουμε σε όλα τα reviews, έχει ένα μονοκόμματο δεύτερο πάτο, χωρίς πλαστικά γαντζάκια στα πλάγια των θόλων, χωρίς πρίζα. Δεν βάζουν καν κρίκους πρόσδεσης αποσκευών και στις θέσεις υπάρχουν 4 τρύπες στην λαμαρίνα!
Λύνονται τα παραπάνω σχετικά οικονομικά μετά την αγορά του αυτοκινήτου; Τολμώ να πω, ναι. Θα ήταν λόγος να μην αγοράσω το αυτοκίνητο; Αν λάβουμε υπ όψιν τί προσφέρει και κυρίως σε ποια τιμή, σε σχέση με τον ανταγωνισμό όπως λέει και ο Φάνης, νομίζω πως είναι μέσα στα 3 καλύτερα Β SUV που μπορεί να αγοράσει κάποιος τώρα.
Πολυ ενδιαφερουσα 'εικονα' μας μεταφερεις...
Αναβαση... Εννοεις με 2WD?
Oυρανος ειναι μαυρο υφασμα... Αν και μεγαλες γυαλινες επιφανιες σε αντιθεση με το C-HR... Συμφωνω... Αν και το adventure που ειδα σε μεσημβινη ωρα με πολυ ηλιο ηταν ΟΚ... Ενας απο τους λογους που ηθελα εκδοση σε ανοιχτο γκρι... Βεβαια αυτο αλλαζει aftermarket οπως ανεφερες...
Nα συμπληρωσω οτι απο τα review ακομα ο χωρος αποθηκευσης εχει μια φθηνη 'εικονα', σαν να ειναι ετοιμη να φυγει η ινοειδης επιφανεια του και σαν να ελκει αρκετα και το παραμικρο σκουπιδακι. Ενα καθαρο δεν πορτ μπαγκαζ δεν ειδα στα βιντεο που εβλεπα... Η ιδια εικονα οταν ειδα το μοντελο δια ζωσης... Τωρα δε ειδα και ολα τα αυτοκινητα της κατηγοριας αλλα ειδα και καλυτερη ποιοτητα αν δεν κανω λαθος... Ισως λεπτομεριες στο πιο αρτιο συνολο του αυτοκινητου βεβαια...
Εγώ διαβάζοντας για την απουσία πλαφονοερας για τους πίσω δεν ανησύχησα, αλλά καλού κακού παρήγγειλα ένα φωτακι Baseus Ασύρματο Μαγνητικό Φωτάκι Εσωτερικού Χώρου Αυτοκινήτου Μαύρο Car Bright Touch Sensor. Έκανα εν τω μεταξύ ένα ακόμη test drive με σκοτεινό ουρανό και νομίζω ότι θα χρειαστεί. Αν κάποιος που έχει παραλάβει χρειαστεί φως νομίζω είναι καλή λύση και η εταιρία βγάζει ποιοτικά προϊόντα.
-
-
@piliourits said in Toyota Yaris Cross:
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Έχω πάει στα καλά νερά. Μάπα θαλασσα, βασικά η παραλία δεν μου αρεσε. Η διαδρομή από την πόλη δεν είναι μια που περνά από ένα εργοστάσιο παραλιακά. Αν ναι...4,5 γράφω για πλάκα σε τέτοια διαδρομή με βενζίνη. Πέρασαν χρόνια από τότε δεν θυμάμαι πολλες λεπτομέρειες. Αλλά η διαδρομή είναι πολύ απλη με μέσες ταχύτητες.
Ένα υβριδικό εκεί θα έπιανε 3,5-4 λίτρα
Τόσο πιάνει το CHR κινούμενο σε αυτή τη διαδρομή, δεν περνάει τα 4λτ.
Με το σουζουκάκι θα έπιανες "για πλάκα" τα 5μιση λίτρα.Συμφωνώ για τα λεγόμενα Καλά Νερά
Αλλά για να πιεις καφέ πάνω στην αμμουδιά με τη χειμωνιάτικη λιακάδα, και να παίζουν και τα πιτσιρίκα της παρέας δίπλα, τηρώντας αποστάσεις, ήταν μια χαρά.Ο Βόλος έχει κι αρκετά "προβληματικό" κομμάτι, αλλά όντως είναι σε φοβερή γεωγραφική θέση και δεν έχει το σπαγγέτι στενών των περισσότερων άλλων πόλεων, συγκριτικά είναι πολύ καλύτερος, μακριά όμως απ' το ιδανικό.
Δηλαδη τα Καλα Νερα εχουν και λιγη κινηση και το χειμωνα και δεν ειναι τοσο καταθλιπτικα οπως η Αφησος, αλλο πραγμα βεβαια η Αφησος, απορια ομως...
Αν εξαιρεσουμε τα μερικα μικρα πεζοδρομια και το συνεχομενο σταματα και κανε ελεγχο σε καθε τετραγωνο, το οποιο γινεται πολυ πιο ευκολο με αυτοματο και το μποτιλιαρισμα του προς Αγρια τα ΣΚ σε ενα επισκεπτη φαινεται σαν μια απο τις ιδανικες πολεις στη χωρο, γεωγραφικα, οικονομικα και με το υπαρχει γυρω της... Τι θεωρει κανεις "προβληματικό"?
Επι του θεματος, YARIS CROSS, μου εχουν πει αρνητικες κριτικες για το cvt των TOYOTA στους γυρω δρομους του Πηλιου... To θορυβο... Nα τις θεωρησω λιγο υπεβολη? Τι λετε εσεις οι πιο γνωστες της αυτοκινησης πανω σε αυτο?
-
@oineas said in Toyota Yaris Cross:
Εγώ διαβάζοντας για την απουσία πλαφονοερας για τους πίσω δεν ανησύχησα, αλλά καλού κακού παρήγγειλα ένα φωτακι Baseus Ασύρματο Μαγνητικό Φωτάκι Εσωτερικού Χώρου Αυτοκινήτου Μαύρο Car Bright Touch Sensor. Έκανα εν τω μεταξύ ένα ακόμη test drive με σκοτεινό ουρανό και νομίζω ότι θα χρειαστεί. Αν κάποιος που έχει παραλάβει χρειαστεί φως νομίζω είναι καλή λύση και η εταιρία βγάζει ποιοτικά προϊόντα.
Ενδιαφέρον. Αυτό το φωτάκι πως επαναφορτίζει; Με το καλώδιο usb που βλέπω; Και πως γίνεται;Δε νομίζω να το ξεκολλάς από την οροφή κάθε φορά.. Αν κατάλαβα, πρέπει να αποσπάται το μισό κομμάτι του για φόρτιση.
-
Εγώ που πήγα μια φορά στον Βόλο πριν χρονια για κάποιες μέρες ως διακοπές και γύρισα τα βουνά και τις παραλίες έπαθα πλάκα πόσο εύκολη πόλη είναι. Εγώ εκεί θα είχα 3,5 -4.0 λίτρα εκτός αν ανέβαινα στα βουνά που έχει.
Εννοείται πως μια τέτοια πόλη είναι φτιαγμενη για ηλεκτρικά οχήματα και σαφώς υβριδικά
-
@panormus772 said in Toyota Yaris Cross:
@oineas said in Toyota Yaris Cross:
Εγώ διαβάζοντας για την απουσία πλαφονοερας για τους πίσω δεν ανησύχησα, αλλά καλού κακού παρήγγειλα ένα φωτακι Baseus Ασύρματο Μαγνητικό Φωτάκι Εσωτερικού Χώρου Αυτοκινήτου Μαύρο Car Bright Touch Sensor. Έκανα εν τω μεταξύ ένα ακόμη test drive με σκοτεινό ουρανό και νομίζω ότι θα χρειαστεί. Αν κάποιος που έχει παραλάβει χρειαστεί φως νομίζω είναι καλή λύση και η εταιρία βγάζει ποιοτικά προϊόντα.
Ενδιαφέρον. Αυτό το φωτάκι πως επαναφορτίζει; Με το καλώδιο usb που βλέπω; Και πως γίνεται;Δε νομίζω να το ξεκολλάς από την οροφή κάθε φορά.. Αν κατάλαβα, πρέπει να αποσπάται το μισό κομμάτι του για φόρτιση.
Κολλάς μια μεταλλική επιφάνεια, το φωτακι είναι μαγνητικό. Φορτίζει με φορτιστή κινητού και κρατάει για ώρες.
-
@oineas said in Toyota Yaris Cross:
@panormus772 said in Toyota Yaris Cross:
@oineas said in Toyota Yaris Cross:
Εγώ διαβάζοντας για την απουσία πλαφονοερας για τους πίσω δεν ανησύχησα, αλλά καλού κακού παρήγγειλα ένα φωτακι Baseus Ασύρματο Μαγνητικό Φωτάκι Εσωτερικού Χώρου Αυτοκινήτου Μαύρο Car Bright Touch Sensor. Έκανα εν τω μεταξύ ένα ακόμη test drive με σκοτεινό ουρανό και νομίζω ότι θα χρειαστεί. Αν κάποιος που έχει παραλάβει χρειαστεί φως νομίζω είναι καλή λύση και η εταιρία βγάζει ποιοτικά προϊόντα.
Ενδιαφέρον. Αυτό το φωτάκι πως επαναφορτίζει; Με το καλώδιο usb που βλέπω; Και πως γίνεται;Δε νομίζω να το ξεκολλάς από την οροφή κάθε φορά.. Αν κατάλαβα, πρέπει να αποσπάται το μισό κομμάτι του για φόρτιση.
Κολλάς μια μεταλλική επιφάνεια, το φωτακι είναι μαγνητικό. Φορτίζει με φορτιστή κινητού και κρατάει για ώρες.
Και αν κάποια στιγμή θέλεις να το βγάλεις, υπάρχει περίπτωση η μεταλλική επιφάνεια που έχεις κολλήσει στην ταπετσαρία να κάνει ζημιά κατά την αφαίρεσή της?
Toyota Yaris Cross