-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Τογιοτοταλιμπάν έχεις γίνει.
Αναγκαστικά, αφού η Τογιότα βγάζει τέτοια αυτοκίνητα και οι άλλοι πουλάνε τα δικά τους σε τιμές super upper premium....έλεος δλδ να θέλω 27.000 για ένα Puma με βασικό εξοπλισμό και 32.000 για να έχει αξιοπρεπή εξοπλισμό! Μιλάω για 1.000αρι με 125 άλογα. Το δε 208 θέλει πάνω από €25.000....με τέτοιες τιμές, τι να κάνω!?!?!
Τιμή καταλόγου στα 21 το βλέπω πάντως το Puma. Δεν ξέρω τι παίζει με τις αυξήσεις.
-
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Τογιοτοταλιμπάν έχεις γίνει.
Αναγκαστικά, αφού η Τογιότα βγάζει τέτοια αυτοκίνητα και οι άλλοι πουλάνε τα δικά τους σε τιμές super upper premium....έλεος δλδ να θέλω 27.000 για ένα Puma με βασικό εξοπλισμό και 32.000 για να έχει αξιοπρεπή εξοπλισμό! Μιλάω για 1.000αρι με 125 άλογα. Το δε 208 θέλει πάνω από €25.000....με τέτοιες τιμές, τι να κάνω!?!?!
Τιμή καταλόγου στα 21 το βλέπω πάντως το Puma. Δεν ξέρω τι παίζει με τις αυξήσεις.
Μάλλον κοιτάς τον παλιό συνονόματε 24 έχει η βασική 1.0 125 άλογα και αν βάλεις αυτόματο, χρωμα κτλ κτλ εκεί πάει στα 27
-
Το Puma βλέπω να πιάνει πάτο σε πωλήσεις. Ακριβυνε πολύ.
-
@gatoz said in Toyota Yaris Cross:
ελα τωρα... ξερεις τι θες να κανεις. μην το κρατας κρυφο. βαλε τον αποστολο να ψαχνει γερμανια.
#mono_vitara
SΠολύ καλή ιδέα και λύση, αλλά δεν παίζει....θέλει μετρητά και δεν υπάρχουν άλλα. Το αυτοκίνητο θα είναι ή μτχ μέχρι 12.000 αλλιώς leasing ή με δόσεις.
Άστο σου λέω, χατ τρικ έκανε η Τογιότα με το Γιάρις Κρος...τιμή χώμα και δεν προλαβαίνουν τις παραγγελίες.
-
Κατάφερα να έχω το αυτοκίνητο για μερικές μέρες και το οδήγησα εκτενώς. Κάποιες παρατηρήσεις περισσότερο, όχι review.
-
Η κύλιση της έκδοσης style με 17" ζάντες και 215/55/17 λάστιχο είναι καλή. Σε ταχύτητες χαμηλές καταλαβαίνεις ανωμαλίες του δρόμου όμως αν αυξηθούν λίγο τα χιλιόμετρα ( >50χλμ/ω ) μοιάζει με χαλί.
-
Το τιμόνι έχει πληροφορία αλλά είναι ελαφρύ, μέσα στην πόλη είναι το καλύτερο, έξω χρειάζεται κάποιος χρόνος να το μάθεις για να το εμπιστευτείς γιατί το σασί του ακούει και αν οδηγείς με φόρα είναι αρκούντως απολαυστικό.
-
Ο κινητήρας στο πρόγραμμα power δεν κρατάει το ρεύμα από τις μπαταρίες για οικονομία, αλλά αντίθετα ενισχύει την επιτάχυνση σαν ηλεκτρικό τούρμπο. Έτσι αλλαγές λωρίδας 2η-3η σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο και είσοδος σε κόμβους με μικρό κενό διάστημα μεταξύ αυτοκινήτων γίνονται ασφαλέστατα.
-
ανάβαση σε δρόμο με κλίση, ράμπα πλοίων, δασικό με σαγρέ τσιμέντο για τον πάγο, ακόμα και μετά από στάση είναι βούτυρο.
-
Σε μικτές συνθήκες χρήσης είδα καταναλώσεις από 2 λτ/100χλμ μέσα στην πόλη μέχρι 6,9λτ/100χλμ στο power πρόγραμμα σε στροφοδιαδρομή. Σε αυτοκινητόδρομο με 117χλμ κλειδωμένα στον πλοηγό κατάφερα 4λτ/100χλμ χωρίς να ξέρω ακόμα πώς κάνεις αυτό που αφήνεις γκάζι και ξαναπατάς για να πάει με μπαταρίες.
Τί δεν μου άρεσε; Που στην έκδοση style ο ουρανός είναι μαύρο ύφασμα, σε συνδυασμό με τα πίσω φιμέ η καμπίνα δεν έχει πολύ φως. Η ένταση από τις λάμπες της μίας και μοναδικής εμπρός πλαφονιέρας, δεν φτάνει ούτε να βρεις κέρμα στο πατάκι αν σου πέσει κάτω. Η απουσία έστω μιας θήκης στην πλάτη των καθισμάτων για τους πίσω επιβάτες. Η παντελής έλλειψη cargo management! Σε αντίθεση με αυτό που βλέπουμε σε όλα τα reviews, έχει ένα μονοκόμματο δεύτερο πάτο, χωρίς πλαστικά γαντζάκια στα πλάγια των θόλων, χωρίς πρίζα. Δεν βάζουν καν κρίκους πρόσδεσης αποσκευών και στις θέσεις υπάρχουν 4 τρύπες στην λαμαρίνα!
Λύνονται τα παραπάνω σχετικά οικονομικά μετά την αγορά του αυτοκινήτου; Τολμώ να πω, ναι. Θα ήταν λόγος να μην αγοράσω το αυτοκίνητο; Αν λάβουμε υπ όψιν τί προσφέρει και κυρίως σε ποια τιμή, σε σχέση με τον ανταγωνισμό όπως λέει και ο Φάνης, νομίζω πως είναι μέσα στα 3 καλύτερα Β SUV που μπορεί να αγοράσει κάποιος τώρα.
-
-
Είχες μηδενίσει την κατανάλωση όταν κλειδώσεις τα 117 χλμ/ώρα;
-
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Είχες μηδενίσει την κατανάλωση όταν κλειδώσεις τα 117 χλμ/ώρα;
Το είδα από την εφαρμογή του τηλεφώνου που σου βγάζει κατανάλωση ανά διαδρομή.
-
@jorge_greek said in Toyota Yaris Cross:
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Είχες μηδενίσει την κατανάλωση όταν κλειδώσεις τα 117 χλμ/ώρα;
Το είδα από την εφαρμογή του τηλεφώνου που σου βγάζει κατανάλωση ανά διαδρομή.
Καλά εντάξει. Το απόλυτο αυτοκίνητο για την Ελλάδα....
Τώρα το θέλω και εγώ αλλά κοστίζει..... -
@lap said in Toyota Yaris Cross:
@jorge_greek said in Toyota Yaris Cross:
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Είχες μηδενίσει την κατανάλωση όταν κλειδώσεις τα 117 χλμ/ώρα;
Το είδα από την εφαρμογή του τηλεφώνου που σου βγάζει κατανάλωση ανά διαδρομή.
Καλά εντάξει. Το απόλυτο αυτοκίνητο για την Ελλάδα....
Τώρα το θέλω και εγώ αλλά κοστίζει.....πρέπει να έχεις γράψει το παραπάνω για σχεδόν τα μισά αυτοκίνητα προς πώληση αυτή τη στιγμή
@jorge_greek said in Toyota Yaris Cross:
Σε αυτοκινητόδρομο με 117χλμ κλειδωμένα στον πλοηγό κατάφερα 4λτ/100χλμ χωρίς να ξέρω ακόμα πώς κάνεις αυτό που αφήνεις γκάζι και ξαναπατάς για να πάει με μπαταρίες.
το λεγόμενο "gliding" εφαρμόζεται εύκολα σε ταχύτητες μέχρι 80kph, για πιο πάνω θες καλή κατηφόρα ή ευνοϊκό άνεμο!
-
Χαχαχαχα
Μου λείπει μια λεπτομερεια.....μάντεψε ποια;;;
Σαν τον Θεόφραστου είμαι..
Θα ......το σκεφτώ!!! -
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Χαχαχαχα
Μου λείπει μια λεπτομερεια.....μάντεψε ποια;;;
Σαν τον Θεόφραστου είμαι..
Θα ......το σκεφτώ!!!
lap, δεν είσαι ο μόνος ... (αν αυτό σε παρηγορεί) -
@jorge_greek said in Toyota Yaris Cross:
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Είχες μηδενίσει την κατανάλωση όταν κλειδώσεις τα 117 χλμ/ώρα;
Το είδα από την εφαρμογή του τηλεφώνου που σου βγάζει κατανάλωση ανά διαδρομή.
Πολύ περιεκτική η ανάρτηση σου Jorge. Επιβεβαιώνει τις τσιγκουνιες που έκαναν οι Γιαπωνέζοι προκειμένου ίσως να δώσουν τέτοια τιμή, αλλά και τα πολλά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου.
Αυτήν την πληροφορία όμως με τα 4λιτ/100χμ δεν την έχω ξαναδεί. Καίει εκτός πόλης λιγότερο και από diesel!?!?
Σίγουρα δεν είχε κατηφόρα ή καμία 10αρια Μποφώρ ούριο άνεμο; -
Επειδή άνοιξε κουβέντα περί κατανάλωσεις να πω κι εγώ ότι μετά από 1200χλμ που έχω με το Cross, η μέση κατανάλωση είναι στα 4.3lt/100km. Μένω επαρχία οπότε τα περισσότερα χλμ είναι σε επαρχιακό δίκτυο (50-70km/hr) αλλά και εθνική (90-110km/hr). Ο υβριδισμός χρειάζεται ελαφρύ πόδι στην επιτάχυνση και σταθερή ταχύτητα στην εθνική για μέγιστη οικονομία καυσίμου. Εγώ θα συμπληρώσω στις τζιγκουνιές και το ότι από τα χειριστήρια στην πόρτα (παράθυρων, κεντρικό κλείδωμα, καθρεπτών) έχει φωτισμό μόνο στο παράθυρο του οδηγού και στους καθρέπτες, όπως επίσης και στις υπόλοιπες πόρτες δεν έχουν ledάκι.
-
Εξαιρετικά οικονομικό το υβριδικο αλλά μην βλασφημείτε αναφερόμενοι στο ντηζελ
Έβαλα και για πρώτη φορά απλό πετρέλαιο κι έπεσε κι άλλο η καταναλωση σε σύγκριση με το βιπάουερ...
Εννοείται οδήγηση βόλτας, αλλά όχι με σκοπό την οικονομία, κανονικό γκαζάκι και καμιά προσπέραση.Κι ακόμη πολύ φθηνότερο το λίτρο απ τη βενζίνη.
Το μόνο αρνητικό στο πετρέλαιο είναι όταν το θέλω να πάω μόνο 1-2χλμ και να σταματήσω. Τα πρώτα αυτά κάνα δυο χλμ γράφει 6 κι 7 κι 8λτ/100, εκεί το υβριδικο πάει κι ηλεκτρικά. Είναι όμως λίγα σα συνολικά χιλιόμετρα αυτά.
-
Σε διαδρομή 17 χιλιομέτρων και με αυτή τη μέση ταχύτητα και βενζινοκίνητο γράφει άνετα 4άρια. Υβριδικό μπορεί να γράψει και κάτω από 2.
-
@georgemit said in Toyota Yaris Cross:
Σε διαδρομή 17 χιλιομέτρων και με αυτή τη μέση ταχύτητα και βενζινοκίνητο γράφει άνετα 4άρια. Υβριδικό μπορεί να γράψει και κάτω από 2.
Άνετα ναι γράφει 4 λίτρα το βενζινοκίνητο, κι εννοείται το υβριδικό μαζεύει και 2 λίτρα σε ένα μπετονάκι να τα έχεις για το αλυσοπρίονο στο χωριό...
Σε αυτοκινητόδρομο με 100χαω το να συγκρίνεις ντήζελ με άλλα καύσιμα, είναι κλέψιμο εκκλησίας. Γι αυτό σου έβαλα μια διαδρομή που έχει και λίγες στροφές.
-
Έχω πάει στα καλά νερά. Μάπα θαλασσα, βασικά η παραλία δεν μου αρεσε. Η διαδρομή από την πόλη δεν είναι μια που περνά από ένα εργοστάσιο παραλιακά. Αν ναι...4,5 γράφω για πλάκα σε τέτοια διαδρομή με βενζίνη. Πέρασαν χρόνια από τότε δεν θυμάμαι πολλες λεπτομέρειες. Αλλά η διαδρομή είναι πολύ απλη με μέσες ταχύτητες.
Ένα υβριδικό εκεί θα έπιανε 3,5-4 λίτρα.
Γενικά πολύ μικρή πόλη ο Βόλος αλλά πολύ όμορφη. Σωστά δομημένη με αέρα, φως ,ήλιο θάλασσα, βουνά, δάση!
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Έχω πάει στα καλά νερά. Μάπα θαλασσα, βασικά η παραλία δεν μου αρεσε. Η διαδρομή από την πόλη δεν είναι μια που περνά από ένα εργοστάσιο παραλιακά. Αν ναι...4,5 γράφω για πλάκα σε τέτοια διαδρομή με βενζίνη. Πέρασαν χρόνια από τότε δεν θυμάμαι πολλες λεπτομέρειες. Αλλά η διαδρομή είναι πολύ απλη με μέσες ταχύτητες.
Ένα υβριδικό εκεί θα έπιανε 3,5-4 λίτρα
Τόσο πιάνει το CHR κινούμενο σε αυτή τη διαδρομή, δεν περνάει τα 4λτ.
Με το σουζουκάκι θα έπιανες "για πλάκα" τα 5μιση λίτρα.Συμφωνώ για τα λεγόμενα Καλά Νερά
Αλλά για να πιεις καφέ πάνω στην αμμουδιά με τη χειμωνιάτικη λιακάδα, και να παίζουν και τα πιτσιρίκα της παρέας δίπλα, τηρώντας αποστάσεις, ήταν μια χαρά.Ο Βόλος έχει κι αρκετά "προβληματικό" κομμάτι, αλλά όντως είναι σε φοβερή γεωγραφική θέση και δεν έχει το σπαγγέτι στενών των περισσότερων άλλων πόλεων, συγκριτικά είναι πολύ καλύτερος, μακριά όμως απ' το ιδανικό.
-
5,5-5,7 γράφω με 120 χλμ/ώρα
Με 90 είμαι στα 4,2 με 4,5 λίτρα .Η διαδρομή με 90 χλμ/ώρα δεν είναι ;;
Μου θυμίσε πίστα από need for speed εκει που περνά από ενα εργοστάσιο μέσα και φωτίζεται το βράδυ. Πέρασαν χρόνια και τη θυμαμαι.
Ο Βόλος εχει προδιαγραφές να γίνει φοβερό κέντρο. Δεν ξέρω πως είναι ο δρόμος προς ήπειρο. Αν έχει καλό δρόμο τότε με τέτοιο λιμάνι και τέτοιους δρόμους θα μπορούσε να γίνει καλο hub.
Γενικά ο Βόλος είναι στις 5 καλύτερες πόλεις της Ελλάδας. Μικρός αλλά έχει μια κουλτούρα και μια ζωντάνια. Καλά τα τσίπουραδικά δεν παίζονται.
Μου έκανε εντύπωση η πολεοδομία του. Σχεδόν άριστη. Έτσι είναι και η Αλεξανδρούπολη. Μοιάζουν πολύ μεταξύ τους.Ο Βόλος δεν είναι που στην εθνική έχει κάτι καθιζήσεις σαν κενά αέρος;
Toyota Yaris Cross