@city-pop said in Toyota Yaris Cross:
@jorge_greek said in Toyota Yaris Cross:
Κατάφερα να έχω το αυτοκίνητο για μερικές μέρες και το οδήγησα εκτενώς. Κάποιες παρατηρήσεις περισσότερο, όχι review.
Η κύλιση της έκδοσης style με 17" ζάντες και 215/55/17 λάστιχο είναι καλή. Σε ταχύτητες χαμηλές καταλαβαίνεις ανωμαλίες του δρόμου όμως αν αυξηθούν λίγο τα χιλιόμετρα ( >50χλμ/ω ) μοιάζει με χαλί.
Το τιμόνι έχει πληροφορία αλλά είναι ελαφρύ, μέσα στην πόλη είναι το καλύτερο, έξω χρειάζεται κάποιος χρόνος να το μάθεις για να το εμπιστευτείς γιατί το σασί του ακούει και αν οδηγείς με φόρα είναι αρκούντως απολαυστικό.
Ο κινητήρας στο πρόγραμμα power δεν κρατάει το ρεύμα από τις μπαταρίες για οικονομία, αλλά αντίθετα ενισχύει την επιτάχυνση σαν ηλεκτρικό τούρμπο. Έτσι αλλαγές λωρίδας 2η-3η σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο και είσοδος σε κόμβους με μικρό κενό διάστημα μεταξύ αυτοκινήτων γίνονται ασφαλέστατα.
ανάβαση σε δρόμο με κλίση, ράμπα πλοίων, δασικό με σαγρέ τσιμέντο για τον πάγο, ακόμα και μετά από στάση είναι βούτυρο.
Σε μικτές συνθήκες χρήσης είδα καταναλώσεις από 2 λτ/100χλμ μέσα στην πόλη μέχρι 6,9λτ/100χλμ στο power πρόγραμμα σε στροφοδιαδρομή. Σε αυτοκινητόδρομο με 117χλμ κλειδωμένα στον πλοηγό κατάφερα 4λτ/100χλμ χωρίς να ξέρω ακόμα πώς κάνεις αυτό που αφήνεις γκάζι και ξαναπατάς για να πάει με μπαταρίες.
Τί δεν μου άρεσε; Που στην έκδοση style ο ουρανός είναι μαύρο ύφασμα, σε συνδυασμό με τα πίσω φιμέ η καμπίνα δεν έχει πολύ φως. Η ένταση από τις λάμπες της μίας και μοναδικής εμπρός πλαφονιέρας, δεν φτάνει ούτε να βρεις κέρμα στο πατάκι αν σου πέσει κάτω. Η απουσία έστω μιας θήκης στην πλάτη των καθισμάτων για τους πίσω επιβάτες. Η παντελής έλλειψη cargo management! Σε αντίθεση με αυτό που βλέπουμε σε όλα τα reviews, έχει ένα μονοκόμματο δεύτερο πάτο, χωρίς πλαστικά γαντζάκια στα πλάγια των θόλων, χωρίς πρίζα. Δεν βάζουν καν κρίκους πρόσδεσης αποσκευών και στις θέσεις υπάρχουν 4 τρύπες στην λαμαρίνα!
Λύνονται τα παραπάνω σχετικά οικονομικά μετά την αγορά του αυτοκινήτου; Τολμώ να πω, ναι. Θα ήταν λόγος να μην αγοράσω το αυτοκίνητο; Αν λάβουμε υπ όψιν τί προσφέρει και κυρίως σε ποια τιμή, σε σχέση με τον ανταγωνισμό όπως λέει και ο Φάνης, νομίζω πως είναι μέσα στα 3 καλύτερα Β SUV που μπορεί να αγοράσει κάποιος τώρα.
Πολυ ενδιαφερουσα 'εικονα' μας μεταφερεις...
Αναβαση... Εννοεις με 2WD?
Oυρανος ειναι μαυρο υφασμα... Αν και μεγαλες γυαλινες επιφανιες σε αντιθεση με το C-HR... Συμφωνω... Αν και το adventure που ειδα σε μεσημβινη ωρα με πολυ ηλιο ηταν ΟΚ... Ενας απο τους λογους που ηθελα εκδοση σε ανοιχτο γκρι... Βεβαια αυτο αλλαζει aftermarket οπως ανεφερες...
Nα συμπληρωσω οτι απο τα review ακομα ο χωρος αποθηκευσης εχει μια φθηνη 'εικονα', σαν να ειναι ετοιμη να φυγει η ινοειδης επιφανεια του και σαν να ελκει αρκετα και το παραμικρο σκουπιδακι. Ενα καθαρο δεν πορτ μπαγκαζ δεν ειδα στα βιντεο που εβλεπα... Η ιδια εικονα οταν ειδα το μοντελο δια ζωσης... Τωρα δε ειδα και ολα τα αυτοκινητα της κατηγοριας αλλα ειδα και καλυτερη ποιοτητα αν δεν κανω λαθος... Ισως λεπτομεριες στο πιο αρτιο συνολο του αυτοκινητου βεβαια...
Εγώ διαβάζοντας για την απουσία πλαφονοερας για τους πίσω δεν ανησύχησα, αλλά καλού κακού παρήγγειλα ένα φωτακι Baseus Ασύρματο Μαγνητικό Φωτάκι Εσωτερικού Χώρου Αυτοκινήτου Μαύρο Car Bright Touch Sensor. Έκανα εν τω μεταξύ ένα ακόμη test drive με σκοτεινό ουρανό και νομίζω ότι θα χρειαστεί. Αν κάποιος που έχει παραλάβει χρειαστεί φως νομίζω είναι καλή λύση και η εταιρία βγάζει ποιοτικά προϊόντα.