-
@pkaramol said in 2020 Toyota Yaris:
Βλέπω όσον αφορά το Yaris Cross τουλάχιστον (ΟΧΙ το υβριδικό) ότι αν πας σε
- Automatic / CVT --> Κατανάλωση WLTP 5lt/100km
- Manual transmission --> Κατανάλωση WLTP 6lt/100km
Και για του λόγου το αληθές όσον αφορά τις καταναλώσεις
Κάτι δεν πάει καλά με αυτές τις εικόνες. Δεν είναι δυνατόν τα μη υβριδικά να έχουν τα ίδια γραμμάρια σε CO2 με διάφορα σχεδόν 20% σε μέση κατανάλωση κατά WLTP (5 με 5,9 lt/100Km).
Θεωρώ βέβαιο ότι έχει γίνει λάθος είτε στις καταναλώσεις είτε στα CO2.
-
Τι να την κάνω την πληροφόρηση και την αμεσότητα στον καθημερινό κουβά;
Άνεση και ησυχία ήθελα οποτε το falken απλά είναι ακατάλληλο για αυτή τη χρήση.
Τα Dunlop που είχε μαμά ήταν μάπα μεν σε κράτημα αλλά ήσυχα. Τώρα μιλάμε για κοπανημα. Στην επόμενη αλλαγή θα πάμε σε κάτι μαλακότερο. -
@iceman7 said in 2020 Toyota Yaris:
Έγκλημα οι 16αρες ζάντες σε τέτοια αμαξάκια. Και ένα σαν το δικό μας που είχα πάρει παλιότερα μια μέρα με 16αρες κοπαναγε.
Μακάρι να μπορούσα να βρω ένα ποιοτικα φτιαγμένο μικρό. Δεν γίνεται για να μπορείς να απολαύσεις ποιότητα κατασκευης και συναρμογης ειδικά σε καθημερινό αμάξι που πρέπει να λειτουργεί αγχολυτικα να πρέπει να κουβαλάς 4,5 μέτρα καρότσα ούτε να δίνεις 40 χηνες.-
Που να δεις αυτό που οδήγησα εγώ που είχε 17αρες!! Παντως και με 17" η ποιότητα κύλισης είναι μια χαρά για το μέγεθός του, στην κορυφή της κατηγορίας.
-
Εαν θες ποιοτικό και μικρό αναγκαστικά πας καρφί για Honda...δεν έχεις άλλη επιλογή, δυστυχώς!
-
-
Ως συζυγος κατοχου Τζαζ του '18 δε θα μπορουσα να διαφωνησω περισσοτερο. Μιλαμε για ιστορικων διαστασεων τενεκε! 2.5 χρονια το αντεξα χωρις καν να ειμαι αυτος που το οδηγαει!
-
Το προηγουμενο όμως.... Το νέο λένε έχει σημαντικές διάφορες σε δείκτες nvh
-
@stefan147 said in 2020 Toyota Yaris:
Ως συζυγος κατοχου Τζαζ του '18 δε θα μπορουσα να διαφωνησω περισσοτερο. Μιλαμε για ιστορικων διαστασεων τενεκε! 2.5 χρονια το αντεξα χωρις καν να ειμαι αυτος που το οδηγαει!
Για το νέο λέω, των €25.000+, full hybrid.
-
όταν λέτε "έγκλημα οι 16άρες ζάντες" εννοείτε ότι θα ήταν προτιμότερες οι 15ρες προκειμένου να υπάρχει περισσότερο λάστιχο και λιγότερο κοπάνημα?
-
Ναι, στο suzuki η 16 άρα ήταν μια αποτυχία. Δίνει αμεσότητα στο τιμόνι και μια κάποια αίσθηση και νιώθεις σε λακουβες να τερματίσει το προφιλ του ελαστικου.
-
Mήπως τελικά αυτός είναι και ο λόγος που τα άλλα 2 μικρά full hybrid (Clio, Jazz) είναι και πολύ πιο ακριβά? Η ποιότητα? (το clio hybrid ειδικά παίζει να είναι και 6-7Κ πάνω)
Από την άλλη βέβαια αν θες να πας full hybrid πόσο εύκολο ειναι να φύγεις από την εταιρία (Toyota) που μάλλον είναι πρωτοπόρος στον τομέα? (και που αν δεν κάνω λάθος δίνει και τη μεγαλύτερη εγγύηση - 11 χρόνια - στην μπαταρία)
-
Ποιότητα κύλισης εννοεις....
-
Γενικά. Στιβαρότητα κατασκευής, υλικά εσωτερικού χώρου αλλά και κύλιση ναι.
-
Κοίτα για εμένα τα πλαστικα στο εσωτερικό είναι καθαρά θέμα αισθητικής και τα μαλακα πλαστικα δεν σημαίνει στιβαροτητα.
Ουτε το κλείσιμο της πορτας ουτε ολα αυτα.
Αυτα που έχουν σημασία για να χαρακτηρίσεις κάτι ποιοτικο είναι τα μηχανικά μέρη αλλά και η κυλιση.
Το Honda είναι αρκετά ψηλά σε αυτόν τον τομέα.
Το Renault δεν πάει πισω αλλά δεν είναι κάτι το φοβερό συγκριτικά με τα φθηνότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Μην βάζεις κάτι το υπερβολικό με το μυαλό σου.
Όποτε όντως το Yaris αποτελεί την πιο vfm για hybrid -
Καλη χρονια !!
Μιλάμε για συναρμογή πλαστικών.
Προχωράς σε απλο, καθημερινό δρόμο και ακούς χτυπήματα, τριγμούς και συντονισμούς.
Δεν μιλάω για θόρυβο από την κύλιση, τις αναρτήσεις κλπ.
Και ίσως η chic που οδήγησα να είχε 17αρες. Πάντως μεγαλες ήταν.
Ξέρω τις βάζουν για ομορφιά και επειδή είναι μοδα αλλά είναι υπερβολικές ειδικά σε αμάξια πόλης.
Αφενος γιατί θα τις ξεσκίσεις μέσα στην πόλη με πεζοδρόμια, λακούβες κλπ και αφετέρου γιατί αν θες να βαλεις μεγάλη σπορ ζάντα πρέπει να φροντίσεις την ανάρτηση. Φτιάξε αυτό και βάλε και 20αρα όπως χθες που έκανα τεστ το ηλεκτρικό ix αλλά δεν καταλαβαινεις τίποτα. Μαγικό χαλι. -
@iceman7 said in 2020 Toyota Yaris:
Καλη χρονια !!
Μιλάμε για συναρμογή πλαστικών.
Προχωράς σε απλο, καθημερινό δρόμο και ακούς χτυπήματα, τριγμούς και συντονισμούς.
Δεν μιλάω για θόρυβο από την κύλιση, τις αναρτήσεις κλπ.
Και ίσως η chic που οδήγησα να είχε 17αρες. Πάντως μεγαλες ήταν.
Ξέρω τις βάζουν για ομορφιά και επειδή είναι μοδα αλλά είναι υπερβολικές ειδικά σε αμάξια πόλης.
Αφενος γιατί θα τις ξεσκίσεις μέσα στην πόλη με πεζοδρόμια, λακούβες κλπ και αφετέρου γιατί αν θες να βαλεις μεγάλη σπορ ζάντα πρέπει να φροντίσεις την ανάρτηση. Φτιάξε αυτό και βάλε και 20αρα όπως χθες που έκανα τεστ το ηλεκτρικό ix αλλά δεν καταλαβαινεις τίποτα. Μαγικό χαλι.Αυτό που περιγράφεις δεν εχει τόσο σχέση με την ανάρτηση και την ποιότητα κατασκευής , απόσβεση μέσω και λόγω βάρους λέγεται , φυσικά φτιάχνεται και η ανάρτηση απο υπερ- διαστασιολογημένα υλικά για να αντέχει το βάρος , το μέγεθος της ζάντας είναι και αναγκαίο γιατί για να σταματήσει ενα 2τονο+ ηλεκτρικό θέλει και μεγάλα φρένα .
Όλα αυτά βέβαια εχουν και ανάλογο κοστολόγιο όταν έρθει η ώρα της αντικατάστασης αλλα λήζινγ είναι δεν τους νοιάζει ...
Προτιμώ το -παρεμπιπτόντως πανάλαφρο για full hybrid - yaris που παρόλο που το αναφέρεις συνέχεια μόνο τενεκές δεν είναι ...
Αμάξι να το αγοράσεις τοις μετρητοίς για να το κρατήσεις 10 χρόνια + ...βγαίνει και με 15άρες...
Καλή χρόνια !
-
@monman2 said in 2020 Toyota Yaris:
@iceman7 said in 2020 Toyota Yaris:
Καλη χρονια !!
Μιλάμε για συναρμογή πλαστικών.
Προχωράς σε απλο, καθημερινό δρόμο και ακούς χτυπήματα, τριγμούς και συντονισμούς.
Δεν μιλάω για θόρυβο από την κύλιση, τις αναρτήσεις κλπ.
Και ίσως η chic που οδήγησα να είχε 17αρες. Πάντως μεγαλες ήταν.
Ξέρω τις βάζουν για ομορφιά και επειδή είναι μοδα αλλά είναι υπερβολικές ειδικά σε αμάξια πόλης.
Αφενος γιατί θα τις ξεσκίσεις μέσα στην πόλη με πεζοδρόμια, λακούβες κλπ και αφετέρου γιατί αν θες να βαλεις μεγάλη σπορ ζάντα πρέπει να φροντίσεις την ανάρτηση. Φτιάξε αυτό και βάλε και 20αρα όπως χθες που έκανα τεστ το ηλεκτρικό ix αλλά δεν καταλαβαινεις τίποτα. Μαγικό χαλι.Αυτό που περιγράφεις δεν εχει τόσο σχέση με την ανάρτηση και την ποιότητα κατασκευής , απόσβεση μέσω και λόγω βάρους λέγεται , φυσικά φτιάχνεται και η ανάρτηση απο υπερ- διαστασιολογημένα υλικά για να αντέχει το βάρος , το μέγεθος της ζάντας είναι και αναγκαίο γιατί για να σταματήσει ενα 2τονο+ ηλεκτρικό θέλει και μεγάλα φρένα .
Όλα αυτά βέβαια εχουν και ανάλογο κοστολόγιο όταν έρθει η ώρα της αντικατάστασης αλλα λήζινγ είναι δεν τους νοιάζει ...
Προτιμώ το -παρεμπιπτόντως πανάλαφρο για full hybrid - yaris που παρόλο που το αναφέρεις συνέχεια μόνο τενεκές δεν είναι ...
Αμάξι να το αγοράσεις τοις μετρητοίς για να το κρατήσεις 10 χρόνια + ...βγαίνει και με 15άρες...
Καλή χρόνια !
Αν και Τογιοτακηδες βασικά και οι 2, εχουμε αλλη προσεγγιση στα της αυτοκίνησης!
Το αμαξι ειδικά το καθημερινό πρέπει να ειναι αγχολυτικό! Να μην βγαζει προβληματα, να ειναι οικονομικό και να εχει μια σωστή ποιοτητα καθως περνάς πολύ χρονο μαζί του και δεν θες να σε εκνευρίζουν χτυπηματα, θορυβοι, συντονισμοί ειδικά οταν δεν οφείλονται ή δεν επιτείνονται από το χαλια οδικό μας δίκτυο!
Επίσης καμία λαμαρινα δεν την παντρεύεσαι! Για εμένα κουράζει το ίδιο αμάξι και οπτικά και χρηστικά και προφανώς μηχανικά μετά τα 5-6 χρόνια!Η εντυπωση μου από το νέο Γιαρις χαλασε από την ποιότητα υλικών και συναρμογής. Για εμενα τουλαχιστον η καμπίνα εκανε σαν τενεκές!
Γουστα, προηγουμενες προσλαμβάνουσες, προσωπικό κόλλημα, πες το όπως θες!
Τα εγραφα ετσι χύμα και για το QQ που ειχα αγοράσει και δεν θα σταματήσω να το στηλιτευω αυτό το πράγμα!
Ειδικά όταν η Τογιότα τόσα χρόνια μπορεί να μην είχε γερμανική ποιότητα υλικών καμπίνας αλλά δεν έκαναν ποτε σαν ξεχαρβαλωμένα. (κατοχος από το 99 σταρλετ, aygo, κορόλα HB, RAV4 mk2, Yaris Diesel και Hybrid)
Κατι που δυστυχώς τα τελευταία χρόνια το συναντάμε ολοένα και περισσότερο στα αμάξια της.
Γενιά σε γενιά και facelift σε facelift βλέπεις χειρότερα ποιοτικά μεσα αμαξια!
Το προηγούμενο Γιαρις πετρέλαιο που είχαμε ήταν πιο ησυχο μεσα σε σχεση με το υβριδικό ενδιαμεσο facelift που πηραμε μετά και ήδη το εχουμε γεμίσει σε πολλά σημεια ταμπλω και πορτών με αφρολέξ.Το δε τρέχον μοντέλο ήταν επιεικώς απαράδεκτο χωρις καλή ασφαλτο ή δυνατή μουσική!
Οπότε οσο ασφαλές, οικονομικό, ελαφρύ ή καλό να είναι (γιατί καλό ειναι) καποιους αυτή η "φασαρία" στην καμπίνα από κοπάνημα πλαστικών κλπ ενοχλεί... ας το έχουν υπόψη τους οτι εκει θα κάνουν συμβιβασμό! -
Μετά από αρκετή χρήση, έχω το premier με 17αρα, συνειδητοποιεί κανείς κάποια πράγματα που θέλει λίγο χρόνο για να εντοπίσεις.
Θα ξεκινήσω με το θέμα των υλικών και τον εσωτερικό διάκοσμο του αυτοκινήτου ο οποίος είναι άθλιος ειδικά αν συγκριθεί με τον σύγχρονο ανταγωνισμό. Μιλάμε για φθηνά πλαστικά που τα έχουν κολλήσει με bluetac. Αυτά σε συνδυασμό με την 17αρα και τους ελληνικούς δρόμους προσδίδουν ένα εκρηκτικό κοκτέιλ μικροθορυβων και τριγμων που ενοχλεί. Για όποιον δεν το αντέχει πάει σε Corolla. Τα αρνητικά όμως τελειώνουν εκεί.
Αγοράζουμε Yaris για το πολύ καλό δίκτυο στην Ελλάδα, την χαμηλή τιμή αγοράς, τις εγγυήσεις, τα φθηνά σέρβις κλπ. Ειδικά το υβριδικό μοντέλο έχουμε πει ότι εντός λεκανοπεδίου είναι ασυναγώνιστο, επιπλέον όμως έχω να παρατηρήσω τα εξής:
- με ένα αντίστοιχου μεγέθους συμβατικό χειροκίνητο 3cyl turbo, όταν είσαι σε χαμηλές στροφές ο κινητήρας πιέζεται, αυτό το καταλαβαίνεις μόνο όταν οδηγήσεις back-to-back hybrid-συμβατικό, το ίδιο συμβαίνει πιο έντονα στο ταξίδι όταν βάλεις cruise και έχεις πχ έκτη, μόλις βρεθείς σε μια ανηφόρα το σύστημα προσπαθεί να κρατήσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου όμως επειδή οι στροφές είναι χαμηλά και υπάρχει ο περιορισμός από το κιβώτιο, ακούς τον κινητήρα να υποφέρει, αντίθετα το Yaris για να ανταπεξέλθει απλά ανεβάζει στροφές, κάνει θόρυβο μεν αλλά το spotify προσαρμόζει την ένταση του αυτόματα οπότε δεν ενοχλεί. Ο κινητήρας σε καμία περίπτωση δεν έχει υψηλά φορτία και δεν αλλάζει τον ήχο του, κάτι που συμβαίνει με τις μεταδόσεις διακριτών σχέσεων.
- σπορ δεν το λες γιατί δεν είναι, σε δύσκολες όμως διαδρομές, πχ ανάβαση με φουρκέτες δεν πιάνεται, (πολύ θα ήθελα να οδηγήσω και ένα rav4 prime σε ανάβαση). Αυτό συμβαίνει κυρίως για δύο λόγους, πρώτον δεν υπάρχουν ταλαντώσεις στο αμάξωμα από την μετάδοση, (πχ στο mx5 αν κατεβάσεις δευτερα σε είσοδο χωρίς heeltoe το πιο πιθανό είναι ότι το πίσω μέρος θα σε προσπεράσει), είσοδος στροφή και έξοδος γίνονται με τέλεια ισορροπία, δεύτερον δεν έχεις καθόλου κενά, με ένα συμβατικό κυρίως αν δεν ξέρεις την διαδρομή θα βρεθείς με λάθος σχέση και το αυτοκίνητο θα κρεμάσει, αλλά ακόμα και σωστή σχέση να έχεις δεν θα έχεις την άμεση (ev like) δύναμη για ένα ταχύτατο 20-70 ή 30-80. Φυσικά δεν το συγκρίνω με sti αλλά με αντίστοιχης κατηγορίας οχήματα.
Αααα και είναι πολύ οικονομικό ναι;
-
-
Επειδή το ακούω συνέχεια, το να δυναμώσεις την μουσική για να μην "ακούς" το αυτοκίνητο, οδηγεί στο να ακούς με δυνατά dB μουσική, που εν τέλει έχει το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα ψυχοσωματικά. Προκαλεί εκνευρισμό, ανησυχία και ψυχική ανισορροπία. Ειδικά αν δεν είσαι 22 χρονών punk/metal τύπος.
Φαντάζομαι αναφέρεται εν είδει αστείου, αλλά αφού στην πραγματικότητα δεν μπορεί να είναι φυσιολογική λύση.
Το έχω μελετήσει σε πανεπιστημιακό επίπεδο το θέμα ήχου. Παίζει απίστευτα σημαντικό ρόλο στη ζωή μας. Στην Αθήνα η ηχορύπανση οδηγεί σε θανάτους κάθε χρόνο.
Ευρωπαϊκά αναφέρονται 12.000 νεκροί και 48.000 ισχαιμικά επεισόδια, που όπως αναφέρεται στην έκθεση είναι σχεδόν σίγουρα πολύ περισσότερα, απλά τα στοιχεία δεν είναι ολοκληρωμένα, αφού σε πολλές χώρες δεν ερευνάται το θέμα.
Https://www.eea.europa.eu/highlights/number-of-europeans-exposed-to
P.S Ανάγνωση των πωλήσεων: σχεδόν 22.000 αυτοκίνητα από την παλιά PSA, μόλις εξορθολογιστεί ο όμιλος Stellantis θα έχει τρομερή κερδοφορία, αφού σε μία πλατφόρμα, κοινούς κινητήρες/κιβώτια θα βγαίνουν τουλάχιστον καμία ντουζίνα μοντέλα! Ήδη τα B που έρχονται από τους Ιταλούς (Alfa/Lancia/Jeep σε SUV, νέο Punto) είναι σίγουρο ότι θα προκαλέσουν αίσθηση στην αγορά.
Επίσης οι Κορεάτες τα πάνε πάρα πολύ καλά και έχουν πλέον εδραιωθεί σαν "μεγάλοι" παίχτες στην Ελληνική αγορά.
-
Μουσική και αυτοκίνητο είναι άπαικτος συνδυασμός εγω πάντα δυνατά ακούω την μουσική, Λαικά και FM Rock κυρίως και τα χλμ φεύγουν χωρίς να το καταλάβω ...
-
Έγραψα στο νήμα του cross, ίσως να ενδιαφέρει κάποιον
Ψάχνοντας για εσωτερικό φωτισμό είδα αυτό το φόρουμ, που αναφέρει ότι υπάρχει η καλωδίωση για amblient light σε rav4 και yaris, αλλα δεν έχουν βάλει το λαμπάκι. Όποιος θέλει να το ψάξει να του στείλω και βίντεο. Τα αυθεντικά λαμπάκια είναι ακριβά αλλά μπορούν εύκολα να τοποθετηθούν λαμπάκια led αλλου τύπου στο 1/100 της τιμής του αυθεντικού! Δεν έχω παραλάβει ακόμη, αλλά είναι κάτι το οποίο θα το ήθελα στην έκδοση style.
2020 Toyota Yaris