Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 17
    • Best 5
    • Groups 0

    pkaramol

    @pkaramol

    8
    Reputation
    1
    Profile views
    17
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    pkaramol Unfollow Follow

    Best posts made by pkaramol

    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Μόλις παρήγγειλλα ένα σε έκδοση Style (Hybrid engine).
      Όλα καλά αλλά η διαμόρφωση του εξοπλισμού σε κάθε έκδοση είναι τουλάχιστον περίεργη.

      Στην Style (20.500) μου δίνει διάφορα προχώ καλούδια (ψηφιακό στροφόμετρο / ταχύμετρο, wireless phone charging / full led lights) αλλά έχει χειροκίνητα αναδιπλούμενους καθρέπτες....Τι φάση...Ας έλειπαν όλα τα άλλα και ας είχε αυτό...

      Η δε αμέσως επόμενη έκδοση (Chic) εκτός του είναι κάνα χιλιάρικο πιο ακριβή έχει το ζόρι των 17' ζαντών που και κοπανάνε περισσότερο στις λακούβες και πιο ακριβές αλλαγές ελαστικών έχουν (νομίζω αυξάνουν και την κατανάλωση οι μεγαλύτερες ζάντες αλλά μπορεί να μην ισχύει αυτό που λέω)

      Εν πάση περιπτώσει προφανώς το βρήκα ψιλο στην τύχη μια και μία το θέμα με τα ηλεκτρονικά κυκλώματα που είναι σε έλλειψη μία με τη μεγάλη ζήτηση που έχει το μοντέλο το καθιστούν δυσεύρετο. Η Toyota Polis μιλάει για (τουλάχιστον Μάρτιο) και η Λάμδα κάτι για Ιούνη έλεγε (εκτός από 1-2 Chic που φαίνεται να έρχονται Γενάρη)

      edit: από αυτά που διαβάζω βέβαια στο topic παίζει και να το παραλάβω σε κάνα χρόνο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pkaramol
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @azmo said in 2020 Toyota Yaris:

      Αναμονή μέχρι Μάρτη για Yaris Hybrid ή Clio LPG τώρα; Απο ότι εχω διαβάσει στις αναλύσεις είναι περίπου ίδιο το κόστος μετακίνησης (με ελαφρά υπεροχή του Clio στις εκτός πόλης διαδρομές). Στα θετικά του Cliο και η καλύτερη ποιότητα εσωτερικού. Τί λετε;

      Επίσης τί συμβαίνει με το forum? Μου βγαίνουν στην πρώτη σελίδα θέματα απο την εποχη του Καποδίστρια, και καποια δημοφιλή threads εχουν εξαφανιστεί εντελως

      είχα ακριβώς το ίδιο δίλημμα. πήγα με το yaris επειδή (και καλά) βρήκα ένα για τέλη Νοέμβρη (θα δείξει βέβαια)

      my 2 cents:

      Renault Clio

      • πιο φτηνό στην αγορά (αναλογικά με τα επίπεδα εξοπλισμου): Η κορυφαία (εκτός κάτι ψαγμένων Paris Initiale και Paris Stg Germain και φρανσουά μιτεράν ξέρωγω) έκδοση του Clio (Dynamic) έχει περίπου 18200 ενώ το Yaris Hybrid ΞΕΚΙΝΑΕΙ γύρω στα 17500 νομίζω (Active)
      • 2 επιλογές καυσίμου
      • πιο όμορφο (αν και όσον αφορά το εξωτερικό είναι υποκειμενικό, το εσωτερικό του είναι πιο premium) - εμένα και εξωτερικά και εσωτερικά μου άρεσε πιο πολύ το Clio πάντως)
      • καλύτερη οδική συμπεριφορά, κρατήματα κλπ (να σημειωθεί ότι έχει μειωθεί η απόσταση στον τομέα αυτό με την Toyota, το Yaris τουλάχιστον)
      • ετοιμοπαράδοτο

      Toyota Yaris Hybrid

      • ΠΟΛΥ πιο οικονομικό στο σταμάτα ξεκίνα
      • δεν νομίζω ότι και εκτός πόλης υπερτερεί το clio. δες εδώ διαδρομή ως σκάλα Ορωπού με 3.0 (!!!) - τι να πω εκτός αν το οδήγαγε με 10km/h
      • 6 έτη εγγύησης αντί για 5 (κάτι είναι και αυτό)
      • Aξιοπιστία Τοyota (εδώ πάλι η Renault φαίνεται να έχει κλείσει την ψαλίδα)
      • πιο μικρό και πιο ευέλικτο για κίνηση σε κέντρο και δύσκολες συνθήκες με παρκάρισμα κλπ
      • 9.5 (Yaris) vs 11.9 (Clio LPG) 0-100km/h 😉

      Να πω εδώ κάποιες παρατηρήσεις επειδή οδήγησα και τα 2

      • το renault σε μια διαδρομή με σταμάτα / ξεκίνα των 10-15 λεπτών έγραψε περίπου μέση τιμή 11-12lt/100km LPG (δεν το λες και λίγο) - η επίσημη LPG για καθαρά urban cycle έιναι 8.8-10lt/100km άρα τα νούμερα που είδα είναι αναμενόμενα
      • το yaris δίνει 207Νm ροπής (πολύ παραπάνω από τα 170 του turbo κινητήρα του Renault) κάτι που εμένα μου άρεσε και το φχαριστιέσαι όταν πατάς γκάζι.
      • δε μου άρεσε η αίσθηση του λεβιέ ταχυτήτων του Clio καθόλου (υποκειμενικό και αυτό)
      • το Yaris έχει τις πιο ηλίθιες επιλογές στο πώς εξοπλίσαν τις εκδόσεις στην ιστορία της αυτοκίνησης

      Δυστυχώς οι χρόνοι παράδοσης για το Yaris είναι απελπιστικοί.

      Αυτά, ελπίζω να βοήθησα.

      Α ναι και αυτό φυσικά που είπε ο @fanis75

      @fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:

      Η μεγαλύτερη διαφορά που δεν έχει ειπωθεί. Το Γιάρις ειναι αυτόματο (με εξαιρετικό κιβώτιο) και το Clio είναι με "κουτάλα" με ένα μέτριο κιβώτιο. Οπότε, ειδικά για κίνηση στην πόλη η διαφορά είναι χαοτική!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pkaramol
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      όταν λέτε "έγκλημα οι 16άρες ζάντες" εννοείτε ότι θα ήταν προτιμότερες οι 15ρες προκειμένου να υπάρχει περισσότερο λάστιχο και λιγότερο κοπάνημα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pkaramol
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @christosvvs said in 2020 Toyota Yaris:

      @pkaramol said in 2020 Toyota Yaris:
      Με το καλό φίλε μου!! Μια ερώτηση, γιατί ενώ στο site η style λέει από 17700, εσένα σου βγήκε 20500? Προσθεσες εξτρά ή έχει τόση μεγάλη απόκλιση ο κατάλογος στο site?

      Νομίζω μάλλον κοίταγες βενζίνη σκέτη.

      Κάπου στα 19300 είναι η δεύτερη έκδοση (active plus - χωρίς πινακίδες νομίζω) οπότε κάνα χιλιάρικο παραπάνω η Style.

      Επίσης αν ήθελα active plus πήγαινα στην καλύτερη Μάρτιο - Απρίλιο και αν.

      Και αυτό που βρήκα κατά τύχη το βρήκα (και δεν είμαι και καθόλου σίγουρος ότι θα το πάρω on time).

      Eπίσης χωρίς να είμαι σίγουρος παίζει να έχουν προλάβει να τσιμπήσουν κάνα κατοστάρικο οι τιμές από πριν δέκα μέρες που έκανα την παραγγελία (μου είχαν πει ότι θα συμβεί δεν το πολυπίστεψα)

      Nα αναφέρω επίσης ότι το οδήγησα και όντως είναι πολύ ωραία η αίσθηση. Νομίζω αν συνδυάσεις την περίπου 3.0-3.5 που δίνουν πολλά πραγματικά tests είναι ψιλομονόδρομος για κύρια χρήση πόλης. (π.χ. μπορεί και το Swift να είναι τόσο ευέλικτο αλλά μου φάνηκε πολύ πιο μικρό - δεν το έλεγξα με numbers, αλλά μιλάμε για μέση κατανάλωση εντός πόλης γύρω στο 5.0 αν δεν κάνω λάθος).

      Είναι τρομερή η δουλειά που έχει κάνει η Toyota με το να εκμεταλλέυεται κινητική + δυναμική ενέργεια (φρενάρισμα, βαρύτητα στις κατηφόρες και πολλά άλλα) και να την κάνει ηλεκτρική που αποδίδεται στον κινητήρα.

      Τώρα οκ για ποιότητα εντός κλπ εμένα δεν είναι θέμα είχα άλλες προτεραιότητες (και προφανώς δεν μπορείς να τα έχεις ΟΛΑ ειδικά σε τέτοια budget).

      Προσέξτε αν προχωρήσει κανείς το θέμα με τις 17άρες.

      • Κοπανάνε πολύ (το διαπίστωσα γιατί αυτό οδήγησα) και χάνεται μερικώς το πλεονέκτημα της άνεσης στην πόλη.
      • Μεγαλύτερη κατανάλωση (ενδεικτικά για μοντέλα με 16ρες η Toyota δίνει μέση WLTP 4.0, για μοντέλα με 17ρες 4.3)
      • Μεγαλύτερο κόστος αλλαγής ελαστικών
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pkaramol
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Οικονομία επιπέδου σοκ και δέος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pkaramol

    Latest posts made by pkaramol

    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Γενικά. Στιβαρότητα κατασκευής, υλικά εσωτερικού χώρου αλλά και κύλιση ναι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pkaramol
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Mήπως τελικά αυτός είναι και ο λόγος που τα άλλα 2 μικρά full hybrid (Clio, Jazz) είναι και πολύ πιο ακριβά? Η ποιότητα? (το clio hybrid ειδικά παίζει να είναι και 6-7Κ πάνω)

      Από την άλλη βέβαια αν θες να πας full hybrid πόσο εύκολο ειναι να φύγεις από την εταιρία (Toyota) που μάλλον είναι πρωτοπόρος στον τομέα? (και που αν δεν κάνω λάθος δίνει και τη μεγαλύτερη εγγύηση - 11 χρόνια - στην μπαταρία)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pkaramol
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      όταν λέτε "έγκλημα οι 16άρες ζάντες" εννοείτε ότι θα ήταν προτιμότερες οι 15ρες προκειμένου να υπάρχει περισσότερο λάστιχο και λιγότερο κοπάνημα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pkaramol
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @lap said in 2020 Toyota Yaris:

      Έχει περισσοτερες μηχανικές απώλειες

      To CVT σε σχέση με το M/T?

      Kαι αν ναι γιατί στο Cross φαίνεται (τουλάχιστον σύμφωνα με το ελληνικό site) να είναι πολύ πιο οικονομικό? (5 vs 5.9)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pkaramol
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Στο μεταξύ ψάχνοντας τις καταναλώσεις δημιουργείται μεγαλύτερο μπέρδεμα στα όρια της κούρασης.

      Αν δει κανείς τις καταναλώσεις του απλού yaris, παρατηρεί ότι το CVT είναι λιγότερο (!!!) οικονομικό από το Μ/Τ

      Επίσης σε επίσημη ανακοίνωση της toyota οι καταναλώσεις στο CVT petrol είναι επίσης ψηλότερες από το manual petrol και πολύ ψηλότερες από αυτές που αναφέρονται στο επίσημο ελληνικό site της Toyota.

      Yaris Cross is also available with a 1.5-litre petrol engine – based on the same unit featured in the hybrid system – matched to a CVT or six-speed manual gearbox. The three-cylinder unit produces a maximum 125 DIN hp/92 kW at 6,600 rpm and maximum torque of 153 Nm between 4,800 and 5,000 rpm. Official WLTP fuel economy and emissions figures are 5.7-6.2 l/100km (6.0-6.4 l/100km for CVT) and 130-140 g/km (135-144 for CVT).

      Επίσης γίνεται το ΑΠΛΟ petrol yaris CVT να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από το Yaris Cross petrol CVT?

      Τι φάση?

      yaris.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pkaramol
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @ataim said in 2020 Toyota Yaris:

      Τέλος έχει και χειροκίνητη λειτουργία με προσομοίωση διακριτών σχέσεων όποτε κατεβάσματα στην είσοδο της στροφής μπορείς να κάνεις

      όντως ισχύει αυτό? Νομίζω δεν το είδα σε ένα hybrid κανονικό yaris. (δεν το οδηγούσα εγώ)

      αν ναι είναι χαρακτηριστικό του w-cvt? επειδή στο λεβιέ του κανονικού (όχι cross) hybrid είδα μονο τα κλασσικά D/B/R/P etc.

      έχει κάπου +/- κουμπία στο τιμόνι για προσομοίωση down/up shifting?

      Το συγκεκριμένο έχει γραναζωτη πρώτη σχέση όποτε αποφεύγει την πίεση στην εκκίνηση.

      αυτό που λες είναι η νέα γενιά Direct Shift CVT φαντάζομαι που μπαίνει σε όλα τα νέα Yaris και προφανώς στο Yaris Cross?

      Επίσης τα cvt προσδίδουν μια αίσθηση πατιναρισματος

      Αυτό δε μειώνεται με τη γραναζωτή πρώτη που έχει προσθέσει η Toyota?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pkaramol
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Βλέπω όσον αφορά το Yaris Cross τουλάχιστον (ΟΧΙ το υβριδικό) ότι αν πας σε

      • Automatic / CVT --> Κατανάλωση WLTP 5lt/100km
      • Manual transmission --> Κατανάλωση WLTP 6lt/100km

      Έχει κανείς άποψη εμπειρία αν

      • όντως είναι πιο οικονομικό στη χρήση το αμάξι με CVT κιβώτιο?
      • αν έχει κάνα άλλο πλεονέκτημα το CVT? (σίγουρα φαντάζομαι χάνεις σε οδηγική απόλαυση)

      Και μία πιο εξειδικευμένη ερώτηση

      Τόσα χρόνια που οδηγάω, συνηθίζω να "κόβω" σε στροφές κατεβάζοντας ταχύτητα (για διάφορους λόγους).

      Αυτό είναι δυνατόν να επιτευχθεί με CVT?

      (oι ερωτήσεις προφανώς αφορούν γενικά τα yaris με CVT, ανεξαρτήτως αν μιλάμε για το απλό ή το cross)

      Και για του λόγου το αληθές όσον αφορά τις καταναλώσεις

      Screenshot 2021-12-29 at 10.20.51 PM.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pkaramol
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Οικονομία επιπέδου σοκ και δέος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pkaramol
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @ataim σοβαρά έκανες Χολαργό - Νέα Σμύρνη με μέση κατανάλωση 2lt / 100km με Yaris Hybrid?
      Τόσο λίγο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pkaramol
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @azmo said in 2020 Toyota Yaris:

      @lap said in 2020 Toyota Yaris:

      Έγινε ιστορικό πλέον το forum,.

      😊

      Παρά πολύ δύσκολη επιλογή. Εφόσον φτανετε σε αυτό το επίπεδο χρημάτων....yaris.
      Ποια έκδοση σκέφτεστε;

      Το ψάχνουμε. Προορίζεται για δεύτερο, θα το οδηγάει η γυναίκα μου κυρίως. Το Clio στην πιο πλούσια έκδοση (DYNAMIC) φτάνει στα 19.200 που μου φαίνονται πολλά, αλλά και το Yaris στην active plus, στα ίδια λεφτά παίζει. Ισως πρεπει να συγκρινω τις φτωχοτερες εκδόσεις. Βασικά εγω το ελάχιστο που ζητάω είναι ζαντες αλουμινιου, γιατί δεν αντέχω να βλέπω τάσια σε αυτοκινητο. Μπορω να ζήσω και με λιγότερα ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια.

      Πάντως εγώ μέχρι και πριν 3 βδομάδες έπαιρνα προσφορές για την Dynamic έκδοση (ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν έχει "τεμπέλη" - αίσχος) ήταν 18200 - 18400 (ανάλογα το χρώμα).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pkaramol
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr