-
Θα το βάλω στο θέμα των ακινήτων , αλλά θα σας το αφήσω και εδώ , για να παρακολουθήσετε τα κόστη και να σκεφτείτε το συνολικό κόστος ρεύματος σε μία οικογένεια που έχει αντλία θερμότητας, αφού είναι η φτηνότερη λύση και θα έχει και ηλεκτρικό αυτοκίνητο....
https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZaE8aXZlcu1uLxyIlzmVuAR2KwazFAe5fwV
-
Να κάνουμε μία τηλεσυνάντηση να το συζητήσουμε και μετά να την ανεβάσουμε στο youtube.
Κάτι μου θυμίζει αυτό.; Μπα. Όχι. Νόμιζα ότι κάτι μου θυμίζει...
-
@clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ερώτηση προς κατόχους ή/και γνωστες:
Θέλω να πάρω 1 μεταχειρισμένο Nissan Leaf πρώτης γενιάς (2012) για γαϊδουράκι πόλης. Φροντιστήρια παιδιών, ψώνια, δουλειά συζύγου κλπ
Το βρίσκω σε τιμή χώμα στα 6000€, αλλά ο ιδιώτης πωλητής μου είπε (ευτυχώς) ξεκάθαρα ότι η μπαταρία θέλει αλλαγή διότι δεν βγάζει πάνω από 50-60χλμΓνωρίζει κανεις κόστος αλλαγής μπαταρίας;
Αλλάζεται μόνο στη Nissan ή υπάρχουν και τρίτοι που αλλάζουν στοιχεία στην Ελλάδα;Θέλω να δω αν τελικά με συμφέρει αυτή η αγορά με αλλαγη μπαταριας, διότι αν έχω μια αξιόπιστη αυτονομία πχ 150-200χλμ μου φτάνει και περισσεύει, καθώς έχω ΦΒ και net metering και πρακτικά θα μηδενίσω το κόστος αστικής μετακίνησης.
Επανέρχομαι απαντώντας στο ερώτημα μου.
Τηλεφώνησα στη Nissan και όντως μου είπαν για 20000+ΦΠΑ για καινούργια αυθεντική μπαταρία 24kwh, το οποιο είναι DOA κίνηση, καθώς ένα ΝΕΟ LEAF έχει 25-26 μετά την επιδότηση.Ο ίδιος ο υπάλληλος στη Nissan μου είπε να κάνω έρευνα σε μάντρες για να βρω αυθεντική από τρακαρισμένο ή να απευθυνθώ σε τρίτο επισκευαστή που αναλαμβάνει αλλαγή με ανακατασκευασμένα στοιχεία. Δεν γνώριζε όμως ή δεν ήθελε να μου πει περισσότερα στοιχεία από το τηλέφωνο.
Αν δεν βρω κάτι σύντομα σε εναλλακτικό σερβις, δυστυχώς θα στραφώ σε κανένα υβριδικό Yaris, καθώς σήμερα είναι ακόμα αποτρεπτικό το κόστος αλλαγής αυθεντικής μπαταρίας. Μακάρι να αλλάξει σύντομα αυτό, διότι προς το παρόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνονται σχεδόν σαν μιας χρήσης. (10ετιας το πολύ)
-
@clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μακάρι να αλλάξει σύντομα αυτό, διότι προς το παρόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνονται σχεδόν σαν μιας χρήσης. (10ετιας το πολύ)Έχει αλλάξει εδώ και χρόνια.
Τα περισσότερα (όλα; ) ηλεκτρικά του παρόντος έχουν υδρόψυκτες μπαταρίες, δεν έχουν σχέση με το leaf.
Το leaf είναι μια κακή αγορά, μην το πάρεις.Και τα ηλεκτρικά του μέλλοντος δεν θα έχουν σχέση με τα σημερινά επίσης.
-
@jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μακάρι να αλλάξει σύντομα αυτό, διότι προς το παρόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνονται σχεδόν σαν μιας χρήσης. (10ετιας το πολύ)Έχει αλλάξει εδώ και χρόνια.
Τα περισσότερα (όλα; ) ηλεκτρικά του παρόντος έχουν υδρόψυκτες μπαταρίες, δεν έχουν σχέση με το leaf.
Το leaf είναι μια κακή αγορά, μην το πάρεις.Και τα ηλεκτρικά του μέλλοντος δεν θα έχουν σχέση με τα σημερινά επίσης.
Υδρόψυκτες η μη, οι μπαταρίες είναι αναλώσιμα μέρη του αυτοκινήτου ήτοι υπόκεινται σε φθορά και το δηλώνει ρητώς ο κάθε κατασκευαστής.
Εγω που θέλω «φθηνή» ηλεκτροκίνηση με μεταχειρισμένο ηλεκτρικό για δεύτερο αυτοκίνητο δεν μπορώ να βρω κάτι αξιοπρεπές ΣΗΜΕΡΑ.
-
Λογικο να μην μπορεις να βρεις κατι αξιοπρεπες καθως εχουν κυκλοφορησει πολυ λιγα.
-
Το νέο zoe έχει leasing τις μπαταρίες του. Μάλλον για αυτό.
-
Άλλο ένα ΠΟΛΥ σημαντικό κομμάτι της ΤΩΡΙΝΗΣ ηλεκτροκίνησης, αγορά ΜΟΝΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ και πλήρης απαξίωση του μεταχειρισμένου που ούτε ως τροπέτο δεν θα έχει αξία.
Αλήθεια, μετά από σύγκρουση που θα χει επίπτωση και στη δομική αντοχή του αυτοκινήτου (όχι απλά να στραβώσει ένα φανάρι-φτερό), αν δεν αναφλεγούν οι μπαταρίες τί ζημιά παθαίνουν και μπορούν να διατεθούν ως ανταλλακτικά; Υφίσταται επισκευή λαμαρινά στα ηλεκτρικά; -
@clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Υδρόψυκτες η μη, οι μπαταρίες είναι αναλώσιμα μέρη του αυτοκινήτου ήτοι υπόκεινται σε φθορά και το δηλώνει ρητώς ο κάθε κατασκευαστής.
Σωστά.
Αλλά δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα για τις σημερινές υδρόψυκτες με βάση το leaf 10ετίας που βρήκες.Σε 4 χρόνια ξαναψάξε για ηλεκτρικά γιατί θα λήξουν πολλά σημερινά leasing.
Η τεχνολογία θα έχει προχωρήσει πολύ και έτσι δεν θα μπορούν να τα σπρώξουν σε τιμές που φαντάζονται.
Υπομονή.
Σήμερα ηλεκτρικό μόνο καινούργιο και καλύτερα leasing IMO. -
@teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με τι κριτήρια καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (την συγκεκριμένη περίοδο) είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα θερμικά;
Καθαρά αυτοκινητιστικά, όχι πρακτικά. Όποιος οδηγήσει ηλεκτρικό το καταλαβαίνει, είναι ανώτερη μορφή αυτοκίνησης αφού και ο ηελκτροκινητήρας είναι ανώτερος (ως μηχανολογία, λειτουργία και απόδοση) από τον θερμικό. Είναι πιο αθόρυβα, πιο γρήγορα, πιο οικονομικά, με αδιάλειπτη επιτάχυνση, με δυνατότητα one-pedal driving (εγώ που το δοκίμασα δεν θα ξαναγύρναγα στα 2 πετάλια) και γενικά έχουν ανώτερη ποιότητα λειτουργία χωρίς κραδασμούς, θορύβους κλπ. Επίσης πολύ πιο απλά, αφού ο ηελκτροκινητήρας είναι απλούστατος και μπορεί να υπάρχει ένας σε κάθε τροχό χωρίς ανάγκη από άξονες και διαφορικά.
Το ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης είναι η μπαταρίες, ΟΧΙ το μοτέρ. Για αυτό και η ηελκτροκίνηση είναι εξαιρετική, η μπαταριοκίνηση είναι προβληματική!
Πράγμα που σημαίνει ότι στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι γκατζετο αγορά για γερά πορτοφόλια.
Η όλη ιστορία μου θύμισε το ανέκδοτο (παλιό των90's) όπου ένας πωλητής έχει πιάσει ένα περαστικό τουρίστα στο μπουρου μπουρου για το πόσο τεχνολογικά ανώτερο είναι το ρολόι που προσπαθεί να του πλασάρει, δείχνοντας τού όλα τα κόλπα που προσφέρει.
Στο τέλος φεύγοντας ο νέος αγοραστής του φωνάζει ο πωλητής δείχνοντας τού 2 μεγάλες βαλίτσες"Ειιιι μαη φρεντ .....τις μπαταρίες".Πόσο μπροστά είναι η σάτιρα......link
-
@teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με τι κριτήρια καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (την συγκεκριμένη περίοδο) είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα θερμικά;
Καθαρά αυτοκινητιστικά, όχι πρακτικά. Όποιος οδηγήσει ηλεκτρικό το καταλαβαίνει, είναι ανώτερη μορφή αυτοκίνησης αφού και ο ηελκτροκινητήρας είναι ανώτερος (ως μηχανολογία, λειτουργία και απόδοση) από τον θερμικό. Είναι πιο αθόρυβα, πιο γρήγορα, πιο οικονομικά, με αδιάλειπτη επιτάχυνση, με δυνατότητα one-pedal driving (εγώ που το δοκίμασα δεν θα ξαναγύρναγα στα 2 πετάλια) και γενικά έχουν ανώτερη ποιότητα λειτουργία χωρίς κραδασμούς, θορύβους κλπ. Επίσης πολύ πιο απλά, αφού ο ηελκτροκινητήρας είναι απλούστατος και μπορεί να υπάρχει ένας σε κάθε τροχό χωρίς ανάγκη από άξονες και διαφορικά.
Το ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης είναι η μπαταρίες, ΟΧΙ το μοτέρ. Για αυτό και η ηελκτροκίνηση είναι εξαιρετική, η μπαταριοκίνηση είναι προβληματική!
Πράγμα που σημαίνει ότι στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι γκατζετο αγορά για γερά πορτοφόλια.
Η όλη ιστορία μου θύμισε το ανέκδοτο (παλιό των90's) όπου ένας πωλητής έχει πιάσει ένα περαστικό τουρίστα στο μπουρου μπουρου για το πόσο τεχνολογικά ανώτερο είναι το ρολόι που προσπαθεί να του πλασάρει, δείχνοντας τού όλα τα κόλπα που προσφέρει.
Στο τέλος φεύγοντας ο νέος αγοραστής του φωνάζει ο πωλητής δείχνοντας τού 2 μεγάλες βαλίτσες"Ειιιι μαη φρεντ .....τις μπαταρίες".Πόσο μπροστά είναι η σάτιρα......link
Όσο πάει βλέπω η ηλεκτροκίνηση εξελίσσεται με τα χίλια όλο και περισσότερο σε ακριβό γκατζετ πλουσίων... Μπράβο... Πάρε μπαταρία να έχεις μόνιμα μια βαλίτσα 22 κιλών στις αποσκευές και 3000 κόστος. Και γιατί όχι δύο η τρεις; who cares; Λεφτά υπάρχουν.
-
Το να κάνουμε ανακυκλωση του co2 με βιοκαύσιμα και απε για ενέργεια κατά την απόσταξη τους.... Δεν παιζει;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το να κάνουμε ανακυκλωση του co2 με βιοκαύσιμα και απε για ενέργεια κατά την απόσταξη τους.... Δεν παιζει;
Ναι ρε,γαμω της ιδέες. Πώς θα πάρει μίζα ο Μιζοτακης με την ανακύκλωση και τα βιοκαύσιμα;;;;
Σπουδάζει παιδί στο Ούσα και ετοιμάζει τον διάδοχο...... έξοδα. -
Ωχ και αυτό το νημα θα γίνει ένα απέραντο τρολάρισμα...
-
Όχι,εντάξει,πάσο!
-
Δεν χρειάζεται να πάρει κανείς τίποτα για να γίνει, εκτός και αν παίρνει μίζες ήδη για το βιοντίζελ στο πετρέλαιο και το οινόπνευμα στην βενζίνη.
Τέλος πάντων, αν το ζητήσει η ΕΕ θα γίνει, οι προδιαγραφές υπάρχουν ήδη, ή θα υπάρξουν σύντομα, κάποιες χώρες έχουν ήδη κάτι παρόμοιο στα καύσιμα τους σε μεγαλύτερο βαθμό.
Από κει και πέρα, κάθε μέρα καταναλώνονται 90 εκατομμύρια βαρέλια αργό πετρέλαιο. Έστω το 1/3 να γίνεται καύσιμα (πιο κοντά στα 2/3 είναι) πως θα βρεθούν τέτοια νούμερα σε βιοκαύσιμα; Εκτός και αν μιλάμε μόνο για Ευρώπη-Αμερική και νομίζουμε ότι θα σωθεί ο κόζμος μόνο με την μείωση της κατανάλωσης από αυτούς.
-
Επανερχόμενος στο θέμα του μεταχειρισμένου ηλεκτρικού, βρήκα τρίτο συνεργείο επισκευαστή μπαταριών στη Θεσσαλονίκη, που αναλαμβάνει πολλά EVs, μεταξύ των οποίων και Leaf που με ενδιαφερει.
Η επισκευή κοστίζει από 1000-4000€ μου είπε αναλόγως της βλάβης των στοιχείων.
Επίσης μπορεί να βρει αυθεντική μεταχειρισμένη με καλή υγεία καθως και να αντικαταστήσει την 24kwh με μοντέλο μπαταριας με μεγαλύτερη χωρητικοτητα.Οι πληροφορίες αυτές φαίνονται στο εύρος τιμών που περίμενα και θεωρώ λογικές.
-
Η λογική πίσω από την αντικατάσταση ορισμένων και μόνο στοιχείων ρίχνει το κοστολόγιο, αλλά δε λύνει το πρόβλημα εκ βάθρων. Συνεχίζεις να έχεις μια μετάχειρη μπαταρία, ορισμένα στοιχεία της οποίας έχουν αρκετά χιλιόμετρα στις πλάτες τους. Μετά από 2 χρόνια τι θα κάνεις; θα ξαναλλάξεις μερικά στοιχεία; και μετά;
-
@clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επανερχόμενος στο θέμα του μεταχειρισμένου ηλεκτρικού, βρήκα τρίτο συνεργείο επισκευαστή μπαταριών στη Θεσσαλονίκη, που αναλαμβάνει πολλά EVs, μεταξύ των οποίων και Leaf που με ενδιαφερει.
Η επισκευή κοστίζει από 1000-4000€ μου είπε αναλόγως της βλάβης των στοιχείων.
Επίσης μπορεί να βρει αυθεντική μεταχειρισμένη με καλή υγεία καθως και να αντικαταστήσει την 24kwh με μοντέλο μπαταριας με μεγαλύτερη χωρητικοτητα.Οι πληροφορίες αυτές φαίνονται στο εύρος τιμών που περίμενα και θεωρώ λογικές.
Θα το προχωρήσεις? οι τιμές λογικές αλλά οκ υπάρχει εμπειρία σε αυτό τον τομέα, ή απλά ο τύπος μύρισε ψωμάκι και προσπαθεί να μπει κούτσα κούτσα στην αγορά...και όποιον πάρει ο χάρος? αν κάποιος έχει εμπειρία αντίστοιχη πάντως να μας ενημερώσει, σίγουρα παίζει ρόλο και η μακροπρόθεσμη κατάσταση της μπαταρίας μετά την αντικατάσταση.
Και ένα Post για τους φανατικούς Petrolheads, να δω τώρα τι θα πείτε χρονιάρες μέρες για τα ηλεκτρικά...Ιδιοκτήτης Tesla: Προτίμησε να ανατινάξει το αυτοκίνητό του παρά να πληρώσει service $22.000
-
Λεφτά για πεταμα έχει ο τυπος και δεν ξέρει πως να περασει την ώρα του.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης