Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 234
    • 235
    • 236
    • 237
    • 238
    • 906
    • 907
    • 236 / 907
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18136
    412457
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Θα το βάλω στο θέμα των ακινήτων , αλλά θα σας το αφήσω και εδώ , για να παρακολουθήσετε τα κόστη και να σκεφτείτε το συνολικό κόστος ρεύματος σε μία οικογένεια που έχει αντλία θερμότητας, αφού είναι η φτηνότερη λύση και θα έχει και ηλεκτρικό αυτοκίνητο....

      https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZaE8aXZlcu1uLxyIlzmVuAR2KwazFAe5fwV

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • storm
        storm last edited by

        Να κάνουμε μία τηλεσυνάντηση να το συζητήσουμε και μετά να την ανεβάσουμε στο youtube.

        Κάτι μου θυμίζει αυτό.; Μπα. Όχι. Νόμιζα ότι κάτι μου θυμίζει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          clockwork82 @clockwork82 last edited by clockwork82

          @clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Ερώτηση προς κατόχους ή/και γνωστες:

          Θέλω να πάρω 1 μεταχειρισμένο Nissan Leaf πρώτης γενιάς (2012) για γαϊδουράκι πόλης. Φροντιστήρια παιδιών, ψώνια, δουλειά συζύγου κλπ
          Το βρίσκω σε τιμή χώμα στα 6000€, αλλά ο ιδιώτης πωλητής μου είπε (ευτυχώς) ξεκάθαρα ότι η μπαταρία θέλει αλλαγή διότι δεν βγάζει πάνω από 50-60χλμ

          Γνωρίζει κανεις κόστος αλλαγής μπαταρίας;
          Αλλάζεται μόνο στη Nissan ή υπάρχουν και τρίτοι που αλλάζουν στοιχεία στην Ελλάδα;

          Θέλω να δω αν τελικά με συμφέρει αυτή η αγορά με αλλαγη μπαταριας, διότι αν έχω μια αξιόπιστη αυτονομία πχ 150-200χλμ μου φτάνει και περισσεύει, καθώς έχω ΦΒ και net metering και πρακτικά θα μηδενίσω το κόστος αστικής μετακίνησης.

          Επανέρχομαι απαντώντας στο ερώτημα μου.
          Τηλεφώνησα στη Nissan και όντως μου είπαν για 20000+ΦΠΑ για καινούργια αυθεντική μπαταρία 24kwh, το οποιο είναι DOA κίνηση, καθώς ένα ΝΕΟ LEAF έχει 25-26 μετά την επιδότηση.

          Ο ίδιος ο υπάλληλος στη Nissan μου είπε να κάνω έρευνα σε μάντρες για να βρω αυθεντική από τρακαρισμένο ή να απευθυνθώ σε τρίτο επισκευαστή που αναλαμβάνει αλλαγή με ανακατασκευασμένα στοιχεία. Δεν γνώριζε όμως ή δεν ήθελε να μου πει περισσότερα στοιχεία από το τηλέφωνο.

          Αν δεν βρω κάτι σύντομα σε εναλλακτικό σερβις, δυστυχώς θα στραφώ σε κανένα υβριδικό Yaris, καθώς σήμερα είναι ακόμα αποτρεπτικό το κόστος αλλαγής αυθεντικής μπαταρίας. Μακάρι να αλλάξει σύντομα αυτό, διότι προς το παρόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνονται σχεδόν σαν μιας χρήσης. (10ετιας το πολύ)

          J 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • J
            jousis @clockwork82 last edited by

            @clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
            Μακάρι να αλλάξει σύντομα αυτό, διότι προς το παρόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνονται σχεδόν σαν μιας χρήσης. (10ετιας το πολύ)

            Έχει αλλάξει εδώ και χρόνια.
            Τα περισσότερα (όλα; ) ηλεκτρικά του παρόντος έχουν υδρόψυκτες μπαταρίες, δεν έχουν σχέση με το leaf.
            Το leaf είναι μια κακή αγορά, μην το πάρεις.

            Και τα ηλεκτρικά του μέλλοντος δεν θα έχουν σχέση με τα σημερινά επίσης.

            C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              clockwork82 @jousis last edited by clockwork82

              @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
              Μακάρι να αλλάξει σύντομα αυτό, διότι προς το παρόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνονται σχεδόν σαν μιας χρήσης. (10ετιας το πολύ)

              Έχει αλλάξει εδώ και χρόνια.
              Τα περισσότερα (όλα; ) ηλεκτρικά του παρόντος έχουν υδρόψυκτες μπαταρίες, δεν έχουν σχέση με το leaf.
              Το leaf είναι μια κακή αγορά, μην το πάρεις.

              Και τα ηλεκτρικά του μέλλοντος δεν θα έχουν σχέση με τα σημερινά επίσης.

              Υδρόψυκτες η μη, οι μπαταρίες είναι αναλώσιμα μέρη του αυτοκινήτου ήτοι υπόκεινται σε φθορά και το δηλώνει ρητώς ο κάθε κατασκευαστής.

              Εγω που θέλω «φθηνή» ηλεκτροκίνηση με μεταχειρισμένο ηλεκτρικό για δεύτερο αυτοκίνητο δεν μπορώ να βρω κάτι αξιοπρεπές ΣΗΜΕΡΑ.

              J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • .SPIROS. 0
                .SPIROS. 0 last edited by

                Λογικο να μην μπορεις να βρεις κατι αξιοπρεπες καθως εχουν κυκλοφορησει πολυ λιγα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by

                  Το νέο zoe έχει leasing τις μπαταρίες του. Μάλλον για αυτό.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Άλλο ένα ΠΟΛΥ σημαντικό κομμάτι της ΤΩΡΙΝΗΣ ηλεκτροκίνησης, αγορά ΜΟΝΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ και πλήρης απαξίωση του μεταχειρισμένου που ούτε ως τροπέτο δεν θα έχει αξία.
                    Αλήθεια, μετά από σύγκρουση που θα χει επίπτωση και στη δομική αντοχή του αυτοκινήτου (όχι απλά να στραβώσει ένα φανάρι-φτερό), αν δεν αναφλεγούν οι μπαταρίες τί ζημιά παθαίνουν και μπορούν να διατεθούν ως ανταλλακτικά; Υφίσταται επισκευή λαμαρινά στα ηλεκτρικά;

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jousis @clockwork82 last edited by

                      @clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Υδρόψυκτες η μη, οι μπαταρίες είναι αναλώσιμα μέρη του αυτοκινήτου ήτοι υπόκεινται σε φθορά και το δηλώνει ρητώς ο κάθε κατασκευαστής.

                      Σωστά.
                      Αλλά δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα για τις σημερινές υδρόψυκτες με βάση το leaf 10ετίας που βρήκες.

                      Σε 4 χρόνια ξαναψάξε για ηλεκτρικά γιατί θα λήξουν πολλά σημερινά leasing.
                      Η τεχνολογία θα έχει προχωρήσει πολύ και έτσι δεν θα μπορούν να τα σπρώξουν σε τιμές που φαντάζονται.
                      Υπομονή.
                      Σήμερα ηλεκτρικό μόνο καινούργιο και καλύτερα leasing IMO.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • T
                        teo-mak @teo-mak last edited by teo-mak

                        @teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Με τι κριτήρια καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (την συγκεκριμένη περίοδο) είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα θερμικά;

                        Καθαρά αυτοκινητιστικά, όχι πρακτικά. Όποιος οδηγήσει ηλεκτρικό το καταλαβαίνει, είναι ανώτερη μορφή αυτοκίνησης αφού και ο ηελκτροκινητήρας είναι ανώτερος (ως μηχανολογία, λειτουργία και απόδοση) από τον θερμικό. Είναι πιο αθόρυβα, πιο γρήγορα, πιο οικονομικά, με αδιάλειπτη επιτάχυνση, με δυνατότητα one-pedal driving (εγώ που το δοκίμασα δεν θα ξαναγύρναγα στα 2 πετάλια) και γενικά έχουν ανώτερη ποιότητα λειτουργία χωρίς κραδασμούς, θορύβους κλπ. Επίσης πολύ πιο απλά, αφού ο ηελκτροκινητήρας είναι απλούστατος και μπορεί να υπάρχει ένας σε κάθε τροχό χωρίς ανάγκη από άξονες και διαφορικά.

                        Το ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης είναι η μπαταρίες, ΟΧΙ το μοτέρ. Για αυτό και η ηελκτροκίνηση είναι εξαιρετική, η μπαταριοκίνηση είναι προβληματική!

                        Πράγμα που σημαίνει ότι στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι γκατζετο αγορά για γερά πορτοφόλια.
                        Η όλη ιστορία μου θύμισε το ανέκδοτο (παλιό των90's) όπου ένας πωλητής έχει πιάσει ένα περαστικό τουρίστα στο μπουρου μπουρου για το πόσο τεχνολογικά ανώτερο είναι το ρολόι που προσπαθεί να του πλασάρει, δείχνοντας τού όλα τα κόλπα που προσφέρει.
                        Στο τέλος φεύγοντας ο νέος αγοραστής του φωνάζει ο πωλητής δείχνοντας τού 2 μεγάλες βαλίτσες"Ειιιι μαη φρεντ .....τις μπαταρίες".

                        Πόσο μπροστά είναι η σάτιρα......link

                        F yem 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • F
                          fiverg @teo-mak last edited by

                          @teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Με τι κριτήρια καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (την συγκεκριμένη περίοδο) είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα θερμικά;

                          Καθαρά αυτοκινητιστικά, όχι πρακτικά. Όποιος οδηγήσει ηλεκτρικό το καταλαβαίνει, είναι ανώτερη μορφή αυτοκίνησης αφού και ο ηελκτροκινητήρας είναι ανώτερος (ως μηχανολογία, λειτουργία και απόδοση) από τον θερμικό. Είναι πιο αθόρυβα, πιο γρήγορα, πιο οικονομικά, με αδιάλειπτη επιτάχυνση, με δυνατότητα one-pedal driving (εγώ που το δοκίμασα δεν θα ξαναγύρναγα στα 2 πετάλια) και γενικά έχουν ανώτερη ποιότητα λειτουργία χωρίς κραδασμούς, θορύβους κλπ. Επίσης πολύ πιο απλά, αφού ο ηελκτροκινητήρας είναι απλούστατος και μπορεί να υπάρχει ένας σε κάθε τροχό χωρίς ανάγκη από άξονες και διαφορικά.

                          Το ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης είναι η μπαταρίες, ΟΧΙ το μοτέρ. Για αυτό και η ηελκτροκίνηση είναι εξαιρετική, η μπαταριοκίνηση είναι προβληματική!

                          Πράγμα που σημαίνει ότι στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι γκατζετο αγορά για γερά πορτοφόλια.
                          Η όλη ιστορία μου θύμισε το ανέκδοτο (παλιό των90's) όπου ένας πωλητής έχει πιάσει ένα περαστικό τουρίστα στο μπουρου μπουρου για το πόσο τεχνολογικά ανώτερο είναι το ρολόι που προσπαθεί να του πλασάρει, δείχνοντας τού όλα τα κόλπα που προσφέρει.
                          Στο τέλος φεύγοντας ο νέος αγοραστής του φωνάζει ο πωλητής δείχνοντας τού 2 μεγάλες βαλίτσες"Ειιιι μαη φρεντ .....τις μπαταρίες".

                          Πόσο μπροστά είναι η σάτιρα......link

                          Όσο πάει βλέπω η ηλεκτροκίνηση εξελίσσεται με τα χίλια όλο και περισσότερο σε ακριβό γκατζετ πλουσίων... Μπράβο... Πάρε μπαταρία να έχεις μόνιμα μια βαλίτσα 22 κιλών στις αποσκευές και 3000 κόστος. Και γιατί όχι δύο η τρεις; who cares; Λεφτά υπάρχουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Το να κάνουμε ανακυκλωση του co2 με βιοκαύσιμα και απε για ενέργεια κατά την απόσταξη τους.... Δεν παιζει;

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              ggab @lap last edited by

                              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Το να κάνουμε ανακυκλωση του co2 με βιοκαύσιμα και απε για ενέργεια κατά την απόσταξη τους.... Δεν παιζει;

                              Ναι ρε,γαμω της ιδέες. Πώς θα πάρει μίζα ο Μιζοτακης με την ανακύκλωση και τα βιοκαύσιμα;;;;
                              Σπουδάζει παιδί στο Ούσα και ετοιμάζει τον διάδοχο...... έξοδα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                Ωχ και αυτό το νημα θα γίνει ένα απέραντο τρολάρισμα...

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  Όχι,εντάξει,πάσο!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    super-t last edited by

                                    Δεν χρειάζεται να πάρει κανείς τίποτα για να γίνει, εκτός και αν παίρνει μίζες ήδη για το βιοντίζελ στο πετρέλαιο και το οινόπνευμα στην βενζίνη.

                                    Τέλος πάντων, αν το ζητήσει η ΕΕ θα γίνει, οι προδιαγραφές υπάρχουν ήδη, ή θα υπάρξουν σύντομα, κάποιες χώρες έχουν ήδη κάτι παρόμοιο στα καύσιμα τους σε μεγαλύτερο βαθμό.

                                    Από κει και πέρα, κάθε μέρα καταναλώνονται 90 εκατομμύρια βαρέλια αργό πετρέλαιο. Έστω το 1/3 να γίνεται καύσιμα (πιο κοντά στα 2/3 είναι) πως θα βρεθούν τέτοια νούμερα σε βιοκαύσιμα; Εκτός και αν μιλάμε μόνο για Ευρώπη-Αμερική και νομίζουμε ότι θα σωθεί ο κόζμος μόνο με την μείωση της κατανάλωσης από αυτούς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      clockwork82 last edited by clockwork82

                                      Επανερχόμενος στο θέμα του μεταχειρισμένου ηλεκτρικού, βρήκα τρίτο συνεργείο επισκευαστή μπαταριών στη Θεσσαλονίκη, που αναλαμβάνει πολλά EVs, μεταξύ των οποίων και Leaf που με ενδιαφερει.
                                      Η επισκευή κοστίζει από 1000-4000€ μου είπε αναλόγως της βλάβης των στοιχείων.
                                      Επίσης μπορεί να βρει αυθεντική μεταχειρισμένη με καλή υγεία καθως και να αντικαταστήσει την 24kwh με μοντέλο μπαταριας με μεγαλύτερη χωρητικοτητα.

                                      Οι πληροφορίες αυτές φαίνονται στο εύρος τιμών που περίμενα και θεωρώ λογικές.

                                      bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by dstou

                                        Η λογική πίσω από την αντικατάσταση ορισμένων και μόνο στοιχείων ρίχνει το κοστολόγιο, αλλά δε λύνει το πρόβλημα εκ βάθρων. Συνεχίζεις να έχεις μια μετάχειρη μπαταρία, ορισμένα στοιχεία της οποίας έχουν αρκετά χιλιόμετρα στις πλάτες τους. Μετά από 2 χρόνια τι θα κάνεις; θα ξαναλλάξεις μερικά στοιχεία; και μετά;

                                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • bekiaris
                                          bekiaris @clockwork82 last edited by

                                          @clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Επανερχόμενος στο θέμα του μεταχειρισμένου ηλεκτρικού, βρήκα τρίτο συνεργείο επισκευαστή μπαταριών στη Θεσσαλονίκη, που αναλαμβάνει πολλά EVs, μεταξύ των οποίων και Leaf που με ενδιαφερει.
                                          Η επισκευή κοστίζει από 1000-4000€ μου είπε αναλόγως της βλάβης των στοιχείων.
                                          Επίσης μπορεί να βρει αυθεντική μεταχειρισμένη με καλή υγεία καθως και να αντικαταστήσει την 24kwh με μοντέλο μπαταριας με μεγαλύτερη χωρητικοτητα.

                                          Οι πληροφορίες αυτές φαίνονται στο εύρος τιμών που περίμενα και θεωρώ λογικές.

                                          Θα το προχωρήσεις? οι τιμές λογικές αλλά οκ υπάρχει εμπειρία σε αυτό τον τομέα, ή απλά ο τύπος μύρισε ψωμάκι και προσπαθεί να μπει κούτσα κούτσα στην αγορά...και όποιον πάρει ο χάρος? αν κάποιος έχει εμπειρία αντίστοιχη πάντως να μας ενημερώσει, σίγουρα παίζει ρόλο και η μακροπρόθεσμη κατάσταση της μπαταρίας μετά την αντικατάσταση.
                                          Και ένα Post για τους φανατικούς Petrolheads, να δω τώρα τι θα πείτε χρονιάρες μέρες για τα ηλεκτρικά...

                                          Ιδιοκτήτης Tesla: Προτίμησε να ανατινάξει το αυτοκίνητό του παρά να πληρώσει service $22.000

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Λεφτά για πεταμα έχει ο τυπος και δεν ξέρει πως να περασει την ώρα του.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 238
                                            • 906
                                            • 907
                                            • 236 / 907
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr