-
Αυτόκλητοι οπαδοί διενεργούν λαϊκό δικαστήριο.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτόκλητοι οπαδοί διενεργούν λαϊκό δικαστήριο.
Εγώ θα έλεγα να κάνουν το ίδιο ταξίδι και να δείξουν πώς πρέπει να γίνεται.
-
Προφανώς και θα το κάνουν καλύτερα, ο δόκτωρ ήταν ολίγον χύμα.
-
This post is deleted! -
Ερώτηση προς κατόχους ή/και γνωστες:
Θέλω να πάρω 1 μεταχειρισμένο Nissan Leaf πρώτης γενιάς (2012) για γαϊδουράκι πόλης. Φροντιστήρια παιδιών, ψώνια, δουλειά συζύγου κλπ
Το βρίσκω σε τιμή χώμα στα 6000€, αλλά ο ιδιώτης πωλητής μου είπε (ευτυχώς) ξεκάθαρα ότι η μπαταρία θέλει αλλαγή διότι δεν βγάζει πάνω από 50-60χλμΓνωρίζει κανεις κόστος αλλαγής μπαταρίας;
Αλλάζεται μόνο στη Nissan ή υπάρχουν και τρίτοι που αλλάζουν στοιχεία στην Ελλάδα;Θέλω να δω αν τελικά με συμφέρει αυτή η αγορά με αλλαγη μπαταριας, διότι αν έχω μια αξιόπιστη αυτονομία πχ 150-200χλμ μου φτάνει και περισσεύει, καθώς έχω ΦΒ και net metering και πρακτικά θα μηδενίσω το κόστος αστικής μετακίνησης.
-
Όποτε μπορέσεις ανάφερε σε κάποιο θέμα το κόστος του net metering και των φωτοβολταϊκων, τα απαιτούμενα, τα οφέλη κτλ.
Είναι πολυ ενδιαφέρον θέμα για πολλους.
Αυτό που περιγραφεις είναι ο ορισμός της ηλεκτροκίνησης. Είναι η σωστή χρήση της. Για λιγους μεν αλλά άκρως πρακτικη και ρεαλιστική
-
https://www.autotriti.gr/premium/data/news/Oikonomikoteres-mpataries-gia-to-Leaf_170861.asp
Δεν είμαι κάτοχος ή γνώστης, στο ίντερνετ γράφουν 4-5 χιλιάδες ευρώ ή αντικατάσταση για Αμερική και Ιαπωνία για τα παλαιότερα Leaf.
Αξιόπιστη απάντηση θα πάρεις μόνο από αυτούς που είναι σε θέση να το κάνουν και λογικά απ τη Nissan, το βλέπω λίγο ρίσκο στον κάθε τυχαίο. -
People want economy, and will pay any price to get it.
-
Στις ερωτήσεις τώρα. Οι μπαταρίες αλλάζουν στη νισσάν με 24.000 ευρώ, ναι εικοσιτέσσερα χιλιάρικα. Αλλάζουν και έξω με 10 ή κάτι τέτοιο. Αλλάζει και ένας στη Χαλκίδα και βάζει δικιάς του σύνθεσης με 13 χιλιάρικα και λέει ότι διπλασιάζει την αυτονομία. Επίσης αλλάζουν και άλλοι με μετάχειρη.
Με άλλα λόγια : στρίψε μακρυά. -
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στις ερωτήσεις τώρα. Οι μπαταρίες αλλάζουν στη νισσάν με 24.000 ευρώ, ναι εικοσιτέσσερα χιλιάρικα. Αλλάζουν και έξω με 10 ή κάτι τέτοιο. Αλλάζει και ένας στη Χαλκίδα και βάζει δικιάς του σύνθεσης με 13 χιλιάρικα και λέει ότι διπλασιάζει την αυτονομία. Επίσης αλλάζουν και άλλοι με μετάχειρη.
Με άλλα λόγια στρίψε μακρυά.Αύριο θα τηλ στη Nissan και θα σας πω.
Δεν μου κολλάνε τα 24χιλιαρικα όταν ένα νέο Leaf έχει 25 χιλ (Μετά την κρατική επιδότηση)
-
Στο εξωτερικό λένε 8.000 δολλάρια για την 24 άρα και 10.000 για 60 άρα μπαταρία.
Αν όντως έχει λίγα χιλιόμετρα και το παρεις με 5000 και βάλεις 10.000 εχεις με 15.000 ευρώ, ηλεκτρικό.
-
Πόσα χλμ έχει το leaf;;;
Γιατί αν κάθε σκαρτα 10 χρόνια θες μια περιουσία για μπαταρίες,πως προκύπτει η οικονομία;;;
Έχετε ακούσει κάτι περί τέλους ανακύκλωσης μπαταριών όπου θα επιβαρύνεται ο κάτοχος του ηλεκτρονικού οχήματος;;; -
Θα το βάλω στο θέμα των ακινήτων , αλλά θα σας το αφήσω και εδώ , για να παρακολουθήσετε τα κόστη και να σκεφτείτε το συνολικό κόστος ρεύματος σε μία οικογένεια που έχει αντλία θερμότητας, αφού είναι η φτηνότερη λύση και θα έχει και ηλεκτρικό αυτοκίνητο....
https://u.pcloud.link/publink/show?code=XZaE8aXZlcu1uLxyIlzmVuAR2KwazFAe5fwV
-
Να κάνουμε μία τηλεσυνάντηση να το συζητήσουμε και μετά να την ανεβάσουμε στο youtube.
Κάτι μου θυμίζει αυτό.; Μπα. Όχι. Νόμιζα ότι κάτι μου θυμίζει...
-
@clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ερώτηση προς κατόχους ή/και γνωστες:
Θέλω να πάρω 1 μεταχειρισμένο Nissan Leaf πρώτης γενιάς (2012) για γαϊδουράκι πόλης. Φροντιστήρια παιδιών, ψώνια, δουλειά συζύγου κλπ
Το βρίσκω σε τιμή χώμα στα 6000€, αλλά ο ιδιώτης πωλητής μου είπε (ευτυχώς) ξεκάθαρα ότι η μπαταρία θέλει αλλαγή διότι δεν βγάζει πάνω από 50-60χλμΓνωρίζει κανεις κόστος αλλαγής μπαταρίας;
Αλλάζεται μόνο στη Nissan ή υπάρχουν και τρίτοι που αλλάζουν στοιχεία στην Ελλάδα;Θέλω να δω αν τελικά με συμφέρει αυτή η αγορά με αλλαγη μπαταριας, διότι αν έχω μια αξιόπιστη αυτονομία πχ 150-200χλμ μου φτάνει και περισσεύει, καθώς έχω ΦΒ και net metering και πρακτικά θα μηδενίσω το κόστος αστικής μετακίνησης.
Επανέρχομαι απαντώντας στο ερώτημα μου.
Τηλεφώνησα στη Nissan και όντως μου είπαν για 20000+ΦΠΑ για καινούργια αυθεντική μπαταρία 24kwh, το οποιο είναι DOA κίνηση, καθώς ένα ΝΕΟ LEAF έχει 25-26 μετά την επιδότηση.Ο ίδιος ο υπάλληλος στη Nissan μου είπε να κάνω έρευνα σε μάντρες για να βρω αυθεντική από τρακαρισμένο ή να απευθυνθώ σε τρίτο επισκευαστή που αναλαμβάνει αλλαγή με ανακατασκευασμένα στοιχεία. Δεν γνώριζε όμως ή δεν ήθελε να μου πει περισσότερα στοιχεία από το τηλέφωνο.
Αν δεν βρω κάτι σύντομα σε εναλλακτικό σερβις, δυστυχώς θα στραφώ σε κανένα υβριδικό Yaris, καθώς σήμερα είναι ακόμα αποτρεπτικό το κόστος αλλαγής αυθεντικής μπαταρίας. Μακάρι να αλλάξει σύντομα αυτό, διότι προς το παρόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνονται σχεδόν σαν μιας χρήσης. (10ετιας το πολύ)
-
@clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μακάρι να αλλάξει σύντομα αυτό, διότι προς το παρόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνονται σχεδόν σαν μιας χρήσης. (10ετιας το πολύ)Έχει αλλάξει εδώ και χρόνια.
Τα περισσότερα (όλα; ) ηλεκτρικά του παρόντος έχουν υδρόψυκτες μπαταρίες, δεν έχουν σχέση με το leaf.
Το leaf είναι μια κακή αγορά, μην το πάρεις.Και τα ηλεκτρικά του μέλλοντος δεν θα έχουν σχέση με τα σημερινά επίσης.
-
@jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@clockwork82 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μακάρι να αλλάξει σύντομα αυτό, διότι προς το παρόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνονται σχεδόν σαν μιας χρήσης. (10ετιας το πολύ)Έχει αλλάξει εδώ και χρόνια.
Τα περισσότερα (όλα; ) ηλεκτρικά του παρόντος έχουν υδρόψυκτες μπαταρίες, δεν έχουν σχέση με το leaf.
Το leaf είναι μια κακή αγορά, μην το πάρεις.Και τα ηλεκτρικά του μέλλοντος δεν θα έχουν σχέση με τα σημερινά επίσης.
Υδρόψυκτες η μη, οι μπαταρίες είναι αναλώσιμα μέρη του αυτοκινήτου ήτοι υπόκεινται σε φθορά και το δηλώνει ρητώς ο κάθε κατασκευαστής.
Εγω που θέλω «φθηνή» ηλεκτροκίνηση με μεταχειρισμένο ηλεκτρικό για δεύτερο αυτοκίνητο δεν μπορώ να βρω κάτι αξιοπρεπές ΣΗΜΕΡΑ.
-
Λογικο να μην μπορεις να βρεις κατι αξιοπρεπες καθως εχουν κυκλοφορησει πολυ λιγα.
-
Το νέο zoe έχει leasing τις μπαταρίες του. Μάλλον για αυτό.
-
Άλλο ένα ΠΟΛΥ σημαντικό κομμάτι της ΤΩΡΙΝΗΣ ηλεκτροκίνησης, αγορά ΜΟΝΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ και πλήρης απαξίωση του μεταχειρισμένου που ούτε ως τροπέτο δεν θα έχει αξία.
Αλήθεια, μετά από σύγκρουση που θα χει επίπτωση και στη δομική αντοχή του αυτοκινήτου (όχι απλά να στραβώσει ένα φανάρι-φτερό), αν δεν αναφλεγούν οι μπαταρίες τί ζημιά παθαίνουν και μπορούν να διατεθούν ως ανταλλακτικά; Υφίσταται επισκευή λαμαρινά στα ηλεκτρικά;
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης