-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το θέμα με το Φινλανδικό Τέσλα , δείχνει και κάτι ακόμα.
Το κόστος των 20000 για την μπαταρία για αμάξι 8 χρόνων, σημαίνει ότι η αξία μεταπώλησης των ηλεκτρικών είναι όχι 2 @@ , αλλά 3 @@@...- Μεταπώληση δεν έχει σημασία πλέον, αφού θα ηλεκτρικά θα χάνουν από τις μπαταρίες, αλλά τα θερμικά θα είναι ουσιαστικά στα αζήτητα και τέλος πάμε γενικά προς μορφές ληζινγκ.
Για το τονισμένο εχω αντίθετη άποψη
ίσως γιατί στο οικοδομικό τετράγωνο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης που μένω μόνο η δικιά μου πολυκατοικία εχει πυλωτή
ίσως γιατί αυτοί που εχουν επιφάνεια οικονομική Chr παίρνουν (συγκάτοικος ) και αλλα υβριδικά (γείτονας ) δεν τους βλέπω να μετακομίζουν απο τα ρετιρέ τους
άποψη μου οτι τα τελευταία θερμικά ,αυτά που θα εχουν την euro7 προδιαγραφή ,χρόνια μετα την απαγόρευση πώλησης θερμικών θα κρατάνε τιμή και θα μεταπωλούνται με ελάχιστη απαξίωση γιατί θα υπάρχουν πολλοί που θα εχουν την οικονομική άνεση να τα αγοράσουν αλλα δεν θα θέλουν να φύγουν απο τις γειτονιές τους είτε γιατί όλη η "δράση" είναι στο κέντρο -και σε ώρες που δεν εχει δακτύλιο και απαγορεύσεις
- είτε γιατί δεν τους φτάνουν τα € για μονοκατοικία στα προάστια ...και θυμηθείτε στην Ευρώπη οι μόνιμοι κάτοικοι και euro 4 diesel να εχουν επιτρέπεται να το κυκλοφορούν εκει που απαγορεύεται για τους άλλους που κάνουν διερχόμενη κυκλοφορία όπως και εδώ τα μονά ζυγά δεν πιάνουν τους μόνιμους κατοίκους του δακτυλίου ας εχουν και αυτοκίνητο που καίει Super με μόλυβδο
και οικονομικά να το δούμε μόνο με νέους τεράστιους φόρους στα ορυκτά καύσιμα ή στα ΙΧ θα απαξιωθούν τα θερμικά αλλα εγω βλέπω το ρεύμα να ακριβαίνει ...δυσανάλογα!
-
Η απάντηση σε όλα αυτά είναι απλή, ας φάνε παντεσπάνι, υπάρχουν και οι αστικές συγκοινωνίες.
-
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για το τονισμένο εχω αντίθετη άποψη
Μπορεί, κανείς δεν ξέρει!! Γιατί δεν ξέρουμε τι απαγορεύεσεις κυκλοφορίας θα ισχύουν σε 10 χρόνια στα μεγάλα αστικα κέντρα. Οπότε ανάλογα με τις απαγορεύσεις θα κινηθεί και η μεταπώληση των θερμικών.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βρε άσχετουλη έχουμε και ανοιχτούς δρόμους και περιφερειακούς.. δεν είναι η πόλη ένα χιλιόμετρο μήκος και τρία πλάτος.
Ωχ τι κάθομαι και το αναλύω...
Τεσπά.Μέχρι 150 ( να το πω έτσι μήπως καταλάβεις ) μια χαρά σε βολεύει εφόσον έχεις περισσότερα ως αυτονομία.
Το μέχρι σημαίνει πως μπορεί να διανισεις 60 χλμ πάνε έλα σε κεντρικούς δρόμους με υψηλές ταχύτητες. Μπορεί να πας στην άλλη άκρη για δουλειά και να επιστρέψεις και να τα περάσει τα 60 κατα πολύ.
Τεσπά μάλλον δεν ξέρεις αυτό το είδος ζωής για αυτό το λες.
Για να σου δώσω ένα παράδειγμα, για μια βολτουλα για καφέ αν πεις πως δεν θα μείνεις στον δήμο σου μπορει να κάνεις 30-40 χλμ .
Αν είναι φθηνή η μετακίνηση θα το χρησιμοποιεις συνεχώς
Ναι ξέρω, εκεί δεν είναι χωριό όπως ο Βόλος, κινείστε με υψηλές ταχύτητες στη παραλιακή από φανάρι σε φανάρι και στην Αττική οδό, και ο χρόνος επιβραδύνεται στις υψηλές ταχύτητες γιατί όλα είναι σχετικά.
ηλεκτρικό δαγκωτό.
Μη παρεις ηλεκτρικό.... Βασικά τα σημερινά ηλεκτρικά για τετοιες μικρες πολεις είναι αλλά αν εισαι κολλημένος και η φυση σου είναι αντιδραστική
-
Έγραψε κάποιος άνθρωπος την εμπειρία του με ένα ηλεκτρικό, σε ταξίδι και οι άλλοι έκαναν τηλεσυνάντηση για να τον ακυρώσουν, να τον κρίνουν και να τον ειρωνευτούν;
Και ανέβασαν την τηλεσυνάντηση στο youtube; -
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έγραψε κάποιος άνθρωπος την εμπειρία του με ένα ηλεκτρικό, σε ταξίδι και οι άλλοι έκαναν τηλεσυνάντηση για να τον ακυρώσουν, να τον κρίνουν και να τον ειρωνευτούν;
Και ανέβασαν την τηλεσυνάντηση στο youtube;Θα μαζευτούν και 3-4 ψάλτες, νεοκόροι και θεολόγοι, να εξηγήσουν το λάθος σκεπτικό που έχει ένας άθεος και δεν κατανοεί το Θείο μεγαλείο που χρειάζεται άλλη προσέγγιση κι όχι να ρωτάει γιατί πεθαίνουν και τυραννιούνται παιδάκια από καρκίνο και πως είμαστε όλοι από κρέας σαν τα θηλαστικά και τέτοια, είναι λάθος αυτός ο τρόπος σκέψης...
-
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έγραψε κάποιος άνθρωπος την εμπειρία του με ένα ηλεκτρικό, σε ταξίδι και οι άλλοι έκαναν τηλεσυνάντηση για να τον ακυρώσουν, να τον κρίνουν και να τον ειρωνευτούν;
Και ανέβασαν την τηλεσυνάντηση στο youtube;
...Περιμένεις κάτι περισσότερο από το ελληνικό ιντερνέ; Ποιος την έχει πιο μεγάλη (την γνώση και την ειρωνία) έχει καταντήσει εδώ και χρόνια.
-
Ρε ουστ! Στην αρχή νόμισα ότι ήταν σατιρική εκπομπή (οι φάτσες παρέπεμπαν σε τέτοια!).
Είναι δυνατόν να κάνουν συνέλευση για να αποδομησουν την αλήθεια του άλλου;! Γέμισε Γκεμπελισκους ο κόσμος..
-
Αυτόκλητοι οπαδοί διενεργούν λαϊκό δικαστήριο.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτόκλητοι οπαδοί διενεργούν λαϊκό δικαστήριο.
Εγώ θα έλεγα να κάνουν το ίδιο ταξίδι και να δείξουν πώς πρέπει να γίνεται.
-
Προφανώς και θα το κάνουν καλύτερα, ο δόκτωρ ήταν ολίγον χύμα.
-
This post is deleted! -
Ερώτηση προς κατόχους ή/και γνωστες:
Θέλω να πάρω 1 μεταχειρισμένο Nissan Leaf πρώτης γενιάς (2012) για γαϊδουράκι πόλης. Φροντιστήρια παιδιών, ψώνια, δουλειά συζύγου κλπ
Το βρίσκω σε τιμή χώμα στα 6000€, αλλά ο ιδιώτης πωλητής μου είπε (ευτυχώς) ξεκάθαρα ότι η μπαταρία θέλει αλλαγή διότι δεν βγάζει πάνω από 50-60χλμΓνωρίζει κανεις κόστος αλλαγής μπαταρίας;
Αλλάζεται μόνο στη Nissan ή υπάρχουν και τρίτοι που αλλάζουν στοιχεία στην Ελλάδα;Θέλω να δω αν τελικά με συμφέρει αυτή η αγορά με αλλαγη μπαταριας, διότι αν έχω μια αξιόπιστη αυτονομία πχ 150-200χλμ μου φτάνει και περισσεύει, καθώς έχω ΦΒ και net metering και πρακτικά θα μηδενίσω το κόστος αστικής μετακίνησης.
-
Όποτε μπορέσεις ανάφερε σε κάποιο θέμα το κόστος του net metering και των φωτοβολταϊκων, τα απαιτούμενα, τα οφέλη κτλ.
Είναι πολυ ενδιαφέρον θέμα για πολλους.
Αυτό που περιγραφεις είναι ο ορισμός της ηλεκτροκίνησης. Είναι η σωστή χρήση της. Για λιγους μεν αλλά άκρως πρακτικη και ρεαλιστική
-
https://www.autotriti.gr/premium/data/news/Oikonomikoteres-mpataries-gia-to-Leaf_170861.asp
Δεν είμαι κάτοχος ή γνώστης, στο ίντερνετ γράφουν 4-5 χιλιάδες ευρώ ή αντικατάσταση για Αμερική και Ιαπωνία για τα παλαιότερα Leaf.
Αξιόπιστη απάντηση θα πάρεις μόνο από αυτούς που είναι σε θέση να το κάνουν και λογικά απ τη Nissan, το βλέπω λίγο ρίσκο στον κάθε τυχαίο. -
People want economy, and will pay any price to get it.
-
Στις ερωτήσεις τώρα. Οι μπαταρίες αλλάζουν στη νισσάν με 24.000 ευρώ, ναι εικοσιτέσσερα χιλιάρικα. Αλλάζουν και έξω με 10 ή κάτι τέτοιο. Αλλάζει και ένας στη Χαλκίδα και βάζει δικιάς του σύνθεσης με 13 χιλιάρικα και λέει ότι διπλασιάζει την αυτονομία. Επίσης αλλάζουν και άλλοι με μετάχειρη.
Με άλλα λόγια : στρίψε μακρυά. -
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στις ερωτήσεις τώρα. Οι μπαταρίες αλλάζουν στη νισσάν με 24.000 ευρώ, ναι εικοσιτέσσερα χιλιάρικα. Αλλάζουν και έξω με 10 ή κάτι τέτοιο. Αλλάζει και ένας στη Χαλκίδα και βάζει δικιάς του σύνθεσης με 13 χιλιάρικα και λέει ότι διπλασιάζει την αυτονομία. Επίσης αλλάζουν και άλλοι με μετάχειρη.
Με άλλα λόγια στρίψε μακρυά.Αύριο θα τηλ στη Nissan και θα σας πω.
Δεν μου κολλάνε τα 24χιλιαρικα όταν ένα νέο Leaf έχει 25 χιλ (Μετά την κρατική επιδότηση)
-
Στο εξωτερικό λένε 8.000 δολλάρια για την 24 άρα και 10.000 για 60 άρα μπαταρία.
Αν όντως έχει λίγα χιλιόμετρα και το παρεις με 5000 και βάλεις 10.000 εχεις με 15.000 ευρώ, ηλεκτρικό.
-
Πόσα χλμ έχει το leaf;;;
Γιατί αν κάθε σκαρτα 10 χρόνια θες μια περιουσία για μπαταρίες,πως προκύπτει η οικονομία;;;
Έχετε ακούσει κάτι περί τέλους ανακύκλωσης μπαταριών όπου θα επιβαρύνεται ο κάτοχος του ηλεκτρονικού οχήματος;;;
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης