-
Τα VAG είναι γκόμενες, . & -
Εντυπωσιακές 35άρες που δουλεύουν σε Τράπεζα, με αυστηρό σκούρο μακιγιάζ, βαθύ ντεκολτέ, συντηρητικό κομψό ταγιέρ και μαλί κότσο, που δεν πάνε στο βουνό γιατί έχουν αλλεργία στη γύρη, δεν πάνε στη θάλασσα γιατί έχουν αλλεργία στις γαρίδες, δεν το κάνουν στο αυτοκίνητο για να μη λερώσει, πάνε μόνο σε ακριβά εστιατόρια μετά από κράτηση, παραγγέλνουν μια σαλάτα κι ένα ποτήρι λευκό κρασί και πάνω στο πέσιμο στραβώνουν γιατί θυμούνται πως όλοι οι άντρες είναι γουρούνια, οπότε λένε καληνύχτα και πάνε σπίτι να πάρουν τηλέφωνο τη μάνα τους να της πουν "γερνάω μαμά" και σ' αφήνουν στα κρύα του λουτρού με το κλειδί στο χέρι, κι αφού έχεις πληρώσει τον λογαριασμό...
-
Γιατί μου φαίνεται ότι το έχουν χαμηλώσει;
Volkswagen T-Roc Facelift: Αυτές είναι οι αλλαγές στην ανανεωμένη έκδοση-Πότε έρχεται
-
Θα γράψω τη γνώμη μου.
Οδηγός 17 χρόνων.Daewoo matiz ψόφιο αλλά δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα.
Peugeot 406 μισό εγώ μισό ο αγαπημένος μου πατέρας. Σχεδόν κανένα πρόβλημα μόνο με τη λάμπα του πίσω φαναριού είχα θέμα. Δεν άναβε. Τα γνωστά ηλεκτρολογικά προβλήματα των Γαλλικών αυτοκινήτων φάνηκαν αλλά δεν τα είδα. Στα 200.000 αλλάξαμε δίσκο πλατό και ρουλεμάν συμπλέκτη. Το πουλήσαμε. Προσφάτως το είδα στο κέντρο Θεσσαλονίκης. Ο νέος αγοραστής το διατηρεί ακριβώς όπως το είχαμε.
Peugeot 207 δικό μου. Ένα μόνιμο ηλεκτρολογικό σφάλμα σε όλα λάμπες οθόνες μέσα air conditioner αισθητήρα λάμδα, έκαψε τα ηχεία κτλ. Ο κλιματισμός ψόφησε. Αλλάξαμε δίσκο πλατό.
Μηχανολογικά στα 250.000 τσιμπούσε λίγο λάδι. Το χρώμα μπορντώ το ξέρασε και έγινε μπορντώ θολό. Με κίνησε όπου μπορείτε να φανταστείτε. Το πούλησα σε φίλο 500 ευρώ. Δεν το ήθελα πια. Το έφτιαξε μόνος τους από οθόνες μέχρι και το χρώμα ηχεία κλιματισμό. Σε σημείο καλύτερο και από όταν το αγοράσαμε από το εργοστάσιο.Vw Tiguan 2.0 200 Tsi 5N άλογα του πατέρα μου. Ο δεσμός μας με τον αντιπροσωπεία. Έπινε τον κ.λο του σε βενζίνη. Εκτός της μηχανής αλλάξαμε τα πάντα. Από καδένα μέχρι πολλαπλασιαστές μπουζί πολλαπλή, Τούρμπο δίσκο πλατό. Μόνο η πολλαπλή ήταν μέσα στην εγγύηση. Τα υπόλοιπα πληρώθηκαν από εμάς. Σκέτη αιμορραγία το εν λόγω αμάξι. Τετρακίνητο αμάξι. Μόνο τα αμορτισέρ του είχαν 1200 ευρώ γιατί διαβάζουν το δρόμο οποτε και το βουλκανιζατέρ μου με έστειλε πίσω στην αντιπροσωπεία. Η καδένα πήγε 2200. Στο τέλος αφού τσακωθήκαμε άσχημα με τον πατέρα μου τον έπεισα και το πούλησε πήρε καινούργιο και ηρεμήσαμε απόλυτα. Αφήστε που τα λάστιχα κόστιζαν κάθε φορά 800 ευρώ. Κανένας δεν το αναλάμβανε και μας έστελναν αντιπροσωπεία. Ένα πειραματικό αυτοκίνητο που δοκιμάστηκε στου κασίδα το κεφάλι. Η ηλιοροφή να τρέχει νερά να ξηλώνουν καθίσματα, το σύστημα haldex να διανύει τα τελευταία του λίγο πριν πουληθεί.
Audi Q3 του αδερφού του πατέρα μου. Αρκετά προβλήματα. Από την αντιπροσωπεία μου εκμυστηρεύτηκαν ραγισμένο Τούρμπο στην εν λόγω σειρά.
Vw up δικό μου. Κανένα μηχανολογικό κανένα ηλεκτρολογικό πρόβλημα. Ο εν λόγω κινητήρας ήταν ο λόγος που η vw απαγκιστρώθηκε από τα προβλήματα. Μόνο δίσκους τακάκια είχα αρκετά πρόβλημα αλλά έβαλα πλέον μεγαλύτερης κατηγορίας και φαίνεται να διορθώθηκε. Νομίζω από τον εν λόγω κινητήρα αποφάσισαν να τα ενισχύσουν προκειμένου να λύσουν τα προβλήματα τους.
Όταν ήταν να αγοράσω καινούργιο ήμουν ανάμεσα στο Q2 /T-Roc / 2008. Διαβάζοντας αρκετά έμαθα ότι οι εν λόγω κινητήρες δεν είχαν τα θέματα που είχαν οι 1.2 tsi με καδένες κτλ και Τούρμπο. Οπότε και κινήθηκα στον 1.0 και δεν είχα κανένα θέμα. Αρκετά ζωηρός. Ο αγαπημένος μου φαδερ πήρε το T-Roc 1.6 tdi και ηρέμησε από τα προβλήματα τελείως. Το Tiguan από τα πρώτα 20.000 ειχε θέματα. Με αυτό τώρα ηρέμησε είναι ήδη στα 40.000.
Θεωρώ ότι αυτό που έκανε η vw και έβγαλε κινητήρες 2.0 tsi, 1.4 tsi 1.2 tsi ήταν λάθος γιατί τους δοκίμασε σε beta testers που ήταν οι πελάτες της οπότε και πολλούς τους έχασε οριστικά. Μπορεί οι 1.5 και 1.0 να είναι απαλλαγμένοι από τα παραπάνω προβλήματα των προηγούμενων γενιών αλλά αυτό δεν μπορεί να τους αποδοθεί σαν θετικό. Ήταν ανέντιμο και δεν κέρδισε κανέναν νέο πελάτη. Να σε κάψω Γιάννη να σε αλείψω λάδι. Για τα μαλακα πλαστικά δεν έχω κάποια ιδέα. Το 207 είχε μαλακά και βγήκαν προς τα έξω και φούσκωσαν στο vw Tiguan είχε μαλακα και ήταν όλο τριγμούς από τα πρώτα 10.000. Οποτε καλύτερα σκληρά και όλα δεμένα παρά μαλακά και να σου γαζώνει το τύμπανο από τους τριγμούς.
-
Θα γράψω τη γνώμη μου.
Οδηγός 17 χρόνων.Daewoo matiz ψόφιο αλλά δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα.
Peugeot 406 μισό εγώ μισό ο αγαπημένος μου πατέρας. Σχεδόν κανένα πρόβλημα μόνο με τη λάμπα του πίσω φαναριού είχα θέμα. Δεν άναβε. Τα γνωστά ηλεκτρολογικά προβλήματα των Γαλλικών αυτοκινήτων φάνηκαν αλλά δεν τα είδα. Στα 200.000 αλλάξαμε δίσκο πλατό και ρουλεμάν συμπλέκτη. Το πουλήσαμε. Προσφάτως το είδα στο κέντρο Θεσσαλονίκης. Ο νέος αγοραστής το διατηρεί ακριβώς όπως το είχαμε.
Peugeot 207 δικό μου. Ένα μόνιμο ηλεκτρολογικό σφάλμα σε όλα λάμπες οθόνες μέσα air conditioner αισθητήρα λάμδα, έκαψε τα ηχεία κτλ. Ο κλιματισμός ψόφησε. Αλλάξαμε δίσκο πλατό.
Μηχανολογικά στα 250.000 τσιμπούσε λίγο λάδι. Το χρώμα μπορντώ το ξέρασε και έγινε μπορντώ θολό. Με κίνησε όπου μπορείτε να φανταστείτε. Το πούλησα σε φίλο 500 ευρώ. Δεν το ήθελα πια. Το έφτιαξε μόνος τους από οθόνες μέχρι και το χρώμα ηχεία κλιματισμό. Σε σημείο καλύτερο και από όταν το αγοράσαμε από το εργοστάσιο.Vw Tiguan 2.0 200 Tsi 5N άλογα του πατέρα μου. Ο δεσμός μας με τον αντιπροσωπεία. Έπινε τον κ.λο του σε βενζίνη. Εκτός της μηχανής αλλάξαμε τα πάντα. Από καδένα μέχρι πολλαπλασιαστές μπουζί πολλαπλή, Τούρμπο δίσκο πλατό. Μόνο η πολλαπλή ήταν μέσα στην εγγύηση. Τα υπόλοιπα πληρώθηκαν από εμάς. Σκέτη αιμορραγία το εν λόγω αμάξι. Τετρακίνητο αμάξι. Μόνο τα αμορτισέρ του είχαν 1200 ευρώ γιατί διαβάζουν το δρόμο οποτε και το βουλκανιζατέρ μου με έστειλε πίσω στην αντιπροσωπεία. Η καδένα πήγε 2200. Στο τέλος αφού τσακωθήκαμε άσχημα με τον πατέρα μου τον έπεισα και το πούλησε πήρε καινούργιο και ηρεμήσαμε απόλυτα. Αφήστε που τα λάστιχα κόστιζαν κάθε φορά 800 ευρώ. Κανένας δεν το αναλάμβανε και μας έστελναν αντιπροσωπεία. Ένα πειραματικό αυτοκίνητο που δοκιμάστηκε στου κασίδα το κεφάλι. Η ηλιοροφή να τρέχει νερά να ξηλώνουν καθίσματα, το σύστημα haldex να διανύει τα τελευταία του λίγο πριν πουληθεί.
Audi Q3 του αδερφού του πατέρα μου. Αρκετά προβλήματα. Από την αντιπροσωπεία μου εκμυστηρεύτηκαν ραγισμένο Τούρμπο στην εν λόγω σειρά.
Vw up δικό μου. Κανένα μηχανολογικό κανένα ηλεκτρολογικό πρόβλημα. Ο εν λόγω κινητήρας ήταν ο λόγος που η vw απαγκιστρώθηκε από τα προβλήματα. Μόνο δίσκους τακάκια είχα αρκετά πρόβλημα αλλά έβαλα πλέον μεγαλύτερης κατηγορίας και φαίνεται να διορθώθηκε. Νομίζω από τον εν λόγω κινητήρα αποφάσισαν να τα ενισχύσουν προκειμένου να λύσουν τα προβλήματα τους.
Όταν ήταν να αγοράσω καινούργιο ήμουν ανάμεσα στο Q2 /T-Roc / 2008. Διαβάζοντας αρκετά έμαθα ότι οι εν λόγω κινητήρες δεν είχαν τα θέματα που είχαν οι 1.2 tsi με καδένες κτλ και Τούρμπο. Οπότε και κινήθηκα στον 1.0 και δεν είχα κανένα θέμα. Αρκετά ζωηρός. Ο αγαπημένος μου φαδερ πήρε το T-Roc 1.6 tdi και ηρέμησε από τα προβλήματα τελείως. Το Tiguan από τα πρώτα 20.000 ειχε θέματα. Με αυτό τώρα ηρέμησε είναι ήδη στα 40.000.
Θεωρώ ότι αυτό που έκανε η vw και έβγαλε κινητήρες 2.0 tsi, 1.4 tsi 1.2 tsi ήταν λάθος γιατί τους δοκίμασε σε beta testers που ήταν οι πελάτες της οπότε και πολλούς τους έχασε οριστικά. Μπορεί οι 1.5 και 1.0 να είναι απαλλαγμένοι από τα παραπάνω προβλήματα των προηγούμενων γενιών αλλά αυτό δεν μπορεί να τους αποδοθεί σαν θετικό. Ήταν ανέντιμο και δεν κέρδισε κανέναν νέο πελάτη. Να σε κάψω Γιάννη να σε αλείψω λάδι. Για τα μαλακα πλαστικά δεν έχω κάποια ιδέα. Το 207 είχε μαλακά και βγήκαν προς τα έξω και φούσκωσαν στο vw Tiguan είχε μαλακα και ήταν όλο τριγμούς από τα πρώτα 10.000. Οποτε καλύτερα σκληρά και όλα δεμένα παρά μαλακά και να σου γαζώνει το τύμπανο από τους τριγμούς.
Χαίρομαι πολύ που ακούω καλά λόγια για το T-Roc, γιατί είναι από τα βασικά μου υποψήφια για αλλαγή αυτοκινήτου στο άμεσο μέλλον.
Συμφωνώ μαζί σου για τα αποτυχημένα μοτέρ της VW, πιθανόν και για κάποια ζημιάρικα μοντέλα που δημιούργησαν άσχημη εικόνα για την εταιρεία. Βέβαια κι άλλοι τα έχουν κάνει, αλλά όπως έχω πει η VW είναι πάντα δαχτυλοδεικτούμενη. Η Peugeot από το '12 που έβγαλε τον puretech μέχρι και το '17 έκανε ένα σωρό ανακλήσεις, μέχρι και ολόκληρη αντικατάσταση μοτέρ. Τα ίδια και σε μοντέλα της Toyota. Κανείς όμως δε μιλάει γι΄αυτά, ή τέλος πάντων δεν δίνει διαστάσεις στο θέμα.
Συμφωνώ επίσης και για τα πλαστικά. Από τεχνικής απόψεως τα μαλακά προσφέρουν καλύτερη ηχομόνωση στο αυτοκίνητο σε σχέση με τα σκληρά. Κατά τ' άλλα πως έχει προκύψει σαν σημείο αξιολόγησης του καλού αυτοκινήτου να έχει ντε και καλά μαλακά πλαστικά, δεν το έχω καταλάβει.
Επίσης οι φήμες που κυκλοφορούν για κάποια μοντέλα αυτοκινήτων, ασχέτως μάρκας, δεν είναι πάντα αληθινές. Εξαρτάται από τις εμπειρίες των ιδιοκτητών και τι δημοσιεύουν. Εγώ π.χ. έχω το a3 με το μοτέρ το fsi 15 χρόνια. Το τι αρνητικά έχω ακούσει ή διαβάσει όλα αυτά τα χρόνια, δε λέγεται. Κι όμως, ο κύριος λόγος που το κρατάω ακόμα είναι ότι είναι διαμάντι, και το λυπάμαι να το πουλήσω. Έχει βγάλει ελάχιστες βλάβες στα τόσα χρόνια, κάτω από 700-800€ συνολικά. Τι άλλο να πω, ότι άλλαξα δίσκο πλατώ στα 180k επειδή σκλήρυνε ο συμπλέκτης και δεν μου άρεσε στην οδήγηση και στο συνεργείο μου έλεγαν ότι έχω λεφτά για πέταγμα και θα κρατήσει τουλάχιστον 2 χρόνια ακόμα? Ότι δεν έχω αλλάξει ακόμα αναρτήσεις, γιατί έχω πάει σε 2 συνεργεία για έλεγχο και μου λένε ότι είναι μια χαρά.
Φίλος έχει golf του 1993, καθαρά για τις δουλειές του μέσα στην πόλη και δουλεύει μια χαρά. Βέβαια το συντηρεί μόνος του γιατί είναι μηχανικός αυτοκινήτων οπότε έχει χαμηλά κόστη, απλός χρήστης δεν μπορεί να το κρατήσει τόσα χρόνια. Το αναφέρω απλώς σαν παράδειγμα μακροζωίας και καλής κατασκευής.
Να τα χαίρεστε τα T-Roc σας και καλοτάξιδα.
-
-
@katafractos17 said in VW T-Roc:
Κατά τ' άλλα πως έχει προκύψει σαν σημείο αξιολόγησης του καλού αυτοκινήτου να έχει ντε και καλά μαλακά πλαστικά, δεν το έχω καταλάβει.
Είναι όπως η αίσθηση που δίνει ένα καλό ύφασμα σε ένα ρούχο σε σχέση με μία λινάτσα.
Εγώ πιάνω μόνο τιμόνι, κιβώτιο, χειρόφρενο και λαβή πόρτας! Αυτά είναι δερμάτινα. Με τα άλλα ασχολείται αυτός που πλένει και γυαλίζει στο βενζινάδικο. Ακούω κάποιους λες και χαϊδεύουν το ταμπλό
-
Ωωωω τι του ειπε!!!!!!!!!!
-
@katafractos17 said in VW T-Roc:
Κατά τ' άλλα πως έχει προκύψει σαν σημείο αξιολόγησης του καλού αυτοκινήτου να έχει ντε και καλά μαλακά πλαστικά, δεν το έχω καταλάβει.
Είναι όπως η αίσθηση που δίνει ένα καλό ύφασμα σε ένα ρούχο σε σχέση με μία λινάτσα.
Εγώ πιάνω μόνο τιμόνι, κιβώτιο, χειρόφρενο και λαβή πόρτας! Αυτά είναι δερμάτινα. Με τα άλλα ασχολείται αυτός που πλένει και γυαλίζει στο βενζινάδικο. Ακούω κάποιους λες και χαϊδεύουν το ταμπλό
Γιατί, ένα ρούχο όταν το φοράς το χαϊδεύεις συνέχεια από πάνω μέχρι κάτω;
-
Ούτε εγώ καταλαβαίνω αυτήν την αγάπη για τα πλαστικούλια πάντως...
-
Για απτή ποιότητα μόνο VAG.
-
Παιδιά αν βάλετε καλά γαλακτώματα σε φινίρισμα ματτ στο ταμπλό, τα πλαστικά που φαίνονται ψεύτικα στο μάτι αναβαθμίζονται τόσο πολύ που μοιάζουν σαν μαλακά.
Σας το λέω μετά λόγου γνώσεως. Το έχω δοκιμάσει και υπάρχει τεράστια διαφορά.
Οκ και πάλι δεν γίνονται μαλακά αλλά στο μάτι γιντοναι τοπ κλαςς.Δηλαδή αγοραστε το αυτοκίνητο που σας αρέσει και είναι μηχανολογικά πιο καλό και στα πλαστικά με 15-20 ευρώ έχετε πολύ καλά πλαστικα στη όψη. Ένα μπουκάλι κρατά για 2 έτη περίπου.
Δείτε αυτό
Δείτε την πόρτα για παραδειγμα. Βαθύ χρώμα χώρος γυαλλαδες και τα textures φαίνονται έντονα. Οπότε αν τα textures αντιγραφουν αυτά των μαλακών πλαστικων δεν μπορείς να εντοπίσεις την διαφορά στην όψη με τα αυθεντικά μαλακά. Αν δεν το βγάλεις με σφουγγάρι μένει μήνες πάνω στα πλαστικά δεν φεύγει.
-
Πολλές φορές αυτές οι αλοιφές καταστρέφουν τα πλαστικά.
-
Ισχύει, αν δεν τις απλώσεις. Αλλά για αυτό προτείνω όσο δυνατόν καλο προϊόν.
Όπως δείχνει το βίντεο να τις βάλεις στο σφουγγάρι ή στο πανακι μια χαρά είναι το προστατεύει και από τις uv ακτίνες
-
-
Συγνωμη η VW βγαζει καινουργιο T-Roc και δεν το δινει με κινητηρες MHEV παρα μονο με τους παλιους? Τι λογικη ειναι αυτη? Golf με MHEV , new Polo οχι, new Τ-Ρoc οχι?
Μας δουλευουν? -
-
Αφού έχετε φάει όλα τα τσιπς εσείς οι τογιοταδες. Άδειο έμεινε το μπωλ απο τσιπς. Λέτε να βάλουν αυτά με γεύση πάπρικα; Μήπως καταναλώνουν περισσότερο καύσιμο;
Νομίζω έχουν βγάλει και με γεύση τζατζίκι. Αυτά ταιριάζουν στα vw
-
-
@antonakis said in VW T-Roc:
c οχι?
Μας δουλευουΚαι ποιο το νόημα να το έδιναν με MHEV? Νομίζω η διαφορά στην κατανάλωση είναι μηδαμινή.
-
VW T-Roc